Beoordelingen over Bilderberg Europa Hotel Scheveningen 4-sterren

Zwolsestraat 2, 2587 VJ Scheveningen, Nederland

#11 van de 26 hotels in Scheveningen

Gebaseerd op 1919 beoordelingen over dit hotel

Verblijf was te duur voor het geen wat we kregen geen vier sterren waard

De ééns persoons kamer is veel veel veel te klein de twee persoons kamer die wij kregen had zicht op zee alleen als je recht staat als je zit op het balkon dan kijk je tegen een betonnen muur op de badkamer stond er een pedaal emmertje waar de pedaal van ontbrak en te wijnig produkten zoals douchegel enz.

Het ontbijt maar toch vinden wij het jammer dat je moet bijbetalen voor warme chocomelk het ontbijt aan de prijs van 19€ is al duur genoeg

Locatie was prima.

Het was vrijwel niet mogelijk in de avond om te douchen. Waterdruk was te laag omdat iedereen gelijktijdig onder de douche stond. Dit verwacht je niet bij een hotel van deze keten. In de gang rook het alsof er iemand over zijn nek was geweest de avond ervoor.

Locatie was prima. Goed geslapen voor een competitiedag. Personeel was ook meedenkend door ontbijtpakket te regelen omdat wij voor dat het ontbijtbuffet geopend was al weg moesten.

Locatie is top, parkeren vanuit het hotel is goed, zeer...
    • Deluxe Kamer

Voor een Deluxe kamer wat aan de kleine kant, ontbijt was voor een 4 sterren hotel zeer matig, variatie viel tegen en was allemaal op elkaar gepakt, we waren halfweg ons ontbijt en kwamen toen pas koffiekan en theekan brengen, dit is de 19,50 pp zeker niet waard.

Locatie is top, parkeren vanuit het hotel is goed, zeer vriendelijke receptie.

Heerlijk verblijf tegenover het strand met zwembad en sauna

Ik stond in de lift met een hond die net uitgelaten was en dat vond ik niet prettig omdat hij tegen mij aansprong met zijn natte voeten en neus. Het blijkt dat honden toegestaan zijn in dit hotel. Dat is voor mensen die geen hond hebben zeker geen pretje. dat is het enige minpuntje...

het ontbijtbuffet is prima vooral de medewerkster Els die " gastvrijheid" heeft uitgevonden. Daarnaast de sauna en een heerlijk zwembad maakt het helemaal af. En natuurlijk de locatie tegenover het strand is fantastisch.

Mooie kamer met goede bedden en lekkere douche.
    • Deluxe Kamer

Mooie kamer met goede bedden en lekkere douche. Lekker ontbijt. Beneden was mooi zwembad met sauna waar wij helaas geen gebruik van hebben kunnen maken. Parkeer garage was vlakbij en ook prima. Strand en leuke restaurants en barretjes dicht bij.

Vriendelijk personeel maar oud hotel.
    • Suite

Het hotel is verouderd. De lobby en het restaurant hebben een facelift ondergaan maar de rest van het hotel niet. Het is oud. Er is geen airco in de kamers aanwezig.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Niet nogmaals voor die prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De hotelkamer die we kregen toegewezen was gedateerd en toe aan een upgrade. Veel kleine kapotte dingetjes, zoals pendaalemmer en de doorspoelknop van het toilet. De schuifpui naar het balkon was belachelijk vies.

De ligging is prima. Faciliteiten op de begane vloer zien er netjes uit. Ook het onbijt was prima, niet geweldig, maar ook niet slecht. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Zie bovengenoemde items. Spreekt voor zich !!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hebben luxe kamer geboekt nr. 728. Totale kosten incl. toeristenbelasting, garage en ontbijt E. 230,00 per nacht voor een kleine kamer. Er was geen airco. Een luchtrooster van 20 cm totaal gevuld met stof, welke ik zelf dan maar schoongemaakt heb. Een TV waarvan maar enkele nederlandse zenders het doen. 's Nachts om drie uur omgeroepen: direkt de kamer moesten verlaten. Lichte paniek. De liften deden ook niet meer. Via de trappen vanaf etage 7 naar beneden. Was vals alarm. Weg nacht om verder te slapen.

Dicht bij het strand.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niet echt schoon. De deuren plakken de wc stinkt en schimmel rond de kranen. Het bed is aan de onderkant aan het vergaan en daardoor hangen er raffels onder het bed uit. De vloerbedekking is oud en vies met vlekken.

Dicht bij het strand. Parkeren mogelijk.

Prima strandhotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Toen we klokslag 14.00 uur dan eindelijk op onze kamer mochten, bleek het bestelde extra kinderbed (nog) niet geplaatst te zijn; foutje in de verder prima funktionerende organisatie ....

Vriendelijk en vakkundig personeel op alle fronten

Heerlijk ontspannend
    • Deluxe Kamer

De algemene toiletten waren vies en de geur in het gangetje tussen toilet en restaurant was onprettig.

De kamer was prima. De ligging van het hotel t.o.v. afstand strand is heel goed. Het personeel had het heel druk, maar deed erg hun best om alles zo goed mogelijk te regelen. Ontbijt in het restaurant was ondanks de drukte wel goed geregeld.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie was perfect.

Prijs kwaliteit. Veel te veel geld voor zo'n kleine kamer. Geur op de gang op de 3e etage was echt verschrikkelijk. Douche zonder waterdruk

Locatie was perfect. Parkeren midden in Scheveningen

Fijn weekend gehad.
    • Superior Kamer

De bedden...VRE-SE-LIJK! Als ik me omdraaide reed het bed weg! De matrassen echt veel te zacht. Dat is echt een punt om aan te werken.

Alles was netjes en schoon.

Geen bijzonder hotel voor deze projs en rating

Versheid ontbijt, matige koffie, jus d orange uit pakken, toilet papier ( losse papiertjes) onhandig geplaatste houder,zeer matige douche voldoet niet aan Bilderberg standaard. Ibis budget scoort beter !

Geen bijzonder hotel voor deze projs en rating

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goede locatie, erg duur voor tegenvallende faciliteiten

Badkamer klein en onhandige wastafel en douche (in badkuip, pas niet onder de hoogste stand). Fitness stelt totaal niks voor en is te warm. Geen regelbare airconditioning op kamer

Fantastische locatie. Super ontbijt. Zeer attent en vrolijk personeel.

Aangenaam hotel.
    • Deluxe Kamer

Alhoewel we een superior kamer hadden was de badkamer vrij klein, met 2 personen kan je er niet in. Ook zou er bvb een flesje water op de kamer aanwezig mogen zijn .

Heel goed gelegen hotel op slechts enkele minuten wandelen van het strand. Propere kamer met iets te kleine badkamer. Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. Handig is de parkeergarage onder het hotel. Ontbijtbuffet voor elk wat wils, zéér lekker en alles werd op tijd aangevuld. Mooie bar.

Heerlijk romantisch weekend aan het strand

De luxe(?) geboekte hotelkamer maar het werd een tussenkamer Kamer 406, die heel gehorig was. En het bed was geen kingsize (zoals beloofd) maar twee losse boxsprings :-(

het hotel ligt op loopafstand van het strand en de boulevard. Daarom hebben wij dit hotel gekozen via booking.com. Helaas hebben wij niet de verwachte luxe hotelkamer gekregen maar een tussenkamer Kamer 406, die heel gehorig was. vriendelijke ontvangst aan de receptie, bed, geen kingsize (zoals beloofd) maar twee losse boxsprings waren prima, kluis, TV ver weg van het bed en de badkamer schoon. We zijn hier gebleven omdat wij onze "anniversary" hebben gevierd op het strand en bij "grazy piano's". Super weekend. Voor je auto kon je vooraf reserveren voor 21,50 per dag. NA 12 uur zou daar dan nog eens 12,50 voor moeten worden betaald. Volgende keer maar met lijn 1 als je een heel weekend van vroeg tot de volgende dag laat wilt blijven.

Had ruim van te voren 1 kamer met extra late check out geboekt, daar aangekomen was alles volgeboekt.Nog wel opgelost de volgende dag maar ik boek het niet voor niks ruim van te voren .En auto in de parkeergarage van het hotel gezet krijg je een sleutel mee die moet je ophalen en dan ook weer terug brengen beter met een pasje werken lijkt mij!! Ontbijt was ook niet zo bijzonder .Niet voor herhaling vatbaar.

Aangenaam voor één nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor deze prijs mag de kamer wel wat ruimer zijn, was erg krap en dat voor een comfortkamer..... ook de badkamer was aan de krappe kant met een groot ligbad waarin je staande moet douchen achter zo'n vreselijk irritant douchegordijn. Beetje achterhaald.

Prima bedden met nu eens een keer uitstekende hoofdkussens.lekker ontbijt met voldoende keus Bilderberg kwaliteit. Zeer vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening in de bar

Wij hebben een hele leuke dag/nacht gehad. Onze complimenten gaan uit naar de meneer die het ontbijt deed serveren buiten op het terras op zondag 27-5-2018. Wat een vriendelijk/aardige man! Zulke medewerkers mag u zeker zuinig op zijn!

Het vriendelijke en professionele personeel

Ik heb uitgebreid de kamers bekeken en geboekt voor een kamer van 20 mtr2. Maar kreeg de kleinste kamer van 18 mtr2. Slechte gewoonte om alleenreizigers de kleinste kamer te geven. De grotere kamer was ook duurder. Maar ik kon mijn keuze immers niet aantonen.

Het vriendelijke en professionele personeel

Goede locatie, gastvrij personeel maar suite had gebreken
    • Ocean Breeze Suite

Suite was stoffig, leek lang niet gebruikt en beetje verouderd. Minibar was op slot! Stopcontact in vloerbedekking was erg onhandig. Tegen gestoten en gevaarlijk. Koffievoorziening zat geen stroom en werd niet aangevuld TV zenders met heel veel storing Douchebak liep telkens over dus vloer kletsnat

Gastvrijheid personeel en het eten Bed was comfortabel Entourage en aankleding hele hotel erg mooi

Tegenvaller veel te duur. Badkamer zeer slecht. Ontbijt was goed
    • Superior Kamer

Badkamer voel zeer tegen. Het stonk en vies douche gordijn. Waardeloze douche in bad. Vond de prijs kwaliteit total niet kloppen. Kamer geen airco.

Ontbijt was goed

Vermoeiend

Oh ik weet niet, misschien GEEN muziek 's avonds en 's nachts? Of luid roepende feestvierders? Of mensen die blijkbaar hun kamer afbreken boven je hoofd? Op dat vlak kon ook ZEKER de receptie beter die na 2x bellen nog steeds geen actie ondernam.

Je gaat naar een hotel in de eerste plaats voor een goede nachtrust, zeker tijdens een zakenreis. Dat werd mij volledig ontzegd, waardoor ik doodmoe de volgende ochtend naar mijn afspraak moest. Al de rest vervalt hierdoor in het niet.

• Deluxe Kamer

Een lift deed het niet en het ontbijt was de eerste ochtend een organisatorische ramp

Prima kamer, lekkere douche, smakelijk ontbijt en uitstekende locatie

Super naar ons zin gehad en enorm genoten!
    • Deluxe Kamer

In eerste instantie geen balkon en toen een nieuwe kamer gekregen maar wee zonder balkon en deze kamer was al in gebruik de spullen van een ander lagen er gewoon. Vervolgens wel opgelost maar erg slordig!

Goed ontbijt en prima schone kamer.

Viel heel erg tegen, zeker voor die prijs!

Kleine kamer met maar een nachtkastje en ook geen verlichting aan een kant. Heel erg gehorig. Geen airco en door de ligging niet prettig om een raam open te zetten. Ontbijt moesten we avond ervoor beslissen hoelaat we gingen ontbijten.... Ik zou er niet meer dan een 3 voor geven !!!!

Ok

De kamer en uiteraard ook de badkamer waren bedroevend klein met een verschrikkelijk uitzicht, op een enorm plat dak ter hoogte van onze ramen. De eerste dag was het ook chaos aan het ontbijt. Ondanks toch alles duidelijk op voorhand was gereserveerd was er geen plaats voor onze groep.

Hotel met een zeer goede ligging.

Aardige mensen die er werken

Badkamer was niet schoon en de douche deed het niet. (Bad wel) Ook was de service niet optimaal toen we dit meldden. Een uur later kwam er pas iemand om dit op te lossen

Aardige mensen die er werken

Dikke domper
    • Superior Kamer

De badkamer van een dure kamer miste de helft van de voegen en de kit rand van het bad was zwart, na een klacht werd hier chloor overheen gegooid maar ja dat gaat natuurlijk niet werken als de kit rand zwart is omdat het oud en versleten is.. Vervolgens krijg je na nogmaals klagen een andere (bij boeking nog duurdere) kamer aangeboden, wat overigens netjes was, maar waarvan de muren slecht zijn en de vloerbedekking versleten en gescheurd is.. Op de opmerking dat de prijzen wel erg hoog zijn voor de kwaliteit die de kamers hebben kregen we als reactie dat deze kamers voor renovatie op het programma staan en nog duurder zullen worden. Je kunt beter een van de goedkopere kamers boeken.. of een ander hotel.

zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

prijzen aan de bar en de geur van de bodylotion welke in de kamer klaar lag.

ontbijt was zeer goed verzorgt. kamers prima en locatie hotel is zeer goed. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooie ruime kamers, fijn zwembad, lekker ontbijt, ligging is...
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Mooie ruime kamers, fijn zwembad, lekker ontbijt, ligging is prima (straat over en je staat aan het strand), privé parkeerplaats onder het hotel (wel eerst even doorgeven) Kortom: erg genoten.

Parkeerfaciliteit primitief
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De parkeergarage. Je betaalt meer dan de reguliere parkeergarage per dag, maar wat nog vervelender is, is dat ze maar 1 sleutel hebben. Dat betekent dus dat je de sleutel moet ophalen, hopen dat je geluk hebt dat een ander 'm dan niet heeft want dan moet je wachten. Dan moet je je auto gaan halen, naar het hotel rijden, voor de deur van het hotel parkeren en weer sleutel afgeven. Ik reed op en neer naar het strand, dus dit riedeltje moest dan elke keer weer. Waardeloos. Ook het zwembad is in de kelder, je moet door allerlei gangetjes en is afgesloten, je kunt er niet naar binnen kijken.Geen veilig gevoel om je kinderen er alleen naar te sturen. Bij de lunch broodplankje besteld met o.a. olijven, kreeg er geen olijven bij... die waren op. Wel een enorm brood met heel weinig tapenade en aioli. De kip in de salade was niet doorbakken.

Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt was goed. Kamers zijn prima.

Goed hotel met vriendelijk personeel, alleen pech met het weer (veel regen).
    • Deluxe Kamer

We hadden een deluxe kamer geboekt. De kamer hadden we iets groter verwacht en met een mini-bar of koelkastje. Was verder prima,

Ontbijt was prima. Personeel hulpvaardig en vriendelijk. Bedden waren heerlijk en de badkamer was schoon en voorzien van nieuw sanitair.

Ontspannend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was heerlijk. Vriendelijk personeel en veel keuze! De kamers waren netjes en gezellig. Alles is aanwezig wat je nodig hebt! Het personeel is heel vriendelijk en je bent er direct op je gemak!

• Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- Ontbijt wat minder luxe. - kamers zijn zeer gehorig - geen airco op de kamer, had ik voor een 4 sterren wel verwacht. - kamers zijn niet op tijd klaar.

- Zeer vriendelijk personeel - bed is goed - mooie bar - fam kamer is ruim

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Was geen rekening gehouden met de derde persoon. Bed was erg zacht voor ons, maar dat is per persoon verschillend.

Kamer was lekker ruim, ontbijt was perfect, erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

voldoende
    • Superior Kamer

sanitair gedateerd. Douche in badkuip en een douchegordijn kan echt niet meer. Ook extra kosten voor ongespecificeerde services van personeel.

balkon met uitzicht op kruispunt Gevers Deynootweg

leuk verblijf gehad met bevriende koppels met kinderen

Ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker maar was te klein voor alle gasten. Dat resulteerde in wachtrijen aan het buffet. Het zou beter geweest zijn om een tweede buffet bij te maken, aan de andere kant van het restaurant of een grotere ruimte ervoor te voorzien. Maar dan niet in een hoekje van het restaurant. Eerder centraal gelegen, waar men langs beide kanten kan aanschuiven. Een koffieapparaat waar je zelf je koffie, cappuccino, warme chocomelk of dergelijke kan nemen, zou ook leuk zijn. Voor de kinderen was er namelijk geen warme chocolademelk..jammer. Maar er waren wel voldoende andere zaken...

vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet en vlakbij alles....

• Beoordeeld op: 21 april 2018

aangenaam aan zee

Geen locatie voor rustzoekers. Er is veel straatgeluid en er was een feest gaande in de omgeving waardoor er harde muziek klonk.

De locatie van het hotel zo dicht bij zee is heerlijk. Je wandelt binnen 5 minuten naar het strand. Onze kamer had een balkonnetje met uitzicht op zee (onderbroken daar wat gebouwen) en over het duinengebied. Kamer was compleet met föhn, waterkoker, kluisje, aangename bedden en complete badkamer (douchen in bad, maar door gordijn wel spatvrij). Veel ruimte in de badkamer om dingen neer te zetten.

bevredigend
    • Deluxe Kamer

GEEN FRIGO OP DE KAMER LAWAAI DOOR VERBOUWINGEN ZWEMBAD VUIL één lift kapot gedurende de 5 dagen verhuurfietsen kramiekelig geen handdoeken in zwembad en sauna

VRIENDELIJK EN DIENSTVAARDIG PERSONEEL. nette kamer

kamers en ontijt prima in orde

liften buiten bedrijf , wat nog wel werkte duurde veel te lang, waardoor gesleep per trap gewoon gevaarlijk en bijna niet te doen was voor ouderen. Dit was gewoon slecht.

kamers en ontijt prima in orde

prima ontbijt, goede locatie

1 persoonskamer is meer een bezemkast, veel te klein, douche in bad met een douche gordijn. Totaal niet Bilderberg waardig. Gammele lift, stoffig geheel. Veel te duur voor de geboden accommodatie. Snel renoveren!

prima ontbijt, goede locatie

geweldig
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De keuze uit verschillende ontbijttijden, waardoor je geen rijen wachtende mensen aa het buffet hebt, een zeer uitgebreid ontbijtbuffet in een fijne ambiance,

Bilderberg maakte waar waar ze qua niveau voor staan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Luxe kamer; we hadden 628. Vond het jammer dat de binnenzijde van de buitengevel in geschilderd schoon metselwerk was uitgevoerd. Past niet bij een Bilderberg hotel. Verder helemaal prima.

Ontbijt voortreffelijk in een zeer prettige en relaxte omgeving. Zeer tevreden over het baliepersoneel die zeer persoonsvriendelijk opereerden. Wisten s'morgens nog precies wat we de vorige avond zouden gaan doen en vroegen hoe de activiteit was bevallen. Klasse!!! Dan kom je nog eens terug!

Het was een geweldig weekend.

Maar 1 nachtkastje op de kamer en een heel klein balkon met maar 1 stoel. Men heeft na onze opmerking hierover wel een andere kamer aangeboden, heel attent. Kamer is wel gehorig, we konden de buren 's morgens vroeg goed horen.

Heel vriendelijke ontvangst. Meedenken met parkeergelegenheid, konden indien mogelijk langer parkeren dan 12.00 uur vertrekdatum en ook de Bagage kon in bewaring gegeven worden na 12.00 uur.. Kamer was al eerder klaar dus we konden al om 11.30 uur ervan gebruik maken.

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was helaas 1 uur ivm drukte. Wij zitten met gezin graag lang aan ontbijt aangezien we niet vaak naar hotel gaan. Extra bedden waren niet hetzelfde, 1 had een dun matrasje.

Het ontbijt was prima. Kamer netjes

Een zonovergoten Scheveningen is super gezellig en zeker de Musical de Lion King was super.

De kamers waren erg klein. De Comfortkamer heeft een bad met een douchekop die niet te verzetten is. De vloerbedekking was erg vuil. Veel herrie buiten. Op de kamer van onze dochter waren geen bedden voor de kinderen geplaatst, ondanks dat dat wel geboekt was.

Het hotel is centraal gelegen met een eigen parkeergarage.

Prima hotel op toplocatie

De kamer is erg sober, klein en wat gedateerd. Voor de prijs hadden wij eigenlijk wel iets meer verwacht.

De locatie is fantastisch en het personeel erg vriendelijk

De kamer was aan de kleine kant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De deur van het balkon zag er onverzorgd uit en ging zeer moeilijk open. Ook de ventilatie van de kamer was zeer matig. Hadden s nachts te weinig frisse lucht. s Nachts nogal veel lawaai van personen op de gang. Jammer!

De kamer was aan de kleine kant. Vooral de ingang van de badkamer was erg krapjes. Weinig aflegplaatsen als je in het bad staat te douchen.

Bar was erg leuk en ook de eigen gemaakte drankjes!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slecht dat er (behalve toeristenbelasting) nog kosten achteraf gerekend worden! En heel bizar als men niet duidelijk aan kan geven waarvoor. Een vd dingen waarvoor we dienen te nbetalen is "beveiliging vh internet" + nog wat zaken. STOP hier mee en STOP deze in de prijs per nacht! of laat klant de keus of hij beveuiligd Internet oid wil.

Bar was erg leuk en ook de eigen gemaakte drankjes!

Iedereen heeft zich goed vermaakt, dus geslaagd weekend/verjaardag

badkamer rekje schroef los. Tv, niet alle zenders konden worden ontvangen (NPO2 niet)

extra service i.v.m. 80 jarige verjaardag. Extraatje op kamer jarige en ontbijttafel versierd. (zonder extra kosten)

Prima , gastvrij en attent
    • Deluxe Kamer

De lift naar het zwembad was stuk. Het is goed opgelost. Toch een beetje ongemakkelijk om door de personeelsruimten te lopen. Personeel was zeer vriendelijk daar niet van.

Het ontbijt was goed, de kamer netjes en gezellig. Fijn dat er een zwembad is.

Prima voor een weekendje.
    • Deluxe Kamer

De duurdere kamer die ik uiteindelijk geboekt heb was klein en wij vinden het jammer dat honden zijn toegestaan.

Diner en ontbijt waren heerlijk. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. De bedden waren heerlijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Geweldig.

Ik kon op het moment van het verblijf heel slecht lopen. En het viel tegen om in onder de douche te komen. Maar misschien had ik dat moeten aangeven van te voren. Maar het personeel zag wel dat ik in een rolstoel zat?Maar er werd niks van gezegd. Ik kon dan ook nauwelijks in het bad komen.

Het ontbijt was geweldig. Ook in de avond gezellig om nog wat na te borrelen. Je kunt er rustig zitten. We hebben geen gebruik gemaakt om er het diner Te nuttigen. De bedden waren meer dan geweldig heerlijk. We hebben er heerlijk geslapen.

De ligging is helemaal prima.

De spa/het zwembad heeft totaal geen uitstraling en de locatie hiervan is zéér onaangenaam. Het ontbijt was enorm slecht. De prijs is behoorlijk hoog voor wat je ervoor terugkrijgt. Erg jammer!!

De ligging is helemaal prima.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heerlijk gegeten, heerlijk geslapen, en heerlijk gezwommen.
    • Superior Kamer

De zwembad is mooi, maar het kan beter worden onderhoudt.

Het eten in de restaurant was uitstekend, de kamer super mooi ingericht en rustig. Locatie van de hotel was top.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Helaas was het dit weekend erg druk bij het ontbijt.

Helaas was het dit weekend erg druk bij het ontbijt. Maar prima gegeten. Zwembad en faciliteiten daar waren prima. Alleen jammer waar je doorheen loopt voordat je bij het zwembad bent. Het bed was heerlijk en mijn zoon heeft een top weekend gehad.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

heel tevreden

de bedden sliepen heerlijk, de barman was erg gezellig, het ontbijt was heerlijk. alleen de balcondeuren trokken we bijna stuk als we ze weer wilden sluiten en het toilet stopte niet na doordrukken.

Over algemeen prima hotel met goede ligging en bereikbaarheid

Schoonmaak kan net iets beter (haren in bad en stof her en der). Familiekamers staan met elkaar in verbinding met een dubbele deur, maar zijn desondanks wel gehorig. Ook behoorlijke kier onder de deur naar de gang waardoor je ook daarvan het eea hoort. Ingang via garage via trap, beetje onhandig met koffers/ kinderen. Er is een lift, kan je gebruik van maken onder begeleiding van personeel

Fijne bedden, prettige ligging op loopafstand van de kust. Lekker en voldoende ontbijt. Prettig dat ik onder het hotel heb kunnen parkeren (reserveren wel noodzakelijk)

Algemene zaken.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen handdoekhaakjes. Kauwgum onder ad deurkruk van de badkamer. Beperkt licht op de kamer. Deur badkamer en vloerbedekking zien er gehavend uit.

Algemene zaken.

Was wel leuk heerlijk dicht bij de boulevard.

Het was heel erg warm in het Hotel eigenlijk niet uit te houden en dan was het overdag nog maar 15 graden wat moet dat in de zomer wel niet. Zwembad vloer was vies haren en viezigheid De gang stonk heel erg ij onze verdiepeing.

kamers waren geweldig en netjes schoon.

We hadden een kamer met bad geboekt, maar kregen een kamer...

We hadden een kamer met bad geboekt, maar kregen een kamer met douche. De kamer lag aan de straat op de 1e verdieping. Deze kamer is heel gehorig voor de geluiden van buiten.

Een supergoed verblijf in een royale kamer, met goede faciliteiten en heel aardig personeel.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het enige piepkleine puntje is dat ik een douchemuts miste en er niet om wilde gaan vragen.

De vriendelijkheid van het personeel viel echt op. Ze toonden interesse, gaven tips en waren ook voor de kinderen heel aardig. Erg fijn om een waterkoker op de kamer te hebben.

Heerlijk ontbijt, zeer kleine comfort kamer

De kamer. Wij hebben een comfort kamer geboekt waar wij volgens de website een kingsize bed en een bad zouden hebben. Wij hadden kamer 517 en niets bleek minder waar. De kamer was ontzettend klein, je kan met geen mogelijkheid langs elkaar heen lopen (2 dames met maatje 36), het bed was niet breder dan 1,60m (volgens mij geen kingsize) en de badkamer beschikt niet over een bad. Daarnaast (niet echt belangrijk, maar als tip voor het hotel) is de tv niet handig neergehangen. Deze hangt tegen de muur aan en kan je niet bijdraaien. TV kijken vanuit bed kan, maar comfortabel is het niet.

Het ontbijt is geweldig. Vers brood, meer dan voldoende keuze, er wordt gewerkt in shifts, zodat het nooit te druk is. Heerlijk!

Uitstekend hotel op een ideale plaats bij de boulevard.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt viel heel erg tegen. De prijs was hoog, maar de producten niet vers of werden niet bijtijds aangevuld. Op de kamer was gelukkig een voorziening voor koffie en thee.

Prima kamer, met een ideaal "studiehoekje". Goed bed en zelfs uitzicht op zee. De ligging vlak bij de boulevard is heel fijn.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed hotel vlakbij strand Scheveningen
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We vonden de kamer wat gehorig. Kamer aan voorkant hotel. Geluid van buiten, drukke weg/gebied, goed te horen. Maar ook vanuit gangen waren dingen te goed te horen.

Ruime familiekamer. Een van de extra bijgeplaatste bedden was wat minder comfortabel. Prima, uitgebreid ontbijtbuffet. Leuk zwembadje voor de kinderen. Geen gebruik gemaakt van welness.

Het is een mooi en kwalitatief 4 sterren hotel vlakbij het...
    • Deluxe Kamer

Badkamer was vrij klein, de koffie bij het ontbijt was niet lekker.

Het is een mooi en kwalitatief 4 sterren hotel vlakbij het strand en andere locaties. Goed ontbijt en dinner.

bijna perfect
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

we wisten niet dat we een parkeerplaats moesten reserveren en dus ook nog betalen dus dat hadden we niet gedaan en gingen er van uit dat we gewoon konden parkeren gratis bij het hotel . bij aankomst bleek dit niet zo te gelukkig gingen we in het naseizoen en kon je op 5 min lopen van het hotel gratis parkeren , anders moesten we naar een overdekte parking á 30 € per dag dan zou het echt tegengevallen zijn voor wat de kosten betreft , dit was nu niet aan de orde voor ons maar wel goed om te weten voor een ander in de toekomst

Fijn verblijf op een toplocatie!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De bedden in onze kamer waren verschrikkelijk. Erg zacht en je zakte er helemaal in. Niet prettig voor iemand die snel rug- en nekklachten heeft.

Veel keuze bij het ontbijt en erg lekker! Heel vriendelijk personeel. Erg mooie entree, receptie, bar en restaurant.

prima kamer, fijn zwembad.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijtfaciliteit is te klein. Een kwartier wachten voordat je aan tafel kunt. Bij een ontbijtbuffet verwacht je te kunnen binnenlopen. Personeel lost het met een glimlach op, maar wachttijd doet afbreuk aan weekendje-weg-beleving.

prima kamer, fijn zwembad. Locatie goed.

Geweldig!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt was super, kamers mooi ruim schoon en netjes! Pluspunt, dat je gratis sauna + Turks stoombad + zwembad hebt!! Heerlijk even. En uiteraard vriendelijk personeel.

jammer van de kamer met bad ipv verwachtte douche, voor de rest prima.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

via booking.nl hadden wij geboekt voor 'n kamer met douche, ter plaatse bleek dat dit 'n kamer met bad was. Aangezien ik niet goed ter been ben, was dit voor mij NIET prettig. Fout op de site dus en erg ongemakkelijk voor mij.

ontbijt was super !

ontbijt was zeer compleet!

tegels beschadigd rond om de kraan in de badkamer, verouderd! Zwembad zeer verouderd, Sauna werkte niet goed, slechts 40º stoomcabine werkte nagenoeg niet.

ontbijt was zeer compleet!

Super!

De douche vond ik wat smerig. En de douchekop kon niet omlaag. Ik ben zelf niet heel groot. Dus dat was vervelend. Maar als dat het enige is.... echter was dit bij mijn vorige verblijf niet zo, dus wellicht alleen de kamer?

Het ontbijt was zalig. Uitgebreid en allerlei soorten brood, jam etc. Personeel was vriendelijk en de kamers waren leuk aangekleed.