Beoordelingen over Strandhotel Vigilante 4-sterren

Holle Poarte 10, 8754 HC Makkum, Nederland

#8 van de 15 hotels in Makkum

Super fijn verblijf gehad, vriendelijk personeel en super goed geholpen!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

De bedden waren niet zo fijn, veren in je rug en waren los van elkaar waardoor je er snachts tussen viel..

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam!

Hotel niet 4 sterren waardig, wel de omgeving.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Toiletartikelen, grote fles badschuim waar iedereen gebruik van maakt. Make-up spiegel gammel. Wasbak bij afvoer niet helemaal schoon. Kamer viel tegen, simpel geen 4 sterren waardig.

Heerlijk, goede uitvalsbasis om Friesland te verkennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat er op het strand geen voorzieningen waren. Op handdoeken in het zand en geen parasol hou je niet zo lang (meer) vol

Prima hotel met modern, sfeervol restaurant en terras. Ligging fantastisch, vanuit je bed zie je het IJsselmeer!

Leuk, aan het strand van het IJsselmeer; diner was uitstekend maar ontbijt en kamer vielen tegen
    • Suite

Het ontbijt is matig; je kunt wel voldoende eten maar er is weinig verrassends; weinig "serials"; geen bijzondere broodjes en spek was niet echt uitgebakken. We hadden een suite en die was wel ruim maar een airco was er niet en dat terwijl de temperatuur behoorlijk oploopt. Balkon erg klein. Badkamer is gedateerd en douchecabine is vies met roest en schimmel.

Het restaurant voor het diner was wel heel goed met erg vriendelijk attent personeel. (ontbijt was niet bijzonder) Wel leuk ingericht restaurant.

Heel goeie ligging.
    • Suite

Geen glazen aanwezig in de kamer. Er waren werken bezig aan het terras van de suite (en deze van de buren), dit werd gemeld maar geen enkele 'vergoeding' voor de klant (ze hadden bijv. een gratis koffietje in de bar kunnen aanbieden tijdens de duur van de werken). Moeilijk systeem voor afgesloten parking, die vaak niet werkt.

Heel goeie ligging. Mooie recent opnieuw ingerichte bar en eetzaal. Lekker ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Prima verblijf!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Onze kamer was op de gegane grond met openslaande deuren. Deze konden dus nachts niet open. Erg jammer. De bedden waren prima. Badkamer was schoon maar wel gemoderniseerd worden.

Vriendelijk personeel, ligging

een goede prijs en kwaliteits verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de accommodatie/kamer was eenvoudig , maar goed. Verbeteringen zijn mogelijk. Suggesties: een handgreep in de inloopdouche, wat meer opbergruimte in kamer en badkamer. De WC functioneert niet goed

het ontbijt was prima, een keer gedineerd viel wat tegen zeker in relatie tot de prijs

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen koelkast of minibar op de kamer. Wel was het mogelijk om in het restaurant beneden een drankje te halen en mee te nemen naar de kamer.

Het volle uitzicht op het IJsselmeer was geweldig. Fijn dat er op het balkon ook 2 stoelen stonden. Ontbijt was goed.

Door privé-omstandigeheden was het niet zo fijn als het er had kunnen zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was erg warm op de kamer,(zeezicht) en er was geen zonwering.De buitentemperatuur was tegen de 30 graden.

Er waren vervelende privé-omstandigheden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Niet geschikt voor rustzoekers.
    • Comfort Charm Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Landschap

Het beloofde mooie uitzicht was een farce: We keken uit op een dak met airco-installatie. Er zou tot 24.00 uur een besloten discofeest in het hotel zijn. Dat ging echter snoeihard door tot 1.15 uur in de nacht.

grote kamer met goede bedden

Mooie streek
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Avondmaal altijd dezelfde groenten. Gamba's bestelt met extra betaalt vind ik normaal, maar 4 gamba's gekregen en 4 scampi's geef dan 6 gamba's en geen scampi's?

Ontbijt was in orde.

Uitgebreid en schitterend ontbijt in een sfeervol ingerichte...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

warmte op de kamer. De zon staat in de namiddag vol op het venster, gevolg heel warm op de kamer, gordijnen zijn onvoldoende. Jammer dat er geen screens of eventueel airco aanweig zijn.

Uitgebreid en schitterend ontbijt in een sfeervol ingerichte ruimte!!

Plek en omgeving prachtig, medewerkers willen wel en doen hun best, maar laten wel steken vallen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De gereserveerde fietsen waren er niet en moesten we uiteindelijk zelf elders ophalen. De bos bloemen die ik als verrassing voor mijn vrouw had besteld voor de ochtend van onze trouwdag (de dag van vertrek) werd ondanks een check de avond ervoor niet op de kamer bezorgd. 'Misverstand tussen de receptie en de huishoudelijke dienst'. Moest er bij ons vertrek nog om vragen. Wel uitvoerige excuses van medewerkster. En ik miste een minibar op de kamer.

De ontvangst was prima; vriendelijk en professioneel en bevestigde de indruk die ik door de telefoon had gekregen. Het uitzicht op het IJsselmeer was mooi en het ontbijt goed.

heerlijk hotel direct aan strand en IJsselmeer met goed restaurant en vriendelijk personeel
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

het balkon van de zeezijde kamer biedt geen schaduw en was daarom bij het zeer warme en zonnige weer niet te benutten ( wel mooi uitzicht op zee en strand) uitzicht kamer tuinzijde = parkeerplaats

Perfecte ligging direct aan IJsselmeer strand groot terras prima ontbijt en goede keuken vriendelijk en behulpzaam personeel overdekte stalling met oplaadpunten voor de fietsen kant-en-klare fiets- en wandelroutes om mee te nemen

Locatie,diner,ambiance, kamer schoon, lekker bed.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Horren 1dagsvliegjes,onderhoud gang ramen, sanitair is aan verva inging toe (rioollucht,wastafel duidelijk op!)

Locatie,diner,ambiance, kamer schoon, lekker bed.

super!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Zwaar minpunt is dat honden worden toegelaten in het restaurant , in ons geval tijdens het ontbijt. Ik ben zeer zeker een hondenliefhebber maar ik vind niet dat ze bij binnen eetgelegenheden moeten komen.

Prima hotel, superlocatie en ideaal voor heerlijke fietsroutes.

Goede uitvalsbasis, lekker ontbijt, maar ouderwetse kamers.

- Heel klassieke kamers (beetje vreemd tegenover het mooie en moderne restaurant). - Tapijt op de kamer. - Geen of weinig restaurants op wandelafstand.

- Geweldig en uitgebreid ontbijt. - Mooie menukaart om te lunchen of te dineren. In het weekend trage service helaas.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Hotel gebruikt als tussenstop naar Terschelling en daarvoor voldeed het prima.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

De kamer voldeed, maar was wel érg basic.

Het restaurant is net verbouwd en ziet er fantastisch uit. Erg sfeervol, het voelde echt geweldig. Daarbij was het eten ook nog prima.

Leuk verblijf
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Kosten parkeren. Parkeren kost €5 op het parkeerterrein van het hotel. Dit is acceptabel voor het hoofdseizoen maar niet voor het naseizoen. Gelukkig konden we parkeren op het gratis gemeentelijke parkeerterrein naast het hotel.

Ondanks de verbouwing was het verblijf geweldig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Overnachting tijdens verbouwing

Vrij gehorige kamers.

Receptie was klant vriendelijk. Uitzoeken en regelen taxivervoer voor de avond. Activiteiten voor verbouwing begonnen laat. Dus geen hinder van gehad.

ontbijt was goed
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Inrichting van gehele hotel, maakt nu een afgeleefde indruk. kijk bijvoorbeeld alleen al eens naar de kleuren in de eetzaal, lijkt toch nergens op. de stoelen zijn ook een mengelmoes en bovendien zijn er met erge vlekken bij. Hebt u al eens naar de lampen gekeken afschuwelijk.Hier en daar een leuk plantje of bloemenbak zou ook helpen.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Redelijk. Prijs/kwaliteit niet goed.

Zie boven.

Ontbijt was matig. Door verbouwing zand in de gangen. Hier iets over gezegd.op 1e etage bij hotelkamers was geen verbouwing. Is opgeruimd. Ontbijt was beperkt; steeds brood of ei op. Wachten op nieuwe voorraad. Mijn man loopt met rollator. Wij liepen langs personeel met veel bagage maar niemand vroeg om even te helpen. Meisje vd balie was wel attent. Te duur voor het aangebodene. € 315 voor 3 Nachten zeezijde en koffiefaciliteiten is te duur. Enkele maanden geleden bij Van der Valk hotel in Kent bij Nijmegen was en veel goedkoper en luxer en prima ontbijt. Helaas😣

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooi locatie vriendelijk personeel alleen kamer was minder.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

De kamers waren gedateerd! Daardoor was het ook niet goed schoon. Stoelen+matras doorgezakt! Badkamer niet sfeervol ingericht. Water liep ook slecht weg en de afzuiging deed het bijna niet.

De locatie was mooi! Vanuit onze kamer keken we op het IJsselmeer. Het eten in het restaurant was ook prima!

Goed, vriendelijke nacht portier
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Koffiezetapparaat erg lange rij omdat mensen allerlei koffie soorten maakte, misschien paar normale koffie kannen neer zetten voor de mensen die gewoon kopje koffie willen nemen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In de rij voor het ontbijt. Te weinig plaats. Beslist geen 4 sterren hotel. Vloerbedekking in kamer smerig. Veel kalkresten op doucevloer. Wel een kast maar daar zat geen koelkast in. Kamer gedateerd. Werkzaamheden onder mijn balkon; was geen melding van gemaakt. Komend uit de lift heeft de gang een uitstraling van een oud schoolgebouw.

Wel een ontzettend leuke locatie
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

De hotelkamer was erg sober en erg vieze vloerbedekking en bij mijn zoon voelde hij de veren van het bed door de hoeslaken heen

Het ontbijt en het restaurant was super goed alleen de kamer was erg sober en heel vieze vloerbedekking en het rook erg muf. Komt waarschijnlijk ook omdat we een kamer hadden waar de hond mee mocht maar toch.... De receptie was bijzonder vriendelijk!

cijfer voor het verblijf is een voldoende
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

De ontbijttafel was niet altijd opgeruimd.Drukte kon het personeel in het weekend niet aan.Dus vieze tafel.

Het ontbijt was zeer goed.De kamer eenvoudig .Voor ons als senioren een makkelijk stoel extra zou geen luxe zijn.Bedden prima.

Leuk gezellig weekend 👌
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Dat er honden meemochten in restaurant En dat er zelfs 1 op een stoel aan een tafel zat

Accomodatie was goed Lekker aan ijsselmeer en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het verblijf was verder goed vooral de omgeving

Het ontbijt was goed maar niet uitgebreid. Op de kamer was geen vitrage waardoor ik de gordijnen niet kon openen. En er kon ook geen raam open omdat de kamer op de begane grond lag. Dit is vooral als het warm is geen optie. Ook gad ik twee verschillende bedden op mijn kamer, dit is niet zo netjes

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Ik begrijp de vraag niet goed wat u bedoeld.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

De kussens van het bed waren aan de dunne kant. Het tv beeld was niet al te scherp kan aan het weer gelegen hebben.

Het ontbijt was goed zelfs uitstekend. De kamers waren goed en schoon het bed was goed de badkamer was uitstekend en schoon.

Goed en voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

niets, maar wel en vraagje. Spiegel op badkamer tweedelig ? ongemakkelijk, o.a bij het scheren.

Ontbijt goed verzorgd, evenals diner. ( evt. sen. menu in overweging nemen) Prima kamer, aan zeezijde. vriendelijk personeel. Het bevestigd onze eerdere ervaring enige jaren geleden. Komen zeker terug indien mogelijk.

Slechte prijs:kwaliteitsverhouding!

Je kon niet ontbijten want het was veel te druk en de zaal was te klein om iedereen plaats te bieden. De kamer was erg somber en had uitzicht op de parkeerplaats.

• Charme Kamer met Uitzicht op Zee

De schuifdeur kon niet van buiten gesloten en geopend worden, waardoor ik steeds met de hond binnendoor naar buiten moest.

Prachtig uitzicht, heel vriendelijk personeel, ik kon al om 12 uur terecht

Prima oplossing toen Noord-Holland in gezochte categorie "vol" bleek. Adres onthouden we.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Diner in gezellige, beetje 'harde' zaal. Lekkere soep, maar zowel mooi vlees als vis mankeerden smaak. Bijgerechten misschien origineel en 'lokaal', maar in smaak niet zo passend bij gekozen vlees en vis.

Mooie plek, vanuit eetzaal en terras mooi uitzicht op IJsselmeer (naar mijn smaak hoort daar wel mooi weer bij). Comfortabele, ruime kamer met uitstekende bedden. Royaal en smakelijk ontbijt. Vriendelijke ontvangst en service.

Genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als je je omdraait in bed. Dan lijkt het net of je op een zeiltje ligt.

Het uitzicht op het balkon over het meer. Een aanrader om aan deze kant te zitten. Dus te kiezen voor een luxe kamer.

Fijne dagen gehad.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

In de avond was er niks meer te doen. om s'avonds nog iets te drinken zag het personeel je liever gaan dan komen.

De ligging. Zeer vriendelijk bij de receptie daardoor was de drempel laag voor informatie.

prima hotel als uitvalsbasis voor fietstochten
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, overstroming badkamer na douchen, ontbijt kwantiteit voldoende maar keuze vrij beperkt naar wat we verwachten in hotel van deze prijsklasse, opstelling buffet onhandig, werkt lange wachtrij in de hand

ruime kamer met goed bed, badkamer met inloopdouche, overdekte stalling voor meegebrachte fietsen, ligging hotel direct aan strand, ontbijtzaal aan strandzijde met mooi uitzicht

Niet voor herhaling vatbaar.

Iemand van onze groep had het donsdeken uit de overtrek gehaald omdat het te warm was. Toen bleek dat het donsdeken vol met vieze gore bruine vlekken zat. We dachten dat het kamermeisje de volgende dag het wel zou vervangen, maar dat gebeurde ook niet. Zeker geen 4 sterren waardig.

Het ontbijt was prima.

Het ontbijt was gevarieerd en vers.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Het was wat donker in de badkamer.

Het ontbijt was gevarieerd en vers. Er werd steeds aangevuld. Er werd beholpen met de e-bikes . De afrekening verliep correct en vlot. Het hotel is uitstekend gelegen boor gezinnen met kinderen, Maarten ok Voortrekker grootouders.

Geweldig genoten
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

- Leuke ligging aan het meer. - heerlijk eten in het eigen restaurant - leuke eetenjes in de buurt -gezellige lounge-set met zeezicht -perfecte uitvalsbasis voor fietstochten

Het ontbijt was super werd goed aangevuld, ook nog om 9.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De tv, duitsers voor ons gehad en hadden alles op duits ingesteld.

Het ontbijt was super werd goed aangevuld, ook nog om 9.45. De kamers waren schoon .

Mooie locatie, restaurant keurig en verder vergane glorie met veel potentie
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Stoffige kamer, vieze vitrage, zacht en doorgezakt bed, Op zaterdag voor half 9 in hoogseizoen bouwvakkers aan het timmeren.

Vriendelijk personeel echter daarop getraind waardoor het niet gemeend over keam

Het verblijf was goed. Op de kamer na
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

We kregen een kamer voor invalide. Dat vonden we niet leuk. Heb nog geprobeerd om een ándere kamer te krijgen. Dat kon voor een nacht. Moesten we wel bij betalen.

De lokatie

Locatie was super aan het strand, ruime kamers met balkon en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Sensor in de badkamer, licht ging elke keer aan s'nachts.

Locatie was super aan het strand, ruime kamers met balkon en zeezicht. Dorpje Makkum ligt op 2 km afstand prima te doen met een fiets.

Heel prettig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het licht in de badkamer/toilet ging automatisch aan bij het openen van de deur, is niet prettig als je 's nachts naar het toilet moet, dan ben je gelijk klaar helder wakker.

ruime kamer, met goed bed en goede douche en mooi uitzicht.

Mooi gelegen, ietwat gedateerd hotel.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

het restaurant, de gedateerde badkamer die bovendien bij douchen kletsnat werd. extra betalen voor parkeerplaats. slechte opstelling ontbijtbuffet waardoor er wachtrijen ontstonden.

de mooie ligging

Hier wordt verbouwd!
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Veel overlast van verbouwingswerkzaamheden en verstopt toilet in de laatste nacht met alle ongemakken van dien. bij vertrek ontevredenheid aangegeven maar enigste commentaar wad. "Wat vervelend" geen enkele tegemoetkoming. Geen korting , zelfs geen drankje aangeboden of in mindering gebracht op de rekening. Zag bij controle thuis dat zelfs €1,75 te veel in rekening was gebracht.

Ontbijt en vriendelijkheid personeel in restaurant

Goed maar geen ****
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Verouderd gebouw. Donker restaurant, stoelen met vlekken. Badkamer: kleine wastafel, niet verzorgde inloopdouche.

Top locatie en super vriendelijk en attent personeel.

Het ontbijt was heerlijk, personeel erg vriendelijk.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Het ontbijt was heerlijk, personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader om hier te verblijven. Het dorpje Hindeloopen is zeker een bezoekje waard. Erg gezellig en mooi dorp!

Fijne vakantieligging zeker voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Charm Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Landschap

Enkel minpuntje : de stoelen van het terras maken enorm veel lawaai bij het verschuiven en de zittingen waren nooit proper.

ontbijtbuffet was zeer goed. De kamers waren netjes en zeer hygiënisch. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was ook zeer goed enkel jammer dat er geen "goedkopere" gerechten op staan. Voor de rest : prima hotel met prima ligging.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ligging was zeer goed.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Parkeren van "niet hotelgasten" voor de slaapkamerdeur van de kamer (begane grond entree zijde) Deur kamer kon niet open i.v.m. uitlaatgassen auto's. Tevens onveilig gevoel door kamperende Bulgaren op die parkeerplaats. Door personeel werd op klacht niet correct gereageerd

Ligging was zeer goed.Ontbijt en kamer was goed verzorgd

Ontspannen vakantiegevoel
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Ventilatie op de kamer begane grond

Ontbijt was goed en gevarieerd.kamer redelijk ruim voor 2personen. Begane grond was prettig alleen geen mogelijkheid tot ventilatie. ligging hotel heerlijk aan zee. vriendelijk personeel Kortom heel prettig verblijf voor korte vakantie.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie streek!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

In het hotel zijn honden toegestaan. Helaas wordt er niet vermeld dat van apr-sept geen honden op het strand mogen. We kozen het hotel met onze hond mede om een strandwandeling te maken en hem met water te laten spelen. Een vermelding hiervan op booking.com zou wel handig zijn.

Het hotel ligt heerlijk aan een strand.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

prima verblijf, kamer redelijk, uitzicht fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

het was een "deluxe" kamer, maar de luxe zat m vooral in het uitzicht en het balkonnetje. de kamer was redelijk, maar niet bijzonder luxe, niet eens bijzonder.

het uitzicht was echt top! ijsselmeer, op je balkonnetje in het zonnetje; heerlijk!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prachtige ligging en wat een uitzicht!
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Als ik hoteleigenaar was zou ik op de benedenkamers aan de IJsselmeerzijde, planten neerzetten, die dan wat meer privacy geven.

Prima ontbijt! Prachtige ligging aan het IJsselmeer met een strand voor de deur. Je kan er lekker eten en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Fijn hotel om bij te komen
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Ontvangst TV Geen plankje bij de douche waar je tijdens het douchen iets op kunt zetten. Vieze geur van spuitbus om de kamer "frisser" te laten ruiken

Het personeel....super vriendelijk!! Eten Terras

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Fijn verblijf, mooie grote gezinskamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Airco in de familiekamer. Als hotel echt een must! Tip, zorg voor een meer gevulde spelletjeskast. Wat papier en stiften zorgen dat pappa en mamma wat langer aan tafel zitten en meer bestellen. 😄

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

behalve bovenstaande alleen maar positief
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

volgende keer niet meer bij booking.com. Een vriend gaat volgende week ook en is 77.50 euro goedkoper uit. Krijgt ook nog eens een welkomstdrankje met een portie bitterballen en een diner. Dit verschil is niet te rijmen en zeer teleurstellend voor ons.

de ligging

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Ligging perfect, maar er moet wel wat gebeuren.

De kamer had beter schoongemaakt kunnen worden, er hing nog een vuile handdoek aan de verwarming, daar naast was in een hoek op het plafond duidelijk te zien dat er een spinnenweb had gezeten, maar dat het was weggeveegd. Voorts waren er werklui aan het dak bezig, echter 1 van de werklui liet onder het raam zijn auto minstens 15 minuten stationair draaien. Het hele hotel was m.i. een beetje aan groot onderhoud toe.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Strandhotel met mooie ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel is dringend aan een opfrisbeurt toe. De (ruime) fietsenstalling is een rommelhok. Tijdens ons verblijf heel veel overlast van vliegjes. De vensterbanken in het restaurant lagen vol met vliegjes. Dit zou wat meer aandacht mogen krijgen.

Prima ligging

Mooie ligging, eenvoudige kamer
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Er was een verbouwing bij het hotel en er waren plastickleden gespannen wat behoorlijk in de wind wapperden en veel lawaai.

Goede ligging aan het Ijsselmeer

Prima verblijf gehad!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Ik vond het jammer dat we geen mogelijkheid hadden om naar buiten te kunnen gaan vanuit de kamer. Ik miste een balkon. Er zijn overigens wel kamers met een balkon, dus bij boeking zou ik daarom vragen. Verder vond ik de bedden te slap, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. En het is jammer dat er geen zwembad is en/of welness.

De accommodatie is zeer gunstig gelegen t.o.v. het strand. Het is er netjes en schoon en het personeel is heel vriendelijk. Goede uitvalsbasis voor het maken van tripjes.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Kamer was slecht geventileerd.

De kamer

Kamer was slecht geventileerd. Geen raam kon er open,geen airco. Je betaalt de hoofdprijs voor een hond en wordt dan weggestopt op de begane grond met uitzicht op de parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Locatie is top! Personeel is vriendelijk en heerlijk eten
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Beide bedden waren erg zacht. Met mijn rugklachten was dit niet heel handig. Vaak heb je in hotels dat er 1 bed iets harder is

Mooie kamer met uitzicht op zee, ontbijt was top geregeld en je kunt er door de dag heen ook heerlijk eten

Value for money.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Zelfs in mei, lastig om een schoon ontbijttafeltje voor 4 te bemachtigen. Een Nespresso of wat water op de kamer had mooi geweest. Een safe is ook soms handig. Betalend parkeren achter de slagboom, terwijl er vooraan gewoon mensen gratis hun hele verblijf blijven staan.

Prettig ontbijt, goeie koffie ook, maar inderdaad slechts 2 machines. Staff van receptie professioneel sober. Geen drukte (mei). Stil Jachthaven in de buurt en aan paar restaurantjes (kibbeling, maatjes, of uitgebreidere kaart in Sopkaffee) Zonsondergang. Het meer is best wel mooi op een zonnige dag. Zandstrandje. Parkeren kost slechts 5 euro per verblijd (je krijgt een chip aan je sleutel gehangen).

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Mooie locatie van een prima hotel met aardig personeel.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Misschien een koelkastje op de kamer

De ligging aan het IJsselmeer, ruimte in de kamer. Ontbijt inbegrepen. Er was voor ons voldoende keus. Leuk terras aan een kleine boulevard. Als je een dagje weg wilt, ben je zo in leuke plaatsjes (Sneek, Leeuwarden, Lemmer en Bolsward geweest)

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima verblijf op prachtige windsurflocatie!
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Deuren van de kamer klappen heel snel dicht. Toilet apart van badkamer (er moet iets te wensen overblijven :-)).

Comfortabele kamer, lekker ruim en prima badkamer. Goede bedden en prima ontbijt. Wel zou het fijn zijn om bijv. een gebakken ei of omelet te kunnen bestellen bijvoorbeeld. Restaurant is erg goed en daarom gezellig druk in het restaurant, ook met mensen van buiten. reserveren is aan te raden. Ook een prima italiaans restaurant in de buurt al is het Flevo Cafe ad overkant ook erg leuk om even een kopje koffie of drankje te drinken in de luwte van het terras. Winkeltjes met ruime openingstijden in de nabijheid zorgen voor levendigheid en sfeer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Leuke uitvalsbasis om Friesland te ontdekken
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Nooit een waauw moment gekend, noch in de kamer, noch in het restaurant.

Een goede uitvalsbasis om Friesland te verkennen. Met een leuk maar basic ontbijtbuffet en heel vriendelijke staff.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Goed.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

In het weekend iets extra's bij het ontbijt zoals boven genoemd.

Ontbijt weinig variatie, elke dag ham en salami, jonge en oude kaas, gekookt ei. In het weekend niets extra's zoals forel of zalm of een ander soort vleesbeleg, ei bakken was niet mogelijk. Verder prima, was dus eenvoudig. Iets verouderde kamers maar goed schoon. Begane grond met terras en uitzicht op ijselmeer heerlijk ruim en op het zuiden.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Inzet en vriendelijkheid personeel

Algemene inrichting verouderd qua stijl, gemis aan net een beetje meer luxe in badkamer, eerder 2 dan de toegekende 4 sterren waard. Keuken fantasieloos standaard. Geheel dankzij redelijke prijs een 6,5 in cijfers uitgedrukt.

Inzet en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Ontspannen, mooi weer, niet onbelangrijk.
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Een douchegordijn zou geen overbodige luxe zijn. Ondanks dat we opletten om er geen waterballet van te maken was de badkamervloer toch telkens tot aan het toilet nat. Nu staat er wel een vloertrekker maar gordijn of wandje zou het water wat beter binnenboord houden.

Personeel, vooral daar waar het meeste met hen te maken hadden nl. in het restaurant was supervriendelijk en behulpzaam. Receptiepersoneel eveneens.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Mooie ligging, hotel zelf matige 3 sterren waard, zeker geen 4
    • Charme Kamer met Uitzicht op het Land

Hygiëne op de kamer. Stofnetten, gordijnen vuil , badkamer verouderd, geen bar in kamer, geen water voorzien ontbijt gewoon 4 sterren niet waard. Hadden voor een 4 sterren hotel beter verwacht

Het uitzicht, zowel op de kamer als voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Heerlijke grote familiekamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De koffie/thee voorziening bij het ontbijt was minimaal voor zoveel mensen, grote rij voor de automaat.

Heerlijke grote familiekamer. En erg vriendelijk personeel. Strand voor de deur.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heerlijk ontspannen verblijf in Vigilante
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

Omdat het slecht weer was hebben wij gebruik gemaakt vd bowlingbaan. Als er nog binnenzwembad of massage-mogelijkheid was geweest hadden we daar zeker gebruik van gemaakt

Het personeel was top. Het ontbijt en diner waren uitstekend. De elektrische fietsen waren helemaal nieuw en bevielen ons prima, alleen het zadel vonden wij tegenvallen maar dat is persoonlijk natuurlijk 😊

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De locatie is prachtig. Direct aan het IJsselmeer. Zelfs in de winter.
    • Charme Kamer met Uitzicht op Zee

... het vruchtensap uit de machine bij het ontbijt. Dat was gewoon pure ranja en kwam niet in de buurt van vruchtensap.

De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en gastvrij. Hier begint het wat ons betreft allemaal mee. Ook de rest van het personeel was vrolijk en vriendelijk. We voelden ons meer dan welkom.