Beoordelingen over Amsterdam Beach Hotel 3-sterren

Badhuisplein 2-4, 2042 JB Zandvoort, Nederland

#14 van de 23 hotels in Zandvoort

Gebaseerd op 1913 beoordelingen over dit hotel

Helaas niet voor herhaling vatbaar

Kamers zeer warm en kaal, geen airco of ventilator, slapen met raam open niet mogelijk in verband met drukke weg en veel stapgasten Resultaat kanertemperatuur +30 graden celcius

Locatie was goed en personeel vriendelijk

flexibiliteit en enthousiasme van het personeel.

kamer 106 was ongezellig, leek meer op een hok, De hele nacht dreunde er een deur of openstaand raam door het gebouw. Dus slecht geslapen.

flexibiliteit en enthousiasme van het personeel. Prima bed. ideale locatie!

Er werd mij bij het uitchecken een rekening voorgelegd van...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Er werd mij bij het uitchecken een rekening voorgelegd van het restaurant waar ik nooit heb gegeten namelijk een 24€! Deze rekening stond op kamernummer let dus op. Een rekening van het restaurant zet je wel op een naam. Ik heb dan ook deze rekening niet betaald vanzelfsprekend. Dit was een ontgoocheling op mijn verblijf aldaar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed verzorgd, fantastische plek, echte aanrader.

Niets , voor deze prijs is het perfect .

Fijn personeel, goede ontvangst, heerlijk ontbijt op het terras. Lekker restaurant om ‘s avonds te eten. Bijna op het strand.

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen lift is.

Super vriendelijk personeel en hele schone kamers. Heerlijke bedden. Eenvoudig maar lekker eten. Nachtportier en bar hele nacht open voor gasten. Geweldige locatie, dicht bij strand en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Keurig hotel met vriendelijke ontvangst.

Niet echt iets op aaan te merken. Parkeren in de buurt maar wel betaald. Dus het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid.

Keurig hotel met vriendelijke ontvangst. Prima bed en douche. Ontbijt is vrij basic maar op zich goed.

Te duur voor wat je krijgt

Kamer op tweede verdiep, geen lift. Was moeilijk voor mijn moeder van 78 jaar. Dit had ik toch graag op voorhand geweten. Verder was de badkamer zeer klein voor drie personen. Het douchegordijn was niet al te proper en het wasbakje veel te klein en onpraktisch.

Ontbijt was voldoende, maar niet uitgebreid. Ligging van het hotel was super, tegenover strand en Holland Casino. Er wordt parking aangeboden aan 7,50 euro per dag, wat zeer voordelig is. De kamer was mooi ingericht.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Vrij gehorig, geluiden van buiten, we hadden dan ook een kamer boven de ingang en aan de straat.

Schone kamer, fijn bed en beddengoed, heerlijke douche

Voor herhaling vatbaar; vlakbij prachtig natuurgebied.

de grootte van de kamer de uren van het restaurant

HET ONTBIJT WAS IN ORDE; Het onderhoud van de kamer was ook goed, maar de ruimte was vrij beperkt. Ook spijtig dat het restaurant tijdens de middag niet open was.

Prima basic verblijf voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zeer gehorig, balkon zat vol vliegen en andere beesten, meubilair op het balkon was zeer ondermaats. Prijs-kwaliteitverhouding is zeer slecht.

Hygiëne, personeel

Toppie was het

Een fohn standaard in de kamer zou handiger zijn en gordijnen die wat meer verduisterend zijn en minder gehorige kamers.

Het personeel was super vriendelijk bij aankomst en vertrek. Voor vragen konden we goed terecht bij het personeel.

super genoten van hotel, omgeving.

geen op- aanmerkingen. (wat lastig met de trappen/maar dat weet ik voor een volgende keer, zorg ik dat ik niet geheel boven zit).

ontspanning, ook door medewerkers. ontbijt wat rommelig, maar dat maakte het juist extra leuk. draagt bij aan de ontspanning

Wij keren niet terug

Toilet in de badkamer tussen douche glazen paneel en muur was zo smal dat mannenschouders er niet tussen kunnen. De foto’s van de kamers en het uitzicht leken beter op de website. Toch ontgoocheld bij aankomst.

Ligging ok en proper.

Pasen is het weekend en Zandvoort de plaats om zoon uit Haarlem en kids te zien

Dat er geen ontbijt bij de prijs inbegrepen zat , we waren er 3 nachten, dat het 's nachts iets ;lawaaiig was valt weg tegen de centrale ligging van dit hotel

Ik dacht bij de boeking een ontbijt te hebben bij geboekt , dus logies met ontbijt, dat zat er niet bij in. Mijn man is slecht lopend en de dame bij de incheck, heeft daarom gelijk maatregelen genomen en er voor gezorgd , dat we een kamer op de begane grond kregen

Prima.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen afsluiting van de douche cabine. Gordijnen sluiten niet goed aan. Veel kieren waardoor veel licht inval van de lantaarns. Twee goede zitstoelen zou een verbetering zijn.

Het ontbijt is precies goed, niet te veel en niet te weinig aan assortiment.

Het ontbijt was goed en het eten in bijgelegen restaurant...

Weer: koud en het sneeuwde. De verwarming was uit toen we in de kamer kwamen. Ook nadat de verwarming het deed, bleef het ontzettend koud in de kamer. (ca 18 gr). Dit was erg onaangenaam.

Het ontbijt was goed en het eten in bijgelegen restaurant uitstekend.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

SUPER DUS😃

Zeer vriendelijk personeel!!hebben zelfs om 23 uur inschek op ons gewacht en zeer vriendelijk onthaalt Grote mooie kamer met zeezicht terwijl we dat niet geboekt hadden Lekker uitgebreid ontbijt met vers brood beleg eitjes .yochert en melk met van alles en lekker vers fruit Hele mooie lokatie bijna op het strand midden in centrum tegenover casino Leuke bar met van alles en zeer leuk en aardig personeel

Heerlijk dagje Zandvoort

Redelijk gehorig, hoorden de bovenburen lopen, douchen en wc doortrekken. Aan drukke kruising. Hadden raam dicht ivm vrieskou maar in zomer ws veel geluidsoverlast van verkeer ed.

Schone en ruime driepersoonskamer, met bad, balkon en zeezicht. Heerlijke bedden. Prima ontbijt. Top.

Nooit weer

Bij aankomst onprofessioneel en uitschrijven ging tegenovergestelde maar zeer zakelijk.

Ontbijt was prima en personeel bij ontbijt was zoals moet perfect

Wij hadden een heerlijk relaxt weekeinde.

Een heeeel klein minpuntje. De 2 parkeerplaatsen vóór het hotel alleen bestemd voor in- en uitladen waren bezet toen wij vertrokken. 1 auto was door gasten de avond tevoren al neergezet en 1 auto was van iemand die "even" koffie kwam drinken. Dat kan door het hotel beter worden gehandhaafd. Wij moesten namelijk noodgedwongen op de stoep parkeren met een risico van een bon.

Ontbijt en diner waren voortreffelijk

De kamers leken groter op de foto en van meer gemakken...

De kamers leken groter op de foto en van meer gemakken voorzien. De kamer is uitgerust met de basic voorzieningen. Ook moest je naar de receptie om een föhn te kunnen lenen.

Sauna

15 euro per hond is echt veel te veel wanneer je ze vervolgens twee trappen op moet tillen omdat er geen lift is. Vervolgens is het bloedheet op de kamer (in februari🤔) en kan er geen raam open. Het was voor de honden geen doen.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Slecht

Alles viel tegen. We hadden een kamer gekregen waar het raam kapot was. Hier kwam dus allemaal tocht door. De verwarming werkte niet goed, waardoor de kamer heel koud was. De kamer in het algemeen was ok maar was ondermaats. Het toppunt was dan nog dat de kamer recht naast ons er apen zaten. De muren waren splinterdun dus hoorden we alles. De mensen naast ons zaten de hele tijd te seksen en we konden elk geluid horen. Dit was niet oke!

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Fijn verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het is erg gehorig. Wij hadden een gezin naast ons. De huilende baby was zeer goed hoorbaar. Echter werd dit vriendelijk opgelost door het personeel. Het tweede nadeel was dat wij een kamer met tweepersoonsbed hadden geboekt. Dit waren twee eenpersoonsbedden aan elkaar geschoven. Wij konden niet fatsoenlijk tegen elkaar aanliggen, want dan schoven de bedden direct uit elkaar.

Het uiterlijk van de kamer.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goede kamer voor één persoon voor één nacht.

Kaal, geen aankleding van gangen en kamer. Ontbijtruimte (restaurant) was wel gezellig ingericht.

Prima kamer voor één persoon, Alles was aanwezig. Jammer dat er geen enkele aankleding (schilderijtje, enz..) was. Ontbijt was goed. Voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Fijn hotel, fijne kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel en dichtbij strand en midden in centrum

Ontbijt was prima, had wel iets beter gekunt qua keuzes in broodjes, beleg en drinken.

Fijne overzichtelijke, schone kamer met uitzicht op zee! Zeer vriendelijk personeel,straat oversteken en je bent aan het strand! Voor een boodschap in het centrum is om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Toplocatie en heerlijk bed maken kleine ongemakken goed!

Gordijnen die niet goed sluiten (wenselijk bij pittige spots die het pand verlichten). Uitdaging rest badkamer droog te houden bij douchen.

Hotel op toplocatie met vriendelijk personeel en een heerlijk bed in eigentijdse sobere sfeer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima verblijf, je loop zo het leuke centrum in en je bent in 1 min op het strand!

Gehorigheid. We hadden veel last van gestamp vanuit de kamer/ verdieping boven ons.

Aanwezigheid parkeervergunningen, ligging hotel en vriendelijkheid personeel.

Voor de prijs is een overnachting goed te doen.

De badkamer was zeer elementair. Geen bekertjes, geen zeepjes. De douchekop hing los. Vuilresten op de afdichtstrip van het douche ruit. Wij kwamen om 10:00 uur op in een volle eetzaal. Er was één persoon in de bediening. Het ontbijt, toen het werd bijgevuld, was voldoende

Het hotel ligt midden in het centrum. De kamer was ruim, wij kregen ongevraagd een upgrade naar een zeezijde kamer, maar wij kwamen in het donker aan en gingen met regen weg, de volgende ochtend. De bedden waren zeer goed. De gordijnen hielden het licht goed tegen

Leuk verblijf gehad met zijn tweetjrs voor twee nachten..... goed en smaakvol ontbijt.....alleen jammer koffie bij het ontbijt uit een ketel komt..... wat niet de smaak van de koffie bevorderd..... maar dit hotel is zeker aan te raden.....👍👍

G

Kleine vochtige kamer, kapotte thermostaat. Vriendelijke personeel, maar prijs/ kwaliteit niet goed

We betaalden 85 euro voor een hokje van 2,5m bij 5. De kamer was erg vochtig en de thermostaat kraan werkte niet goed, wat leidde tot zeer heet water. Het positieve was dat we wel een korting kregen op ons eten door de klacht, maar nog steeds te veel betaald vinden wij. Kamer 105 nooit nemen dus!

Aardig personeel en goede locatie

Prima no nonsense hotel.

een goede klusjesman kan hier wel wat onderhoud verrichten (kledinghaak viel uit de muur, gordijn hing half los, de deur van de badkamer is toe aan een lik verf) Ontbijt mag wat uitgebreider.

Prima ligging. Goede kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voor herhaling vatbaar.

Mogelijkheid om op je kamer te zitten. Dit was summier.

Het was zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed. De bedden en de douche waren uitstekend. Luxe was er echter niet.

Prettig

1 raam sloot niet goed dus tochten het een beetje... Maar dit doorgeven dus hopelijk wordt het snel verholpen.

Mooie basic kamer niet piepklein..maar zonder opsmuk, dus geen bad maar lekkere douche. Lekker ontbijt(lekkere sterke koffie!) en vriendelijk personeel. Dus als je kamer zonder opsmuk zoekt is dit een prima optie.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima verblijf aan zee!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De verlichting in de kamer. En de kamer is vrij koud in het najaar. Ook is de kamer vrij gehorig.

De locatie is top! Recht tegenover het strand. Prima bed,schone kamer We hebben heerlijk gegeten bij strandpaviljoen Thalassa. Moest smorgens vroeg weg en kreeg een gratis koffie to go mee voor onderweg van de receptionist. Ook bood hij een broodje aan om mee te nemen. Super service!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gezellig en schoon hotel met beleefd personeel

Wij hadden twee dagen geen licht en op Booking.com leek de kamer een stuk groter. Dit was niet een hele domper omdat wij het een prima kamer vonden voor een weekendje weg.

De kamer was erg schoon. Het ontbijt had een goede hoeveelheid en was lekker. Beleefd personeel

Had voor minder geld, een beter hotel kunnen krijgen!

Ontbijt was slecht! ramen die open waaiden, niet vriendelijk geholpen, gehorig, schimmel in de badkamer, putje badkamer liep niet goed door.

Zo het strand op kunnen lopen

Het was een fijn verblijf op een prima locatie.

Ontbijt was matig: te basaal met wat we eerder in hotels zagen. Voor deze prijs verwacht je toch een klein beetje meer luxe. Weinig keuze en waterige jus d'orange.

Prima ligging, recht tegenover het strand en winkels om de hoek. Auto voor 10 euro tot de volgende dag parkeren in de straat. Kamer was goed schoon. Ruimte was voldoende met z'n drieeen. Inrichting sober, de kamer had gezelliger aangekleed kunnen worden.

De kamer was prima alleen hingen er op onze kamer paneelgordijnen die aan de bovenkant kapot waren. Het was te hoog om ze te repareren. We waren dan ook elke morgen heel vroeg wakker...ook de eerste avond even een schreeuw door de gang gegeven omdat er een groep puberdames tot laat liepen te kletsen.

De locatie. Direct aan het strand, winkelstraat en supermarkt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Te doen voor 1 nacht maar zeker geen hotel voor een langer verblijf lees midweek of een paar dagen-w

Het is ontzettend rumoerig in het het hotel en op de gangen en trappen. Heel veel geluidsoverlast en slecht geisoleerde vloeren-secu dunne vloeren. Pas tegen de avond-nacht werd het wat rustig maar nogmaals veel gebonk en gestommel. Heel vervelend en irritant, bovendien was er ook buiten veel lawaai en geluid overdag en in de ochtend.en het was ontzettend warm op de kamer.

Het ontbijt was prima van de bar geen gebruik gemaakt en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Leuk hotel, slecht geslapen.

Heel lawaaierig hotel. Midden in de nacht steeds wakker geworden van de bovenburen. Het is slecht geïsoleerd en je hoort bijvoorbeeld ook het doortrekken van de toilet in andere kamers goed.

Schone kamer

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Simpele kamer In de badkamer miste ik haakjes aan de muur ,kastje of schapje voor toiletspullen op te zetten. Trekker om e.v.t de vloer droog te maken deze werd na het douchen heel nat. Het zijn wat kleine dingetjes verder was het prima.

locatie prima, grote parkeerplaats tegenover hotel, ontbijt goed .

Jammer dat het hotel niet goed is geïsoleerd anders waren we zeker nog eens teruggekomen.

Erg lawaaierig in het hotel. Daardoor erg slecht geslapen. s' Nachts hoorde je alles in het hotel. Vooral boven en in de gangen. Lopen (stampen), douchen en praten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Leuke omgeving, leuke winkeltjes, net strand, leuke strand tentjes , gezellige sfeer.

Kamer aan de zijkant van het hotel heel veel lawaai van auto`s, jongeren, vrachtverkeer (v.a. 04:00 uur). Terras buiten was niet aantrekkelijk ondanks het mooie weer. Dit viel ook op doordat er niemand zat. Andere gasten kwam je tegen op andere terrassen. Elke dag elders op het terras gezeten van een ander hotel.

Nette kamer, moderne kamer, schone kamer.

Personeel vriendelijk, ontbijt prima
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Beetje oubollig, kunnen wel wat meer kleuren in . Behoorlijk gehorig ( tenminste als er een gezin met kinderen boven je zit )

Personeel vriendelijk, ontbijt prima

Veel te duur voor te weinig comfort
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer ongezellig (weinig sfeer), geen airco (benauwd bij warmte en kon maar 1 raam open), eenvoudige kleine badkamer waar je een handdoek op de grond moest leggen om het water tegen te houden, gehorig. Via booking.com exclusief ontbijt en bij een boeking via het hotel zelf inclusief ontbijt. Dit scheelt in kosten, erg jammer!

Alleen het bed, een boxspring was goed. Eenvoudig, maar prima ontbijt.

Ontevreden...vooral prijs/kwaliteit

Kamer was zeer pover aangekleed en galmde zelfs. zeer veel geluiden van buiten...vooral de meeuwen verstoren de nachtrust.. De prijs die we betaalde is te veel voor zulk hotel. Ontbijt zeer pover....wel genoeg, maar niks extra's.

Zeer eenvoudig ontbijt...

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hotel sluiten

Afschuwelijk in 1 woord ga nooit meer

Verschrikkelijke kamers echt een hut zonder douchegordijn of afscherming geen handdoek haken ,kleine ruimte fabriekskast zoals op mijn werk

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Alles was in de buurt, strand , restaurantjes , casino en...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was geen lift aanwezig in het hotel. Verder was alles in orde!

Alles was in de buurt, strand , restaurantjes , casino en het hotel (was gemoedelijk)!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prachtige ligging en dichtbij betaalbare bewaakte parking

Geurhinder in de inkomhal Geen frigo op de kamer Veel lawaai en wietgeur van voorbijgangers s nachts

Prachtige ligging en dichtbij betaalbare bewaakte parking

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Dank zei het Amsterdam Beach Hotel hadden wij 2 super dagen. Het was 'n FEEST

helemaal niets

Het was gewoon heerlijk, 'k was samen met mijn autistische kleindochter van 20 jaar en zij voelde zich echt op haar gemak. Het aller beste was dat wij op de dag van vertrek, na 'n warme strand dag met nog 'n trein reis van 3 uur te gaan, vroegen of er 'n plekje was om ons even op te frissen en om te kleden. Nee zei de vriendelijke jonge man bij de receptie, maar u mag wel gebruik maken van kamer 103 ( 'n schitterende schoon gepoetste kamer). De jonge man gaf ons schonen handdoeken en vroeg of we de kamer wel weer netjes konden achter laten, nou dat hebben wij gedaan. Van Harte Bedank Jonge Man ( 19 Juni aan de receptie) . Mede dank zij U was het 'n geweldige ervaring en voelde mijn Klein dochter zich geweldig. O ja.... nog iets er was geen föhn op de kamer, maar ook daar werd direct voor gezorgd .In een woord ons verblijf verdiend 'n 10+ Bedank van Omie en Rony

Locatie in het centrum met uitzicht op boulevard en zee,...

Een parkeerplaats op zondag en mooi weer is vrijwel onmogelijk,veel geluidsoverlast van voorbij racend verkeer aan de straatzijde.

Locatie in het centrum met uitzicht op boulevard en zee, ontbijt niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

We hadden last van schimmel in de douche, en het hout bij de deuren/ramen was ook niet heel goed meer in staat. Die kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Simpele, basic maar schone kamer, vlak aan zee

Ik vond de kamer heel basic. Op zich prima, maar oogde niet gezellig en knus. Een mooi groot schilderij of foto van de zee had er niet misstaan. Er was geen haardroger en wat ik jammer vond was dat er ook geen waterkoker op de kamer was. Is natuurlijk niet standaard, maar vind ik altijd wel een gemis.

Het mooist is de locatie. Vanaf de kamer konden we de zee zien: leuk! Ook heerlijk om zo naar het strand te kunnen lopen. De kamer en douche waren schoon en dat vind ik altijd belangrijk, dus fijn!

Trendy verblijf!

Er is geen lift. Niet zo handig met een huisdier dat niet gewoon is om op een open trap te lopen. Prijs huisdier 15 euro/nacht vrij duur. Geen parking! Tijdens een drukke periode moet je ver lopen voor je auto. Ook om de bagage uit te laden voor de deur is er maar weinig plaats.

De kamer met uitzicht! De ligging, vlak bij strand!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

een hotel om nooit meer naar terug te gaan, voor dezelfde prijs zijn er veel betere.

te kleine kamer. slecht ontbijt. we hadden een kamer waar het verschrikkelijk gehorig was, tot diep in de nacht. enige faciliteit was een tv-tje. als je het gordijn opendeed keken passanten gelijk recht in de kamer. tevens erg benauwd.

de ligging van het hotel, helaas verder niet veel positiefs

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Top verblijf voor herhaling vatbaar

Kamers zijn een beetje warm, ramen kunnen wel open savonds wel wat rumoer op de straat achter hotel

Warme ontvangst, duidelijke uitleg, over parkeren 10 euro met vergunning op de straat, dicht bij hotel, kom je eerder, koffers en tassen worden opgeslagen in een kast, ook op de dag van vertrek, gratis je tassen in de kast, kun je nog even genieten van strand of leuke winkels. Zeer vriendelijk personeel, hotel ligt op toplocatie, kamers ruim en zeer schoon, geen stofje te bekennen. ook buiten in de winkels, leuk en vriendelijk personeel

We komen snel terug voor langer verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Nou ik miste een water koker en een kleine attentie zo iets van een kaartje van het hotel of wat er doen is in de buurt

De badkamer heerlijke regendouche en het bed was heel goed

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Heerlijk dicht bij zee en het centrum, personeel heel vriendelijk en bereidwillig

Ontbijt, de croissants waren al heel snel op, ook jammer dat onze kamer niet was schoonmaakt de volgende dag verder was het prima

Kamer was prima, badkamer klein en liep vol als je aan het douchen was

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Sober hotel met een perfecte ligging t.o.v. het strand en de winkels en restaurants.

Het hotel is sober en oud. Geen lift. Geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer wat niet van deze tijd is. Het ontbijt is erg simpel.

De locatie. Straat over naar de boulevard, de hoek om meteen in de winkelstraat. Dus een perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Kamers brandschoon, prima bedden, pracht uitzicht (zeezicht)...

Kamers brandschoon, prima bedden, pracht uitzicht (zeezicht) Dicht bij strandopgang. Vriendelijk personeel. Goede prijs/accommodatie verhouding

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Met de kids een nachtje Zandvoort aan de Zee

Voor de prijs was het maar een armoedige locatie: er is heel veel achterstallig onderhoud; raam kon niet op haakje; erg veel lawaai; deur badkamer kapot, kortom droevig in het onderhoud. Komt ook nog bij dat de meubelen erg "simpel" zijn Vandaar dat de prijs prestatie niet klopt (prijs in verhouding met status van het pand..)

Service was goed; o.a. goede plek voor de fietsen; het personeel behulpzaam als er vragen zijn.

Eens maar nooit meer!

De badkamer was erg klein. Het verf bladerde van het plafond af. Er zat schimmel in de badkamer. Het hotel is heel erg gehorig. De balie medewerkster was alles behalve vriendelijk. Toen wij aankwamen was ze in gesprek met een klant waarin zij erg onvriendelijk was naar de klant.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Heerlijk Ontspannen!

Hebben geen negatieve Ervaringen!

Ontbijt was prima. Kamer was sober, maar netjes en schoon. Bed was uitstekend, en ook 't Linnengoed! Personeel was erg vriendelijk en Gastvrij! Een echte aanrader

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Dat ze bereid waren extra dingen te regelen voor ons.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De bedden waren vrij smal en hard. Er was wel duidelijk verschil in personeel wat betreft vriendelijkheid. Jammer dat ze geen eigen parkeermogelijkheden hadden al is er aan de boulevard volop parkeerplek

Dat ze bereid waren extra dingen te regelen voor ons. Dat we een bad op de kamer hadden. Prima ontbijt, mooi uitzicht op zee!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Goed voor overnachting, maar erg ongezellige kamer.

-Een ongezellige kamer met electra kabels op de muur gemonteerd en ongezellige verlichting. Geen versiering aan de muur. Alsof je ergens in een magazijn slaapt. -De badkamer is onnodig klein. Een wastafel in de vorm van een spoelbak, normaal bedoeld voor een bijkeuken, vind ik eigenlijk een belediging voor gasten.

-Het ontbijt was prima en de kamers waren schoon. -Goede matras. -Het eten in het restaurant was ook goed. -Het hotel bevindt zich op 100m van het strand.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Prima kamer, goed locatie.

- Ontbijt was karig. Niet veel keuze in zowel eten als drinken. - Personeel was niet klantgericht, niet perse onvriendelijk maar een spontaan praatje kon er niet vanaf. - Gehorig, eerste nacht slecht geslapen door geluiden bij bovenburen, maar ook door een continu gezoem van de verwarming.

Prima kamer, goed locatie.

Zeer tevreden over hotel, personeel,kamer, terras en uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Om iets te vinden zou ik zeggen het wasbakje in de badkamer.

Ontbijt sober, maar zeer goed. Kamer degelijk, vrij groot. Vriendelijk en gedienstig personeel. Prijs, kwaliteit zeer goed. Ideale ligging. Parkeermogelijkheid op 100 m

Locatie uitstekend, met zeezicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen eigen parkeerplaatsen. Parkeren in Zandvoort is duur.

Locatie uitstekend, met zeezicht. Kamers/ontbijt basic, maar in verhouding met de prijs prima.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Heerlijk !!

Ontbijt, was goed, maar sober. Geen lift ! Was voor ons geen bezwaar, maar voor oudere, slecht ter been zijnde,en kinderwagens een heel gesleur !

Bedden Locatie Inrichting Avondeten

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

very basic;

de kamers zijn somber en sober ingericht ,de kledingkast en stoel maken teveel lawaai; spiegel op een on praktische plek geplaatst.muffe geur;

De ligging is prima;warm water kraan in de douche cabine was prima aftestellen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

ontbijt redelijk

accommodatie zeer matig. Verlichting binnen slecht, ruimte toilet zeer krap. afzuiging in restaurant kon beter, hing een damp i.v.m. BBQ binnen.

ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Leuke kamers, fantastische locatie

Badkamer is aan de kleine kant, zeker omdat de toilet er ook in zit, daarnaast liep afvoer niet door waardoor alles meteen blank stond. Na melding wel actie, maar had nog niet gewenste effect.

Kamer was leuk ingericht. Bed was zeer comfortabel. Locatie is top.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Voor één nachtje tegen de aanbiedingsprijs een prima hotel.

Sobere, kleine kamer. Smalle bedden. Geen mogelijkheid op de kamer om koffie of thee te zetten. De prijs die wij betaalden voor één overnachting (€ 55,-) was een aanbieding. Oorspronkelijke prijs (€ 110,-) is veel te duur. Extra betaling voor onze hond is ook belachelijk duur (€ 15,-).

Ontbijt was prima. Parkeren in omliggende straten voor een heel redelijk tarief. No-nonsense hotel, toch sfeervolle eetzaal.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Aangenaam verblijf!

De kamer is erg gehorig en het ontbijt is vrij sober. De kussens zijn te zacht.

Familiekamer met 4 degelijke eenpersoonsbedden, het zijn eigenlijk 2 tweepersoonskamers met een tussendeur, er is voldoende plaats en de kamer is netjes en modern. Het hotel ligt vlakbij het strand en het personeel is heel vriendelijk.