Beoordelingen over Beachhostel Holland

6,4

5,2

5,3

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Centraal gelegen, maar qua geluid niet te doen.

Ontzettend hard muziek tot diep in de nacht. Lagen op de 3e verdieping en nog dreunde het muziek. Combinatie hotel, plaatselijke kroeg slecht bevallen.

Ligging in het centrum van Katwijk. Kamer schoon en badkamer nieuw. Op 3e verdieping mooi uitzicht met balkon.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Super locatie alleen de disco tot 04.00 met de vele decibellen, viel tegen.
    • Vijfpersoonskamer

In het weekend heeft men een discotheek welke tot 04.00 door gaat. Muziek staat vol open. Zelfs op 3e etage kun je Hazes gewoon meezingen.

locatie is super. Tegenover de Hema in een leuke winkels straat. Prima om op het terras te vertoeven. Afstand strand max. 5 min.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima te doen voor nacht
    • Vijfpersoonskamer

Weinig ruimte op de 5 pers kamer. Een trekker en haakjes in de douche is een tip. Verder plank ergens boven voor de tassen.

Ontbijt en heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Leuk verblijf met goede prijs kwaliteit verhouding.

Een trekker op de badkamer was wel handig. Een plankje naast het bed voor bril en dergelijk. We waren op de hoogte over de geluidsoverlast, dus daar mag je dan ook niet over klagen.

De kamer was schoon en de bedden lagen goed. Het ontbijt was lekker, vers brood en voldoende beleg.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De kamer was schoon en de handdoeken en het beddengoed was...
    • Vijfpersoonskamer

Badkamer klein, met douchen de hele badkamer nat, voorstel douche gordijn plaatsen en een trekker voor de badkamer. Wel erg schoon.

De kamer was schoon en de handdoeken en het beddengoed was niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Klantvriendelijk 0,0...

Per ongeluk mijn schoenen daar laten staan. Na mailcontact met de manager wilde hij ze wel opsturen uit service voor 20euro!!! Na wat mailwisselingen waarin ik hem probeerde duidelijk te maken wat service is, kreeg ik als antwoord dat hij ze niet meer opstuurde zelfs niet voor 100euro...

Bedden waren prima

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Kamer was schoon, ontbijt was goed.

Het was fijn geweest als we ervan op de hoogte waren dat we boven een cafe moesten verblijven. Ik ben nl met een vriendin en onze dochters van 11 en 12 jaar daar geweest en het was op zaterdag. De muziek is tot 4uur `s nacht aangebleven, stond ook erg hard en we hadden overlast van dronken mensen die buiten op het terras verbleven. Had ik dat geweten had ik deze locatie nooit geboekt met de 2 meisjes. Daarbij staat het bij jullie als beach hostel holland, dit was buiten niet meer aangegeven omdat, zoals het personeel zei, het bord van de gemeente weg moest. Ze hebben nu dus de naam in den blauwe bock. Dat was ook erg verwarrend om het te vinden. Het zou ook fijn zijn als er duidelijker wordt aangegeven dat je bij het hostel NIET kunt parkeren, maar dat je betaald elders moet parkeren.

Kamer was schoon, ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Douche/toilet prima.

Vloer niet goed schoon, overal zand. Kussens op het bed niet comfortabel, maar dat is subjectief. Geen parkeerplaats.

Douche/toilet prima. Ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Exact zoals verwacht.
    • Zevenpersoonskamer

Wij waren er slechts voor één overnachting i.v.m. een bezoek aan de musical Soldaat van Oranje. Onder het appartement is een café en je weet bij de boeking al, dat dit tot een bepaald tijdstip, geluidsoverlast zal veroorzaken. Maar daar moet je niet over zeuren want dat weet je bij de boeking al. Het ontbijt is prima en het personeel was vriendelijk. Prijs/ kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Absolute aanrader om hier te verblijven, leukste plekje van Katwijk.

Kamer was simpel doch schoon. Iets meer faciliteiten zou prettig zijn, denk aan waterkoker met thee of iets dergelijks. Je kon er douche en slapen. In feiten heb je meer niet nodig, maar gezien de prijs hadden wij iets hogere verwachtingen. Daarnaast iets scherper toezien op het roken in het café, dat vonden wij niet prettig.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de ontbijtservice, dit omdat er zoveel lekkers te vinden is in de nabije omgeven. We hebben ervoor gekozen om lekker te ontbijten bij de plaatselijke visboer. We verbleven in Katwijk voor, hoe kan het ook anders zou je zeggen, Soldaat van Oranje. Na deze musical gingen we terug naar het hostel waar we positief werden verrast door een heuse feestavond in het café onder/in het hostel. Dit was voor ons een goeie binnenkomer!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aardig personeel dat probeerde fouten te corrigeren
    • Zevenpersoonskamer

Voor 5 personen te weinig stopcontacten voor opladen apparatuur. Voor ontbijt speciale wensen doorgegeven , was bevestigd en toch niet goed gegaan. 2x Gecheckt! Tot in de vroege uurtjes veel herrie, hele harde muziek (tot 03.00!) en praten (tot 05.00!) buiten.

Aardig personeel dat probeerde fouten te corrigeren

Gezellige mense en bediening

De betaling van Booking .com ..over ontbijt 34euro. Voor 2. personen Booking . com niet over gemaakt naar het hotel Slechte Zaak heb het bedrag dus 2 maal moeten betalen ook nog aan het hotel grote fout van Booking .comm zou het bedrag wel Terug gestort willen hebben van Booking.com we wachten maar af. 😰😰😰😰😰😰😰😰

Gezellige mense en bediening

wij waren er voor een bruilofts feest en niet naar huis wilde rijden

het cafe onder de hotelkamers was tot 3 uur s nachts geopend we hadden erg veel last van de muziek die erg hard was

het enthousiaste personeel, het heerlijke eten voor een normale prijs

Geen opberg kasten op de kamer, en er was heeeel veel herrie...
    • Vijfpersoonskamer

Geen opberg kasten op de kamer, en er was heeeel veel herrie van af het cafe beneden tot 03:30 en als ik zeg herrie nou het was niet normaal zoveel ,staat ook op de side maar daar staat je kun geluid hinder ondervinden nou dit is veel meer dan geluid hinder dit is echt gewoon niet normaal het lijkt wel of gewoon een prive dj op je kamer hebt die keiharde muziek voor draait , ik kom hier nooit meer terug

leuk, dichtbij strand en de winkels in de buurt

kamer nr 14 - de douche hangt boven de toilet! daardoor de toiletbril is de hele tijd nat, water loopt niet weg … kortom slechte badkamer

goede bedden, algemeen netjes en schoon, vriendelijke personeel

Korte nacht, mooi strand
    • Vijfpersoonskamer

Met de muziek beneden hebben we in de eigen slaapkamer tot 3 uur meegezongen, in het kader van "if you can't beat them..." Niet veel geslapen dus

aardig personeel en heerlijk ontbijt

De kamer was op zich prima , zou alleen fijn zijn als er een...

Wasbak misschien beter op de kamer zelf.

De kamer was op zich prima , zou alleen fijn zijn als er een tv was . Zeker als je er langer verblijft . De badkamer was wat aan de krappe kant zeker het wasbakje . Ook zou t makkelijk zijn als er een haakje was waar je je handdoek aan kan hangen . Wat de hygiëne betreft was prima , volgens ons net gerenoveerd.

boven verwachting!
    • Zevenpersoonskamer

de dames die s'morgens aan het schoonmaken zijn hebben gewoon alles in het pad in de gang staan, emmers water schoonmaakmiddelen open op de grond etc dat vonden we wat minder misschien idee een schoonmaak kar ??

De kamer van ons een 7 persoons viel ons erg mee na de vele reacties op internet gelezen dat het slecht was, we hadden ook gewoon een aparte badkamer en apart toilet en ontbijt was niet erg uitgebreid maar daar is de prijs ook naar maar was wel super lekker spiegelei zoetigheid ham kaas was goed voor elkaar en personeel was super vriendelijk !,we gaan vast nog een keer.

Ontbijt zou inclusief de prijs mogen zijn.

Zie hier boven.

Bed was prima. Kamer goed schoon. Vlak bij de zee. Minpunt: badkamer geheel nat na een douche, geen trekker aanwezig of geen douchegordijn, niks om je handdoek aan op te hangen. Je loopt dus door het water als je naar het toilet moet. Last van muziek vanaf 24.00 uur.

was redelijk

tv op de kamer en meer uitleg

ontbijt was goed de kamer minder uitzicht op een dak en hele nacht last van afzuig installatie van de keuken die onder het raam door liep

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer was wel erg basic. Matje in de badkamer was er niet. Ook geen kleedhaken in badkamer, wel erbuiten. Raamuitzetter kon niet vastgezet worden (kmr 35). Permanent geluidsmiveau van de afzuiginstallatie (bevindt zich aan de achterkant) gedurende de nacht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede koffie. Wijn en bier, redelijk geprijsd. Ontbijt goed. De kamer en badkamer waren schoon en goed onderhouden en de matrassen prima. Vlakbij het strand.

De locatie was super en het was hartstikke netjes en schoon.

Het was ontzettend warm op de kamer. Het was overdag tijdens ons verblijf ook erg warm buiten. 37 graden, maar daar hadden we op de kamer ook echt veel last van zonder airco of iets dergelijks.

De locatie was super en het was hartstikke netjes en schoon. Super vriendelijk personeel. Geen grote kamer maar dat hadden we ook niet verwacht.

Super vriendelijk personeel en gezellige kroeg onder het...
    • Zevenpersoonskamer

Kamers vooral ingericht op mannelijke bezoekers. Wij verbleven met 7 meiden in een kamer waar 1 spiegel in de badkamer hing (die voor sommige meiden ook te hoog hing). Een spiegel in de kamer zelf (bijv. achter de deur) was dus fijn geweest.

Super vriendelijk personeel en gezellige kroeg onder het hostel. En ook een top locatie!

Top locatie, ontbijt en personeel

Simpele maar prima kamers, super locatie in het centrum en op paar minuutjes wandelen van het strand, heerlijk ontbijt en fantastisch vriendelijke mensen

De klantvriendelijk heid en locatie

Geen tv en voor die prijs mocht het wel. En laat ontbijt. Dus bij vroeg opstaan geen faciliteiten voor koffie of thee? En de nog bijkomende kosten vonden we veel.€20.00

De klantvriendelijk heid en locatie

Helemaal een uitkomst als je een lange dag strand wil doen.

Er viel niets tegen, maar wat iets beter zou kunnen is het gebrek aan kledinghaakjes in de badkamer, een stoel in de kamer. Verder was het erg warm en kon je niet verkoeling krijgen door het raam open te zetten zonder dat er muggen binnenkomen. Iets van airco zou dan wel welkom zijn. Ontbijt wordt in caferuimte geserveerd en daar zou de vloer wat beter schoongemaakt kunnen worden. Deze kleefde namelijk. Uiteindelijk zijn dit maar kleine puntjes in een verder prima verblijf.

Wij zijn er van zondag op maandag geweest en hebben geen overlast van onderliggend cafe of uitgaans publiek gehad. Ontbijt was uitstekend, met vers wit en bruin brood, verse jus d'orange, gekookt, roer of spiegelei naar wens en voldoende kaas, ham en jam. Verder werd er flexibel ingesprongen op de drankkeuze van de kinderen. Kamer was eenvoudig maar zag er verzorgd uit en alles was keurig schoon. Erg fijn dat er gescheiden toilet en badkamer was. Helemaal goed!

Personeel waardeloos, verblijf helemaal verpest :(

Personeel in het cafe! Onaardig alsof ze gestraft waren dat wij daar gasten waren. Als je ging dieneren of lunchen de tafels werden niet schoongemaakt alle plak en ass lag er gewoon op tafel, tafels werden Nooit met doekje afgenomen!!!!! Als je om kaart vroeg vergaten ze dat zelfs na 20 minuten wachten moest je het zelf pakken en daarna nog komen naar onze tafel heeft u keuze kunnen maken 😂😂😂 als Ik binnen in de rij stond om drankje halen het duurde soma meer dan 15 minuten Omdat ze eerst voor alle feest jongeren bier ging tappen tenzij Ik voor ze allemaal in de rij stond. Het moment van het uitscheken was hillarisch Ik leverde alles in en ze zei allen Dank je en liep direct weg. Er werd me niet gevraagd of Ik leuk vond of naar me zien heb gehad of goede reis terug gewoon helemaal niks. Ik heb me met mijn gezin als last voor jullie personeeel gevoeld.

Huishouden team was aaridig, mocht drankjes mee nemen naar de kamer

fijn, en we komen zeker terug
    • Vijfpersoonskamer

Helaas, plat dak, dus heel warm. Niets nieuws maar wel warm. Misschien een ventilator op de kamer zetten, zeker de achterzijde?

mooie centrale ligging, fijne medewerkers, goede sfeer

• Vijfpersoonskamer

Koelinstallaties (stonden pal voor het raam) bliezen hun warme lucht recht in de toch al warme kamer. Verder maakten de koelinstallaties enorm lawaai! Vies bedlinnen en vieze douche. Kamer was letterlijk volgezet met bedden.

Het personeel was erg vriendelijk.

Het gehele verblijf. Geen faciliteiten op de kamer zoals drinken. Geen tv . Alleen met de trap naar boven..wordt nl niet vermeld. Voor mensen slecht ter been. Was pas om 9 uur beschikbaar..betekent 1e kop koffie 9 uur. Enz. Zeker geen herhaling.uitzicht van de kamer, zie foto

Het personeel was erg vriendelijk. Maar kunnen er ook niets aan doen.

Prima verblijf met ideale ligging voor prima prijs

Kamer was minimaal. Alleen een bed. Wel eigen wc en douche. Alles was netjes en achoon. Geen lift dus wel met koffer/tas zelf trsppen lopen. Maar prijs kwaliteit verhouding helemaal prima

Prijs kwaliteit verhouding en ligging ten opzichte van het strand

Goed ontbijt en goede locatie

De kamer was primitief. Geen tafel op de kamer. Uit het raam keken we direct op de airco installatie en een muur. Geen stopcontact in de douche. Geen spiegel in de kamer waardoor föhnen onmogelijk was.

Goed ontbijt en goede locatie

Beddengoed was op zich schoon, echter wel enkele haren, maar dat ligt eerder aan de wasserette.

Prima! Netjes en op zich in grote schoon. je betaalt weinig dus je krijgt zeker waar voor je geld.

Geweldig en goed verblijf voor een paar dagen zon en zee in Katwijk aan zee

Klein beetje herrie uit het onderliggende café, maar dat weet je van te voren

Leuke hostel alle kamers gemoderniseerd , vriendelijke gastheer en personeel

voor 1 nacht was het nog te doen doch zou hier geen ganse week kunnen verblijven
    • Vijfpersoonskamer

het wasbakje in de badkamer was eigenlijk belachelijk klein er kon nog maar net een washandje in de kraan van de wasbak is in verhouding groter je bent gans nat als je die open draait,koffievlek op donsdeken,kamer nr 13 uitzicht op een vooral vettige vuile muur,de gang om van beneden naar boven te gaan stond vol rommel en lege kartonnen dozen je moest erg opletten dat je niet strompelde erover met je koffer,zou hier geen week kunnen verblijven voor 1 nacht is het te doen

de ligging,ontbijt was sober maar voldoende al vind ik de prijs voor een eitje ,wat hesp en kaas met een potje cofituur best veel.......personeel super vriendelijk,bedden waren goed

Leuke, prijsgunstige locatie

Er was geen kast op de kamer en dat was een klein minpuntje.

Vanwege de lage prijs hadden we geen hoge verwachtingen. De kamers waren recent gerenoveerd en zagen er keurig uit. Op de benedenverdieping bevond zich een nogal ruige kroeg maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden.

Schoon en gezellig.

Kokmeeuwen haha

Schoon en gezellig. Geweldig dat je van een zeer gezellige kroeg s' avonds, s'morgens weer een gezellige ontbijt zaal kan make. Mn oordoppen helemaal niet nodig gehad. Je weet toch dat je boven een kroeg zit dan moet je niet zeuren ook

Voor herhaling vatbaar!!

Ik vond het een heel gezellig en leuk weekend! Hele vriendelijke en aardige mensen,

Hartstikke gezellig vooral s avonds, heerlijk gedanst! Ontbijt gewoon goed!

Eenvoudig doch schoon.

Ontbijt pas vanaf 9:00 uur. Er werd toegezegd dat wij het geld van het ontbijt terug zouden krijgen omdat we voor 9:00 uur al vertrokken. Tot op heden niet ontvangen en er wordt niet op email gereageerd...

Eenvoudig doch schoon.

Prima prijs voor een stop van één nacht zonder pretenties.

Het ontbijt kon beslist niet voor 09:00. Als wandelaar wil je bijtijds op weg dus wij hebben een prima ontbijt genoten bij Bakkerij van Maanen in de Princestraat. De uitrusting van de kamer is echt heel erg "basic". Maar als je wandelt zoals wij, dan heb je alleen maar behoefte aan bed, bad, toilet en dat is wat dit hostel biedt. Het is niet de plek voor een weekje uit aan het strand, kies dan een ander verblijf.

Het personeel was vriendelijk en attent. Andere recensies waarschuwen voor het lawaai van het terras en van de muziek in het café. Het hostel attendeert daar ook op trouwens op hun website. Wij hadden een kamer aan de achterzijde op de tweede verdieping waardoor dat nauwelijks merkbaar was. En ja, je woont een nachtje boven een bruin café waar na twaalven de disco aan gaat. Die hebben we wel even gehoord maar om één uur was het al weer stil en mijn setje oordoppen deed het prima. Persoonlijk heb ik tien uur prima geslapen. Gelet op de negatieve recensies viel het ons alleszins mee. Verder ligt het hotel heel dichtbij het Nederlands Kustpad en midden in het gezellige centrum.

• Zespersoonskamer

Een airco zou fijn geweest zijn, ook is het boven een cafe met muziek. Maar dit zijn verbeterpunten, het overall gevoel was goed. We hebben fijn geslapen.

De kamers waren eenvoudig en erg netjes.

Fijne dagen gehad en genoten van het strand. Op loopafstand. Tevens zijn erg leuke winkeltjes in de

Je moet wel houden van de kroeg. Deze zit nl onder het hotel en gaat in het weekend wat langer door.

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel en leuke locatie

Te lawaaierig in de omgeving.. voor 1 nachtje net te doen.. kamer niet compleet

Geen nachtkastje of ook maar iets aan kastruimte om kleding op te bergen.. zelfs geen schapje of haakjes bij de wasbak voor toilettas of handdoek op te hangen ook niet in de douche.. de douche was heel erg klein..alles was nat.. je kon er niets neer leggen Verder was er tot 3 uur snachts ontzettend veel herrie en geschreeuw van mensen die onder in t café uit waren... hadden verwacht dat om 1.00 uur alles zou sluiten dit was n flinke tegenvaller.. sliepen pas na 3.00 uur nadat t rustiger werd..en voor 11.00 uur moet je t hotel verlaten dus dat was n kort nachtje. Hebben er niet meer ontbeten...

Bed was prima..lag lekker was schoon handdoeken was voldoende. kamer groot genoeg. Ligging tov strand en winkels prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.. eten savonds prima

Geweldige kamer! Gerenoveerd en nieuw, we waren verbaasd, zo mooi was de kamer!!

Ontbijt was het enige min punt, twee wel verse sneeen brood, maar wij vinden bruin en maisbrood niet zo lekker, een ei erbij, en kaas ham en jam, maar 1 kuipje boter (voldoende voor 1 broodje) dat was wel zonde, had iemand even gevraagd "is het naar wens" maar dat gebeurde niet, zonde van de 18 euro!!

Night in hell.
    • Vijfpersoonskamer

Een afgrijselijke herrie uit de bar 2 etages lager tot half 3 in de nacht en een enorm afzuigsysteem dat ook herrie maakte zorgde dat wij een slapeloze nacht hebben gehad. Wij lagen te trillen in bed van het volume dat steeds toenam hoe later het werd.

Het was schoon en de bedden waren redelijk comfortabel

Prima locatie, lekker dicht bij het strand.

Het ontbijt. De gestelde tijd was 9 uur, al tamelijk laat. Om 9 uur bleek dat de broodjes nog gebakken moesten worden. Ik heb mijn geld terug gekregen en ben gaan ontbijten bij de HEMA aan de overkant.

Het bed, de hygiene.

Geen aanrader
    • Vijfpersoonskamer

De sfeer en de muziek s.nachts.. verschrikkelijk geen woorden voor

De muziek was vreselijk die er s.nachts gedraaid werd. Op de 2e etage dreunde je byna weg van de herrie. Fyn.. lig je daar met 3 kinderen onder de 6 jaar!

1 overnachting zonder te slapen
    • Zevenpersoonskamer

Het is boven een kroeg, gewaarschuwd zijn we natuurlijk maar toch geen optie om een nachtje te overnachten. Het is er tot diep in de nacht feest voor de jongeren. Wel goede muziek. Ontbijt is vanaf 09:00 uur maar de kok had zich verslapen dus dat liep een kwartiertje uit. we moesten buiten op het terras wachten. Een kopje thee of koffie had dan best gemogen toch?

Bedden zijn goed, nieuw. Badkamer netjes en schoon. Bediening erg aardig

heerlijk weekend gehad!
    • Vijfpersoonskamer

Ik miste een tafel en bijbehorende stoelen, nu staan er alleen maar 2 bedden en dat is prima als je geluk hebt met het weer zoals wij, maar als het minder mooi weer is verblijf je waarschijnlijk meer op je kamer en dan is het makkelijk om iets voor je zelf te doen.

het ontbijt was heerlijk Je kunt er heerlijk uit eten. De kamers zijn schoon. zeer vriendelijk personeel.

Er was geen trekker op de badkamer.

Locatie, bedden en ontbijt geweldig; kamer was net gerenoveerd, heel mooi. ( Een puntje: wastafeltje op badkamer is wel erg klein)

nette kamers met goede bedden

Heel veel lawaaioverlast in de nacht tussen 24.00 en 4.30 uur. Met oordoppen in kon je de muziek nog heel goed horen. De tekst van de zang was door de oordoppen heen letterlijk te verstaan terwijl wij een kamer op de tweede verdieping hadden. Het was onmogelijk om tijdens die uren te slapen.

nette kamers met goede bedden

alles bij elkaar een goed weekend gehad zeer vriendelijk personeel en een goed en betaalbaar ontbijt
    • Vijfpersoonskamer

op de kamer waren geen haakjes of kapstokken waar je een jas of je kleren aan kan ophangen ook in de badkamer zijn geen beugels of haakjes waar je een handdoek over kan hangen. ook een paar stoelen op de kamer zou handig zijn.

de kamers waren allemaal net opgeknapt zagen er schoon en verzorgd uit er was een café onder het hotel die tot 4 uur open was . kan me voorstellen dat ze op de eerste verdieping hier last van kunnen hebben. wij sliepen op de derde verdieping en hadden hier bijna geen hinder van.

Zeer slecht
    • Zevenpersoonskamer

Geluidsoverlast tot 04:00 uur 's nachts, keiharde muziek, vervolgens om 07:00 uur werd het meubilair versleept en terras buiten gezet op een niet echt zachtzinnige manier

Niet voor herhaling vatbaar!

Het viel ons zeer erg tegen dat er beneden in het café zeer luide muziek werd gespeeld van zaterdagavond 22u tot 3u50 in de morgen waardoor er van de nachtrust waar we op hoopten totaal niets in huis kwam.

vriendelijk personeel + netheid van de kamer

het bed was goed
    • Zevenpersoonskamer

dit is geen hotelkamer maar een slaap hok. 7 bedden, sanitair en dat is het. Geen tafeltje om te kunnen schrijven of iets op kwijt te kunnen, geen stoel of zitje. 's morgens om 7.15 begon de schilder aan het raam te schuren.....

het bed was goed

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima voor 1 nacht.

Er werd gerenoveerd, daarom misschien nog niet af. Nergens een haakje om iets aan te kunnen hangen, kreeg op het nippertje 2 oude stoelen uit cafe om wat kleren kwijt te kunnen. s'Nachts veel herrie uit de afzuiginstallatie onder ons raam.

Aardige ontvangst, schone kamer,eenvoudig maar goed ontbijt.

Prima om een wkendje of nachtje te verblijven tegen geringe kosten!

Kamers zijn sober maar wel schoon, we missen wat meubels om wat op te leggen en haakjes aan de muur en badkamer zou handig zijn

Leuk cafe onder kamers, basis ontbijt maar wel goed. Ligging midden in centrum en nabij strand perfect.

Armoede

Prijs-kwaliteit viel me tegen: geen stoel op de kamer, geen tafel, zelfs nog geen poster aan de muur. Ben uit pure armoede om 19 uur maar gaan slapen. Wat lastig was want ze waren tot 2 uur snachts aan het feesten pal onder me... En dat voor maar liefst 75 euro. Gelukkig maar EEN dag... Wilde nog gaan klagen, maar het lieve meisje van de receptie kreeg al de volle laag over zich van een Belgisch gezin, ik wilde haar niet meer stress aandoen.

ligging, ontbijt

De kamer biedt geen enkele mogelijkheid om ook maar iets uit handen te leggen, tenzij je alles op de vloer wilt dumpen. Wil je je snel even opfrissen, moet je tevreden zijn met een WC-fonteintje.

ligging, ontbijt

Perfect

Geen haakje om je kleren/jas op te hangen of een stoel om je spullen of kleren op te leggen. Je kon je kleren alleen op de grond kwijt!! De muziek was wel een beetje luid maar we hebben er niet minder om geslapen.

Heerlijke bedden en heerlijk ontbijt.

Niet verhaling vatbaar!!

De herrie van vanuit de discotheek er onder. De bassen gingen door tot 3.00 s'nachts. Maar ook de inrichting, geen stoel, geen haakjes om even kleren op te hangen. Geen douchegordijn, Geen rek om de handdoeken op te leggen.

Er waren geen uitschieters. Misschien toch de bedden. Die waren goed. Het was een koude/kille onpersoonlijke ruimte/kamer.

Echt slecht en klantonvriendelijkheid
    • Vijfpersoonskamer

Niets! Ga nooit nog terug! Wij konden niet slapen door het helse lawaai en muziek van het café eronder tot 4 u in de morgen! En ontbijt betaald maar kreeg geen koude chocomelk enkel 2 sneetjes brood met ham en kaas en eitje... Mijn kids vroegen choco en hadden dat niet ook geen koffiekoeken.. En had voorstel gedaan om niets te ontbijten en mijn geld terug te krijgen (34€) kreeg dit niet terug! En ook geen parking ... zelf nog 10€ parking mogen betalen!!

De bar beneden heeft een vreemde aanblik van de hostel. Kleine kamer voor het gezin.
    • Vijfpersoonskamer

Ontbijt werd aan tafel geserveerd, geen buffet. Twee warme dranken inbegrepen, geen melk beschikbaar. Kamer zeer klein, stapelbed en tweepersoonsbed staan bijna tegen elkaar. Geen plaats voor een kast of tafel.

Ontbijt voldeed, artisanale producten aan tafel. Nieuw ingerichte kamers.

Ronduit slecht!

Hostel staat niet aangegeven.nergens ook maar een verwijzing naar het hostel. Je moet je melden in een drukke bar. Kreeg een sleutel die zeer moeilijk in slot kon. Kamer was afgeleefd en koud. Badkamer kapotte wastafel stofwolken .savonds tussendeur naar bar dicht. Geen communicatie van personeel. Wilde hapje eten aan bar maar kreeg snauwend te horen dat ik zelf maar een menukaart moest pakken. Uiteraard niet gegeten daar. Bij uitchecken niet eens de vraag hoe het verblijf was

Het bed was netjes

Personeel zeer vriendelijk.

De douche niet schoon en zeer verouderd. Voldoet niet aan veiligheidsnormen! Je moet douchen tussen het toilet en wastafel.....

Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt goed.

Veel overlast van de kroeg-gasten, weinig geslapen, ondanks het goede bed.

De kamer was erg klein, slecht verlicht. De badkamer was een verlengd toilet, waarbij je bij het douchen direct naast de toiletpot staat. Onder het hotel is een café, de muziek van het café zelf valt nog mee (totdat rond 1:00 uur de volumeknop nog een beetje opgedraaid wordt), maar de rokers onder de luifel schreeuwen de hele buurt bij elkaar, vlak onder je hotelraam... We hebben slecht geslapen dus...

Accommodatie is dicht bij het strand in het midden van het centrum. Het bed was goed en het water van de douche was ook heerlijk.

Prima vermaakt Kijk wel door de luxe heen want die is er niet.

Bad kamer voor zover je het een douch ruimte kunt noemen Ook de prijs voor deze ruimte is te hoog.

Het strand was lekker kort bij De eigenaar was vriendelijk zowel ook het personeel Wel rumoerig maar als van gezelligheid en uitgaan houd is deze locatie te doen. Let wel de douch is belachelijk klein. succes.

Zie boven

Aangenaamd verrast door de enorm gezellige en sfeervolle kroeg die onder onze kamer lag en ook dat we daar konden zitten voor ontbijt. Kamer is sober als verwacht , alleen bedden niet betrouwbaar qua sterkte, latten bovenste bed stuk en matras met kuilen. Top ontbijt, heerlijk vers en gezellig in de kroeg Aparte ingang voor terugkomst ' nachts ook ideaal

niets, u moet dit hostel wat beter zou zijn dan een bed en...

te klein je moet schuiven om het bed heen, een bench voor de hond paste er niet en dan noemen jullie het een dier vriendelijk hostel, 1 stoel aanwezig die kapot is, muren waar het stukwerk vanaf is, geen tv, voor de tijd duidelijk aangegeven dat we 1 hoog willen ivm onze hond die geen trappen kan lopen, dus moeten haar tillen 26 kg... we kregen een sleutel voor een kamer 3 hoog, op de 2de verdieping ben ik terug gegaan en gezegd dat ik heel duidelijk heb aangegeven dat wij op de eerste verdieping wilden, toen kregen we een kamer op de tweede verdieping, nog niet oke dus, maar we waren kapot. parkeren en laden en lossen bij het hostel kan niet, moesten de auto aan het einde vd straat even parkeren heen en weer met de tassen en daarna de auto parkeren in een duur betaalde garage, inchekken heeft wel 20 min geduurd, het was zo druk in de kroeg dat niemand tijd had om ons te woord te staan, dan sta je daar dus met je goede gedrag, we zijn ook de volgende dag vertrokken dus maar 1 nacht geweest, maar wel voor twee nachten betaald en toeristen belasting en honden geld betaald voor de twee nachten, niemand vroeg waarom we uit gingen chekken of dat we het naar ons zin hadden gehad, nou dat geld mogen ze houden ik was zo boos en dood moe dat ik er ook niet om wilde zeuren maar dit kan echt niet, jullie moeten zelf een rond gaan kijken en dan zult u merken dat ik niets te veel heb gezegd.

niets, u moet dit hostel wat beter zou zijn dan een bed en breakfast van uw site verwijderen en eens zelf gaan kijken hoe het er uit ziet, dan ziet u zelf wat een schande het is

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het personeel was heel vriendelijk, leuke kroeg beneden.

Erg kleine douche, verouderd en daardoor ook niet schoon.

Het personeel was heel vriendelijk, leuke kroeg beneden. Loopafstand van parkeergarage en strand

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heel erg slecht.

Dat er schimmel zat op de spiegel en de muren. Wanneer we moesten douchen stroomde t water over de hele douche bijna op de vloer van de kamer. We kregen 1 handdoek per persoon. Er was geen tv in de kamer. T was heel slordig. Toen we de kamer kregen was t een groot bed met 2 1 persoonsmatras naast elkaar. Er zat een vlek op de laken. De douche is veelste smal om in te douchen.

Dat ik kon slapen

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Betaalbaar

Geen washandjes bij de handdoeken, na navraag ook niet mogelijk om te krijgen. wc zat achter de douche, moest door douche bereikt worden,voor de kids een eng donker hokje en de kleinste durfde er niet meer in na één wc bezoek. Douche was onbetrouwbaar/ moeilijk op goede temperatuur te krijgen en daardoor te heet voor de kids. Muziek was veel te hard hoorbaar in slaapkamer tot laat op de avond/ nacht. (Kids konden niet in slaap komen) Ijzere stoelen op een geribbelde stenen vloer, het geluid ging door merg en been als de kids even wilde zitten. Dit alles was te veel om nog één nacht te blijven en heb de tweede nacht niet verder benut.

Betaalbaar

Slecht geslapen door de herrie maar dit werd goed gemaakt door het ontbijt. Loopafstand strand!

Geen licht in de badkamer (we hadden gelukkig zelf een nachtlampje bij). Op de site van booking.com staat geluidsoverlast tot laat in de avond maar dit is tot 05.00 uur in de ochtend. De kroeg wordt 's nachts omgetoverd tot een discotheek. Lawaaierige jongeren die geen rekening houden met andere gasten die daar overnachten. De gangen stinken naar plas.

Het ontbijt verraste ons. De dame die het ontbijt verzorgde was erg vriendelijk en behulpzaam.

prijs is goed voor een hostel + dicht bij stand

Tv op kamer misten wij wel Douche is zeer klein bed kon beter

prijs is dit goed voor dit hostel . door de week geen last van lawaai gehad . goed ontbijt voor € 7.50 per persoon. Leuke combinatie met bar/ resturant beneden

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Erg matig!
    • Zespersoonskamer

De badkamer, was klein en niet handig in gedeeld.Van de muren van de gang was de verf af en zag er niet uit, deuren met gaten, matrassen zakken door....

De kamer was schoon!