Beoordelingen over Villahotel Vlissingen 3-sterren

Spuistraat 59, 4381 HP Vlissingen, Nederland

#8 van de 14 hotels in Vlissingen

Leuk, gezellig TOP.

Wij zouden het niet weten.

We hebben een paar fantastische dagen doorgebracht in dit gezellige , kleinschalige Hotel. We voelden ons meteen welkom . Het ontbijt was goed en gezellig opgediend. Kamers zijn prima. Goede bedden. Vriendelijke gastvrouwen .

Schitterend mooi hotel, Jugendstil stijl, met stankoverlast.

Kamer 209 had stankoverlast. We hadden ingecheckt en zijn weer weg gegaan. Later die avond kwamen we terug en merkte de stank overlast. Helaas te laat om er iets aan te doen. Bij uitchecken hier melding van gemaakt, maar kregen geen compensatie, terwijl ze wisten van het probleem. De kamer koste ons in het weekend voor 1 nacht €133!!

Mooie, kleine, kamer met alles erop en eraan.

Comfortabel

Let er op dat t een oud gebouw is met houten vloeren. Als je bovenburen niet zo lichtvoetig zijn (de onze), dan zijn oordoppen geen overbodige luxe. Volgens de site was het uitchecken tot 12:00, daar hadden we speciaal het hotel op uitgezocht. Op het nachtkastje lag een briefje: uitchecken 10:00. Vervelend. Op de spiegel hangt het obligate briefje: als je handdoeken wil hergebruiken hang ze dan op. Dat hadden we netjes gedaan. Vervolgens tóch schone handdoeken!

Waterkoker en nespresso koffie apparaat. Bed was goed en lekker zacht beddengoed. Fijne grote, dikke badjassen. Bad was goed, maar bubbelbad maakt vervelend veel herrie waardoor ik t s avonds niet durfde te gebruiken.

Super veel keus voor het ontbijt en zeer vriendelijke mensen

Er hing een beetje een “putlucht” op de kamer. Nadat we de kranen open hadden gezet was dit bijna verdwenen

Super veel keus voor het ontbijt en zeer vriendelijke mensen

Als je in het hotel wil komen om bijvoorbeeld in te checken, dan is er geen bel waar je op kan drukken. Je moet echt kloppen op de deur. Dan is het de vraag wanneer je gehoord wordt.

De kamers waren schoon. Het interieur was zeer modern en de mensen waren vriendelijk. Zeer prettig verblijf ervaren.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Het is een nette schone kamer, met lekkere bedden.

Het is een nette schone kamer, met lekkere bedden. Het ontbijt zeer uitgebreid. Hele aardige eigenaren. Namen zich overal de tijd voor.. Er is een parkeerkaart die men mag gebruiken, parkeerplaats is 5 min vanaf het hotel, goed te doen! Er is geen minibar aanwezig, wel een koelkast bij de balie maar dat wisten we niet. Het is zeker een aanrader, mooie uitvalswegen voor uitjes.

Het ontbijt was super, netjes verzorgd en ook persoonlijk. De eerste dag keken we of er ontbijtkoek was bij voorverpakte spulletjes. De tweede dag lag de ontbijtkoek meteen bij ons brood. Er werden diverse broodjes en brood geserveerd. Kaas, vlees, gekookt eitje en ook tomaat, komkommer, salade, verse jam etc. Alles was er en netjes en goed. Niets te wensen over gelaten. Zelfs een koek of stukje taart was erbij. En (gelukkig) geen buffet, maar persoonlijk aan tafel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Centrale ligging in Vlissingen

De kamers zijn enkel toegankelijk via een steile trap, wat voor sommige gasten een probleem zou kunnen vormen. De gratis parkeergelegenheid is niet de ondergrondse parking vlak tegenover het hotel, maar een openbare parking wat verderop, achter het bioscoopcomplex Cinecity.

Het hotel is gevestigd in een mooi gerenoveerd historisch huis uit 1910 en ideaal gelegen, op wandelafstand van de winkelstraten, bezienswaardigheden en bioscoop. De kamers zijn ruim en schoon, net als de kraaknette badkamer. Het ontbijt was vrij sober maar wel gevarieerd.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Personeel was niet klantvriendelijk.

Personeel was niet klantvriendelijk. Ontbijt was zeer beperkt, moest nog zelf voor boter vragen. Had eerder de indruk dat ze ons zo snel mogelijk buiten wilde. Ontbijt was van 8 tot 10, maar moesten wel al om 10 van de kamer zijn. Parkeerplaats dadelijk verlaten, terwijl ons ze dag nog maar net begon.

goed hotel maar nachtrust verpest door minpunten

vieze putlucht in de badkamer, bed stond niet waterpas door scheve vloer, hoofdkussens veel te dik en daardoor niet comfortabel

locatie centraal in Vlissingen, hotel gevestigd in bijzonder pand, kleurrijke inrichting met mooie ontbijtserre

• Beoordeeld op: 1 december 2017

voor een weekeind is het wel te doen

er was geen personeel bij aankomst in het hotel ook in de avond kon je niets drinken in het hotel het ontbijt was ook niet veel keus

kamer is goed en schoon dicht bij het centrum en het strand

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gelukkig dat het maar één overnachting was.

temperatuur buiten de kamer, gezelligheid in de gemeenschappelijke ruimtes, iemand ter plaatse om de gasten te ontvangen.

Het ontbijt werd geserveerd in een te koude ruimte. Ik vroeg een zacht gekookt eitje en kreeg een bijna hard gekookt dat bovendien koud was.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het was een aangenaam verblijf.

Niemand aanwezig bij aankomst,alles geregeld met de telefoon. Parkeerplaats een eindje lopen.

De kamer, het bed ,badjas aanwezig,het bubbelbad. Fijne handdoeken. Gratis parkeren.

SUPER

het parkeren met bus en aanhanger

Het was tot in de puntjes goed geregeld ook omdat onze monteur in de nacht pas aankwam ivm nachtwerkzaamheden en er een lunch pakket was klaar gelegd. omdat hij met bus en aanhanger kwam was de parkeergelegenheid erg lastig. verder helemaal super!

Wij hebben genoten van ons verblijf en het vriendelijke personeel.

in de kitnaden van de badkuip stond zwarte schimmel. Ik miste een minibarretje in de kamer.

Het ontbijt was heerlijk, de bedden lagen lekker, prachtige architectuur van het gebouw.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Heerlijk verblijf, goede sfeer, kleinschalig, persoonlijk, fantastisch ontbijt, mooie kamer. LEUK!

Geen minpunten

Makkelijk te vinden. Heel vriendelijke en hartelijke ontvangst met een kopje thee in de lounge! Een frisse uitstraling van het hotel met prettige kleuren en fijne meubelen. Uitleg over de omgeving. Een aanrader!!!

wel aardig cityhotel

Kreeg de eerste 3 dagen een verkeerde kamer ,daarna voldeed de nieuwe kamer de 2 trappen omhoog[ stijl] zijn voor ouder mensen toch wel lastig

Het ontbijt was prima, kamers helder ,personeel vriendelijk

Mooi gebouw.

Niemand aanwezig bij de aankomst. Je moet bellen en krijgt telefonisch uitgelegd waar sleutel ligt hoe je de kamer bereikt enz. Ongezien. Terwijl we aan het ontbijten werden de lakens al van de bedden gehaald!

Mooi gebouw. Goede ligging. Mooie kamer.

Bedden, douche en ontbijt was prima, geen personeel aanwezig is niet klantvriendelijk

Dit is een onbemand hotel. Bij aankomst werden we telefonisch naar binnen geleid. Pas bij ontbijt was er iemand aanwezig. Op de site staat dat er een bar is maar uit een onbemande bar kun je niets te drinken krijgen. Volgens de eigenaar zijn dit de moderne tijden maar ik vind het totaal niet klantvriendelijk. Koffie-apparaat op kamer werkte niet.

Ontbijt was erg goed en door vriendelijke dame geserveerd

Beetje tegengevallen

Het lijkt meer op bb hebben bij aankomst gebeld ivm geen aanwezigheid van iemand werd telefonisch uitgelegd hotel is alleen smorgens bij ontbijt iemand Kunnen overdag niet even naar hotel voor bakje koffie of iets dergelijks er was wel een bar maar is helemaal niet open geweest de kamer had geen balkon maar twee kleine raampjes al met al vielen beetje tegen voor die prijs

De ligging was ok vlakbij het centrum van Vlissingen parkeren ook goed geregeld ontbijt was ook voldoende

Leuk, verzorgd hotel vlak bij het strand! Aanrader!

niks, er is geen lift maar dat was voor ons geen probleem.

Het zag er allemaal keurig verzorgd uit. We hadden heerlijk een Nespresso apparaat op de kamer, en er was een zeer uitgebreid ontbijt de volgende dag!

Ontbijt goed en goed bed

Dit is geen hotel maar een B@B, dit wist ik niet. Voor 60 euro per dag heb ik een zeer goed hotel en minimaal een goed ontbijt. Jullie geven aan een hotel maar dit is onjuist. Voor een B@B veel te duur.

Ontbijt goed en goed bed

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Een prima locatie om de boulevard en de stad te verkennen.

Bij aankomst leek het pand verlaten, en het contact verliep per telefoon. Dat gaf wat afstandelijkheid (geen deurbel, geen informatiebord). Tip: benut het informatiekastje aan de voorgevel om de gasten duidelijkeid te verschaffen, zoiets als: "Hartelijk welkom (!) in Villahotel Vlissingen. Villahotel Vlissingen is een modern ingerichte... Uw gastvrouw is ... We zijn bereikbaar op nummer, etc... "

De inrichting is modern en stijlvol met heldere kleuren.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

See you next time Villahotel.

Het inchecken telefonisch was even wennen maar ging verder helemaal goed. Voor mij was dit geen enkel probleem maar mocht mijn vader hier verblijf een Dan had hij dit niet begrepen. Gelukkig is dit niet standaard. De jacuzzi optie in bad deed het niet goed. That's all.

Heerlijke bedden. Een ruime badkamer en zeer aardig personeel. De betaalafhandeling was enorm goed geregeld en getuigt van veel vertrouwen. Communicatie per mail ook goed (vooraf en achteraf). Mocht ik teruggaan naar Vlissingen dan zou ik hier weer heengaan!!!! Dit als erg prettig ervaren.

Prettig verblijf in Vlissingen

Er wordt op de website gemeld dat er een Wifi verbinding is voor het internet. Op de kamer kon ik niet vinden wat de code was om toegang te krijgen tot het internet. Bij het afrekenen zei de dame dat dit op de kaart in de kamer moet staan. Ik heb het niet gelezen, maar misschien ligt dat dus aan mij.

Alles is nieuw of is in elk geval goed onderhouden. Ruime bedden en goed ingerichte kamers. Er is een Nespresso apparaat voorhanden en zelfs aan badjassen is gedacht. Ik kwam pas laat aan en er was op dat moment niemand fysiek aanwezig, maar met een telefoontje werd de deur op afstand ontgrendeld en kon ik de sleutels voor de kamer oppakken. Goed geregeld. Het ontbijt wordt per tafel klaargemaakt, met een eitje van de boerderij naar keuze. Geen buffet met uitgedroogde of doorgekookte producten, maar vers en persoonlijk. Top!

Heerlijke ervaring in hartje Vlissingen.

De informatie op de website mag gedetailleerder over het parkeren. De schuifdeur naar de badkamer kan een slotmechaniek gebruiken.

De gratis wifi, parkeerkaart en de centrale ligging zijn geweldig.Het personeel was flexibel en erg aardig en gericht op onze wensen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

zie parkeer opmerking (hadden zij maar van te voren de informatie gegeven dat hun optie voor parkere

geen verversing handdoeken (bij andere hotels wel is ervaring. Auto in tegenstelling tot parkeermogelijkheid met vergunning niet te parkeren, straat lag open. met moeite enige tegemoetkoming (50%), ben daar niet helemaal tevreden over het parkeren in een parkeergarage. (is niet vermeld bij boeking)flesje wijn als tegemoetkoming, maar gevoel deze nu zelf betaald te hebben (sigaar uit eigen doos) zal volgend bezoek toch verder kijken.

personeel vriendelijk, gemoedelijk en geintresseerd. kamers redelijk,

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Een fijne overnachting

Het was effe vreemd dat je niet gewoon naar binnen kunt lopen, eerst bellen en dan volgen de instructies maar verliep allemaal heel erg soepel.

Lekkere bedden, alles zag er verzorgd uit en een lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Slechte (lees geen) ontvangst, goed ontbijt

Van tevoren was niet aangekondigd dat er geen receptie aanwezig was. Alles was donker en het leek alsof je aankwam in een 'ghost'-hotel.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Een beleving om te logeren in het huis van Belgische loodsen om Scheldeloodsen te zien zingen.

i.p.v. een kruk een kastje naast het bed. er was niemand aanwezig toen ik kwam. Daardoor en door mijn slechte gehoor verliep communicatie tijdens telefoongesprek moeizaam. het moderne krukje bij de side table.

De kamer was prima. Het ontbijt ook. De ligging.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Prima locatie

In de veranda waar het ontbijt geserveerd werd was het aan de frisse kant. Omdat we in gezelschap waren was het leuk geweest dat je ' s avonds nog een drankje zou kunnen krijgen.

Heel vriendelijk personeel. Gezellige sfeer van het hotel.voor de 80 ste verjaardag van mijn moeder kregen we een heel mooie taart, super !Gezellige lounge om te zitten.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

De ongedwongenheid, sfeer qua kleurgebruik en werkelijk een...

Buiten het seizoen om is er geen receptiebezetting. Begrijp ik wel, bezetting zal een stuk lager zijn! Tijdens ontbijt wel een hartelijke gastvrouw.

De ongedwongenheid, sfeer qua kleurgebruik en werkelijk een super uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Verblijf was ondanks wat kleine puntjes fantastisch.

Douchedeur defect, geen raam open kunnen zetten bij aankomst. Wel een aanbod gehad voor een andere kamer, grotere maar dan zou ik de laatste dag weer ivm nieuwe gasten terug moeten verhuizen naar dezelfde kamer. Een dag later wel een sleutel om de deur naar terras open te zetten zodat je toch frisse lucht had in de kamer.

Ontbijt was fantastisch en werd zelfs op mij aangepast ondanks dat ik vooraf niets had aangegeven. Ontvangst door Host erg goed. Persoonlijke aandacht erg goed. Familie kwam over voor 1 dag en om 20.00 uur nog een kamer kunnen regelen. Fantastisch.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima verblijf!

We vinden hotels in Vlissingen duur.

Erg schoon hotel en vriendelijk personeel! We konden eerder inchecken en met parkeerkaart gratis parkeren. Prima kamer, opgeknapt.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Stijlvol en gemoedelijk overnachten

het is een prachtig monumentaal pand, wat meer in ere mag worden hersteld. (Gevel restauratie en lakwerk aan de buitenzijde. Dit gezegd vanuit oogpunt van een liefhebber van oude architectuur) hotel en faciliteiten geen tegenvallers.

Stijlvol en rustig hotel. Zeer gemoedelijke sfeer. Mooi ingericht en keurige schone kamers met schone mooie inrichting.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Fijn en makkelijk verblijf! Goed ontbijt!

Er hing een rioollucht in de badkamer die, toen ik dat aankaartte, bekend was bij het hotel. Jammer dat die kamers (209/210) toch nog worden vergeven.

Heerlijk ontbijt, fijne kamer

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Een prima hotel voor een weekendje Walcheren!

Douche zou uitgerust kunnen worden met thermostaatkranen. Telefonische incheck was even wennen.

Ontbijt was erg compleet - aan alles is gedacht! Kamer was netjes en ruim. Bedden waren prima. Lokatie is prettig dicht bij het centrum en de boulevard. Personeel was erg vriendelijk. Een prima hotel voor een weekendje (of langer) Walcheren!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima hotel voor een kort verblijf

Het was er schoon en van alle gemakken voorzien. Het is een min of meer self supporterd hotel

Kamers waren helemaal okay en er was geen personeel alleen voor het ontbijt en ook dat was okay

• Beoordeeld op: 4 september 2016

De locatie, de styling en heel schoon.

Onpersoonlijk, doordat er niemand aanwezig is buiten ontvangst en ontbijt. Geeft een doodse sfeer, en ook niet goed om het dan een hotel te noemen. Prijs-kwaliteit verhouding voor kleine 1-persoonskamer niet goed: prijs te hoog. Kon 's nachts niets openzetten voor frisse lucht. Bij binnenkomst steeds vieze rioollucht op kamer.

De locatie, de styling en heel schoon.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Aanrader!

Geen tegenvaller, wel een klein puntje: Het is een "onbemand" hotel, niets mis mee, heel begrijpelijk zelfs voor zo`n klein hotel, maar in eerste instantie lijkt het enigzins verlaten/gesloten. Er hangt een verweerd info kastje aan de muur waar geen info in hangt en slechts een klein briefje achter het raampje van de voordeur waar een telefoonnummer op staat. Echter wanneer je dit nummer belt wordt je uitermate vriendelijk binnen geleid en wijst de rest vanzelf. Persoonlijk vind ik dat de ingang iets vriendelijker en meer verzorgde uitstraling mag hebben, met duidelijkere info. Deze staat nu in groot contrast met de schoonheid die je binnen aantreft.

Supermooie en goed verzorgde kamers. Ontbijt ook prima!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Prima verblijf en zeker aan te raden, (smalle) trappen zijn niet geschikt voor ouderen...

Ontbijt is eenvoudig en een croissantje zou het nèt even meer cachet geven èn een achtergrondmuziekje in de ontbijtruimte geeft iets meer ontspanning (het was doodstil) en dan durven mensen misschien ook gewoon te praten i.p.v. fluisteren :-)

De bedden slapen heerlijk, prima badkamer, vriendelijke en behulpzame mensen...

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De kamer is prima bevallen.

Vrienden van ons logeerden die avond bij Bonaventura bij het Chinees Restaurant (ad € 100,00 per nacht!!) aan het Bellamypark en we hebben met verbazing hun ontbijt aangehoord. Werkelijk geweldig en heeeel uitgebreid en zij waren heel lovend hierover! In de vorm van een zeer uitgebreid (Engels) ontbijtbuffet met vers fruit, ananas perziken, diverse smaken yoghurt, diverse eiergerechten, diverse verse vissoorten, vlees, kaas etc.etc. "ons" ontbijt was hierbij te verwaarlozen en je verwacht voor uw prijs toch wat meer dan een simpel (thuis) ontbijt. Ontbijt: we mochten van alles vragen waar we tekort aan hadden, maar dat is het probleem met ontbijt aanleveren. Je kunt niet zelf aan een ontbijtbuffet halen wat je wilt en als mevrouw niet in de ruimte was ga je/kun je niets vragen. Een klein glaasje jus d'orange is zo op, maar geen aanbod of we nog een glaasje wilden. De ontbijttafel werd te mager gedekt voor 4 personen met luxe broodjes (1 per soort), sneetjes brood daarentegen volop..... Hoewel ze diverse tafels leeghaalde werd niet aangeboden of ze nog broodjes kon aanvullen. Hierom hebben we maar gevraagd....... De keuze was erg mager tussen beleg, fruit en overig. Ikzelf heb yoghurt gevraagd en je krijgt een (behoorlijk grote volle) kom voorgezet, geen keuze in hoeveelheid?! Perzik en kiwi erin gedaan, vingers vol met sappen, maar geen extra servetjes om te pakken. Een ontbijtbuffet staat m.i. veel uitnodigender, je kunt zelf de hoeveelheden pakken en is veel overzichtelijker. Ik hoop dat u uw voordeel hiermee kunt en wilt doen. Wij zouden niet snel een nieuwe boeking plaatsen. De kwaliteit/prijsverhouding ligt wat scheef vind ik.

De kamer is prima bevallen. Alleen mag er wel een spiegel in de slaapkamer zelf komen. Wanneer men op toilet is kan er niet tegelijkertijd gebruik worden gemaakt van de spiegel in de badkamer. De keuze van meubilair in het hotel springt er echt uit! Heel sfeervol en kleurig. De bedden liggen heerlijk. Telefonisch contact over (gewijzigde) aankomsttijd was prima en heel gastvrij. Vriendelijk personeel. Parkeergarage tegenover hotel. Later hoorden we van een beschikbare parkeerkaart voor vrij parkeren, maar dat lag meer aan ons door de latere aankomst.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima naar de zin gehad, voor herhaling vatbaar.

Wij vonden in eerste instantie vervelend dat er niemand was voor de ontvangst. Maar de eigenares heeft uitgelegd waarom dat was en dat is te begrijpen. Personeel de hele dag daar neer zetten is duur. Met de digitale sleutel de deur open maken is van de moderne tijd. Maar bv op bepaalde tijden de mensen laten komen en dat er dan toch iemand is , is toch wel prettig.

Het ontbijt was prima. De kamer ook goed ,alles schoon en netjes,er was zelfs airco dat was heel prettig. Verder alles goed een heel aardige mevrouw die s,morgens voor het ontbijt zorgde. Een mooi pand ook. Klein minpuntje, de trap was n beetje steil.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Ging wel.

Bij aankomst was er niemand, alleen een envolope met de naam en sleutel en een parkeerkaart met een plattegrond, verder totaal geen uitleg. Nadat er een dame kwam werd ons op een wat botte manier gevraagd wat we wilden weten (misschien waar de auto kan staan, waar de kamer is, waar wanneer het ontbijt is, ect?). Toen we later op de avond terug kwamen, rond 21.00 uur, was alles donker en er was wederom niemand.

Leuke gezellige inrichting en lekker dicht bij het centrum. Het gebouw heeft karakter. Ontbijt was lekker en leuk aangekleed.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ideale verblijfplaats als koppel!

Er is geen bar of drank-/snack automaat. Ontbijt is beperkt.

Normaal geen kinderen welkom, maar dat wisten we niet (staat niet vermeld op website). Toch heeft de dame ons (incl. baby) prima ontvangen. Vlakbij strand, winkelstraat en horeca en toch rustig gelegen!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed ontbijt, goed bed

Ontvangst , er is fysiek niemand aanwezig, parkeerplek ondanks parkeerkaart niet beschikbaar , dit is op de site ook niet duidelijk gemaakt

Goed ontbijt, goed bed

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

NOOIT MEER!!!

Douche niet bruikbaar. Toilet in restaurant onbruikbaar. 3 trappen naar kamer om te toiletteren.

Douche defect! Geen reactie van eigenaresse hierop. Moesten het volle pont betalen. Niet klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Wij gaan terug!

Er was een bureau op de kamer, die stond vol met van alles en nog wat (geen plaats voor een laptop). Spijtig dat de bar dikwijls gesloten is als het slecht weer is moet ge altijd buiten het hotel iets gaan drinken.

Het hotel is zeer goed gelegen! Zeer goede bedden. Faciliteiten op de kamer zijn goed.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Kleinschalig vrolijk aangekleed hotel

Er waren kleine minpuntjes betreft de schoonmaak, er lag een lege verpakking van een monstertje van de shampoo in de douche, de flessen met douche gel waren leeg en buiten op het balkon stond een plastic bekertje met peuken.

Goede locatie, aardig personeel. Het ontbijt was iedere dag anders. De kamer was prima, erg fijn bed, met.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ontbijt was prima en werd met veel vriendelijkheid verzorgd.

Ontzettend warm op de kamer. Heb wel heel veel betaald voor de hele kleine kamer. Verder was er naast ontbijt en na de inchecktijd geen personeel aanwezig.

Ontbijt was prima en werd met veel vriendelijkheid verzorgd. Ligging uitstekend.

Helemaal geweldig

Helemaal niks alles wat zeker in orde.

Het personeel is supervriendelijk. Geweldig mooie badkamer lekker bed. goed ontbijt

bubbelbad!

bubbelbad!

Uitstekend hotel in een sfeervol monument

Eigenlijk niks

Schoon en comfortabel

Hygiëne en aankleding

Dat er een tegel kapot was om het bad. En dat er hier en daar voegen los lieten om het bad.

Hygiëne en aankleding

Goed vertoefde in een net hotel wat nog maar twee jaar open is

Miste en prullenbakken in de kamer

De ligging is midden in de stad Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

super

tip: misschien een extra vuilnisbak in de kamer zelf i.p.v alleen in de badkamer

ontbijt was in orde! de kamer was goed.

Alles goed

Mis een koelkasje

Alles goed

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prettig ,

Alles was prima, goed ontbijt, vriendelijke dames.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Ruime kamer met vernieuwde badkamer.

Ruime kamer met vernieuwde badkamer. Koffie en thee wordt aangeboden op de kamer. Ontbijtruimte is kleurrijk en licht. Ontbijt prima! Een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het bed

De douche mbt temperatuur heet

Het bed

Naar goede tevredenheid

Te dikke dekbedden

Prima B&B

Comfortabele ruime kamer, goed sanitair, verzorgd en fris ingericht. Zeer mooi verzorgd ontbijt in leuke ontbijtruimte.

AAn te raden

steile trap naar boven

Heerlijk ontbijt - mooi geserveerd prachtige kamer

Leuk

Leuke ligging, beperkt maar verzorgd ontbijt. Net

Prettig

Koelkastje op de kamer; klein tafeltje op de kamer; handdoeken hoeven niet per se iedere dag gewassen worden

Prettige ontbijtserre

Goed hotel.

Slecht licht op de badkamer. Uitchecken al om 10 uur.

Prima ontbijt. Comfortabele bedden.

Prima overnachting en ontbijt

Zeker 3 sterren waard

kamer was kleiner dan verwacht

Vriendelijk personeel, comfortabel bed, schoon en lekker ontbijt

Huiselijk en een vrij gevoel.

De aangeboden kamer kwam niet overeen met de boeking. Na moeizame overleg er toch wel uitgekomen. Maar leuk was het niet.

Ontbind.

Stad/ dorp zelf

Parkeerterrein

Stad/ dorp zelf

Parkeren

Parkeren

Mooie schone kamer + douche en lekker bed.

2 steile trappen op, is beetje lastig voor oudere mensen

Mooie schone kamer + douche en lekker bed.

Gastvrijheid in Vlissingen

De hele entourage met de geweldige gastvrijheid.

Een mooi plekje voor een weekend zeeland

De bar voor een evt slaapmutsje was nog niet gereed

Ligging. Personeel