Beoordelingen over Hotel van Beelen 3-sterren

Koningin Wilhelminastraat 12, 2225 BA Katwijk, Nederland

#2 van de 5 hotels in Katwijk

We hebben het zeer naar onze zin gehad.
    • Studio

We misten een lekkere luie stoel. ook een buiten zit plekje bij de kamer zou prettig zijn.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Alles keurig schoon en prima ontbijt. De aankleding van het hotel was zeer smaakvol.

uitstekend
    • Studio

de grote mate van klantvriendelijkheid en in het bijzondere de manier waarop werd meegedacht voor een parkeerplek tijdens een warme stranddag in het drukke Katwijk........

Alles was ontzettend schoon en mooi.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

We hadden een kleine kamer en de badkamer was eigenlijk te klein. De wasbak hing in de kamer zelf.

Alles was ontzettend schoon en mooi. Prima ontbijt met prima personeel.

Sehr schön.
    • Studio

Omdat de 2persoonskamers bezet waren hebben we een studio genomen waarvoor we 115 euro meer betalen moesten. Dit was het niet waard. We komen graag terug maar voor ons geen studio meer.

Zeer vriendelijk personeel en goed verzorgd ontbijt. De ligging is top.

personeel vriendelijk, ontbijt was in orde, regeling met...
    • Studio

geen parkeerplaats voor laden en lossen, veel lawaai van de andere kamers (douche, wc, trap)

personeel vriendelijk, ontbijt was in orde, regeling met parkeergarage prima

Het was een leuk hotelletje behalve die stijle trappen.
    • Studio

De trappen naar het tweede verdiep waren zeer stijl. Ik vind dat men moet rekening houden met de leeftijd van de klant als men ze naar de tweede verdieping stuurt.

alles was perfect.

Geslaagde vakantie
    • Studio

De trap naar eerste and tweede verdiepingen op nummer 10 is niet geschikt voor iedereen.

Vriendelijkheid, Alles netjes geoorganizeerd, privacy, hulpvaardigheid

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Lift buiten beschouwing: uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Studio

Vooraf niet gekeken of er een lift in het hotel was. Als hartpatiënt hier veel last van gehad. Twee smalle steile trappen bleek te veel van het goede. Kleine badkamer. Schuine dak boven het bed, dat was het hoofd stoten.

De kamer was heel netjes. Uitstekende bedden en kussens. Uitgebreid ontbijt. Heerlijk dicht bij het strand en parkeergarage.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prettig, vriendelijk en servicegericht personeel. Kortom heel fijn om te vertoeven.
    • Studio

Leeftijdgerelateerde toewijzing kamer. Bijv. begane grond voor 65jr en ouder, 1ste en 2de verdieping voor jonger dan 65 jr. Of eventueel meer onderscheid in leeftijden gekoppeld aan de verdieping(en). Dit omdat een lift ontbreekt !

Locatie, ontbijt en service.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Gezellig en perfect verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zeer centrale ligging, perfecte accommodatie. Zeer vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Parkeren goed geregeld. Echte aanrader.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

heerlijk verblijf, klein schalig 21 kamers met hele hoge betrokkenheid van de eigenaresse!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ik vond de kussens wat hard. Ze bleken pas nieuw te zijn en daardoor misschien nog niet voldoende 'ingeslapen'.

Heerlijk ontbijt, vlakbij het strand en veel persoonlijke aandacht met de eigenaresse. Ik kwam pas 's avonds om 23.00 uur aan en via sleutelkluisje was alles heel goed geregeld.

Prima voorziening om te zijn, met vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

helaas was het toilet op de kamer niet doorgespoeld na een vorige bezoeker, maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit!

Prima plek om te vertoeven, allervriendelijkst personeel.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

lekker dagje strand in combi met Leiden

nvt

Goed ontbijt, met veel vers fruit, en veel keus. Locatie ligt op steenworp afstand van het strand, en is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Fijn boxspringbed.

Uitstekend geschikt voor strandliefhebbers
    • Studio

Het was uitzonderlijk koud weer toen wij er waren (min 4 graden met een koude, gure oostenwind) en de verwarming had toen iets warmer gekund.

De kamer was uitstekend! Fijne douche. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. De accommodatie lag super dicht bij het strand en de parkeergarage waar je een gratis parkeerkaart voor krijgt. Echt wel een aanrader!

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ik had een kleine kamer geboekt, was alleen met mijn dochter van 8 een dagje op pad dus verlangde geen luxe en ruimte. We kregen zomaar een fijne studio :) Echt super. Verder werden we op afstand binnengelaten en lag alles voor ons klaar, goed geregeld.

Het was maar 1 nacht maar hebben het heerlijk gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een tip is misschien een oplader voor de telefoon.

het ontbijt was netjes verzorgd. En genoeg keuze. Personeel vriendelijk en warm. Leuk zo'n bord bij de deur met je naam. Voelde heel huiselijk. Wij hopen er nog weer een keer terug te komen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Mooie omgeving om tot rust te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gezellig hotel, leuke omgeving. Gratis parking dichtbij. Voldoende keuze aan het ontbijtbuffet. Ruime kamers. Geen lawaai. Hier komen we zeker nog eens terug

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Hotel Beelen.
    • Studio

De smalle trap is met de koffer wat eng, maar als je eenmaal boven/beneden bent is dat voorbij.

Dicht bij zee, rustige kamer, hygiënische, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Voucher voor restaurants was ook goed.

Goed gelegen hotel, nette kamer, goed ontbijt en vriendelijke bediening.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig ventilatiemogelijkheden 's nachts in de kamer ( misschien hebben we wat over het hoofd gezien). Mechanische ventilatie in de douche werkte wel goed maar voor ons onduidelijk welke schakelaar we moesten gebruiken.

Nette studio. Ongevraagd opgewaardeerd. Hadden kamer gereserveerd. Schoon. Goed ontbijt. Vriendelijke bediening. In dorp gelegen, vlak bij zee, met goede gratis parkeergarage in de duinen dicht bij hotel.

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het was gewoon DIK IN ORDE!!!!!

Alles was zeer netjes en schoon. Zeer goede informatie vooraf en ter plaatse. Lekker en verzorgd ontbijt. Vriendelijk onthaal en bediening. Centraal gelegen - dicht bij zee. Gratis parkeren heel dicht bij de locatie.

Heel goed bevallen.
    • Studio

Een paar goede stoelen (op de kamer) als je daar langer wilt zitten. Is mogelijk een tip. Dit omdat er geen lounge is in dit hotel cq BB.

Het was allemaal prima. Voor ons was het ruim een 8 (acht).

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Wanneer wij weer naar Zuid Holland gaan zullen we zeker weer naar dit hotel gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden wel graag een buitenruimte gehad.

Het ontbijt was prima. Hartelijke ontvangst door de eigenaresse. Strand op 3 minuten loopafstand. Parkeerkaart voor de ondergrondse parkeergarage krijg je gratis bij het hotel voor het hele verblijf.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Kreeg een gratis update naar een studio, erg attent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt: Ik miste de aardbeienyoghurt en scrambled eggs. Eitjes waren helaas hard gekookt

Kreeg een gratis update naar een studio, erg attent. Fijn dat er drankjes en snacks te verkrijgen waren. Het is erg prettig dat de bagage langer in het hotel mocht staan zodat ik nog een rondje katwijk en strand kon lopen

prima erg goed,jamer van de douche
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche wel lekker warm maar er komt niet veel water uit, geen druk op de leiding klein straaltje water.

ontbijt was erg goed kamers netjes en kort bij zee 100mtr parkeer garage 100mtr gratis.

Geweldig. Boven verwachting. Bij vertrek word je ook nog weer in de watten gelegd.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niets. Alles is perfect geregeld. Ook na de boeking kreeg ik al extra informatie, zoals laten weten wanneer je aankomt. Tijdens inchecken kan je parkeren voor het hotel, daarna naar een parkeergarage waar je met een parkeerkaart van het hotel gratis mag parkeren.

Het ontbijt was heerlijk, omdat het weekend was was denk ik het krentenbrood wat droog. vandaar een 9. Alles is aanwezig en we werden bij aankomst volledig geinformeerd naar parkeermogelijkheden en hoe er mee om te gaan. Een ieder aan te raden om een boeking te maken en uit te proberen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het was brandschoon, het was een verrassing dat we een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was koud bij aankomst. Deze bleef koud, ook na het aanzetten van de verwarming.

Het was brandschoon, het was een verrassing dat we een studio kregen in plaats van de geboekte kamer.

Top!!!!
    • Studio

Superschoon. Alles wat wij wensten was aanwezig. Erg knus en gemoedelijk. Ivm reservering taxi en restaurant werd alles geregeld via medewerkster. Vonden wij helemaal TOP

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zeer vriendelijke ontvangst. Alles was brandschoon. Wij zijn in heel veel hotels geweest, maar zo'n fantastisch ontbijt hadden we niet eerder. Bovendien waren alle etenswaren mooi uitgestald. Zoals een foto laat zien omtrent het ontbijt, zo is het ook in werkelijkheid.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Perfect en comfortabel verblijf
    • Studio

Eigenlijk is er niet iets negatief te melden over deze locatie.

Het is een prachtige locatie dicht bij strand en winkels, verder parkeren gratis in de buurt en hele grote parkeergarage. De studio was ruim en comfortabel,het was schoon en netjes. Het hele complex had een huiselijke sfeer, personeel was vriendelijk en behulpzaam kortom een aanrader.

Verder prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Hotel gevestigd in woonhuizen. Moest door de openlucht voor de receptie, bar en ontbijt.

Kamer was prima de bedden ook en het ontbijt was uitgebreid en goed.

Prettig verblijf, prijs kwaliteit verhouding iets minder.
    • Studio

Kleine kamer (bleek een studio te zijn), erg kleine badkamer. Smalle trappen naar boven. Kastje aan linkerzijde bed, hing wat gevaarlijk i.v.m. punt kast bij het opstaan. Kastje was bovendien overbodig, de föhn en het kluisje hadden ook in de muurkast gekund.

Locatie. Prima gratis parkeergelegenheid via kaart voor in overdekte garage onder de duinen. Heerlijk eten in verschillende restaurants.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De uit-checktijd (10:00 uur) is vroeg, gelukkig heeft het personeel geregeld dat wij de kamer een uur langer konden aanhouden (tot 11:00 uur).

Heerlijk ontbijt; Vriendelijk personeel;

• Beoordeeld op: 6 december 2017

top hotelletje
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

geweldig hotel. niet massaal lekker persoonlijk. zeer vriendelijke medewerkers. je wordt 's morgens wakker met de geur van versgebakken brood. comfortabele kamer en badkamer en echt kraakhelder. een aanrader.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Geweldige acco in het centrum van katwijk aan Zee
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De kamer was uitstekend, Wij hadden een kleine kamer geboekt en kregen een upgrade naar een studio. De ontvangst was meer dan goed met een gratis kopje koffie. De bedden waren uitstekend (boxspring). Ook de parkeer garage ondergronds op een 200 m. afstand was voor ons gratis. Voor de in en uitrij kaart moest wel E 50 borg betaald worden, wat niet meer dan logisch is. Een acco om aan te bevelen ook voor langere tijd. Kregen ook documentatie van de omgeving met div. kortingsbonnen o.a. De Griek, waar we 's avond prima gegeten hebben.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Echt gevoel gehad er even uit te zijn.!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Bij aankomst heel gastvrij ontvangen. Koffie en thee stond al klaar. Kamer was zeer netje en aan alles was gedacht. Gratis parkeer gelegenheid nabij het hotel. een ontbijt voor elk wat wils. En bij vertrek een kleinigheidje voor onderweg.. Aan van alles word gedacht!

Super fijn hotel, goed ontbijt, Katwijk is top
    • Studio

Geluidsoverlast van andere studio, weinig plek bij kitchenette.

Ontbijt was echt super. Locatie was top. Parkeerkaart was echt service, het was een prima studio.

We hebben het heel gezellig en goed gehad in hotel Beelen in Katwijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De volgende keer liggen we graag aan de achterkant van het huis omdat de geluiden op straat met het open raam en de voorbijrijdende auto's tijdens de nacht hinderden.

Gastvrijheid heel fijn. Ontbijt heerlijk. Het parkeren van de auto in de mooie parkeergarage super fijn.

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het viel niet tegen, maar toilet , douche waren beetje aan de kleine kant.

Het was knus,schoon,netjes. Uitstekend ontbijt, fijn personeel. Het was het allemaal waard. We komen zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

zie voorgaand
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Hollandse trappen naar de 2e verdieping een lift zou helemaal perfect zijn.

Ontvangst, kamer en ontbijt beter dan verwacht en voor herhaling vatbaar een aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

We hebben eenheerlijk weekendje gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Dat er op het balkon geen afscheiding is tussen de buren. Zodat je toch een beetje privacy hebt.

We vonden het een geweldig hotel. Het was daar rustig en alles was netjes geregeld. Het ontbijt was ook heerlijk. Je kon er van alles krijgen. Het was er schoon en netjes.kort bij het strand en boulevard. Voor herhaling vatbaar.

In een woord geweldig, voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, het is een heerlijk en net hotel en zeer gastvriendelijk!

Het ontbijt was heerlijk,uitgebreid en goed verzorgd!Het ontbrak ons aan niets. Het personeel is zeer vriendelijk en voorkomend!De kamer was keurig verzorgd!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

In een woord fantastisch.
    • Studio

Zou niet weten wat. Vond alles goed.

Ontvangst was buitengewoon goed. Ontbijt was perfect. Alleen de airco was stuk op de kamer, daarvoor hadden wij een waaier tot beschikking. Dus toch nog wat koeling. Alles was goed verzorgd en zeer netjes. Buitengewoon schoon en genoeg handdoeken tot onze beschikking. Dus een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Het ontbijt was goed en de bedden waren ook prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren nogal gehorig. Wij sliepen aan de achterzijde, als er gasten op het binnenplaats aan het roken waren ,konden wij meegenieten van de rook, aangezien wij niet roken was dit niet prettig.

Het ontbijt was goed en de bedden waren ook prima.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prima lokatie
    • Studio

De Studio die ik bewoonde (Nr 32) is niet erg ruim, maar in de zomer maakt het balkon dat goed (nu was het nog te koud buiten)

Fantastisch ontbijt; 5 Sterren!

Perfecte ligging en zeer vriedelijk en behulpzaam personeel, absoluut een aanrader.
    • Studio

Badkamer was klein, maar precies zoals beschreven dus een tegenvaller was dit niet.

De ligging was ideaal!! Zeer vriendelijk personeel en super lekker ontbijt. Niet overdreven aan hoeveelheid, maar alles is bij te vragen en de kwaliteit van de producten was top.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Zeer net hotel, dicht bij het strand en centrum.
    • Studio

Zeer net hotel, en erg schoon. Nette en vriendelijke medewerkers / eigenaars. Mochten wij terug gaan naat Katwijk dan zullen wij hier zeker weer boeken.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Lokatie was dicht bij het strand en het ontbijt was erg goed...
    • Studio

Kleine kamer en aan de straatkant veel te veel lawaai van al het doorgaand verkeer en alle jeugd uit de kroeg. Verder is er geen lift, dus moet je via smalle trappen alle bagage naar boven brengen. Valt niet mee met grote koffers.

Lokatie was dicht bij het strand en het ontbijt was erg goed en alles was vers. Personeel was uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Soldaat van Oranje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We voelden ons meteen thuis en erg welkom, alles keurig schoon een goed bed en een heerlijk ontbijt. vriendelijk personeel en uitgebreide service! een aanrader!

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Prima verblijf, goede studio met koelkast en kookgelegenheid.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

We kregen een studio (prima) je moest alleen buitenom voor het ontbijt, geen probleem bij goed weer, maar er stonden wel parapluus ( handig).

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede kamer.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Heerlijk weekend, voor herhaling vatbaar!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

We hebben een heerlijk relaxt weekend gehad. Knusse, comfortabele kamer. Sanitair was niet heel ruim, maar dat is ook niet nodig als je maar met z'n tweeën bent. Een heel goed uitgebreid ontbijt. Zeer klantvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prima hotel om te verblijven na voorstelling Soldaat van Oranje
    • Studio

Het is jammer dat je op zondag al om 10.00 uur van de kamer af moet en je ook tot 10 uur maar kunt ontbijten. Wil je douchen en lekker ontbijten dan moet je uiterlijk om 9.00 uur er al uit. Het zou fijn zijn als het ontbijt en verlaten van de kamer pas om 11.00 uur hoeft.

Goede kamer, compleet ingericht met keukentje

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

gastvrij, verzorgd en heerlijk gezond en uitgebreid ontbijt

geen minpuntjes

het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid, ik hou van een gezond ontbijt en daarom vond ik de yoghurt met vers fruit en noten erg lekker

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Was een rustig hotel, ontbijt was perfect, bedden waren...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Was een rustig hotel, ontbijt was perfect, bedden waren prima, ligging dicht bij het strand en zeer vriendelijk en informatief personeel. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Uitstekend, wij komen terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren duidelijker. Nu eerst in andere parkeergarage gestaan voor inchecken. Daarnaast konden wij alleen contant betalen.

Het ontbijt was heerlijk. Kamers eenvoudig maar schoon. Ontvangst zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Het was fijn om er te zijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

zou niet kunnen bedenken.

De kamer met balkon hebben we gekozen omdat we dan een trap moesten nemen. Het ontbijt was compleet en heel goed verzorgd. Alles was helder en schoon.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Top hotel.
    • Studio

Niets viel tegen. Een aanrader.

Het ontbijt was uitstekend. Hygiëne van het hotel was meer dan uitstekend. Ook het personeel was super enthousiast en aardig. Prijs-kwaliteit was ook erg goed.M.a.w. Top.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Er was aangegeven dat onze kamer klein was.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Er was aangegeven dat onze kamer klein was. De kamer was inderdaad niet groot maar groot genoeg. De kamer was mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. De badkamer was nieuw en schoon. Personeel heel vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Gezellig hotel met huiselijke sfeer, lekker en uitgebreid...
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Voor één nacht was het te doen maar onze kamer was wel erg klein. Geen ruimte voor een wastafel in de badkamer, die stond dus in de slaapkamer met vloerbedekking. Dat vond ik wat onhandig.

Gezellig hotel met huiselijke sfeer, lekker en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Perfecte locatie, zeer stille kamer (aan de achterkant).

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Behalve het ontbreken van rookmelder verder prima hotel,
    • Studio

Er was gemeld dat er een rookmelder in de kamer aanwezig is.Helaas nergens te vinden. Erg gevaarlijk bij e.v.t. brand,ook omdat de kamer 2 hoog was.

Hotel was prima en het ontbijt eveneens

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Helemaal Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk helemaal niets. Dit was echt goed

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wij voelden ons bijna direct thuis. Mooie en ruime kamer gekregen, meer dan uitstekend ontbijt. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

het is ons zeer goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hier heb ik niks te melden

de kamers waren zeer netjes en het ontbijt was veel keuze echt super zeer goed geholpen zeer vriendelijk een echte aanrader en s,avonds zeer lekker gegeten bij Het Strandt was ook echt goed

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Geweldig fijn.

Was helemaal prima.

Het ontbijt was een feestje, vooral omdat er veel keuze was. Veel kleine schaaltjes op het buffet met allemaal lekkere dingen. Het werd voortdurend aangevuld.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Zal zeker terugkomen.
    • Studio

Dat kan ik niet bedenken.aandachtspunt:tijdens het ontbijt loopt men met een arm vol vuile was tussen de tafeltjes Door. Niet fris.

Uiterst vriendelijk en schoon. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Leuk om op terug te kijken, en om terug te gaan!
    • Studio

Er viel niets op aante merken.

Het ontvanst was gastvrij, correct en spontaan. de kamer warm aangekleed en de temperatuur goed schoon en higienisch alles goed in de verf nergens een vlekje te bekennen goed geisoleerde kunststof kozijnen tegen geluid goede info over betrouwbare restaurants met te besteden kortingsbonnen. Gratis parkeren op loopafstand in overdekte parkeergarage zeer goed en uitgebreid en onbeperkt ontbijtbuffet, van alles te drinken . vriendelijke bedieming.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Hotel B&B dat in alles uitblinkt.
    • Studio

Hier zal niemand een antwoord op kunnen geven!!

Super personeel, prima ontbijt, schoon, fantastische ligging, puike (gratis) parkeer mogelijkheden en ga zo maar door.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

In een woord SUPER GOED.!!!!!!!!!!!! P S wij hebben geen foto's gemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat de parkeer garage te ver was. Dit geld speciaal voor ons. En super dat het gratis was.

Prima ontbijt en goed geslapen. De vriendelijk van personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Dat de kamer geweldig schoon was!
    • Studio

Een gebakken eitje of geklutst eitje bij t ontbijt

Dat de kamer geweldig schoon was!! Personeel warmte voor hun werk tonen en niet uitstralen: ik doe t alleen voor t geld.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed geregeld ontbijt, veel om uit te kiezen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muren en het plafond lieten erg veel geluid door, we zijn de hele nacht wakker gehouden door iemand in een kamer boven ons die vrij hard snurkte.

Goed geregeld ontbijt, veel om uit te kiezen. Ook zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Bijzonder aangenaam en fijn verblijf
    • Studio

Stijle smalle trappen omhoog, wat onhandig met koffers en niet aan te raden voor oudere mensen.

Zeer vriendelijk ontvangst, goede bedden, lekker ontbijt, bijzonder gastvrij.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de vloer boven ons kraakte enorm. Dit heeft ons lang wakker gehouden. jammer want de bedden lagen heerlijk.

Perfecte locatie voor een bezoek aan soldaat van oranje. Erg vriendelijk personeel, schone kamers en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Overnachting i.c.m Soldaat van Oranje
    • Studio

Erg goed ontbijt (er werd ook regelmatig gecontroleerd of er iets aangevuld moest worden) en goede locatie. Loop de straat uit en je staat op het strand. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Wij kregen n upgrade naar n studio, TOP!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Enigszins gehorig , ( De houten trap) mensen EN laat EN vroeg luid en pratend op deze trap. Dat is natuurlijk lastig tegen te houden. Misschien een bordje met : Gasten wilt u svp rekening houden met andere "nog slapende" gasten, zoiets?? Tis maar een tip.

Wij kregen n upgrade naar n studio, TOP! We hadden al via Zoover de beoordelingen gelezen en hadden hoge verwachtingen. Bleek helemaal WAAR!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Sfeervolle accommodatie op een centrale ligging van strand...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Twee aparte matrassen en helaas geen matrastopper waardoor er alltijd een opening ontstaat tussen de bedden

Sfeervolle accommodatie op een centrale ligging van strand en eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima ligging, vlak bij de boulevard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel zeer gehorig, hadden gelukkig rustige bovenburen want je hoort elke stap.

Prima ligging, vlak bij de boulevard. Comfortabele kamer met keukenhoek. Goede douche.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

aangenaam en gezellig verassend goede uitleg kortingbonnen
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

het ontbijt was zeer goed vers fruit en alles keurig verzorgd in de slaapkamer was een klein keukentje dus als je wilde kon je wijn tje drinken op de kamer kortom perfect