Beoordelingen over Hotel Restaurant Les Jumeaux 3-sterren

Prinses Ireneweg 20, 6271 JB Gulpen, Nederland

#11 van de 13 hotels in Gulpen

Het diner was elke avond heel goed! En er werd ook rekening gehouden met allergie. Daarom zijn we ook elke avond blijven eten i.p.v. elders (wat aanvankelijk de bedoeling was).

Heel goed gaan zeker nog eens terug
    • Budget Tweepersoonskamer

Werden vooraf gecontacteerd door hotel of we naar het concert gingen en of we gebruik wilden maken van vervoer vanuit het hotel en dat was perfect geregeld en het gebruik daarvan was goed uitgelegd zodat we van concert konden genieten zonder ons zorgen te maken over het vervoer. Het ontbijt was heel lekker.

Praktische ligging voor Pinkpop en in orde.

Zij bepalen waar je zit bij 't onbijt, dat vind ik minder...en ook dat de uitbaters zelf hun koffie daar nog aan't drinken zijn. Voelde mij bekeken wat ik at.... een beetje jammer. Het ontbijt viel niets op aan te merken.

Het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was in orde en heel proper. Heel handig dat er een ruime parking voor de deur is.

leuk hotel

de toilet was zo geplaatst dat je het beste schuin kon zitten, anders stootte je je hoofd aan het toilet meubel

de bedden. lekker stevig net als het kussen

goede overnachtingsmogelijkheid dicht bij het centrum

Klantgerichtheid van de eigenaren viel tegen

Vlak bij het centrum en prima parkeermogelijkheid. Ook goede mogelijkheid om eigen fietsen veilig te bergen.

Aanrader

Echt een heel gezellig en knus hotel; verschrikkelijk hartelijke ontvangst. Basic maar goede bedden en netjes schoon. Ontbijt idem; heerlijke warme broodjes met verschillend zoet en hartig beleg. Ligging is perfect vlak achter het centrum van Gulpen... Parkeren gratis voor de deur. Mooi uitvalbasis richting Valkenburg en Maastricht

Goe hotel

Wat kleine kamer.

Rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Zeer vriendelijke eigenaren waarvoor geen moeite teveel was. Busstation pal in de buurt met een buslijn tussen Aken en Maastricht.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

zeer rustig gelegen hotel, vriendelijke uitbaters en eten was zeer lekker, tevreden over verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

ja de openbare parking das een min puntje als parkeer plaatsen rechtover hotel volzet zijn kunt ge wel op het nabij gelegen marktpleintje staan maar das toch een min puntje vind ik

het onbijt was in buffetvorm en het diner was ook in orde

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Geen mooi uitzicht en geen faciliteiten om je MTB-bike af te spuiten

de kamerindeling: kamer 16 heeft drie ruimten maar liefst: slaap-living + badgedeelte. Vriendelijk en servicegericht personeel

• Beoordeeld op: 30 november 2017

teleurstellend.

Geen aandacht bij en interesse voor ons bij de ontvangst. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Er was onduidelijkheid over de boeking waarbij booking.com verschillende berichten afgaf en de gastheer was hierin ook niet klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Centraal gelegen degelijk hotel. De tweeling eigenaren( les jumeaux) waren niet heel erg vriendelijk

Het uitzicht van de kamer was niet geweldig. Begane grond en uitkijkend op klein binnenplaatsje waar veel langs heen gelopen werd.

De bedden waren prima. De kamer was klein, maar praktisch. Mooie badkamer, maar wat onpraktisch ingericht.

Prima hotel voor 1 of 2 nachten.

Ik vond het vervelend dat er een sterke eetgeur in het hotel aanwezig was maar gelukkig niet in de kamer zelf. Ook de eigenaar zou bij de checkinn iets persoonlijker kunnen zijn. Duidelijk was dat het een praatje was op de automatische piloot. De kamer dmv een creditcard bevestigd. In het hotel zelf bleek dat er met pin betaald moest worden. Volgens de eigenaar vanwege de hoge kosten. Is dit anno 2017 niet wat achterhaald en een gemiste kans om net dat kleine beetje extra service te bieden aan de gasten van het hotel.

Prima kamer voorzien van goede bedden en badkamer en redelijk goede centrale ligging in een woonwijk

Netjes maar klein
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer erg klein voor prijs, ook aangegeven dat wij eerder kwamen, maar er was niemand dus pas later kunnen inchecken. Verder wegens mijn allergie ontbijtwensen doorgegeven maar daar is niets mee gedaan.

Het hotel was schoon, de mensen vriendelijk en de locatie top.

De kamer (nr 4) is wat gedateerd: Badkamer klein met een douchegordijn en wat roestvorming aan de poten van het meubel en de douchegreep. Ziet er niet fris uit al is het wel schoon. Geen bakje voor zeep en geen föhn aanwezig. Onvoldoende stopcontacten. Een (of meerdere) stopcontact naast het bed is wenselijk. Ook zijn de kamers erg gehorig en wat benauwd.

Hele goede lokatie tov het centrum, 5 minuten wandelen. Prima ontbijt, voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

we zijn op wandelvakantie gelukkig voor 1 nacht dit hotel geboekt niet voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer

personeel was heel zakelijk er wordt niets gevraagd bij binnenkomst enkel de hoogst nodige informatie wordt gegeven kamer heel klein 1 stoel waar moet partner gaan zitten op het bed? douchedeuren gaan heel moeilijk open in de te kleine badkamer. een mini afvalbakje! enkel in badkamer.

ontbijt heel goed jammer dat er maar 1 kopje koffie geschonken wordt, ontbijt rumte heel sfeervol en voldoende lekkere broodjes of beleg de omgeving heerlijk rustig vlakbij bushalte en binnenstad.

• Budget Tweepersoonskamer

Dat ze zeiden dat je om half 9 kan ontbijten maar dat het ons 2 keer is overkomen dat de deuren van de ontbijtzaal nog dicht waren.De bakker was zelfs nog bezig om brood uit te laden uit de auto.En dat ie ook nog zei van,jullie zijn de eersten,het was toen half 9 hé!!

De locatie is maar 2 minuten te belopen van het centrum.Zo ook naar de bushaltes,was ook heel dichtbij.Eigelijk was alles goed te belopen,het zwembad,de Pannekoekenboerderij,en natuurlijk de Gulpenerberg.Echt ideaal.

Prima overnachting in een prachtige omgeving.

We moesten erg lang wachten bij de receptie toen we wilden inchecken, omdat de eigenaar aan het koken was voor de gasten en hij kennelijk de enige was die gasten kon ontvangen aan de balie. Dat had beter gekund.

Kamer was prima, we hebben heerlijk geslapen en het ontbijt was uitstekend.

voor 1/2 nacht(en) voor een fiets activiteit is dit een goede accommodatie incl park. auto/fiets
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was wat aan de kleine kant, maar voor een nacht acceptabel. Een schemer/leeslampje lampje boven het bed zou een hele verbetering zijn. (tbv lezen en/of puzzelen) zeker dat je op bed moet zitten om te lezen.

Ontbijt was goed verzorgd en geregeld. eigen tafel gereserveerd. diversiteit voor bij het ontbijt was prima. Handdoeken voldoende aanwezig.

Als je het beschouwt als uitvalsbasis kan het wel
    • Budget Tweepersoonskamer

de kamer en badkamer waren uitermate krap. Bij aankomst om 14:00 weigerde men voor ons een lunch te maken, terwijl dat toch stond aangegeven en toen ik vroeg wat ze ons dan konden aanbevelen zeiden ze dat het overal goed was.

Ontbijt was prima.

Ontbijt was goed.

Kamer viel ontzettend tegen! Nog nooit eerder meegemaakt dat je via de badkamer de (te) kleine slaapkamer op moet. Had het gevoel dat ze van "iets" nog maar een 2 persoonskamer hadden gemaakt. Foto's op Booking.com geven een totaal ander beeld van de kamers! "Smetje"

Ontbijt was goed.

Ruime kamer en goede o.v.-verbinding naar Maastricht

Schuifpui kon niet open want daar stond de bank voor. Er kon overigens wel een raam open.

Prima ontbijt. Kamer ruim. Auto kon voor het hotel geparkeerd worden en in 5 minuten lopen bij de bus die je in een kwartier in Maastricht afzette.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een nachtje Gulpen
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was echt klein de kamer . kon geen apneu apparaat kwijt naast het bed. de ruimte naast en langs het bed kon je niet gewoon lopen zo klein ! bedden stonden tegen de muur , kon maar aan 1 kant in bed komen . gaf een benauwd gevoel. Er stond maar 1 stoel om op te zitten . Veel lawaai erg gehorig zowel in de hotel kamer en ook naast ons raam waar een steeg langs liep buiten en steeds mensen heen en weer liepen. Geen privacy op deze manier .

De matras lag prima dat is veel waard ...Het ontbijt was lekker . Op de kamer stonden koffie en thee spullen voor gebruik .

Prettig hotel vlakbij gezellige centrum van Gulpen

De kamer had iets groter mogen zijn.

Het hotel ligt rustig maar wel heel dichtbij het gezellige centrum van Gulpen. De hoteliers zijn gastvrij en doen wat ze kunnen om het je naar de zin te maken. Voor ons was het belangrijk dat ze shuttleservice boden naar het concert van André Rieu. Dat was prima geregeld. Goede bedden en een praktisch ingerichte kamer met tv en wifi.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Matig verblijf

Service kon beter, er werd niet echt meegedacht, het verplicht vriendelijk zijn droop er vanaf. Ontbijt kon beter, eenvoudige broodjes, geen croissants, geen naturel yochurt. Ontbijt pas vanaf 08:30u, vrij laat.

Bedden waren prima

Jammer kan beter

Maar 1 klein prullenbakje in de badkamer Herrie van de luchtafvoer van de keuken Vuilnisbak geur met opwarmen van het dakterras behorende bij de kamer . Tevens geen stoelen of tafel op het dakterras En het niet van te voren waarschuwen dat je de straat niet in mocht rijden omdat ze met het wegdek en stoepen bezig zijn

Ontbijt was goed en de ligging redelijk rustig maar toch vlakbij het centrum

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Voor herhaling vatbaar. Zeer mooie omgeving

Er waren juist wegeniswerken aan de gang zodat wij onze auto op een openbare parking moesten achterlaten niet ver uit de buurt maar daar kunnen eigenaars niets aan doen.

Het ontbijt en avondmaal waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Veel geld voor weinig!
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij binnenkomst bleek dat wij een budgetkamer hadden geboekt.Tijdens het boeken werd hierover niets vermeld!Uitzicht was er niet keken uit op een muur in een steegje, waar om 23:30 nog de lege flessen drank in kratten werden gegooid!Het ontbijt was erg Basic, geen lokale producten maar kaas worst eitje en yoghurt van de Aldi worden geserveerd helaas!Service with a smile is ver te zoeken bij de Twin Brothers!

Locatie, op loopafstand van Gulpen is dit Hotel gelegen in een woonwijk!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Eenvoudig maar prima hotel op een centrale locatie in Zuid Limburg

De mogelijkheid om te dineren. Wij konden 's avonds niet meer aanschuiven omdat het restaurant volgeboekt was met naar mijn idee vooral niet hotelgasten

De omgeving

Dat het schoon was

Het ontbijt. Voor 100 euro voor een overnachting mag je wel wat meer keus verwachten en wat minder kleine verpakkingen van beleg zoals jam en hagelslag.

Dat het schoon was

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

ontbijjt was goed.

Tafels in het restaurant waren te hoog voor de stoelen. Te weinig ruimte achter de bedden op onze kamer.

ontbijjt was goed. Service prima. eten was lekker.bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Alles goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zoals boven vermeld. Hadden beter uit moeten kijken, waren te oud voor deze kamer terwijl er wel grotere kamers waren. Hebben allen naar de slaapplaats gekeken. De bedden waren prima en alles is schoon.

Alles goed. Leuke eigenaren en gezellig. Doch een fout onzerzijds, we hadden de petitkamer geboekt maar deze was echt klein voor 2 personen, niet aan te bevelen.

Sfeervol hotel op mooie rustige lokatie vlakbij centrum.

Rustige mooie ligging met voldoende parkeerplaatsen voor de deur, en op loopafstand van het centrum (5 minuten). Heerlijke bedden, kamer met zitje en tv erbij, badkamer met bad was goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Rustig en eenvoudig hotel met vriendelijk personeel en een...
    • Budget Tweepersoonskamer

De budget kamer was klein en we hadden uitzicht op een klein binnenplaatsje. Op de deur zat een dranger waardoor het lang duurde voor de deur dicht was.

Rustig en eenvoudig hotel met vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prijs-kwaliteit verhouding is (bij budgetkamer) goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Helaas had ik wat pech: er ontstond een stroomstoring in een deel van het hotel, ik kreeg echter meteen een andere kamer aangeboden en men was heel behulpzaam met het verhuizen van de bagage. Nog meer pech: de verwarming deed het niet (en dat is merkbaar in januari...). Op mijn verzoek ging men uiteindelijk akkoord met een korting op de kamerprijs voor het ervaren ongemak.

Prima bed en kussen, (budget)kamer was schoon en voorzien van tv, waterkoker en koffie- theezakjes. Uitstekende wifi! Heel compleet voor die prijs.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Een prima keuze geweest en vooral een goede uitvalsbasis om Valkenburg en Maastricht te gaan bezoeke

De radiator op de badkamer kon wel een likje verf gebruiken

Kamers waren proper en modern ingericht Het ontbijt was uitgebreid en meer dan voldoende aanwezig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

De krapte van de kamer en natte ruimte bederven het plezier van een dagje uit.

Kamer van2,5 bij 2,5,zeer krap, om het claustrofobische element nog te benadrukken op een meter van het enige raam een blinde muur. badkamer van 1,35 bij 1,35 eveneens zeer benepen. Voor ca € 90 is dit geen prijs/kwaliteit verhouding, die door andere zaken wordt gecompenseerd. Mocht je hier een kamer huren voor enige dagen, besef dan dat op je kamer tussen de bedrijven door buiten het bed geen ruimte voor ontspanning is.

locatie goed,hygiëne goed.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Prima plek voor kort verblijf

Onze 2 persoonskamer was aan de kleine kant. Wij moesten ons om het bed heen manoeuvreren. En we hadden maar één stoel ter beschikking. Een tweede zou er ook niet inpassen. Tevens laten de gordijnen al het licht door. Dus zodra het licht werd waren we wakker. Hier zou wat aan gedaan mogen worden.

Dit hotel is prima gelegen in het cetrum van Gulpen en is een prima basis voor uitstappen in de omgeving. De auto kan men voor de deur parkeren waar voldoende ruimte is.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima geslapen maar er zijn verbeterpunten.

Geen douchedeur. Kleine kamer en badkamer. Personeel/eigenaren niet zo klantvriendelijk,, anwb bordje bij de ingang maar krijgen geen korting als anwb Lid. Hang aan de muur maar doen ze niets mee...., weghalen dan.Geboekt via booking.com. Na boeken is de prijs van de kamer ineens €30 per kamer duurder! Kwamen we achter bij het afrekenen . Prijs staat wel op de gekregen bevestigings mail maar niet naar gekeken vinden dit misleidend en daardoor prijs /kwaliteit verhouding te duur voor dit hotel. Ontbijt vanaf 8.30 uur. We kwamen om 8.40 uur en het stond nog niet klaar....

Prima bedden, schone kamers.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

De camping van ons vriendenbezoek was een beter idee geweest!

Kaarsjes aansteken op het terras is belangrijker dan klanten inchecken. Er hangt boven in de gang een afhaal-chinees-lucht. Geen douchegordijn of scherm. Sporen van lekkage op de wand en opgedroogde vieze vuilwaterdruppels aan het plafond. Vieze opgedroogde (....?)vlekken boven de wc,haar en vuil op kozijn/badrand. Verbouwd op de buurman en buurman manier. Verschrikkelijk gehorig. Vermoedelijk is de drankomzet tot diep in de nacht belangrijker dan de rust voor de gasten,er wordt door de broers dan ook niets gedaan aan de herrie die tot 2.00 uur 's nachts te horen is van gasten.Misschien hebben ze in het kader van drankomzet wel lekker mee gefeest met de gasten. Als er dan bij vertrek gevraagd wordt of het bevallen is en er volgt een negatieve reactie dan is communicatie ineens niet meer mogelijk en wordt de betaling stilzwijgend afgerond,een ronduit schandalige behandeling. Voor € 103,30 per nacht een aanfluiting voor het hotelwezen,wij komen hier nooit meer!

Wilde bijna invullen "het vertrek" maar zelfs dit was benedenmaats.

Kamers zijn niet groot.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers zijn niet groot. Eerlijk gezegd te klein.

geweldig

het diner en het ontbijt waren super goed

een prettig verblijf

een goede keuken

Goed restaurant

Kleine kamer

Goed restaurant

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ligging uitstekend, daarom voor enkele overnachtingen aan te bevelen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigenaren mochten best wat vrolijker zijn. Ontbijt karig.

Het hotel was erg schoon en uitstekende bedden.

Top locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer iets groter zodat daar de wastafel had kunnen staan ipv bij slaapgedeelte

Goed ontbijt en vroljjk en plezierig personeel

Een gezellig en aangenaam verblijf

Het ontbijt was prima en de kamer uitstekend.

We hebben enkel geslapen en hadden geen verdere eisen aan ons verblijf, prima bevallen

Geen tegenvallers

Prima locatie en prijs/kwaliteit

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

De prijs/kwaliteitsverhouding was ver te zoeken. 110 euro voor een nacht zou max 50 euro moeten zijn

klantvriendelijkheid en faciliteiten van het hotel

het bed lag goed

Ontbijt was goed

Kamer viel wat tegen mag wel iets meer onderhoud .zwarye op de muur roestige verwarming in de badkamer

Ontbijt was goed

Redelijk/goed

Mwoh

Mwoh

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prijs kwaliteit verhouding is veel te groot.

Prijs kwaliteit verhouding is veel te groot. Kleine kamer, simpel ontbijt

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

goed en rustig
    • Budget Tweepersoonskamer

ontbijt heerlijk, thee op de kamer, goede douche

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

prijs kwaliteit was in evenwicht.

prima ontbijt

Vriendelijke mensen een Karine maar cosy hotel

Goed ontbijt

Kamers oud en simpel

Ontbijt prima, aardige mensen

Vriendelijkheid van het personeel

Goed ontbijt

niet alles goed op orde.

niet alles goed op orde. radiator badkamer roest en versleten kast op de kamer.

Goed hotel dichtbij het centrum gelegen

Wel gehorig

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prettig

Prima ontbijt, lekker geslapen in prima bedden. Gunstig gelegen hotel. Goede uitgangspositie richting centrum, brouwerij en om te fietsen.

redelijk verblijf voor tussenstop in mooi Gulpen
    • Budget Tweepersoonskamer

erg kleine en gehorige kamer

Locatie en bed

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Toch geslaagd

de koffie

het ontbijt was goed, alleen geen gebakken ontbijtspek.

Goed hotel dichtbij centrum en wandelroutes

Prima hotel, goede uitvalsbasis

De aangeboden kamer via booking.
    • Budget Tweepersoonskamer

De aangeboden kamer via booking.com was zeer matig en erg klein terwijl het hotel betere kamers had.

was alleen om te slapen

ontbijt niet gebruikt (mee gekregen op verzoek)

Matrassen lekker en netjes opgemaakt

Hele harde kussens. Douche iets te klein voor de douvhe

Matrassen lekker en netjes opgemaakt

Super mooie wandelingen gemaakt!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het uitbaters zouden iets vriendelijker mogen zijn...

Super mooie wandelingen gemaakt!!!

Gunstig gelegen en goede prijs-kwaliteit verhouding

Gehorig

Locatie en prijs-kwaliteit verhouding

hygiëne, het was niet te schoon

hygiëne, het was niet te schoon

• Budget Tweepersoonskamer

Kleine kamer met weinig licht. Het raam kon open maar daarachter was een doorgang voor het personeel. Rumoerig..

Ontbijt was prima, bedden ook prima

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

GEWEDIG

n.v.t

het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Rustige ligging vlak bij het centrum van Gulpen.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers zijn erg klein, het bed staat aan één kant tegen de muur.

Rustige ligging vlak bij het centrum van Gulpen. Goed ontbijt.