Beoordelingen over Belgische Loodsensociëteit 3-sterren

Boulevard de Ruyter 4, 4381 KA Vlissingen, Nederland

#10 van de 14 hotels in Vlissingen

Direct aan de strandboulevard gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel vind ik minder geschikt voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn; veel trappen en geen lift aanwezig.

Direct aan de strandboulevard gelegen. Vriendelijke bediening, zowel op terras als in restaurant. Kamers met zicht op de Westerschelde. Ook de maaltijden in het restaurant waren zeer lekker.

De Locatie is perfect 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

In plaats van uitzicht over het strand zaten we tegen een muur aan te kijken. We zaten ergens onder in het hotel alles was er muf. Ze gaan dit jaar of volgend jaar de boel opknappen dat is mooi helaas blijft het uitzicht hetzelfde tenzij je aan de voorkant slaapt dat zal wel een verschil van dag en nacht zijn. We zijn in verschillende hotels geweest amadore, gulden stroom , de zilt. Daar hadden we betere ervaringen.

De Locatie is perfect 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

De koffie, niet uit de kan.

De familie kamer is gelegen onder de eetzaal/ het restaurant, en gehorig. De schuivende stoelen in de eetzaal, klinken door. Daar de receptie 24/7 open is en daardoor verloop. Een dikke vilten demper onder de zware stoelen, zou erg helpen.

De koffie, niet uit de kan. Uitzicht eetzaal. Lokatie hotel, aan de kop van de boulevard en zo bij het strand en het centrum.

Vlissingen, zoals je het herinnert! ( je hoeft er echt niet voor naar het buitenland)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

eigenlijk geen negatief commentaar!

Voor ons was de locatie de "kers op de taart": vanuit je bed (bij kamer met uitzicht op zee) de boten op de Schelde zien voorbijkomen! Verder de centrale ligging ( vlakbij centrum, het interessante "Muzeum , en heel veel terrasjes, restaurants en natuurlijk de Boulevard + strand)

Uitstekende accomodatie voor een kort verblijf. Comfortabele bedden, fijne badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ontvangst was 'correct en beleefd'. Had wat hartelijker gekund maar dat is misschien een lokaal (Zeeuws) dingetje.

Prima accomodatie. Kleine basic kamer maar heeft alles wat nodig is. Fijne badkamer, ruime douche.

Een zalige vakantie in Vlissingen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Jammer dat er geen salonnetje is om bij regenweer rustig een boek of krant te lezen.

Het was een voortreffelijk ontbijt met voldoende keuze, heel verzorgd gepresenteerd. De avondmaaltijd was heel fijn, wij hebben vis gegeten, en mooi gepresenteerd. Voor herhaling vatbaar. De ligging is heerlijk: je ziet de hele dag de boten aan je voorbij komen terwijl je aan het ontbijt zit of op het terras geniet van een kopje koffie of een aperitiefje. Je bent zo in de stad om te kuieren of een leerrijk museum te bezoeken. Ook het strand ligt op wandelafstand(je).

Dankzij het prachtige weer en goede ligging kon de vakantie niet stuk

ontbijt aan de magere kant, tweede ochtend aanduiding: "er is spijtig genoeg geen spek" derde ochtend vroegen de kinderen nog enkele chocolade koeken maar ze waren op zei men. de gebruikte handdoeken werden niet ververst, zelfs niet als ze in het bad lagen.

kort aan zee en binnenstad

het weer was super , het personeel heel vriendelijk!!!

idem als hierboven!!

in de aanbeveling stond dat er tv was maar wij hebben twee dagen geen gehad wegens defect , ik kan begrijpen dat er in het weekend geen techniecker beschikbaar is , maar in zo een hotel zou een reserve tv moeten aanwezig zijn . Het ontbijt was goed met een zeer vriendelijke bediening , ik vond wel dat de vensterbladen properder mochten zijn en dat de geur uit het tapijt van e kamers mag verwijdert worden . Op gebied van hygiene kon het beter zeker in het restaurant !! ik moet ook wel toegeven dat ze een tegemoetkoming hebben gedaan ivm het niet marcheren van de tv en dat vond ik super vriendelijk !!!

De druk op de kraan was laag bij koud water. Maar de gezinsskamers worden dit jaar verbouwd. Heb je luidruchtige buren hoor je dat. Achja

Bedden waren heerlijk. Douche en handzeep doekjes op de douche aanwezig super. Goed ontbijt. Lieve en vriendelijke personeel en mooi uitzicht als je op het terras zit of inderdaad ontbijt zaal je ziet de boten voorbij varen

Prima hotel voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De bedden waren slecht en ook was het erg gehorig. Er was ook geen arco dus was het s'nachts erg heet in de kamer.

Het hotel is gunstig gelegen zo in het centrum en zo op het strand. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig.

Erg leuk, aanrader voor ieder die van de zee en maritieme sfeer houdt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat lawaaiig door grote groep studenten die tot in late uurtjes op terrras zaten.

Gastvrij personeel. Ambiance van stoere loodsen, maritieme historie. Fantastisch uitzicht vanuit kamer op de levendige monding Westerschelde. Lekker gegeten op terras

Jammer dat er geen lift was, ivm oudere medereizigers.

Jammer dat er geen lift was, ivm oudere medereizigers. Dit hebben wij of niet goed gelezen of de informatie ontbrak. Het personeel, het eten en de gastvrijheid was uitstekend. Ook de locatie, vlak aan het water, is prachtig.

Met de kleinkindern (11j) een overnachting geboekt en het was uitstekend !

De familiekamer is inderdaad aan vernieuwing toe. Je moet de trappen naar beneden en hebt het gevoel van weggeborgen te worden.

De ligging ! het supermooi terras

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

er is enkel een trap en met een hond met trapvrees niet zo makkelijk

de hondjes mochten overal bij zelf bij het super lekker ontbijt mochten de honden bij ons blijven. ook dat je op elk uur van de dag/nacht nog kan inchecken

Heerlijk verblijf.

De gemoedelijke sfeer., gebaseerd op vertrouwen. Leuk dat er nog een relikwie vanuit het loodswezen in onze kamer stond. Ook een verassing dat er een clubje Belgische loodsen na een lange nacht 's morgens om 8.30u in de bar bij de ontbijtzaal een afzakkertje namen. prima ontbijtbuffet. Heerlijk terras aan de boulevard, vanwaar je de grote schepen en de kleine loodsbootjes vlakbij ziet langs varen. Super centraal gelegen, trapje af en je zit in het centrum op één van de terrassen in het centrum.

Gerenoveerde kamers zijn prima, basic maar schoon en goede...

De niet gerenoveerde kamer was groot, maar erg ouderwets/verouderd, wel schoon.

Gerenoveerde kamers zijn prima, basic maar schoon en goede bedden, uitzicht fantastisch

Het was een fijn weekend helemaal uitgerust
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Afspraken zijn niet nagekomen wat betreft ontbijt meenemen op de laatste dag.

Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar wel lekker. Het eten in het restaurant was ook heerlijk we misten wel vlees er was vooral vis. Het uitzicht is fantastisch. Hotel ligt op een stukje rustig boulevard.

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Twee makkelijkere was wat comfortabeler geweest voor twee senioren

Het ontbijt was prima verzorgd, personeel vriendelijk en attent en de locatie van de kamer was voortreffelijk. De beleving van wat er op het water gebeurd is adembenemend. Erg van genoten.

Ons jubileum van samenzijn in de juiste omgeving gevierd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De televisie werkte niet goed en we moesten een paar keer vragen om dat te verhelpen. Was werkelijk het enige kleine minpuntje.

Het uitzicht en de mensen die het hotel runnen.

Wij hebben er twee heerlijk zonnige dagen doorgebracht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het ontbijt was prima! Ruime keuze. De kamer was niet overdreven groot, maar toch ruimte voor een tafeltje met koffie/thee, 2 stoeltjes. Bed was goed. Ruime doucheruimte. Wij hadden zelf niet om informatie gevraagd aan het zeer vriendelijke personeel.

Zeer tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Bij vervanging waterkoker letten op langer snoer.Gruwelijke herrie op zaterdagavond (5 mei-viering) wat knetterhard de kamer in denderde. Graag komen wij op 5 mei naar Vlissingen, maar als bij u alleen achterkamer te vergeven is,komen we niet bij u overnachten.

Bed en douche waren perfect. Ontbijt was redelijk tot goed (een voldoende) met schitterend uitzicht over de Schelde. Personeel en "Lekker Voorafje" onvolprezen.

We hebben genoten.

De ligging van de kamer aan de achterkant van het hotel. We keken uit op een blinde muur.

De locatie was uitstekend met uitzicht op de Schelde. De kamer was perfect voor gezinnen met een afsluitbare slaapkamer voor de kinderen.

Prettig en erg genoten

Beter kan de geurtjes in de gangen die steeds uit een houdertje komen.

Het ontbijt en de gezinskamer nummer 9 vonden wij praktisch omdat iedereen tv kon kijken.

100 % genoten wij komen zeer zeker terug
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

niets alles voldeed aan onze verwachting

prima kamers schoon goed bed het ontbijt is zeer goed ....savonds hebben we in het restaurant heerlijke vissoep en zeetong gegeten....prima gastvrije bediening....ook de locatie is prima voor 5 euro pd parkeren voor de deur vh hotel....wij waren 28 april voor 1 nacht in het hotel...was voor ons de 2e keer een 3e keer zal zeer zeker ook volgen ....mvgr familie Sloof uit Gouda

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamers wat gehorig. Veel geluiden vanaf de gang; dichtslaande deuren etc. Badkamer mooi, maar douchevloer spekglad en dus levensgevaarlijk, Wie verzint zoiets?!

Super locatie, aan de boulevard. Restaurants plenty in de directe omgeving. Parkeergelegenheid voor de deur. Berging voor fietsen.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

GEEN FAMILIEKAMER BOEKEN!!!!

Op de reviews kan je lezen dat er al jaren sprake is van renovatie van de familiekamers. Dit is nog steeds niet gebeurd! De gang naar de familiekamers is muf en donker met tapijt. De familiekamer is vuil. Dikke laag stof op de plinten. Koffie die blijkbaar ooit gemorst werd maar waarvan de resten nog steeds zichtbaar zijn op de muur en de tafelpoot. In de waterkoker zat nog het water van de vorige gasten. Het kleine vuilbakje op het toilet was niet leeggemaakt (in de slaapkamer was er geen vuilbakje). Stof in alle hoeken op het tapijt en langs de plinten. Hier wordt duidelijk niet gepoetst. Vochtplekken. Luidruchtige kamers waardoor je de buren letterlijk woord voor woord kan verstaan. Het verluchtingsrooster sluit niet goed af waardoor er enorm veel lawaai en koude binnenkomt. Een troosteloze kamer met zwarte vlekken waar ooit schilderijen hingen. Talrijke scheuren in de muren. De badkamer kan amper door 1 persoon gebruikt worden, laat staan door 4. Geen toiletdeksel. Prijs-kwaliteit van de familiekamer een dikke 0! Boek alsjeblieft geen familiekamer in dit hotel totdat deze kamers gerenoveerd zijn.

Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Misschien een verrekijker op de kamer?

De ontvangst was heel vriendelijk en prettig. Parkeervergunning super handig. De kamer was fantastisch, het uitzicht was geweldig! 's Nachts wakker liggen is hier geen straf! Neem een verrekijker mee, er valt zoveel te zien.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

prachtig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

geen enkele opmerking uitermate geschikt voor een of twee dagen wat ons het meest trof was de dier vriendelijkheid ik zou niet weten wat ik negatief moet zeggen

zeer vriendelijke ontvangst lekker on bijt en hondje mocht gezellig bij ons blijven tijdens ontbijt en diner konden 24 uur binnen en buiten zeer mooie omgeving boten reden op een paar meters van ons vandaan

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

viel tegen, zal er niet meer boeken, komen terug in vlissingen, maar niet in dit hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

prijs kwaliteit is ver te zoeken, wij hadden kamer 5 , kunnen geen oordeel geven over andere kamers

het ontbijt was matig, waren afbak broodjes, 1 keer waren er niet genoeg broodjes, kamer was een aanfluiting, er ontbraken ringen op douche om handdoeken op te hangen, op de kamer ontbraken de mogelijkheid om de koffers neer te leggen, ligging kamer is aanfluiting, keken op een zeer smerige binnenplaats met veel duivenpoep, hebben gevraag om andere bedden, hadden idee dat de veren er elk moment er doorheen kwamen, er is niet op gereageerd, zeer slecht.

Prettig, goede boxspring. Kon het goed donker maken met het rolluik, zoals ik thuis ook gewend ben!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Betaald parkeren (wel op een A-lokatie langs de boulevard) kwam niet heel klantvriendelijk over. De kosten voor een parkeerkaart (€5,- per dag) had ik liever in de hotelprijs verwerkt gezien. Ook de WiFi in kamer 4 had geen bereik/buiten werking. Gezien mijn werk op lokatie had ik graag werk op de IPad verricht. In het restaurant/ontvangst ruimte was wel werkend WiFi beschikbaar.

De lokatie; uitzicht op de Schelde. Bovendien was het prachtig voorjaarsweer. Keurige (nieuwe) badkamer sprong ook in het oog. Netheid van de kamer. Zelf vond ik de beschikbare Bijbel ook prettig.

Echt ontspannen genieten!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Miste wel een lekker zittende stoel op de kamer om zo ontspannen naar buiten te kijken.

We hadden een geweldig uitzicht op de zee. Echt genieten. Het ontbijtbuffet was keurig verzorgd , complimenten voor de staf! De loopafstand naar het winkelcentrum is 6 minuten, ideaal!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Donkere kamer achteraan het gebouw, maar heerlijk ontbijt.

De familiekamers hebben een wat trieste ligging in het hotel, in de benedenverdieping achteraan. Er was veel lawaai aan het enige raam op de kamer door de ligging vlakbij een kleine steeg die blijkbaar dag en nacht veel gebruikt wordt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker en het zicht op zee vanuit het restaurant is echt geweldig. Het is soms bijna alsof je in de zee zit!

Een aanrader !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geen lift ! Voor ons geen probleem, maar ons gezelschap was 75+ en dan zijn die smalle trapjes niet echt gemakkelijk.

Heel goede ligging, schitterend zicht vanuit bar/restaurant op de Westerschelde. Als u uw auto voor de deur parkeert, kunt u een parkeerkaart krijgen aan de receptie voor 5€/dag. Propere kamers,lekker uitgebreid ontbijt. Kamers met zicht op de Westerschelde hebben schitterend zicht. Kamers aan stadszijde, kijken uit op een steegje. Wij hebben 's avonds in het restaurant genoten van een heerlijk menuutje.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prachtig uitzicht op de zee vanuit de kamer!👌🔝
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt 8u-10u, vond ik minder geslaagd (koffie uit thermos die daar al een tijdje stond, eitjes de eerste dag om 8u15 lauw lauw, de tweede dag om 9u30 koud). Jammer dat er geen verwarming is in de badkamer. Het is de bedoeling om deze mee te verwarmen met de kamer, denk ik maar dat lukte niet zo goed. Veel trappen en geen lift.

Een geweldig magnifiek uitzicht op de zee vanuit de kamer en de ontbijtruimte!👍 Prima lokatie om Vlissingen te ontdekken. Heerlijke bedden en rolluiken voor een echt goede nachtrust! Trendy stoelen, zowel op de kamer als in het restaurant!

Heerlijk weekend gehad !!!

Wij hadden een familie kamer nr 9, bedden super goed alleen jammer dat het zo gehorig was. Je kon de buren duidelijk verstaan van beide kanten. Kamers worden einde van dit jaar vernieuwd en ook beter geïsoleerd is ons verteld dus we gaan zeker nog eens terug !!!

De locatie super mooi met het uitzicht op zee tijdens het ontbijt, lunch of diner of borrel ook voor kinderen !!!

Lekkere bedden, prachtige ligging aan Westerschelde, prima...

Erg gehorig (familiekamer); buren waren woordelijk te verstaan. Over het algemeen een gedateerde accomodatie die nodig gemoderniseerd moet worden.

Lekkere bedden, prachtige ligging aan Westerschelde, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Als we nog eens in Vlissingen komen dan komen we hier weer terug.

de kamer (4 persoons) had wel een opknapbeurtje mogen hebben, maar we kwamen alleen om te slapen en dat was prima. Alles was schoon en netjes. Zelfs een waterkoker met thee/koffie aanwezig.

's avonds nog wat gedronken en 's morgens ontbijt in dezelfde mooie gezellige ruimte. Ontbijt was goed, van alles wat. Personeel ontzettend aardig en behulpzaam. We mochten zaterdagmorgen de parkeerkaart van het hotel gebruiken, zo aardig.

Perfect mooie locatie.

Kamer mooi in orde perfect voor ons gezin. Personeel heel vriendelijk hen heel behulpzaam. Het ontbijd is perfect in orde en uitgebreid. Zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

niettegenstaande het mindere weer, toch genoten. Willen hier zeker nog terugkomen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Geluidsisolatie zou iets beter mogen

De ligging en het uitzicht zijn fantastisch Bij het ontbijt heb je een ruime keuze, ook al laat de opstelling dat op het eerste gezicht niet vermoeden. Alles was lekker en vers.

goed genoeg

Bedden waren echt heel erg slecht (grote merkbare kuil in beide 'ouder' bedden) in een van de familiekamers, ik denk dat als ik er iets van gezegd had het direct opgelost zou zijn maar ik heb het er maar bij gelaten, het viel me gewoon op dat het bed wel keurig opgedekt lag toen we aankwamen, de kuil was bij wijze van spreken vanuit den bosch te zien, blijkbaar geen kwaliteitscontroles op de inventaris dus. Opletten voor gezinnen met veel spullen/kleine kinderen, de familiekamers liggen aan de achterkant van het hotel (geen lift) dus veel sjouwen met spullen. Geen prullenbak aanwezig (handig met luiers e.d)

Ontbijt inbegrepen Mooie locatie Mooi uitzicht vanuit het restaurant Prijs/Kwaliteit Diverse dagattracties op loopafstand Aardig personeel Hele grote ruime kamer

Prima hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Helaas hebben de familiekamers geen uitzicht op zee. Parkeren is in het hoogseizoen een uitdaging. Bedden waren niet geweldig.

Uitstekend ontbijt, hotelbar met veel belgische bieren, centrale locatie en heel vriendelijk personeel. Ook een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Wie houdt van boten spotten, moet hier zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wat een uitzicht. Zelfs met dit regenweer vonden we het super. Er hangt nog altijd de sfeer van de Belgische Loodsen, maar de kamer is vernieuwd en net. We hebben ervan genoten, en hopen eens terug te komen bij beter weer.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Het uitzicht bij het ontbijt was super!

De familiekamer was in de kelder en had geen uitzicht, dit hadden we weliswaar reeds gelezen als commentaar, maar wat we niet wisten is dat we heel wat trappen moesten doen, er was geen lift en dat is voor een gezin met kleine kinderen (maxicosi/buggy) helemaal niet handig...

Het uitzicht bij het ontbijt was super!

Prettige omgeving

Personeel was zich niet altijd bewust dat er gasten in de buurt waren als zij elkaars functioneren bespraken.

Mooi uitzicht vanuit de ontbijtruimte over zee

De kindere n hebben genoten van het onbijtbuffet.

Personeel was nauwlijks aanwezig bij het ontbijt. Geen service en onvriendelijk toen we problemen hadden met huurfiets van hotel.

De kindere n hebben genoten van het onbijtbuffet. Het uitzicht op zee en het voorbij varen van grote boten.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijk genieten in Vlissingen, fijn wandelen en lekker eten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een planchet op de badkamer zou handig zijn.

Goed verzorgt ontbijt, Mooi gerenoveerde kamer aan de zeezijde. Scheveningen is een stad waar veel te zien is. Gevarieerd aanbod van winkels leuke restaurants en terrasjes. Een bezoek aan de musea zoals maritiem muZEEum is de moeite waard. Voor liefhebbers van de scheepvaart boek dan een kamer met zeezicht vele schepen varen zeer dicht langs de kust.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Heerlijk-rustig-mooi, boven verwachting.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er is geen lift aanwezig; twee trappen voor ons goed te doen.Ik begrijp nu ook dat de prijs zoveel minder is dan vergelijkbare hotels aan deze boulevard.

Het ontbijt was prima, lopend buffet eventueel ter plekke gekookt- gebakken-eitje. Het uitzicht is schitterend!! De historie is nog voelbaar in dit hotel!! Dagparkeerkaart mogelijk: 5 euro.

Heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer kan wel wat ruimte gebruiken om je toiletspullen op te bergen. Plaats wc papier tussentoilet en douche heel onhandig. Voor langer verblijf is kast vrij klein.

Het uitzicht en het vriendelijke personeel. Verder de ambiance met de Belgische loodsen. Ligging ook prima!

De gezinskamer lag in de kelder waarvoor je eerst door een...

De gezinskamer lag in de kelder waarvoor je eerst door een onfrisse gang moest waar het afval werd gestockeerd. De kamer was niet erg proper (spinnenwebben van het bed naar de muur, kleine vliegjes,....) De kraan van de douche kwam eraf bij het opendraaien van de douche.

Lekker uitwaaien en rustgevend met het gezin in een goed hotel in een leuke en gezellige stad.

ons uitzicht was wat minder en jammer dat wc en douche in 1 ruimte zijn zeker als familie kamer.

super kamer met fijne bedden. het was heel netjes alleen in de gang een wat muffe geur. vriendelijk en behulpzaam personeel . Het ontbijt was lekker en redelijke keuze . goede prijs kwaliteit verhouding.

Ondanks de kamer hebben we wel genoten van ons verblijf.We komen terug als de kamer opgefrist is😉

Kamer mag vernieuwd worden .Heel oude muren die gebarsten zijn .Geen ventilator in badkamer.Muffe geur in de kamer.Jammer tegen over restaurant was ik wel teleurgesteld in de kamer.

Het ontbijt was simpel mocht wat uitgebreider zijn en het personeel moet het buffet goed in de gaten houden vaak dat er geen brood meer was of geen warm water voor thee.

Fantastisch verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De mensen die 's nachts op het terras zitten (personeel/gasten/loodsen) hebben geen idee dat ze letterlijk te verstaan zijn door de mensen die proberen te slapen. Ik ben 's nachts om half 3 gaan vragen of het wat zachter kon. Dat dat eigen personeel was viel me erg tegen.

Het uitzicht van de kamer aan de Westerschelde zijde is echt fantástisch! Het ontbijt was uitgebreid en alles werd steeds aangevuld. Het personeel was echt super vriendelijk en behulpzaam Kortom: we hebben een heerlijk verblijf gehad en komen zeker terug.

Niet slecht, maar kon beter.

De kamers hebben een opfrisbeurt en wat onderhoud nodig. Ook lawaai 's nachts zowel van buiten als van het hotel zelf.

De ligging is perfect, vlak aan de boulevard / westerschelde! Alles is aanwezig op de kamer van tv, koelkastje tot koffie en thee. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De kamers waren ruim en netjes.

De badkamer is mooi.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Het trappenhuis ruikt niet fris, misschien door het tapijt en misschien aanwezige huisdieren. De vissoep is matig. Leek een basissoep waar wat vis aan toe is gevoegd. De stoelen in kamer passen niet in interieur en zijn stoffig. Tafels waren gasten ontbeten hadden werden niet afgehaald.

De badkamer is mooi. Ik miste alleen een plankje voor toiletspullen. Goed ontbijt.

goed gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt was goed, maar je moet vroeg aan de ontbijt tafel zijn, als croissants en ontbijtkoekjes op zijn is er alleen maar brood. Personeel is zeer gehorig 's avonds laat en 's morgens vroeg. Onze kamer was naast de keuken.

Zeer goed gelegen, en goed ontbijt (als je vroeg bent). Vriendelijk personeel

Veel geld voor wat het was

Het ontbijt viel zwaar tegen, er werd niet gepoetst op de kamer, er was plots een trouwfeest in het hotel tot 11 uur zodat de kinderen pas om half 12 konden slapen.

Het was een ruime kamer en badkamer

Goede ligging van locatie en prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Geen lift. Kleine kamer, goed genoeg om alleen te slapen. Tafeltje en 2 stoelen mogen wel vernieuwd worden! Ontbijt matig.

De ruime badkamer, deze was vernieuwd! Super douche! Redelijk grote TV. Super locatie en mooi uitzicht!

leuk, aangenaam en fascinerend!

Vrij donkere kamer maar dit is muggenziften.

De ontbijt ruimte, op een toplocatie. Het volledige plaatje klopte, inclusief de verhalen van de trotse loodsen. De kinderen hingen aan hun lippen! Ook de bediening, altijd vriendelijk!

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad.

De hygiene viel tegen. De kamer was niet goed schoon en in de gangen rook het muf.

De ligging was geweldig. De kamer was ruim voor 3 personen. het ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heerlijk uitwaaien , een echt vakantie gevoel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Als ik toch iets moet bedenken , ...... het afwezig zijn van een lift, maar wij begrijpen dat in een bestaand pand dat niet altijd mogelijk is.

Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk en natuurlijk het fantastische uitzicht en de bijzondere omgeving.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Geweldig uitzicht bij de kamer met zeezicht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Geweldig uitzicht bij de kamer met zeezicht. Het rolluik voor het raam is heel fijn. Goede en veilige plek om de fietsen te stallen. Geweldige lokatie!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Bijzondere logeerplek

Tijdens het ontbijt zaten de Belgische loodsen zeer luidruchtig en grof met elkaar te praten. Het personeel deed geen moeite de mannen tot wat rust en kalmte te bewegen. Zeer hinderlijk en de lust te ontbijten verdween volkomen.

Het uitzicht op de Schelde is ongekend mooi!

Perfect gelegen met uitbundige service!!

Ik had de indruk dat alle kamer met uitzicht op zee waren maar de familie kamer bevinden zich soort van in een kelder zonder uitzicht en met het raam aan een straat waar mensen die langs lopen makkelijk bij je naar binnen kijken dus dat vonden we een beetje jammer.

De service is erg goed en het ontbijt heel compleet. Wij lieten een zonnebril per ongeluk achter die de volgende dag meteen naar mijn huis adres is gestuurd en hiervoor krijgt het hotel echt bonus punten!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

genoten, het was ook supermooi weer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

waar zij niets aan kunnen doen, maar gratis parkeergelegenheid is er niet. Betaald parkeren beperkt.

Kamer netjes en schoon; restaurant prima, terras eveneens; fantastisch uitzicht op Westerschelde met extra loodsverkeer; goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Helaas hotel "Belgische Loodsensociëteit" en Vlissingen beide niet voor herhaling bezoek vatbaar.

De familiekamers ruiken muf en oud. De familiekamer die wij hadden moest via diverse en gangen trappen worden bereikt dit is echt geen aanrader als je kleine kinderen of een kinderwagen hebt. De muren waren gescheurd en de badkamer lala . De kamers waren ruim dat wel, maar erg gedateerd. Het personeel kwam nors en ongeïnteresseerd over. Vlissingen is flink achteruitgegaan v.w.b. gezelligheid (en dat was ooit anders)!

De zee en het Sushi restaurant om de hoek. Ontbijt was redelijk mits je niet te hoge eisen stelt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Niet heengaan voor rust
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Dit hotel heeft erg teleurgesteld. Locatie is mooi en personeel is prima, maar als je het door zeer hevige geluidsoverlast onmogelijk is om te slapen, is je verblijf in het hotel- bedoeld om uit te rusten- alsnog compleet waardeloos. Erg jammer dat de kamers überhaupt in gebruik zijn (en dat je de volle prijs moet betalen) als de muren meetrillen van de herrie. Zeker nu het hotel van tevoren op de hoogte is gebracht van het doel van het verblijf (niet uitgaan/feesten oid, maar als reiziger om een medische reden extra rust kunnen pakken) is het voor mij onbegrijpelijk dat ik niet gewaarschuwd ben voor dergelijke overlast- of geaccommodeerd in een betere kamer. Als ik dit had geweten had ik hier nooit geboekt!

Op zich prima hotel. Jammer dat je er geen oog dicht kan doen.

Erg leuk mini-hotel (heb niet meer dan zeven kamers kunnen...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Erg leuk mini-hotel (heb niet meer dan zeven kamers kunnen tellen) direct aan één van de Vlissingse boulevards. Kamer met zee-zicht, super leuk. Heel de dag door is het een komen en gaan van (zee)schepen en loodsboten, erg leuk om te zien, zeker als je (nog) niets van die wereld weet. Hotel heeft een terras, natuurlijk ook weer met zicht op zee, helemaal prima! Eenvoudig maar prima ontbijt, schone kamers, prima badkamer, alles helemaal in orde dus! Konden voor de deur parkeren, maar op vijf minuten is een hele grote stads-parking, ook om de hoek dus. Aanrader, dit hotel!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prachtig uitzicht over de Schelde
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer is basic ingericht,wel een waterkoker met koffie/thee op de kamer , geen föhn, krappe badkamer.

De kamer aan de voorzijde met een spectaculair uitzicht .

leuk verblijf , zeker voor herhaling vatbaar! !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Had vooaf nergens kunnen lezen of er een fietsenstalling was...blijkt er wel te zijn. (dan hadden we onze eigen fietsen meegebracht...)

Kamer is basic.wel mooie vernieuwde badkamer.Hotel op toplocatie = overal dichtbij.Heerlijk gedineerd!!

Grandioos hotel normaal en zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer is wel waf klein.

Grandioos uitzicht aardige eigenaar en zeer vriendelijk personeel volop bezig te renoveren. Wordt mooi en het echt schoon

Super locatie en heel vriendelijke mensen!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Voor minder mobiele reizigers of oudere mensen is deze locatie minder geschikt: geen lift.

Het ontbijt was eenvoudig maar lekker. De bedden waren heel goed, heerlijk geslapen! Heel vriendelijke behulpzame mensen!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Op de vraag of de verwarming aan mocht, werd gemeld dat deze ' misschien nog aanspringt'. Daar hadden we dus geen vertrouwen in. Bleek onterecht; deze ging 's avonds aan. Gelukkig want het was wat koud.

Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ruime familiekamer (ietwat gedateerd, maar de ruimte maakte dat meer dan goed). Het ontbijt was oké. Uitzicht in het restaurant gedeelte: fantastisch. Voor 5 eur heb je een 24 uurs parkeerkaart op de boulevard (als er plek is). Hulde! Middelburg is 10 min. rijden. Ook het strand van Dishoek (5 autominuten) is een aanrader

Mooie ligging, goed ontbijt, maar kamer viel erg tegen.

De Familiekamer viel erg tegen. Echt aan een renovatie toe. Scheuren in de muren, vloer liep dan weer af dan weer omhoog. Was wel een grote kamer. En een te kleine badkamer met alleen een douche, terwijl op de foto's ook een bad te zien is en dat de badkamer groter is! Een luidruchtig hotel, wanneer boven een wc of bad wordt doorgetrokken, dan borrelt het in onze badkamer. Wc bril met vlekken en scheef/los. De buren goed te horen aan allebei de kanten. (dunne muren) en ook buiten 's nachts lawaai.

Het ontbijt was goed! En het restaurant netjes.

De brasserie met uitzicht op het water en de boten was...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden kamer met zeezicht gevraagd,maar niet gekregen. We hadden dit graag vooraf geweten. Badkamer was koud (radiator stuk?) Jammer

De brasserie met uitzicht op het water en de boten was adembenemend mooi. Fijn dat je daar lang kon blijven zitten.

Uitstekende prijs/kwaliteit!

Als er voor de deur geen plek is kan het in/uitladen lastig zoeken zijn; achter het hotel in een steeg in/uitladen en dan auto elders parkeren. Wij hadden weinig bagage en konden voor de deur parkeren(met parkeer app)

Wij waren blij verrast dat de familiekamer (s) zo groot was en met bad en douche apart. Vriendelijk personeel, ok ontbijt; veel keuze. Kortom; vw ons betreft ; prijs/kwaliteit erg erg goed!