Beoordelingen over Bell Hotel 3-sterren

Hogeweg 7 - 9, 2042 GD Zandvoort, Nederland

#13 van de 23 hotels in Zandvoort

Zeer gemoedelijk en zeer klant vriendelijk. Top

Smalle trap die naar de kamer leidde. Geen mogelijkheid om s avonds te relexen in een lounche ruimte.

Ontbijt goed verzorgd. Zeer klant vriendelijk. Je bent er een persoon en zeer zeker geen kamer nummer. Koffers werden hoogst persoonlijk door de eigenaar naar de kamer gebracht. Na telefonisch contact in de morgen was later inchecken geen enkel probleem.

Fijn, eenvoudig, heerlijke douche

Gordijnen

Veel ruimte in de tuinkamer met toegang tot de tuin. Eenvoudige kamer en douche, maar de douche was een heerlijke. Heel aardige mensen die het runnen.

Super genoten!

Voor ons was alles prima!

Geweldige locatie, zo dicht bij het strand en het centrum. Super vriendelijk personeel. De "eenvoud" maakte het juist erg prettig, ongedwongen en huiselijk. Wij voelden ons erg op ons gemak. Enige kleine tip: een waterkokertje op de kamer om 's avonds nog een lekker kopje koffie te drinken. Bedden waren prima, voor het eerst geen rugklachten. Fijne, lichte kamers. We hebben heel erg genoten van ons verblijf, mede te danken aan jullie vriendelijkheid en gastvrijheid. Voor ons echt voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima verblijf voor een nachtje weg in Zandvoort! Aanrader!

Geen/weinig parkeergelegenheid voor de deur, dit was een paar straten verderop. Voor ons geen probleem hoor, maar deze info hadden we niet bij de boeking vernomen. Wel handig om te weten als je bijv. slecht ter been bent.

Heerlijk ontbijt. Warme broodjes, jus, gekookt eitje etc. Goed voor elkaar! Kamer was schoon, ruim en met een lekker bed.

lekker weekendje weg met een bezoek aan Haarlem en Amsterdam

Het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Het hotel was erg gedateerd/oud. De bedden waren goed en het ontbijt eenvoudig maar goed. Prima ligging!

Fijn personeel, heel rustige plek en toch in het centrum, prima ontbijt.

Kamer was klein, maar groot genoeg. Interieur ouderwets, geen probleem. Prijs was laag. Fijn personeel. Heel rustig, dus ik heb supergoed geslapen. Ontbijt was elke dag prima voor elkaar.

Paar topdagen gehad! Goed hotel, perfecte locatie!

Het hotel heeft een authentieke, gedateerde inrichting. Heeft ook wel weer zijn charme maar daar moet je even doorheen kijken. Als dat lukt heb je een prima hotel met een hele gemoedelijke uitstraling!

Het hotel heeft supervriendelijke eigenaren, goede bedden (geslapen als een roos), eenvoudig maar goed ontbijt. Sanitair is netjes en schoon. En als pluspunt... de hoek om en je loopt zo (binnen paar minuten) het strand op. Perfecte locatie!

Prima verblijf voor de prijs

WiFi was gratis maar niet heel erg stabiel. Hotel interieur is enigszins gedateerd.

Wij hadden een ruime en schone kamer! Ontbijt is prima! Het verblijf is voor de prijs zeer goed. Een heel goed bed! Kon voor de deur parkeren!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

wij waren er alleen om te slapenen te ontbijten dus kan er verder weinig van zeggen

Het was echt oud

Ontbijt was prima, echt duits, we sliepen in de kelder, waar de douche en toilet apart van de slaapkamer was en dat vonden we echt minder en die waren echt oud.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

de service was geweldig.

de service was geweldig.

Tevreden!

De te kleine kamer/badkamer!

Het onbijt was uitstekend!

matig verblijf ivm verouderde staat van een aantal zaken

het is allemaal wat verouderd w

dicht aan zee

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Aardige eigenaar.

Over het algemeen geen problemen. Soms zit het in kleine dingen. Geen stop in het bad. Lampje in de badkamer werd niet vervangen.

Aardige eigenaar. Ruime schone kamer. Omdat ik mijn ontbijt niet door de weeks kon nemen stelde de eigenaar voor om een biertje in de avond te drinken. TOP!

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

De ligging en de prijs

Er hing (met name) 's ochtends een erge sigarettenrooklcht. Hat was net of je in een asbak wakker werd. Nu wordt er bij ons in huis geheel niet gerookt, misschien dat het daardoor zo prominent aanwezig was.

De ligging en de prijs

• Beoordeeld op: 20 september 2015

gezellig familiehotel

gezellig familiehotel

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Uitzicht

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Ruime kamer

Matige afwerking, beperkte tijden voor ontbijt.

Ruime kamer