Beoordelingen over Hotel Benno 2-sterren

6,2

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Hell Hotel Benno
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Vooraf is er niet aangegeven dat er geen toilet op de kamer is. Dat was een flinke tegenvaller. Als je dan je koffer naar boven sleept via de smalle trap wordt je verwelkomt met de meest muffe geur ooit. In de kamer ruikt het ontzettend naar luchtverfrisser, die ook daadwerkelijk op de kast staat. Badkamer vol kalkaanslag en het stopcontact doet het niet. Vervolgens ga je op zoek naar de wc, moet je allerlei deuren voor door en ook hier is al enige tijd geen doekje of chloor doorheen gegaan. Echt een vieze lucht. En dan hoop je van je nachtrust te kunnen genieten, maar nee; de muren zijn zo dun dat je alles hoort. Letterlijk alles, telefoons die afgaan, televisies die aanstaan, hoesten en kuchen, lopen, alles.

Wanneer je de slechtste nacht van je leven bent doorgekomen en aanschuift bij het ontbijt is het een hele opluchting dat dit wel prima te doen was.

De ligging van het hotel en het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Verouderde kamers. Geen toilet op de kamer. 1 gezamenlijke op de gang voor alle gasten, die niet schoon was.

De ligging van het hotel en het ontbijt was goed.

Behoorlijke tegenvaller. Kom er nooit meer en zal dit hotel niet aanprijzen voor anderen.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vieze kamer. Vooral de muren waren smerig! Te weinig tijd voor ontbijt. Moest met bord en al vertrekken.

Het restaurant The Price wat bij het hotel hoort krijgt alle prioriteit.

Vieze muren.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Vieze muren. Een lik verf zou wonderen doen. Lijkt of er jaren niets aan het hotel is opgeknapt. Vieze vloerbedekking! Geen hangertjes om je handdoek of je jas enz. op te hangen.

Heel prettig.

Niets, gewoon heel tevreden over ons verblijf.

Prijs kwaliteit verhouding helemaal goed.Ruime douche, schoon, ruime kamer prima voor drie personen. Uiterst vriendelijke ontvangst door eigenaresse. Fijne sfeer. Gaan hier zeker weer overnachten als we Eindhoven bezoeken. Parkeren op eigen terrein voor 10 euro!!!

De kamer was erg klein, afstandsbediening van de tv werkte...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was erg klein, afstandsbediening van de tv werkte niet, en ze weigerde om soep optewarmen omdat ik werken moest , ze zeiden gwn ja wacht maar tot 5 uur

1 nacht hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Waarschijnlijk overheen gekeken, maar een gedeelde badkamer en wc. Bij aankomst wel een douch in de kamer die niet doorliep. Voor 1 nacht is dit te doen. Of voor mensen die gaan stappen.

Bed en het ontbijt.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kamer...herrie door ventilatiesysteem buiten. Parkeren prima alleen overal vieze vuilniszakken waar je langs moet. Ontbijt erg simpel maar prima ...

Locatie is top

Ik zal hem zeker niet bezoeken
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

stinken in de kamer geen toilet op de kamer geen koud water in de badkamer douche te wensen over gebroken thermostaat in de douche geen tv-afstandsbediening

Een goed verblijf , dicht bij her centrum, aardige servies , scone plaats
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geen groente , geen gebakken eieren, vrij simpele ontbijt.

Locatie was perfect, alles was heel schoon, ze hadden gluten vrij brood voor mij en dat was geweldig, service was heel goed!!

Mijn verblijf was kort en prachtig!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Het WiFi. De verbinding was slecht, ik moette gewoon op mijn data blijven.

De locatie was handig, als ik het wist zou ik gewoon van station lopen. De kamer was schoon en had meer dan genoeg ruimte.

Vriendelijke mensen en een goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Toilet niet op de kamer is voor de nacht niet fijn, en de gedeelde toilet vonden wij ook niet heel fris. Wel veel geluid/lawaai tot 14.00/14.30 's nachts van omliggende terrasjes.

Vriendelijke mensen en een goed ontbijt. En de loop afstand naar het centrum was fijn.

Voldeed aan mijn verwachtingen.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De receptie is niet continue bemand. Je moet op een belknop drukken wachten of er iemand komt aanlopen. Voor de rest geen opmerkingen.

Eenvoudige, maar nette kamer. Pré is dat het op loopafstand (10 minuten) van zowel het NS station Eindhoven als het Philips Stadion is!

Prima als je weinig eisen stelt.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Wat lawaaierig buiten ivm airco en teras (binnen wel rustig). Kamers wat warm (airco is niet voor de kamers); wc op gang. Maar toch acceptabel voor de doelgroep.

Ligging en afgesloten parkeerterrein zijn top. Ontbijt in restaurant is prima.

Nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast was vreselijk. Kamer was een over zo warm, ramen moesten open voor een beetje frisse lucht maar helaas was de geluidsoverlast van Eindhovenaren die blijkbaar geen baan hebben en tot diep in de nacht drinken en schreeuwen op de terrassen voor het hotel.

Eerlijk gezegd, niets.

Prima verblijf. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Ontbijt was erg goed!
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was erg klein, met hele kleine tv zonder afstandbediening. Toilet was niet dicht naast de kamer, moest eerst een deur door en trapje af.

Ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De eigenaar was uiterst hartelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

I.r.t de prijs voldeed alles.. lekkerrr trappen lopen

De eigenaar was uiterst hartelijk. Het eten was straight, met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ontbijt was ook prima voor de prijs

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

het hotel was prima.

Zeker een prima hotel voor prijs kwaliteitverhouding, beetje verouderde kamer maar schoon en alles wat je nodig hebt om alleen te overnachten. Prima ontbijt daar kom je zeker niks te kort. wij zijn er aardig ontvangen en geholpen. loopafstand van het centrum kort om prima hotel met eigen parkeerplaats

Leuk en lekker dichtbij het centrum voor een nachtje
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De receptie is vaak gesloten. Ook deed een aantal lichten op de kamer het niet en de tv deed het niet

Ontbijt was goed en het personeel erg vriendelijk

Fijn
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedeelde toilet boven rook bij aankomst sterk naar urine. De volgende dag was dat weg.

Het flexibele aardige personeel. Dat mijn vriend kon blijven slapen en we een kamer met een extra bed kregen. De op maat gemaakte koffie s ochtends

De bedden en het ontbijt was heerlijk.
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Ik heb veel voor de kamer betaald voor 1 nachtje. Lamp in de douche stuk en toen ik wilde douchen was het water koud. Snachts probeerden wij te bellen naar het hotel want mijn buren in kamer 2 hadden geen electriciteit. Kregen we de voicemail. Als er echt iets dringend aan de hand zou zijn..is er dan wel iemand bereikbaar?

De bedden en het ontbijt was heerlijk.

Ontbijt en kamer ok, wat booking.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Informatievoorziening op uw webside. U had dienen te vermelden dat het pand vanwege renovatie in de steigers staat.

Ontbijt en kamer ok, wat booking.com niet vermeld heeft is dat het pand in het kader van renovatie in de steigers staat afgeschermd met doeken ter bescherming van voorbijgangers zodat er geen uitzicht vanaf mijn kamer op het marktplein was. Ter compensatie in het kader van schikking binnen tien dagen na heden graag Euro 30,00 retour.

Ontbijt is enorm positief !
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Het hotel wordt aan de buitenkant verbouwd, hierdoor beginnen de bouwvakkers gewoon om 7.30uur met boren in de muur. En hebben echt schijt aan de hotel gasten. Tevens stond er nergens aangegeven dat het verbouwd wordt. Zodat je hier rekening mee kan houden. Of bij het inchecken wordt het ook niet vermeld. Kamer 6 stinkt als een gek ! Er staat z’n WC luchtverfrisser. Wat geen enkel effect heeft. Het raam kon niet dicht/op slot. Hierdoor konden de bouwvakkers als ze wilden zo je kamer in. Schimmel in de badkamer op de kamer. Gewoon ranzig. Hierdoor hangt er ook een nare smerige geur in de kamer. Deze geur gaat in al je kleding zitten en ook dus in alles wat schoon op het bed wordt gedaan stinkt naar enkele uren ook. Kamer oogt oud en niet is vooral niet schoon ! Stof overal, was tafel vol met viezigheid en smerige zooi. Je ziet de stof en viezigheid overal liggen. De geur van stank/schimmel komt je neus al tegemoet als je de deur opent nadat je de deur opent als je de trap boven bent. Muziek staat op vrijdagavond extreem hard in het Restaurant. Om 00.27u hadden ze zin om keihard André Hazes te draaien. Je trilt gewoon het bed uit. Niet te spreken over het bed kwaliteit. Door gezakt van hier tot ginder. Er wordt op geen enkele wijze rekening gehouden met de gast. Ze lijken er wel schijt aan te hebben. Het inchecken gebeurde door de Kok. Ook zo afstandelijk. Heb een beter ontvangt gehad.

Ontbijt is enorm positief ! Een aanrader.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

We waren toch wat teleurgesteld.
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

Badkamer veel te klein,ontbijt heel basic, weinig variatie voor een ontbijtbuffet. Prijs/kwaliteit niet navenant.

De ligging,dicht tegen het centrum. Privé parking.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Vriendelijke dame bij het ontbijt wel erg druk voor haar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer stonk heel erg was vies Toilet beneden was vies en rook er erg geparfumeerd.het moet schoon gewoon schoon zijn.

Vriendelijke dame bij het ontbijt wel erg druk voor haar alleen

Slecht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Onze kamer was net gekuisd, stonk er verschrikkelijk (precies iets vervallen). In onze kast lagen sigarettenpeuken. We voelden ons niet echt welkom. Ontbijt was matig. Ook jammer dat de douche en wc apart is. De kamers ziener niet uit zoals op foto.

Het bed lag goed

Ontbijt was heel goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er hangt een bepaalde geur. Moeilijk om vanuit eenpersoonsbed naar tv te kijken. Geluidshinder van medetoeristen, aangezien de douche en toiletten te delen waren.

Ontbijt was heel goed. Matras ook prima.

Niet voor herhaling vatbaar ... spijtig voor het vriendelijk restaurant personeel...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer op het gelijksvloers naast de receptie belette ons om in te slapen voor middernacht door het voortdurend geklop van de dichtslaande deuren (!) van de toiletten op de gang ! Daarna begon het keukenpersoneel tijdens het afsluiten luidruchtig zijn verhaal te doen in dezelfde ruimte... waarop ik hen toeriep om te wachten met zingen tot 's anderendaags ! Ondertussen was de kamerbewoner op de eerste verdieping zijn kamer aan het verbouwen ! Ik zou bij god niet weten wat er in een hotelkamer te vinden is om daarmee op de vloer te kloppen als met een sloophamer ! Rond 5 uur in de ochtend drupte er dan water door het plafond in onze kamer ! want vermoedelijk had "het figuur" van boven, zijn kamer onder water gezet... Ongeveer 5 uur ( in stukjes ) geslapen dus die nacht ... terwijl wij 's anderendaags wel moesten werken ! Nooit meer !

Het restaurant heeft goede kwaliteit voor een eerlijke prijs, met vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Super goed hotel !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Alleen een beetje jammer dat we geen stopcontact op de badkamer hadden

Ik vond het een super chill gelegen hotel. En de verwarming deed het super goed!

Ik ga er nooit meer heen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Het is een verouderd hotel de kamers zijn oud 1 wc op de gang. Ik vond het duur voor 1 nacht en zeker omdat de kamers er niet uitzien zelf geen afstandsbediening voor de tv. Stonden op het dak naast ons te roken. Geen raam wat open kon. Het was gewoon een hokje waar we in sliepen erg jammer zeker omdat ik met mijn dochter ging van 7 jaar.

Teleurstellend, goedkoop, verouderd.
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Hygiene kamer. Geen WIFI op kamer 2e verdieping, was echter wel beloofd. Auto parkeren moest via medewerker die naar buiten moet komen om het hek te openen, parkeerplek kostte 10 euro meer per dag. Kamer was erg gehorig, mijn Russisch is niet goed dus gelukkig verstond ik mijn buren niet. Wel de andere buren die "de liefde" bedreven. :)

Het personeel was zeer vriendelijk, moeten werken met verouderde hotel faciliteiten. Restaurant gedeelte was erg mooi!! Staat echter niet in verhouding met het hotelgedeelte. Respect voor de medewerkers!

Mooie locatie, prima ontbijt, kamer kan voor dat bedrag iets beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was wel erg nauw. Niet alles was even schoon, zoals de badkamer, wc deksel en lade van nachtkastje. Kamer was erg gehorig, ook vanwege heel heftige verbale ruzie bij buren om 6.30 uur...

Ontbijt was prima, erg aardig personeel, prachtige eetzaal!

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ligging midden in...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Het is een oud gebouw en de kamers zijn wat gehorig en onze kamer had een vocht probleem.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ligging midden in het centrum op gezellig plein

Waardeloos
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

De kamer was vies. Er zaten vlekken op de muren en schimmel boven de douche. Nergens was zeep aanwezig en er was weinig tot geen personeel. Ook is er nergens aangegeven of vertelt dat het hotel in de steigers staat.

Het ontbijt wat prima.

Om zeven uur stonden we klaar voor het ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Om zeven uur stonden we klaar voor het ontbijt. Het werd steeds drukker en op een gegeven moment stonden we daar met z'n tienen. De ontbijtassistent had zich verslapen en kwam pas om half acht aan, toen alles nog donker was. Van die tien gasten zijn er acht vervroegd weggelopen... Dat was erg jammer.

puur om te slapen is dit een goed hotel

douche

doordat ik me vegist had in de tijd qua sluiting ontbijt kwam ik dus telaat in het restaurant. de gastvrouw was zo vriendelijk dat ik nog zoveel mocht pakken wat ik wilde eten en drinken en dit alles kreeg ik mee op een plateau dat ik rustig kon opeten in de lobby aan tafeltje. klasse!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prijs kwaliteit .
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Prijs kwaliteit .... daarnaast had het personeel zich verslapen voor het ontbijt. Waardoor ik gehaast weg moest. En er geen gebruik van kon maken. Het kan natuurlijk gebeuren maar was wel erg vervelend aangezien ik ook hierdoor niet bij mijn auto kon. Het hek was van buitenaf niet bereikbaar.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima voor één overnachting (Oud&Nieuw) om te slapen, douchen en ontbijten.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Jammer dat ik nog 10 euro moest betalen voor het parkeren, maar ze waren wel heel behulpzaam toen ik nog even met de auto weg moest. Hele steile en smalle trappen om op te gaan, zeker met een reistas (en na een zware avond).

Ontbijt was heel goed en aardig personeel. Fijn dat we later mochten uitchecken dan 11 uur, dat was nu half 2 op Nieuwjaarsdag :)

Goede ligging, spijtig van de stank.
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

De kamers zagen er wel proper uit maar er was een niet te harden stank op de gang en in onze kamer. Ik lag samen met mijn 2 zussen op 1 kamer. We konden het echt niet uithouden en hebben (ondanks het koude weer) de raam moeten openzetten omdat mijn zus en ik zo'n erge hoofdpijn ervan kregen. Zelfs met de raam open bleef het een vreselijke geur. Ook de plastic wegwerpbekers die voorhanden waren om onze tanden te poetsen waren reeds gebruikt en nat terug in de houder geplaatst. De wc was op de gang. Hier hadden we niet zo'n problemen mee, ware het niet dat we daarvoor door de nog erger stinkende gang moesten. Geen idee wat hier gebeurd is maar het was echt een vreselijke geur.

De ligging van het hotel is vlakbij het centrum van Eindhoven. Het restaurant was heel gezellig en zat de 2 avonden van ons verblijf vol. Het eten zag er heel lekker uit. Het ontbijt was heel basic maar meer kan je voor deze prijs ook niet verwachten dus dit was zeker ok.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer had een vies luchtje maar was verder wel goed schoon, kussen in de hoes was vergeeld dit had schoner gemogen.

Lekker rustig Hotel, stille kamers hebben er heerlijk geslapen!

Gluw run, mijn man liep mee
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lavabo op de kamer, te weinig kapstokken, maar één stoel. Wisten niet goed waar we ons spullen moesten leggen, badkamer : geen voetmat, wc deksel was er niet. waar blijven met je kleren??? Konden ook geen raam open zetten. Geen verluchting in badkamer. Moesten van beneden verd. naar eerste, zo over het platdak, langs een ijzere trap naar beneden om in onze auto te kunnen,.........

Ik denk dat je hier die befaamde Brabantse gezelligheid krijgt, dat is ons meer dan goed bevallen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij zaten op de twee verdieping, dat betekent 4 steile trapjes omhoog, dat is niet ideaal. De kamer was erg basic, maar staat ook op de site. Douche/wc hokje wordt met een harmonicadeur gescheiden, kan ook niet helemaal dicht, dat is niet echt ideaal. De prijs/kwaliteit vonden wij niet helemaal kloppen. We zijn inmiddels in heel wat grote steden in nl geweest, maar deze is dan in verhouding duur voor wat je ervoor krijgt.

Het personeel! :-) Uitermate vriendelijk. Het is de combinatie van alles. Het hotel is basic, bedden zijn overigens prima en het ontbijt is zeker erg goed verzorgd. Het feit dat het restaurant The Prince in het hotel zit, maakt het allemaal wel héél erg laagdrempelig. Overigens is het eten in het Restaurant ok, er zijn betere tapas restaurants, de smaken zijn allemaal niet zo uitgesproken, dat vonden we jammer. Maar voor ons was het de combinatie van alles die goed heeft gewerkt. Wij hebben het ontzettend gezellig gehad met alle personeelsleden, mensen zijn heel flexibel. We konden makkelijk parkeren, onze koffer alvast bij de receptie neerzetten, terwijl we gingen shoppen. 'S Avonds binnendoor naar het Restaurant met een hele relaxte setting. Het hotel ligt op loopafstand van alles, dat maakt het totale plaatje meer dan goed! Lian, Frans, Jules en natuurlijk Nicole, een gouden kracht, enorm bedankt!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Super vriendelijk en behulpzaam ontvangst , met een lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Er was geen afzuiging in de douche , de stoom blijft in de douche hangen, natte tegels. Je deelt de douche dan zou het prettig zijn om de douche vloer droog te kunnen maken.

heerlijk ontbijt goede locatie midden in de stad zeer vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 14 november 2017

De vriendelijkheid van het personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kleine kamers, kon niet even lekker relaxed zitten behalve op het bed, maar dan had je een schilderij in je rug. Bij het ontbijt stikte het van de fruitvliegjes. De sleutel (kaart) hebben we bij de receptie over de deur geschoven omdat er niemand meer was. Lading stof op de kledingkast dat naar beneden dwarrelde toen er, bij gebrek aan ruimte, een handdoek op werd gelegd. Wel goede bedden, dat dan weer wel.

De vriendelijkheid van het personeel

Het ontbijt was het beste van de accomodatie, mooi...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

het gedeelde toilet was eerder een tegenvaller, maar dat hangt natuurlijk af van de gebruikers zelf.

Het ontbijt was het beste van de accomodatie, mooi assortiment lekkere broodjes en dito toespijs

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Een mooie lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gehorig, je hoort alle deuren open en dicht gaan. Het ontbijt is luxer dan thuis, maar vergeleken met andere hotels beperkt.

De locatie is geweldig.

Locatie prima, cafe okee, personeel aardig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ik had een kamer zonder toilet en douce, had ik niet in de gaten toe ik het boekte.. eigen fout natuurlijk maar geen moment bij stilgestaan dat dat een optie was. De wc en douce (voor circa 5 kamers) zaten bij elkaar in één hele kleine ruimte zonder ventilatie. Wel schoon, maar absoluut niet prettig. Kamer idem, ook schoon, goed geslapen, maar erg basis, niet mooi, klein en onhandig ingedeeld.

Locatie prima, cafe okee, personeel aardig.

Basic hotel
    • Eenpersoonskamer met Gedeeld Toilet

Wat gehorig, ik hoorde de buurman snurken. Toilet delen met 7 personen maar het ging wel. Wifi verbinding op kamer 6 is super slecht. Dus ging ik over op data. Misschien een contactdoos voor stroom. Tegenwoordig heeft iedereen mobiele apparaten naast zich in bed.

De locatie is perfect, vriendelijk personeel, goed ontbijt, schone kamer.

Prima ontbijt.

Schimmel in de douche. Met 3 personen kleine kamer. Ontbijt was prima

Prima ontbijt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Redelijke bedden, kleine douche en toilet.

prijs kwaliteit niet goed.
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

we vertrokken voor 8 uur in de ochtend en konden geen ontbijt krijgen of meenemen.Ook voor het toilet moesten we een trap af en een deur door voor het halletje waar het toilet was.

geen verblijf ben het hotel uitgevlucht en heb geslapen in mijn auto op een parkeerplaats
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

bij problemen laat in de avond niemand aanwezig nee dan kan je naar personeel gaan van het restaurant schande Loes v.d. Hout zij zegt dat ze zo heete maar bij weggaan zegt zij tegen haar collega dat zijn woorden die ik niet ga herhalen alleen ik hoorde dat (dat had zij niet verwacht )confronteerde haar daar mee ik kon de ............ krijgen ik was net herstellende van die ziekte

niks beviel mij ben midden in de nacht 01.00 vertrokken de nachtwaker kwam uiteindelijk daar ik zelfs de politie had gebeld anders was hij niet gekomen hij moest 40 minuten rijden en verdomde om langs te komen door dat ik de politie had gebeld werd mij geadviseerd om op de nachtwaker te wachten Toen deze persoon kwam zat ik buiten te wachten hij heeft zelfs de pas naar mijn kamer geblokeerd deze man wilde niet met mij praten hij was liever in zijn bed gebleven

Voor een nachtje was het verblijf in orde
    • Driepersoonskamer met Gedeeld Toilet

We hadden een kamer die qua ligging slecht was. Ze lag naast het restaurant en s'avonds was er heel veel lawaai te horen van het personeel en de glasbak waarin je alles hoorde vallen. Voor een nachtje was het goed.

Het ontbijt was verzorgd en lekker

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Kamer was niet modern maar wel gezellig voor 1 nacht.

De gemeenschappelijke badkamer is klein en ouderwets. Afzuigsysteem werkte niet super goed.

Als hotelgast konden we aan voordeeltarief in het heel gezellig restaurant eten.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het personeel was vriendleijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel staat naast een kroeg, dus er is gerucht in de nacht. Er zit schimmel op de badkamerwanden.

Het personeel was vriendleijk. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeer dicht bij het centrum, lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Zeer dicht bij het centrum, lekker ontbijt. Personeel zeer vriendelijk. Kamer wat verouderd, schone lekker slapende bedden. Restaurant keurig modern, lekker eten.

Oke
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was heel erg koud in de slaapkamer en de verwarming werkte niet

Inchecktijd was normaal gesproken 11:00 in overleg maar ik heb alsnog uur moeten wachten, kamer die ik had geboekt kreeg ik niet en ik kreeg upgrade kamer met prive badkamer. Dus dat maakte het goed

De prijs/kwaliteitverhouding was absoluut in orde.

Geen minpunten

De prijs/kwaliteitverhouding was absoluut in orde. De ligging helemaal perfect. Personeel was heel erg vriendelijk en zeer behulpzaam! De kamer en de gedeelde badkamer waren schoon. Wij zouden hier zeker nog een keer verblijven.

Rampzalig
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De ontvangst: geen receptie in de avond, de sleutel moest je zelf onder de plantenbak vandaan halen. Eenmaal in de kamer bleek iemand anders ook de sleutel van mijn kamer onder de plantenbak vandaan te hebben gehaald en kon daarmee zo mijn kamer binnenkomen. De kamer was ontzettend warm, geen airco of ventilator. Het leeslampje naast het bed was stuk. In de douche lagen 's ochtends natte tissues.

De centraal gelegen locatie

Wat zeer goed vertoeven, gezellig plein met veel cafés.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wel wat verouderde badkamer en kleine slaapkamer.

Klant vriendelijkheid en top locatie. Prettig dat ontbijt ook om 10.30 nog mogelijk was zonder moeite, zeer vriendelijke jonge dame ook die het ontbijt regelt. Geen geluidsoverlast gehad.

ik heb mij goed vermaakt.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

ik miste het mogelijkheid voor Engels ontbijt.

vriendelijk personeel, verhouding prijs en kwaliteit was redelijk /goed. ideaal voor een persoon en korte verblijf (1tot 4 nachten)

Uitzicht vanuit de kamer, gastvrijheid van het personeel,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehorig hotel ('s avonds en 's nachts overlast van medegasten gehad)

Uitzicht vanuit de kamer, gastvrijheid van het personeel, locatie, prima ontbijt

Eten was erg lekker en heel lief personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De koffer mocht bij receptie, maar bij ophalen was er niemand aanwezig 1uur moeten wachten. Ook zat er een schroeivlek in het dekbed niet zo netjes.

Eten was erg lekker en heel lief personeel.

Prima maar iets te duur
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

Zoals gezegd de prijs voor een 2 sterrenhotel.

Voor een 2 sterren hotel is een kamerprijs van € 110,- wat aan de hoge kant. Het is een eenvoudig hotel met een prima centrale ligging.

goede prijs kwaliteit
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt stelde echt niets voor. Ook was er geen lift aanwezig waardoor ik mijn grote koffers zelf naar boven diende te zeulen.

De kamer was netjes en goed ingericht.

Meh
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kussenslopen waren vies.. brandvlekken op de kamer en er was duidelijk gerookt. Ontbijt was onhygiënisch neergezet. Kaas en vleeswaren lagen daar uren zonder deksel of iets om et af te sluiten van de vliegen die om het eten vlogen

De eigenaresse was vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Wij hebben met veel plezier geslapen bij hotel Benno!

Kleine opmerking, kussens waren erg dun en hard.. Maar dit is per persoon verschillend

Kamers waren schoon, niet groot maar genoeg ruimte met 3 personen. Personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prijs kwaliteit in balans
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Toilet op de kamer , geluidsoverlast tot 2 uur Snachts onrustig en om 7 uur de vuilniswagen

Vriendelijk personeel , juiste ligging om te gaan winkelen , uitgaan

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

de kamer was echt heel slecht.

kamer zou luxer mogen.

de kamer was echt heel slecht. de vloer was scheef, dat slaapt niet echt lekker. daarnaast was het bed heel slecht en alleen een pover wastafeltje als faciliteit.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Prima overnachting gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was geen lift aanwezig. Er zat een schuifdeur in de badkamer i.p.v. een echte deur. De prijs voor de kamer vond ik aan de hoge kant. Ik hoop dat dit te maken had met de concerten van Guus Meeuwis en dat ze normaal lagere prijzen hanteren

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes en schoon. Het ontbijt was erg lekker.

Bed viel uit elkaar toen we er op wouden liggen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed viel uit elkaar toen we er op wouden liggen. Schimmel op de muur. WiFi was brak. Teveel lawaai in de gang door aanpalende restaurant. Deuren van toilet van het restaurant die hard toe sloegen.

Alles was naar behoren/goed.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Riskant dat de deur van de kamer in het slot valt als je naar het toilet gaat. Zorg er dus voor dat je de sleutel niet vergeet of iets voor de deur legt...

Alles was naar behoren/goed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Zakelijke overnachting.

Kamer naast de spoelkeuken. Het stonk enorm. Bedden niet erg comfortabel. Kon geen raam open. Wel een deur, maar dan stond je op het rookterras van het personeel. Erg gehorig.

Locatie is fijn.

Gezellig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het douchen gedeelte, de raampjes waren niet echt gemakkelijk om te openen en te sluiten

Ontbijt was redelijk,het restaurant onder het hotel was super met name het tapas eten, echte aanrader

voor lange mensen zoals ik 2.10 cm was het bed te klein opgelost nachtkastje op het voeten einde gez
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeeld Toilet

eigenlijk was alles goed, overleg gehad eigenaar voor collega ander bed omdat hij er niet op kon slapen i.v.m het was kapot bij aankomst, deze is de volgende dag vernieuwd we zijn later nog een dag geweest en op de eerste verdieping geslapen dat was perfect opgelost

1x broodjes van de vorige dag, verder goede bediening en zeker nog weer terug te komen

U betaald te veel geld voor de kwaliteit van dit hotel. Het is meer een hostel / bed & breakfast.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles. Kamer naast de receptie, waardeloos. Om twee uur 's nachts herrie op de gang waarvan ik wakker werd. Belachelijk. Extra kosten parkeren + stadsbelasting? Prijs kwaliteit belachelijk. Kamer slecht. Faciliteiten slecht. Ontbijt matig.

Locatie vlakbij centrum. Goed bereikbaar.