Beoordelingen over Hotel Berg en Bos 3-sterren

Aquamarijnstraat 58, 7314 HZ Apeldoorn, Nederland

#13 van de 15 hotels in Apeldoorn

Prim

Kamers zijn zeer gehorig en de badkamer is zo klein dat je met je hoofd tegen de muur op de wc zit. Doucheputje was verstopt dus de badkamer stond al snel redelijk blank.

Vriendelijk, gastvrij

Ontbijt dame deed goed haar best om het ontbijt nog snel...

Ik had paar dagen van te voren bij boeking doorgegeven of ik om 07.00 kon ontbijten. Dat was niet doorgegeven aan dame die ontbijt verzorgde. Dat was "erg" jammer want nu was ik te laat voor mijn zumba cursus.

Ontbijt dame deed goed haar best om het ontbijt nog snel klaar te zetten voor ons.

Familie bezoek. 1 nacht. Centrum is goed aan te wandelen. Rustig verblijf.

ontbijt goed verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Bed prima. Reinheid niet goed. Heb zelf de badkamer deur schoon gemaakt. was lang niet gedaan. Stofzuigen op de overloop kon ook beter.

Ontbijt was voldoende

Douche en wc ruimte is erg klein.Douchegordijn kleeft tegen je aan als je gaat douchen.Wc er nog bij je kan moeilijk zitten daar.

Ontbijt was voldoende

• Budget Tweepersoonskamer

Enige minpuntje was dat t water in t doucheputje niet hard genoeg wegliep.. dus stond het water tot aan de toiletpot

Ontbijt was heerlijk! We hadden een kleine knusse kamer..

De vriendelijke ontvangst.

Wel wat kleine douche en toilet maar wel schoon.

De vriendelijke ontvangst. Bij het ontbijt het warme broodje werden aan tafel geserveerd. Krantje erbij. Super.

Aanrader, neem het volgend jaar weer in overweging.

Tv ging af en toe uit zichzelf aan. Kamer was best warm.

Prijs. Ontbijtpakket lag iedere morgen voor 6 uur klaar. Klein family hotel, dus je wordt direct herkend als u e binnenkomt.

geen uitgebreid ontbijt maar wel goed .

geen uitgebreid ontbijt maar wel goed .vers gebakken broodjes . Lekkere bedden douche beetje uit de tijd maar wel schoon,Goed ontvangst goede gastheer.

Was een prettig verblijf!

De ligging van de kamer stond recht in de zon. We waren genoodzaakt om de gordijnen dicht te houden.

Sanitair faciliteiten en de vriendelijke personeel van hotel Berg en Bos

Het was heerlijk!

De gastvrijheid stond hier erg voorop en we voelden ons erg welkom. Bij het ontbijt lag ons krantje al klaar en werd er goed rekening gehouden met onze kinderen. We gaan zeker nog een keer boeken als we weer in de buurt zijn van apeldoorn.

Geweldig.

Niets op aan te merken!

Het was een gezellig hotel, de vader van de eigenaar is een ontzettend vriendelijke man met prachtige verhalen, de kamer klein maar keurig, zo ook de badkamer en het ontbijt was super!!

We hebben een paar fijne dagen gehad.

De vader van de eigenaar, een man op leeftijd, was heel erg gezellig en lief. Hij zorgde (vooral tijdens het ontbijt) voor een gezellige sfeer. Hij zorgde ervoor dat we niks tekort kwamen.

Dankzij het goede weer en ligging toch het beste van gemaak. We konden de buitenactiviteiten rekken.

De centrale verwarming werkte niet waardoor wij 's avonds koud hadden op de kamer (werd aan uitbater niet meegedeeld); Wifi viel steeds weg (werd wel meegedeeld); Kamers waren weinig geïsoleerd tegen geluiden; Badkamer was zeer klein, weinig manoeuvreerruimte. Prijs/kwaliteit iets te duur. Geen restaurant.

Personeel was vriendelijk, douche was goed wat watertemperatuur en hoeveelheid water betreft. Goede ligging t.o.v. attracties / centrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

zijn vertrokken

wastafel in het kamertje en terwijl je op de wc zat zat je onderhand onder de douche en met je knieen tegen de muur .Bed ook vreselijk oud en wiebelig

we zijn weg gegaan echt te verschrikkelijk voor de prijs tien euro erbij en je zit van der valk

Wel oke.

De badkamer was oud en vies, bij binnenkomst zaten er nog haren in het putje en er zat schimmel op de drempel van de douche. Dit waarschijnlijk door het oude smoezelige douchegordijn dat er hing.

Het ontbijt was heerlijk en de eigenaar was erg vriendelijk. Lokatie ten opzichte van de verschillende pretparken e.d. was ideaal.

Prima hotel voor een enkele overnachting

Het hotel ligt in een woonwijk en heeft geen eigen parkeerplaats. Dit houdt in dat je in de wijk moet parkeren, daar had ik niet op gerekend.

De prijs kwaliteitsverhouding was prima. De kamer was gedateerd, maar schoon. Het personeel was aardig.

Continue hoorbaar stromend water door radiator badkamer (ontluchten?) Kamer erg klein, sober Geen kledinghaken, ruimte voor koffer.

Rustige lokatie van het hotel Vrij parkeren Supermarkt op loopafstand hotel

Teleurstellend

Het is een heel ouderwets hotel met hele kleine kamers. De badkamer was mini en erg ouderwets. Het toilet en de doucheruimte werden gescheiden door een douchegordijn. De kamers en het gebouw zijn erg gehorig. De vloerbedekking van het trappenhuis is niet meer netjes en het rafelt. Het hotel heeft een huiskat, dit wordt nergens vermeld en kan lastig zijn voor mensen die allergisch zijn. Ik zou dit hotel niet aanraden. Algehele hygiëne in de kamer en ook de ontbijtzaal e.d. vond ik onvoldoende. Ik kom hier niet terug.

De locatie is goed en het personeel / eigenaren zijn gastvrij. Het matras van het bed was zacht en lag prima.

Speciaal....
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was verouderd en de badkamer ook. In onze kamer was de douche in een bad onder de schuine dakwand. Dus je kon niet normaal staan onder de douche.

De boxsprings sliepen heerlijk! Het ontbijt was ook oké. De ontvangst en de bediening was zeer vriendelijk!

Rustig verblijf en een nette, schone kamer

Het bed matras was voor mij wel te zacht.

Rustige omgeving. De kamer en de badkamer zijn erg netjes. De kamer is vrij klein maar voor mij geen probleem voor 1 nacht. Prijs kwaliteit verhouding is gunstig.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Matig.

Kamer is absoluut aan renovatie toe. Geheel is oud, vloerbedekking was niet schoon (vlekken), plint van de muur. Oude gordijnen, die niet goed sloten. Bed stond met "gesloten" gordijnen voor de helft in het zonlicht. Ontbijt was matig. Kon niet zelf een selectie maken van het brood, dit kreeg je in een mandje opgediend.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

prima prijs kwaliteit verhouding en voldeed aan onze verwachtingen.

Lastig was de parkeergelegenheid in de straat die omwille van de late aankomst vol stond met geparkeerde auto's. Tja dan een korte nachtelijke wandeling in de buurt.

Het was fijn dat we laat nog konden aankomen in het hotel, heerlijke rust na een lange reis, goed geslapen en een fijn ontbijt. Daarna heb ik lang gebruik kunnen maken van de wifi verbinding, uiterst vriendelijk.

Oke om te slapen. Tegenvallend ontbijt en koffie.

Het ontbijt was niet zo lekker. Ik verheugde me op de cappucino maar die was niet goed. Dus dat was een beete zonde van een ontbijtje nemen. Ik heb vervolgens elders ontbeten. De deuren klapten heel hard telkens als een deur dicht ging.

Het bed lag goed. Personeel vriendelijk.

Prijskwaliteit verhouding prima in dit familiehotelletje
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer is redelijk klein en alleen het douchegordijn was niet ideaal omdat het ‘natte’ gedeelte ook erg klein was en het gordijn de rukmte dus nog niets kleiner maakt.

Dit is een klein hotelletje waar je ‘s ochtends wakker wordt en je kamer verlaat terwijl de geur van vers gebakken brood je tegemoed komt. Een kakelvers eitje erbij en de eigenaar de verse koffie aan je tafel inschenkt. Zo kan ik mijn verblijf het beste omschrijven. Vriendlijk personeel en de prijskwaliteitverhouding is naar mijn idee prima. Ik had de budgetkamer en deze was vrij eenvoudig maar meer had ik niet nodig. Ik was vaak laat binnen en ging ma het ontbijt weer weg. Eem zacht en goed bed, prima wifi en een schone maar kleine badkamer. De eerste verdieping is wel wat gehorig maar tegen de voor nachtrust bestemde tijd was het stil. Ik gberuik altijd lichte oordoppen en mede hierdoor ook niets gehoord maar zelfs in de ochtend was er weinig lawaai.

Hotel netjes en eenvoudig. Prima voor mensen die niet teveel luxe eisen.

De kamer was netjes. Kleine badkamer. Wat problemen met douchen. Heel de badkamer stond blank na het douchen. Lage dorpel, waardoor water alle kanten opging.

Het ontbijt was goed en voldoende. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Gewoon een leuk hotel voor een weekendje weg.

Ontbijt, vond de keuze niet erg uitgebreid. Helaas afbak croissants ipv verse. Wordt wel goed opgelet of je nog koffie wilt.

Gewoon een leuk hotel voor een weekendje weg. Centraal gelegen, vriendelijke eigenaren. Kamer/ badkamer is niet erg groot maar dat is bekend.

Kort verblijf, was prima, maar ik keer niet terug. Prijs best hoog voor wat je ervoor terugkrijgt.

Mijn eenpersoonskamer was nog kleiner dan verwacht en het enige aanwezige bedlampje deed het niet, zodat er alleen een ongezellige spot aan het plafond hing.

Het ontbijt was goed, de ontbijtkamer was heel gezellig verlicht en het ontbijt werd vriendelijk gepresenteerd.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goede locatie voor te wandelen op de Veluwe
    • Budget Tweepersoonskamer

Staat van het sanitair; is aan vernieuwing toe.

Sanitair was schoon, comfortabele bedden met fijne kussens en goed ontbijt. Ook de ontvangst en verdere aanspraak van het personeel; oprecht, beleefd en toch informeel.

veel te duur

Het was erg gehorig, kamer lag naast de trap, iedere stap kon je horen. Badkamer was ver beneden peil, een douche met douchegordijn, wc ernaast uit het jaar 30, wc rol hing erg hoog, alles bij elkaar zo'n 4 m2. Bij het ontbijt kon je niet kiezen, er werd een zak met broodjes en brood en soms croissants op tafel gezet, alsmede een schaal met 1 soort kaas en 3 soorten beleg(gekookte gelderse worst, boterhamworst en gekookte ham), je kreeg 1 gekookt ei (werd niet gevraagd of je dat wilde), verder was er nog zoet beleg en beschuit en crackers en wat yoghurt. Tot overmaat van ramp werd er op de tweede dag toen wij zaten te ontbijten 3 meter verderop een rolband geplaatst met een fiets waarop iemand ging fietsen! Personeel bood nog wel excuses aan voor de onrust omdat de deur naar de privekamer naast onze tafel zeker 10 x open en dicht werd gedaan door de vader van de eigenaar.

De ligging was goed, bedden oke, was dicht bij de Veluwse Bron

We hebben genoten van ons verblijf.

Het was erg gehorig. De mensen, die licht slapen, kunnen beter een andere kamer boeken. De vloer in de kamer was oneffen, waardoor iemand met evenwichtsstoornissen deze kamer als onprettig kan ervaren.

De gastvrijheid beviel mij het meest, dit uitte zich in een welkom ontvangst en een heerlijk ontbijt verzorgd door vriendelijk personeel. Tevens was er een kamer voor mensen, die slecht ter been zijn op de begane grond

Goed voor een nachtje verblijf, met vriendelijk personeel.

maar hadden er meer van verwacht. Ook was het erg koud in de kamer, en de badkamer en dekbedden mogen wel wat schoner. Kan best wel een renovatie beurt gebruiken.

Het ontbijt was goed!

Net hotel goede prijs,lekker ontbijt.

Simpele badkamer maar wel alles wat nodig is. Jammer genoeg geen bad. Minpunt geen lift gezien.voor ons geen probleem maar voor ouderen of minder validen misschien wel.

Rustige straat in woonwijk

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

Erg gehorig, alle gesprekken op de gang en bij de receptie zijn goed te volgen. Kamer erg basic voor de prijs die we betaald hebben.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt

voor alleen een slaapplek is het oké, kwaliteit afwerking gedateerd

Ouderwets, gedateerd en rumoerig waarbij duidelijk hoorbaar is dat mensen de trap oplopen.

Prijs, echter waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd waarbij op booking.com incl ontbijt stond, terwijl deze wel apart afgerekend diende te worden.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Voor ons doel een matig verblijf.

Ontbijt. Vieze koffie. Vochtige kamer na het slapen. Er kom geen raam op een kier. Alleen de deur maar het balkon kon open, maar kon niet worden vastgeze.

Op loopafstand van het theater.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Ouderwets en gehorig

Ontzettend gehorige kamers, je kon letterlijk alles horen van de buren. Ouderwetse badkamer die hoognodig gerenoveerd mag worden met badmeubelen van deze eeuw, een dergelijk toilet heb ik niet meer gezien dan bij mijn al jaren overleden oma, De voegen van de badkamer zijn vies, Mijn laptop had bijna een grotere diameter dan het TV-tje aan de muur, Ouderwetse meubels in de kamer. Voor een net wat duurder hotel had ik veel meer verwacht, ik zal dit niet nog eens boeken.

Prima ontbijt, Bedden waren comfortabel

Voldoende voor als je echt alleen maar komt slapen.

Het hele hotel mag wel naar deze eeuw getransformeerd worden, mijn inziens mag Hee wat moderner en milieubewuster ! Ook dr wc erg laag, geen douchecabine maar gordijn

We waren er al vroeg, geen probleem ingecheckt en sleutel kregen we Mee Personeel heel vriendelijk niets was te gek Heerlijk bed! Ontbijt kost maar een 10,-

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Ideaal voor een bezoek aan Apeldoorn of wandelen op de Veluwe
    • Budget Tweepersoonskamer

Hele aardige eigenaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima ligging van het hotel naar het centrum en naar de omliggende wandelgebieden. Gratis parkeren voor de deur. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima voor een zakelijk verblijf van 1 nacht.

Verouderde kamer en zeer gedateerde badkamer. Ondanks dat, wel een nette kamer. Verlichting in de kamer is erg zwak, make-up aanbrengen voor de spiegel is een uitdaging en bij het lampje naast het bed kun je niet lezen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt, geserveerd aan tafel. Locatie is prima, goed aan te lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Het hotel was niet wat wij er van verwacht hadden.

Wij vonden de kamer erg basic. Te kleine douche met een douchegordijn, er kon geen raam opengezet worden. Kapot bureaulampje, geen hangers waar je een broek aan kon hangen. Het ontbijt bleek niet open te ziin op de tijden die er voor staan, maar het bleek je van te voren een tijd moest opgeven. Een karig ontbijt.

Het personeel was erg vriendelijk. Een gezellige lounge.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prijs / kwaliteit verhouding bij dit hotel is prima.

De grootte van de kamer en de grootte van de douche / wc. Voor mijn gevoel was alles net iets te krap bemeten.

Prima bed, lekkere douche, goede wifi en zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

het was uitstekend.

de schakelaar van het lampje boven de wastafel was eigenlijk alleen door Sherlock Holmes te vinden. De natte cel was erg krap.

Kamer prima ontbijt fantastisch service van mensen heel aangenaam om er te zijn. douche/toilet was iets te krap maar behulpzaamheid van personeel was heel aangenaam en natuurlijk de cognac ook. Omdat het weer prima was is de ligging t.o.v. het centrum ook geen bezwaar.

Lekker ontbijt, vriendelijke mensen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bed was aan de kleine kant, voor 2 lange personen. Hadden een budgetkamer genomen.

Lekker ontbijt, vriendelijke mensen. Op prettige loopafstand van centrum (20 minuten) en Paleis het Loo (15 minuten)

Goed voor 1 à 2 overnachtingen.

1-persoonskamer is erg klein (ca. 2 x 3,5 m + kleine badkamer), voorzien van eenvoudige inrichting. Geen ruimte voor bijv. goede fauteuil. Om TV te kijken moet je op het bed zitten. Geen hotelschakeling op verlichting, wel nachtlampje. Doucheruimte is erg smal. Kamer ligt op 2e verdieping. Er is geen lift. Geen eigen parkeerruimte. Auto moet in de woonwijk geparkeerd worden. Hotel is in het algemeen genomen niet duur. Prijs en kwaliteit zijn voor deze kamer echter n.m.m. niet helemaal in verhouding. Voor 1 nacht betaalde ik bijna 70 euro incl. ontbijt.

Kamer en badkamer goed schoon. Goed bed. Ontbijt goed verzorgd. Wifi-verbinding is prima. TV en telefoon op de kamer. Douchezeep en shampoo aanwezig in doucheruimte.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Fijne overnachting in een kleinschalig hotel

De te kleine badkamer

Kleinschalig hotel, zeer vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, centraal gelegen, vlakbij de bezienswaardigheden en op loopafstand van het centrum

we zullen er niet snel terugkeren.

Douche was erg klein en eenvoudig, laag toilet met toiletrolhouder op een lastige plek. Parkeren in de straat is misschien ok als je vroeg komt, maar in een bewoonde buurt zijn 's avonds de bewoners ook thuis en is er weinig parkeerruimte.

Kamer was ok, met balkonnetje.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heel fijn verblijf

Het bed was voor mij persoonlijk iets aan de zachte kant. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders!

Personeel erg vriendelijk. Bereidt om mee te denken. Vanwege een event was 8u ontbijt te laat, dus mochten we 1u eerder ontbijten. Heel fijn (met vers afgebakken broodjes, croissant, vers gekookt eitje en lekkere kwark)! Een föhn was er ook en een fijne douche. Alles netjes en schoon!!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Viel helaas tegen

De kamer, was niet helemaal schoon, water in de douche liep niet weg. Bovendien was de kamer erg gehorig, ik kon de buren horen.

Het ontbijt was goed, het personeel vriendelijk.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Je kon niet rechtop staand douchen en parkeren moest in de woonwijk. Zoeken naar een plekje 's avonds laat.

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening en goed ontbijt.

het was prima in het hotel, de mensen heel vriendelijk we waren onze telefoon kwijt bij thuiskomst, hotel gebeld waarna zij ook gezocht hebben...bleek toch in de bagage te zitten 1 tip, laat de gast zelf koffie of thee inschenken

zeer prettig

De grootte van de kamer en het verouderde toilet en douche

Het ontbijt en vooral het ontbijtpakket op zaterdagmorgen. Bediening in de eetzaal en de receptie was zeer vriendelijk.

Niet voor herhaling vatbaar

Ik ben heel erg allergisch voor katten en bleek dat er daar eentje rondliep. Dit stond niet op de website vermeld. Heb het idee dat dit pensionnetje (hotel mag je het niet noemen) een verlengstuk is van de huiskamer van diegene die aanwezig was. Heb dus een beroerde nacht gehad. Er is geen restaurant aanwezig en bij ontbijt kon ik niets bestellen (roerei), maar geven ze een standaard ontbijt met broodjes en gekookt ei. Ivm allergie eet ik geen brood, dus alternatief was kant en klaar bakje yoghurt met helaas toegevoegde suikers. Bij uitchecken kon ik geef zakelijke factuur krijgen (btw uitgesplitst), meneer zei dat hij niet wist hoe dat moest. Ik vind dit alles niet 'hotelwaardig'. Overigens was de kamer zelf prima, echter het is wel heel gehorig, ik kon het telefoongesprek van de gast aan de overkant van de gang woordelijk horen! Ik ga hier in elk geval niet meer terug.

Kamer was netjes.

Gezellig en vriendelijk familie hotel !!

Parkeer gelegenheid. Verder eigenlijk niets

Ontbijt was goed EN werd persoonlijk geserveerd : eitje , boterham en broodjes , kaas en vleeswaar en de thee of koffie!!! Geweldig maak je bijna nergens meer mee. Hebben ook meegedacht , ik had vermeld inloopdouche en weinig of geen trappen : wij kregen een kamer op de begane grond.

1 persoonskamer was ongelooflijk klein en er hing een hele bedompte lucht. Tegen betaling kon ik omboeken naar een 2 persoonskamer, die was redelijk. Badkamer erg gedateerd, geen koffie of theefaciliteiten.

Zeer goed
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben niets kunnen vinden dat tegen viel.

Het ontbijt was zeer goed en meer als voldoenden van alles aanwezig, en bediening was zeer attent. Wij zullen zeker dit hotel aanbevelen bij vrienden en kennissen !

heel goed bevallen!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bed was goed . kamer oke en netjes badkamer ook netjes. personeel vriendelijk en aardig. ook advies gegeven voor bijv. een goed restaurant. Eigenaren waren op vacantie maar de vervanger was erg vriendelijk en aardig.

Klein opgezet hotel, maakt het knus.

Gehorige kamers. Ontbijt qua broodjes niet heel divers. Prijs kwaliteit voor ontbijt was onder gemiddeld. Personeel kauwend op kauwgom tijdens je ontbijt is niet echt proffesioneel.

Klein opgezet hotel, maakt het knus. Kamer leuk ingericht. Flexibel met tijd voor inchecken.

Ik ben heel blij met de gastvrijheid die hun bieden

Voor mij viel er niks tegen het was voor ons eigenlijk alleen maar voor te slapen. Zou ik er een langere tijd hebben gezeten zou ik zeggen dat er meer faciliteiten moeten zijn

De kamers zagen er heel netjes en zorgvuldig uit ondanks dat we zo jong waren was hij heel aardig en behandelde hij ons heel goed. Ik ben uiteindelijk blij dat we voor het hotel gekozen hebben. Ook kun je na dat het hotel dicht was nog binnen komen met een sleutel goed bedacht. Dankjewel voor het verblijf

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Gezellig, gastvrij familiehotel met goed bed, douche en ontbijt

Ik had graag een waterkoker en een stoel op mijn kamer gehad. Door een hoge kist onder de kapstok kon ik mijn jurk niet ophangen en jasje niet ophangen. Dat was een beetje onhandig.

Het personeel is geweldig gastvrij en doet erg z'n best om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het is een gezellig familiehotel.

redelijk verblijf in Berg en bos
    • Budget Tweepersoonskamer

wat had beter gekund? de w c en dedouch veel te klein en gedateerd en de wastafel op dekamer en plaats van in de douch nog nooit meegemaakt gr B Leegte

Het ontbijt was goed ,dekamer was redelijk, maar de douch en de w c waren zeer slecht veel te klein je kon je niet verzoenlijk naar de w c en de douch was ook veel te klein en gedateerd ,we hebben al veel hotelkamers gehad in onze vacantie periode de afgelopen jaren maar we hebben nog nooit meegemaakt dat een wastafel op de kamer was in plaats van in de douch belachelijk vonden wij dat!!! gr B Leegte

Gezellig en fris.

Leuke eenpersoonskamer. Klein maar van alles voorzien. Super Schoon en fris. Aardige mensen en wat ik nog nooit heb meegemaakt, bij het ontbijt een keurig 1 persoonstafeltje.

De ligging en de architectuur van de lokatie in Apeldoorn,...

Het ontbijt kan beter, erg standaard, overigens koffie was prima, maar zorg voor een 'eitje op maat', lekkerder vleeswaren, ruim aanbod fruit, en vooral ongezoete yoghurtjes en kraakverse knackebrot en beschuit (alles wat individueel verpakt is, is nog niet altijd vers...).

De ligging en de architectuur van de lokatie in Apeldoorn, rustig, degelijk, sfeervol.

Heerlijk verblijf, gemoedelijke, persoonlijke sfeer, lekker ontbijt en goeie bedden.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hoofdkussen vond ik iets te dik, had het idee dat ik half zat (maar dat is mijn persoonlijke ervaring, mijn vriend vond het wel fijn)

Leuk verblijf (slechts één nacht) gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk, het was bijna alsof je bij mensen thuis was, zo gemoedelijk was het. Het hotel is in een rustige straat gelegen, afstand tot het centrum is lopend 10-15 minuten, wij vonden het een heerlijke wandeling. Het ontbijt was top! Echt een aanrader voor wie kort in Apeldoorn wil verblijven!

Wij hebben genoten van de rust en de omgeving, en de vriendelijkheid van de medewerksters!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet groot en er was een smalle kast, twee plastic stoelen en een plank die dienst doet als bureau met een kleine TV erboven. Niet luxe, maar toch netjes ingericht. Gezien de prijs hadden wij ook geen luxe verwacht. De badkamer was erg smal, dus je moet niet zwaarlijvig zijn om je goed te kunnen bewegen. Handdoeken werden verwisseld wanneer je dat wenste. Ook zeep en toiletpapier werden op tijd aangevuld.

De buurt is heel fijn, slechts 20 minuten wandelen naar het centrum en ook Paleis Het Loo is binnen wandelafstand. De eigenaar was met vakantie maar wij werden verwelkomd door een zeer behulpzame en vriendelijke medewerkster. Gaf bruikbare tips voor restaurants e.d. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het gebouw, maar volgens mij zijn de kamers allemaal verschillend. Wij hadden een douche maar er zijn ook kamers met een bad of balkon.

Prettig verblijf

Tweepersoonsbed was niet heel breed maar dat is misschien ook wat je gewend bent.

Ontbijt was heel lekker en goed geregeld. Vriendelijke medewerkers en mooi gezellig hotel. Bed was lekker zacht.

Nooit meer!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer die ons aangeboden is was slecht,niet waardig voor de prijs die wij betaald hebben.Het was net een bezemkast.badkamer was ook slecht.Foto's op de site kloppen dus echt niet . De ruimte voor de wc was nog geen 50 cm en de breedte net zoveel.om naar de andere kant van het bed te lopen was net een been ruimte over. Ik zou het nooit meer boeken en ook niemand aanbevelen.geen drie sterren waardig.

ontbijt was redelijk ,Koffie en broodjes kan beter

Wat een heerlijk hotel! Deze familie verstaat zijn vak

Misschien is de accommodatie niet super modern maar wel schoon en alle faciliteiten zijn aanwezig .

Netheid , uiterst vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt . Een hotel zoals een hotel moet zijn in mijn ogen. Een absolute aanrader.

Matig hotel.

* De matrassen waren zo zacht dat wij bang waren dat wij uit bed vielen. * De douche boven de bad was zeer slecht want ik en mijn man konden er niet onder staan want het was vasgemaakt bij een schuin dak. Er was ook geen douch gordijn. * Er waren alleen maar een stekker zichtbaar voor een mobiel en de andere stekkers waren versteekt en niet maklijk te gebruiken.

Het ontbijt was gematigd. Toen wij inkwamen vroeg de beheerder alleen of wij koffie of thee wilden maar zei niet dat wij div. broodjes en eieren geserveerd krijgen. Wij namen maar van narigheid beschuitjes en yoghurt. Later krijgen wij aan tafel de broodjes en eieren geserveerd. De kamers waren wel schoon.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een hotel met potentie als hygiene voorop komt te staan

Groot minpunt is de hygiëne. De kamer was niet schoon, stinkende sierkussen en onfrisse vloerbedekking en vies balkon. Dit zou makkelijk aangepakt kunnen worden door een stevige schoonmaakbeurt. De badkamer is enorm gedateerd en daardoor moeilijk schoon te houden.

De locatie is fijn en vriendelijk personeel.

Heel vies hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De ontvangst was slecht, badkamer voorhistorisch en het ontbijt heel armzalig. Bovendien was alles heel vies en vuil.

Er was jammer genoeg niets positiefs aan dit hotel.

Prima hotel voor de prijs die je betaalt, met topontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer/toilet was heel erg klein en rook wat muffig/wcgeur. Er was geen shampoo, blijkbaar was de dispenser van de muur gevallen voor dat wij kwamen. Na gevraagd te hebben om shampoo, stond er een fles douchegel op de kamer. Snel opgelost, maar helaas verkeerd fles;-). Hotel was wat gehorig.

Het ontbijt was heerlijk, geserveerd aan tafel. Ruime keus! Op het bed lagen de handdoeken in hartjesvorm, met een pepermuntje op het kussen, leuk!

Prima voor 1 nacht

De kamer was een beetje vies. Stoffig onder het bed en er lag een sigaret onder. Waarschijnlijk van de vorige bezoekers. Er zat ook een vieze bruine vlek op het dekbed. Daarnaast hadden wij een kamer aan het einde van de gang en we zaten daardoor naast de keuken. Zondagochtend om half 7 hoorde ik al geluid en bestek op de grond vallen. Uitslapen was er helaas niet bij.

Het personeel is enorm vriendelijk en het ontbijt was zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Lekker rustig genieten daar!

De internetverbinding was wat aan de lage kant.

Ik heb niet ontbeten, maar ik heb gezien, dat het er goed uit zag. Goede bedden en een mooie kamer. Ik heb genoten.

Gastvrije locatie voor een overnachting met goede ligging.

De kamer is niet koel, dit lijkt me tijdens een warme zomeravond niet prettig.

We zijn zeer gastvrij ontvangen. De locatie is perfect gelegen indien je in Apeldoorn en omgeving op pad wilt gaan.

Gezellig hotel op een goede locatie

Ramen zijn verouderd / het hang en sluitwerk werkt slecht. Kitranden in de badkamer mogen weleens vervangen worden.

Locatie, Sfeer en gastvrijheid.