Beoordelingen over Gasterij Berg en Dal 2-sterren

Dorpstraat 19, 6277 NC Slenaken, Nederland

#10 van de 11 hotels in Slenaken

Een topper van een hotel in verband met prijs kwaliteit
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Gelegen in de mooiste streek van Nederland, een gezellig hotel, vriendelijk personeel, ruim en lekker ontbijt, een wolk van een bed, en zachte witte handdoeken.

fantastisch
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

in de overeenkomst staat dat er geen huisdieren toegelaten wordt. dit klopt niet, er waren 3 honden. voor ons niet storend maar mensen horen dit wel te weten.

gasterij was super schoon gedeelde wc en badkamer perfect. leuke bediening.

Fijn verblijf in erg mooie omgeving.

Kamers zijn wat gehorig.

Schone kamer en we hadden gedeelde badkamer. Was maar voor 1 nacht. Heerlijk terras en erg goed restaurant met erg vriendelijke bediening. Ontbijt was prima met heerlijk vers brood van de warme bakker tegenover. Omgeving is prachtig om te fietsen of te wandelen. Bus halte is ook dichtbij. Wij zijn met de bus naar Gulpen geweest.

Rustig, vriendelijk, schoon

Het ontbijt. Geen plantaardige producten. Broodjes niet echt lekker. Jus d orange limonade.

Het is schoon en eenvoudig. Fijn terras. Vriendelijk personeel.

Top verblijf voor die prijs!
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Het viel mijn niet echt tegen maar wel iets wat tegen zou kunnen vallen is dat er geen WC en badkamer op de kamer aanwezig is. Je hebt een gedeelde badkamer/WC in de hal. Zoals gezegd had ik daar geen probleem mee.

Omdat het een 2sterren hotel is was mijn verwachting niet hoog. Maar vooral de slaapkamer en de bedden waren boven verwachting modern, schoon en goed. Het ontbijt was prima en we kwamen niets tekort. Echt een aanrader, zeker gezien de prijs - kwaliteit verhouding.

De vriendelijkheid van dhr.

Er hing een vieze lucht (rioolachtig) aan de achter ingang. Te lange wachttijd tussen soep en hoofdgerecht.

De vriendelijkheid van dhr. Jean en de fantastische omgeving.

De ligging midden in het plaatsje .

Jammer dat er geen airco op de kamers aanwezig is

De ligging midden in het plaatsje . Het hotel heeft een zeer goede keuken met een goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

prima verblijf gehad, zeker voor leuke uitstapjes
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

de hollandse kaas, erg droog, niet vers gesneden(horecagroothandelkaas)

ontbijt was goed, genoeg verschillende soorten beleg, zoetwaren etc. kamers netjes en schooneb je kon er heerlijk warm eten.

Toplocatie als uitval basis voor wandelingen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Menukaart: Op de tafel lag een A4 met een korting op bepaald soort vlees. Maar wat niet onder de korting viel, stond op de achterzijde van het A4tje. Waardoor we pas bij het afrekening er achterkwamen. Misleidend

Mooi grote nette kamer met buitenruimte. Gezellig personeel met oog voor detail. Toplocatie als uitval basis voor wandelingen

Heel weinig parkeerplek Slechte bedden Summier ontbijt Geen lekkere plek om buiten te zitten Heel weinig ruimte in de kamer door grote meubels

Fijn hotel met goede kamers, lekker ontbijt, goede...
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Fijn hotel met goede kamers, lekker ontbijt, goede dinermogelijkheden, en vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit zowel wat betreft overnachten als eten. Personeel doet echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En perfect gelegen midden in de Zuid-Limburgse natuur.

Gastvrij verblijf op een van de mooiste plekjes in Limburg
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De kamer is wat gehorig. Je hoort de kraan bij de kamer naast je, de deur die rammelt als je door de kamer loopt en het verkeer buiten op straat. Dat laatste is niet echt een nadeel want overdag genoten we van alles wat voorbij reed.

De locatie aan de hoofdweg in Slenaken. Vanaf het balkon, voor je kamer, heb je een prachtig uitzicht op alles wat voorbijkomt. Oldtimers, fietsers, motoren, sportwagens etc.

Hier geslapen op doorreis en dat was prima.

Door onze late aankomst konden we niets anders eten behalve Nacho chips en vlaai. Het ontbijtbuffet werd al snel niet meer aangevuld. We misten hierdoor het gebakken ei, spek en de broodjes.

Door omstandigheden waren we te laat voor de check-in. Na een telefoontje was dat geen heel groot probleem.

Prima hotel goed plekje prachtige omgeving.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ik was er met een vriendin ieder eigen kamer, met gebruik van toilet /douche op de gang. Het staat dan niet duidelijk in de beschrijving dat je met 4 kamers de douche/toilet moet delen, wij dachten met 2 personen , maar dat sloeg op de kamer. Kan duidelijker.

Prima eenvoudig ontbijt. Kamer goed.

Prima naar ons zin gehad, voelen ons thuis!
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Vriendin en ik hadden vorig jaar samen 1 gedeelde bad en toiletruimte op de eerste en verwachtte dat ook op de tweede eage, daar moesten wij het delen met mkg twee kamers. Dat viel tegen en die kamers nemen wij om die reden nooit meer.

Een goede prijs/kwaliteitverhouding en het onopgesmukte van het hotel

Genoten van een heerlijk verblijf in een prachtig landschap!

De (slaap)banken zaten redelijk. Er stond één relaxstoel, elektrische bediening werkte niet meer. Stoel was verouderd, maar zat nog wel goed. In de badkamer geen verlichting boven spiegel helaas en geen elektriciteit voor föhn.

We kregen het appartement, dat was groot en schoon. Grote keuken, wel bijna leeg, koffie/thee zetten wel mogelijk. Bedden sliepen goed. Locatie is prima! Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Uitstekende service, maar de rest maar net in verhouding met prijs/kwaliteit.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Verlichting, tafeltje op de kamer, de gehorigheid, slapen met raam dicht geen optie ivm de warmte op kleine kamer, géén croissants en cappuccino bij ontbijt, en maar tot 10 uur ontbijt.

Hadden een basic kamer met gedeelde douche/toilet, maar de kamer was nog kleiner als mijn eigen kamer thuis. Twee simpele stoelen en géén tafeltje. Oók het ontbijt was basic; een ontbijt zonder croissants en cappuccino kan tegenwoordig écht niet meer. Erg gehorig, oud en aan een drukke weg. Personeel en de pizza was perfect..!!

Eenvoudige hotelaccommodatie voor schappelijk tarief op goede plek in Zuid-Limburg.

Hotelgedeelte erg gedateerd. Trapopgang smal, steil en verouderd. Geen lift aanwezig. Verschoten clubs op hotelkamer. Eén lang balkon zonder privacy wegens ontbreken van tussenschermen. Bij regen moet de glazen schuifpui van de kamer dicht. Geen zonneschermen boven balkon.

Locatie centrum dorp. 's Nachts heerlijk stil. Prima keuken. Aardig personeel. Eenvoudige kamers met goede bedden. Ontbijt basic als thuis zonder luxe zaken.

Erg prettig verblijf gehad, in een schitterende omgeving.

Erg vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel. Wij hadden een hele prettige kamer, met terras. We hebben hier 's avonds gegeten, eenvoudig maar smakelijk. Het ontbijtbuffet 's ochtends was uitstekend verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Gedeelde douche en toilet, maar dat leverde geen problemen op.

Schone kamer, vriendelijk personeel. Het ontbijt was prima verzorgd. Heerlijk gedineerd.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

We hadden laatst boekbare kamer. Deze had gedeelde badkamer. Maar hier konden we goed mee leven.

Heerlijk ontbijt. Broodjes alle dagen warm. Voldoende beleg en gebakken en gekookte eieren. Ook avond menu was heerlijk.

Eenvoudig maar sfeervol en prima

Personeel wat te druk en niet in staat om het gehoopte "ouderwetse" welkomgevoel en gastvrijheid op te brengen.

Eenvoudig maar sfeervol en prima

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Grote kamer, goed ontbijt, goed restaurant
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Helaas geen badkamer op de kamer, gedeelde badkamer dus.... maar bij een verblijf van 2 nachten ging het goed, geen klacht hierover. De ober van het restaurant vroeg of we het dessert meteen wilden, na ons ja-antwoord moesten wij nog wel 25 minuten wachten...... zeer jammer !!!!

Grote kamer, goed ontbijt, goed restaurant

Vriendelijke ontvangst, ruime en schone kamer, prima ontbijt.

De trap is wat smal (beetje onhandig met koffers). Het appartement was heel ruim, met zithoek erbij, maar niet super sfeervol (een schilderij zou leuk zijn). En de badkamer zou een ventilatiesysteem kunnen gebruiken. Maar al met al een prima verblijf gehad.

Vriendelijke ontvangst, ruime en schone kamer, prima ontbijt. De locatie is fantastisch, je wandelt zo het Gulpdal of de heuvels in.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

heerlijk genoten van een weekend weg

2 avonden in het hotel gegeten pizza en pasta's echt top. jammer dat bij de vleesgerechten 2 avonden na elkaar exact dezelfde groente toren ligt en alleen het stuk vlees op je bord veranderd

Kamers gedateert maar doordat het schoon en goed onderhouden was helemaal geen probleem, zeer vriendelijke bediening echt welkom gevoel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

We hebben een paar plezierige dagen beleeft in Zuid Limburg.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Er zou meer aandacht moeten zijn voor geluidsbeperking, vooral van geluid veroorzakende apparaten.

Smakelijk uitgebreid ontbijt, plezierig personeel, sobere kamer, waar geluidsoverlast door geringe aanpassingen beperkt kon worden gehouden. De diners hadden een redelijke prijs/prestatie verhouding. Fijne wandelomgeving.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima locatie voor een actief verblijf.

De toegankelijkheid voor minder valide, trapjes en opstapjes, kunnen belemmeringen oproepen.

Fijne locatie, centraal gelegen en OV beschikbaar. Goed van eten en drinken zoals ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een echte tegenvaller hadden we niet. Hooguit een kleine tip voor voldoende verlichting om op bed te kunnen lezen. Om het grote licht aan te doen kwam ongezellig over.

Locatie en heerlijk gegeten. Prachtige vertrekplaats voor een wandeling. Ook is fietsen in deze omgeving fantastisch maar enig oefening is dan zeker vereist.

Voor een kort verblijf een prima adres, ook gezien de prijs.

Hotel gedeelte is gedateerd, kamers zijn voor een langer verblijf te klein. Badkamer sober, geen plek b.v. voor een toilettas. De TV hangt te hoog voor als je in een stoel wilt kijken, dan zit je er te dicht op. Geen haken voor jassen in de kamer, daardoor is de kast snel vol.

Diner is prima

Superfijn

Als er al iets beter zou kunnen dan enkele praktische zaken zoals een kapstok en passpiegel op de kamer.

Eigenlijk alles erg goed. Personeel, kamer, ontbijt en 3 gangen diner allemaal erg goed. Veel lof voor het personeel. Niets is te veel!

onvriendelijk personeel, zeer gedateerde kamers, wel schoon.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ik had gebeld met de locatie of het mogelijk was om met de nachtbus vanuit Maastricht er te komen zodat we Vasteloavend konden vieren, volgens het hotel was dit geen probleem om met de z.g. "borrelbus" te rijden, echter bij aankomst bleek al dat dit helemaal niet mogelijk was en de bus op 5 KM afstand stopte. Dus 5 km lopen. Dit konden we echt niet aanvaarden. Na overleg hebben we het hotel kunnen annuleren voor 2 nachten, echter we moesten wel 65 euro afrekenen voor de overgebleven nacht wat voor dit zeer gedateerde hotel wel erg veel is, volgens het hotel moesten ze een flink bedrag bij booking.com betalen wat ik dus moest bijbetalen om te kunnen annuleren. ik vind het erg klant onvriendelijk

Het ontbijt was redelijk, en de omgeving natuurlijk geweldig.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goed ! Namens Ad van Wassenaar en echagrijnig.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Het diner vanaf de kaart was matig, het varkenshaasje was te droog ,het aanbiedings diner was welgoede.

Het ontbijt was uitmuntend, het sanitair was gedateerd maar schoon,het personeel was vriendelijk en behulpzaam

Prima verblijf voor wat je van de prijs mag verwachten.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Er zaten stofraggen op het plafond en op de muren. Het was erg gehorig: de tv van de buren konden we goed horen.

De bedden waren goed, het ontbijt was lekker. Het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Gewoon goed!

Lekker ontbijt, voldoende keus. De kamer was ruimer als dat we verwacht hadden evenals de badkamer. alles was fris en schoon. Het diner was uitstekend en snel verzorgd en smaakte boven verwachting. Een aanrader, zeker voor de prijs.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

voor herhaling vatbaar

enkele kapstokjes op de kamer

ontbijt was in orde alles wat er moet liggen was er en het personeel was zeer vriendelijk we zullen zeker nog eens terugkomen

Gesprekken in de kamer naast ons konden we woordelijk volgen. Net toen we aan wilden kloppen stopte het (23.00)

Ruime nette kamer. Heerlijk gegeten tegen goede prijs

Prima ontbijt.

Vergeten kamer te verwarmen voor aankomst. Duurde te lang voor de kamer op temperatuur was. Prima geholpen met een extra deken.

Prima ontbijt. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

prijs kwaliteit goed.

ontbijt wat uitgebreider. Gezien de prijs was het oke

prijs kwaliteit goed. Ontbijt basic. Kamer verouderd maar voor 1 nacht prima personeel erg vriendelijk

Genieten

Het weer ;-), maar dat hebben we niet in de hand. Ondanks de kou en de regen hebben we heerlijk gewandeld.

De vriendelijkheid van het personeel. Dat was heel prettig.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fantastisch!!!!
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Badkamer en toilet op de gang. Dit was duidelijk aangegeven in de omschrijving, maar het was goed te doen. Dus eigenlijk geen minpunten.

De service was meer dan oké!!!

Plezierig

Meer haakjes voor natte jassen in de kamer. Waarom elke dag nieuwe handdoeken ? Dat is niet meer van deze tijd. Een loungeruimte voor na het diner. Kennis van personeel over wijnsuggestie, ze wist er niets van.

fijne grote kamer en douche

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Veel beter dan je voor de prijs mag verwachten.

Eigenlijk viel niets mij tegen voor deze prijs.

Buitengewoon vriendelijk personeel, goed restaurant en een waanzinnige goed prijs kwaliteitsverhouding. Hotel is oud en de inrichting ook. Alles is wel in prima staat van onderhoud en schoon. Als je een degelijke plaats zoekt met goed eten en vriendelijk personeel ben je hier aan het goede adres.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Algemeen geslaagd. Een mooie omgeving en vriendelijke mensen, maken het verblijf aangenaam.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De gedeelde badkamer zat in de gang, wat ik niet eerder van het hotel verwachtte. Eerder komt het voor bij een B&B. Het inchecken kon voor 21:00 uur. Vervelend als je s'avonds na negenen arriveert. Het liefst geen late gasten, daar komt het op neer.

Ik heb voor de locatie een hogere score gegeven omdat ik het landschap in Slenaken heel mooi vond. Qua bereikbaarheid met OV - is matig geregeld. Je kunt naar het dorp met de bus 57 vanuit Maastricht reizen, hij rijdt een keer per uur. De kamers waren netjes maar simpel ingericht. Het eten was goed verzorgd. Alleen het werkte volgens principe: wie eerst komt , heeft meerkeus. De tijd voor het ontbijt was beperkt, waardoor iedereen tegelijk was aanwezig. De ontbijtmedewerkster kon het amper bijhouden.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

top lokatie en hotel met vriendelijk personeel

heb geen minpunten

ontbijt was goed geregeld , voldoende keuze uit brood en beleg soorten . Kamers werden indien gewenst dagelijks schoon gemaakt en de bedden verschoond een groot pluspunt dus.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima, gastvrij, en veel waar voor je geld (wij hadden goedkope kamer)
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ontbijt was heerlijk en ruimhartig. En op verzoek zelfs een half uur eerder: gastgericht dus! Douche en toilet waren gedeeld maar zeer schoon en geen wachttijden. Fantastisch wandelen.

We hebben genoten, dit zeker mede mogelijk gemaakt door het personeel van de accommodatie.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Een lijstje van de TV-zenders op de kamer. Er komen vlug geluiden door van naburige kamers.

De kleinschaligheid van het hotel, de huiselijke sfeer. De vriendelijkheid en de bediening van het personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Super hotel, vriendelijk personeel, lekker eten en prachtige ligging.

Niets. Het meubilair is wat oubollig, maar hoort ook weer bij zo'n hotel. Het was schoon en dat is het belangrijkste.

Vriendelijk personeel. Tevens hebben we in het hotel gegeten. Dat was echt fantastisch.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Fijn verblijf voor een leuke prijs en mooie omgeving

Prima ontbijt veel keuze Diner prima goede keuze mogelijkheid. Leuk 3 gangen menu ,suggestie voor het hoofdgerecht , keuze mogelijkheid voor vis of vlees

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Viel tegen
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Letten op als het drukker word met eten dan is er niet genoeg. Word te laat bijgevuld

Kleine kamers 1ochyent waren er geen broodjes oud brood en geen versekoffie

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

• Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Helemaal niets; we zijn hier meer geweest. Nu er andere eigenaren zijn, is het nog beter geworden m.b.t de renovatie.

Kamer en sanitair waren prima; medewerkers uitermate vriendelijk en behulpzaam. Keuken uitstekend! Lekker gegeten en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Een aanrader voor wie van goed, betaalbaar en vertrouwd houdt.

Inrichting accommodatie niet heel modern, voor ons geen probleem.

Locatie. Ontbijt. Diner. Gratis parkeren. Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteitverhouding.

• Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

badkamer voor gedeeld gebruik, was bekend. Maar toilet zat bij de douche in. Dus indien in gebruik kon je niet naar het toilet.

prima ontbijt. goed bed

Hotel is minder geschikt voor lang verblijf
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Voor de kamer met ontbijt viel niets tegen. Hotel is wat minder geschikt voor lang verblijf

Kamer en ontbijt zijn eenvoudig maar goed ....hotel belooft niet meer dan dat !! dus als gast weet je wat je in dit schone xxx hotel kunt verwachten .

• Beoordeeld op: 16 september 2017

helemaal naar ons zin 😃

de trappen erg smalle treden ! tv ontvangst zeer matig en weinig keus van zenders zeker met slecht weer! 1 stoel om rechtop te kunnen zitten, voor senioren 2e stoel zou prettig zijn ipv fauteuil.

hygiëne, ontbijt en a la carte dineren TOP! gastvrij onthaal.

Het avondmaal.

Daar wij aparte bedden hadden gevraagd kregen wij een erg klein kamertje zonder nachtkastjes en stonden zodoende de leeslamapjes op de grond. Er was ook geen tweede stoel en geen kapstok.

Het avondmaal.

HET WAS EEN GESLAAGD VERBLIJF

HET WEER MAAR DAAR KAN ER NIEMAND IETS AAN VERANDEREN

ONBIJT ZEER GOED KAMERS PROPER MISCHIEN TIJD VOOR WAT VERNIEUWING AVONDETEN ZEER LEKKER EEN PLUIM VOOR DE KOK EN HET KEUKENPERSONEEL VOOR HERHALING VATBAAR

Perfecte locatie om van de rust te genieten.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Er was geen wasbak aanwezig in de toiletten. Je moet dus eigenlijk met vuile handen naar je kamer teruglopen en daar dan in de wasbak je handen wassen. Kamer was wat kleiner dan op de foto's te zien was.

Zeer rustige omgeving met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Heel smakelijk ontbijtbuffet. Het restaurant is ook zeer goed met verrassende gerechten. Ideale locatie om een paar dagen van de rust en de natuur te genieten.

Bediening: in de middag op het terras en in de avond.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Kamer met gedeelde badkamer is redelijk sfeerloos. Als ontbijt om 8 uur wordt toegestaan, terwijl dit eigenlijk 8.30 uur is, behandel iemand dan wel als klant (1 plakje kaas alvast beschikbaar stellen moet dan wel kunnen)...of sta eerder ontbijten niet toe.

Bediening: in de middag op het terras en in de avond.

Een echte aanrader met tal van sportieve mogelijkheden in de buurt
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De gedeelde badkamer met toilet had gescheiden gemogen van elkaar want als iemand staat te douchen moet je lang wachten op het toilet!

Gezellig in het 'centrum' van Slenaken. Vanaf het terras altijd lekker wat te kijken

Eenvoudig maar prima hotel voor aantal nachten!
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Klein tafeltje op de kamer zou fijn zijn. De deuren vd kamers zijn gehorig, maar rond 23 uur was 't stil...

Basic maar prima en voldoende ontbijt, incl. muesli, ei, etc. Goede matras/bed. Extra service personeel.

Goede locatie (ligging) om van daaruit leuke dagwandelingen te maken.

Het ontbijt was voldoende maar niet meer dan dat..geen extra dingen zoals vers gesneden fruit en miste 'bruine broodjes'.

Kamers zijn comfortabel, niet overdreven ruim maar voldoende.

Prima rustige accommodatie met mogelijkheid tot wandelen en fietsen en uitstapjes te maken.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Op de kamer mistten we een tafeltje. Er was geen mogelijkheid ergens even buiten te zitten.

Ontbijt: thee, koffie, sinaasappelsap, melk, (vruchten)yoghurt, bruin/wit brood, kaiserbroodjes, beschuit, roomboter, margarine, gebakken en gekookt ei, jam, honing, appelstroop, hagelslag, pindakaas, vleeswaren, kaas.

Een nacht te veel.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Kamer is aan een grondige upgrade toe. Geen toilet en douche op de kamer, maar een gemeenschappelijke op de gang. Deze waren niet schoon.

Het ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

De ontvangst viel mij tegen, niet echt vriendelijk. Wij reizen vaker en zijn al in diverse hotels geweest. Maar dit was geen toppertje. Ontbijt viel ons tegen, niet echt aandacht aanbesteed. Voor deze kamerprijs mag je toch wel een goed ontbijt verwachten. Sinaasappelsap in een vulmachine, geen echte maar aangelengd. Brood in plasticzakjes, kleine koffiekopjes. Weinig keuze in fruit, miniappeltjes ergens van een boom gevallen? Wij hadden heel sterk het gevoel, dat de hotelkamerverhuur met alles wat daarbij hoort er ook maar een klein beetje bij hoorde. Een beetje amateuristisch en dat voor deze kamerprijs. Info over de streek (VVV) was er niet volgens een medewerker van het hotel. Daarvoor moesten we naar Gulpen. Terwijl de winkel ertegen over wel informatie over de streek had, niet echt een VVV maar wel info. Dit werd ons niet gemeld. Het restaurant was wel goed hadden wij gehoord, maar daar zijn wij niet geweest. Wij vonden en vinden dat als je iets onderneemt in de hotel- branche je goed je best moet doen. Er zijn namelijk meer hotels die wel de service bieden, die je kunt verwachten.

De locatie is prima. Slenaken is een leuk plaatsje.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heel plezierig

Het ontbijt was prima verzorgd, ruim voldoende. Vriendelijke bediening en snelle service. De hotelkamers waren heel schoon, fris en netjes verzorgd. Het hotel is onlangs gemoderniseerd en heeft een nette uitstraling. Fijn en gezellig terras.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed voor een enkele nacht.

Bediening tijdens avondeten erg slordig. Ontbijt kan iets netter worden verzorgd.p Een bed op een van de drie kamers had een heel dun matras (kamer 8). Het is gehorig. Dichtslaande deuren en voetstappen boven.

Prima ligging in een prachtige omgeving. goed parkeren. Prijs-kwaliteitsverhouding was prima.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Aangenaam verrast

We misten alleen een haardroger op de kamer.

Hoewel het een oud gebouw is, zijn de kamers mooi en modern ingericht. Het ontbijt is heel verzorgd en werd constant aangevuld. Ook het restaurant is een aanrader. De ligging is een ideaal startpunt voor wandelaars in het dorp maar 's nachts heel rustig Vriendelijke hoteluitbater.

Onvriendelijke personeel
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Het personeel was vrij bot. Je was meer een nummer in het programma dat afgewerkt moest worden. Zo werd ver voor diner time het terras en het restaurant al leegewerkt. Mensen werd verzocht om het terras te verlaten omdat er over enige tijd mensen zouden kunnen komen eten..... Het overgrote gedeelte van het terras was notabene gewoon nog leeg..... Beetje autistisch..... Deuren van de slaapkamer gaan met een deurtrekker weer automatisch dicht, maar vallen hard in het slot. Niet fijn als je ligt te slapen en er mensen het hotel laat inkomen of vroeg vertrekken.

Het ontbijt was prima. En de keuken van het restaurant was prima.

Een goede middenklasser. Zeer correcte prijs/kwaliteit verhouding.

Kleine ongemakjes. Toilet liep door, minieme geluidsoverlast. De mengkraan in de douche functioneerde niet supergoed: dan even te heet water, dan weer koud en dan weer normaal warm.

Het hotel is een ouder gebouw, maar wel net onderhouden. Bepaalde stukken van het interieur zijn vernieuwd. Beperkte parkeerplaats achteraan het hotel (ongeveer 4 plaatsen), maar in de nabije omgeving zijn tal van parkeeropportuniteiten. Een basis ontbijtbuffet à volonté was ok. Goede matrassen en hoofdkussens, nette lakens en badlinnen. Propere badkamer. Zeer vriendelijk onthaal en bediening. Overal goede Wifi-ontvangst.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Weekendje Amstel gold race volgen
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De verwarming maakte herrie terwijl hij bij ons in de kamer uitstond

Ontbijt was lekker en omdat 't pasen was kregen we ieder een chocolade paashaas

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Startpunt motorrit
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Een gedeelde badkamer is op geen enkel probleem. Maar deze wc en douche kunnen echt niet meer. Het aparte toilet stinkt enorm . Ik zou dat echt direct aanpassen

Personeel was erg vriendelijk hotel op zich netjes

• Beoordeeld op: 19 april 2017

voor herhaling vatbaar

Het enige vond ik ontbijt aanvang vanaf 8.30u laat

Zeer goede ligging,derect aan de uitgestippelde wandelingen.Parking en winkel,bakker recht over de deur.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel voor kort verblijf
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De kamers zijn behoorlijk gehorig en er is geen fruit bij het ontbijt

Er werken aardige mensen, het is er schoon. Ik vond 65 euro een goede prijs kwaliteit. Wij gebruikten dit hotel voor 1 nacht tijdens een meerdaagse wandeling, hiervoor uitermate geschikt.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed gelegen verblijf

Het ontbijt De sandwiches kwamen vermoedelijk uit de diepvries mochten vers geweest zijn of afgebakken,

De kamers zijn zeer ruim en hebben alle basis comfort

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Slenaken een pracht van een locatie
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ontbijt is ok op zich, verbeterbaar op een aantal kleine punten: beetje meer keuze aan vers fruit bv. Er werd geen info gevraagd over mogelijke wensen, wij gaven op voorhand aan vegetariër/veganist te zijn. Eigenaars van vorig geboekte etablissementen vroegen dit wel. De basic kamer was vrij gehorig en kleiner dan opgegeven op site van booking. Gelukkig hadden we een rustige buur.

Locatie = top Personeel/eigenaars zijn vriendelijk Meer dan ideaal voor wandelen en/of fietsen