Beoordelingen over Beach Hotel 4-sterren

Duinweg 97, 4374 EC Zoutelande, Nederland

#3 van de 8 hotels in Zoutelande

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Vriendelijke receptioniste!

De kamer Afvoerputje in douche liep slecht door Kleine kamer en weinig luxe voor een luxe kamer🤔 Zeker de badkamer

Vriendelijke receptioniste! Heerlijk strand:)

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamer is modern en ruim van opzet, de badkamer is...

De ontbijtzaal biedt eigenlijk te weinig ruimte aan alle gasten. De menukaart in het restaurant zou wat uitgebreider mogen zijn. Zodat er meer keus is.

De kamer is modern en ruim van opzet, de badkamer is behoorlijk groot.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Fijn tot rust gekomen

Bed was erg zacht last van rug helaas .

Dit was de 3e x dat wij dit hotel bezochten bevalt nog steeds prima , o.a. mosselen gegeten deze x die waren SUPER ! Prima kok.

Goed hotel kort aan het strand.

Drukke parkeerplaats, jammer met al deze autos voor de deur. Kamer 2

Goed ontbijt , wel klein en benauwd restaurant. Buiten in de Serre gezeten. Heel fijn ! Mooie en ruime kamer, ideaal voor met een huisdier erbij.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijn hotel in een prachtige omgeving.

Honden in eetzaal tijdens ontbijt en roken tijdens ontbijt in serre, terwijl daar juist mensen zitten met honden.

Heel mooie ligging t.a.v. centrum en de zee, wandel en fietsgebied.

Vriendelijk personeel, alles was schoon en fris en zag er...

Honden werden toegelaten in de eetzaal, ondanks dat dit in de voorschriften stond...

Vriendelijk personeel, alles was schoon en fris en zag er nog allemaal nieuw uit.

Wij hebben afscheid genomen met de zin 'hier komen wij terug.

geen speciale opmerkingen.

Vooral de ligging in de nabijheid van de duinen en de zee. De leuke stadjes in de nabijheid (Goes, Middelburg, Domburg..) Het vriendelijke personeel in het hotel Het lekker eten.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed, voor herhaling vatbaar

Het ontbijt. Soms geen eitjes ter beschikking, of het spek was op. 2de nacht op een andere kamer gelegen, daar was het terras vol sigarettenpeuken.

Het bed. De omgeving

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Een mooie accomondatie met prettig bedienend personeel.

Een doekje over de tafel was wel prettig geweest. Er werd hoofdzakelijk actie ondernomen op de douche/wc. Wat natuurlijk erg prettig was. Tijdens ontbijt was het erg druk, zodat we moesten wachten totdat er een tafeltje vrij was of buiten gaan eten.

Ontbijt en diner waren goed. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

zo moet vakantie zijn

heerlijk ontbijt,met vele soorten brood,kaas en charcuterie,eieren,en pancakes,poffertjes.ook fruit,ontbijtgranen en yohourt.teveel om op te noemen.we hebben ook lekker gegeten in het restaurant.we hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog terug

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk Beach hotel

Ontbijtzaal 's morgens stampvol. In serre nog koud (jas aan).

Mooie ruime kamer met uitstekend bed en grote inloopdouche. Mini koelkastje aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustig gelegen, zeer goed bed, 's avonds heel lekker gegeten in het restaurant en heel verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer aangenaam!

De kamers werden laat in de namiddag opgeruimd. Misschien de badkamer dagelijks dweilen en onder het bed stofzuigen.

We hadden een mooie ruime kamer. Het ontbijt was lekker en er was zeker meer dan voldoende. We hebben 's avonds in het hotel gegeten en de maaltijden waren lekker en verzorgd. Het hotel ligt net achter de duinen. Na een kwartiertje wandelen was je op het strand.

Het serviceniveau van voor de verbouwing wordt lang niet gehaald.

Personeel in restaurant is niet echt gemotiveerd. Geen eenheid in kleding. Niet professioneel.

In het hoogseizoen groeit alles een beetje uit zijn vestje. Ontbijtruimte lijkt op de Efteling. Extreem druk Je voelt je t.o.v. andere gasten bezwaard om lang en uitgebreid te ontbijten. Staan eigenlijk in de rij.

geweldig, dat zegt alles.

het avondeten in restaurant was wel naar de dure kant voor hetgeen je kreeg.

heerlijk ontbijt en meer dan voldoende aanwezig. zeer mooie kamers en vriendelijk personeel. wij waren met twee hondjes en werden zeer warm onthaald.

Prijs-kwaliteit ondermaats

- Hygiene: schoonmakers hun werk niet goed gedaan. Overal in onze kamer en badkamer lag zand, stof en vuil. En in de gemeenschappelijke gangen zaten de vlekken in het tapijt. - Interieur: Wij waanden ons in een verzorgingshuis. Interieur is erg kaal en niet mooi aangekleed. Wij verbleven in de junior suite. Geen aanrader. Het biedt weliswaar wat extra (kale) ruimte, maar voor de extra prijs die je betaalt geeft het niets extra's.

+ Locatie: Dichtbij het dorp en het strand. + Ontbijt: Prima ontbijt voor een ochtend.

Prijs-kwaliteit viel tegen

De kamers waren niet goed schoon gemaakt. Er waren nog spinnenwebben en de airco zat onder de stof. Ook is de badkamer wat gedateerd.

Goede locatie. Prima bed.

Hotel en faciliteiten waren prima!

Bijna allemaal Duitse gasten. Kamers die aan booking.com werden toegewezen waren niet al te best gelegen. Onze superior kamer had geen badjassen terwijl de beter gesitueerde kamers deze wel hadden.

Hotel en faciliteiten waren prima! Goed ontbijt maar niet al te uitgebreid. Bedden waren goed en superior kamer was groot qua oppervlakte.

heerlijke ontspannende vakantie gehad kome zeker teug

her en der een schoonheidsfoutje zoals toilet papier vergeten zorg dat het terras schoongeveegd word

zeer goed ontbijt alles werd tijdig aangevuld vriendelijke bediening

Ontbijt was uitstekend, genoeg parkeerruimte, rustige plek...

De afvoer van de douche liep niet goed door en de doucheruimte was wat minder in vergelijking tot de geweldige kamer.

Ontbijt was uitstekend, genoeg parkeerruimte, rustige plek en van alles te beleven in de buurt. Hele schone ruime kamer met balkon.

Locatie en restaurant in de avond.

Onze badkamer was niet goed schoon. Er lagen haren in de douche en bij de wc. Weinig kinderstoelen ( maar 2)

Locatie en restaurant in de avond. Kamer was ruim. Bediening in t restaurant deed erg in hun best om t naar ons zin te maken.

Het onbijt was super!

De badjas was vies en er was geen shampo bijgevuld echter werd dit super door de receptie opgelost door een aantal tubes te brengen

Het onbijt was super! De juniorsuite was ook mooi met op de badkamer schitterende portugeze tegeltjes

Prettige overnachting gehad in een keurig hotel.

Erg zachte kussens op bed. Ik vind een steviger kussen prettiger. Er liggen pp 2 kussens dus keuze tussen een zacht en wat steviger zou prettiger zijn.

Vriendelijk personeel Nette ruime kamers Uitgebreid ontbijtbuffet Fijn terras om een drankje te doen

Aanrader voor een korte strandvakantie

Wij hebben 's avonds niet gegeten in het hotel, de kaart zag er wel goed uit, maar wij vonden het gezelliger om naar het dorp te lopen. Een keer nog wat gedronken na het eten, maar het personeel leek toen overbelast ( lang wachten op bestelling) Ontbijt is prima.

Prima locatie: parkeren voor de deur, strand 5 minuten lopen (het duin over), stadje op loopafstand met veel restaurantjes en terrassen. Ook prima strandtent met goede keuken aan het strand. Niet druk op het strand in deze periode. Ligbedden en parasols te huur. Aanrader!!

zeer proper, vriendelijke ontvangst, mooie kamers, ontbijt...

ontbijt (bijv geen vers fruitsap of gerookte zalm, pannekoeken en poffertjes droog door bewaring in warmhoudbakken)

zeer proper, vriendelijke ontvangst, mooie kamers, ontbijt is basic

Afknapper, veel geld voor een hondenhotel.

Hondenhotel, overal honden ook in het restaurant tijdens diner en ontbijt. Overal hondenhaar, ook in de stoelen van het buiten terras. Goor en smerig!

Vriendelijk personeel, dat zijn best deed

Goed hotel op perfecte locatie

In het hotel zijn huisdieren toegestaan, maar om dan je viervoeter ook mee te nemen naar het ontbijt vonden wij niet echt fijn. De fietsenstalling is wat aan de krappe kant.

Goed hotel op perfecte locatie, ligging is super voor dagtripjes met de fiets of anders. Zeer goed ontbijt met voor ieder wat wils. Het huren van een strandhuisje via het hotel op het strand is een aanrader. De duinen recht voor het hotel zijn fantastisch voor een wandeling met mooie uitzichten.

Top verblijf aan zee, wij gaan zeker terug!

Gehorige kamers.

De locatie was super. In nog geen 10 minuten sta je op het strand. Strandpaviljoen De Zeeuwse Riviera is ook echt een aanrader. Top hotel, alleen wel gehorig. Wij hadden een gezien met een baby naast ons en amper een oog dichtgedaan. Kamer was super, badkamer ook. Wij gaan zeker nog terug!

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit.

Ruimte voor ontbijt eigenlijk te klein voor aantal gasten. Gelukkig was het goed weer en kon ik buiten zitten. Hoewel duidelijk aangegeven was dat honden in de ontbijtruimte niet welkom zijn, werd daar niet op gehandhaafd. Schoonmaak badkamer had beter gekund evenals opmaak bed.

Ruime kamer met veel licht en buitenruimte (ik had n hoekkamer).Prima sanitair. Dicht bij mooi strand. Rustig gelegen. Fijne uitvalsbasis als je in de buurt werkzaamheden hebt. 1 avond gegeten in het restaurant, gerecht smaakte mij niet zo, maar dat is meer dan uitstekend opgelost. Fijn. .

Zeer matig

Het ontbijt en het personeel. Een medewerker van het personeel kreeg een standje daar waar iedereen getuige van was en letterlijk kon horen wat deze persoon fout had gedaan.

Het weer. Het ontbijt was super slecht. Spek en crumble eieren waren op en duurde zeker 15 tot 20 minuten voordat het was bijgevuld. Vervolgens was de meloen op en kon dus niet worden bijgevuld.

Schitterende locatie vlakbij de stranden, rustig gelegen,...

Ontbijt wordt na 9u30 slechts beperkt aangevuld, airco is naar het bed gericht, probleem met de strandcabine werd pas een dag later opgelost waardoor je in principe betaalt voor een verloren stranddag

Schitterende locatie vlakbij de stranden, rustig gelegen, ruime moderne kamers, lekker ontbijt, mogelijkheid tot het huren van een strandcabine, lekkere brasserie, vriendelijk personeel

Redelijk goede accomodatie met strand en dorpscentrum op beloopbare afstand.

De badkamer. De aanduiding Deluxe Kamer is volgens de huidige normen wel een beetje overdreven voor een standaard kamer met kleine verouderde badkamer met dicht gekitte gaten in de tegels. Badkamer is ca. 3,2m2 en voorzien van toilet, wastafel en inloop doucheje.

Prima ontbijt. Goede bedden.

Niet voor herhaling vatbaar

Het horeca gedeelte was heel slecht,ene avond om 12 uur dicht en andere avond om 10 uur dicht terwijl er toch nog grote groepen kwamen en het diner was niet goed ,koud en slecht

Het hotel gebeuren was perfect,prima kamers en een heel goed ontbijt,hetdiner was niet goed ,was koud

Wij gingen naar het strandhuis in Zoutelande

Wat minder honden toelaten in het restaurant

Zeer goed ontbijt Vriendelijk en behulpzaam Een thuis gevoel Je kan er uren fietsen in een prachtig landschap Veel drank-en eetgelegenheden Zoutelande is een klein gezellig dorpje

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prettig hotel op fijne locatie

We hadden blijkbaar een nog niet gerenoveerde kamer. Ontzettend klein, zodanig dat de badkamerdeur niet helemaal open kon omdat die dan tegen het bed sloeg. Heel ouderwetse badkamer, ik schat 80er jaren, rare oude wastafel en douche, waarvan het water de badkamer instroomde. Kleinste klerenkast die ik ooit gezien heb. Onze kamer was op de tweede verdieping. We spraken mensen die wel een mooie ruime kamer hadden, dus dit was pech hebben. Ik raad het hotel aan spoedig deze ouderwetse kamers te moderniseren. Onze kamer was beslist de prijs niet waard.

Het heerlijke dagmenu. Elke dag een vis hoofdgerecht met heerlijk voorgerecht en toetje. Prachtig geserveerd. Het ontbijt was ook goed en voldoende met de standaard eitjes en roerei. Prima in orde.

Verder een leuke week gehad

het avondeten en de bediening ervan vonden wij zeer matig, en teveel honden in het restaurant bij het avondeten, een 4 sterren hotel niet waardig

kamers en ontbijt waren prima

Goed hotel met een heerlijk en veelzijdig ontbijt.

uitchecken. Je gaat eerst betalen en pas na aandringen krijg je een overzicht over de kosten die je in rekening hebt gekregen.

de kamers en het ontbijt

Ja was perfect.

De badkamer was niet echt van deze tijd wel heel erg schoon.

Ja was perfect.Ruime kamer met groot tv beeld.Badkamer een beetje uit de tijd.Goed rest.om te eten..Vriendelijk personeel.Goede fietsen.De omgeving en de stranden en strand rest. waren er genoeg.Het weer was zonnig dus wat wil je nog meer.

het was gewoon "GENIETEN"

gewoon "SUPER" , gewoon "ALLES" de kamer groot, ruim, zeer netjes, personeel , heel, heel vriendelijk. Wij hebben ongelooflijk genoten van een veel tekort verblijf. ontbijt is niet te omschrijven, zo lekker en zoveel luxe.......... het was gewoon genieten voor ons. wij komen zeker nog terug.

Heerlijk!

Scheiden van rokers op het terras van niet-rokers. Verbieden om te roken op balkons.

Grote kamers, heerlijke bedden en goed ontbijt! Dichtbij een prachtig strand en op loopafstand van Zoutelande.

voor herhaling vatbaar.

Omwille van een tumult, onder de leden van een groep jongeren, tijdens de nacht (rond 03.00u) werd de nachtrust stevig verstoord. Gemeld aan de balie; men was al ingelicht... we hebben een gratis consumptie gehad ter compensatie, bij vertrek. Prima geste.

alles prima!

Bij het Beach Hotel is het met recht Riviera aan de Zeeuwse kust

Schoonmaak, tussendoor wordt alleen het bed opgemaakt. Toiletten onderin niet goed schoon.

De centrale, rustige ligging. Strandhutjes en fietsen te huur. Gezellige kamers. Vriendelijke receptie. Buiten ontbijt mogelijk.

schitterend

oudste barman, was niet onvriendelijk maar het leek niet van harte... ofwel had hij een slechte dag, kan ook eens natuurlijk :-) de dienstdoende jongedame 's avonds in het restaurant deed haar job zichtbaar duidelijk graag.

mogelijkheid om op een rustig goed gelegen terras , in schaduw of zon zoals zelf gewenst, iets te eten en/of te drinken rustige locatie niet ver van het strand , zeer verzorgde kamer,uitgebreid en lekker ontbijt ...

Mooi hotel aan het strand van Zoutelande

Mooi groot balkon maar de hele dag in de schaduw. Dat was jammer

Mooi comfortabel hotel direct achter de duinen, op loopafstand van de zee. Heerlijk ontbijt, goed bed.

Super lekker en ruim ontbijt, dicht bij duinen en strand,...

Eén klein busje shampoo voor twee is toch wel erg zuinig en wat weinig voor een grote haarbos

Super lekker en ruim ontbijt, dicht bij duinen en strand, rustige en lichte ruime kamer. Ontzettend leuk om koffie/the automaat op iedere gang te hebben.

Perfecte getaway in Zouteland, op 15min rijden van Vlissingen en Middelburg!

Wij verbleven hier 2 nachten met onze kleine teckel en hadden een kamer op de 1e verdieping, aan de achterkant, met balkon. De kamer was prima in orde, ruim en van alle gemakken voorzien. Vanaf het hotel is het centrum van Zoutelande op fijne wandelafstand. Je kunt via de duinen/strand of via de dorpsstraatjes het centrum bereiken. Het strand is op 5 minuten afstand te bereiken via een mooie wandeling door de duinen. De brasserie in het hotel is zeker een aanrader. Ze bieden een dagmenu aan (iedere dag een ander menu, top!) maar ook a la carte gerechten. Ook het ontbijt was prima verzorgd met een ruime keuze aan verschillende soorten brood, ontbijtgranen, koffie, eitjes, pannenkoeken of poffertjes, kaas en snijvlees, sapjes.. Heel goed, meer dan genoeg! Daarnaast vinden wij Zoutelande (en het hotel) een top getaway in Zeeland, ideaal gelegen tussen Vlissingen en Middelburg.

Mooie dagen in Zeeland gehad.

Er lagen haartjes op het dekbedovertrek. Ik heb nieuwe dekbedovertrekken gevraagd, maar daar lagen ook haren op (een probleem met de wasmachine?) Ik wilde de bedden van elkaar schuiven (2 losse bedden maken) en kwam een stofbende tegen op de grond. Het toilet was niet schoon. Er zaten nog 'resten' van de vorige gebruiker.

Ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Parkeren was gratis en genoeg plek. Strand is op loopafstand. Goede ligging qua daguitstapjes.

Aanrader in alle opzichten, fietsen, wandelen en strand,komen zeker nog eens terug!

Haden half pension geboekt, werd aan receptie uitgelegd waar dit was, maar in restaurant lag blad met dagmenu en menuboek maar welke keuze we mochten maken werd ons niet uitgelegd.Personeel was er genoeg aanwezig daar lag het niet aan!

Ontbijt was top, veel keuze in broodjes en ook bruine lagen er in verschillende variëteiten. Kamer was zeer groot, Grote t.v, kijken vanuit bed was geen probleem. Badkamer met douche en wc waarin je met 2 personen gemakkelijk kon bewegen!

het avond eten was heel lekker.

het avond eten was heel lekker. als belg vind ik dat je niet altijd even fijn kan eten in NL; het Beach Hotel daarentegen heeft een verfijnde cuisine; oog voor detail, smaak en hoeveelheid.

Heerlijk ontspannen verblijf met ontzettend vriendelijk personeel

Badkamer iets gedateerd t.o.v. de rest van het hotel, maar op zich prima

De ligging van het hotel is ideaal voor wandelingen in de duinen en naar het strand. Heerlijk balkon, ruime kamer en lekker bed. Thee- en koffieservice is ook fijn.

Genoten van een paar dagen er uit zijn.

Accomodatie is gehorig, rennende kinderen, tikkende naaldhakken. Ontbijt wat karig voor 4*. Dessert liet héél erg lang op zich wachten.

Onze kamer (juniorsuite) was geweldig, prima kingsize bed. Badkamer had direct warm water. En niet alleen 2 clubstoeltjes, ook nog tafeltje met 2 stoelen!!!!

Ontspannend weekend in een mooie omgeving.

Eerste nacht een huilende peuter naast ons kamer. Honden die toegelaten zijn tijdens het ontbijt.

Zeer vriendelijk personeel. zeer ontspannende massage lekker ontbijt mooie natuur, stranden

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Prachtige omgeving met veel wandel en fietsmogelijkheden. De zon was ook volop van de partij. Samengevat: super fijn weekend gehad, we keren zeker terug!

Aangename locatie prachtige ligging tov strand en dorp. Heerlijk weer maakt alles goed

Personeel schitterde door afwezigheid waren weinig dienstbaar lang wachten km bediend te worden terwijl we in hun zicht zaten. Ontbijt werden de tafels niet afgeruimd voor nieuwe ontbijtgasten

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een goed hotel met een aangepaste prijs (3 sterren)

De ruimte en de afwerking van de kamer en de inrichting laat te wensen over !!!

Het ontbijt was goed, maar het hotel is geen 4 sterren ,als ik de 4 sterren hotels uit het verleden vergelijk met dit hotel kom ik tot dit besluit !!!

Mooi hotel, goed gelegen en vriendelijke mensen

De menukaart. Veel vis op het menu. Dat is natuurlijk normaal in Zeeland maar voor iemand met een visallergie wel heel weinig keus.

Mooi hotel, grote kamer met groot balkon en goed schoon. Vriendelijk personeel. Bij het ontbijt veel keus. Echt een aanrader.

Superbed

Ontbijt had iets uitgebreider gemogen , meer verschillende broodjes

Fijne bedden, schoon, vriendelijk personeel, verhuur van electrische fietsen. Gratis koffie en thee op elke etage en een automaat met drinken zodat je altijd iets kunt pakken als je dorst hebt, ideaal.

We hadden een goede vakantie in dit hotel

Voor een 4 sterrenhotel is er niet zoveel comfort op de kamer. Vb we hadden geen terras.

De kamer was in orde. Badkamer basic maar proper. De bedden zijn zeer goed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is niet overdreven uitgebreid maar voldoet zeker. We zouden zeker overwegen terug te gaan.

4 fantastische dagen

wij denken dat er personeels tekort was. maar het personeel dat er liep was vriendelijk en behulpzaam

heerlijke kamer, vriendelijk personeel, mooie plek om te fietsen

Hartelijk onthaal, gevarieerd ontbijt en mooie kamer.

We hadden de diner bij de overnachting geboekt. Dit is dan de dagmenu maar deze viel wat tegen, naar kwaliteit en kwantiteit toe voor de prijs. Bij het diner liep er heel wat fout bij de bediening van andere tafels. Bij ons bleef het gelukkig beperkt tot het neerzetten van de fles wijn zonder te laten proeven.

Hartelijk onthaal, gevarieerd ontbijt en mooie kamer. Gratis koffie en thee op elke verdieping.

voor herhaling vatbaar

klein minpunt: als je een drankautomaat zet, zie dat die ook gevuld is)

ruime keuze bij ontbijt rustig gelegen en toch zo in het centrum fietsverhhur om de hoek

Heerlijk hotel. Kom zeker nog eens terug!

Het ontbijt vond ik geen 4 sterren waard, wel goed maar basic. Al beter gegeten in drie sterren hotels. De menukaart vond ik beperkt en vaak met heel speciale groenten of kruiden. De bar was in de eetruimte 's avonds. Niet zo gezellig. Maar wel leuk als je op het terras kan zitten. Fleece dekentjes voorzien of vuurtjes om je aan te verwarmen?

Zeer comfortabel en modern hotel met oog voor het welbevinden van de klant. We kregen een ruime, zeer nette kamer. Zeer goede bedden, heerlijk geslapen. Zeer goede en leuke douche. Overal degelijke wifi en een grote TV op de kamer. Het hotel is rustig gelegen in een doodlopende straat en toch op wandelafstand van het dorp. Tevens een mooi startpunt voor wandeling in de duinen, langs de zee en voor fietstochten i n de omgeving. Het hotel verhuurt zeer degelijke fietsen. Het koffieautomaat op de gang waar je naar wens koffie, thee, chocomelk kan nemen, vond mijn man super! Ook een heerlijk terras bij het mooie lenteweer aan uw kamer of het ruime terras vooraan.

Goed verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Geluid van dichtslaande hotelkamerdeuren. Tegenvallen is veel gezegd maar toch liever versgezette koffie.

Aangename en vriendelijke ontvangst. Goede en mooie kamer/badkamer. Goed ontbijt. Koffie/thee gratis beschikbaar op elke verdieping. Héél goede ligging. Dagmenu - hoewel we niet in het hotel dineerden, zag het menu er lekker uit. Volgende keer wel doen!

Verblijf was prima. Voor herhaling vatbaar.

de ontbijttafels waren erg kaal. een papieren placemat doet altijd wat gezelliger aan. Tafels werden slecht afgeruimd zodat diverse gasten zelf de ontbijtspullen van de voorganger opzij zette of stonden te wachten. Te weinig en niet goed geïnstrueerd personeel.

Het ontbijt was prima en de kamer was ruim en met een goede inrichting. Prima bedden en verwarming was goed regelbaar. Prettige ontvangst

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima verblijfsplek voor onze 2-daagse trip door Zeeland.

Ligging: meteen bij de duinen en het strand. Ruime, mooie kamer en dito badkamer. Diner en ontbijt waren prima. Koffiemachine in de buurt is aangenaam.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Superleuk vakantieadres voor een kort verblijf in Zoutelande....Zoutelande....

Heel lekker uitgebreid ontbijt. Voor ieder wat wils. We verbleven in een grote kamer met terras. Met een prachtige badkamer. Voldoende parkeergelegenheid. Prachtige omgeving. Vergeet vooral je fiets niet mee te brengen.

Prima verblijf!

Het was super druk tijdens het ontbijt, mensen moesten wachten op een plekje.

Nette frisse moderne kamer met een goed 2 persoonsbed. Badkamer keurig. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Gratis thee/koffie verkrijgbaar op de gang. Dichtbij het strand.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

's nachts wel wat geluidshinder gehad van het verwarmings- en ventilatiesysteem

Aangenaam ruime kamer met balkon. Rustige ligging. mogelijkheid om dichtbij te wandelen in duinen en op het strand , op wandelafstand van het centrum van Zoutelande. ideale uitvalsbasis om tripjes te maken in Zeeland. Onze hond was welkom. Lekker ontbijt. Ook dinermaaltijd was zeer verzorgd en lekker , wel een beperkte kaart als je langer zou verblijven .

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Dichtbij de zee.

De bediening kwam nogal onprofessioneel over. Ober wist niet voor welke tafel de schotels waren en moest elke tafel langsgaan. Wij boekten halfpension maar kregen bijna de rekening van de maaltijd nog eens extra aangerekend.

Dichtbij de zee.

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

Ruime en schone kamer. Modern ingericht. Zeer ruime en nette badkamer. Gratis koffie/thee op de gang op iedere verdieping. Ruim aanbod bij ontbijt.

Genoten van de accommodatie en tot rust gekomen.

Menukaarten zouden wat zichtbaarder mogen zijn.

De kamers waren als nieuw, supermooi, comfortabel en heel schoon. Het eten was heerlijk; zowel ontbijt als diner. De medewerkers waren heel vriendelijk. Mooie ligging aan de rand van Zoutelande dus oase van rust en tegen de duinen. We komen zeker terug!

Prettig hotel met vriendelijke mensen

Klein punt van aandacht. Een suite zou best wel eigen koffie/thee voorziening mogen hebben.

Wij hadden 3 dagen een suite aan de voorzijde. Prima kamer, alle beloofde voorzieningen aanwezig . Kamer en badkamer waren lekker schoon en vooral ruim. Bed sliep heerlijk (Auping). Vooraf had ik gevraagd bloemen te plaatsen omdat echtgenote jarig was. Bloemen waren zeer verzorgd! Een avond ook in hotel gegeten. Prijs-kwaliteit van diner ook uitstekend, klein minpunt is dat de bediening bij het diner wel iets trager (!) zou mogen. Wij hadden toch verder niets te doen. Ontbijt eenvoudig maar goed verzorgd. Komen we terug, zou zo maar eens kunnen. 1 aanrader: De bitterballen zijn werkelijk fantastisch lekker!!!

Heerlijk tot rust gekomen

WiFi was slecht op kamer 3 Buitendeur klemde en beslag op deuren zat erg los. Beetje slordig en makkelijk te verhelpen.

Heel vriendelijk. Kleinschalig. Prachtig gelegen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Heerlijk weekend weg gehad in het prachtige zoutelande!!

Beter aanvullen bij het ontbijt. Iets meer personeel hiervoor inzetten. Koffie en thee faciliteiten op de kamer zou fijner zijn.

Een geweldige locatie Goed bed

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk, voor herhaling vatbaar deze plek!

kleine opmerking: geen groene thee aanwezig

Prima kamer met Frans balkon, goede bedden, ontbijt heerlijk en uitgebreid. Hele hotel/restaurant heeft een frisse en eigentijdse uitstraling. Mooie aankleding van meubilair en wanden!