Beoordelingen over Best Western Plus Amsterdam Airport Hotel

Vuursteen 1, 2132 LZ Hoofddorp, Nederland

#16 van de 17 hotels in Hoofddorp

Te duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niet schoon. Beetje oud allemaal. Restaurant gesloten. Gedwongen naar restaurant van Bastion. Daar heel lang moeten wachten en heel veel lawaai. In anderhalf uur tijd 5 ratten voorbij zien wandelen in de tuin.

Bedden

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Verrast bij kwaliteit van de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontvangst bij receptive voelde niet overweldigend. Was meer routinematig.

Verrast bij kwaliteit van de kamer. Schoon en mooie kamer. Badkamer redelijk netjes. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima om op verhaal te komen. Prettig om ernaast te dineren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kleine shuttlebus. Niet geschikt als je met een grote groep bent.

Prima hotel wanner je aankomt en wilt uitrusten om verder te gaan de volgende dag. Ook prima voor vertrek.

Comfortabele bedden, goede douche, koffie en thee op de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Buitengeluid, maar is op te lossen door oordopjes.

Comfortabele bedden, goede douche, koffie en thee op de kamer. Ideaal hotel voor vroege vlucht naar Schiphol.

Met nachtlampjes op juiste hoogte of plaats , zou mijn ervaring een stuk positiever zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mijn man stoote zijn hoofd tegen het nachtlampje boven het hoofdeinde. Ondanks deze waarschuwing, heb ik de volgende ochtend toen ik mijn telefoon van het nachtkastje wilde pakken toch mijn hoofd gestoten, met een bloedende wond tot gevolg.

Heerlijk bed

prima hotel, om vanuit hier aan je vakantie te beginnen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Je kan van Schiphol met een shuttle bus naar het hotel, was een beetje onduidelijk. We hadden gewoon de oranje bus moeten hebben...

De kamer zag er keurig uit. Ontbijt was top ! Vriendelijk personeel !

Het gaat. Maar een tweede keer zit er wat ons betreft niet in

Niet schoon Tv afstandbediening stuk Wi-Fi traag en slecht bereik op 4e etage Badkamerindeling niet praktisch. Wc achter de deur Heel erg lawaaierig. Deuren klappen hard

Goede bedden. 2 kamers in 1 als gezin zijnde

Aanrader zeker icm een evenement!!

Slechte badkamer, douche was super alleen liep het water heel erg slecht weg, kraan wastafel zat los en de toiletbril ook. Erg jammer, netjes gemeld aan de receptie maar ik had niet de indruk dat ze het gaan repareren.

Goede ligging, goede prijs kwaliteit! Goede verbinding met de stad.

Nette kamer met gelukkig geen zachte maar harde...

Matras was erg zacht

Nette kamer met gelukkig geen zachte maar harde vloerbedekking. Wellicht ook een optie om dit in de gangen te plaatsen want daar ziet de vloerbedekking er niet uit.

prijs/kwaliteit-verhouding is goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zoals gezegd. Voor 6 uur 's ochtends moet je een taxi nemen.

Prima hotel. Prijs goed. Schoon, airport shuttle gratis, alleen rijdt deze voor 6 uur 's ochtends niet.

Schappelijke overnachtingsplaats dicht bij de luchthaven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

stipte afwerking van de reservatie en de service die vriendelijk verliep. Het hotel is amper 10 minuutjes van de luchthaven en de kamers zijn perfect geluiddicht t.a.v. het vliegverkeer. Het ontbijt is niet luxueus maar biedt voldoende keuze en versheid van producten.

Tevreden over hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor ons een overnachtingshotel zonder ontbijt vanwege vroege vlucht. Dus geen gebruik gemaakt van overige faciliteiten. Voldeed prima voor ons doel. Grootte van de kamer goed, prima bedden, nette badkamer. Ondanks feit dat hotel onder de rook van schiphol ligt geen last van lawaai.

Gezellig en relaxed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mooi hotel. Vriendelijke mensen..heerlijk ontbijt met veel keus. Fijne bedden. Gezellige bar om no even een drankje te doen voor het slapen gaan. Jammer dat we geen tijd hadden voor het zwembad.

De kamers waren netjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ER lagen stapels vieze lakens in de gang voor de lift op de begane grond, beetje raar. De vloerbedekking op de gangen was echt vies.

De kamers waren netjes

Tegenvaller
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Best western suggereert de best western hotelketen. Daarvan ven ik gewend dat de kwaliteit hoger ligt. De gangen waren ouderwets en vuil. Ontbijtlakens was een lekkage en werd niet adequaat geboend. Assortiment ontbijt beperkt.

Kamers waren netjes en schoon

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat de bedden uit elkaar rollen moet ik er wel bij zetten dat ze eigenlijk uit elkaar stonden en wij ze aan elkaar hebben gezet.

Super voor als je de volgende dag vanaf Schiphol moet vertrekken.

Een uitkomst als je vroeg vliegt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ramen kunnen niet open en de gang is heel gehorig.

Prima bedden en een prachtige badkamer. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Gratis shuttle naar Schiphol is perfect!

Heerlijk relaxen....
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen info in de kamer over bijv de ontbijttijden, geen menukaart van het restaurant.

Schoon, ruim, ondanks zo dicht bij Schiphol geen last van de vele opstijgende vliegtuigen. Geen gehorige kamers.

Douchewater liep niet door bij 1 van de overnachtingen, de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchewater liep niet door bij 1 van de overnachtingen, de overnachting pal na Pinksteren. Bleek een flinke kluit haren in het afvoerputje te zitten, wat ik constateerde nadat ik het aluminium rooster eraf haalde

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Je boekt het hotel voor parkeren van de auto. Het lijkt dat je auto tijdens de reis bij het hotel mag staan. Dit was niet het geval beetje misleidend. Echter was het personeel vriendelijk en had men vaker dit meegemaakt en kon de auto laten staan.

Transfer bus

Ik heb er geen spijt van.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat het een stuk goedkoper was om via een website te boeken ipv rechtstreeks. Hygiëne was prima, alleen de gang van lift naar kamer had nodig een stofzuiger nodig.

Het was de meest voordeligste waar plek was.

Goed geslapen en uitgerust aan de lange reis begonnen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De waskarren op de gang vind ik niet kunnen. In de gang lag vanalles op de grond dus stofzuigbeurt was wel nodig.

De kamers en bedden waren prima, de koffie/theevoorziening idem dito. Fijne ruime badkamer.

prima hotel en dichtbij luchthaven
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er bleken meerder hotels met dezelfde naam te zijn waardoor wij op de verkeerde shuttle bus zijn gestapt. Het zou fijn zijn wanneer bij boeking duidelijk vermeld staat dat je in de oranje shuttlebus moet stappen. Wij moesten nu een taxi nemen wat nogal zonde geld is. Bij navraag in het hotel blijkt dat dit regelmatig voor komt, lijkt me een kleine moeite om hierover een duidelijke vermelding te maken zodat het voor iedereen duidelijk is.

prima hotel en dichtbij luchthaven

Goed en efficient.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik vond de kamer niet echt goedkoop want het was zonder ontbijt.

De kamer was ruim en keurig. De shuttle bus was prima en kwam goed op tijd. Dat was de reden voor de keuze van het hotel.

Kamer summier.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

1ste kamer bed slordig opgemaakt. Een 2 persoonsbed gekregen ipv 2 aparte bedden. Op aanvraag andere kamer toegewezen gekregen. Strijkplank en strijk ijzer gevraagd die zelf moeten dragen.

Het was schoon.Personeel aan de balie was vriendelijk en behulpzaam.

Kort....
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik helaas geen gebruik maken vd kamer omdat ik heel erg allergisch reageer op het gloed nieuwe meubilair ....de stoffen die daar de eerste maanden uit vrij komen zijn voor mij fataal en dit is ook te onderbouwen met medische verklaring. Het hotel heeft mijn genoodzaakte annulering helaas niet geaccepteerd. Er waren geen andere kamers meer beschikbaar ... Ik vind het van zo'n hotelketen ver beneden peil om mijn annulering op medische gronden niet te accepteren....

Prima locatie als je dichtbij de luchthaven moet zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteit viel wat tegen. De badkamer vond ik niet zo fijn - je kon de deur niet openzetten waardoor het er wat bedrukkend was. Ik moest ook wat zoeken naar stopcontacten.

De locatie was goed - er is ook een gratis shuttle vanuit Schiphol Airport naar het hotel. Erg vriendelijk personeel.

Mooie kamer met veel ruimte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Op het eerste oog zag het er goed uit. Alleen zaten er wat kleine vlekjes op de handdoeken en de kopjes waren niet helemaal schoon. Verder niets te klagen.

Mooie kamer met veel ruimte. Het was ook fijn dat er een waterkoker aanwezig was voor koffie en thee.

Aangenaam

Het lange wachten in de bar om iets te drinken , na 40 min kwam een personeelslid de bestelling op nemen

Dat ik met de kinderen gebruik kon maken van het zwembad waardoor bij hen het wachten minimaliseerden

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima luchthaven hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het inchecken was al wat rommelig maar in de bar was de service al helemaal afwezig. Lang wachten op bediening, wisselend personeel, mensen die al naar huis waren. Geen reden om ons welkomstdrankje -dat was wel een mooie geste- verder uit te breiden met nog wat drankjes. Een gemiste kans.

Goede busverbinding met de luchthaven. Een grote kamer met een zeer ruime moderne hamman-type badkamer. Voldoende voorzieningen in de kamer. Ze hebben ook een gym en een zwembad die er goed uitzagen maar waarvan we geen gebruik hebben kunnen maken. Voor ons was het maar een nachtje voordat we gingen vliegen. Maar een stijlvol hotel, zeker de moeite om te overwegen.

kamer was ok maar stoffig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wifi was 3mb/s (extreem traag) ik kon niet eens skypen. Toen ik vroeg of ik betere wifi kon betalen kreeg ik een nee en de raad om op het onbeveiligd netwerk te gaan (4mb/s) ze unpluggde de router wel even maar dat hielp niet. Heb vastgezeten in een hal waarbij alle deuren inclusief de nooduitgang gesloten waren.(Het kostte me 20 minuten voor ik bevrijd kon worden) Personeel kwam me nogal onvriendelijk bevrijden, lange wachtrijeen aan de balie. restaurant was ondermaats, steak was goed doorbakken terwijl ik rare vroeg, groenten bij de steak was enkel gekookte ongekruidde bloemkool.(18 euro) moest naar de fitness en het zwembad door de lobby, ze beschikten niet over lockers dus moest in mijn sportoutfit door de lobby. " er was echt geen andere optie, heb het gevraagd. Al bij al was het echt ondermaats voor de prijs. het leek alsof ze net in een overname of dergelijke zaten.

kamer was ok maar stoffig

Uitgerust aan je vliegreis beginnen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Park en Fly mogelijkheid??? De kamer hygiëne was net voldoende.

De ligging tov Schiphol, de bereikbaarheid, de hulpvaardigheid van de receptiemedewerkers.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

dat de airco niet werkte, bij de overburen wel, maar in mijn kamer niet. toen ik er naar vroeg. zij ze dat de airco niet werkte omdat het nog te koud buiten was.

het waren ruimekamers

Mijn verblijf was kort. Maar kon makkelijk weg met de shuttle.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat heb ik net verteld in het vorige. En wat niet prettig is, is dat je met de shuttle bus niet geholpen wordt met je koffers. Ik ben ook in de rolstoel met de KLM gekomen. Ik kan mijn rechterhand niet gebruiken, dus geen hulp in de shuttle.

The bed was comfy. The only thing I did not like was: Dat je aankomt en je gaat naar je kamer.....................................al die bergen zakken met was in de weg dat stond me niet aan. Geen prettig binnenkomen geen mooi entree naar je room.

Heerlijk bed, chagerijnige balie medewerkster bij aankomst
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat we niet wisten dat er werkzaamheden uitgevoerd werden in de kamer recht boven ons en dus om 6 uur het hameren al begon :-(. Bovendien creditcard was garantiestelling maar werd als betaalmethode gezien en kreeg niet de kand cash te betalen.

Het bed was heerlijk comfortabel

Prima keuze bij vroeg vertrek vanaf Schiphol
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Je hoort wel de vliegtuigen en gepraat op de gang van andere gasten, maar dat weet je als je voor zo’n hotel kiest. Hebben we niet slecht van geslapen.

Prima hotel bij een vroege vlucht vanaf Schiphol. Gratis parkeren tijdens verblijf. Lang parkeren bedrijven zoals Quickparking zitten op een paar minuten rijden, voor het parkeren tijdens de vakantie. Goede bedden, moderne kamer met waterkoker en koffie/thee en flesjes water. Vlotte in-en uitcheckprocedure met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima verblijf voor of na een vlucht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ruime kamer. Fijn dat er twee bedden stonden. Prettige stoel met voeten steun. Efficiente kastruimte en ruime douche. Koffiezet apparaat aanwezig waardoor je zelf even thee of koffie kan zetten meteen bij het opstaan. Ik stel het altijd op prijs sls er niet slleen shampoo maat ook conditioner aanwezig is in de badkamer. De shuttle service van en naar Schiphol is zeer frequent.

Prachtige, betaalbare uitvalsbasis voor als je naar Schiphol of concert gaat!

De kamer was super. We hadden gerekend op een vierpersoons kamer met twee eenpersoons bedden en een slaapbank maar kregen een grote kamer met twee ruimtes. Twee x eenpersoons bedden, twee x tv en twee x koelkastje. Prachtige douche erbij en heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Grote tegenvaller !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel niet vriendelijk, denkt niet in oplossingen, was verwarring over shuttle vanaf Schiphol (moesten maar een taxi pakken), ontbijt was niet naar wens. Hadden na een vlucht van 10 uur wel behoefte aan een betere accommodatie. Dit hotel in ieder geval nooit meer !!!

De tweede kamer was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mn kamer was koud gehorig en aan de straat.Fijn dat er n andere veel fijnere kamer geregeld werd.Ik zou in de nacht gewekt worden en er zou een taxi worden besteld.Gewekt ben ik niet en de taxi was 20 minuten te vroeg besteld.Personeel was verder zeer vriendelijk.

De tweede kamer was prima

Functioneel als je tijdig moet vliegen vanaf Schiphol
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Echt smerige vloer. Gelukkig had ik slippers bij mij, maar het kraakte van het zand en de viezigheid. Badkamer wel redelijk schoon. Onderscheid tussen Best Western en Bastion is niet te zien. Vrij onzinnig onderscheid. Maar prijs- kwaliteitsverhouding was verder goed.

Kamer lekker ruim. Goed bed en weinig geluid. Prima gegeten in Bastion gedeelte. Eigenlijk is het onderscheid tussen de twee gedeeltes niet te zien. Shuttle prima geregeld en mooi op tijd. Dit hotel op het laatst geboekt vanwege annulering vlucht en voor een prima prijs.

Rampzalig koud !
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was enorm koud in de kamer ( ondanks het gegeven dat de verwarming op maximaal stond ). Met de stand op 5 werd de radiator amper lauw. Bovendien was het onmogelijk om de ventilatie van het raam volledig af te sluiten, waardoor je de ijskoude lucht echt voelde binnen stromen.

Viel erg tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Slechte services; geen keuken na 10 uur, geen room service, geen mini bar, wifi werk te niet, jongeren buiten hotel die wiet roken

Kamer standaard goed

niet tevreden 3,8
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ln prijs vergelijking gewoon slecht

kamer te klein.Verwarming deed het niet en erg koud in de kamer Badkamer met plaric cupjes,geen toebehore etc....

Fijn verblijf met een minder leuke afloop
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik had bij aankomst een lunchpakket besteld. Dit zou ik gebruiken als ontbijt, omdat er om 4:00 nog geen ontbijt klaar zou staan. Het pakket zou voor me klaar staan als ik uit zou checken om 4:00. Dit bleek echter niet het geval te zijn. De nachtreseptionist kon niets voor me betekenen. Want er was geen pakket en hij wilde geen geld terug geven. Ik heb dus 9,50 voor niets betaald en het is nog niet opgelost door de manager. Terwijl ik daar wel contact over heb gehad. Dus als de manager dit leest, hoop ik dat het alsnog wordt opgelost.

Mooie kamer, goed bed en geen last van vliegtuigen. Leuke bar, fijne uitstraling door het gehele pand. Het hotel hoort bij Bastion en alles was ook aangegeven als Bastion, wat in eerste instantie verwarrend was.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er is weinig van te vinden. Een standaard hotelkamer nabij Schiphol. Net iets te ver van het station en net iets te ver van de luchthaven. Slechts kort verbleven. Nog steeds prima.

Er is weinig van te vinden. Een standaard hotelkamer nabij Schiphol. Net iets te ver van het station en net iets te ver van de luchthaven. Slechts kort verbleven. Prima.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

De ligging t.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er kan geen raam open; dit gaat natuurlijk om het geluid van de overvliegende vliegtuigen. Weliswaar hebben we daar dus ook geen last van gehad, maar het niet kunnen openen van een raam doet een beetje beklemmend aan In de badkamer lag een handdoek die niet echt schoon was .

De ligging t.o.v. Schiphol: ideaal De gratis shuttlebus die ieder half uur naar en van Schiphol vertrekt Lekkere bedden Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Is in het verleden beter geweest
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

2x van kamer moeten wisselen. Na spullen uitgepakt te hebben, bleek de kamer nog bezet. Volgende kamer, na alles uitgepakt te hebben blijk verwarming defect. ( Verwarming kon niet uit ) 3e kamer stonk naar rook. Toen maar laten zitten

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De gehorigheid intern. We hoorden regelmatig deuren hard dicht slaan. Jammer dat de auto niet gedurende de tweedaagse reis kon blijven staan.

Nette en schone kamer en de rust om dichterbij Schiphol te zijn voor een vroeg vertrek met vliegtuig.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Na enkele baantjes zwemmen in het zwembad nog even genoten...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

(klein detail: matrassen en lakens verschuiven)

Na enkele baantjes zwemmen in het zwembad nog even genoten van een drankje in de bar. En dan heerlijk geslapen (op een zachte matras).

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Niet goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de nacht was ik verrast met iemand anders in mijn kamer !! Dubbele boeking, geen check !!!! Kreeg a wake up call waar ik niet om had gevraagd !! Geluidsisolatie was slecht in mijn kamer.

Airport shuttle

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Vies, slecht onderhouden, wel makkelijk vervoer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was ronduit vies, op verschillende plaatsen stof, schimmel in de badkamer etc.. Het bedieningspaneel van de airco was kapot (letterlijk een gat in het paneel). 's Nachts ging het brandalarm af, wat niet erg bevorderlijk was voor de nachtrust. Het ontbijt stond om kwart over 7 pas half klaar, verder wel een goed ontbijt.

De shuttlebus was handig, alleen de tijden en vertrekplaats waren tijdens de reis (mobiele website) lastig terug te vinden.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima te doen voor een nacht als je vroeg moet vliegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kapotte brand gevaarlijke stekker aan een nachtlamp en snachts veel lawaai van personeel door dichtgooien van containers ?

Voor 1 nacht goed genoeg aleen was het aan de warme kant op de kamer

korte nacht voor vertrek uit Schiphol
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We boekten het hotel omdat we vroeg in de ochtend op Schiphol moesten vertrekken en omdat we dachten dat we de auto op de parking konden achterlaten tijdens onze reis. Dat kan normaal gezien echter niet, maar uitzonderlijk gaf de receptie de toestemming. Bij de hotels aan luchthavens zou duidelijk moeten vermeld worden of de auto er al dan niet gratis kan geparkeerd blijven.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima doorreis-hotel voor een vliegvakantie .
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik zou het echt niet weten. Zelfs geen overlast van de vliegtuigen gehad.

Prima hotel als je vroeg moet vertrekken vanaf schiphol. Kamer was prima, bedden en badkamer super.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Standaard niveau
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Je moet met je bagage nogal wat deuren door alvorens je bij je kamer bent. Toegankelijkheid is minder en lastig met bagage.

Ligging is prima. Standaard service.

gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

een Omdat mijn groot vader, die moeilijk loopt hadden wij een kamer gevraagd met instap douche of iets soortgelijks met antislip mat. Dit was helaas niet beschikbaar bij aankomst.

goede locatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Vriendelijke ontvangst, snelle check in.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Entree leek helemaal afgezet. Pas bij navraag bij buurhotel kunnen ontdekken hoe binnen te komen maar dit zal tijdelijk zijn i.v.m. werkzaamheden.

Vriendelijke ontvangst, snelle check in. Prima kamer met ruime douche en badkamer. Flesje water op kamer. Ligging zeer dicht bij Schiphol.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

entrée werd aan gewerkt, matrassen erg slecht, tv gewoon op een tafeltje gedropped met een verkeerde afstandsbediening. Kortom, 163 euro voor een dergelijke kamer is meer dan schandalig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Brand alarm en hebben en geen reactie van het hotel gehad, s.morgens bij het inleveren sleutel gezegd en kwamen er toen pas achter dat dit s,avonds gebeurd was, hadden verder geen tijd want moesten naar het vliegveld. Dus de hele nacht wakker gelegen en dat wel voor €90,-- voor een kamer gaan daar dus nooit weer overnachten.

Heel erg warm geen raam open en airco maakt veel lawaai.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Jammer, boek dit hotel nooit meer.

Zie boven.

We konden niet ontbijten, ging pas om 07:30 open en wij moesten om 07:00 vertrekken, was een tegenvaller, boek dit hotel daarom nooit meer. Het diner viel ook tegen, niet veel keus, we hebben bij de buren gegeten.

matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Website gaf aan "vrij parkeren". Dat bleek echter alleen te gelden voor de nacht dat je verbleef bij het hotel. Daardoor heb ik dure parkeervoorziening moeten treffen.

Kamers prima.

gezien de prijs en het gratis transport van en naar Schiphol voor een kort verblijf aan te raden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wij hadden de transformator met kabels van de laptop in de kamer 3030 laten liggen. Bij telefonische navraag enige dagen later bleken deze zaken niet te zijn gevonden. Overigens slaagden wij er niet in internet te gebruiken met de nog geladen batterij.

het professioneel gedrag van het personeel aan de balie

Teleurstellend!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Via de boeking het idee gekregen dat je de auto een week bij het hotel kon laten staan. Dít bleek niet het geval, volgende keer maar weer naar Ibis.

Geen opmerking

Goede bedden en een goede douche
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Douchegordijn was erg smerig, onder het bed lag vuil van zeker een maand. Personeel achter de bar was onderling er veel aan het kletsen en kwam niet erg professioneel over. Drank die geserveerd werd was bedorven. Met excuus wel direct een nieuw glas gekregen, dat werd prima opgelost.

Goede bedden en een goede douche

Prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Absolute minpunt: er kon geen raam open, niet eens op kiepstand. Op een kleine kamer is dat altijd wel prettig.. Gelukkig was er wel een ventilatieluikje en airco voor frisse lucht.

Vriendelijke medewerker bij de frontoffice!

Meest waardeloze hotel ooit
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We kregen 2 keer een kamer toegewezen die reeds bezet bleek. Dit leidde door het late uur van aankomst tot boze reacties. Wij waren in de veronderstelling dat wij een fly-drive arrangement hadden geboekt. Bleek niet zo te zijn. Misleidende informatie bij boeking. Moesten dus alsnog op Schiphol een parkeerplaats regelen. Veel lawaai door startende vliegtuigen

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Het ontbreken van parkeergelegenheid, die er wel zou zijn, heeft ons ernstig in problemen gebracht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Op de site booking.com heb ik parkeer gelegenheid en shuttle aangevinkt naar Schiphol. Er bleek geen parkeergelegenheid te zijn. Daar stonden we zondagavond om 21.00uur. Met een vlucht op maandagmorgen voor de boeg zijn we tot in de nacht bezig geweest om parkeergelegenheid voor de auto te vinden. Mevr. Zei dat ik me vergist had. Bij thuiskomst de boeking nagekeken. Ik heb me helemaal niet vergist!!! Op de site staat: gratis parkeergelegenheid dit heeft ons ernstig gedupeerd.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Locatie is goed, kamers ruim genoeg en er is een lobby.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel vrij kort en weinig vriendelijk. Aanpassingen voor ontbijt werden heel onvriendelijk behandeld.

Locatie is goed, kamers ruim genoeg en er is een lobby.

Geen parkeergelegenheid en tijden shuttlebus niet te...

Geen parkeergelegenheid en tijden shuttlebus niet te gebruiken. Voor een vroegvertrekkendr toerist die lang wil parkeren waardeloos. Had dit duidelijk vermeld geweest had ik dit hotel nooit geboekt.

Goed verblijf ook mede door de hotelcshuttle

Het boven vernoemde.

In wastafel lag nog een pluk lange haren en in bad nog een lege flacon van shampoo of i.d. Bij de vraag hoe waren de eieren, nou er was bacon en bonen maar eieren helaas niet. Jammer !v

Prima locatie voor vertrek vanaf Schiphol

Jammer dat het ontbijt op Zaterdagochtend niet eerder is want onze vlucht was om 9.50 uur en omdat we buiten de EU vlogen moesten we 3 uur voor vertrek op Schiphol zijn. Hierdoor konden we niet het ontbijt nuttigen wat we eerder wel eens hebben gedaan. Het ontbijt is uitstekend.

Dichtbij bus en dichtbij Schiphol

Ijskoud zwembad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het zwembad was ijskoud. Dat zwembad was dé reden dat we voor 1 nachtje dit hotel hadden gekozen en er was nauwelijks in te zwemmen, zo koud was het. Het ontbijt vonden we matig. We hadden beter geen ontbijt kunnen nemen en kunnen ontbijten in de McDonalds tegenover het hotel.

Het personeel was vriendelijk en de kamer netjes.

Voor was het goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We hadden in een reactie geplaat dat we naar het festival gingen en het hotel had deze niet ontvangen, dus we hadden niet direct onze kamer, dus fout van booking.com. Personeel heeft extra hun best gedaan om ons direct een kamer te kunnen geven zodat we snel naar het festival konden.

De eitjes bij het ontbijt zijn super lekker, worden ter plaatsen gebakken hoe je zelf wilt. Top. Gratis busje om naar het festival te gaan!

Ik zou het hotel niet anbevelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel, Wi-Fi en TV werkte niet goed (helemaal niet tijdens stortregen), kamer kwaliteit en hygiene was zeer matig.

Ontbijt was lekker en zeker de moeite waard. Shuttle zeer handig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus Amsterdam Airport Hotel