Beoordelingen over Hotel Bigarré Maastricht Centrum 4-sterren

Van Hasseltkade 8, Boschstraatkwartier, 6211 CC Maastricht, Nederland

#37 van de 51 hotels in Maastricht

Perfecte ligging, goede kamers, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, maar heel slechte isolatie.
    • Deluxe Kamer

Heel slechte isolatie. Als wij teruggaan, vragen we uitdrukkelijk om een kamer die NIET aan de straatkant ligt. We hebben heel slecht geslapen door lawaai op straat, maar jammer genoeg ook in de gangen.

Uitstekende faciliteiten, alles voorzien wat nodig is en goede bedden, proper. Schitterende ligging!

Maar qua hotel en Lokaties super 👍

Jammer dat er geen plank of iets waar je je spullen voor je maku up enz..... Bij de wastafel dat mis ik. Jammer dat je niet kon reserveren qua parkeerplaats! als je slecht ter been ben en ook een rolstoel parkeer kaart heb.Maar voor de deur alleen drie uur mag parkeren! En dat vindt ik jammer qua niet kunnen reserveren bij jullie eigen parkeerplaats.

Mooi kamer,ligt lekker goed matras Lokaties super👍 Ontbijt ook super geregeld voor €16:00 Tevreden komen zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Super, fijn origineel ontbijt en mooie kamers!

Als ik dan echt iets moet zeggen zouden viltjes onder de meubels handiger zijn, het voelde op een gegeven moment alsof we het halve hotel wakker hielden als we 's avonds een stoel verschoven. En de locatie van de reserve toiletrol was niet zo handig want die regende regelmatig nat van de douche. Maar ach, dat zijn zulke triviale dingen...

Ontbijt, kamers, personeel, onderhoud... Uitstekend!

Hier komen we terug!

Heerlijk ontbijt met glaasje champi verse sinaasappelsap zalm en paling. Kamer aan de achterzijde geen verkeersgeluiden. Prima ligging bij het stadshart.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Kamer en locatie

Eigen parkeerterrein: bleek ‘s nachts afgesloten en afrit zat niet recht voor de ingang waardoor over de trottoirrand gereden moest worden.

Kamer en locatie

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prijs/kwaliteit verhouding is een beetje jammer , mooi dat je tot 11 uur kon uitchecken.

Uitzicht was een beetje jammer en de buren konden zou naar binnenkijken als je de gordijnen niet dicht had. Was deels schoon deels niet.. vonden nog haren van vorige bezoekers.

Simpel en makelijke hotel kamer

De ligging, de kamer, het ontbijt.

Eigenlijk viel er ons niks tegen... misschien dat er geen lift is, maar dat was niet zo belangrijk voor ons. De parking is wel aan de dure kant :-(

De ligging, de kamer, het ontbijt.

Niet voor herhaling

De ruimte in de kamer. Aan de raamkant bijna niet tussen het bed kunnen staan en aan de andere kant van het bed kan de badkamerdeur maar een klein stukje open. Lampjes kapot. Lamp vol spinnerag.Douchschuim leeg. Bankje voor het bed vol met vlekken.

Dichtbij het centrum. Binnen mooie oude details. Koffie en thee op de kamer

maastricht is denken we prachtig, maar hebben er niet van kunnen genieten,

wij hadden een kamer met zicht op de maas gevraagd, op zich ook gekregen,, maar maas ligt wel aan de overkant van de straat, voordeur net naast onze kamer wat nogal veel lawaai maakte bij het in en uitkomen hotel

ontbijt,properheid kamer, alles ok!

Locatie en ruime kamer, service en vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer

De eerdere recensies over t ontbijt vond ik uiteen lopen; €16,50pp voor zalm, paling, kaas en vlees en champagne, de broodjes of koffie was ik niet van onder de indruk. Het is aan uzelf of u dat de moeite vind. Ik vond het leuk een keer te proberen maar Maastricht biedt ook een enorme variatie aan lekkere ontbijttentjes.

Locatie en ruime kamer, service en vriendelijk personeel

Goede locatie , heerlijk ontbijt.
    • Deluxe Kamer

Bedden waren heel zacht. Douche (in de suite) was onder schuin dak. Ik (187cm) kon niet recht douchen. Veel te krap en te klein

Goede locatie , heerlijk ontbijt. Groot bad

heerlijke twee dagen

het viel niet echt tegen, we waren eerder hier geweest dus ik wist de weg. Maar er had iets meer uitleg kunnen zijn bij het inchecken.

persoonlijke service is fijn. Leuke setting van ontbijt en dat is net even anders dan anders, veel persoonlijker dan een groot buffet in een prachtige entourage.

De kamer en badkamer waar super schoon erg netjes, ook de...

De kamer en badkamer waar super schoon erg netjes, ook de airconditioning in de kamer was prettig met heel de dag de zon op de kamer een goede manier om het cool te houden. De ligging is top, langs de Maas en binnen 2minuten lopen naar het centrum.

Gezellig en ruim!

Als we de ramen open zetten, hadden we last van steeds de tik van stoplichten .

Heel vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers, gezellig ingericht. Top ligging in het centrum.

Heerlijk ontbijt,veel keuze.
    • Deluxe Kamer

25 euro parking hotel per dag is tamelijk duur. Er zijn uiteraard andere mogelijkheden in de buurt.

Heerlijk ontbijt,veel keuze. Uitstekende bediening. Moderne badkamer, topligging.

We hebben genoten

De broodjes bij het ontbijt waren niet vers. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd, echter het zoet beleg en de boter stond op een centrale plek.

De kamer met airconditioning was schoon en had prima bedden. De ligging was vlakbij het centrum. We konden alles lopend af.

Het was zalig genieten!

Alles was super! Fantastische ligging, mooie kamer met airco, luxe badkamer, zalig bed, piekfijn ontbijt, uiterst vriendelijk personeel, ... Het kon niet beter!

Prima vermaakt zoals altijd in Maastricht.

Een Bar en een terras.

Kamers prima. De luxe zit hem vooral in het feit dat het hotel bij het centrum ligt. Jammer van het ontbreken van een bar en een terras.

Een aanrader om te boeken.

Voor ons waren de bedden een beetje te zacht maar dat is voor iedere persoon anders.

De kamer was heel erg mooi en hygiënisch.De uitstraling van het hotel was fantastisch zowel binnen als buiten.Een geklasseerd pand maar alle nostalgie van vroeger is bewaard gebleven en mooi gerenoveerd zoals het hoort.Rustig gelegen op wandelafstand van het centrum en parkeermogelijkheid aan de achterzijde...TOP

geweldig in combinatie rieu

We hadden last van kleine zwarte muggetjes inde kamer geen idee waar ze weg kwamen hadden de ramen dicht dit was wat vervelend voor de rest prima

Het was goedprijs kwaliteit was prima

Kamer is schoon.

Er viel mij niets tegen. Als ik toch iets moet zeggen, dan zou het fijn zijn als er meer thee en koffie op de kamer zou zijn.

Kamer is schoon. Mooie inloop douche. Locatie perfect.

tegenvaller, veel te duur voor wat je krijgt!
    • Suite

hygiëne in de kamer! net aangekomen en 5 min op blote voeten gelopen, voeten hingen helemaal onder het stof! badkamervloer had nog plekken. het leek alsof enkel de lakens vervangen waren. we hebben 412€ betaald voor 1 nacht voor de suite, dan is hygiëne het minste. ook het ontbijt; het was heel druk waardoor we 3 kwartier hebben moeten wachten. maar toen het rustiger was en anderen kwamen om te ontbijten hadden deze het eten binnen 5 min en wij en de tafel naast ons hebben hier dan zelf nog achter moeten vragen, om dan uitgedroogd brood te krijgen. champagne zat bij in het ontbijt met onze suite; hebben dit pas gekregen als we er achter gevraagd hadden en kregen dit pas na het eten. voor 400€ vind ik dit schandalig.. personeel hierover aangesproken. ze zouden dit bespreken en iets laten weten; we hebben hier niets meer van gehoord.

heel mooie kamer, mooi uitzicht en groot terras. ligging was ideaal, personeel van de receptie was zeer vriendelijk

Ontbijt was erg goed.

In relatie tot de prijs had ik meer van de kamer verwacht.

Ontbijt was erg goed. Gratis thee, (oplos)koffie en een flesje water op de kamer. Goede locatie.

Het authentieke geheel van het pand, de meubels gecombineerd...

1 klein minpuntje: de hoofdkussens waren te dik en hard.

Het authentieke geheel van het pand, de meubels gecombineerd met de luxe faciliteiten (lift, mooie douche, fijne matras)

Matig Hotel, onpersoonlijk en vaak alleen engels sprekend personeel.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was onder de maat, oud bakje fruit, slecht brood. Kamers waren schoon, maar inrichting niet meer van deze tijd. Badkamer netjes, maar geen enkel plankje om toiletspullen uit te stallen Ramen konden wel open, maar op begane grond, zodat iedereen er in kan.

Kamers waren schoon

Super verblijf op prima locatie na bijwonen van concert Andre Rieu op het Vrijthof.
    • Deluxe Kamer

Wel wat gehorig. Ontbijt prijzig.

Heerlijke ruime en schone kamer met uitzicht op de Maas. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel en gastvrije ontvangst met koffie/thee of een drankje. Op goede loopafstand van centrum

Nachtje maastricht
    • Suite

De slotgracht tussen de bedden is niet fijn De prijs welke absurd omhoog gaat omdat Rieu speelt

De liging ten opzichte van het centrum en parkeergarage om de hoek Prima uitgebreid ontbijt alleen mogen de harde broodjes en croissant best warm zijn Maar wel verse jus en koffie en champagne erbij en prima vleeswaren en vis

Goed hotel om heerlijk van Maastricht te bezoeken.

Je moest bij aankomst aangeven tussen welke tijden je wilde ontbijten, dit ivm te weinig plekken anders om te ontbijten. ( hotel was compleet vol geboekt) Dat gaf ook meteen het probleem bij het parkeren, ze hebben dan ook meteen te weinig plaats om te parkeren bij het hotel. Het is allemaal goed op te lossen, maar toch net even jammer.

Geweldig ontbijt!

De vorige keer had ik een veel mooiere kamer in 5 , jammer , de kamer nu was beetje verouderd . De verduistering hangt veel te ver van het raam zodat het ochtendlicht al van 5 uur kwam piepen , heel makkelijk op te lossen door ze te verhangen .

Hotel ligt in een op loopafstand van centrum , heel vriendelijk personeel . We hadden een rustige kamer gevraagd en ook gekregen .

Prima tussenstop na n vliegreis en onze thuisreis.

Geen idee. Een te kort verblijf zie vorige vraag.

Wij hadden geen ontbijt genomen slechts n overnachting. Kan daar dus niets over zeggen. Ligging prima zo in het centrum. Wi

Heel aangenaam hotelletje tegen een zeer schappelijke prijs!

Lift ontbreekt misschien wel voor mensen die minder goed te been zijn.

Mooie, gezellige kamer, niet ver van het centrum en heel lekker en verzorgd ontbijt!

Aangenaam, en relaxed.

Het kluisje werkte niet, terwijl ik het exact op de juiste manier deed. Toen dat niet werkte had ik andere manieren geprobeerd.

Behulpzaamheid, en mensen die daar werken zijn vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

heel mooi pand

tijdens inchecken werd ons niet verteld dat er een keuze was qua ontbijt (werd gezegd dat het 16.50 kostte. Later werd ons van andere mensen duidelijk dat je ook voor een ontbijt van 10 euro had kunnen kiezen. Die keuze was ons dus niet voorgelegd.

heel mooi pand

Fijne uitvalsbasis tussen Centrum en Wyck
    • Deluxe Kamer

Parkeren kan niet direct bij het hotel, maar dat is vaak inherent aan een stadshotel. We misten een plancet in de badkamer, maar dat was ook alles.

De ontvangst, de ligging, de sfeer en met name het ontbijt. Bubbels en biefstuk met ei! Heerlijke koffie, vriendelijke bediening en een zacht prijsje. Zo fijn!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aanrader!

Goed ontbijt maar paling serveren kan echt niet meer in 2018. Daar is toch wel een duurzamer alternatief voor te verzinnen.

Mooie, ruime kamer met uitzicht op de Maas. Rustige omgeving, heerlijk geslapen.

Superdeluxe

Ontbijt was prestigieus. In eerste instantie vonden wij €16.50 pp wel aan de hoge kant voor een ontbijt maar dit was toch wel wat meer dan wat broodjes met een eitje en een jammetje. Heus champagne ontbijt met alles erop en er aan. Bedden zijn goed, kamer karakteristiek en op een top lokatie gelegen. Absolute aanrader!

De kamer was ruim en mooi ingericht, de matrassen en kussens...
    • Deluxe Kamer

De waterdruk was erg laag en er was geen afzuiging in de badkamer waardoor het er nogal vochtig bleef

De kamer was ruim en mooi ingericht, de matrassen en kussens comfortabel en de ligging van het hotel fantastisch, de markt op 10 minuten loopafstand

Prima hotel om Maastricht te bezoeken.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Kamer op de 3e verdieping (geen lift), Slecht afzuiging in badkamer. Rumoerig straatleven

Geweldig ontbijt met biefstukje en bubbels. Airco op kamer. Q-park om de hoek. Dicht bij het centrum

Prima bedden, fatsoenlijk hotel, maar 4 sterren wel wat ambitieus.

De receptie had duidelijker mogen zijn waar we konden parkeren. Er zijn nu 3 bekeuringen uitgedeeld op een plek direct tegenover het hotel.

Goede bedden, kamers netjes

Prima hotel op een prima locatie met een heerlijk ontbijt

Het advies om de auto in de Q park parkeergarage te parkeren. Beetje zakelijk misschien maar als ik € 25 kan verdienen door parkeren op eigen terrein dan had ik dat geadviseerd. We gingen pas om 17 uur weg en dat was volgens de receptionist te laat maar er waren nog wel twee parkeerplaatsen leeg. Nu dus € 25 in de parkeergarage gespendeerd. Voor ons maakte dat niet uit - misschien iets om te overwegen voor het management

Het was warm en daarom was de airco prima die nacht. Lekker ontbijt geserveerd door heel vriendelijk personeel.

lekker ontbeten en ligging tov centrum is ideaal.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De kamer die we geboekt hadden viel tegen. Een bed wiebelde heel erg en de balken in de kamer zaten vol met dikke laag stof. Hebben slecht geslapen door de stof die op onze longen en neus sloeg. Daarnaast ligt het aan een drukke weg: er was de hele nacht door lawaai.

lekker ontbeten en ligging tov centrum is ideaal.

. Mooie ruimte om te ontbijten.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt werd aan tafel gebracht, maar was duidelijk s'morgensvroeg al op de schotels gelegd omdat de kaas al wat was uitgedroogd. De zeep boven het bad was leeg. De parking was duur, moet je 25 euro per nacht extra voor betalen.

. Mooie ruimte om te ontbijten. En de bedden waren zeer goed. ondanks we aan de straatkant lagen geen hinder van lawaai.

• Deluxe Kamer

Er was s’middags toen we aankwamen geen koffie of een pilsje te krijgen. Dit staat wel op de menukaart.

Ontbijt was perfect verzorgt. We werden met 10 man aan een grote tafel gezet en netjes bediend.

mooie grote kamer, vriendelijk personeel

Het is erg gehorig, heb de buren moeten vragen hun TV zacht te doen. Sommige kamers op hoogste etage (niet de mijne) worden heel heet en/of schijnt een felle lamp - die op het gebouw is gericht - naar binnen.

mooie grote kamer, vriendelijk personeel

Al met al een oké verblijf! Een 7!

Het was wat stoffig, de airco was kapot waardoor het erg warm was op de kamer! En het ontbijt had wat verser gemogen.

Lekkere bedden! Vriendelijk personeel! Goede locatie in het centrum.

Heerlijk hotel dichtbij het centrum!

Niks!

Het ontbijt was heerlijk, glaasje cava en een heerlijk omelet met spekjes en biefstuk! De ligging van het hotel is super, je loopt zo naar het marktplein en dan sta je in feite al midden in de stad. Het personeel is zeer vriendelijk en de prijzen van de bar zijn heel netjes! Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, ik zou zo weer terug gaan.

Heerlijke dagen in Maastricht en in het hotel.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Personeel beetje stug, croissants en harde broodjes bij ontbijt op rantsoen. De regel is 1 croissant per twee personen ? Parkeren bij hotel erg kostbaar en altijd voor de volle verblijfsduur.

Mooie locatie, overal in de buurt. Mooi klassiek pand/kamer. Heerlijk geslapen.

• Deluxe Kamer

Slaapkamer geen spiegel, geen kast voor langer verblijf is dit wel handig, zachte douche straal, douche gordijn zit er goedkoop uit, geen scheer spiegel.

Mooie kamer, prijs/kwaliteit prima, schoon.

Het was echt fantastisch!

Als je wat ouder bent, zou een handvat(steun )in het bad wel fijn zijn om je vast te houden..

Zeer goed! En heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Genoten in mooi, klein en stijlvol hotel

parkeertarief van 25,- maar bij parkeergarage de Griend aan de overkant van het water echter goedkoop kunnen parkeren. ontbijt mag iets gevarieerder, verder prima.

fijne sfeer, mooie ontbijtruimte, goede bedden, kamer met hoge plafonds en grote douche.

Fantastisch!

Ontbijt was heel goed verzorgd, uitgebreid. Als iets op was kon je meer vragen. Kamer was prima, schoon en ruim. Op loopafstand van het centrum . De auto kon vlakbij geparkeerd worden. Het hotel is zeker aan te raden, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Uitstekende locatie in het centrum van de stad, loopafstand...

Uitstekende locatie in het centrum van de stad, loopafstand van het station en centrum. Mooie, ruime kamer in authentieke stijl en prachtige moderne badkamer.

Uitstekend hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekend hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Parkeren is even duur als een nacht in de nabijgelegen parkeergarage. Jammer dat dit niet bij de prijs in zit, aangezien het terrein nu deels onbezet was.

Wij hadden een fijn, grote 3-persoonkamers. De kamer was gelegen aan de voorkant, langs de weg. Dat was wat jammer, want dat veroorzaakt veel geluidsoverlast.

Prima hotel in het centrum van Maastricht

Ligt aan een doorgaande drukke straat. Gehorig als je met het raam open slaapt

Locatie is top, ontbijt is prima verzorgd maar dat mag ook voor € 16,50 pp

Ons verblijf was heel goed

Als gezegd wordt dat er op de kamer Thee en koffie is, moeten er ook voor 2 of meer overnachtingen theezakjes zijn. Dat was niet zo.

Centraal gelegen hotel, met een ruime kamer voor ons en daarin de comfort die voor ons voldoende was

omdat ik niet op tijd kon inchecken werd de sleutel bij het...

kamer aan de straat kant toch behoorlijk gehorig. Ontbijt wordt wel wat laat geserveerd als je om half 9 in de MECC moet zijn.

omdat ik niet op tijd kon inchecken werd de sleutel bij het restaurant waar ik nog moest wachten op eten door een medewerker persoonlijk afgeleverd. Wat een service!

Hotel is iets te duur voor wat je krijgt! Maar ontbijt compenseerd een hoop!

- We hadden de deluxe kamer maar kon niet het deluxe ontdekken. Zelfs voor een "normale" kamer heb ik het gevoel er teveel voor te betalen! - Kamer was naast de buitendeur welke met een behoorlijke klap dichtvalt! Dat is 's-nachts erg vervelend! - Minder in het centrum dan aan de hand van omschrijving ingeschat. Maar dit was niet onoverkomelijk!

- Het ontbijt was geweldig. Werkelijk waar voor je geld! Verse jus, zalm, paling en eieren naar keuze. - Parkeren achter het hotel was erg fijn. Via de achterdeur te bereiken. - De bedden sliepen prima.

Hadden geen klachten, heb aan de receptie doorgegeven, wat ons op viel dat de overgordijnen op kamer 532 erg gekreukt waren.

Het was een prettig verblijf, waren allemaal heel tevreden

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Elke ochtend vroeg begon er een bladblazer direct onder ons raam, vervelend als je uit zou willen slapen.

Zeer hartelijke ontvangst, erg mooie ruime kamer, fijne badkamer.

Mooie en propere kamer, een nette badkamer!

De matrassen lagen niet slecht, maar waren ietwat doorgelegen. Om in de gaten te houden voor de toekomst ;) Dit mag zeker wel geen reden zijn om het hotel niet te boeken!

Mooie en propere kamer, een nette badkamer! Op enkele minuutjes wandelen van het centrum, mooi zicht op de Maas. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk verblijf met fantastisch ontbijt
    • Deluxe Kamer

De deluxe kamer was een prettige ruime kamer, misschien iets onrustig omdat het aan de straatkant lag. Door de grote drukte in het weekend was het wel wachten op het ontbijt, met name de koffie en verse jus.

Het ontbijt was een heerlijke verassing. De deluxe kamer was een prettige ruime kamer, misschien iets onrustig omdat het aan de straatkant lag.

Prima. Ontbijt elders gedaan voor de helft van de prijs!!!!
    • Deluxe Kamer

Dacht dat prijs ontbijt inbegrepen was. Onduidelijk bij boeking op booking.com. Ontbijt duur!!! 16.50 euro pp per dag is 66 euro voor twee nachten extra. Onverwachte extra kosten. Misleidend. Wie moet hier duidelijker zijn ? Wrsch booking.com

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fijn en mooi verblijf

Het personeel was niet bijzonder vriendelijk. Bij ontvangst werd alleen verteld waar de kamer was, toen we de volgende dag uitcheckten om 12u (op 11u) werd ons verteld dat we te laat waren en we de uitchecktijd zelf op de site hadden moeten opzoeken.

De kamer was veel ruimer dan verwacht en had uitzicht op het water. De badkamer was ook erg groot en heel modern!

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Top.

Bij de douche was geen scherm waardoor een groot deel van de badkamer helemaal nat werd. Hier waren ze mee bezig dus dit komt.

Locatie helemaal goed, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit helemaal goed !!

De kamer was ruim en de locatie was prima

Het ontbijt was erg luxe gemaakt en zou best wat minder kunnen. Wij zitten niet te wachten op champagne bij het ontbijt of biefstuk bij de gebakken eieren. Onnodig duur gemaakt.

De kamer was ruim en de locatie was prima

De locatie is prima, in de buurt van alles wat je wilt...
    • Deluxe Kamer

Ik miste een passpiegel in de kamer

De locatie is prima, in de buurt van alles wat je wilt bezoeken in Maastricht. Het hotel is gevestigd in 3 oude panden en smaakvol ingericht. Het bed was heerlijk, de badkamer lekker ruim en de kamer (aan de achterkant) erg rustig. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt.

Kwamen voor de TEFAF en hebben gebruik gemaakt van de pendelbus, prima geregeld.

Je kon het raam 's nachts niet open laten staan, we zaten op de 1e verdieping en hadden veel geluidsoverlast van voorbijgangers en auto's met luide muziek. Aan de overkant aan de kade ook veel overlast van jongeren die geparkeerd stonden en de portieren van hun auto open hadden staan met harde dreun muziek, 2 agenten stonden er gewoon bij!? Volgende keer misschien hoger of aan de achterkant zitten?

Kamer (suite) was ruim en schoon, badkamerperfect.

Top, onthouden en terugkomen!

Late arrival moet je even doorheen bijten :-)

Schitterende kamer (531) op een prachtige plek in de stad. Heerlijk ontbijt met een paar glazen Rosé prosecco en een Egg-steak...

Neutraal hotel met ruime kamers
    • Deluxe Kamer

Alle bedden zijn een combi van twee eenpersoons tegen elkaar. Beetje kitchy decor, maar is natuurlijk persoonlijk. En buiten de kamers is er niet zoveel. Ligging aan straat minder sfeervol, maar als je de hoek om bent, sta je meteen in het centrum en gezelligheid!

Doordat het een historisch pand is zijn alle kamers anders. Bij incheck vriendelijk ontvangen en toen we vroegen of er ook een andere kamer beschikbaar was werd meteen de andere beschikbare kamer gegeven. Kamers (deluxe) zijn groot en prima ingericht qua bedden en meubilair. In de tweede kamer was een mooi bad.

Klassiek ingericht hotel maar slechte prijs/kwaliteitverhouding

De kamer was sfeerloos en saai en rook muf. Er zat een gat in het bedlaken en er was alleen zeep, geen shampoo, in de badkamer. Aan de Maas tegenover het hotel liggen twee coffeeshop-boten en de bezoekers daarvan veroorzaken 's nachts een hoop lawaai met geschreeuw en harde muziek in auto's.

De ligging aan de rand van het centrum van Maastricht is fijn en het is op loopafstand van het centrum. Het hotel heeft mooie oude details zoals een oude stenen vloer. De bedden waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Op de site onduidelijk aangegeven dat het ontbijt niet...

Op de site onduidelijk aangegeven dat het ontbijt niet inclusief was. We hebben met 4 personen voor de booeking naar de “advertentie” gekeken en dat niet eruit op kunnen maken. Dus een verrassing bij de komst.

ik heb een leuk weekend gehad en de locatie werkte daar zeker aan mee

de parkeergelegenheid op het terrein zelf was erg duur, €25,- per nacht. Daarvoor kan de auto ook in de nabijgelegen parkeergarage (20 meter verderop) staan. Is dus geen extra faciliteit! (daarbij stond er ook een bedrijfsauto met aanhanger, dwars achter mijn auto geparkeerd, nu had ik de auto niet nodig en weet ook eerlijkheidshalve niet hoe lang deze er heeft gestaan, maar toch voor €25 hoor je niet klem gezet te worden)

de kamer is heerlijk, ruim en goed verwarmd; ontbijt als altijd lekker en goed verzorgd. Er waren deze keer wel veel nieuwe medewerkers (trainees) en dat maakte het wel erg druk en soms onoverzichtelijk. Eetkamer kan praktischer worden ingericht zodat je geen last hebt van langlopende mensen.

Pand, ligging, ontbijt, service

Zolder is erg warm s nachts. Het lijkt wat te druk voor t personeel, kan ten koste gaan van klantgerichtheid. Kok reageerde wat overspannen bij t ontbijt. Receptie onderbezet. Ander personeel bij t ontbijt was erg klantgericht.

Pand, ligging, ontbijt, service

Heel fijn weekend gehad, je voelt je welkom

Onze kamer was heel ruim, zelfs voor 3 personen, met een moderne fijne badkamer. Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Prachtig mooie locatie. Personeel was ontzettend vriendelijk.