Beoordelingen over Hotel De Bilderberg 4-sterren

Utrechtseweg 261, 6862 AK Oosterbeek, Nederland

#1 van de 2 hotels in Oosterbeek

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Fijn verblijf gehad, aanrader!

Er waren spinnenwebjes op de kamer.

Erg prettig hoe ik ontvangen werd, er werd tijd voor me genomen. Al was het best druk. Het personeel groette mij vriendelijk in de gangen. De ramen stonden 's morgens in de gang boven open, erg fijn.

De foto's doen vermoeden dat je een badkamer krijgt met inloop douche, helaas kregen wij een kamer met dakkapel en bad met douchegordijn. Alles werkte maar wel aan modernisering toe. Het bestek en de theeglazen bij het ontbijt waren niet schoon. Ook jammer dat er geen kleine verpakkingen van bv. hagelslag, honing of ontbijtkoek waren, is hygiënischer.

Mooi gelegen rustig gelegen in de natuur maar toch dichtbij Arnhem.

geweldig.........en ook personeel supervriendelijk en behulpzaam......

geen idee.....alles was naar wens........of eigenlijk klein dingetje bij ontbijt een klein afvalemmertje op de tafel voor klein afval rest top........

o ontbijt was super keuze genoeg, voor ieder wat wils..... kamers ruim en badkamer ook fijn grote douche en groooot bed heerlijk geslapen.......ook fijn de waterkoker op de kamer voor heerlijk kopje thee en koffie.......komen zeker keer terug.....

fantastisch

het ontbijt was heel lekker , gevarieerd en verzorgd en vers !! ook de bus en het 3 gangenmenu op de avond van helene Fischer was super georganiseerd ! dit was top !!

Bij binnenkomst de dame aan de ontvangstbalie

Bij binnenkomst de dame aan de ontvangstbalie Was veel te traag..ze zag dat er meerdere mensen moesten inchecken en taxi/bus moesten hebben ivm concert, maar bleef op haar gemakkie werken ....jammer!

Mooi hotel , goed gegeten en heerlijke bedden

Personeel was beleefd / rustig maar toch stoorde het dat er fouten werden gemaakt met de boeking . Er waren 2 koppels met dezelfde naam , deze kregen dus ook alle twee dezelfde kamer toebedeeld . Ook met afrekenen ging het fout . Tevens hadden wij de bus betaald ( naar gelderdome ) en met afrekenen hadden ze dit niet afgeboekt , waardoor er weer extra werk was en wij ons moesten verantwoorden mbt de rekening . Had wel verwacht van dat dit beter geregeld was. Tevens was het erg jammer dat we na het concert wel in de bar terecht konden , maar personeel was er niet op berekend . Drank duurde erg lang , personeel kon het niet aan om snacks te maken ???? Als je weet dat er zoveel klanten naar een concert gaan dan zorg ook dat er personeel in de bar staat.

Ontbijt was geweldig goed, bedden waren prima . Kamer wel gedateerd , maar was schoon Personeel vriendelijk en correct Zeer goed gegeten bij het Italiaans restaurant 👍

Prachtig gelegen accomodatie , rustig en volledig omring door groen.

De kamers zijn misschien wel eens aan vernieuwing toe. Maar dat heeft ons zeker niet gestoord.

het ontbijt was meer dan voldoende. veel keus. Maar dat mag dan ook wel voor 17.50 Euro

Heerlijk genieten in een prachtige omgeving

geen airco

Mooie locatie, vriendelijk personeel, goede service, mooie kamers, goede parkeergelegenheid. Heerlijk uitgebreid ontbijt, in restaurant heerlijk gegeten. Oosterbeek is een mooie plaats

Nette kamer en comfortabele bedden

Dat je lang moest wachten bij inchecken. De bar s'avonds, bediening heeft geen structuur. Onze bitterballen zijn 2x aan iemand anders opgediend en de 3e x hebben ze bijna 10 minuten bij de bar gestaan, omdat er net een bus met gasten binnen was gekomen en ook iets wilde drinken.

Nette kamer en comfortabele bedden

Heel fijn hotel.

Niks.

Heel fijn hotel. Schoon netjes en uitstekende faciliteiten. Bleven maar een nachtje maar zeker aan te bevelen voor langere periode. Ontbijt zeer uitgebreid.

Ok verblijf maar bedienend personeel ondermaats

Bediening restaurant en bar was zwaar ondermaats Hoofdgerechten vielen tegen, 4 steaks en 4 x verkeerd gebakken. Verder geen goede opvolging van klacht. Zelf drankjes moeten bestellen en halen in bar terwijl er gewoon bediening zou moeten zijn op het terras.

Prima ontvangst Receptie bij reservering en gedurende verblijf uitstekend. Kamer prima

Degelijke kamer met mooi ontbijt voor een redelijke prijs,...

Degelijke kamer met mooi ontbijt voor een redelijke prijs, Rustige omgeving. Vriendelijke bediening. (met pluim voor de jobstudent kelner van Zondagavond)

Eenvoudig maar goed ontbijt.

Kamer was eenvoudig misschien omwille van dieren. Honden waren welkom.

Eenvoudig maar goed ontbijt. Vriendelijk personeel en een mooi omgeving. Zwembad en sauna prima.

Verblijf is voor herhaling vatbaar.

Geen tegenvallers.

Ontbijt was heerlijk, kamers waren ruim. De bedden en matrassen waren fantastisch. De bosachtige omgeving van het hotel is heerlijk. Er zijn genoeg dingen te doen in de omgeving.

Huisdieren welkom die door het personeel ook nog eens werden...

Ietwat warm op de kamer en het dekbed maakte het er niet koeler op. Gelukkig wel een blower aanwezig om enigszins wat af te koelen.

Huisdieren welkom die door het personeel ook nog eens werden verwend met een honden welkomspakket

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Uitstekende ontvangst.

Onze kamer zat direct bij het trappenhuis, waardoor we wel veel mensen hoorden lopen en praten. ‘s Nachts trouwens weinig last van gehad.

Uitstekende ontvangst. Oudere locatie, maar van binnen helemaal modern, zowel de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes. Super uitgebreid en lekker ontbijt. Fraai gelegen in de bossen.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Kort (slechts 1 overnachting) maar voor herhaling vatbaar.

Aanzicht van buiten doet nostalgisch aan, maar van binnen alles modern, strak en netjes. Voldoet ruimschoots aan de eisen van deze tijd. Supervriendelijk en correcte bediening.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Mooie locatie in de bossen, zwembad en sauna, fietsverhuur,...

Bij het ontbijtbuffet dat tot 10u open zou zijn, werd vanaf half9/9u niet goed meer aangevuld, bijv. bruin brood was dan al op en een van de twee koffie automaten werd al schoongemaakt. Het was een aantal keer niet mogelijk om te reserveren in een van de twee restaurants in het hotel omdat dit al volgeboekt was door gasten van buiten het hotel. Jammer dat er tot dezelfde dag geen plaatsen achtergehouden worden voor hotelgasten. Voor een 4* hotel wat gedateerd interieur met matige ventilatie op de slaap- en badkamers.

Mooie locatie in de bossen, zwembad en sauna, fietsverhuur, vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne bedden, hygiënisch.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Uitstekend hotel op prachtige locatie en niet goedkoop maar prijs kwaliteit prima in balans.

Ik had moeite de prijs van het ontbijt dan wel lunchpakket te vinden. Tevens waren de snacks in de bar niet duidelijk op de website. Dat zijn in deze tijd van automatisering en digitalisering wel punten die extra aandacht vragen.

Het is een grootschalig hotel met toch een rustige en vriendelijke uitstraling. De incheck week af van het normale omdat de receptioniste zich bij ontvangst netjes voorstelde. De uitleg was zakelijk maar duidelijk en volledig. Geen onnodige poespas en geen uitleg over het zwembad wanneer je daar toch geen gebruik van maakt. Ruime parkeergelegenheid.

Heerlijk genieten en ontspannen verblijf

Ontbijt was zeer massaal en geen zitplaats te vinden, meeste plaatsen gereserveerd. Wel begrip voor deze situatie gezien de Airborneloop.

Prachtige omgeving en natuur. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Mogelijkheid voor huur fiets. Dichtbij natuur, cultuur en uitgaan. Prima kamer, goed verzorgd.

Aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar

De badkamer bleek een 20 cm. hoger te liggen dan de vloer van de slaapkamer en dat is een hele stap - vooral als je niet meer zo goed ter been bent en 's nachts naar het toilet wilt. Het niveauverschil is niet aangegeven (attenderingstrip) en wij vonden dit het enige serieuze manco tijdens ons verblijf. Er was op de kamer geen bagagerek voor onze koffers. De bediening op terras en in restaurant liet soms lang op zich wachten. Dit kan echter samenhangen met de toestroom van gasten na de Airborne wandeling

De Bilderberg is stijlvol en betaalbaar. De inrichting en de atmosfeer zijn aangenaam, de locatie in de bossen heerlijk. De kamer, en de badkamer, waren uitstekend, het personeel is aangenaam. De keuken is goed maar in het 'gewone' restaurant niet opvallend. Ontbijt is groots.

het personeel

kamer gehorig, veel geluid van onderburen die op balkon zaten zodat je niet kon slapen, niet fijn als je de volgende dag aan wandeltocht meedoet ontbijt was niet genoeg aangevuld

het personeel

Personeel!

Onze kamer hier en daar wat gedateerd. Kozijnen ramen, versleten gordijnen en badkamer vielen hierin op.

Personeel! Vriendelijkheid hebben ze hoog in het vaandel. Soms bijna komisch dus moet niet te worden maar wij konden het waarderen.

Mooi, aangenaam en rustig gelegen hotel, een echte aanrader

De fietsenstalling was spijtig genoeg te klein

Mooi hotel gelegen in rustig en bosrijke omgeving, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, één van onze vrienden had een attentie gekregen voor haar verjaardag (werd wel vermeld bij het boeken van dit hotel), uitgebreid ontbijt in een aangename ontbijtruimte, kamers waren heel proper, ronduit super verblijf!

Voor herhaling vatbaar. Ik beveel dit hotel zeker aan.

Niets. Aangezien ik hier vaker heb gelogeerd.

Het ontbijt was prima. Kamers ook. De locatie van dit hotel is natuurlijk optimaal een prachtige omgeving en veel natuur en een fijn terras. De keus uit 2 restaurants; dus voor elk wat wils.

Dit is voor herhaling

Eigenlijk niets, maar waar ik persoonlijk last van had, was de geur parfum , die ik in de hal te veel vind overheersen, kan stukje minder.

De ontvangst was, zeer goed. Bedden lagen goed, En een super heerlijk ontbijt. Locatie is voor iedereen wel wat , te zien of te doen.We hebben gebruik gemaakt van het zwembad en fitness , en die zijn prima in orde , water was goed van temperatuur.Komen graag terug

Kamer waren prima.

De zwembadfaciliteiten hadden beter gekund. Filter zwembad werkte niet nmm. Water was viezig. Kranen etc bij de douche zijn aan vernieuwing toe. Ook geen handige planken oid om je spullen op te leggen bij de douches/kleedhokjes.

Kamer waren prima.

Locatie.

Badkamer wat gedateeed en krap.

Locatie. Mooi gelegen en ruim complex met voldoende parkeergelegenheid. Arnhem centrum met bus en taxi uitstekend te bereiken.

Dit kan echt veel beter weten we uit ervaring!!!!!

Het ontbijt was niet Bilderberg waardig, erg onsmakelijk gesneden fruit ,weinig brood keuze, vieze tafel en vloer, waarschijnlijk nog van het diner van de vorige avond! Bij uitchecken genoemd, werd voor ons gevoel niet serieus genomen, zo jammer

Kamer in tweede instantie, we hadden een verkeerde kamer gekregen , is na klacht netjes opgelost.

Zeer goed.

Het wordt erg warm op de kamer als de zon een beetje schijnt. verder zou er een mogelijkheid op de kamer moeten zijn voor een kop koffie of thee.

Vriendelijkheid personeel, en algemene indruk hotel. De ligging is geweldig op de Veluwe met vele mogelijkheden in de buurt. Eten is in restaurant goed, het ontbijt is zeer goed.

Uitstekend verblijf en voor herhaling vatbaar.

De accommodatie beviel me het meest vanwege de luxe uitgevoerde badkamer. Ook het zwembad en de fitnessruimte zijn aan te bevelen. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid. Ik heb genoten van het broodje gerookte zalm.

Heerlijk!

Geen mogelijkheid om koffie/thee te maken op de kamer en geen tissues in de badkamer.

Fijn hotel, mooie ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt en ook ‘s avonds lekker gegeten

Stijlvol hotel.

Kamer op bovenverdieping was heel erg warm (29/30 graden). Geen airco. Toen wij hierover klaagden is er een mobiele airco geplaatst. die de temperatuur iets liet dalen. Toch verwacht je dit niet in een hotel van deze klasse.

Stijlvol hotel. Mooie omgeving. Goed ontbijt.

Aangenaam verbijf

Wij hadden gevraagd om kamers dicht bijeen te krijgen, wij waren met 2 koppels en 1 persoon alleen. Nu was de kamer van de persoon alleen helemaal aan de andere kant van het hotel en dan ook nog eens op een gang waar precies niemand logeerde. Dit was een beetje eng en we vonden dit niet zo leuk. Wij hebben wel gevraagd of we konden wisselen maar dat was absoluut niet mogelijk.

Het ontbijt was heel goed, alles wat je nodig had, was aanwezig.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een hotel waar alles tot in de puntjes is verzorgd met uitstekend personeel

Niets, het was top!

Zeer vriendelijk en attent personeel, mooie kamers met een heerlijke badkamer en alles tot in de puntjes verzorgd. Ik was ook aangenaam verrast dat de keuken, die inmiddels was gesloten toen ik tegen 23.00 uur aankwam, toch nog een bord pasta voor mij wilde maken. Met daarbij een lekker glas rode wijn, de favoriet van de serveerster, was het een lekkere afsluiting van de dag. Aangezien het hotel prachtig is gelegen in de bossen heb ik de volgende dag nog lekker een rondje kunnen rennen en daarna heerlijk ontbeten.

ons verblijf was matig

wij hadden via booking Com geboekt. Voor luxe kamer. Maar kregen deze niet. Ook via booking .com moeilijk te zien achteraf wat je nu precies hebt geboekt. Na 2 kamers te hebben afgewezen. 1 kamer in een hoek van het hotel. En 1 kamer zonder gerenoveerde badkamer. Uiteindelijk de Dede kamer genomen viel nog tegen voor een luxe kamer. Ik vindt het geen 4 sterren waard. En het ontbijt was ook matig.

De omgeving is erg mooi.

Heerlijk ontspannen dagen gehad

We vonden het jammer dat er geen bad in de badkamer was, maar er was wel een super regendouche

Heerlijk ontbijt, fantastisch diner Fijne fitness, heerlijk zwembad Kortom heerlijk hotel met een prachtige omgeving

Super hotel

Grote pijp bij het raam, maakte veel herrie. Hierdoor wat slechter geslapen omdat de ramen vanwege het warme weer open moesten.

Het hotel op zich, locatie en personeel

Heerlijk rustig!

Hopelijk kunnen jullie iets doen aan de warmte op de kamer. Dan zou het nog aangenamer zijn. Nog een tip: we misten op onze kamer een koelkastje. Erg prettig in een warme zomer.

Prachtige locatie om vanuit hier de Veluwe te verkennen. Zeer schoon en prettig personeel. Heerlijk ontbijt. Fijn dat je gewoon op deze locatie kunt dineren.

Uitstekend en ontspannend verblijf om de Hoge Veluwe te ontdekken

Geen airco in de kamer... maar is natuurlijk enkel relevant als het buiten echt heel warm is. Voor de rest is dit een zeer goede lokatie !

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt Vriendelijke personeel Goede faciliteiten (zwembad, gym, restaurant, lounge bar) Uitstekende uitvalsbasis om de regio te verkennen

genoten.

ijskastje op de kamer vinden wij altijd fijn, deze ontbrak

Prima ontbijt, gedateerde kamer maar wel met hele goede bedden. prachtige omgeving. Zeker voor een volgende keer in gedachten te houden

We konden nog heel laat terecht.

Geen koffie/ thee op de kamer. Ontbijt zat niet bij de prijs in en was daardoor prijzig

We konden nog heel laat terecht. Personeel was heel behulpzaam. Zwembad en sauna gratis

Erg goed

Jammer dat er bij het inchecken niet gezegd is dat voor het diner gereserveerd moest worden. Nu was het vol en hebben we wat gegeten in de bar. De tweede avond hebben we wel gereserveerd,

Accomodatie geweldig!

Heel tevreden en voor herhaling vatbaar.

Eventuele kleine bar op kamer , geen must.

Uitstekend ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Probleem met airco werd na melding binnen de kortste tijd verholpen.Prachtige ligging hotel.Uitstekende avondmaaltijd Italiaan met vriendelijke bediening

Wij hebben het echt naar ons zin gehad. Het hotel en de omgeving.

Helaas niets viel ons niets tegen.

De rust in het hotel. De vriendelijkheid en geduld van het personeel. De omgeving waarin het hotel staat. De kamers waren schoon en netjes ingericht.

We werden op een kamer weggestopt zonder airconditioning.

We werden op een kamer weggestopt zonder airconditioning. Stond een héle kleine ventilator die de warmte lucht rondblies. Beschamend voor zo'n hotel. Bij de receptie zeiden ze dat we een mobiele airco hadden moeten vragen. Als of ze dat zelf ook niet konden bedenken als het 30 graden is.

Prima voor op doorreis maar gedeeltelijk aan vernieuwing toe

De kamers en een gedeelte van het gebouw was erg gedateerd. Badkamer met douche in bad, putje dat niet doorloopt, butsen en afgebladderd houtwerk in badkamer

Hoewel slaapkamer en badkamer gedateerd waren was het bed goed. Openbare ruimte zagen er verzorgd en nieuw uit. Het was erg warm maar in de kamer stond gelukkig een ventilator

Zeer net hotel met goed personeel

Er was geen airco in de kamer aanwezig. De ventilator was net niet voldoende voor een comfortabel koele kamer.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en de kamer zelf was goed schoon en comfortabel

voldoende

Geluid airco erg hoog waar je niet lekker bij kunt slapen, volgende keer oordoppen mee Verder zijn de extra kosten voor ? verrassend

Mobiele airco op kamer wat gezien de temperatuur erg welkom

Mooi groot wit karakteristiek hotel in de bossen waar men zeer kind en dier vriendelijke is.

Kamers op de zon gelegen waren nog erg warm s avonds tijdens on-Hollands warme dagen. Airco mist

Vriendelijke personeel (grapjes met onze zoon) in bosrijke omgeving

Wij hebben genoten van de vriendelijkheid, luxe, het heerlijke ten en de schitterende omgeving!

Faciliteiten op onze kamer waren beperkt, geen haardroger, koffie/thee en geen strijkmogelijkheid, maar tegenover zoveel positieve punten maakte dat niet veel uit. Het zou kunnen dat andere kamers meer faciliteiten hebben.

Wat een fijn hotel! Vriendelijk, vrolijk personeel dat er meteen voor zorgt dat je je thuis voelt, een werkelijk schitterende omgeving en lekker eten! Wij hebben 2 keer bij Julia's Kitchen gegeten en dat was erg goed. Ook een uitstekend ontbijt met veel keuze en prima koffie. Bedden zijn groot en comfortabel, ook voor mensen met rugklachten.

Een rustig en fijn verblijf in een prachtige omgeving.

De prijs verhouding van het lopend buffet s'morgens en wat je er daadwerkelijk voor terug krijgt vond ik erg hoog.

Het zwembad, de prachtige locatie en de historie.

Super verblijf gehad. Genoten.

Geen airco op de kamer waardoor bij de warmte van die dagen geen goede nachtrust. Maar misschien volgend jaar, wordt aan gewerkt.

We hebben geen ontbijt erbij geboekt. Dus daar kunnen we niets over zeggen. Maar wel gegeten in het restaurant. Heerlijk. En buiten tot laat nagenieten van een mooie zomeravond. Wij gingen vooral voor de locatie. Als beginpunt voor onze fiets-wandeltochten.

prettig

uitzicht van kamer op plat dak met ventilatoren die 'nachts lawaai maakten. omdat het warm was hadden we het raam open maar moesten door lawaai dichtdoen. had graag op groen uitgekeken

ruime kamer

Gedateerd hotel zonder geschikte airco

Ons bezoek aan het hotel viel helaas wat tegen. Bij de balie werden wij welkom geheten door een stagiair die vervolgens, nadat we onze informatie hadden gegeven, zei dat ze niet kon inchecken. Toen moesten we wachten op een collega en konden we alle info opnieuw geven. Geeft uiteraard niet, maar dan moet daar misschien niet een stagiair staan als ze daar nog niet klaar voor is. Vervolgens kregen we een kamer, zag er prima uit, maar we hoorden in de kamer een hond blaffen die klaarblijkelijk in de kamer naast ons verbleef. Aangezien we echt een goede nachtrust moesten hebben ivm een zware fietstocht die we de dag erna gingen maken, hebben we om een andere kamer gevraagd. We begrepen overigens dat de kamers met honden in principe bij elkaar worden geplaatst ivm de overlast, waarom wij dan de kamer ernaast kregen terwijl we een maand daarvoor al hadden geboekt is mij een raadsel. Overigens dus voor ons een goede les om bij de reservering altijd aan te geven, dat je niet in de buurt van een kamer met honden wil verblijven als het een hotel betreft waar honden zijn toegestaan. De andere kamer zat duidelijk in het oude gedeelte van het hotel en die kamer was echt niet meer van deze tijd en zeker geen 4-sterrenwaardig. Het was ongelofelijk warm op de kamer en er stond alleen een kleine ventilator en een vooroorlogs koelapparaat met een slang die je zelf via het raam naar buiten moest leiden. Dat apparaat maakte dusdanig veel lawaai dat het onmogelijk was om daarmee te slapen. Het was dus haast niet te doen om te slapen vanwege de hitte en het gebrek aan goede mogelijkheden om dat te sturen met een goede airco (zoals bv wel in de serre/ontbijtzaal het geval is). Overigens vind ik het ook zeker niet gepast om bij inchecken zo ontzettend veel extra kosten te vragen voor Accommodatietoeslag voor services. Toen ik vroeg wat dat inhield, kreeg ik een wazige uitleg over een Greenkey oid.

De locatie en het exterieur van het hotel.

Wij komen terug!

Ik geef toe dat we misschien wat verwend en veeleisend zijn maar enkele positief opbouwende kritische opmerkingen dienen toch vermeld te worden. De standaardkamers zijn dringend aan renovatie toe. Ondanks de netheid voelt vooral de badkamer zeer ouderwets aan. In de luxekamer was de geluidsisolatie niet toereikend voor een goede nachtrust. Vooral het storend geluid van het ventilatiesysteem van de keuken was hinderend. De e-bikes die verhuurd worden hebben hun beste tijd gehad en mogen vervangen worden door nieuwere modellen.

Uitermate vriendelijk personeel: onthaal, restaurant, onderhoudspersoneel enz.. Niets is teveel gevraagd en iedereen staat tot je dienst. De professionaliteit mag als voorbeeld gesteld worden voor andere horecauitbaters. Dit geldt ook voor de andere Bilderberghotels: Buunderkamp, Klein Zwitserland en Wolfheze. Proficiat en een dikke pluim! Heel aangenaam bistro-restaurant Julia's kitchen. Lekkere gerechten, uitstekende bediening en een aangenaam interieur. Goede ligging met voldoende parkeergelegenheid, goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Het aangeboden fietsarrangement is goed uitgebouwd en strekt tot aanbeveling. Lekker ontbijt: voor iedereen wat wils

Prima hotel voor een nachtje

Onze kamer was verouderd. Er lag een keurig briefje dat onze kamer vandaag was schoongemaakt door drie dames met hun namen. Helaas stond er op het kamernummer 238 terwijl wij 241 hadden.

Het is een prima hotel in een prachtige omgeving met fijne algemene faciliteiten. De algemene gedeelten van het hotel zijn gemoderniseerd. Dat geldt niet voor de kamers.

Het hotel bevindt zich midden in de bossen, geen...

Achterste kamers kijken uit op plat dak waar zich een soort afzuigsysteem bevindt dat dag en nacht lawaai maakt. Bij warm weer kan het raam dus niet open.

Het hotel bevindt zich midden in de bossen, geen verplaatsingen nodig om fijne wandelingen te maken

Hotel in bos perfect voor golf hondenmensen ouderen en zakelijke ontmoetingen

Mis airconditioning koelkast kluisje zonwerende of verduisteringgordijnen vond badkamer gedateerd en kamer sober somber. Ondanks windmolen slecht geslapen nooit meer 3e etage zolderkamer.

Locatie geweldig hondvriendelijk

Lekker rustig gezellig weekeind.

Het vlees in t restaurant en de bij get ontbijt de niet lang genoeg gekookte eieren. Eiwit niet vast. De dranger op de deur zal voor oudere mensen problemen geven, mijn moeder kon de deur niet open krijgen.

De locatie en het vriendelijke personeel

Locatie top

Jong personeel werd niet goed aangestuurd, lang wachten bij check-in en lunch als resultaat. “Deluxe tweepersoonskamer” was standaardkamer voor minder validen.

Locatie top

Om als uitvalsbasis te gebruiken goede omgeving, hotel verder niet voor herhaling. Ontbijt prijzig.

De kamer, verouderd! Bad te hoge instap, toilet te laag. Geen balkon, geen koelkastje, geen horren voor de ramen, geen airco.

De locatie! Ook de lounge was mooi en modern.

Het diner bij TRATTORIA ARTUSI was geweldig.

Het terras buiten is heel slecht, zowel de bediening, het eten en het serviceniveau, (de menukaart was te vies om aan te raken!) Gelukkig is er een leuk terras aan de doorgaande weg op loopafstand van het hotel.

Het diner bij TRATTORIA ARTUSI was geweldig.

een gezellig en goed hotel waar sfeer en kwaliteit bovenaan staan!

warme kamer, ontbijtzaal erg krap voor zoveel mensen (was weekend) dure hapjes en drankjes.

de lounge was er gezellig en sfeervol. gezellige kamer, goed ontbijt, mooie omgeving

Ruime kamer met prima bedden, ruime badkamer met lekkere...

De deuren van veel kamers vielen met een klap dicht, de drangers zouden beter afgesteld kunnen worden.

Ruime kamer met prima bedden, ruime badkamer met lekkere douche, een heerlijk ontbijtbuffet

Mooi in de bossen

Het decor van de kamer/badkamer viel een beetje tegen, vooral in vergelijking met de rest van het hotel.

Prachtig gelegen, middenin de bossen. Goede basis voor wandelen of fietsen in de omringeden bossen. Met mooi weer is het terras ook erg goed vertoeven.

Leuk weekend

Tijdens nacht van vrijdag op zaterdag veel luidruchtig lawaai buiten. Gemeld aan de nachtreceptie. Italiaans restaurant waar we wilden gaan eten was al volgeboekt. Bij het afrekenen zat een rekening van de vorige klant die op dezelfde kamer logeerde enkele dagen ervoor . Prijs ontbijtbuffet.

Omgeving.

Ontbijt.

Erg gehorig. Veel stof langs het plafond en een langpootmug in het bed bij aankomst. Erg warm op de kamer en ventilatiesysteem in badkamer werkt niet.

Ontbijt. Bed en tv op kamer. Ligging van het hotel is erg mooi.

Prachtige locatie

Geen airco, thee/koffie faciliteit, koelkast en safe op de kamer. Badkamer verouderd, ligbad met gordijn. Erg gehorige kamers.

De locatie in de natuur , zwembad

Lekker bed

Geen minibar, ontbijt van € 17,50 maar geen toastapperaat. Wat van gezegd maar personeel vond dat ze daar toch een eigen mening over moesten hebben.

Lekker bed

Verjaardagovernachting

Geen

As zo fijn ze hebben ons in de watten gelegd Ook zo attendeert manier zo lief en petje af Zo fijn dat ze aan de verjaardag van mij vrouw hebben gedacht klasse hoor

Mooie ligging fijn zwembadje

Gehorig hotel, natuurlijk ook ouder, we waren er iets voor inchecktijd (niet heel veel te vroeg) en moesten wachten, het was servicegerichter geweest als men even gecheckt had of de kamer klaar was, zodat wij onze spullen hadden kunnen neerzetten en naar ons congres hadden kunnen gaan - maar de kamer had ook geen kluisje, dus achteraf was de meerwaarde van eerst even naar het hotel gaan een beetje vergeefs

Lekker zwembadje, heerlijke cava in de junior suite

- Rustig hotel midden in het groen

- Geen airco in de kamers, enkel een kleine ventilator. Wij hadden een kamer waar de zon de hele dag recht op scheen, niet goed geslapen door de hitte. Ik meldde dit bij de receptie en die zeiden dat “als we dit bij onze reservatie hadden aangeduid wel een mobiele airco op de kamer hadden gekregen”, hoe kan ik nu bij de reservatie weten dat jullie ons zo’n warme kamer zouden geven??? Hier zou gewoon standaard een airco aanwezig moeten zijn, zeker tijdens warme zomerdagen. - Erg slecht gegeten in het restaurant Julia’s kitchen, dit was een grote teleurstelling.

- Rustig hotel midden in het groen - Goed ontbijtbuffet

Een goed hotel waarvan het serviceconcept en de kamers wel aan modernisering toe zijn

Het was erg warm maar het diner werd niet op mooi gelegen terras geserveerd : “ dat doen we helaas niet meneer” . Kamers hebben geen airco en zijn niet goed geisoleerd tegen geluid. Je hoort het dichtslaan van deuren en de badkamergeluiden van de buren

Mooie locatie, vriendelijk personeel, schoon.

badkamer, ontbijt en locatie

het is oud en versleten , wij dachten van een welness dagje te genieten maar dit hotel is daar totaal nier voor geschikt en ze moeten dat ook niet zo aanbieden heel jammer.

badkamer, ontbijt en locatie