Beoordelingen over Landhuishotel De Bloemenbeek 4-sterren

Beuningerstraat 6, 7587 LD De Lutte, Nederland

#2 van de 6 hotels in De Lutte

De kamer met eigen "terras".
    • Comfort Kamer

Niets, diner misschien iets te luxe voor ons. Dus maar een 3 gangen diner gekozen en dat kon, top !

De kamer met eigen "terras". Heerlijk dat we zo buiten konden zitten

• Beoordeeld op: 6 september 2018

ben er heel blij mee
    • Comfort Kamer

de gehaaste en zenuwachtige bediening van vooral de gerant niet als het diner werd opgediend

het ontbijt was heerlijk, de kamer geweldig. Helaas was ons bed niet opgemaakt als 2 persoonsbed wat later is goedgemaakt met een top matras

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een kostbare herinnering aan mijn 60ste verjaardag!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

De geweldige ambiance die hotel en omgeving uitstralen, vriendelijk goedgeschoolde personeel en de keukenbrigade verdient ons inziens een tweede Michelin ster!

uistekend!
    • Comfort Kamer

Onhandig was het feit dat er niet genoeg licht was in de kamer om te lezen. Een aparte ruimte voor fietsen.

Wij zijn zeer tevreden over de dagen dat we er waren! Restaurant uitstekend!

Het ontbijt was bijzonder goed.
    • Comfort Kamer

De kamer die wij hadden, was te oud. Badkamer is aan vernieuwing toe. Keukenblok was ook verouderd en zonder iets van bestek. Voor de prijs was de kamer helaas niet goed genoeg. Ook was er geen goed werkende wifi.

Het ontbijt was bijzonder goed. Ook prachtig buiten op het terras. De omgeving is prachtig. Super voor fietsen en wandelen. De medewerkers waren heel aardig en behulpzaam. Airco was fijn met warme weer. Het hotel ligt mooi en is bijzonder.

kamer is amper drie sterrenhotel waardig en dat dan voor die prijs

kamer heeft geen kluisje,veel te weinig legruimte in kast,een centimeter dik stof ONDER de zitbank,balkon was smerig en voorzien van nogal wat flinke spinnewebben,en erg spaarzame verlichting nauwelijks bij te lezen,het betrof kamer 39,geen ventilatie in badkamer

ontbijt en locatie hotel prima

Fantastische rustige landelijke locatie. Prachtig hotel.
    • Comfort Kamer

Prachtige en zeer rustige locatie buiten, zeer vriendelijke en attente bediening. Ruime en mooie kamer (upgrade). Fijn groot zwembad en sauna aanwezig. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Locatie, ruime kamer, uitstekend ontbijt, gastvrije bediening

Uitzicht kamer, douchecabine (erg klein), TV (zacht geluid en matige beeldkwaliteit), geen airco.

Locatie, ruime kamer, uitstekend ontbijt, gastvrije bediening

De ligging van het hotel was erg goed.
    • Comfort Kamer

De slaapkamer, de badkamer en het zwembad waren allen erg gedateerd. Dit, waarschijnlijk vroeger, erg chique onderkomen is nodig aan een opknapbeurt toe. Er wordt wel onderhoud gepleegd, maar vernieuwd wordt het er weinig. Tijdens het diner werden we in een kleine ruimte geplaatst waarbij alle gasten elkaar goed konden horen, dit is voor de zakelijke klant zeker niet prettig!

De ligging van het hotel was erg goed. Leuk dat er golfclubs aanwezig waren om mee te spelen op de kleine holes.

Mooie locatie en lekker luxe verwennerij in ierw
    • Comfort Kamer

Wij hadden een oude ongezellige en gedateerde kamer! Piepklein balkon Erg jammer! Voor zo'n mooie locatie moet iedere gast een kamer op de begane grond hebben met een klein zitje buiten dat zou perfect zijn. Hotel wordt wel langzamerhand opgeknapt en das maar goed ook!

Ontbijt wat goed en lekker vers! Restaurant geweldig! Personeel vriendelijk en behulpzaam! Locatie is prachtig!

Heerlijk eten, goede bedden en vriendelijk personeel
    • Comfort Kamer

Hygiëne kan wat beter in t zwembad/sauna maar verder niks aan te merken

Mooie omgeving, lekker bed, vriendelijk personeel, makkelijk een fiets huren en natuurlijk het heerlijke restaurant.

mijn bed en de erwtensoep, bevielen me heel goed en het...
    • Comfort Kamer

de temperatuur van de croissant. jaja haha

mijn bed en de erwtensoep, bevielen me heel goed en het biertje van heineken ook en... vooral mijn eigen gezelschap, vaker wel met een boek dat me dichter bij beleving van Leven brengt, want ik ben Leven, en ik houd steeds meer van mezelf en van het leven be-leven en meer en meer besef dat ik een uiting ben van de geestelijke/goddelijke wereld.

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Kamer

Voor mij mogen de bedden iets steviger, maar dat is persoonlijke voorkeur

Personeel is zeer vriendelijk, en het hotel is heel sfeervol. Ontbijt is heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De locatie en het diner!
    • Comfort Kamer

De kamers kunnen een update gebruiken, maar dat gaan ze ook krijgen. Bij het kaasdesert droeg de medewerker geen handschoen. Dat is niet hygienisch.

De locatie en het diner! Uitstekend.

Super hotel
    • Comfort Kamer

Let op: hond kost 45 euro per verblijf. Dus als je 1 nacht met je hond komt is dit vrij prijzig. Het hotel zou gewoon een prijs er nacht voor een hond moeten factureren.

Sfeer, details inrichting , luxe gevoel

Zeker om terug te komen, in wat beter weer.!!!!!
    • Comfort Kamer

Zou niet weten. Misschien uitlaatveldje voor de hond. Langs de weg lopen is gevaarlijk , zeker in het donker !

Ontbijt echt prima! Kamer ook. Blij dat het hondje bella mee mocht. Bediening vriendelijk en vakkundig. Sfeer in hotel goed, warm en aangenaam. Ook gegeten in de bar. Heel fijn.

welness en luxe
    • Comfort Kamer

meer licht in de badkamer

Heerlijke wellness, leuk zwembad met bubblebad . Heerlijke sauna binnen en mogelijklheid tot uitlopen buiten. Ruime kamer. Geweldig ontbijt met streekproducten. Vooral de verschillende kaas soorten waren erg lekker

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Een geweldig ontspannen qualitytime weekend in een fantastisch hotel.
    • Comfort Kamer

Met de weersomstandigheden troffen wij het helaas niet dit weekend.

Dit hotel straalt een ongelofelijke sfeer en rust uit. Uitermate geschikt voor een relaxweekend. Ontbijt uitstekend, kamer, bed en badkamer voortreffelijk.

Genoten van hotel, restaurant en de prachtige omgeving.
    • Comfort Kamer

Voor echte sauna en wellness liefhebbers is de spa niet bepaald een aanrader. Slechts 2 ligbedjes, geen dompelbad en een slecht functionerende douche. Daarbij een mini sauna, waar je met 3 personen alleen maar in kunt zitten. Ook de massage en gezichtsbehandeling verdient geen aanbeveling. Jammer!

Wij zijn gastvrij ontvangen en hebben genoten van het fantastische 5 gangen menu. Vooraf gezellig wat gedronken in de sfeervolle lounge. Ook het ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed.
    • Comfort Kamer

Er was de eerste avond een etentje in het restaurant. Graag gehoord dat het wel wat rumoerig in en om het hotel zou kunnen worden. Tot na twaalven .

Het ontbijt was goed. De accommodatie was goed. TV groot. Beeld klein.

2/3 prima 1/3 onvoldoende
    • Comfort Kamer

1e en 2e nacht lekker geslapen; 3e nacht hadden we buren. Hun gesprek was bijna woordelijk te volgen. Om 23:45 aangegeven dat we zo niet konden slapen. Toen dimden ze. Bij uitchecken vermeld dat we de kamer gehorig vonden en die nacht slecht hadden geslapen. Een woordje van medeleven was de reactie. Het hotel en ontbijt is prima, maar door dit voel ik me toch bekocht en houd ik er een nare smaak aan over. 't Is dat u er naar vraagt. Eigenlijk had ik geen zin meer om te reclameren. Ze bekijken het maar.

Culinaire verrassing
    • Comfort Kamer

Het enige minpunt waren de muggen en de warmte. Op de kamer is geen airco en de hele nacht slapen met de ventilator aan was niet ideaal.

Een uitstekend hotel, vriendelijk behulpzaam personeel en een geweldig restaurant.

````helaas hebben wij deze reis moeten annuleren wegens...
    • Comfort Kamer

````helaas hebben wij deze reis moeten annuleren wegens ziekenhuis opname. Het antwoord bij de receptie (telefoon) was zeer begrijpend en correct! Zodra wij weer kunnen reizen zullen wij van dit hotel gebruik maken.

Wij zijn binnen een half uur weer vertrokken. Kosten ad 225 euro zijn (nog) niet terugbetaald.....
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

geen schone mini bar (schimmel). geen schone badkamer (schimmel in kitranden). Geen Kluis aanwezig. Zeer gehorige kamer. Je hoort de buren plassen. Er hing een niet prettige geur in het hotel.

Geen idee, binnen een half uur waren we weer weg...

Good place to relax
    • Comfort Kamer

Prachtige locatie. Mooie omgeving voor actief fietsen. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Goed ontbijt en diner. Wetden opgehaald van station Oldenzaal door eigenaar met rondrit door De Lutte. Menselijke schaal aangetroffen. Fijne plek om tot rust te komen en "thuis" te voelen.

We hebben een upgrading gekregen.
    • Comfort Kamer

De douchecabine. De ruime badkamer had zowel een bad als douche maar de laatste was gedateerd.

We hebben een upgrading gekregen. Prachtige ruime kamer me t terras

Warme deken
    • Comfort Kamer

Slechts een(1) opmerking, de WIFI zou beter (sterker) kunnen.

ALLES BEVIEL ONS HET MEEST, vanaf het moment dat je binnen komt boel je je welkom, de personal touch , aandacht voor de gasten, het diner, ontbijt, allemaal bijzonder, maar echt onbetaalbaar is het warme gevoel dat je continue tijdens je verblijf hebt.

Twente op zijn mooist.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Springbox,sluimerservice en sleutel zonder kluisje. Details over deze minpuntjes heb ik mondeling overgebracht.Het personeel is zo goed en behulpzaam,dat ik het genant vind hier een mening te geven.

Hapjes,drankjes en het diner waren klasse. Het ontbijt is eenvoudig.

Rustgevend verblijf
    • Comfort Kamer

Er waren geen goede mogelijkheden om af te koelen na de sauna (koude dompelbad was leeg en de douche was afgesloten. De douche bij het zwembad was niet koud genoeg om het koelen over te nemen.

Flexibiliteit van het personeel. Bereidheid dingen te veranderen. Heerlijk eten op een prachtig terras.

Prachtige locatie
    • Comfort Kamer

Het hotel oogt wat gedateerd en kan wat ons betreft wel een opknapbeurt gebruiken

Locatie is prachtig, en heel vriendelijk personeel. Goede ontvangst! We kregen een upgrade naar een tuinkamer echt geweldig

Mooie kamer op de begane grond, kregen een up-grade.
    • Comfort Kamer

Jammer dat er door de buren gerookt werd buiten, daardoor kwam rook via openstaande raam naar binnen.

Mooie kamer op de begane grond, kregen een up-grade. Dank daarvoor. Heerlijk ontbijt, prima restaurant. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

heerlijk culinair verblijf , met een mooie ligging om te gaan fietsen of te wandelen. .
    • Comfort Kamer

de hygiëne en uitrusting van de kamer. De suites waren ook heel donker en ouderwets.De kamers zijn gedateerd en aan een verbouwing toe. De kamers staan niet in verhouding met het restaurant en de ligging van het hotel.

het ontbijt en restaurant is erg goed.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Zeer vriendelijk personeel. Hotel/restaurant wel wat gedateerd, maar wel goed onderhouden. Badkamer aan vernieuwing toe. De ligging is uitstekend, vooral voor wandelaars en fietsers. In de omgeving zijn vele bezienswaardigheden. Uiteraard is Ootmarsum het vermelden waard. Al met al een heerlijk verblijf.

Prima hotel, uitstekend restaurant, deel van het hotel gedateerd
    • Comfort Kamer

De kamer (comfort kamer) Schoon, maar gedateerd (Gerepareerde) scheuren in de muren en in aantal tegels in de badkamer Douchecabine was erg klein

Locatie Het diner in het restaurant Zeer vriendelijk personeel

Goed verzorgd verblijg
    • Comfort Kamer

Harde muziek op vrijdagavond tot diep in de nacht. Hierover beklag ingediend. Zou worden gecompenseerd met waarde cheque. Tot op heden nog niet ontvangen.

Ontbijt goed, koffie zou beter kunnen en bij 4* hoort verse jus!

prachtige locatie, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel,...
    • Comfort Kamer

kamers zijn beetje outdated, duur voor etentje of aperitief

prachtige locatie, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, hotel prijs/kwaliteit meer dan ok

Fijn hotel in een heerlijke omgeving

Kamers doen een beetje oubollig aan maar de rest er omheen maakt alles goed!

Mooie omgeving, grote kamer, zeer grote badkamer (ook fijn: dubbele wastafel / gescheiden bad en douche), prima ontbijt!! Diner in het met 1* bekroonde restaurant was zeer de moeite waard!!

Voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Kamer

De kamer was gedateerd; valt tegen vergeleken met de uitstraling van het hotel, lounge, wellness etc.

Fantastische locatie, personeel zeer klantgericht, uitstekend ontbijt, diner van topklasse

Heerlijk weekend!
    • Comfort Kamer

- De tweede dag was er geen plek meer voor de auto op de parkeerplaats bij het hotel. We moesten dus iets verderop langs de weg parkeren of op het grasveld schuin tegenover het hotel. Niet zo handig als je bagage bij je hebt. - Daarbij hadden we de pech dat er de tweede avond (tot laat) een behoorlijk rumoerige groep gasten in de openbare lounge zat, waar onze kamer zich boven bevond. Na een telefoontje met de receptie is dit gelukkig wel snel opgelost!! Normaal gesproken zul je hier geen last van hebben. - Van mij mogen de matrassen een stuk steviger.

Het ontbijt was geweldig! De service was erg goed. De kamer was ruim, netjes, compleet en schoon. De wellness was heerlijk! Er is genoeg te doen in de omgeving. Kortom een aanrader!

Zeer relaxte plek.

Op zaterdagochtend om 09.00 uur werd er veelvuldig op de deur geklopt (we lagen nog in bed).

Ruime terraskamer met landelijk uitzicht. Zeer ruimtelijk hotel.

Super ontbijt!

Beetje verouderde badkamer en interieur van de kamers. Maar prima schoon dus geen groot probleem. Jammer dat de auto aan de weg moest staan omdat alle parkeerplaatsen vol waren. Zwembadwater erg koud.

Super ontbijt! Een upgrade qua kamer gekregen bij aankomst. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Gigs lekker en groot ontbijt.

De champagne bij aankomst die we niet hebben gehad. Terwijl ze dit jaar jubileum jaar hebben.

Gigs lekker en groot ontbijt. Mooie omgeving met veel wandel en fiets mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Heerlijl

De sauna viel wat tegen. Erg klein

Heel vriendelijk en attent personeel. Diner was super, ook hier personeel zeer attent. Ook het ontbijt was heel compleet.

Gastvrijheid en luxe

De gastvrije ontvangst was een goede binnenkomer. Erg vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. We kregen een gratis upgrade. Ruime en goed geïsoleerde kamer, prima bedden. 's Avonds genoten van het gratis stoombad. We hebben het echt heerlijk gehad.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Vriendelijk en behulpzame receptie Het hotel is mooi...

Het voegwerk in de douche oogt niet geheel fris en is duidelijk aan vernieuwing toe .

Vriendelijk en behulpzame receptie Het hotel is mooi gesitueerd in het glooiend landschap. Prima kamer, goed bed. Bovendien is het restaurant zeer aan te bevelen. Uitstekende keuken ! Kortom een verblijf in een geweldige ambiance.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Bed viel wat tegen, een kingsize had beter gepast bij het geheel Kamer was zeer ruim met terrastoegang op de tuin,super

Fantastisch landelijke ligging, superb gastronomisch restaurant met prijs/kwaliteit +++++ Zeer verzorgde en uitgebreide ontbijttafel Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk Een aanrader voor enkele dagen rust en of bezoek aan het landelijk Overijssel

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goed hotel, maar badkamer heeft een opknapbeurt nodig.

Het interieur van de kamers is wat gedateerd. De badkamer heeft een hele kleine oude instapdouche. Dit vind ik voor zo'n luxe hotel wel war tegen vallen.

Prima kamers, goed ontbijt.

Mooi stukje Nederland met culinaire hoogstandjes.

Ik had gehoopt er een Jacuzzi aan te treffen.

Een mooie, rustige kamer voorzien van alle gemakken. Een uitstekend diner in het Michelin sterren restaurant en het was voortreffelijk. Mooie ingrediënten, innovatieve combinaties, prachtig opgemaakte borden en met enthousiasme gepresenteerd door de staf. Het is een mooie omgeving en je komt er tot je rust.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Geen opmerkingen

Goede sfeer, ruim opgezet hotel met mooie kamers met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie omgeving. En het hoogtepunt was het fantastische eten met heerlijke wijnen!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Hotellerie op het hoogste niveau

We waren erg gelukkig met onze upgrade naar een prachtige, riante Tuinkamer (suite). Het ontbijt was fantastisch, de wellness heerlijk en het personeel om door een ringetje te halen. Bijzonder warme, persoonlijke, gastvrije sfeer. En het Michelindiner was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Rustige omgeving, lekker eten en een beperkt zwem- en saunalandschap

Wat gedateerd hotel. zuiver en netjes doch het kan een vernieuwende en frissere toets krijgen : tapijten, helderheid kamers (zowel verlichting als het donkere meubilair), wellness (sauna). Michelinster is leuk maar ... Er werd een verrassingsmenu aangeboden bij de receptie voor 30,- euro/pp doch bij de afrekening bleek dit 45,- euro/pp. Oeps is er een communicatieprobleem ?

Veel ruimte in het hotel en de parkeerplaats. Keuken en staf doen uitermate hun best (ontvangst, ontbijt, lunch). Niveau van het eten was uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fantastisch verblijf in Landhuishotel de Bloemenbeek!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Schitterend hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer prachtig ingericht in Zuid-Afrikaanse sfeer. Super bed! Het gehele hotel straalt sfeer en intimiteit uit, veel aandacht voor detail. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Restaurant is fantastisch! 1 Michelin ster.

Wilt u eens lekker verwend en in de watten gelegd worden, ga dan naar de Bloemenbeek.

Niets, we zijn in jaren niet zo verwend als hier.

Fantastisch ontbijt. Nooit zo goed gekregen. Ook het diner uitstekend, met kleine porties zodat je gemakkelijk 4 gangen op kunt. Wij namen nog een schaaltje frites bij het hoofdgerecht om de gaatjes te vullen. Ook dat was zeer lekker en hoefde niet extra betaald te worden. Een extra schaaltje salade durfden we niet aan, want zoveel gaatjes hadden we nu ook niet. Ook het wijnarrangement kunnen we aanbevelen. De bediening is uitstekend en vooral zeer vriendelijk en gastvrij. De kamers comfortabel. Kortom we konden het niet beter treffen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Vriendelijk personeel.

De matrassen beneden waren te zacht. Massagedouche bij het zwembad was niet instelbaar qua temperatuur.

Vriendelijk personeel. Erg goed ontbijt. Mooi ingerichte kamers. Lekkere appels uit de appelbomen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Twentse verwennerij!

Kamer was vrij warm, maar raam (met hor!) lekker open gezet 's nachts.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Zomaar een upgrade naar een tuinkamer gekregen. Ruime, koloniaal ingerichte kamer. Bijzonder sfeervol en comfortabel hotel waar de hele dag overal kaarsen branden.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prettige rustige omgeving in een comfortabel oord met vriendelijk personeel

Ontvangst wifi op laatste kamer was slecht. Eerder in ander gedeelte hotel geen probleem. Kosten voor de hond ( prettig ontvangen) met verrassingspakket, kussen ed. bleek later €45 voor 1 nacht(!)

Goed ontbijt, comfortabele kamer. Goede voorzieningen als zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Voor een short break super!
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Het diner was erg lekker, alleen voor ons hadden de porties wel wat groter mogen zijn.

Het ontbijt was super goed! Kan niet bedenken wat er niet was. Mooie kamer begane grond aan een heerlijke tuin, lekker bed.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Het restaurant is fantastisch;

Het buiten terrasje bij de kamer was niet erg schoon; vlekken op de kussentjes van de stoelen.

Het restaurant is fantastisch; diner is van een zeer hoge kwaliteit.

Restaurant is top.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

De prijs van de kamer is onterecht gebaseerd op de kwaliteit van de keuken. De kamer was bij verre niet de prijs waard.

Restaurant is top.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Hartelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers.
    • Comfort Kamer

Hartelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers. Prima ontbijt en uitstekende keuken/wijnkaart. Rustige, landelijke ligging.

Upgrade van kamer
    • Comfort Kamer

Betere fysieke afscheiding buitengedeelte sauna

Upgrade van kamer

Mooi hotel en vriendelijk personerl

Mooi hotel en vriendelijk personerl

- Diner en ontbijt erg goed

Kamers gedateerd, niet werkende TV en niet goed schoongemaakt.

- Diner en ontbijt erg goed - prima bedden

Heerlijk hotel in een mooie omgeving
    • Comfort Kamer

Prima locatie, heerlijk ontbijt en als kers op de taart de sauna en het zwembad heerlijk na een dag fietsen.

Heerlijk!

Compleet
    • Comfort Kamer

De gastvrijheid van het personeel. De mooie, rustige omgeving.

Sterrenrestaurant met eenvoudige, maar wel comfortabele slaapgelegenheid
    • Comfort Kamer

De inrichting van het hotel is gedateerd

Het restaurant is van topkwaliteit

Wij hebben genoten, heerlijk gegeten, lekkere wijn en we hebben lekker kunnenzwemmen

N.V.T

Vriendelijk persoonlijk welkom. Alles keurig , En de rust in heel het hotel

Heerlijk kamer.

Zwembad is klein.

Heerlijk kamer. Aardige ontvangst

Uitstekende vriendelijke bediening, zeer goed eten. Jammer van de niet verwachtte tegenvallers
    • Comfort Kamer

de kamer(77) zonder uitzicht, bedlampje links te ver weg, overlast van harde muziek op 13/7 zonder voorafgaande mededeling daarover.

Fijn geweest
    • Comfort Kamer

Geen kluisje op de kamer

Het ontbijt was voortreffelijk.
    • Comfort Kamer

Geen koffiemogelijkheid op de kamer.

Het ontbijt was voortreffelijk. De bediening zeer gedienstig. Elektrische fietsen te huur.

omgeving

oudbolige kamers

omgeving

Prima hotel in prachtige omgeving!🤗😊
    • Comfort Kamer

Er was maar één leeslampje en aangezien ik met mijn dochter bij u verbleef hebben we dat gemist.

Het ontbijt was prima verzorgd!

Uitstekend de fietsen verdienen wel wat meer aandacht .
    • Comfort Kamer

Het gerook in de tuin erg irritant

De rust is fantastisch