Beoordelingen over Hotel Bloemendaal 4-sterren

Bloemendaalseweg 141 , 2061 CJ Bloemendaal, Nederland

#2 van de 4 hotels in Bloemendaal

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De kamer rook niet schoon bij binnenkomst (zurige lucht). Na ramen open werd dit beter. Een bad vind ik altijd extra luxe.

Restaurant beneden. Fijn bed. Goede voorzieningen.

Het was hier fantastisch
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was fijner geweest als de douche ruimte iets meer privacy had gehad. Nu keek je vanaf de douche zo de kamer in.

Mooi hotel op leuke plek. Gratis parkeren voor de deur. Erg vriendelijke mensen.

Fantastisch, wij kunnen er weer tegen!
    • Suite

Wij waren blij verrast toen we in onze kamer kwamen. Mooi en sfeervol ingericht. Het ontbijt was erg lekker, en ook hebben we heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant Vooges. Het personeel verdient zeker een pluim; steeds attent en zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker weer terug!

Top verblijf, super locatie, een echte aanrader
    • Luxe Kamer

Niet echt tegenvallen, de tv op kamer 1 deed het niet, hiervan wel melding gemaakt.

Mooie kamer, goede airco, perfecte ligging qua locatie, uitermate professionele en vriendelijkemedewerk(st)ers, simpel een top verblijf.

een korte maar prima ervaring in eigen land in een uitstekende omgeving in relaxte sfeer.

kamer aan de kleine kant, vooral badkamer is smal en lastig manoevreren.

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt , uitstekend terras met goede bediening en top gerechten.

5,6
    voor een nacht prima,zeker niet voor langer verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer

Lampen in de kamer werkte niet ,1klein lampje ging aan.De douche niet erg handig heel de badkamer vloer nat .Weinig licht in de badkamer.

De kamer was proper maar erg klein voor de prijs.

Mooie, schone kamer hoewel niet heel groot.

Mooie, schone kamer hoewel niet heel groot. Weinig kamers en goed geisoleerd dus geen last van geluid uit andere kamers of op de gang. Personeel is top.

Mooie kamers, goed restaurant beneden, goede ligging,...
    • Luxe Kamer

De verwarming deed het niet en kon ook niet aangezet worden, het is airco (zomer) of verwarming (winter). Geen keuze. Helaas was het erg koud afgelopen weekend.....

Mooie kamers, goed restaurant beneden, goede ligging, vriendelijk personeel.

Ontbijt was heerlijk ,een keer wat anders dan een lopend...
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ontvangst verliep anders dan gewend omdat er geen receptiebalie aanwezig was, verder wel goed ontvangen.

Ontbijt was heerlijk ,een keer wat anders dan een lopend buffet. Mijn man vind een buffet fijner. Er was een parkje met een vijver tegenover de accommodatie daar kon je kijkend naar de eendjes en kuikentjes in de vijver.

Leuk uitje met vriendinnen in fijn hotel!

In eerste instantie was er gedoe over bijkomende kosten voor extra bed (die waren niet duidelijk op de site van boeking), maar dit is goed opgelost door het hotel de kraan op de badkamer lekte. Mooie design kranen, maar niet heel handig

Lekkere bedden en lekker ontbijt, mooie kamer

Mooie locatie. Kleine maar mooie kamer. Ontbijt wat vreemd geregeld.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was matig. We kregen na een tijdje alleen de vraag: "hoe wilt u uw eitje?" en vervolgens een omelet. Dat was het ontbijt. Heb hier een mail over gestuurd en excuses per mail gehad maar verder was dat het. Vond dat wat summier. Zeker voor de prijs die we betaald hebben. De tv kragen we niet aan, maar kan aan ons gelegen hebben.

Een kleine maar fraaie kamer. Een mooie locatie.

Aangenaam verblijf in leuk hotel.
    • Luxe Kamer

De ontvangst was heel vriendelijk. We kregen een upgrade naar een suite en die vonden we zeer leuk. Het ontbijt was lekker en zeer verzorgd (en eens geen standaard onpersoonlijk buffet). Beneden een gezellige restaurant/bar waar we de avond konden afsluiten met een lekker drankje. Het was een zeer aangenaam verblijf.

Heeeerlijk!!!!
    • Luxe Kamer

Op kamer fles water van 2011. Hebben we niet geopend.

Kamers prima!! Ontbijt was voldoende/goed. Station op loopafstand naar allerlei uitjes. Gezellig terras buiten. Vriendelijk personeel

Het hotel is pas gerenoveerd en alles ziet er perfect uit.

Badkamer heeft mooi, nieuw design, maar helaas is mooi niet altijd handig en praktisch.

Het hotel is pas gerenoveerd en alles ziet er perfect uit. Wat het meest opvalt aan dit hotel is de enorme gastvrijheid en persoonlijke benadering, zowel in het hotel als in het restaurant. In dit hotel ben je écht een gewaardeerde en gekende gast.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heerlijke plek voor een gezellig momentje weg

Nieuw tapijtje op de trap naar boven.....?

Mooie, originele kamer (de wellness suite), leuke sfeer in het restaurant (zowel bij diner als ontbijt), echt 'dorpskroeg'-sfeertje. Heerlijk, goed verzorgd en aan tafel geserveerd ontbijt. Dat is toch veel aangenamer dan al die ongedefinieerde ontbijtbuffetten!

Voor Euro 15,- p.
    • Luxe Kamer

Voor Euro 15,- p. persoon had ik een uitgebreider ontbijt verwacht. En de kamer was netjes en comfortabel maar ook hier is de prijs 'stevig' voor het gebodene, zeker gelet op deze locatie (Bloemendaal ipv Amsterdam).

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goed ontbijt;

Goed ontbijt; geen buffet; ala carte. Prijs: €15 in tegenstelling tot wat er op de aanbieding stond (€10), kwam door nieuwe eigenaar, hebben we niet moeilijk over gedaan. Verder prima verblijf. Schone kamer, vriendelijk personeel.

Goed hotel

Wifi werkte niet en dat had ik nodig om nog werk af te kunnen maken. Ontbijtkaart is beperkt en geen vers fruit op de kaart.

Nette en rustige kamer. Personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Mogelijkheid om koffie / thee te zetten op de kamer.

Luxe weekendje in een mooie omgeving.
    • Suite - Wellness

Minibar op de gang was niet echt goed gevuld, slechts 2 soorten cola. Mooie grote TV op de kamer, jammer dat het dan geen HD kwaliteit is, maar gewoon analoog.....maar hoe belangrijk is dit? Verder alles top!

Kamer met een ligbad voor 2 personen in het midden van de kamer is heerlijk. Bed was echt groot en sliep heerlijk. Het eten bij de Rusthoek (zit onder het hotel) was heerlijk en betaalbaar. WiFi was prima.

De locatie is prima, aan de rand van de plaats waardoor je...
    • Suite

Hadden een suite maar dan verwacht je toch net iets meer luxe.Lamp bij de zithoek was defect en door de kleine ramen en donker meubilair doet het wat somber aan.In de beknopte informatie stond dat er een kluis zou zijn in de kast.Helaas geen kluis te bekennen.

De locatie is prima, aan de rand van de plaats waardoor je snel overal bent.Heerlijke fles water bij aankomst op de tafel.

Het personeel was heel vriendelijk en je kon 's ochtends...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er stond een mega tv-scherm aan het voeteneind van ons bed: het domineerde de complete kamer. Wanneer je de douche gebruikte werd meteen de hele badkamer, inclusief wc drijfnat. Niet zo praktisch

Het personeel was heel vriendelijk en je kon 's ochtends ook een klein ontbijt bestellen ipv vast te zitten aan een uitgebreid buffet

Beschrijving komt niet met werkelijkheid overeen
    • Kleine Tweepersoonskamer

De receptie is een heel klein tafeltje met een computer erop achter de bar. Niet echt een binnenkomer in een 4-sterren hotel. Er lag maar één handdoek en die was vies. Erg onaangename verrassing als je daar achter komt, op het moment dat je onder de douche vandaan komt en hem dus echt nodig hebt. Na melding bij de receptie zijn er wel meteen 4 schone handdoeken naar de kamer gebracht. De kamer en badkamer zien er netjes uit, maar de renovatie is goedkoop gedaan. Er hangt een föhn uit de jaren tachtig, die slecht werkt. En de stroomvoorziening is waardeloos, want 1 stopcontact werkte niet en het andere stopcontact naast het nachtkastje kun je 's nachts niet gebruiken, want die werkt alleen als de lampen aan zijn. Kortom behoorlijke tegenvaller voor een hotel, dat zichzelf 4 sterren waard vindt.

De vriendelijke reactie van het personeel. De teleurstelling over de kamer en dit hotel werd door het personeel serieus genomen en ze hebben ter compensatie een ontbijtje aangeboden. Fijne geste, die ik zeer waardeer, ik hoop alleen, dat ze ook de info op hun site aanpassen, want die geeft een erg vertekend beeld.

Fijn hotel, met een goede locatie
    • Luxe Kamer

Als je gratis koffie aanbiedt, moet er wel meer dan 1 cupje ter beschikking zijn. Uiteindelijk na 3 keer vragen toch gekregen. De kamer was luxe, maar wel erg donker.

De bedden waren heerlijk, en de locatie was heel gunstig. Erg luxe kamer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima locatie, midden in Bloemendaal.

De badkamer is een innovatief hoogstandje. Helaas wordt de hele badkamer nat als je gaat douchen. En er is weinig ruimte om je spullen neer te leggen.

Het ontbijt was de eerste dag heerlijk, met veel vers fruit.

Leuk hotel aan doorlopende weg in Bloemendaal
    • Luxe Kamer

De airconditioning werkt niet. Heel vervelend s'nachts want de kamer was erg warm (6-7 mei) Omdat het raam op een kleine binnenplaats uitkomt kan er geen wind de kamer in waaien. Betreft kamer 1 op de 1ste verdieping

De kamer heeft een goede douche en goed bed

• Beoordeeld op: 12 april 2017

We hebben genoten van de Mooie kamer

Bij het boeken konden we nergens vinden of ontbijt Bij de prijs was inbegrepen. Wel hebben we heerlijk ontbeten en gedineerd. Fijn dat er een lift aanwezig was We hebben heerlijk genoten Alles was prachtig schoon en netjes Na het ontbijt Kwamen we terug op ons kamer en de bedden waren opgemaakt Schone badhanddoeken en de bad kamer was keurig schoon. Nog hartelijk bedankt voor alle goede zorgen Gea en Bram

Het ontbijjt was prima verzorgd En de kamer was heel leuk Mooie kleuren Mooie materialen mooi opelkaar afgestemd en gezellig.

Goed hotel op een mooie locatie. Een aanrader.
    • Suite

Jammer dat de medewerkers 's ochtends om 06.30 uur het terras al in orde gingen maken.

Mooie ruime lichte luxe moderne kamer (suite). Vriendelijk personeel. Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Compacte luxe kamer, met mooie badkamer
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het a la carte ontbijt (€ 12,50 pp) viel tegen. Voor 2 personen 2 plakjes kaas en 2 plakjes ham als hartig beleg. Klein bakje roerei. Wel zoetigheden erbij maar als je daar niet van houdt was het best karig.

Compacte luxe kamer, met mooie badkamer Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heerlijk weekend weg in gezellig hotel

Weet ik eigenlijk niet😊

Mooi gezellig hotel, attent en vriendelijk personeel, geen standaard ontbijtbuffet maar bediening aan tafel, leuk. Goede keuken, creatieve gerechten.

Perfecte combinatie met een etentje in de Bokkedoorn

Persoonlijk vind ik het dekbed wat warm en verwacht bij een tweepersoonsbed een tweepersoonsdekbed\.

Eigenlijk het geheel van ontvangst tot ontbijt was alles uiterst goed geregeld, vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn goed, bedden uitstekend en de mensen perfect.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Heerlijk restaurant!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Na de reservering kreeg ik een mail dat ik echt "de allerkleinste kamer" had geboekt, of ik geen upgrade wilde voor 25 euro. Dat bericht werkte averechts, want ik ging sowieso niet meer betalen en had het gevoel dat ik nu naar een te kleine kamer ging. Uiteindelijk bleken we een gratis upgrade te hebben gekregen, waardoor ik het bericht al helemaal stom vond (doe je het niet, dan krijg je het dus later gratis).

Heerlijk restaurant!

Leuk om terug te komen, gaan we vast doen!!

Kan niets verzinnen.

Ontbijt was een feestje. Onze kamer was vrij klein nr.10, maar wel compleet. Monumentaal pand, zowel hotel als het gezelllige restaurant.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Geweldig verblijf gehad!
    • Suite - Wellness

De Wellness Suite is de mooiste hotelkamer waar ik ooit heb mogen slapen. Het bad in het midden van de kamer was geweldig en het bed sliep ook erg fijn. Het hotel is op en top onderhouden en door de kleinschaligheid is er al snel persoonlijk contact met het vriendelijke personeel. De keuken is echt erg goed voor zowel lunch als diner. Geweldig hotel!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Bijzondere kamer, mooie locatie.
    • Luxe Kamer

Ik kreeg de indruk dat er een speciale parkeergelegenheid was bij het hotel, maar dit is gewoon parkeren daar op straat (gratis). Geen probleem verder.

Hele mooie kamer, bijzonder ingericht, comfortabel bed. De ingang van het hotel is in het restaurant wat er bij zit. Je kan daar lekker eten en ontbijten.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Hier moet je heen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen opmerkingen, alles was top!

Echt enorm genoten, we zijn helemaal in de watten gelegd, fantastische service en faciliteiten. Komen hier zeker weer!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Heerlijk hotel, echte aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooie design badkamer. Enige kleine minpuntje daaraan vond ik dat de hele badkamer nat was na het douchen door het ontwerp ervan.

De kamer was enorm schoon, heel fijn. Kleinschalig hotel dat in alle opzichten prettig was. Personeel is erg vriendelijk en het gratis welkomstdrankje in de bar was een leuk gebaar. Ontbijt en lunch in hotel waren fantastisch, evenals advies over restaurant La Plume in Haarlem. Toen ik mijn lingerie vergeten was, werd ik meteen gebeld bij ontdekking en werd het direct naar mijn huis verzonden. Wat een service, wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed was voor ons te zacht en de kussens van slechte kwaliteit.

Prima locatie. Op korte afstand van strand, duinen en het centrum van Haarlem. Perfect voor een paar daagjes uitwaaien en shoppen. Fijn restaurant en terras om te eten en drinken. De kamer ziet er modern en sfeervol uit. Prima douche, koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Heerlijk verblif voor weekendje weg.

Niets, alles was perfect

Zelfs de kleinste kamer was van alle luxe voorzien en goed ingericht. Ontbijt in Restaurant was super. Personeel erg aardig.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Hebben het goed gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Koffie apparaat deed het niet.

Hele mooie kamer👌 Leuk terras.

Het was een zeer plezierig verblijf.
    • Suite

Twee dekbedden i.p.v. één had beter geweest.

Het restaurant, voor wat betreft het ontbijt als ook het diner.

Prima locatie voor een paar dagen weg.
    • Suite

Na het douchen, alles nat. Geen douchscherm

Heerlijk ruime kamer, prima bedden.

De sfeer onder het personeel

De sfeer onder het personeel

Twijfel of ik bij brand het pand makkelijk zou kunnen verlaten.

• Luxe Kamer

Mogelijkheid kleding op te hangen op de kamer.

Kamer was uitstekend. Restaurant Vooges was uitstekend. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Mooi lokatie schoon en het was vrij nieuw
    • Luxe Kamer

Het was 40 graden zonder airco bloedje heet wel een regendouche om af te koelen.

Het ontbijt was heerlijk geheel afgeleverd op de loft 3e etage .

Weekendverblijf
    • Suite

Prijs / kwaliteit is niet in verhouding, m.a.w.: te duur. Met name ontbijt is bijna exorbitant.

Leuk terras

Mooi he!

Bed was mij te zacht 😎

Viir de rest alles toppie

De grootte van de kamer

Het restaurant bij het hotel

genieten vanaf het eerste moment tot de laatste minuut...
    • Suite - Wellness

de trap naar onze kamer op de eerste verdieping was steil maar er is ook een lift beschikbaar

het geheel was uitstekend

Verhouding prijs kwaliteit kamer 150 euro per nacht zonder ontbijt lijkt nergens op

Prijs kwaliteit

Vriendelijk personeelpr

Locatie👍

Drankjes waren niet koud...doorgezakte matrassen waardoor met pijn in de rug opstaan

Locatie👍

Fijne airco, goede bedden, heerlijk terras!

Ik miste de minibar.

Fijne airco, goede bedden, heerlijk terras!

Het personeel was erg vriendelijk en enthousiast wat ons...

Het personeel was erg vriendelijk en enthousiast wat ons verblijf nog leuker maakte! Daarnaast was het ontbijt heerlijk (en veel)!

Mooie uitstraling door statig en sfeervol pand

Smalle trap naar boven

Mooie uitstraling door statig en sfeervol pand

Perfect!

Het vriendelijke personeel.

Personeel vriendelijk schonen kamers

Personeel vriendelijk schonen kamers

Prijs kwaliteit verhouding is niet in balans.
    • Luxe Kamer

Ontbijt, gebakken ei met stapel brood. Ham en kaas bovenop elkaar. Personeel wist niet dat jus d’orange erbij hoorde.

Prachtige omgeving

Een plek om terug te komen

Vriendelijk personeel, mooie schone kamer

Ontspannen verblijf in de buurt van Haarlem en het strand

Ontbijt was prima maar eenvoudig

bedden heel erg goed

Prima verblijf na een topfeestje aan het strand.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De trappen naar het appartement.

Upgrade van de kamer.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

prima kamers

In welkoms brief vermelde wifi netwerk was niet beschikbaar.

prima kamers

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Temperatuurregeling niet goed afgesteld Airco gehele nacht luid Vieze reuk in gang

Uitzicht op vijver

Uitzicht op vijver

• Beoordeeld op: 9 november 2017

ik had voor een lagere prijs geboekt maar moest meer betalen...
    • Luxe Kamer

ik had voor een lagere prijs geboekt maar moest meer betalen na het invullen van mijn gegevens (terwijl dit niet op de website werd vermeld)

Prachtige kamer

Nespresso op de kamer, heerlijke douche

Langzame lift, knalrode kamer, zachte bedden

Nespresso op de kamer, heerlijke douche

de badkamer

de badkamer

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Relaxed, gezellig hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer had iets groter gekund, maar prima.

Vriendelijk personeel, gezellige bar, locatie.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Voelde ons thuis

De gastvrijheid

Super gezellig verblijf Ivm concert bij Caprera. Absoluut een aanrader om hier nog terug te komen.

Leuke sfeer in de hotelkamers en het café/ restaurant beneden is heel gezellig en je kunt er heerlijk eten!

Sfeer en ambiance. Het overdekte terras ondanks de regen erg comfortabel met gaslampen

Zeer goed

2 losse bedhelften is vervelend

Tof en gezellig hotel

Alles was ok

Kleine kamer maar gezellig.Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

N.v.t

Gezellige, ontspannende sfeer. Ontbijt à la carte, maar ruimte voor persoonlijke wensen!

Ontspannend

Fijne matrassen en ongedwongen sfeer