Beoordelingen over Stads Hotel Boerland 3-sterren

Westerstraat 88, 7811 AH Emmen, Nederland

#7 van de 9 hotels in Emmen

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Ideaal gelegen voor een paar heerlijke dagen Emmen.

Eigenlijk maar één ding dat zijn de trapjes,lastig als je slecht ter been bent.

Leuke ligging midden in het centrum. Alles schoon en netjes erg vriendelijk personeel. Heerlijk brood met zalig gebakken brood. Hebben het erg naar ons zin gehad,en zullen het zeker onze vrienden aanraden.

niks overdreven, maar super vriendelijk personeel en warm ontvangst.

als het hotel vol is dan zijn er geen genoeg plaatsen bij het ontbijt. waardoor het buffet ook aardig leeg was, werd wel aangevuld maar moesten wachten op bv een gekookt eitje en croissants. Het werd heel vriendelijk opgepakt door personeel.

Gezellig en knus stadshotel

Wat mij opviel is dat Emmen zelf sinds het vertrek van de dierentuin een stuk leger is geworden. Er liep bijna niemand op straat, winkels waren al om 17:15 gesloten.

Gezellig hotel, schone kamer, lekker eten. Prima wifi, geen haperingen, daar heb ik in de meeste hotels last van, hier niet. Altijd leuk om er weer te komen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Minpunten.

Ze hadden moeten zeggen dat er een driedaags muziek festival was,dat dat bij sommige kamers geluidoverlast kon veroorzaken. wij vinden ook dat er beter aangegeven moet worden aan de gasten dat er rekening gehouden dient te worden met andere gasten als ze "savonds of snachts hun kamer opzoeken.

Ontbijt was heerlijk,kamers buitengewoon schoon,douche ook erg schoon,jammer van de luidruchtige afzuiger! Veel overlast op de gang door andere gasten! en naast gelegen cafe bezorgde veel muziek overlast.

Goede uitvalsbasis.

De bedden ietsjes aan de zachte kant. Het ontbijt een beetje karig. De schalen waren steeds leeg en wij moesten om meer vragen.

De ligging, midden in het centrum en op 200m van Wildlands, is perfect.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De locatie, echt midden in het gezellige centrum.

De airco hing tegenover het bed waardoor er een koude wind over je heen waaide. Daardoor eigenlijk niet te gebruiken. Verder zou een dunner dekbed prettig geweest zijn, dit dekbed was voor mij in de winter nog veel te warm.

De locatie, echt midden in het gezellige centrum.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed toeven in het centrum van Emmen

Locatie, direct in het centrum. Veel gezellige terrassen en eetgelegenheden. Op loopafstand van de dierentuin Wildland. Eigen (gratis) parkeergelegenheid Fijne, schone, ruime kamer (k35)

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Lekker in het centrum je hoef niet ver te lopen voor een...

N.v.t.

Lekker in het centrum je hoef niet ver te lopen voor een borrel op het terras. Loopafstand naar Wildlands Emmen. Veel keuze uit diverse horeca in de buurt.

oke en leuk

onderhoud van de badkamer . wasbak zat los, deurklink was los, en de wc bril zat los.

het ontbijt was goed alles was er. hotel ligt mooi dicht bij wild Lands en in het centrum.

Locatie is perfect, midden in het centrum en vlakbij...

Tv stoorde, en de kamer zat achter waar s'ochtends veel vrachtwagens laden en lossen

Locatie is perfect, midden in het centrum en vlakbij Wildlands.

Goed en schoon hotel met vriendelijk personeel, wel een antigedateerde kamer

een wat verouderde kamer

ontbijt was goed, vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer die aan een opklapbeurt toe was. We kwamen langs andere kamers en die zagen er perfect en gerenoveerd uit. Wel was alles heel schoon

Als ik nog eens in Emmen kom boek ik weer hier!

De kamer was niet bijzonder groot, maar er was alles wat je nodig hebt. Alles was prima schoon.

De locatie is super, midden in het (mooie) winkelcentrum. Niet gehorig, 's nachts rustig. Uiterst vriendelijk personeel. Veel terrasjes en eetgelegenheden in de buurt. Op loopafstand van Wildlands.

Locatie midden in het centrum van Emmen en nabij Wildlands...

Er stond een groot bed in de kamer waardoor er verder weinig ruimte was en de trap naar boven was erg steil.

Locatie midden in het centrum van Emmen en nabij Wildlands is fantastisch, vriendelijk personeel, schone kamer en lekker ontbijt.

Helemaal prima!

Prima hotel, gemoedelijk en schoon. Ruime 3 persoonskamer, uitzicht niet geweldig maar voor 1 nacht geen probleem. Hotel ligt gezellig in centrum Emmen. Ontbijt niet heel erg uitgebreid maar oké.

Midden in het centrum.

Meer een advies als wat niet beviel. In dit hotel is geen lift aanwezig. Dit maakt het voor oudere mensen lastiger om naar boven te gaan. Een lift in de toekomst zou zeker een aanwinst zijn

Midden in het centrum. Het ontbijt was prima en lekker. Vriendelijk en hartelijk personeel.

Het avond eten kan voor een goede prijs en op het laatst...

Het avond eten kan voor een goede prijs en op het laatst moment kon ik toch nog gebruik maken van het ontbijt. Het was lekker weer dus heerlijk op het terras gezeten

dat er geen koffiezet apenraat aanwezig was want na 50 -60 km gefietst te hebben heb je daar trek in,

het ontbijt was goed ,op de kamer miste wij een koffiezet apenraat want als je terug kom van het fietsen heb je daar op de kamer trek in ,Dat er geren koffu

Comfortabel hotel in hartje Emmen

De douche was matig, en het putje verstopt. Gevolg: overstroming! Maar na melding werd het putje gelijk gereinigd en konden we weer goed douchen. En ik miste een waterkokertje op de kamer voor een kopje koffie/thee.

De ligging middenin het centrum van Emmen aan een gezellig plein vol terrassen, en op korte loopafstand van Wildlands. Achter het hotel is een parkeerpleintje, waar hotelgasten gratis mogen parkeren. Ook top! Verder: goede bedden en een lekker uitgebreid ontbijtbuffet met heerlijke cappuccino. En ook super dat er een koelkastje in de kamer staat.

Prima hotel icm een dagje Emmen/Wildlands

Kamer erg klein. Badkamer rook niet fris. Over het algemeen wat gedateerd.

Goede locatie. Middenin centrum en op korte loopafstand van Wildlands. Gratis parkeergelegenheid. Ontbijt prima en personeel erg vriendelijk.

Prima voor kort verblijf.

Er liep een kat door de ontbijruimte. Het bed was niet comfortabel. Veel buitenlawaai aanwezig zowel vroeg in de ochtend als in de nacht. Kwaliteit/ prijsverhouding is te hoog.

Een centraal liggend hotel, ideaal voor een kort verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dichtbij Wildlands (loopafstand)

qua prijs/kwaliteit was de kamer prima

het ontbijt was redelijk in elk geval geen prijs/kwaliteit verhouding. Bij de 1ste keer gebruik van de douche bleek de afvoer verstopt waarbij de gehele badkamer onder water kwam te staan. Voor onze eigen hygiene hebben wij het maar zelf opgeveegd.

De kamer was goed, de bedden voldeden eveneens, uitzicht was minder

we wilden naar de dierentuin en 1 nacht in hotel vlakbij. dus dat was wel prima zo

ik vond bij aankomst rommelig, aan de achterkant parkeren, en dan niet weten waar je precies moet zijn, voorkant? achterkant? gevraagd daar aan een vriendelijke meneer die hielp me verder

ontbijt was goed. kamer klein, maar voor 1 nacht goed

Royaal ontbijt.

Zoals gemeld een tweede stoel bij het zitje op de kamer

Royaal ontbijt. Leuke kamer, alleen zou een tweede stoel bij het zitje prettig zijn. Ligt aan een zeer rustig plein met op korte afstand meerdere winkels en restaurants. Mooie eigen veilige parkeergelegenheid

Prima hotel voor een weekend.

In de gang hing een klein luchtje waarschijnlijk door oude vloerbedekking. In de kamer echter geen last van.

Heel vriendelijk personeel (incheck ging snel, behulpzaam en info), kamer & badkamer schoon met veel handdoeken. Gezellige locatie maar in het hotel was het wel rustig.

Wij hebben het geweldig gehad,prachtig weer

De afzuiging in de douche maakt ontzettend veel herrie, duurt een kwartier voordat hij eens een x uitgaat en vooral als je s'nachts naar de wc moet, veel lawaai dus. Wij misten haakjes in de douche om je kleding op te hangen. Tochtstrippen op de deur voor overlast op de gang. De kaartjes van wildlands waren niet meer geldig ,heel jammer.

Het ontbijt was heerlijk en ruim voldoende. Gratis parkeren. In het centrum.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goede ervaring voor shortstay verblijf🙋🏼‍♂️

Er is geen föhn in de badkamer en de kitranden zijn hier en daar zwart uitgeslagen. Soms zit er ook geen bad in dw badkamer, alleen een douche.

Qua plek, midden in t centrum, is deze locatie top.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Leuk hotel, maar weinig geslapen.

Ik sliep in een kamer met veel spinnenwebben. Bovendien sliep ik naast de ingang en de keuken. De kamer was gehorig en ik had veel last van de binnenkomende gasten en het klaarmaken van het ontbijt.

Het ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, prima kamer

Douchen in bad vind ik niks. Douche deur sluit niet aan waardoor badkamervloer helemaal nat wordt. Plafond verf bladdert af

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, prima kamer

Goed om te slapen, maar verder weinig aansprekend.

Geen echt slechte zaken, maar weinig aansprekend. Een faciliteit om een kop koffie of thee te maken zou al helpen, evenals het opfrissen en in de 21ste eeuw brengen van de aankleding van de kamer.

Geen bijzondere zaken

wij hebben een heerlijk verblijf gehad in het Stad Hotel Boerland midden in het centrum van Emmen.

Het ontbijt is voldoende. de bedden zijn goed. Dit hotel is uitermate geschikt als uitvalbasis voor mensen die het Pieterpad lopen, bushalte (centrum) in de buurt van het hotel wij hebben met lijn 21 alle startlocaties voor het Pieterpad goed kunnen bereiken en ook weer de bus terug naar het hotel. personeel was uitermate vriendelijk. kortom een uitstekend verblijf gehad in het Stads Hotel Boerland.

De ontbijtruimte mag wel een beetje vernieuwd worden en iets...

De ontbijtruimte mag wel een beetje vernieuwd worden en iets meer gezelligheid. Kwaliteit van ontbijt was overigens goed! Heerlijk vers brood en koffie was ook goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

onverwacht familie bezoek wat niet gepland was

Onze verwachtingen waren niet hoog en er waren geen tegenvallende punten.

Was een prima ontbijt maar laat dit duidelijker op de boeking site zien dat je dit aan moet klikken indien gewenst

Erg plezierig. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is prettig gelegen.

De de kamer en de badkamer hadden wel iets groter gemogen. Temeer omdat er geen andere ruimte in het hotel is om even te zitten.

Het hotel ligt op een plezierige plaats. Midden in het centrum van Emmen.

Kort maar krachtig.

Verlichting in de kamer deed het niet met de knop bij de deur. Alleen de lamp achterin de kamer deed het, hier kwamen we 's avonds laat pas achter.

Goed uitgebreid ontbijt, vriendelijk ontvangst door personeel.

Ideale ligging in Emmen

We hadden een erg gehorige kamer en een fluitende radiator in een andere kamer, wat de nachtrust niet goed heeft gedaan. Verder ook hele dunne kussens en geen extra kussens in de kast. Daarnaast konden we 's nachts niet meer via de centrumkant naar binnen, maar moesten helemaal om het blok heen lopen omdat ook de zijgang naast het hotel was afgesloten met een hek. Dit was erg vervelend 's nachts (en in de regen).

De ligging van het hotel was ideaal, direct in het centrum. Ontvangst was goed, er waren gelukkig nog wat plaatsen vrij om te parkeren. De kamer is schoon, zo ook de badkamer. Het bijgeboekte ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

kort maar wel een zeer aangenaam verblijf

wij weten niet wat er hier beter zou moeten.

het ontbijt was uitstekend lekker brood en uitstekende koffie. als we iets te vragen hadden kregen we meteen antwoord en alle hulp die we wilde hebben .Er was een zeer goede en heel vriendelijke kok. het menu was goed verzorgd heel uitgebreid . we zullen dit hotel zeker bij familie en vrienden aanbevelen.het aren maar2dagen.welonvergetelijke 2dagen .Cor enDicky Huijben

Prima plek, basic maar moderne en schone kamer en goed verzorgd ontbijt voor lage prijs

Tot laat luide muziek van naburige uitgaansgelegenheid en lawaai van ruzie op straat in de nacht

Flexibiliteit bij late aankomst & uitstekend verzorgd ontbijt

Ik heb heerlijk geslapen.

TV geen goed ontvangst. Piepje in de badkamer niet zo prettig, als je partner naar de wc moet meerdermalen . Toiletspiegel echt veel te hoog, mijn partner kon alleen zijn voorhoofd zien bij het scheren, en ik er niet eens in kijken. Ik vond het ontbijt erg tegenvallen, brood was erg koud. De broodjes te licht gebakken gebakken . Onvoldoende vers beleg. En veel te benauwd in de kleine ruimte, wat frisse lucht is wel aangenaam als je gaat ontbijten.

Het bed was prima , niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Vriendelijk personeel en schone Lammers

Erg gehorig om 7.20 wakker geworden door personeel die druk bezig was dit was erg jammer. Ik raad echt aan om iets hieraan te doen bijvoorbeeld andere deuren beter isoleren of personeel stiller laten werken.

Vriendelijk personeel en schone Lammers

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Uitstekend vermaakt in Hotel en Centrum van Emmen.

Bij deze positieve beoordeling hoort geen negative

Goede ontvangst Schone kamer Prima ontbijt Uitstekende locatie in het centrum Goed te bereiken met auto Parkeer plaats direct bij hotel

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Op zich heel goed, maar we zijn op vakantie en dan is dat vele lawaai en hele grote teleurstelling.

Het vele lawaai in de gangen veroorzaakt door het harde dicht doen van de binnen en buiten deuren,gemaakt door andere gasten.

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

plus punt is lokatie maar de kamer niet comfortabel voor de prijs.

bed...was te hard...matras had al klein kuiltje....en kussens ook niet comfortabel.....wakker vanaf 4 uur snachts..toen maar om 4.30 vertrokken om naar huis te reizen en thuis nog maar even te slapen. ruimte om bed heen te smal...stootte makkelijk je benen.

lokatie

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goed verzorgd en aangename sfeer

Eerlijk ? Eigenlijk niets ja het bijhorend café restaurant sluit om 21.00 uur maar er is genoeg horecagelegenheden in de buurt

Vriendelijk personeel , ruime schone kamers midden in het centrum en een lekker ontbijtje voor een goede prijs

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Eenvoudig maar goed betaalbaar hotel.

Eenvoudig en sfeerloos hotel. Tamelijk gehorige kamer. Hoewel check out om 11.00 was begon het kamerpersonee al om 08.45 druk met de schoonmaak.

De locatie en de prijs. Aardige mensen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima ontbijt, genoeg keuze en voor ieder wat wils.

Prima ontbijt, genoeg keuze en voor ieder wat wils. Vooral van het avondeten genoten, was (bijna) net zo lekker dan thuis. Op loopafstand van ons doel, Wildlands, zodat de auto kon blijven staan.

Leuke stad, hotel ligt prima als uitvalsbasis.

De aanrijdroute naar het hotel. Hotel ligt in wandelzone, dus parkeerplaats achter het hotel in eerste instantie niet knnen vnden. Na inchecken en enige uitleg alsnog perfect en veilig kunnen parkeren.

De ligging. Midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Leuk hotel voor een goeie prijs, aanrader !

Had de pech aan de rumoerige kant een kamer te hebben, kan gebeuren.. krijg de volgende keer kamer aan de rustige kant.

Perfecte ligging in het centrum, veel restaurants in de buurt, personeel heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heel leuk. Eerste dag lekker shoppen en tweede dag naar Wildlands. Prima plek om wen weekend door te

Niks.

Ontbijt was prima. Ligging(midden in het centrum. Mochten de auto na uitchecken laten staan op parkeerterrein. Na beziek aan Wildlands weer opgehaald.

Midden in het centrum van Emmen, goed bereikbaar met een...

Heb even moeten zoeken naar de ingang

Midden in het centrum van Emmen, goed bereikbaar met een eigen parkeer gelegenheid. Nette kamer met goede bedden en prima douche. Ook een heerlijk ontbijt.

Kom zeker weer terug.

Eigenlijk alles, gastvrij, vriendelijk en natuurlijk de modezaak Boerland. Weet niet zeker of Hotel Boerland rolstoelvriendelijk is, neem aan van wel

Aanrader voor een dagje dierentuin Emmen

De hotel ingang vanaf het parkeerterrein zag er ongezellig uit.

Dit knusse hotel ligt midden in het centrum van Emmen. Als je het hotel uit loopt kom je direct op een plein met allerlei gezellige restaurantjes voor een hapje en/of drankje. Daarnaast heeft het hotel zelf ook een gezellig restaurant met terras. Ook het dierenpark Wildlands ligt op 3 minuten loopafstand en is ontzettend mooi!

Voor een nachtje oké.

Erg kleine kamer (kamer 20) (bij schoonmaak andere kamers gezien, waren volgens ons groter en moderner) Ontbijt was niet genoeg plaats om te zitten. Hierdoor laat ontbeten (gingen wel langer door vanwege de drukte wat wel netjes is)

Het parkeren was goed Locatie was perfect Erg schone kamers

Centraal in bruisend Emmen.

Ontbijt was redelijk, maar gebakken eieren in een warmhoudbak is een afknapper.

Heerlijk rustig, maar midden in het centrum. Uitermate vriendelijk personeel. Het centrum is compleet vernieuwd en heeft een verrassend en zeer ruim winkelaanbod. Ook de markt op vrijdag is een aanrader

Gemoedelijke sfeer in centrum Emmen

Een van de kussens was vrij hard en zwaar maar dat is persoonlijk. Als je daar van houd is dat wel prima.

Gezellig klein knus hotel.Gemoedelijke sfeer. Prima kamer voor een nacht.Ligging perfect gezellig in het centrum. Ontbijt ook prima.

perfecte uitval basis voor fietstochten

Ontbijt was absoluut geen voldoende, kon ook komen omdat er op dat moment een brand alarm was

Kamers zijn goed perfecte ligging in het centrum, onze fietsen mochten s,nacht in het restaurant staan

Midden in het centrum, dat kwam voor ons goed uit.

De afzuiging in de douche/ toilet, dat die s'nachts zo'n herrie maakte als je naar het toilet moest. Wel logisch dat hij er in zit maar toch was dat vervelend.

Midden in het centrum, dat kwam voor ons goed uit. Een heerlijk ontbijtje, niet overdreven maar gewoon goed. De eigenaar en eigenaresse waren heel vriendelijk en alert

prima, voor herhaling vatbaar. Zeer klantvriendelijk personeel.

Veel trappen en ik heb op dit moment een slechte knie.

Prima schone kamer. Ik mis een ligbad maar dat wist ik van tevoren. Tevens miste ik een balkonnetje.

de locatie is super.

als je de kamer binnenkomt en er staat een volle prullenbak op de slaapkamer word je daar niet vrolijk van.

de locatie is super. midden in het centrum van emmen

Ik heb 4 heerlijke dagen gehad.

Een beetje lawaaiig .

De medewerkers waren uitermate vriendelijk. De kamer was schoon en prima in orde. Heerlijke bedden en een perfect ontbijt. Heerlijk gedineerd.

Dat de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend was, en dat...

Moeilijk te vinden via de navigatie

Dat de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend was, en dat men maar +- 300 meter van de ingang van Wildland verwijderd is.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goed !!!

Alles was naar wens met de kanttekening dat de trappen in het hotel voor ouderen/mensen die wat slecht ter been zijn, wat lastig zijn te beklimmen.

Het hotel is echt midden in de stad en op loopafstand van "Wildlands". Een goede parkeerplaats met een slagboom. Vriendelijk personeel met een goed ontbijt. Het was een prima overnachting.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

weekeindje weg

Wij misten een zit gelegenheid (aparte kamer) voor hotel gasten, zonder dat je in het cafe/restaurant of op het terras moet zitten. Als daar geen plek/ruimte voor is zorg dan in elk geval voor 2 comfortabele stoelen op de kamer. De stoelen die er nu staan hebben uitermate slecht zit comfort, zodat je op je bed moet zitten.

Zeer vriendelijk personeel, het ontbijt is eenvoudig maar compleet, wij misten alleen bv musli. of cornflakes. Bedden zijn van goede kwaliteit, badkamer prima schoongemaakt.

Redelijk

Rumoerig 's nachts in de omgeving van het hotel. Na 23 u. de nachtingang vanuit het centrale plein heel moeilijk te bereiken. Kamer minimaal, geen thee of koffie op de kamer, geen nachtkastje.

Zeer prettig geholpen, heerlijk brood bij het ontbijt.

Schoon en supervriendelijk personeel.

De spiegel in de badkamer is te hoog voor mensen rond de 1,60 meter. Erg veel trappen.

Schoon en supervriendelijk personeel. Eenpersoonskamer met 2 bedden!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Net hotel midden in het centrum met vele terrassen en winkels.

Badkamer verlichting en ventilator met sensor/timer, erg vervelend als je in de nacht even naar het toilet moet, alles gaat dan aan en pas naar ca 20 minuten weer uit. Kamers erg gehorig.

Airconditioning op de slaapkamer. Gratis parkeren bij het hotel op een afgesloten terrein. Na uitchecken mocht de auto blijven staan zodat we naar Wildlands konden gaan, scheelt weer 10 euro parkeerkosten en het is maar 10 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Fijn verblijf en goed verzorgd!!

Niets, het was erg fijn.

Het is een geel fijn hotel midden in het centrum, daarnaast erg dichtbij dierentuin Wildland. In de stad heerlijk kunnen wandelen en in de oude dierentuin Emmen rond kunnen kijken naar oude verblijven, mooie natuur en de kunst winkeltjes die er zijn. Superlekker gegeten in het restaurant van het Hotel! Als laatste is het heel erg fijn om te kunnen parkeren bij het hotel, goed aan te rijden.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Lekker centraal

Geen douchegel, geen douchemat, hoog bad om in te douchen. Bij ontbijt wel yoghurt, maar muesli erbij zou fijn zijn.

De ligging is heel leuk, ontbijt : prima koffie, heerlijk vers brood. Kamer voldoende ruim. Zitje met 2 stoelen.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

gezellig en persoonlijk.

Dat de glasbak smorgens om zeven uur geleegd wordt door de gemeente.

het hotel ligt goed in het centrum. en dat is erg gezellig. mooi uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Door de gehorigheid van de kamer helaas niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

Ik had voor mijn familie twee kamers geboekt. De geluiden van buiten, buren en de gang dringen erg sterk door. Zowel mijn familie als mijn vrouw en ik hebben het grootste deel van de nacht hierdoor wakker gelegen. Heel jammer want al het overige heeft een prima prijs/kwaliteit. We zullen hierdoor alleen nooit meer terugkomen. Wij hoorden dezelfde klacht ook van andere gasten tijden het ontbijt.

Locatie, vriendelijk personeel, prima ontbijt, wifi en aircon

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

gezellig familiehotel

Op dag van aankomst rook het niet fris in de kamers. Het was de buitenlucht. Ramen dicht gedaan. Badkamer: voor ouderen is een douche in het bad niet handig

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De sfeer was heel gezellig

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Tof,gezellig,vlak in centrum,oranje feest was een ervaring.

Eigenlijk is er niet tegengevallen.

Al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.Goede poetsploeg.Lekker ontbijt.Pizzeria Sardegna ontdekt(heerlijk was het daar,prijs kwaliteit zeer goed een aanrader).

Aanrader!

Het verblijf ligt midden in het centrum. Op ideale loopafstand van de winkels en de cafés. Ook ben je snel bij Wildlands. De accomodatie was onwijs leuk ingericht. Een hele leuke sfeer, met vriendelijk personeel. De kamer is simpel maar hygiënisch.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Een gezellig ingericht hotel in hartje Emmen.

Helemaal niets. Prijs/ kwaliteit verhouding heeft hier zijn optimum bereikt.

Zeer gastvrij personeel. Kamer eenvoudig, maar zeer sfeervol ingericht.

Zeker kom ik nog een keer naar dit hotel .leuk in het centrum en vele leuk restaurants in de buurt

Het was niet duidelijk bij boeking of het LO was of LO met ontbijt. Is een tip voor de site.

Het ontbijt was goed een goede keus uit ontbijt verschillende soorten vers brood en eivariaties ruime keuze aan brood beleg ook aan de kinderen gedacht .

Niet voor herhaling vatbaar!

Hotel was matig. De kamer was wel schoon, maar verder geen kraak of smaak. Ontbijt ruimte was ronduit ongezellig en personeel niet echt vriendelijk. De televisie op onze kamer werkte niet. Bij vertrek gemeld, zodat de volgende gast er geen last meer van zou hebben. Antwoord van de receptioniste was:"Hoe kan dat nou. We hebben verder geen enkele klacht en de televisies zijn allemaal geschakeld." Door dit antwoord had ik het gevoel dat ze ons niet geloofde. Niet prettig!!!