Beoordelingen over Hotel-Restaurant de Boer'nkinkel 3-sterren

Middenweg 7, 7351 BA Hoenderloo, Nederland

#2 van de 9 hotels in Hoenderloo

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

De dame die het ontbijt verzorgd mag voor mij de hele tent...

Ja wat meer gasrvrouw verwacht van de eigennaresse

De dame die het ontbijt verzorgd mag voor mij de hele tent runnen. Zeer hartelijk en gasrvrijje dame. Ontbijt van zeer goede kwaliteit alleen kleine beetjes van alles. We moesten zeker twee keer b. V om boter vragen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prachtige locatie om verschillende fiets en wandeltochten te maken.
    • Tweepersoonskamer met Terras

klein minpuntje...ramen konden als ze open waren niet vastgezet worden, bij wind niet echt handig.

Geweldige kamer, voor ons een verrassing het was een kamer achter het hotel; leek meer op een appartement, schone frisse badkamer, heerlijke bedden. Ook het ontbijt was heerlijk....puur natuur.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Fijn hotel op prima locatie

Standaard kamer is wat klein

Fijn restaurant met goede gerechten (zowel lunch als diner) en lekker ontbijt. Kleine, maar complete kamer met heerlijke bedden en balkon en op loopafstand van Park De Hoge Veluwe. Prima hotel voor even een paar dagen er tussenuit.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Een prima week gehad en de ligging was heel centraal!

Er was maar 1stoel op de kamer. Op het bed zitten was niet prettig! Ik kreeg er rugpijn van!

Het ontbijt was prima! De bedden lagen goed ondanks dat ze wat aan de zachte kant waren.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

een paar mooie dagen waar we lekker verwend zijn .

wat meer variatie vleeswaren bij ontbijt.

eten was perfect allemaal lekkere verse dingen en streek producten , ontbijt goed ... wel weinig variatie, bedden en douch ook prima ,personeel behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De ligging van het hotel was super !

Matrassen waren veel te zacht of versleten !

De ligging van het hotel was super ! Het ontbijt was ok ! Weinig keuze voor het diner,maar het was wel zeer lekker klaar gemaakt !

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Aanrader

Goede locatie Lekker en vers ontbijt met streekproducten maar vooral met heerlijk vers zelf gebakken brood.. Het lekkerste brood dat we ooit aten. Lekker diner Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Weekendje weg

Heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Kleine, maar zeer fijne kaart en veel keuze in aparte biertjes. Natuurpark de Hoge Veluwe is om de hoek.

Ik was dit weekend voor t eerst bij Boer n kinkel en vond t...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ik was dit weekend voor t eerst bij Boer n kinkel en vond t echt onwijs leuk gezellig. Eten was echt super! En personeel erg vriendelijk. De kamer waar ik in zat was helemaal top. Mooi terrasje erbij met uitkijk op een tuin. Ook een goede plek om heerlijk tot rust te komen. Zeker een aanrader. Ik zou met veel plezier z.s.m weer is terug gaan. Je hebt daar ook veel gelegenheden om mooie wandelingen te maken of fietsen. Kortom echt een aanrader om daar heen tegaan als je lekker ff een weekendje wil ontspannen.

Heel mooie omgeving. Heerlijk buurt

Ik heb de klantvriendelijkheid gemist. Geen airco in de kamers ook geen ventilator aanwezig. Wel gevraagd kreeg als antwoord dat hebben wij niet. Dus waren wij de hele dag op pad want de warmte op de kamer was niet uit te houden.

De omgeving

Goed hotel in mooie omgeving

Geweldig ontbijt! Kamer had geen airco, dat was jammer met ruim 30 graden. Toch lekker geslapen met het raam open raam in de nacht wat het goed te doen. Het diner was ook heerlijk, een aanrader! Op loopafstand zit fietsverhuur Route66. Ook top!

Prima voor een paar dagen uit!

Er hadden wat meer wandelroutes vanuit hotel kunnen starten

Balkon bij de kamer; ontbijt perfect (bijna alles home-made en biologisch; deels buffet/deels met service); ontbijtruimte (ruim); ligging t.o.v. De Hoge Veluwe; de rust.

Kamer was mooi, modern en heel schoon (zeker ook de mooie...
    • Tweepersoonskamer met Terras

We hadden een luxe kamer met airco geboekt via booking, maar toen we aankwamen bleek die niet beschikbaar (ze hadden er wel 2 maar die waren bezet): dat viel bij 35 grd tegen en er werd gezegd: de geboekte kamer is sowieso koel. (maar dat is natuurlijk niet hetzelfde). Ter compensatie kregen we gratis ontbijt, dat is mooi, maar zonder airco had ik wel elders veel goedkoper kunnen boeken en ik zou toch wel willen weten waar die fout nu vandaan kwam (bij booking of bij het hotel.....).

Kamer was mooi, modern en heel schoon (zeker ook de mooie badkamer met stortdouche) en bed heerlijk. Ook eten in restaurant aldaar was prima.

Het uitstekende diner, na een lange fietsdag, op het terras,...
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Het uitstekende diner, na een lange fietsdag, op het terras, met uiterst prettige bediening maakt de herberg tot een zeer aan te bevelen en niet te missen accommodatie.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het verblijf was super goed.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het was een heerlijk verblijf, als ik dan een iets moet zeggen wat tegen viel was het het ontbijt wat niet bij de prijs zat.

Het verblijf was goed, aardige mensen goed ontbijt en s'avonds kan je er heerlijk dineren.

Heel goed adres. Aanrader!

Diner kon ik moeilijk uit kiezen. Naar mijn idee iets te apart(persoonlijk). Daarvoor ben ik een deurtje verder gegaan.

Ontbijt volledig voor een lage prijs. Kamer heel netjes schoon.vriendelijke mensen.

Hi-Ha-Hoenderloo! (pas op voor de automatische grasmaaiers)

De kamers zijn enigszins aan de prijs, en voor bijvoorbeeld het ontbijt moet extra betaald worden. Hoenderloo is niet de meest bruisende plaats van Nederland, maar je kunt er wel lekker wandelen enzo.

Ruime en rustige kamer die net iets meer luxe biedt dan een gemiddeld hotel. Goed en groot bed. Achteraf gelegen waardoor je meer privacy hebt. Het personeel was vriendelijk. Koelkast niet inbegrepen.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

genieten
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

douchecabine prima, maar als je de kop van de douche te recht naar beneden laat stralen, kun je je branden aan de hete mengkraan, moet je echt op letten als je er onder staat

Prachtomgeving, rustig hotel, prettig personeel, persoonlijk.

De t.v. stoorde, dit was zaterdag doorgegeven, maar werd binnen het weekend niet opgelost.

Het eten ( zowel ontbijt als avondeten ) was zeer goed verzorgd en creatief samengesteld.

Heerlijk dineren aan rand natuurpark in kleinschalig hotel met goed ontbijt na een rustige nacht.
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Bedden vonden we wat zacht liggen. Dat is maar wat je voorkeur is.

Ontbijt vonden wij uitstekend en met ruime keuze. Wie vette worstjes, verse zalm of tien verschillende soorten broodjes zoekt is overigens aan verkeerde adres. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt er ook heerlijk eten, met lekkere gerechten die duidelijk met liefde en vakmanschap zijn bereid. Menu is niet pagina’s lang, maar wie niet perse op zoek is naar heel veel of heel vet of heel simpel, is er voldoende keus. Zelfs verrassingsmenu is mogelijk. Voordeel is natuurlijk dat je niet meer naar buiten hoeft na het eten en zo je bedje in kunt rollen. Ruime drankenkaart. Omgeving biedt schitterende wandelmogelijkheden om eventueel teveel aan calorieën weg te wandelen, of in elk geval een deel van die calorieën.

Prima verblijf met een op de persoon gerichte bediening in een sfeervolle ambiance.

De kamer(1) is wat sober ingericht, als de tv kabels netjes weggewerkt worden en er komt een leuke poster op de muur zal dat de sfeer zeker ten goede komen. Bij gebruik maken van het toilet op de badkamer word je gehinderd door de plank waar de wastafel op staat. Hier kun je je aan stoten, maar is makkelijk te verhelpen door de hoek van de plank af te ronden met een flinke radius.

Mooie herberg in een prachtige omgeving. Leuke ambiance in de herberg. Lekker ontbijt met versgebakken brood. Persoonlijke benadering. We kregen ook een geplastificeerde routekaart voor de klompen pad route mee, prima! Prima bedden.

De badkamer was in verhouding met de slaapkamer behoorlijk...
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Onze kamer (5) was behoorlijk gehorig. (Ik vermoed dat de eigenaars op het 2de verdiep wonen). (geen lawaai van buiten - rustige ligging)

De badkamer was in verhouding met de slaapkamer behoorlijk ruim. De dame, tijdens het ontbijt, heeft ons serieus in de watten gelegd. B&B gevoel = prima ! Als Untappdliefhebber moet ik toegeven dat ze een heel mooie bierkaart hebben (jammerlijk genoeg serieus duur, in Belgische normen) Prachtige omgeving.

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Tweepersoonskamer met Terras

geen kritiek maar opmerking: Lampje bij de buitendeur omdat in donker sleutelgat vinden toch wel lastig is. Thermostaatkraan badkamer nakijken omdat het water niet echt warm wordt.

Hoewel eerst onzeker als verrassing toch de gevraagde tuinkamer i.v.m. hond gekrgen. Door kleinschaligheid en inrichting sfeervol restaurant met heerlijk eten tegen normale prijs. komen zeker voor derde keer terug. Ontbijt zeer uitgebreid met grotendeels huisgemaakt vers Brood, jams, sappen en ingrediënten van plaatselijke leveranciers. Roerei, koffie per kopje vers gemaakt etc. Persoonlijke aandacht geeft hier logeren een gevoel van thuiskomen.

Voor herhaling vatbaar!!

Ontbijt was niet duidelijk wat de bedoeling was. Half buffet/half bediening aan tafel. Beetje uitleg was fijn geweest.

Ontvangst was wat rommelig. Maar de kok en de bediening 's avonds hebben dit ruimschoots goed gemaakt! Geweldig lekker gegeten (verrassingsmenu), goed wijnarrangement, rustig tempo, zeer gedegen vakkundige uitleg, geen stijve toestand, lekkere muziek. Niemand die je wegkijkt aan het eind van de avond. We hebben genoten!!

Prima locatie maar met kleine kinderen geen aanrader.

Het gekke aan deze plek vond ik dat eigenlijk alle faciliteiten in orde waren, maar er kan veel beter meegedacht worden met de gasten. Onze badkamer stonk naar riool, dat was ronduit vies, maar verder was de kamer meer dan in orde. Heel groot en goed opgezet. Maar ondanks dat ik van tevoren had gezegd met twee kleine kinderen te komen ontbraken simpele dingen zoals een opstapje om bij de wastafel te kunnen bijvoorbeeld. Iets dat in een familiekamer echt heel onhandig is. In het restaurant is men ook niet heel verwelkomend naar kleine kinderen. De staf was bovendien heel verschillend: de een super onvriendelijk en stijfjes tegen jonge kinderen terwijl we ook een zeer helpende gastheer ontmoetten die juist enorm meedacht. In de communicatie van tevoren kan ook veel verbeteren: een simpel bericht met een verwelkomende tekst zou helpen in plaats van een zeer zakelijke tekst met de kosten van de kamer.

De locatie is geweldig, op loopafstand van de ingang van het park

De naam van het hotel klinkt oubollig, de werkelijkheid is veel beter!

We hadden een prachtig kerstdiner. Uitgebreide bierkaart. Het ontbijt was uitgebreid met heerlijk vers brood. De kamers waren klein, maar schoon, uitstekende bedden.

Mooie locatie, goed restaurant, dramatisch hotel
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Verschrikkelijke bedden, halve nekhernia opgelopen. Wifi valt telkens uit. De douche wordt koud wanneer beneden in het restaurant een warme kraan aangezeg wordt, en vervolgens bloedheet. Zeer link.

Alles is netjes en schoon, prima restaurant.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima plek om tot rust te komen
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Niets viel tegen, inrichting is minder onze smaak maar dat is niet van belang

Heerlijk rustig hotel met prettige ontvangst, prachtige omgeving, opvallend goede bedden, zeer schone kamer/sanitair en verrukkelijk eten (wildmenu aanrader!): erg fijn om tot rust te komen.

aangenaam

De kamer vonden wij sober. Te kleine TV, vanaf bed geen ondertiteling te lezen. Weinig ruimte in badkamer voor spullen van 2 personen. Krukje in badkamer zou erg prettig zijn. Anti slipmat ook. Pand is erg gehorig.

Het restaurant en de keuken fantastisch! We hebben twee maal heerlijk gegeten en personeel was heel voorkomend en bijzonder aardig. Idem ontbijt.

Het personeel is ontzettend gastvrij en hartelijk, in 5...

Het personeel is ontzettend gastvrij en hartelijk, in 5 minuten sta je aan de ingang van de Hoge Veluwe en het bijbehorende restaurant was misschien nog wel de grootste verrassing van het weekend. We hebben genoten!

Heerlijk weekend op de Veluwe

Het was wat gehorig en de kamer was wat aan de kleine kant. Ontbijt was wat aan de dure kant.

Bedden waren comfortabel en de badkamer was netjes. De ligging van het hotel was ideaal, zo dicht bij de ingang van het nationaal park de Hoge Veluwe. Uitstekende wifi.

Heerlijk hotelletje vlak naast ingang Park Hoge Veluwe.

Er was niet echt een lekkere loungeplek.

Het was een zeer aangenaam verblijf. Kamer en vooral de heerlijke douche in de badkamer waren prima. Ontbijt ook; vers brood, eitje, boer'nyoghurt, allerlei serials, zelfgemaakte jam en noem maar op. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De kamer waar wij zaten was erg gehorig, als iemand door de kamer liep dan bewoog het bed zelfs. Er is ook veel inkijk in de badkamer en de douchestraal vond ik niet prettig.

Het diner was erg goed en de locatie was super! Hele mooie omgeving en goede bereikbaarheid. Leuke/rustige kleinschalige accomodatie. Ontbijt was ok.

Goed maar niet weer

Het was een andere kamer dan we hadden gezien

Het ontbijt was uitstekend , kamer hadden we ons anders voorgesteld 2 persoonskamer met 1 stoel, dat verwacht je niet op een tweepersoons kamer. zou je weer boeken ? Nee

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Vriendelijke personeel

Badkamer: geen stopcontact voor haardroger, geen lange spiegel, geen klein kastje Geen 'ontmoetingsruimte' indien je met meerder bent. Je kan bv niet (indien je meerdere kamers hebt gereserveerd) ergens gaan samenzitten om bv een gezelschapsspel te spelen (er is ook geen tafel ofzo op de kamer)

Vriendelijke personeel Uitgebreid lekker ontbijt, veel variatie Grote bedden, zachte matras, fijne donsdekens

Heerlijk weekend in de natuur!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt was erg kort en te vroeg, van 8:00 tot 9:30. Hierdoor moest de wekker gezet worden om op tijd klaar te zijn voor het ontbijt. De kamer was erg warm, maar gezien de locatie en het feit dat de kamer op de begane grond lag, vonden wij het niet prettig om ramen open te zetten.

Perfecte locatie, pal tegenover de ingang van Park De Hoge Veluwe. De kamer was nieuw en erg groot. Goed ontbijt.

Wij gaan nooit meer naar de Boer'nkinkel.

's Avonds gedineerd, waren ontzettend kleine porties. Wij zijn geen grote eters, maar we hadden de neiging ergens een frietje o.i.d te gaan kopen. Werd niet één keer gevraagd of het voldoende was .

Ontbijt was goed.

Comfortabel hotel op loopafstand van NP de Hoge veluwe
    • Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was tot 10.00 , dat is vrij vroeg. Dekbedden vrij dik. De airco moest aan anders te warm.

Dicht bij NP hoge Veluwe (loopafstand). Comfortabele en zeer ruime kamer (wij hadden de grote kamer die apart terras had) en apart van gebouw.

Goede accommodatie, maar jammer van het gemiste ontbijt.

Jammer dat het ontbijt er niet bij inbegrepen was. Dit was €9.95 p.p wel te boeken, maar voor 4 personen vind ik dit een fors bedrag! Dan is het lastig om dit op je eigen kamer te nuttigen.

Iedere dag schone kamers met opgemaakte bedden

Een relaxt hotel in een fraaie omgeving.

Het personeel was vriendelijk, maar enigszins opdringerig bij het opnemen van bestellingen.

Prima ontbijt. Schone kamer en badkamer. De ingang van Nationaal Park de Hoge Veluwe is op loopafstand.

een echte aanrader

- De locatie vh diner was niet zo gezellig. We zaten als koppel aan een lange gezinstafel, met aan de overkant twee onbekenden.... Bij zo'n lekkere maaltijd heb je toch graag wat privacy... Wij hadden gereserveerd, maar alle tafels waren bezet, de eerste vrije plaatsen waren aan die lange tafel. - geen vliegenraam, waardoor meerdere muggen in de kamer (slapen graag in verluchte kamer)

- ontbijt was heel lekker, veel zelfgemaakte produkten, o.a. confituur, brood, verse vruchtensappen enz... geen overdadig aanbod van charcuterie, maar meer dan voldoende... keuze van gekookt eitje of roerei... - kamer was zeer proper - diner: lekker smullen... - buitenterras: heel comfortabel en gezellig - heel vriendelijke hotelmedewerkers - afsluitbare fietsenstalling met oplaadmogelijkheid elektr fiets - verrassende bierkaart

Overnachting geboekt om 2 dagen op de Veluwe te kunnen fietsen.
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Bij het bestellen van de lunch werden wij foutief voorgelicht (stond overigens ook niet duidelijk op de kaart) Gezien naar verhouding de lage prijs vragen wij of het gerecht voor 2 personen is, hetgeen met ja werd beantwoord. Bij de eindafrekening werd het gerecht 2x in rekening gebracht. Medewerkster gaf toe dat het niet duidelijk op de kaart stond, maar rekende toch 2 x het gerecht bij ons of zonder enige coulance (beetje jammer).

het ontbijt was prima verzorgd. De kamer aan de kleine kant

Gezellig en voldoet zeker aan de verwachtingen.

Het ontbijt was te afgemeten. Wel goed. De luxe kamer was prima, maar wel geluidsoverlast de vriezer, die buiten aangrenzend staat.

De wandelfaciliteiten in de omgeving.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het diner en ontbijt en het terras.
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

De kamer was dusdanig klein dat de Kamerdeur niet normaal open kon. In geval van een calamiteit lijkt me dit niet fijn.

Het diner en ontbijt en het terras.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

in orde.

De gerechten op de menu kaart. Wij houden van eenvoudigere/ bekendere gerechten bv schnitzel of varkenshaas.

Schoon, gezellige lounge, heerlijk bed.

Goed hotel op ideale locatie.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Cafe gaat vroeg dicht - er is s avonds weinig doen

Zeer vriendelijk personeel. Fantastisch eten in het hotel. Mooie kamer met goede badkamer. Schoon. Perfecte locaties aan het park de Hooge Veluwe. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

• Tweepersoonskamer met Terras

Stinkende badkamer en bediening bij ontbijt was opdringerig en overdreven aanwezig. Kwaliteit was matig maar alles werd aangeprezen alsof t sterren kwaliteit had.

Bedden waren erg fijn

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ff weg voor een paar dagen

Kleine tv op de kamer, ondertiteling slecht leesbaar. Mag wel iets grotere tv zijn. Maaar, we kwamen ook niet om tv te kijken.

Het bed en de douche zijn heerlijk. Diner is prima en de keuze aan biersoorten is enorm. Bediening is heel erg vriendelijk. Heerlijk relaxte dagen gehad. Ontbijt was misschien beperkt maar ruim voldoende en verse eigen gemaakte producten, lekkere koffie. Prijs kwaliteit prima voor elkaar. Wil je meer luxe en comfort dan moet je meer betalen, voor ons was het toereikend.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Heerlijke bedden
    • Standaard Familiekamer

Ons beloofde Welkomsdrankje is oploskoffie op de kamer. De keuken is om 20.30 dicht je kunt dan zelfs geen bitterbal meer bij je biertje krijgen dat vind ik slecht

Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Mooie locatie en super gemoedelijk verblijf gehad

Het was een dag erg warm. Het was jammer dat er dan geen raam open kon en/ of airco was.

Ontbijt met veel streekproducten, heerlijk. Diner niet een heel uitgebreide kaart, maar voldoende keuze en ook goed klaar gemaakt. Mooi op gediend.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Súper!

Niets dan lof over dit hotel. Superschoon, een mooie nieuwe bakkamer. Lekkere bedden. Goed en vriendelijk personeel. Op 200 meter is een ingang van het park De Hoge Veluwe, straat oversteken en je bent er. En last but not least: je kunt er zálig eten! Echt aan aanrader, deze plek.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

rustig in een mooie omgeving

Hoofdeinde bed tegen schuine wand en balk. Hierdoor slecht lig/zitcomfort tijdens tv kijken en lezen in bed

Ontbijt was goed. Bedden sliepen geweldig. Rustige omgeving 's nachts met Hoge Veluwe op loopafstand. Apeldoorn en Arnhem via prachtige route snel bereikbaar met auto of fiets

goede kamer in mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

wat later aangekomen, geen mogelijkheid om op kamer iets te nuttigen. ontbijt goed maar niet overdreven uitgebreid

Ruime kamer, met terras. grote badkamer. zeer rustige omgeving

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Aan gename kamer. Nooit meer blijven eten.
    • Standaard Familiekamer

Het eten was voor ons een tegenvaller. Het ontbijt was zeer sober. 1 Avondmaal was net niet verbrand, bij het andere kwam de saus precies uit een d&l bbq saus fles. Nu smaak is persoonlijk :)

De kamer was gezellig, proper en comfortabel alsook de badkamer. Gezellige locatie. Zeer nieuw en modern. Geen enkel minpunt op de kamer.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Top restaurant bij prima hotel

Ontbijt wat magertjes voor € 10,00. Maar wel vers en lekker

Het uitstekende restaurant. We hebben fantastisch gegeten met vriendelijke en deskundige bediening. Eten is top!!!

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Je voelt je meteen thuis!

Prachtig plekje aan de rand van het Nationaal Park, fantastisch uitzicht vanaf het balkon, de staf was heerlijk ongedwongen en oprecht vriendelijk en het 5 gangen verrassingsmenu was ongelooflijk goed. De ontbijt selectie was niet heel groot maar wel heel goed: heerlijke ham, vers zelfgebakken brood en een eitje wordt vers voor je klaargemaakt. En wat ik ook leuk vind: je krijgt nog gewoon een ouderwetse sleutel voor je kamer :-)

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Een uitermate goed verblijf met een gemoedelijke sfeer.

We konden nergens de wifi code vinden.

We hadden een standaard kamer geboekt. Omdat we ook het restaurant hadden gereserveerd, kregen wij een veel ruimere kamer toegewezen. Dat was ook fijner voor de hond werd ons verteld. Nou geweldig wat een leuke verrassing. Een prachtige kamer met en suite deuren en ruime badkamer, lekker schoon en alles aanwezig. Omdat het heerlijk weer was hebben we op het terras een Plateau Boe'rnkinkel genuttigd.... heerlijk. Diner is tevens zeer goed bevallen en het ontbijt is uitstekend. Je word op je wenken bediend, vers gebakken brood, eigengemaakte jam, roerei word speciaal voor iedere gast bereid, alles lekker vers. Heerlijk!! En de koffie is top! Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Diner
    • Last Minute - Standaard Tweepersoonskamer

Bij ontvangst was men negatief over de hond. Terwijl we dit wel hadden aangekondigd. Ontbijt was te duur voor wat het was (geen fruit,weinig keuze)

Diner

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Gastvrij hotel op een prima locatie.

De douches waren soms afwisselend warm en koud. Voor volwassenen iets minder comfortabel. Voor kleine kinderen echt minder prettig.

Ontvangst en bediening is erg gastvrij. Er wordt goed ingespeeld op de behoefte van de gast. We hebben er 1x gedineerd en 1x ontbeten. Het eten is lekker. Locatie is prima. In 15 minuten ben je in Arnhem en in 15 minuten ben je in Apeldoorn. Parkeren voor de deur is makkelijk en gratis. Het is aan een niet doorgaande weg. Dus lekker rustig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

redelijk

In de kamer was het koud, doordat het buiten -7 was kon de verwarming dit niet aan. plus het enkele glas in de kamer waar een hoop kou doorheen kwam. verder de kamer was netjes en een mooie ruimte om te zitten tevens hadden er misschien wat extra dekens in de kast kunnen liggen. het ontbijt was redelijk. het vervelende was dat je bijvoorbeeld om boter moest vragen en je niet zelf koffie kon nemen

De medewerkers waren zeer gastvrij en alles was keurig netjes, mooie badkamer en ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

aangenaam(het weer was ook voortreffelijk) prima personeel

zitje op de 2-persoonskamer was slechts voorzien van 1 stoel voor 1 persoon, de ander moest maar op het bed gaan zitten

personeel zeer gastvrij

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Prijs kwaliteit prima hotel

De bedden waren super Kamer lekker ruim

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Verder prima verblijf

De tv en geen koelkast op de kamer

Helaas is het erg gehorig. En de tv erg klein

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Alles netjes, prima ontbijt en een rustige lokatie

Alles netjes, prima ontbijt en een rustige lokatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Heerlijk rustig en gezellig met warm onthaal.

Schitterend gelegen in de hoge Veluwe, zeer vriendelijk personeel, goed restaurant, rustig en gezellig.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

De kamer was prima, goed ontbijt en vriendelijk personeel

De kamer was prima, goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Tweepersoonskamer met Terras

Ruime kamer met teras en uitstekend eten.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het heerlijke eten

Het heerlijke eten

Zakkenvullers

Alleszakk

• Beoordeeld op: 14 september 2018

personeel was vriendelijk en behulpzaam, restaurant...

personeel was vriendelijk en behulpzaam, restaurant uitstekend , ligging was prima

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het heerlijke ontbijt, alles lekker vers.

Het heerlijke ontbijt, alles lekker vers.

Leuke lokatie met een mooie kamer voorzien van alle gemakken

Leuke lokatie met een mooie kamer voorzien van alle gemakken

Vriendelijk personeel en je kan er goed eten!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Vriendelijk personeel en je kan er goed eten!

Gezellig warm ontvangst

Erg zachte bedden en maar 1 stoel in de kamer