Beoordelingen over Hotel Bom 3-sterren

#6 van de 6 hotels in Burgh Haamstede

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Heel slechte ervaring.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel slechte ervaring. De hele nacht wakker worden door de bel van de kerkklok 50 meter tegenover de kamer .En de bel ging elk half uur ook 's-nachts. De kamer was zonder Douche en WC, maar in apart kamertje tegenover onze kamer. Dus s'nachts moesten wij uit eigen kamer met sleutels naar WC. Ik vind dat moeten ze op de site van tevoren laten weten. Het ontbijt is ook tegenvallen, was te simpel vergeleken met het niveau van andere (3 sterren)Hotels

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

goed verzorgd gezellig weekend gehad in dit hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was niet schoongemaakt maar we kregen meteen een andere schone kamer. de zolderkamers zijn een beetje moeilijk toegankelijk met smalle steile trap er is geen lift in het hotel. voor mensen die moeilijk ter been zijn een minpunt.

zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en a la carte restaurant. goed bed en prima douche hotel is een goede uitvalsbasis om Schouwen Duiveland beter te leren kennen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ontbijt heel goed, geen buffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche was nauwelijks te gebruiken door onhandige deur. Wasfontein moelijk te gebruiken, heel klein en plaquette zat in de weg. Uitzicht op het dak.

Ontbijt heel goed, geen buffet. Bedden goed. Vriendelijk personeel.

We hebben genoten van ons verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de douche en de wc buiten de kamer was maar de het sanitair was verder geweldig.

Het meest beviel ons de behandeling door het personeel, deze was warm en hartelijk. alles was schoon.

Mooie locatie, aardig personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was klein en had alleen een toiletfonteintje in plaats van een wastafel. Er waren geen koffie/thee voorzieningen op de kamer.

Mooie locatie, aardig personeel.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima kamer, leuke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij een hittegolf is het zeer wenselijk / eigenlijk verplicht een airco of ventilator op deze kamer te zetten. Kleine kamer met een raam dat niet ver open kan, dus er was geen verkoeling mogelijk. We hebben voor ons gevoel in een sauna geslapen.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, prima kamer, leuke plaats

De vriendelijkheid van het personeel in deze drukke en warme...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden kamer 14, een zolderkamer. Kamer op zich is prima, alleen het dakraam hing uit zijn voegen en was erg smerig.

De vriendelijkheid van het personeel in deze drukke en warme zomerperiode!

Ontzettend gehorig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontzettend gehorig hotel. De vloeren kraken heel erg. Prijs/kwaliteit verhouding slecht. 83 eu voor een kamer, waar je amper langs je bed kan lopen.

Schone handdoeken en beddengoed lag op de grond(op een vies...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schone handdoeken en beddengoed lag op de grond(op een vies tapijt) in de gang ‘s ochtends voor de volgende gasten. Erg warm en gehorig, hierdoor slecht geslapen.

Het ontvangst
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gegevens op de site komen niet overeen. Er staat dat bij een upgrade naar een deluxe kamer een 2 persoonsbed mogelijk is. Maar na mail contact is dit totaal niet mogelijk. Dit voelt als een vorm van misleiding en een oplossing werd niet gegeven. Tijdens het verblijf is de kerkklok zelfs snachts goed te horen.

Het ontvangst

prima, gastvrij familiehotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was geen grote spiegel en geen badmat Hoewel wij een bevestiging van booking.com hadden, waren er bij het hotel geen gegevens bekend !!! Gelukkig was er toevallig nog een kamer vrij !! Miscommunicatie tussen booking.com en hotel ??? Zo ja, wel erg slordig!

prima ontbijt

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer aan de straatkant: herrie, dus het raam moest noodgedwongen dicht blijven. Niet zo prettig in de zomer. Zeer matige bedden, zacht en enigszins doorgezakt.

De ligging in het centrum en het terras

Het weer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was erg klein en niet schoon. Erg gedateerd. Muffe lucht uit de kast. Uitzicht op een dak. Erg warm.Geen ventilator. Verhouding prijs kwaliteit was ver te zoeken.

Het weer.

ontvangst was heel vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

200 euro voor deze deluxe kamer is niet helemaal in verhouding, en dan ook nog ex ontbijt. Beetje vergane glorie, dit hotel. Het ontbijt mocht niet buiten genuttigd worden, als je in het hotel had geslapen. Ontbijt had geen keuze, gewoon kaas, worst, brood, nep-jus en een droog croissantje. Had beter gekund. Via booking.com werd 1 of 2-persoonsbedden aangeboden. Wij hadden gevraagd om een 2-persoons, maar die bleken überhaupt niet aanwezig te zijn.

ontvangst was heel vriendelijk. De locatie ligt heel gezellig en het restaurant is ook gezellig.

Het bed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer onder de hanenbalken , geen lift , zonder bereik voor WiFi ...., parkeren was gratis, er werd echter niet bij verteld dat we daarvoor in een andere straat moesten parkeren, niet attend dus...

Het bed

De kamer was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was prima. We hebben er door omstandigheden niet geslapen en moesten 's avonds toch nog terug naar huis. Ze hebben ons verder niets in rekening gebracht. Wat een service!! Heel vriendelijk personeel en ook erg meelevend. Bedankt voor jullie top service.

Heerlijk gegeten met super vriendelijk personeel helaas slecht geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen licht en Electra in de badkamer, bed was te zacht vering was te goed voelbaar. Op de stoel zaten onherkenbare vlekken.

Personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

De locatie is top, midden in het centrum en het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn wat verouderd ingericht en we hadden een erg compacte badkamer

De locatie is top, midden in het centrum en het tapasrestaurant naast het hotel (van dezelfde eigenaar) zeer aan te bevelen!

Locatie was prima. Hotel zou ik niet nog een keer doen. Zeker niet voor die prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg oud en toe aan een opknap buurt. Er zaten vieze vlekken op het tapijt. Uit de douche kwam bijna geen water en het was niet altijd warm. De hele nacht was er overlast van jongeren die op straat schreeuwde.

Aardig personeel en de locatie van de kamer

Ideaal om in deze tijd daar te zijn, in het hoogseizoen zou ik het niet zoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een keer was de kamer vergeten, niet schoon gemaakt, vuile handdoeken niet opgeruimd.

Ligging m.b.t. wandelingen(strand/duin/bos) ontbijt/diner vriendelijk personeel

Goed geslapen in dit enigszins gedateerde hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt à €10 per persoon bestaande uit twee boterhammen, croissantje en plakje ham / kaas / zoetwaren en een gekookt eitje is wel heel stevig aan de prijs, zeker als na 'laat het maar weten als u nog iets wenst' een tweede gekookt eitje te veel gevraagd blijkt te zijn.

Centrale locatie in historische dorpscentrum

Oké omdat het slecht om 1 overnachting ging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel onvoldoende ter zake kundig, viel al op bij inchecken en wederom bij uitcheck, Uhh 1 nacht??, Uhh met ontbijt??, Ow zonder ontbijt, uhhh de computer doet het niet... niet representatief helaas.

Prima bed

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Rampzalig ! Nooit meer !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, het ontbijt, het leeslampje dat hing te bengelen, het ontbreken van de WIFI-code op de kamer, de ontvangst, de klokkentoren die om het half uur van zich liet horen, de trap naar de 2de verdieping, het ontbijt met een 2 croissants, enkele sneetjes brood, 2 sneetjes schuifkaas, 2 halve sneetjes hesp en 1 sneetje weet ik veel, 2 potjes jam, 2 botertjes, 2 hard gekookte eitjes en 2 muesli-yoghurtjes die er wansmakelijk uitzagen,...

De parkeermogelijkheden in de buurt. De badkamer was betrekkelijk Ok.

Prima bedden. Lekker ontbijtje.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De WiFi op de kamer werkte niet, niet zichtbaar. Gemeld. Kreeg als antwoord dat de Reuter gereset moest worden. Deze zat echter op een plek waar op dat moment gasten aan een tafel zaten. Toegezegd dit resetten later te doen. Echter die toezegging is men vergeten te doen.

De ligging van het hotel. Gezellig in het centrum. Bij mooi weer veel leven in de buurt. Vriendelijke bediening.

Aardig hotel, zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie midden in het centrum met terras onder het raam was lawaaierig ook al door de hangjeugd die tot 3 uur bezig waren.

De kamers waren klein, wel schoon. De douche met toilet was prima. De bedden waren goed, alleen de kussens waren oud met allemaal bulten erin. Alles zag er welkswaar oud uit maar pas geverfd.

Gastvrij hotel, zeer vriendelijk personeel, er wordt een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de details kan het wel nog wat beter zoals schoonmaak van de lastige hoekjes in de badkamer, het tapijt en de afstandbediening van de tv en technisch onderhoud, piepende niet sleutende deur los legplankje, wiebelende kledingkast en het ontbreken van een handoekenrekje.

Gastvrij hotel, zeer vriendelijk personeel, er wordt een heerlijk ontbijt geseveerd en elke dag schone handoeken. Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Bij een verblijf van één of twee nachten een goed hotel met zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De uitrusting en de ruimte in de kamer was summier. Geen bankje zelfs geen ruimte om de koffer neer te zetten. In de badkamer ontbreken haakjes voor kleding en handdoeken. Verder erg veel last van de kerkklok die ieder half uur slaat.

Het diner in het restaurant was uitstekend evenals het ontbijt de volgende dag.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

vriendelijk hotel, uitstekend eten, storende kerkklok
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel ligt in het hartje van Burgh Haamstede wat op zich leuk is, ware het niet dat direct aan dat plein ook de kerk staat. Elk uur van de nacht slaat de kerkklok luid en duidelijk. Dat is niet bevorderlijk voor een goede nachtrust. Hotel is wat ouder, kamers zijn enigszins gehorig.

ruime kamer, uitstekend bed, heerlijk ontbijt en prima restaurant bij het hotel. Gastvrije, vriendelijke bediening!

Als je ervanuit gaat dat je er alleen blijft slapen is dit hotel goede uitvalsbasis
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche mag eens schoon gemaakt worden met anti-schimmel. En de badkamerdeur was aanfluiting; zelf gemaakt van steigerhout. Sluit niet goed en doorkijk via kieren.

Restaurant was super gezellig. Wij hadden helaas slecht weer maar ons lijkt het met zomerweer ook buiten super gezellig.

Keurig hotel, leuk restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aanvankelijk kregen we een kamer waarvan het toilet op de gang zat, tegenover de kamer. Niet ideaal als je al iets ouder bent. Charmante receptioniste bood ons een andere kamer, heel fijn.

Ontbijt was prima,

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen lift wat met een baby niet heel handig is en kamers zijn erg klein. Babybedje paste wel maar verder niet zoveel bewegingsruimte meer.

Heerlijk ontbijt, schoon, erg vriendelijk personeel en prachtige plek zo midden in het kleine centrumpje

Daar nooit meer !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven in kamer nr.1. De kamer was nog oke ondanks we op de daken van de keuken keken en steeds het geronk van ventilatoren hoorden. Maar de ruimte die voor badkamer moest doorgaan was niet te geloven. Het gebruik van het toilet was al een hele klus. De douche vertoonde schimmel. De wastafel was een klein fonteinlavabootje, waarvan er eentje thuis in mijn toilet hangt. Neen, voor die prijs hadden we meer verwacht en was het gelukkig slechts voor 1 nacht. Personeel reageerde niet op ons ongenoegen.

We hebben er s'avonds lekker gegeten en genoten van het ontbijt.

Slecht door de herrie van buitenaf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, luidruchtig personeel van het restaurant als ze afgewerkt zijn. Alles van de straat is te horen, auto's en mensen enz. De bovenverdieping hoor je de andere gasten heel duidelijk, vloer kraakt en piept!

Het kussen

Het ontbijt was rijkelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om 12u 's nachts werd het terras gestofzuigd en dat maakte toch wel vrij veel lawaai vermits we net boven dat terras sliepen. Een enig minpunt dat eigenlijk te vermijden was.

Het ontbijt was rijkelijk. Heel vriendelijke bediening ! Hartelijk personeel !

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Als je een goede nachtrust wilt moet je niet bij Blom overnachten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer zeer slecht. Zeer gehorig het leek wel een kartonnendoos. Vloer is niet egaal. S'avonds de eigenaar nog gevraagd of de harde muziek bij de buren wil laten stoppen.

Ontbijt oké

Verblijf voor één nacht met goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer nummer 5 is klein en verouderd. De badkamer is klein maar wel gerenoveerd.(Positief: de hoekkamer is licht ivm grote ramen.) Veel straatherrie. Het strand, duinen, natuur zijn niet op loopafstand.

Het ontbijt was goed en werd keurig geserveerd. Lekker brood. Mooi natuurgebied bij Nieuw-Haamstede

Goed voor 1 keer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Interieur verouderd, te warm in de zomer (geen airco), personeel draait op routine.

Toplocatie. Kamers waren proper en ruim, goede douche, ontbijt in orde.

kon beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parking twee moeilijke trappen om ons kamer te bereiken ! badkamer slecht licht - vervelend geluid van de kerk ieder half uur!!! prijs -kwaliteit niet goed !

normaal
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de doucheruimte is aan de krappe kant

het personeel is vriendelijk. het ontbijt is goed. ons kameruitzicht was slecht, want we keken uit op een ander dak en afvoerpijpen.

We willen het hotel een dikke duim geven voor de super vriendelijke mensen die er werken .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt hebben we liever in buffet vorm omdat het wat eentonig is als je er een paar nachten slaap steeds 2 bruine en 2 witte boterhammen en twee croissants met hesp, kaas en kippenwit zou anders aanraden om wat variatie in ontbijt te steken als je aan tafel serveert bv ene dag eens met stokbrood andere dag pistolets of eens ander brood ook eens ander eitje dan iedere keer hard gekookt enz...

Het personeel is er enorm vriendelijk en het eten in het restaurant was top ,ook het terras is zalig om er te zitten . Het is ook een zeer goed gelegen ,we zouden er zeker terug keren voor een of twee nachten te overnachten .

Weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gehorigheid. Oud en allemaal houten vloeren. Veel gekraak boven ons hoofd.

Het was een gezellig verblijf, met super aardig personeel. Allemaal even vriendelijk. Het ontbijt, deze keer geen buffet maar lekker alles aan de tafel geserveerd . Eten lekker en voldoende. Gezellig midden in het centrum.

Vooral omdat het mooi weer was fijn!

Zie boven

De kamer en eveneens de trap en gang naar de kamer zijn DRINGEND aan een opknap beurt toe!!! Wat een krappe badkamer, echt niet meer van deze tijd, wat de kamerprijs wel is!!! Slechte WiFi . Het personeel ( op 1 persoon na, die ons constant aansprak met jongelui , wij zijn zestigers!) is attent, het ontbijt is zondermeer goed en voldoende.

de heerlijke douche
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was heel erg warm op de kamer. Het was zeker wel 35 tot 40 graden. 1 Raam dat je uit kon zetten. Zo kon je weinig ventileren. Misschien een idee om een ventilator in de kamer te plaatsen. Vanuit het raam uitzicht op daken en een paar dakramen. Bij de tv was geen afstandsbediening. Iemand van het hotel gaf ons er een. Helaas deed de tv het niet. Nieuwe batterijen erin. Nog niet. Hij kwam het zelf proberen. Nog niet. Handmatig bedienen. Nog niet. Ik zal een aantekening maken, zei hij. We kunnen misschien iets aan de prijs doen. Bij het uitchecken geen aantekening aanwezig. Na wat heen en weer gepraat kregen we 15 euro terug. Prima opgelost.. De klokkentoren op het plein hebben ons niet geirriteerd.

de heerlijke douche

Veel te duur voor een heel eenvoudige kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer zachte bedden, die veel te makkelijk uit elkaar schoven Piepklein badkamertje, wel met goede douche

Ontbijt prima Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

teleurstellend en géén enkele tegemoetkoming van het hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was géén lift. Hier wel naar gevraagd en zo wie zo gevraagd om een kamer die makkelijk toegankelijk moest zijn ivm een knieoperatie. De bestelde comfort kamer bevond zich op de bovenste verdieping bereikbaar via 3 trappen! De standaard kamer op de 1e verdieping was klein en benauwd, badkamer in de gang. vieze vloerbedekking vooral op de trappen. Dit hotel is hard toe aan een opknapbeurt! Personeel is overwerkt wat zeker de stemming niet positief beinvloed.

Een hotel midden in het centrum met een goed prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel niks tegen. Maar het hotel ligt pal langs een kerk plus in het centrum, dus de klokken en uitgaande jeugd/volwassenen kan een bezoeker wel wat ergernis geven.

Het ontbijt was heerlijk en aan tafel geserveerd. Gaf toch iets persoonlijks i.p.v. een ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

gastvrij ontvangen, slaapkamer goed en badkamer boven gemiddeld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bed stond iets te dicht op de deur waardoor die niet helemaal open kon, terwijl er aan de andere kant van het bed genoeg ruimte was

kamer was goed, badkamer ruim in verhouding tot de slaapkamer, faciliteiten goed alleen het licht boven de wastafel deed het niet

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ventilatieroosters van de ramen konden niet dicht, zaten vastgeroest. Daardoor was verkeers- en straatlawaai van buiten niet af te sluiten. Erg gehorige kerkklok op 30 meter afstand. Hotel is erg gedateerd.

Bedden goed. Ontbijt redelijk. Terras prima beschut in de zon.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heerlijk kunnen uitwaaien
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er stond maar een stoel en er was maar een klein tafeltje aan een kant van het bed.

De locatie was prima. Lunch en diner erg lekker. Hotelkamer erg klein. Kast kon niet goed open.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

personeel zeer vriendelijk keuken perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bed matrassen schoven zeer gehorig trap naar boven niet geschikt voor oudere mensen op kamer 1kastje 1stoel verplicht om glas ets op grond te plaatsen ruimte op kamer door uitbreiding badkamer te nauw

personeel zeer vriendelijk keuken perfect

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prachtige plek, goed restaurant ziet er leuk uit alleen hotel moet een up date hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is nodig aan opknap beurt toe. vloerbedekking in hotel ziet er niet meer uit en matrassen zacht. Restaurant ik prima een mooie leuke lokatie!!

diner en ontbijt prima

Slechte nachtrust door beierende Kerkklok en vroeg opbouw marktkramen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De , de hele nacht door beierende Kerkklok naast het Hotel met een apotheose 's ochtends om 8uur gedurende 5 minuten. zolderkamer zonder lift.

Ontbijt, vriendelijk personeel. Grote kamer, nette badkamer.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht bed, kerklokken houden je wakker, geen flexibiliteit voor ontbijt tijdens tijdens kustmarathon weekend

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima voor een overnachting bij starr Kustmarathon
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerde inrichting. Comfort beperkt maar acceptabel.

Centraal in Haamstede. Makkelijk bereikbaar en goed parkeren.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

De gastvrijheid
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij houden van wat hardere matrassen, de matrassen vonden wij vrij zacht

De gastvrijheid

Ruime living
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Steile trap naar entree appartement - boven restaurant/bar; bedrijvigheid

Ruime living

Scheiding kamer eb badkamer

Ligging, personeel ,ontbijt

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed te doen voor een nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht parkeren voor onze motor.

Heerlijk ontbijt, geen buffet, maar je kunt wel extra bij vragen.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Appartement met 2 Slaapkamers

Stapelbedden en toegangstrap naar appartement

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

.?

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Locatie in het centrum van Burgh-Haamstede.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi (vrijwel geen ontvangst in kamer 1).

Locatie in het centrum van Burgh-Haamstede.

wij komen graag nog eens terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt, en de bediening, ongedwongen vriendelijk en zorgzaam

Leuke omgeving echt vakantie gevoel

De bedden

De gastvrijheid en omgeving

Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Echt super vriendelijk personeel! Een heerlijk ontbijt! Super goeie locatie! Echt een leuke bar en restaurant! Echt een aanrader!

Leuke locatie midden in het centrum van Haamstede.

Douche liep over

Leuke locatie midden in het centrum van Haamstede.

Als je niet teveel eisen stelt en op doorreis bent is dit hotel een goede keuze.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer verouderde kamer. Niet meer van deze tijd.

Vriendelijk personeel. Goede ligging van het hotel. Ontbijt is goed.

Locatie is top

Slechte bedden.

Locatie is top

Het zeer vriendelijke personeel en midden in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was alleen heel erg warm op de kamer

Het zeer vriendelijke personeel en midden in het centrum

Eten was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine gedateerde kamers. Kerkklok luidt ieder half uur

Eten was goed

geen airco op de kamer

Het ontbijt was ok

Goed ontbijt, vriendelijke gastheer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te warm op de kamer. Weinig mogelijkheid om te verluchten

Goed ontbijt, vriendelijke gastheer

Prima hotel als je niet teveel eisen steld

Geen airco aanwezig

Ruime kamer, schone badkamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer/hotel iets gedateerd, mag wel een opknap beurt hebben

Ruime kamer, schone badkamer