Beoordelingen over Hotel Bommeljé 4-sterren

Herenstraat 24, 4357 AL Domburg, Nederland

#12 van de 18 hotels in Domburg

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

we hebben genoten van ons kort verblijf zo dicht bij de zee.
    • Studio:

geen koffie / thee op de kamer

zeer ruime kamer en nette badkamer / een compliment aan de chef, het diner was super, het ontbijt uitgebreid. het personeel was een voor een zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

De omgeving en het weer maakten alles goed.
    • Studio:

Er was maar één stoel bij de eettafel; bovendien stond er een grote tv op deze tafel, waarmee deze eettafel een tafel was geworden waar eigenlijk ook geen plaats was om aan te werken. Geen dinermogelijkheid op zondag, maandag, dinsdag. Ik miste heel erg een gezellige lounge. Te drukke ontbijtzaal (ook gasten uit andere locatie?).

De ligging van het hotel;

Mooi , toegangkelijk maar eens op de kamer beetje koel en weinig ziel
    • Studio:

Badkamer heeft weinig hotel sfeer , handdoeken slordig , geen persoonlijke zeepjes , shampoo en de aftrekker vinden we vies en beetje schraal . Ook onthaal in de kamer beetje steriel .

Onthaal en onbijt

Het verblijf in Bommelje is goed 👍
    • Studio:

De schoonmaak, douchetegels vuil, raam buitendeur vuil . Het geheel niet echt schoon te noemen, jammer. Ik kom er al vele jaren en het was altijd netjes en schoon maar dit keer viel het tegen. We hebben het gemeld bij de receptie( de eerste dag) maar er is niet echt wat mee gedaan, nogmaals jammer

Geen warm water op zondagochtend , kamer was na ontbijt al...
    • Studio:

Geen warm water op zondagochtend , kamer was na ontbijt al schoongemaakt terwijl we nog niets opgeruimd hadden en vanuit de kamer geen direct kontakt met de receptie mogelijk

De accommodatie is prima en zeker aan te bevelen!
    • Studio:

Omdat wij een kamer aan straatkant hadden wilden wij het raam niet open zetten. Hierdoor was het mn 's nachts nogal warm op de kamer.

De kamer was ruim en schoon. De ligging van het hotel was erg gunstig t.o.v. centrum en strand. Het personeel was bijzonder vriendelijk.

Top verblijf in Domburg voor het weekend of een langere vakantie
    • Studio:

nette lichte en rustige kamer, voldoende plaats, ruime badkamer, een aangenaam restaurant met een zeer uitgebreid ontbijt. Zeer goede ligging, dichtbij centrum v Domburg met winkeltjes en restaurantjes en ook aan het strand en zee. Vriendelijke ontvangst en prive parking aan hotel.

Mooi en gezellig verblijf, praktische kamers, zeer vriendelijk personeel gaf ons een thuisgevoel
    • Studio:

Zeer lekker en uitgebreid gegeten, zowel 's morgens als's avonds. Praktische studio met veel opbergruimte. Gelegen op enkele minuten wandelafstand van zee of centrum Domburg. Hondvriendelijk hotel. Zeer rustig gelegen.

Een fijne plek ik Domburg waar ik eens met mijn kinderen en nu met mijn moeder, mooie momenten had.
    • Studio:

Dat ik koffiecups moest kopen. Zoveel gastvrijer als er twee in de kamer liggen. Het bed was prima, maar erg synthetisch waardoor ik steeds wakker werd vanwege de hitte. Echt een heftige - vond ik dat het ontbijttafeltje voor mijn moeders neus werd weggetrokken omdat het gezin naast ons die tafel wilde hebben. Ik heb daar reeds een opmerking over gemaakt en het personeelslid heeft haar excuses aangeboden. Een gast op die manier behandelen, dat kan écht niet.

Prachtige plek bij de zee en het centrum !!

Hebben t toch fijn gehad
    • Studio:

Leuk hotel, vriendelijk personeel. Maar vond prijs/kwaliteit niet erg goed: kamer met extra bed voor onze zoon en hond: 160 euro zónder ontbijt vond ik nogal fors aan de prijs voor relatief kleine kamer (extra bed kostte 45 euro, bijna de helft van wat een hele kamer kostte (103 euro) En wat jammer dat er dan niet een theezakje/koffiecupje klaar ligt ter verwelkoming naast de Nespressomachine. Cupjes te koop bij de receptie ☹️ Voor deze prijs horen er gewoon een paar cupjes klaar te liggen ( zie vele andere hotels waar dat standaard wel het geval is). Ik miste dus het oog voor detail ( zeeppompjes bijna leeg, geen doucheschuim aanwezig, servies met kapotte randjes) om me echt welkom te voelen. Ook was de kamer enorm warm, hebben met raam én deur open geslapen. De warmte kwam van de vloer (?) en was niet te regelen. Wel fijn dat er een mogelijkheid tot buiten zitten is. Hoop niet dat dit verkeerd wordt uitgelegd, is opbouwend bedoeld 😊

Perfecte locatie

het was elke dag rond de 24 graden en volop zon
    • Studio:

badruimte liever inloop douche weinig ruimte voor toilet spullen

het ontbijt was uitstekend met heerlijke koffie parkeren kan niet beter dicht bij strand en centrum koelkast aanwezig koffiezetapp. aanwezig

Nette kamer met zeer vriendelijk personeel op goede afstand...
    • Studio:

Ontbijt voor € 15,00 per persoon mag je toch wat verwachten op=op en niet dat de scrambled eggs al een uur droog staat.

Nette kamer met zeer vriendelijk personeel op goede afstand van zee en centrum. Neem wel een kamer aan de achterkant.

Mooie kamer met leuk terrasje.
    • Studio:

Slecht werkende douche en defecte plafondverlichting in kamer.

Mooie kamer met leuk terrasje. Uitmuntend vriendelijk personeel. Mooi gelegen. Frigo en keukentje.

Goed. .goede kamer en bed lekker ontbijt
    • Studio:

Alleen de wifi vonden we zwak. Het weer viel ook wat tegen..ma k vrees dat Bommelje daar niets aan kan veranderen.

Heerlijk ontbijt en heel veel keuze lekker vers en heel proper..hadden een goed verblijf☺☺

Genoten van dit fijne hotel aan de zeeuwse kust
    • Studio:

Het is een heel gemoedelijk hotel. Mooie kamers en erg fijne bedden. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en centrum. Verder beschikt het over een eigen parkeerplaats.

Erg fijn weekend in fris en verzorgt hotel, vriendelijke bediening en geweldig ontbijt
    • Studio:

Op de kamer misten we een paar dingen: Een deurmat, je loopt eenvoudig veel zand naar binnen, wat aflegruimte op de badkamer, uitleg over de badkraan om te wijzigen van bad naar douche (erg lastig). Het handdoekrek direct boven de toiletrol is niet pracktisch. Echt een schone rubber nodig aan de douche spatwand (103)

Ontbijt was geweldig. Lekker bedden. Rustige ligging en toch zeer centraal voor zowel vermaak en strand. Aardige mensen.

Prima en voor herhaling vatbaar
    • Studio:

Jammer was, dat de kamer zo warm bleef. Wij dachten, dat er vloerverwarming was, maar dat bleken bij navraag de leidingen van de verwarmingen naar de andere kamers te zijn. Daar was helaas niets aan te doen.

Het personeel was erg vriendelijk. Ontbijt en diner waren uitstekend en ook de grootte van de kamer

Zeer prettig
    • Studio:

De elektrische kookplaat in de studio was niet schoon. Verder was de studio keurig.

Het personeel was buitengewoon vriendelijk en voorkomend. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en kwalitatief uitstekend.

Domburg is een aangenaam stadje, zeker het bezoeken waard.
    • Studio:

We boekten een 4-sterrenhotel omdat we graag net dat tikkeltje meer luxe hebben: een mooi ingerichte kamer, een koffieapparaat op de kamer... Een Senseo of een Nespressootje voor het ontbijt maakt voor ons het begin van een vakantiedag... We kregen een studiootje met een klein keukentje - mét koffiezetapparaat maar zonder koffie.... De hygiëne op de kamer was OK maar de kamer was niet super-proper. ( Het bad zag er proper uit maar toen ik het wilde gebruiken voelde je nog de 'zeeprand' van de vorige bezoekers. Ook de glazen afscheiding hing vol opgedroogde waterspetters. ) Voor een 2- of 3-sterrenhotel zou de hygiëne OK zijn maar bij een 4-sterrenhotel verwacht je toch net iets meer. Voor ons was de kamerprijs van € 116 te veel. Voor € 85 of € 90 zou dit een perfecte kamer geweest zijn.

De ligging van het hotel: vlak bij zee en vlak bij het dorpje. Uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet.

Fijn ontbijt, heerlijke douche, vriendelijk personeel, maar érg warm en imo niet echt een studio.
    • Studio:

De term studio vind ik wat misleidend, wat mij betreft is dit een gewone hotelkamer (waar toevallig een magnetron in een kast staat) voor een behoorlijke prijs. Voor een studio is het ook wat aan de krappe kant (in mijn beleving). Helaas was er nergens in het hotel een tweepersoonsbed te boeken, als ik samen met mijn lief slaap zijn twee losse eenpersoonsbedden niet heel prettig. Wat me het meest stoorde was de geur in de gang, die was niet lekker, en het is niet prettig aanlopen naar de kamer zo (hierdoor heb ik hygiene aan de lage kant aangeklikt). Ook was het overal erg warm. We hebben het hier nog wel met iemand bij de receptie over gehad. Dit schijnt normaal te zijn in het hotel, en geen incident. Ik vond dit niet comfortabel, het zweet brak ons letterlijk uit, daarom heb ik het comfort aan de lage kant aangeklikt.

De ligging is prima en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de telefoon als in het hotel zelf. Ook is het fijn om een klein balkonnetje bij de kamer te hebben, ook al gebruik je het niet vaak, het voelt fijn om naar buiten te kúnnen. Het ontbijt is smakelijk en ruim van keus (ik was blij met de pannekoekjes en eitjes bijvoorbeeld) het personeel stelt zich ook daar vriendelijk op (we kwamen aan de late kant binnenlopen maar we kregen, gemeend, alle tijd). Bij de bar 's avonds nog een fles water en wat versnaperingen kunnen halen om mee naar de kamer te nemen is ook prettig. De douche was trouwens ook érg fijn.

Zalig verblijf maar volgende keer een andere locatie.
    • Studio:

Prijs van verblijf voor wat je krijgt + extra voor ontbijt, geen streekproducten, geen zelfgemaakte confituren, geen fruitsalade, geen aanduidingen bij de gerechten, ...

De grote van de kamer, proper, mooie locatie.

Het was een gezellig verblijf, mede door de spelletjes.
    • Studio:

De houten stoelen in de eetzaal zijn vrij hard, daar zou wel een kussentje in kunnen; dat zit lekkerder!

Het diner was uitstekend. Ontbijt was ook goed. De bediening was goed en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Niet slecht, maar geen aanrader!
    • Studio:

Prima ontbijt De kamer, een zolderkamer,viel wat tegen Op een kamer van 140 Euro verwachtte ik iets meer comfort: b.v. een koelkast, de mogelijkheid om een kopje thee of koffie te zetten.Het personeel was erg vriendelijk ,maar ik denk niet dat wij er nog 'n keer zullen verblijven

Superfijn hotel! :-)
    • Studio:

Onze kamer was enorm groot! Op zich is dat natuurlijk heel fijn, maar de inrichting van de kamer was afgeraffeld. We hadden het geboekt vanwege het design, maar dat was niet in onze kamer helaas. We hadden het idee dat we in een vergaderruimte sliepen...

Het avondeten was heeerlijk, de bedden waren heeerlijk, het ontbijt was heeerlijk. En super vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

algemeen zeer tevreden
    • Studio:

Geen honden toegelaten tijdens het ontbijt

Huisdieren welkom! Ook bij het avond eten. Rustig gelegen, parkeerplaats was een pluspunt. Zeer vriendelijk onthaal en werkend personeel. Zeer netjes allemaal. Ontbijt op de kamer mogelijk.

Heerlijk ontspannen genieten
    • Studio:

Er was geen mogelijkheid om een raam open te zetten op de kamer en er was geen airco oid beschikbaar. Hierdoor erg warm in de kamer, voornamelijk in de nacht. Mochten de balkon deur openlaten maar dat vonden wij in verband met de storm geen goed idee.

Gastvrij personeel en het eten hier was subliem! Ontbijt en diner heerlijk! 200 meter afstand van de zee en dichtbij het mooie en gezellige dorp

Voor enkele nachten prima
    • Studio:

De bedden waren niet comfortabel Boxspring matrassen gleden weg Er ontbreekt een knusse hoek en een bar om eventueel iets te kunnen drinken of om met een boek te zitten De kamer biedt daar niet genoeg ruimte voor Een stopcontact bij de keuken voor het koffie apparaat

Teleurstellende kamer, maar leuke dagen in Domburg gehad!
    • Studio:

Alles, kamer 3021 teveel positieve beoordelingen, wordt je op het verkeerde been gezet. met onze Audi moest je drie keer achteruit steken om de ondergrondse garage binnen te rijden. Al een paar keer teleurstellende hotelkamers gehad, hotel in Cadzand, Camperduin, Wijk aan Zee. Zo ook in Bommeljé, badkamer met een miezerige wastafel waar je geen badspullen op kwijt kan. Gedateerde douche, buitenkant van glas. Als je in de avond naar de badkamer wilt, wordt mijn man wakker van het licht in de kamer, door het glas schijnt het de slaapkamer in. de gordijnen sluiten niet helemaal, verduisteringsgordijnen zijn aan vervanging toe. Zithoek gepropt achter schuine wand, als je op een fauteuil zit , kom je met je benen tegen het nachtkastje aan. Balkon geen normale tuinstoelen maar houten zwarte krukjes, kan je niks mee. Gauw nog een water en koffieapparaat naast de tv gezet, maar voor koffie en theezakjes moet je zelf voor zorgen. kijk als je een hotelachtergrond hebt, ben je altijd kritisch. Maar een leek kan het nog beoordelen als matig, daar hoef je geen Hotelmanagement voor gestudeerd te hebben! En dan ben ik nog mild. We zijn hier nu drie keer geweest, en ik ben er klaar mee! deze kamer zou ik niet aan bevelen. O, ja ook geen leeslampjes, dus je kan geen boek of tijdschrift lezen. Ik moet helaas Booking. com teleurstellen, deze gast heeft geen happy review!!

de ligging

Toch meegevallen!
    • Studio:

Er worden huisdieren toegelaten zelfs verwelkomd maar ze mogen wel niet mee aan de ontbijttafel in het restaurant waardoor we 3 dagen buiten ons ontbijt hebben moeten opeten omdat we niet graag ons hond alleen op de kamer durfden te laten. Enerzijds fris en regenachtig en anderzijds veel eten moeten naar buiten halen op terras.

De kamers waren ok. Het ontbijt was matig.

Goede locatie, vriendelijk personeel
    • Studio:

Prijs-kwaliteit, kamer niet echt schoon (vlekken in meubels, vloerbedenking, gordijnen, fornuis niet schoon), keukenblokje was gebouwd in een soort vervoerskist van "geluidsapparatuur", op wieltjes, vrij luidruchtig.

Goede locatie, vriendelijk personeel

Ligging + vriendelijk personeel
    • Studio:

Te duur, geen 4 sterren waard; onze kamer werd gepoetst in 4 minuten; dit is niet ernstig meer. Betalen voor nespresso capsules? No way in een zichzelf respecterend hotel!

Ligging + vriendelijk personeel

Prijs/kwaliteit : veel te veel betaald
    • Studio:

Zie hierboven (graag compensatie!)

Ontbijt redelijk zeer kleine badkamer , zeer slechte bedlampen, totaal geen mogelijkheid om ergens s'avonds te vertoeven. Parkeermogelijkheden na 21u vaak probleem.

aangenaam verblijf gehad
    • Studio:

Parkeerplaatsen achter het hotel waren allemaal bezet. Het hotel heeft weliswaar extra parkeermogelijheid op 50 meter afstand. Dat is prima. Alleen de bestrating ervan is slecht.

Ligging van het hotel is super. Zowel het strand als het centrum zijn enkele minuutjes lopen. Fietsenverhuur in hotel is fijn. Frisse lichte inrichting van zowel de kamers als het hele hotel,is mooi. Handig is de keuken op de kamer. Ontbijtbuffet heeft veel keuze.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heerlijk!
    • Studio:

Ons viel de rekening voor het ontbijt tegen. We hadden niet gezien dat het ontbijt 15 euro per persoon per dag kost, dat vinden wij aan de dure kant. Maar ondanks dat was ons verblijf een groot succes en hebben we heerlijk kunnen genieten.

Een prima hotel met een goed ontbijt, prima, schone kamer en dito badkamer. Personeel is vriendelijk. Je bent zo in het centrum van Domburg, waar je heerlijk kunt eten of winkelen. Een aanrader, dit hotel!

Fijn en goed hotel voor een weekendje weg.
    • Studio:

Jammer er was geen huistelefoon, informatiemap etc. aanwezig. Televisie was van een klein formaat en een slechte afstandsbediening. Weinig aflegmogelijkheden van spullen bij de wastafel. Warmwater van de douche en wastafel slecht te regelen. Thermostaatkraan douche werkte niet meer juist en bij de wastafel meer koudwater als warmwater.

Ruime kamers, goede bedden. Ontbijt was prima, goede prijskwaliteit verhouding. Goede centrale ligging ten opzichte van het strand en centrum Domburg.

goed hotel
    • Studio:

balkon delen met buren deze hadden echter kleine kinderen die al vroeg ons ontwaakte . en voor de hoge prijs dat er geen ontbijt bij zat .

mooie grote kamer met bad/douche wc

Heerlijk verblijf aan zee met mooie fietsroutes langs de kust
    • Studio:

Bedlampjes onpraktisch en gaven erg weinig leeslicht. Liever een goede inloopdouche dan een bad met een douchekop, maar ja, dat is persoonlijk. Kleine TV. Prijzig ontbijt, om de hoek zijn volop ontbijtmogelijkheden

Goede kamer, balkon met middagzon, praktisch keukenblokje met bestek en servies. Goede bedden. Schoon. Vriendelijke medewerkers. Gratis parkeren. Fietsenparkeerplek in de garage. Vlak bij zee en centrum van Domburg.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Echt heel erg ontspannen
    • Studio:

Heerlijk gegeten in het restaurant, supervriendelijke bediening. De kamer was ruim en zelfs helemaal uitgerust om te kunnen koken. Hebben wij niet gedaan, maar wel lekker ontbijtje genoten op eigen balkon

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ge-wel-dig hotel! Een dikke pluim voor het personeel!
    • Studio:

We konden niets verzinnen, behalve dat het toiletpapier niet al te zacht was!

Zeer comfortabele kamer met alles er op en er aan! Geweldig ontbijt met voor elk wat wils! Prachtige ligging met het strand letterlijk om de hoek en het centrum op een paar minuutjes lopen! Kortom: fan-tas-tisch hotel!

Gunstige ligging, heerlijk ontbijt, goede (zachte) bedden,...
    • Studio:

Parkeergelegenheid, doorgezakt kinderbedje (gelukkig hadden we onze eigen bedje bij ons)

Gunstige ligging, heerlijk ontbijt, goede (zachte) bedden, behulpzaam personeel

Matig tot slecht
    • Studio:

Slecht schoongemaakt, prop papier in kast, dode vliegen en rotzooi op gordijn, losgelaten randjes, gaten van vorige tv of zoiets in kast, stof op randjes, bed kraakte irritant, vloer plakte en witte sokken waar na 2 keer naar badkamer lopen zwart, zaten urine vlekken op wc die ik zelf met 1 veeg toiletpapier weg had, airco bediening deed het niet (er was geen gebruiksaanwijzing dus msch deed ik iets verkeerd), leuke kachel maar niet aan te zetten, brandgat op kussen bank, miste 1 rolgordijn.

Locatie en personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Geen waterkoker op de kamer.
    • Studio:

Geen waterkoker op de kamer. Wel n Nespresso apparaat maar geen mededeling vooraf (bij info en boeken)dat je zelf voor cups dient te zorgen. Kleine moeite groot plezier!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Schitterende vakantie.
    • Studio:

Een klein détail : mensen die aan één kant bij zwakke belichting niet goed zien , missen dieptezicht op die plaatsen. De heel kleine niveauverschillen (zoals tussen kamer en badkamer) ziet men dan niet en zijn gevaren om te struikelen.

heerlijk ontbijt en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Ontspannen verblijf
    • Studio:

Er staat een Nespresso apparaat op de kamer, hartstikke leuk. Misschien prettig om bij aankomst daar twee koffiecupjes, melk en suiker bij te leggen. Maar dat is dan ook echt het enige. Alles is er gewoon fantastisch.

Een hotel waar je je meteen thuisvoelt zodra je binnen komt. Het ontbijt is enorm uitgebreidt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het was oké maar niet voor herhaling vatbaar!
    • Studio:

Kamers zijn verouderd, sloten werken van tijd tot tijd niet. Er wordt gezegd dat je een parkeerplaats hebt bij verblijf. Dit is niet het geval. Parkeerplaats is beperkt. Slechte verduistering in de kamers. Wij waren genoodzaakt om op te staan wanneer de zon op kwam.

Het ontbijt was super! Personeel was ook zéér behulpzaam en vriendelijk. Ons slot van de kamer werkte niet meer, ze zijn ons direct komen helpen. Direct een nieuwe kamer aangeboden.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Dé reden om terug te komen naar Domburg
    • Studio:

De wc liep niet goed door waardoor er water achter de wc uitkwam en overstroomde. We zijn echter te kort gebleven om te zien hoe dit opgelost werd.

Ongelooflijk vriendelijk en gastvrij personeel, geweldig ontbijt met oog voor detail (aardappelmesje bij de fruitschaal ), grappig detail was ook de handdoek , tennisbal en hondenkoekjes in de kamer Vanaf de parkeerplaats zien de kamers er niet heel aantrekkelijk uit (soort Motel-idee) maar eenmaal binnen wordt dit ruimschoots gecompenseerd. Lokatie is ook perfect. Je loopt zo naar de duinen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Kamer zeer royaal en erg proper
    • Studio:

We vonden de prijs van het ontbijt aan de hoge kant vooral voor ons ouderen die met 1 boterham, 1 glaasje jus, een eitje en een kopje koffie tevreden zijn.

Kamer zeer royaal en erg proper

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Weekendje weg.
    • Studio:

Geen kapstokken of haakjes op de kamer. Dat was niet comfortabel, zeker bij koud weer met dikke jassen. Ook op de badkamer ontbraken ze. Niets om handdoeken op te hangen.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes. Gevarieerd en lekker ontbijt. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Wel een modern goed uitziend hotel, vlakbij dorp en strand!
    • Studio:

Koffiezetapparaat aanwezig, maar geen kleine hoeveelheid koffie of enkele theezakjes, dus niet gebruikt. Geen bubbelbad zoals op de foto's, jammer!

Kamers oké, had eigenlijk een bubbelbad verwacht zoals op de foto, maar helaas!

Uitstekende kamers en dicht bij het strand!
    • Studio:

De kussens lagen niet lekker. Een was te zacht en te laag en de 2e was te hard en te hoog, maar dat is wel persoonlijk. Iemand anders kan het perfect vinden. De wc is niet snel klaar voor een 2e keer doortrekken. Het is echt even weggaan en later terug komen om door te trekken. Niet fijn als je allebei naar de wc moet. Geluidsisolatie is ook niet optimaal.

Kamers waren leuk ingericht en de matrassen lagen uitstekend. Het ligt ook geweldig dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

• Studio:

Er was weinig niet in orde maar extra haakjes en plak in de badkamer zou fijn zijn ( 2012)

Je voelt je heel welkom.
    • Studio:

In douche geen rekje oid om douchecel in te zetten.

Personeelsleden vriendelijk en behulpzaam

Hygiëne

We hadden een kamer op de begane grond. Met een zitje buiten.

Goede locatie
    • Studio:

Slechte apparte bedden en vies

Dicht aan het strand en in het centrum

Het was een heerlijk begin van deze vakantie voor herhaling vatbaar 😎😍
    • Studio:

Er waren weinig stopcontacten in de kamer of bedlampje kon aan of oplader erin. Beide gelijkertijd ging niet

Het ontbijt was lekker en ruime keuze

Goed ontbijt
    • Studio:

De kamer was erg gehorig, geen verduisterende gordijnen en geen koelkastje/minibar

Goed ontbijt

prima verblijf op een prima lokatie
    • Studio:

badkamer was niet helemaal schoon

ontbijt was perfect

Prima hotel voor een weekendje Domburg!
    • Studio:

Prima hotel voor een weekendje Domburg!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Parkeren

Kamer prima met keukentje

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Geen warm water en geen compensatie hiervoor bij vertrek.
    • Studio:

Geen warm water en geen compensatie hiervoor bij vertrek.

Hele fijne locatie en vriendelijk personeel
    • Studio:

Kamer redelijk, helaas geen Nescafé op de kamer, geen warm water door technisch mankement

Hele fijne locatie en vriendelijk personeel

Aangenaam hotel dichtbij het strand, auto goed parkeren
    • Studio:

Ontbijt in buffet vorm,koffie had beter gekund

De grote van de kamer zelfs met een keukentje

Kies bij volgend bezoek waarschijnlijk ander hotel in Domburg

Prijs kwaliteit 310 euro voor 2 nachten is voor mij dit hotel niet waard

Behulpzaam en vriendelijk personeel goede ligging

De bedden waren niet geweldig.
    • Studio:

De bedden waren niet geweldig. Topper gleed voortdurend van het bed af. Lag niet goed.

De stille ruime rustige perfecte kamer.

Soepelheid receptie dames.

De stille ruime rustige perfecte kamer.

Fijne locatie vlak bij het strand.
    • Studio:

Fijne kamer met goede studio faciliteiten, koelkast, koffie en thee en alles voor een hapje en een drankje op de kamer / balkon.

Goed voor 1 keer
    • Studio:

Veel te warm op kamer, niet echt schoon, enigszins opgebruikt/gedateerd

Vriendelijke medewerkers, parkeren, ruime kamer

Gunstge ligging, mooie frisse kamers.
    • Studio:

Veel te warm op de kamer.

Gunstge ligging, mooie frisse kamers. Rustige ligging en eigen parkeerterrein

Fijn verblijf, we hebben genoten.

Nieys

Dicht bij het strand.

Hotel Bommelje heeft de potentie om onze vaste Domburg stek te worden!
    • Studio:

Mooie ensuite badkamer, luxe bedden en een gezellig op de zon georienteerd terras. Erg prettig ook dat we bij het hotel fietsen konden huren.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel en een fijne...
    • Studio:

Het hotel en de inventaris is inmiddels al wat verouderd.

Het ontbijt was heerlijk, vriendelijk personeel en een fijne locatie.

De afvoer in de douch was matig en stonk.
    • Studio:

De afvoer in de douch was matig en stonk. Geen afleg mogelijkheden onder de douch voor shampoo etc..

Ik vond prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Studio:

Ik vond prijs kwaliteit niet in verhouding Eenvoudige kamer 's ochtends om 8.00 uur gestoord door werkzaamheden buiten

Vriendelijk personeel en fijn dat de hond erbij mocht.
    • Studio:

Vriendelijk personeel en fijn dat de hond erbij mocht. De ligging in het dorp en vlakbij het strand.