Beoordelingen over Boetiek Hotel BonAparte Lochem 4-sterren

Lochemseweg 37, 7244 RR Barchem, Nederland

#3 van de 5 hotels in Barchem

Locatie tegenover Lochemse berg, je wandelt of fietst zo de...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Prijs-kwaliteit van de kamer klopte niet, te duur. Het buitenzitje was op een plat dak en niet privé. Ontbijt was uitgebreid maar deels matig van smaak.

Locatie tegenover Lochemse berg, je wandelt of fietst zo de natuur in.

De kamer, comfortabel en de omgeving prachtig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt is matig en niet geheel vers.

De kamer, comfortabel en de omgeving prachtig. Prettig en gastvrij personeel. knus hotel met goeie voorzieningen! goed diner overigens

Prima verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toilet en doucheruimte gedateerd. Zou mooi zijn als dit kan worden vernieuwd. Maar als klant begrijp ik dat een hotel up to date te houden volop keuzes met zich mee brengt.

Prima locatie, mooi gebouw. Van binnen gedateerd maar dat kan ook niet anders met een gebouw van die leeftijd. Prima ontbijt, ondanks drukte voldoende plek voor een ieder.

Prima voor 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer lag boven de lobby en was super gehorig dus tot erg laat herrie v lachende mensen en gesprekken die we letterlijk konden volgen. Jammer.

Gezellige sfeer: netjes en schoon

Ontbijt was goed gevarieerd en ruim gesorteerd zoals men mag...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft verschillende hoogteverschillen middels kleine trapjes. Voor mij als minder valide minder prettig ( lees ook het drempelaspekt naar badkamer)

Ontbijt was goed gevarieerd en ruim gesorteerd zoals men mag verwachten van een 4* (LOGIS-norm). De kamer was ruim, goede verlichting en uitstekende bedden. Een minpuntje was de wat hoge drempel om de badkamer in te gaan. Goede parkeer gelegenheid. De fauteuils zijn niet mijn smaak : lounge-fauteuils. Hierin gaat men niet zitten maar hangen.

goede verblijf in welgelegen hotel voor verkenning van de Achterhoek
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

zeer verzorgd ontbijt en ook lekkere gerechten in het avondrestaurant; kamer was ruim en gerieflijk; sauna was wat klein maar OK; omgeving was zeer mooi en we hebben mooie wandelingen kunnen maken; zeer aan te raden

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Heerlijk, relaxed en ongedwongen. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De relaxte, gemoedelijke en ongedwongen sfeer. Een open haard (electrisch) op de kamer en een bubbelbad (luxe kamer). De open haard beneden bji de entree. De vele hoekjes in het hotel waar je rustig kunt zitten. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een zalige vakantie, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Mooi,en gezellig interieur,grote kamer met inloopdouche,ontbijt en diner was in orde, lekkere wijn, zeer vriendelijke bediening, goed aangegeven wandelingen in de direkte omgeving en ook de charme van het stadje Lochem.

Prima verblijf, rustige omgeving, maar toch genoeg te doen
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je iets zou moeten verbeteren, is het misschien een verse fruitsalade bij het ontbijt en douchegel bij de sauna

het hele pakket beviel goed: sauna, zwembad, fietsen huren, ruime kamer, behulpzaam en vriendelijk personeel

Het personeel was erg vriendelijk en oplossingsgericht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Het was prettig geweest wanneer het ontbijt langer doorging. Als je een weekend weg bent wil ik liever na 10 uur ontbijten.

Het personeel was erg vriendelijk en oplossingsgericht. Er is een leuke bar en je kunt er lekker eten. De ligging is erg mooi

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Wij hebben genoten van de rust en de sfeer.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aan de kamerinrichting zou nog wel wat gedaan kunnen worden. Het hotelgedeelte is wat 'hokkerig', maar dat is het gevolg van de architectuur.

Gewoon een gezellig intiem hotelletje. Uitstekend geschikt voor een paar dagen 'eruit' te zijn. Het restaurantgedeelte is sfeervol ingericht. Ontbijt: prima. Alles wat je nodig hebt en méér.

Heerlijk bijkomen in de bossen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, alleen was er zaterdagavond bijna geen parkeerruimte meer dicht bij het hotel. De volgende ochtend kwamen we erachter dat aan de andere kant ook nog een parkeerplaats was, maar dat stond niet duidelijk aangegeven.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, een welkome afwisseling in vergelijking met de ketens waar je steeds andere gezichten ziet. We hadden een deluxe kamer, heerlijk ruim. Het ontbijt was uitstekend, genoeg keus en je kon zelf je eitje bakken. Wellness is prima, lekkere sauna en zwembad.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goed hotel en goed eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloeren kraken. Hoorden bovenburen steeds lopen. Verbleven in standaard tweepersoonskamer aan achterkant. Omdat onder onze buitendeur de rookplek was trok die rook door openstaande deur naar binnen.

Ligging. Goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ontbijtbuffet boven verwachting.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het duurde wat lang voordat het douchewater warm werd (dat had ik graag vooraf geweten, ik twijfelde eerst zelfs of het wel warm zou worden). Ook de douchebak was wat primitief. Het hotel ligt langs een drukke weg, maar de overlast hiervan (mijn kamer lag aan de voorzijde) viel me alles mee.

Ontbijtbuffet boven verwachting. Kussen(s) op bed lekker zacht en goed. Personeel heel attent.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Aangenaam!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een drukke weg,maar s'nachts is het rustig.

Wat een kerstsfeer,zo leuk om dan binnen te stappen! Aardige mensen en alles verzorgd,wat wil je nog meer?

Sfeervol restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding

De verlichting

Geweldige ruime kamer, met leuk zitje en goed bed. De verlichting was matig. In de badkamer is de doche in het bad, dus niet zo geschikt voor oudere gasten

Als we een beter matras zouden krijgen is het voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was heel erg gehorig, wij hadden kamer 111 en boven ons kraakte de vloer van jewelste. We konden er niet van slapen. Ook was 1 matras erg doorgelegen. Mijn man had ‘s morgens heel veel last van zijn lichaam. Dat was zo sneu.

Het ontbijt was prima, het personeel heel aardig, leuke zitjes bij de haard en de kerstbomen brachten sfeer.

voor de prijs zou ik een ander hotel kiezen de volgende keer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer viel erg tegen voor wat je van de prijs zou verwachten. Kamer was er klein, donker, oubollig, deur naar balkon ging niet open. Je werd er niet vrolijk van. We hebben meteen een andere kamer gevraagd. We kregen een ruimere kamer met bubbelbad, maar moesten wel bijbetalen. Het restaurant is erg prijzig voor de hoeveelheid dat je op je bord krijgt en kwaliteit eten valt mee. Drinken is ook erg duur.

Personeel is erg vriendelijk. Hotel ligt in de bossen/weilanden. Je kunt er fijn wandelen. Ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De zeer gastvrije houding van het personeel, Niets was hen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er viel eigenlijk niets echt tegen maar omdat wij met een ouder iemand reisden was het wat ongemakkelijk in de douche doordat er geen beugel was waar je je aan kon vasthouden waardoor zij zich niet geheel zeker voelde in de douche. Ook zou een lampje boven de wastafel prettig zijn om je beter te kunnen opmaken of scheren. Dit werd wel meteen meegenomen voor aanpassingen die er komend voorjaar zullen worden uitgevoerd.

De zeer gastvrije houding van het personeel, Niets was hen teveel. Probeerde het de gasten heel erg naar de zin te maken. De ruime, schone en gezellige kamers. Het heerlijke ontbijt en fantastische diner.

Ondanks wat 'min'puntjes over het hotel hebben we genoten van een heerlijk weekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt: karig. Kamer: ouderwets ingericht en gehorig. Bij iedere voetstap van de boven'buren' hoorde je het plafond kraken en je kon bijna letterlijk verstaan wat in de kamer ernaast werd gezegd. Receptie: foute eindfactuur (bedrag restaurant klopte niet).

De ambiance was bijzonder gezellig en het diner was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

landelijke rust
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen genius welkomstdrankje. of andere voordelen. ik boekte om - Boutique hotel - in andere hotels zag ik dit als modern - het blijkt uniek te zijn. !!!! het oude en moderne - opgeknapte - accentueert het oude - niet goed geschilderde - eigenlijk een complete renovatie zou wenselijk zijn. doch andere gaan voor dit hotel - ik twijfel om nog een keer te komen

land hotel - romantische hotel , vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine bedden en door het douchegordijn (i.p.v. cabine) werd een groot gedeelte van de vloer nat.

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Ontbijt was goed.

Prima voor 1 nachtje.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stopcontacten weggewerkt. Mooi; maar niet praktisch in de tijd van opladers voor telefoon e.d. of werken met laptop op de kamer. Krakende vloer en wat kleine badkamer. Kapstok of haakje om jassen op te kunnen hangen zou prettig zijn.

Heerlijk ontbijt met veel keus, genoeg ruimte en daglicht in ontbijtruimte/restaurant. Mooi gebruik van kleuren in het hotel, sfeervolle lounge met lekkere fauteuilles.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

verouderd hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je ruikt het chloor van het zwembad sterk. Het hotel is verouderd en hier en daar wat sleets. We hebben hier gedineerd en de prijs kwaliteit verhouding is niet echt goed.

Alles was goed genoeg voor de prijs die gevraagd wordt. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Zeer relaxt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De greffel van de parkeerplaats. Als het regent is het wat modderig. Het personeel was uitstekend, maar komen iets te vaak vragen of er nog iets nodig is. Niet leuk als je bezig bent.

De sfeer was gemoedelijk. De inrichting vriendelijk en grappig.

Fijn.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden 1 van de kleinste kamers maar die was groot genoeg voor mij en mijn zoon van 12. Wel was het matras wat aan de smalle kant. We hebben lekker gegeten en het zwembad was een bonus, net als het loungegedeelte waar je wat lekkers kon bestellen.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ze aangaven dat er elektrische fietsen te huurvwaren en toen we ze wilde reserveren bleek dat ze maar 2 elektrische fietsen hadden en die waren gereserveerd.

Heerlijk gegeten

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuk verblijf met een prima restaurant en goede bediening
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bij het douchen liep het douche water niet weg en was de hele vloer nat incl douche mat

Mooie locatie in een bosrijke omgeving Klassieke uitstraling met een leuk torentje

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Gezellige locatie met goede prijs-kwaliteits verhouding en prima eetgelegenheid
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer wat armoedig. Douche gordijn is uit de tijd. Kitranden laat schimmel zien.

Vriendelijkheid en service van personeel Gezellige eetlocatie met goede kaart

Gemoedelijk hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen aanbiedingen voor één persoon. Alsof je gestraft wordt omdat je alleen reist.

Mooie eenpersoonskamer met goede verhoudingen en goede lichtinval. Aardig personeel.

het was super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hebben een heerlijk weekend gehad, misschien een tip. betere verlichting parkeergelegenheid en wat aan de drassige grond doen. veder geen aanmerkingen. heel vriendelijk personeel.

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeerterrein viel ons wat tegen maar dat komt ook door het slechte weer erg veel modder. Misschien in de toekomst een verhard terrein.

Het ontbijt was uitstekend en volop keuze en de kamer was eenvoudig maar schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

tophotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het doet in zijn geheel een beetje verouderd aan, zeker de kamers. De weg aan het hotel is zeer druk, ook 's nachts veel verkeer.

Het restaurant is zeer goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader om te gnieten van een rustige omgeving met veel bezienswaardigheden in de buurt. Tophotel. Gelegenheid om van het zwembad te genieten of wellness.

was prettig, direct van uit het hotel kan je de wandeling starten, omgeving is prachtig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de airco deed het nog niet, was men druk mee bezig en omdat locatie aan de weg ligt, is het geen optie om de ramen open te laten

Ontbijt was zeer uitgebreid heerlijk vers gebakken brood, lekkere koffie en ontzettend vriendelijk personeel

Op mooie locatie gelegen hotel, vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, hoewel de biefstuk vond ik taai. Ik weet niet of dit aan de kok of aan de slager lag.

Op mooie locatie gelegen hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden een mooie kamer, niet super de luxe maar voldeed uitstekend. Eten was goed alleen was het een smalle kaart. Schoon hotel mooie zit plaatsen als je ven wil relaxen of op iemand moet wachten. Kortom een hotel die je met een gerust hart kunt boeken.

Gezien prijs-kwaliteit een heel fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Een tegenvaller was de badkamer. Ontzettend gedateerd met een douche-gordijn. Dit is echt uit de tijd. Maar hij was wel schoon. Een puntje van aandacht misschien flauw om te zeggen): wij vonden het een beetje hinderlijk, dat het overigens geweldig personeel, wel heel vlug kwam vragen, of we nog iets wilden drinken, terwijl de glazen nog niet leeg waren.

De ligging van het hotel was heel mooi . De sfeer in het hotel was warm en cosy. Wij kregen een kamer op de begane grond en waren zeer verrast. Heerlijk rustig met een eigen terrasje en geweldig uitzicht op een goed onderhouden tuin. Het personeel was keurig netjes gekleed en attent. Het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Het restaurant en de lounge waren heerlijke plekken om te vertoeven.

zware teleurstelling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer leveren die geboekt was....

Schandalige kwaliteit, niet de kamer gekregen die we geboekt hadden via Booking, kamer vies, veel dingen stuk (lampenkap, rolgordijnen en tapijt) badkamer niet (!) op de kamer, terwijl dit wel geboekt was, kortom slecht!!!

Ieder verblijf heeft altijd iets unieks.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ieder verblijf heeft altijd iets unieks. De gekozen locaties door ons zijn steeds vooor ons een openbaring geweest. Alles was er aanwezig om een mooi verblijf te hebben. geen opmerkingen op het geheel. Een hotel om anderen aan te raden.

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Geen airconditioning op de kamers. Te weinig (2x)personeel bij het ontbijt. De tafels konden niet afgeruimd worden.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Veel keus in aangeboden artikelen. Mogelijkheid om zelf eieren te bakken.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is erg gehorig in het hotel (je hoort gasten op de kamer naast je praten). Wij hadden een kamer aan de straat zijde, ivm het verkeer zeker niet aan te raden. Het was erg warm op de kamer, geen airco.

heerlijk en uitgebreid ontbijt. Kleine maar schone kamer. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

aangenaam verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer en badkamer iets gedateerd. Weinig stopcontacten. Weg aan de voorkant was minder rustig dan verwacht.

opgewekt en vriendelijk personeel, goed restaurant, goed ontbijt, ruime en schone kamer

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een mooie lokatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

De prijzen van de drankjes,en de vloerbedekking, van het oude gedeelte van het hotel mag wel een paar aandacht puntjes hebben,BV boven aan de trap zit er een driehoek stukje los ,wat al heel lang los zit denk ik,zet dat even weer vast? Kleine moeite toch

De lokatie en de renovatie van het hotel,

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

E-bike slecht onderhouden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

E-bike slecht onderhouden. Versnellingen sloegen steeds over. Groot verschil in het accu laden. 25% tussen 2 E-bike,s E-bike en fietsen onder de modder.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Leuk hotel. Goeie prijs/kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks eigenlijk. Misschien dat de optie van een topmatras waardoor je een tweepersoonsbed creëert, een keuze moet kunnen zijn waarvoor je niet extra hoeft te betalen.

Prima hotel. Niet superhip maar zeer comfortabel en vriendelijk personeel. Op de dag van aankomst hebben we om een upgrade gevraagd en om een tweepersoonsbed. Dat laatste hebben ze niet maar er kon, voor een kleine toeslag, een topmatras op de bedden gelegd worden. Mijn beide verzoeken konden binnen een uur geregeld worden. De eerste avond hebben we in het restaurant gegeten. Echt prima. Het bed lag heerlijk, de kamer was ruim en het ontbijt goed. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn dik tevreden.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Niet veel mis met dit hotel voor een weekeindje in prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Wij dachten een tuinkamer gereserveerd te hebben, maar dat kan alleen rechtstreeks bij het hotel geboekt worden. Op de site van Booking worden onterecht foto's van de tuinkamer getoond. Je boekt een kamer met uitzicht op de tuin. De meneer aan de balie had met onze opmerking hierover beter om kunnen gaan. De bedden zijn een beetje aan de zachte kant en het waterkokertje deed het niet. Fruit bij het ontbijt had vers mogen zijn. Maar dan zijn we dingentjes aan het zoeken.

Fijn hotel om een paar dagen te logeren. met genoeg zitjes om rustig te lezen of iets te drinken. De kamer met tuinzicht was groot genoeg en schoon. Het ontbijt was heel goed met voor ieder wat wils. 10:00 uur sluit het ontbijtbuffet maar hier werd flexibel mee omgegaan.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Mijn vrouw werd ziek en dus niet erg goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op maandag aangekomen voor verblijf tot donderdag. 's Nachts werd mijn vrouw ziek en zijn daarom 's middags weer naar huis gegaan. We moesten evengoed het volle pond betalen.

Onbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Aanbevelingswaardig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk geen negatieve opmerking. Alleen zelf iets te laat gereageerd met het ventileren vanwege de warmte in de kamer.

Zeer goede ontvangst, duidelijke uitleg, zeer vriendelijk en behulpzame personeelsleden. Zeer gemoedelijk. Uitgebreid ontbijtmogelijkheden. Goede bereikbaarheid en leuke ontspanningsmogelijkheden zowel in het hotel als wel in de directe omgeving.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Prima hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij gebruik van de douche liep het water de badkamer in, het was noodzakelijk om daarna te dweilen. Het parkeerterrein wordt bij vochtig weer snel modderig.

Prima bereikbaar, ligging langs een doorgaande weg. Rustige omgeving. Goed restaurant, zowel ontbijt als diner. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Was heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Foto van alle klasse kamers en welke verdieping of begane grond. Tuinkamer riekt naar een kamer op de gegane grond.

Ontbijt voortreffelijk en dinner ook erg lekker. Bediening krijgt voor mij een tien met een griffel😉👍

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

te duur voor 1 persoon
    • Standaard Eenpersoonskamer

éénpersoonskamer en de prijs te hoog voor de fasciliteiten. Geen koffie / thee op kamer b.v. geen goed internet.

Ontbijt en inrichting Foyer en ontbijt zaal

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Confortabele en ruime (loft)kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein detail was dat er geen handoekje hing in de wc. (Waarschijnlijk ff vergeten)

Wij hadden de beschikking over loftkamer 1 en die is heel ruim. Nadeel is de gedeelde badkamer en toilet met douche en een heuse zonnebank. Echter was deze zeer schoon.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Je thuis voelen
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk was alles prima, alleen mag de verwarming iets zachter - wij hadden vloerverwarming -. Nu hebben wij de tuindeuren open gezet, maar toch zonde van de energie!

Prachtige tuinkamer, super aardig personeel. Er is een zwembad/ sauna. Heerlijk ontbijt - je voelt je 'thuis'! Je kunt er 's avonds goed eten en nog even een 'drankje' doen. Je kunt er heerlijk wandelen/ fietsen en mooie uitvalbasis naar de Hanze steden Zutphen en Deventer

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Heerlijk nachtje weg met het hele gezin!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk is er niets wat echt tegenvalt.

De warmte van het personeel en het enthousiasme is hartverwarmend. Erg leuke kamers met heerlijke bedden. Het ontbijt tot in de puntjes verzorgd. Zeer goedverzorgde wellness en een schitterende locatie. Kortom..... EEN AANRADER!!!!!!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima vertoefen, ook in je eentje.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen schokkende zaken die tegen vielen. Geheel in overeenstemming met mijn verwachting.

Als vrijgezel kom ik wel vaker alleen in een hotel en dan wordt er toch vaak vreemd tegen aan gekeken. Hier juist niet! En voor vertier in mijn eentje was er ook genoeg te doen in het hotel. Zwembad en sauna waren zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kerstsfeer helemaal top. Kerst 2017 staat in onze agenda!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat er echt bovenuit stak was de sfeer in het hotel. We kwamen enkele dagen voor kerst aan maar we werden onder gedompeld in de kerstsfeer. Prachtig, helemaal naar onze smaak! Verder wat wij er van verwachten. Leuk, knus hotel met dito personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Alsof ik bij mijn oma boven op zolder sliep ( zo'n...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alsof ik bij mijn oma boven op zolder sliep ( zo'n oudbollig ingerichte kamer ) met het overheerlijke geluid van voorbij razende auto's ! Ze zeggen dat ze je koffers anders wel mee naar boven nemen maar ze doen het niet! Mijn tongfiletjes zwommen nog steeds maar dan helaas wel in de boter!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heerlijk verblijf, waar je van uit kunt gaan wandelen en fietsen
    • Standaard Eenpersoonskamer

de een- persoonskamer die ik had was voor mij prima, maar is toe aan een opknapbeurt/onderhoud

Attent en vriendelijk personeel. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt en ruime keuze aan diner mogelijkheden. Landschapsstijl in de diverse ruimten

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het hotel is een prima uitvalsbasis voor een fietstocht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

De voortdurende 'hotelmuziek' hindert mij.

Het hotel is een prima uitvalsbasis voor een fietstocht. Onze kamer aan de tuinzijde was heerlijk stil.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

We hebben genoten.

De verwarming op de kamer was niet goed, mogelijk moet deze ontlucht worden. Wij werden door personeel geholpen met een electrische kachel.

Kamer "Economy" met badkamer uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Verrassend verblijf op een positieve manier
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb geen grote minpunten gezien. Overall is het goed te noemen.

Was verbaasd over de faciliteiten. Men had de kamer geboekt vanuit mijn werkgever dus had niet een spa/welness verwacht. Bed was goed, volgende ochtend goed uitgerust wakker geworden. Prijs/kwaliteit is uitstekend te noemen al moest ik zelf niet betalen.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Verder was het prima

Het bovenste

Jammer als je op je kamer bent en koffie besteld dat daar 5euro meer voor wordt gerekend door moeheid niet van de kamer gaan dus dan maar geen koffie 5 euro voor het brengen is te gek.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

leuk hotel in een eveneens leuke omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel bestaat veelal uit jonge mensen dus dat er af en toe een klein steekje valt is niet verwonderlijk. Vinden wij persoonlijk ook niet erg want het zijn stuk voor stuk gedreven mensen die naar ons idee er wel komen.

De locatie van het hotel ten opzichte van de omgeving is noemenswaardig. Erg leuke omgeving, riep herineringen op aan vroeger.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Genoten van goed verzorgd verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers aan straatkant hebben last van verkeerslawaai als raam openstaat. (tuinkamer 128 is prima)

Prima startpunt voor fietstochten en wandelingen (aan bosrand en naast Lochemse Berg). Gezellig terras met mooi uitzicht op grote tuin.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

De lokatie was prima maar de rest liet te wensen over.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet rustig maar lag aan een drukke weg. Het personeel was slecht. Bij binnenkomst konden ze in eerste instantie onze reservering niet vinden. Toen wij uiteindelijk incheckten was het iemand van het restaurant die ons te woord stond. Hij had op dat moment geen tijd om ons te woord te staan dus gaf hij ons de sleutel mee. Wij dineerden in het hotel maar het personeel was steeds onze bestelling vergeten. Ze moesten iedere keer opnieuw vragen wat wij hadden besteld. Verder geen verstand van zaken. Mijn man vroeg bij het nagerecht om een port. De ober wist niet eens wat dat was en serveerde de port met de woorden "dit moet een goede zijn die bij uw gerecht past". Jammer.

De lokatie.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

We hebben het uitstekend naar ons zin gehad, in een fraaie omgeving!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijzen van drank en diner waren aan de hoge kant. Vooral een glas wijn was prijzig.

Het ontbijt was uitstekend. Zo ook de kamer. Alleen veel last gehad van muggen, die vermoedelijk al in de kamer zaten.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Tot ziens in december!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks, top verblijf gehad en bij vertrek al geboekt voor ons volgende verblijf in december.

Leuk hotel met een goed en betaalbaar restaurant en bar. Het hotel ademt een ontspannen sfeer uit en heeft verassende faciliteiten zoals een zwembad. Daarnaast biedt het meerdere mogelijkheden heden wanneer je ergens rustig wilt lezen bijvoorbeeld door middel van een huiskamer, lounge en royale tuin.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Oase van rust
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren overal tevreden over getuige de waardering.

We hadden besloten om een nachtje weg te gaan vanwege waarbij we de rust en ontspanning wilde opzoeken. De keuze voor Bonaparte was de juiste. De sfeer in het hotel, de omgeving, het personeel, alles bij elkaar voelde als een oase van rust. De ligging van het hotel aan de doorgaande weg tussen de plaatsen Lochem en Barchem was ideaal om de omgeving te verkennen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat er niet buiten gegeten kan worden. Geen eigen ijskastje op de kamer,wat toch wel interessant zou zijn voor al die fietsers die graag een fris drankje meenemen op hun tocht

Schitterend ontbijt. Supervriendelijk personeel. Dichtbij Lochem waar leuke restaurantjes zijn. Ideaal vertrekpunt om te fietsen in de prachtige groene en bosrijke streek

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontvangst: Hier is de sleutel. Kamer is op 1e etage. Er was geen lift aanwezig. Accommodatie: Ligging aan drukke weg. Bloedhete de luxe kamer, ramen open hielp niet (wel muggen naar binnen); irritante brom van zwembadpomp of mechanische ventilatie (niet uitschakelbaar) veel verkeerslawaai. Gehorige kamer met gedateerde inrichting (douchegordijn, klein flatscreen 1e generatie en geen minibar of airco, een raam kan niet worden afgesloten. Klein zwembad dat de volgende morgen gereserveerd is voor zwemlessen. Diner met malse kalfsbiefstuk echter met weinig groente en halfgare krieltjes. Rommelig en druk ontbijtbuffet bij kale houten ontbijttafels. Slappe lauwe koffie. Volledige selfservice, ook voor ei bakken.

Vriendelijk personeel bij diner

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

een prima verblijf hoewel de hotelkamer erg klein
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen steunen in de doucheruimte,ook niet in de doucheruimte van de sauna, te weinig licht op de badkamer. Het geheel is niet berekend op ouderen. Bij aankomst een onvriendelijk personeelslid. Alle overige personeel heel perfect en behulpzaam. het bedienend personeel voor het diner waren waarschijnlijk voor het merendeel stagiares, weinig ervaring.

het ontbijt was prima en de kwaliteit van het diner ook.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Was de 4e keer dat we hier logeerden en de 1e keer bij de nieuwe eigenaren. Het was als thuiskomen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien het douchegordijn vervangen door een douchedeur, dit voorkomt dat de boel kledder nat wordt.

Goed ontbijt, prima comfortabele, schone kamer ! Heerlijke bedden. Vriendelijk, deskundig personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prettige kamer en restaurant, andere faciliteiten zochten we elders.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

Er is geen minibar en geen koffie en thee voorziening op de kamer. In een 4 sterren hotel mag je dit toch wel verwachten. De verklaring is zwak en lijkt erg commercieel ingegeven. In de sauna zwemkleding verplicht???

De personele bediening was heel goed, vriendelijk en persoonlijk. Het ontbijt was ook prima en de kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

We hadden een prachtige kamer (suite)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer mag een nieuwe eigentijdsere look krijgen. Bad met douchegordijntje ten opzichte van zo'n prachtige kamer was jammer. Tijdens 2e diner erg weinig aandacht van personeel, stonden glazen te poetsen en voorraad aan te vullen zonder bij ons het dessert op te nemen.

We hadden een prachtige kamer (suite)

Te weinig (professioneel) personeel bij ontbijt

Te weinig (professioneel) personeel bij ontbijt

super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Tuin

totaal indruk uitstekend en voor herhaling vatbaar