Beoordelingen over Bed & Breakfast Zeeland

Stoofweg 40, 4326 SJ Noordwelle, Nederland

#1 van de 2 hotels in Noordwelle

Gebaseerd op 90 beoordelingen over deze B&B

Heerlijke ligging, op fietsafstand van Renesse en Haamstede...
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

Wij hadden de kamer beneden. De kamer erboven was ook bezet en dat is gehorig.

Heerlijke ligging, op fietsafstand van Renesse en Haamstede en natuurlijk van de diverse stranden. Fijn dat er een zwembad is; wel onverwarmd. Goed bed en heerlijk ontbijt.

Erg lekker om er even tussenuit te zijn!

Mijn vrouw en ik krabde elkaar even op het hoofd toen bleek dat de woonkamer en de keuken gedeeld moesten worden met een Duitse familie met kind van 3. Wij waren juist naar Zeeland gekomen voor een weekend zonder kinderen. De Duitse familie was ook niet op de hoogte dat het een verblijf met gedeelde voorzieningen betrof. Achteraf gezien is het op zich wel logisch dat bij een B&B voorzieningen worden gedeeld, maar dit kan mogelijk beter omschreven worden. Uiteindelijk was het hartstikke gezellig met de Duitse familie en rustig kind, die wij eigenlijk alleen bij het ontbijt zagen. Wat verder jammer was dat de pompinstallatie van het zwembad niet functioneerde, waardoor het zwembad volstond met groen bealgd water. De gastvrouw gaf aan dat het zwembad vanaf juli geopend zou zijn, dus vandaar, maar alsnog jammer.

Het huisje is vrij nieuw en is van onberispelijke kwaliteit. De gastvrouw is erg vriendelijk. Je kunt er goed, gemakkelijk en gratis parkeren. Er staan fietsen die je kunt gebruiken om de omgeving te verkennen. Het ontbijt was prima verzorgd en in overeenstemming met de prijs.

Leuke B&B vlakbij t strand.

Het ontbijt was prima, echter ook compleet op. Er had wel iets meer mogen zijn, we hadden al gauw weer wat trek. Het eitje met spek was wel heerlijk! De matrassen zijn erg zacht maar dat is waarschijnlijk persoonlijke voorkeur.

Met een stel super, met meerderen in de andere verblijven is het inschikken in woonkamer/keuken
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

Iets ruimere slaapkamer met een zitmogelijkheid, ruimere doucheruimte met aflegmogelijkheden en haakjes om iets aan op te hangen. Gehorig.

Wij hadden het ultieme geluk dat wij er alleen verbleven, waardoor wij de luxe genoten om alleen gebruik te kunnen maken van keuken en woonkamer. Zo niet dan lijkt het ons erg gehorig en vraagt de aanwezigheid van meerdere, vreemde gasten om gewenning. Erg netjes, erg hygienisch, redelijk ontbijt. Meelevende eigenaresse.

Leuke B&B, maar je nachtrust kan behoorlijk verstoord raken!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1e Verdieping)

Kamer gehorig. Blaffende hond bij de buren en kakelende kippen in de vroege morgen. Daardoor slecht geslapen. Radiator piepte en tocht bij het bed. Matig ontbijt.

Goed bed. Mooie badkamer. Schoon.

We hadden geen wifi was wel beloofd Handdoeken moesten we om vragen. Het was allemaal minimaal en dit voor 85€ per nacht

We hadden geen ontbijt er bij gedaan moest appart betaald worden ,gelukkig maar want het stelde echt niks voor.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Met een beetje aanpassen, gezellig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

De grote van de kamer. Weinig ruimte om je spullen op te bergen. Ook in de badkamer kon je niets kwijt.

Mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten. Of iets kleins klaar te maken.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Al bij al was het matig goed maar niet voor een tweede keer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

De kamer op het gelijkvloers is erg klein, de reistassen kan je amper kwijt, er is geen stoel of tafel,de gordijnen zijn niet lichtdicht. Het plafond is niet akoestisch geïsoleerd zodat de WC van de kamer boven in de eigen kamer lijkt te staan. De eigen wc staat echter in de gang. In de badkamer kan je geen toilettas kwijt omdat er geen enkel tablet is. Ook die is zeer klein.

Het ontbijt viel erg mee maar was ook niet zo goedkoop. De woonkamer was prima met een gerieflijke keuken. De uitbaatster was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Kort maar goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

Kamer was klein maar met een goed bed en schoon. Eigen douche en grote gezamenlijke ruimte. Ontbijt was heerlijk. Eigenaresse vriendelijk en zorgzaam. Voor herhaling vatbaar

Erg fijn verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1e Verdieping)

Krakende trap en slaapkamerdeur.

Alles was schoon en fris. Een keuken erbij was erg fijn. Prettig welkom. Prima bedden, frisse kamer.

Voor herhaling zeker vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer op Begane Grond

Ontbijt goed verzorgd en service

Aanrader. Gastvrij en prettige huiskamer met keuken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1e Verdieping)

Zeer gastvrij. Aanwezigheid keuken. Dichtbij strand en Renesse.

Kamers waren goed.

het enige minpuntje was dat er geen stukje zeep lag op de badkamer .

Kamers waren goed. Ontbijt was niet overdreven maar wel goed.

Prima accommodatie, super gastvrouw, aan te bevelen

Beetje gehorig! T weer :((

Kamers prima, mooi huisje

Vrij duur als je het huisje moet delen met andere mensen

Vrij duur als je het huisje moet delen met andere mensen

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Prachtige nieuwe ruimte met ruime gedeelde woonkamer.

Wij huurden de benedenkamer. Ruimte is gehorig als t boven ook verhuurd is, (je hoort mensen naar de WC gaan als je in je bedje ligt :-( )

Prachtige nieuwe ruimte met ruime gedeelde woonkamer. De gastvrouw is heel behulpzaam. Op zondag was het ontbijt was luxer dan op maandag. Lekker dichtbij Renesse.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Super lieve mensen!

Alleen het bed mag wat ons betreft uit de oude b&b.. Tijd voor een nieuwe. Verder viel er niets tegen.

Super lieve mensen!!! En op korte afstand van het strand. Heerlijk zwembad en heel veel rust en ruimte.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Op de foto's op de site denk je in een prachtige kamer...

Op de foto's op de site denk je in een prachtige kamer te slapen. Maar t hok waar wij in hebben geslapen kun je niet eens een slaapkamer noemen. Benauwd klein, slecht bed wat piepte en kraakte bij iedere beweging. En dat voor 40 euro p.p.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Paradijselijk plekje.

Paradijselijk plekje. Mooie kamer in uitbouw met gemeenschappelijke zitkamer/woonkeuken, alles nieuw en met veel smaak en zorg vormgegeven.Ook nog een prive zwembad! Veel privacy, je kunt lekker je eigen gang gaan. Heerlijke bedden. Vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

We hebben in de nieuwe bed&breakfast geslapen was...

De oude bed&breakfast viel ons tegen! Niet mooi, oud. Het ontbijt viel ook wat tegen.. Niet uitgebreid.

We hebben in de nieuwe bed&breakfast geslapen was heerlijk! Mooie locatie en zag er goed uit! We zouden zo hier terug naar toe gaan!

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Gastvrijheid, welkomstdrankjes, mooie accommodatie, mooi...

De prijs vind ik aan de hoge kant. Ik begrijp dat de aanwezigheid van een zwembad daaraan debet is, maar voor een overnachting tijdens een fietstocht is het best pittig geprijsd.

Gastvrijheid, welkomstdrankjes, mooie accommodatie, mooi sanitair

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

De gastvrijheid was heel goed.

Het ontbijt, we kregen wel een uitgebreid ontbijt maar het brood was nog bevroren en de suikerklontjes waren afgeteld. De glazen waar de jus d orange in zat waren aan de rand kapot.

De gastvrijheid was heel goed.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Idyllische tuin met zwembad, was leuk bij mooi weer.

Kamer in het tuinhuisje was heel klein, stapelbed was niet super comfortabel. We waren niet goed op de hoogte dat er een gedeelde badkamer was, dan is badkamer + wc in één minder aangenaam. Was redelijk duur voor het aanbod.

Idyllische tuin met zwembad, was leuk bij mooi weer. Ontbijten op de picknicktafel in de tuin.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

De mensen waren vriendelijk

huisje was wel heel erg klein geen raam om open te doen (met hor)

De mensen waren vriendelijk Zwembad was heerlijk tuin was prachtig ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Heerlijke 2 dagen doorgebracht, kinderen erg blij met het...

Heerlijke 2 dagen doorgebracht, kinderen erg blij met het zwembad, trampoline, voetbal doel en skelter! Erg vriendelijke mensen, huis zeer licht, mooi en modern ingericht!!

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Vriendelijk personeel, twee lieve honden die graag met je...

Dunne matras bed kraakt niet echt comfortabel, ontbijt zeer matig is geen 7,50 waard. inchecken is aan de late kant 18.00 uitchecken voor 10.00 is aan de vroege kant. Als je boekt vraag of je bij het nieuwe gedeelte kan slapen ziet er veel comfortabel uit.

Vriendelijk personeel, twee lieve honden die graag met je willen spelen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Gastvrouw zeer attent!

Te duur voor wat je krijgt !

Gastvrouw zeer attent! Bracht ons spontaan naar een dorpje verderop. Er was nm geen busvervoer op zaterdag. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Rustig kamertje langs de tuin.

Onhandige plaatsing van de lichtschakelaars. Geen tafeltje + stoel. Zwak wifi signaal.

Rustig kamertje langs de tuin. Grote afgesloten tuin waar de hond wat kan rondlopen. Heel vriendelijke mensen. Lekker ontbijt in hun keuken.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Een heel schoon en gezellig huis.

Eigenlijk niets...

Een heel schoon en gezellig huis..vriendelijk en gastvrij ..

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Alles netjes en schoon

Kunt niet in de omgeving wandelen

Alles netjes en schoon

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

dat we fietsen konden huren

alles wat met comfort en uitrusting en sfeer te maken heeft !

dat we fietsen konden huren

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

de locatie was perfect

de locatie was perfect overall lekker dichtbij

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De badkamer , maar die moet je delen .

De kamer met stapelbed.

De badkamer , maar die moet je delen . En vrij donker

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

de Douche

De fotos op de site zagen er leuk uit maar in werkelijkheid was een groot grimas

de Douche

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

het uitzicht en vrij dicht bij de zee

de prijs in vergelijk met de ruimte die je aangeboden krijgt

het uitzicht en vrij dicht bij de zee