Beoordelingen over Amrâth Hotel & Thermen Born-Sittard 4-sterren

#3 van de 3 hotels in Born

6,4

5,7

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Het bubbelbad was lekker!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mini productjes zoals shampo’s en een tandenborstel ontbraken. En het is een vrij ouderwets hotel. Ook zit er in het twee persoonsbed in het midden een scheiding waardoor je niet erg fijn saampjes kunt slapen.

Het bubbelbad was lekker!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wij hebben overnacht voor tiroler feest - alles naar wens. lokatie had dichter bij gemogen maar zijn bij jullie uitgekomen omdat de rest bezet was

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was eigenlijk gewoon goed. Misschien hier en daar wat outdated meubilair maar verder prima.

Ruime kamer. Al geloof ik dat ik een suite heb gehad ipv een standaard kamer. Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Vergane glorie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was een ramp: te weinig personeel, alles op, koffiezetapparaat defect. Receptioniste was extreem langzaam en niet terzake kundig/nauwelijks ingewerkt. Onderhoud pand loopt steeds verder achter (schades vloer eetzaal sinds vorig bezoek van maart nog steeds niet gerepareerd).

Eigenlijk alleen de sauna.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Volgende keer weer hier!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hoofdgerecht vond ik niet zo lekker. Het toetje was wel heerlijk.

De kamer was helemaal goed voor ons. We hadden een mooi uitzicht. Bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Personeel, uitzicht en rustige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers werden opgeknapt. Geen overlast gehad maar ben van mening dat het schoonmaken hierdoor niet ging zoals het zou moeten gaan.

Personeel, uitzicht en rustige kamer.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Oplichters. Aftandse zooi, minimale service. Dit is schandelijk. Nog geen 1 ster waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alle trappen. Kamers kunnen alleen bereikt worden door trap. E is een smerige goederenlift in een afgelegen hoekje achter de opslag van oud meubilair. Dit is geen lift voor gasten. De vloerbedekking rond de receptiebalie en in de hal is meer dan smerig. De hal en receptiebalie zien er sterk verouderd uit. Ik kreeg eerst een kamer op de begane grond zoals ik gevraagd had. Ik moest eerst met mijn koffers een trapje af. Niemand bood aan om te helpen. De gang, met name de vloer was smerig. De lucht in gang was bedompt, muf en stonk. De muren, deurkozijnen en deuren zagen er afgeleefd uit. Er waren geen ramen in de gang, het was er donker. De kamer was muf en stoffig. Er hingen stof, spinnen in de plafondhoeken. De plafonniere in het 'halletje' deed het niet. Ik kreeg een andere kamer, nu op de tweede verdieping. Niemand boodt aan om te helpen met de koffers. Ik moest zelf het smerige geoderenliftje vinden. Boven in het lifthalletje lag een stofzuiger op vloer in het pad. De vloer was smerig met grote witte vlekken. De gang was donker, uitgeleefd, de vloerbedekking was smerig en het rook muf. Er lag een vies bord op de grond dat niet was opgehaald. Er stond een trolley met spullen in de weg. Bij sommige kamers stonden stapels dozen. Mijn kamer was nu aan de voorkant van het hotel. Ik kon de snelweg goed horen en 's nacht ging er bij tijd en wijle ook een afzuiger o.i.d. buiten op het platte vieze dak waar ik uitzicht op had, aan de gang dat voor geluidsoverlast zorgde. Er was geen minibar. Wel stond in de kast een vieze, totaal verkalkte waterkoker. In die kast was geen stopcontact. De enige plek voor de waterkoker was voor de miniscule tv, ivm met het beschikbare stopcontact. Bij water koken kwam er condens op het tv scherm. Verwarming deed het niet. Restaurant en diner, service hopeloos. Dit is aboluut geen 4 sterren hotel en riekt naar oplichting. Wil geld terug!

matras was ok. Wifi was ok. Het meest beviel me dat ik de volgende ochtend weg mocht, ook al moest ik eerst 5 minuten voor een dichte slagboom staan, toen terug naar de receptie, waar ze me geen muntje hadden gegeven om de parkeerplaats te verlaten. Hoe verzin je het???

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Ondanks het gesloten hotel-restaurant en gelukkig met de perfecte service in de thermen: perfect !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel restaurant, zie hierboven.

Kamers en Ontbijt OK. Spijtig dat het restaurant over de ganse periode gesloten was, omwille van werken. Thermen volledig perfect, ook het restaurant in de Thermen is veel en veel beter dan de hotelservice. Maar men kan niet iedere dag van het verblijf een sauna boeken, mocht er een optie beschikbaar zijn voor "enkel gebruik restaurant" dit een perfecte oplossing zou zijn om steeds perfecte service en kwaliteit te bekomen in het restaurant. Groeten, Fernand

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Voor verbetering vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles eigenlijk goed . Maar rokend personeel bij gasten. Keuken die om 21.00 dichtgaat terwijl speciale avond sauna tot 02.00 open is .bediening zeer slecht 20 min wachten tot je geholpen wordt daarna nog het verkeerde brengen . Gevraagd om een 1 2persoon bed krijg 2 bedden. Kortom 300 km gereden en een tegenvaller.

Sauna zeer mooi en ruim.

Slecht hotel is geen cijfer waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deluxe kamer met ontbijt gereserveerd. De kamer voldeed niet aan onze verwachting. Kamer slecht onderhouden. Met de lift naar de kelder, door een gang met vuile waskarren lopen naar onze kamer. In gang naar onze kamer grote vochtplekken op plafond. Kamer gedateerd. Meerdere schakelaars deden het niet. Meubels verouderd en kaal. Feutuilles met vlekken er op. Spinnenwebben in de hoeken van de kamer. Het bubbelbad was ok. In de douche kun je je bijna niet bewegen en voor een deluxekamer veel te klein en niet meer van deze tijd. Belachelijk. Vuile kitranden. Het ontbijt:. Wij kwamen in de ontbijtzaal. Wij zagen dat alle tafels niet afgeruimd waren, alle vuile borden, koppen en bestek lagen daar nog.. Buiten ontbijtzaal was nog een schone tafel gevonden. Wij borden halen, maar de bakken van het bestek waren helemaal leeg. Met klacht naar de receptie gelopen en gevraagd wat hier aan de hand was. De vriendelijke receptioniste schaamde zich dood. Onderwijl meerdere gasten klagen. Receptioniste ging personeel zoeken voor de ontbijt zaal. Wij wilden de manager spreken. Deze was niet aanwezig en zou pas om 11.00 uur aanwezig zijn. Wij waren op dat moment helemaal klaar met dit hotel. We hebben ons geld voor het ontbijt teruggevraagd. Men betaald 15,50 euro P.P. voor het ontbijt. De receptioniste heeft ons geld terug gegegeven en wij hebben onze koffers gepakt. Personeel was . N.B. Als ik de reviews terug lees. wordt er door het hotel gereageerd, met: bedankt voor uw feedback. Maar wat wij hebben gezien lijkt het of ze hier niets mee doen.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

De bedden slapen lekker en het ontbijt was verder prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deze hotel heeft zsm een makeover nodig. De verf bladerd er overal vanaf? Zelfs in de ontbijt ruimte. Wat wallcoverings zal wonderen doen? Je kan kan gewoon binnen lopen zonder dat de receptie je aanspreekt. Geen douchgel en airco aanwezig. Ook geen minibar op je kamer, enkel bij de receptie. Als je aan de vijverzijde slaapt met je raam open word je helemaal lek geprikt door de muggen. Bar sluit om 22.00uur door de weeks.

De bedden slapen lekker en het ontbijt was verder prima. Prijs kwaliteit dus ok. Parkeren gratis.

3,5
    Teveel betaald voor te weinig comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt. Mieren in de jus d orange Niet op tijd klaar. Geen excuus maar komt kamernummer aan tafel vragen. Vraagt wat ik als compensatie wil, ipv een voorstel. Loungekussens van het terras kapot. Tapijt kapot, verf bladdert van plafond. Lampen die het niet doen in de hotelkamer. Vergane glorie! Gastenboek barst van de klachten.

Goede bedden

De 6,3is wat te hoog gegrepen een 4,5.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vernieuw sanitair in douche doe wat aan de afwatering van de balkons de boven liggende balkons lozen hun water op het balkon onder zich ziet er smerig uit,de kussens voor de zitjes buiten zien er smerig en uit de ritsen gescheurd en ze liggen in de hal geen gezicht.Wij hebben het hotel geboekt bij Booking .com 3nachten inclusief ontbijt bij aankomst in het hotel moesten wij het ontbijt nog betalen 15,50pp.31euro per dag Misschien kunt u dat recht trekken daar zullen wij u zeer erkentelijk voor zijn.Voor zover zult u begrijpen dat wij voorlopig geen kamer meer huren.

Nee geen vers brood overgebleven beleg werd de volgende dag ook weer gebruikt.Thee water getapt bij het roeren kwam er een soort poeder van de bodem ik denk kalk van de bodem van het thee apparaat,vieze lepels te smerig voor woorden eetzaal toont zich alsof het in geen twintig jaar een likje verf heeft gehad. Achter de piano lach een behoorlijke laag stof.

Hotel moet geheel gerenoveerd worden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gerenoveerde kamers waarvan de badkamers niet gerenoveerd waren en niet goed schoon. Ontbijt was een aanfluiting. Vloerbedekking in ontbijtzaal smerig en plafond liet verf los.

Bed was comfortabel

Waardeloos.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inchecken en uitchecken. Te weinig personeel omdat binnen het uur te kunnen regelen. Geen twee persoonsbedden. Door al het gezeur hebben we geen gebruik meer kunnen van de welness, dat was toen vol. Er is geen wifi Prijs is zonder ontbijt

Waardeloos. Er waren mensen met de zelfde achternaam en met net z'n achternaam in het hotel. Alles doorelkaar gehaald. Niet naar voornamen gekeken of naar de juiste achternaam. Twee uur bezig geweest met inchecken.

gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen luxe toiletspullen z.a. slippers, bodylotion geen schoongemaakt toilet toen we de kamer voor de 1ste keer betraden

ontbijt was ok. kamers waren goed

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat ik via internet zag dat er nog kamers vrij waten met een tweepersoonsbed, maar bij aankomst waren er uitsluitend 2 eenpersoonsbedden beschikbaar.

Het mooie rustige uitzicht op het water en het bos

Geen fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onderbezetting van personeel waardoor er weinig aandacht was voor de gast. Personeel kon hier niks aan doen. Ze renden de benen onder hun lijf vandaan. Verder was de kamer 224 erg achter met onderhoud. Onveilige verlengsnoer. Erg beschadigde verf oppervlakten. Geen dispencer voor douche gel en shampoo. Terwijl die er wel moest zitten. We kregen toen een fles douche gel die geschikt was voor een dispencer dus de fles kon niet meer dicht. We kregen geen shampoo. Ik heb betaald voor een vroege check in n omdat dat we recht van ons werk kwamen En we wilden opfrissen En uitrusten ivm een familiefeest. Verder was de kamer voorzien van een dikke laag stof, hingen de stofdraden door het hele hotel en lag een deel van de houten vloer los en de verf van het plafond bladerde dusdanig erg dat we daar niet onder wilden zitten tijdens het eten

Dat de bedden lekker lagen en dat de kamer een balkon had

Prima hotel voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje prijzig voor een simpele redelijk gedateerde kamer Jammer dat wellness betaald is

Goede ligging aan snelweg en bos, mooie wellness tegen betaling, lekker eten

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ontspannen en aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg smakelijk en goed verzorgd ontbijtbuffet. We waren geupgrade naar een suite: grote kamer, rustig, douche + bubbelbad. :-) Vanuit hotel loop je zo in je badjas naar de aangrenzende sauna. Gereduceerd sauna tarief voor gasten.

Aangenaam verblijf in hotel en Thermen in de bossen bij Sittard - Born
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het enige wat tegenviel is de openbaar vervoer verbinding, waar het hotel op zich niets aan kan doen, maar die door de firma Arriva wordt verzorgd: er rijdt een bus die stopt bij de halte Volvo Nedcar fabriekin Born, tegenover het hotel, op weekdagen tussen 6 uur 's-ochtends en 6 uur 's-avonds, en niet op zaterdag en zondag. Ik kan het hotel alleen maar vriendelijk vragen om samen met Volvo Nedcar (de buren) te proberen Arriva om te praten en de OV-situatie te verbeteren. En taxi-ritje van hotel naar Sittard kost 20 euro.

het hotel verdient zeker zijn vier sterren status: gelegen in de bossen (Omdat aan 1 kant de snelweg en de Volvo Nedcar fabriek liggen is het raadzaam om een rustige kamer te reserveren aan de achterkant van het hotel, uitkijkend op de Thermen en de binnentuin), zeer uitgebreid ontbijtbuffet met aantal broodsoorten, groenten en vers fruit, fruitsappen, diverse yoghurts in een serre-achtig restaurant met veel daglicht. heerlijke koffie en wijn, uitstekende diners en lunches. Tevens 'inpandig' doorlopen naar het prima Thermen-bad, dat ook een prima brasserie heeft. De kosten van de Thermen, zoals massage kunnen ook overgeboekt worden op de rekening van de hotelkamer. Ik heb en prachtig weekend gehad !!

Kamer was perfect , het ontbijt was redelijk uitgebreid en...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was perfect , het ontbijt was redelijk uitgebreid en goed behalve de broodjes waren veel te hard. De vergissing bij het diner werd goedgemaakt door de vriendelijke bediening

Prijs-kwaliteit onder de maat.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was érg matig, verlept eten om half 11. Keuze beneden de maat. Veel was al op. 5 min vóór uiterste uitchecktijd werkte pasje al niet meer, konden kamer niet in na het (slechte) ontbijt. In een dikke rij staan om te vragen of je aub je kamer nog in mag. Geen excuses gekregen (!?).

Het bed was erg lekker, niet te hard. Kussen daarentegen was een ramp.

Prijs kwaliteit verhouding voor de deluxe kamer was ondermaats.sauna moest apart betaald.badkamer de
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer niet goed schoon. 2 badjassen voor 2 dagen na dag 1 waren de badjassen weg. Voor 253.- voor 2 nachten had ik verwacht dat entree vd sauna erbij zou zitten.

Het ontbijt op de kamer was prima

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden de deluxe kamer, waar naar ons idee prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding was. We hadden wat meer luxe verwacht.

Het eten was goed. Hygiëne prima. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goede tussenstop
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer om niet een uurtje gebruik te kunnen maken van de sauna. 2x € 15,- is dan weer wat duur.

Ontvangst, bediening aan tafel en bedden waren prima. Iemand zou nog eens een eenvoudige klem moeten uitvinden om de bedden desgewenst aan elkaar te koppelen. De oversteek is nu best risicovol ;-)

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Functioneel als je een overnachting nodig hebt, maar niet teveel eisen stelt aan het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had 6 kamers geboekt voor collega's en mijzelf. Er was veel miscommunicatie over extra bedden op de kamers waardoor we teveel in rekening kregen gebracht. Daarnaast waren er ontbijtjes in rekening gebracht die we niet genuttigd hadden. Toen ik er vervolgens naar vroeg werd het wel recht gezet.

De kamers waren prima. Hotel is ietwat gedateerd, maar wel schoon.

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Helaas is het personeel er niet beter op geworden, onervaren en geen aansturing van een ervaren iemand. Bestellingen werden verkeerd door gegeven, er komt niemand naar je toe om een bestelling op te nemen, aangezien je toch wel het gevoel wil hebben verwend te worden in de sauna. Daarnaast was de kamer zeker geen "comfort" kamer zoals beschreven en hadden wij een balkon met uitzicht op de snelweg. Bedden schoven uit elkaar, en het water in de douche was niet te reguleren. Al met al was dit de laatste keer naar dit hotel!

Het zou ideaal zijn geweest dat je een sauna en hotel samen hebt, maar in dit geval was het door alle ongemakken niet het geval.

Het was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant in de wellness was net Fawlty Towers Personeel vond het belangrijker om te gaan roken dan gasten te bedienen en gerechten werden koud geserveerd en andere dingen dan we hadden besteld.

Vriendelijke ontvangst bij de receptie

• Beoordeeld op: 27 september 2017

goed ontbijt en heerlijke thermen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slechte bedden, geen mengkraan in badkamer, veel achterstallig onderhoud, hotelgast moet toch betalen voor toegang thermen

goed ontbijt en heerlijke thermen

Beroerde nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hele hotel. Wat een uitgewoond zooitje. Overal rommel op de gangen. Ontbijtzaal ziet er niet uit. Bedden waren ronduit slecht. Voor een vier sterren hotel mag je je toch wel in een een mooiere omgeving wensen. Snap de prijs dus ook totaal niet. Familie zaten in een bed an breakfast in het dorp. €89 voor z'n tweeën. Uitstekende bedden. Mooie locatie. Nee voor mij geen Amrath hotel meer.

Lekker weekendje even er uit

Niks eigelijk

Alles beviel wel eigenlijk. Maar de souna was het fijnste En de vriendelijkheid van het personeel was ook top. Vriendelijke groet de heer P. Erkens

Beetje jammer ban de aan gegeven punten, verder wel goeie kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sleutel(pasje van de deur) werkte niet , niet leuk als je al laat aan komt. Eten besteld tomaten soep en een luxe stokbrood. Nou de luxe laat maar weg Was geen stok brood maar uitgedroogde pistoletjes denk van het ontbijt nog. Beetje jammer de soep stond op de kaart met gehaktballen. Nou ook die heb ik niet gezien wel kippenvlees .

Prima kamer

Zeer slechte service. Hebben zondet toestemming mijn creditcard belast en weigerde alle medewerking!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waar moet ik beginnen??? Hotel heeft vooraf mijn boeking afgeschreven van creditcard! ( zonder mijn medeweten!!!Bij jullie stond: betaling bij aankomst! Bij aaankomst moest ik nog een keer betalen. Daarna kregen jullie de schuld, lag aan booking.com Op mijn VISA account stond echter hotel Born zelf! Bleven ontkennen Anderhalf uur geduurd voordat ik uiteindelijk een oplossing kreeg! Extra bed gereserveerd! Niet aanwezig en house keeping was afwezig! Nooit meer dit hotel en op deze manier ook nooit meer boeken via booking.com

Het was oké voor 1 nachtje, maar wel aan de dure kant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs/kwaliteit verhouding, hygiëne en service. Wij hebben meerdere keren aangegeven dat wij ons huwelijksfeest zouden vieren bij een nabijgelegen locatie en na afloop in jullie hotel zouden slapen met familieleden. Een kleine verrassing of aardigheidje namens het hotel aan het bruidspaar zou dan niet misstaan. Ook werd er moeilijk gedaan over het samenvoegen van tafels voor het ontbijt omdat wij met een grote groep zouden ontbijten. Hier hadden wij ook al 3 keer over gebeld. Gelukkig hebben jullie dit wel nog kunnen regelen. Daarnaast vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding en hygiëne niet al te best. Wij vonden verschillende haren / vlekken in douche en bad en bepaalde lichten en stopcontacten deden het niet in de kamer.

Het ontbijt was goed verzorgd en lekker. Veel keus.

dik ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

iets meer personeel zodat er korter op de bal kan gespeeld worden,komt de kamer dan iets duurder uit met een betere( lees snellere ) neemen de klanten er dat graag bij,verder geen slecht woord over het personeel ze doen wel hun best en zijn vriendelijk ,mss kan de welness wat meer afscherming gebruiken tov van de andere gasten van het hotel maar dan moeten ze maar niet kijken he

ik kon me niet van de indruk ontdoen dat het personeel onderbezet was,de kamer werd wel dagelijks gepoetst de gangen echter niet,de barman(vrouw) stond er alleen voor zowel voor drank als voor eten(welke ze moesten gaan halen aan de andere kant van het hotel(in de welness)) dus hoewel ze zeker hun best deden moest men toch nogal lang wachten terwijl het toch niet zo bezet was???

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De kamer was prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was prima. Ik slaap daar omdat er een sauna inpandig is. Ontbijt zeer matig voor de prijs. Bij het diner zeer lang wachten. Ben zelf om een glas wijn wezen vragen. Ook de bediening zeer goedkoop. Jong en onervaren. Hij deed zijn best en kan er ook niets aan doen. Alleen in de bediening. Niet goed.

prettig en...zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

buitenschilderwerk,schoonmaak van terras onverzorgd.kapotte parasolvoet,oude grijze met algenaanslag buiten tegels. Even wat meer aandacht voor deze punten en het is prachtig,tijd voor opknapbeurt!

mooie kamer aan tuinkant begane grond.luxe gerenoveerde kamer met airco bubbelbad en mooi ruim!

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Een fijn hotel met een hele mooie welles thermen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

slecht gestofzuigd in de hal naar de lift

Wij hadden een prachtige hoekkamer met een hele grote badkamer. Geen losse douche en er is plaats genoeg voor een inloopdouche.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Lokatie was handig voor werk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op site sauna en overnachting en ontbijt vanaf 57,75 per persoon. ik heb geboekt voor 111,25 euro via booking.com voor 1 persoon en kon ook nog eens 15 euro betalen voor sauna gebruik. ook daar gegeten en kogelbiefstuk met veel vezels en cheescake taartje met ijs was niet vers en smaakte als oud en al lang staand.

Lokatie was handig voor werk

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Makkelijk te bereiken ... vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine kussens- waardeloos wc papier ...1 klein velletje waar je zo met je vingers doorheen prikt...PROBEER HET ZELF!...te kleine douche...

Ontbijt goed ...roerbakei te droog ...zacht gekookt ei veel te hard... verder perfecto

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Kijk verder naar een ander hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een suite gereserveerd met whirphool. Dag ervoor nog contact erover had. Bij aankomst was de suite niet beschikbaar vanwege een storing.. we kregen een deluxe kamer, met netjes een fles bubbels en gratis ontbijt. Bedden lagen niet lekker, avond eten was koud geserveerd en niet lekker..

Ontbijt was goed en genoeg keuze

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Relaxt ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit restaurant en er zat een vreselijk oude vlekkerige verwarming in de kamer dat afbreuk doet aan de luxe waar je wel voor betaald.

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Niet aan te bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Standaardkamers zijn duur en niet representatief. Zogenaamde opgeknapte kamers niet het geld waard. En dan ook nog 15 euro pp voor ontbijt. Geen dubbele lakens op een 2 persoonsbed. Goor tapijt. Versleten voeg in badkamer. Dineren niet aan te bevelen, koud geserveerd, teruggestuurd. Komt op een magnetron diner neer.

Niet veel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het restaurant was gesloten op zondag!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Zeer slecht ontbijtbuffet.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer slecht ontbijtbuffet. Zelden zoiets ergs meegemaakt. Geen koffie, alles leeg, opgegeten door voorgangers, niets aangevuld, geen bestek.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

niet lekker geslapen. geen goede bedden. lampen zaten los of was kapot en zo kan ik er nog veel meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

groter douche...mooier indeling. niet mooi..

geen mooie kamers terwijl het suite moet zijn. veel reparatie nodig veel waren los of kapot. niet mooi.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Combinatie hotel - wellness/sauna center.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer beperkte voorraad wijnen in restaurant.

Combinatie hotel - wellness/sauna center.

Goede ligging

Verouderd hotel Beschimmeld brood ontbijt Vieze lakens, wel vervangen

Goede ligging

Prijs-kwaliteitverhouding is niet voor 4 sterren en ontbijt was magertjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spinnenraggen in de badruimte. Zwembad kon alleen gebruik gemaakt worden in je nakie

Ruime kamers

Oud, stuk en vies balkon. Tuin aan de achterzijde is vies

Konden tot laat inchecken

Redelijk

Doorgezakt bed

voor een nachtje te doen als je geen eisen stelt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vooral de kamer. Keken uit op een muurtje en het was enorm warm bij aankomst.

Redelijk ontbijt maar niet spectaculair.

Wellness

Zachte bedden

Wellness

De welness

Het ontbijt was sober

De welness

Was leuk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine badkamer en geen föhn op de kamer en geen mini bar

Sauna en ontbijt

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heerlijk relaxen in de sauna lekker eten slapen en uitgerust naar huis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn gedateerd en je betaald best nog veel. Dat is Jammer

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Incheck!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Incheck! er was een bevestiging, waarop stond dat er betaald was!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

De thermen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten en verouderde stoffering / bedden

De thermen

Er is een goede sauna maar de kamers zijn verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen fietsstalling en oplaadpunten wat vreemd is voor Nederland

Er is een goede sauna maar de kamers zijn verouderd

Noodzakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen waren ronduit slecht! Badkamer was absoluut niet schoon. Alles heeft een update nodig

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Verouderde staat

Verouderde staat

Stinkende kamer ( riool?? ) die niet wat te ruilen terwijl er op Booking.com er wel een vrij was.

Behulpzaamheid, hygiëne, onderhoud

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Receptie open op 06:00 uur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie open op 06:00 uur.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

het vertrek naar huis

het vertrek naar huis

Ontbijtzaal was viezig, rommel in een hoek geduwd, tafels...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal was viezig, rommel in een hoek geduwd, tafels vuil, ruimte kon een grondige renovatie gebruiken, gang stonk naar urine!

Kom ik nooit meer terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muizen op het terras, Mieren op de ontbijt tafel, zeer matig diner, keuken om 21 uur dicht, kamers behoeven verbetering.

Thermen!

Geen airco

Thermen!

Rommelige weg er naar toe

De lift

Kamer

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede start locatie voor mij.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

prima voor een nachtje voorafgaand aan zakelijke bespreking
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was rustig in het hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

De wellness maakte ons verblijf meer dan de moeite, maar terugkeren gaan we niet doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderd hotel, de douchedeuren zijn heel ongemakkelijk om te openen of sluiten.

Wellness, was super, proper, uitgebreid

• Beoordeeld op: 29 december 2016

locatie bij snelweg, goed ontbijt, ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

locatie bij snelweg, goed ontbijt, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prima met uitvalsbasis naar andere steden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur 's-avonds in het restaurant. Het was er fris.

Ontbijt prima en kamer mooi ruim met goede bedden en heerlijk bad in de badkamer.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

N.v.t