Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant 's Hertogenbosch 3-sterren

Goudsbloemvallei 21 - 25, 5237 MH Den Bosch, Nederland

#21 van de 21 hotels in Den Bosch

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

zeker niet voor herhaling vatbaar. De verwachtingen waren hoger.

kamer

ontbijt was redelijk goed. Kamers ronduit tegenvallend. Is nodig aan vervanging toe. Overal schimmel in badkamer en dat vind ik juist heel erg belangrijk. Bedden vrij hard.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Goed geslapen en dat was het doel, Prima prijs kwaliteit verhouding.

Een stopcontact bij het bed om je telefoon op te laden die je ook wil gebruiken als wekker. Er was slechts 1 vrij stopcontact achter het bureau!

Ontbijt was eenvoudig, maar goed. Personeel vriendelijk. Bed was prima, heb goed geslapen. Tevens genoten van de koffie faciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Eigenlijk niet veel

Brand alarm ging af om 1 uur in de nacht en het duurde een kwartier voor dat er iets gebeurde toen hebben we onze spullen gepakt en maar naar huis gereden we waren klaar wakker en het was vals alarm

Eigenlijk niet veel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een eenvoudig hotel met zeer eenvoudige kamers. Niets meer niets minder. Aardig personeel, dat wel!

Ik had een eenvoudige kamer verwacht maar deze was wel heel erg basic. Niet eens stopcontacten.

Vlak bij snelweg en Brabanthallen. Gratis parkeren. Goede douche.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Locatie en personeel

De kamers waren veel en veel te warm! Met centrale verwarming die de hele nacht op 25 graden stond en die niet uit te schakelen was. Op de balustrade hingen asbakken, waardoor mensen daar gingen roken, maar wel bij niet-rokenkamers. Daardoor kon ik ook geen raam open zetten door de indringende rookgeur.

Locatie en personeel

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Hotel is geschikt voor zakelijk gebruik, zeker niet voor langere duur geschikt.

Dacht in een rustig hotel te kunnen verblijven, helaas viel dit tegen vanwege de gehorigheid. Zowel naaste buren als bovenburen waren duidelijk te horen. Kamer gelegen aan parkeerplaats, eerste nacht met raam open geslapen, wat weer het nadeel opleverde 's morgens door dichtklappende hoteldeuren en vervolgens dichtklappende autodeuren gewekt te worden. Ook last van sigarettenrook want op de galerij werd door gasten gerookt waar asbakken bevestigd waren, aangezien ik last heb van COPD heb ik de volgende nachten met gesloten raam moeten slapen. In het weekend werd naast ons een kamer bezet met jongelui die behoorlijk voor geluidsoverlast zorgden, met muziek en hard praten. Kamer klein, zeker niet bestemd om er de dag door te brengen. Tv had weinig keuzekanalen, Misten een koelkastje.

Enige pluspunt was het tweepersoons bed, prima matras.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Kamer voldeed niet aan de verwachtingen, maar ontbijtbuffet was in orde.

Verlichting om de kamer te vinden en ruimere kamer. Onze ervaring met andere Campanile hotels was positiever.

Op het ontbijt viel niets aan te merken, maar de kamer was klein. Er was zelfs geen plaats voor een nachtkastje om iets op te zetten of leggen. De galerij om ons naar de kamer te begeven, was niet verlicht, zodat we in het donker onze kamer moesten zoeken.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Ligging vlak bij snelweg dus prima bereikbaar

Matig ontbijt Na 1 dag geen verse sinaasappels meer Bestelde fietsen niet aanwezig en die dag miet meer te regelen Weinig stopcontacten Bed rolt weg Kleine kamers Het is gewoon een motel, geen hotel

Ligging vlak bij snelweg dus prima bereikbaar

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Zou prettig zijn dat er een deur voor de wc zou zitten. Afstand naar Den Bosch in combinatie met openbaar vervoer slecht. Voorlichting door personeel matig.

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Wel OK als zakelijke overnachtingsplek als je niet teveel verwacht

badk was goor. tegels vies en voegen zwart. Idee: bad eruit en inlopdouches maken.

Kamer op zich okee, maar klein en te weinig stopcontacten, zeker bij het bed ivm apneu app en laders vd telef.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Uitstekend voor mijn doeleinden!

Helaas geen stopcontacten naast het hoofdeinde van het bed, vond ik persoonlijk wel jammer.

Een prima hotel, meer te vergelijken met een Amerikaans Motel; geen rare fratsen maar gewoon een kamer met een goed! bed en een fijne douche. Ook het ontbijt was prima.

De prijs was aan de hoge kant en daarvoor kregen we een...

De prijs was aan de hoge kant en daarvoor kregen we een verouderde kamer, te weinig stopcontacten, een douche in de badkuip die geen platte staruimte had, erg dunne kussens, een sfeerloos restaurant en buren die nogal luidruchtig waren na 22 u. Het hotel is aan een update toe en dan zou de prijs wel kloppen voor een locatie in een grote stad.

Het restaurant, de receptie en de kamers zijn oud en vies.

Het restaurant, de receptie en de kamers zijn oud en vies. Het bad in de badkamer is doorgeroest. Het matras is waarschijnlijk nog nooit vervangen. 's Nachts erg druk op de gallerij en wordt er veel gerookt, asbakken staan onder het raam van de kamers.

overnachting

Zeer basic kamer. Geen stoeltjes om lekker relaxed in te zitten.

In principe was alles aanwezig wat iemand nodig heeft voor 1 overnachting. Ontbijt was basic, maar voldoende en vers.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aardige personeel

Geen gratis toiletartikelen. Wij boekten last minuten dus hadden we wel wat nodig. Ook geen stopcontact in de buurt van de badkamer.

Aardige personeel

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Eenvoudig, maar aangenaam.

Ontzettend lawaaierig frisse luchtsysteem in de badkamer. Relaxed even badderen lukte niet daardoor. Föhn werkte niet.

Lekker bed en rustig ' s avonds. Koffie/thee op de kamer plus tv. Wifi goed

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De faciliteiten waren in het algemeen goed, met uitzondering...

De faciliteiten waren in het algemeen goed, met uitzondering van de stroomvoorziening. In de hotelkamer was geen enkel stopcontact aanwezig, cq. Bereikbaar. in de badkamer alleen 1 tbv scheerapparaat. Bij de receptie werd gezegd dat dat bekend was. Als je je gsm of iets dergelijks wilde opladen, kan je die afgeven bij de receptie. Compleet niet van deze tijd wat ons betreft!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

prima bevallen

stopcontacten meer en beter bereikbaar Eentje hoog in de lucht, en 1 achter de plank, die was prima

goed ontvangst, kamer niet heel modern maar alles aanwezig wat nodig is, hygiënisch en warm eten was prima

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De badkamer was wel schoongemaakt, maar de tegels en voegen van het bad hadden plaatselijk een bruine uitslag. Door het kalk in het water lag er een sluier over de tegels. Een keer met schoonmaakazijn behandelen doet wonderen.

Het ontbijt is uitstekend geregeld middels het buffet. De service aan de receptie was goed.

Dat je met een accute ziekenhuis opnamen er niet mee gedacht...

Dat je met een accute ziekenhuis opnamen er niet mee gedacht word we hoefde geld niet terug alleen verplaatsen maar kon niet was ons probleem Wij hebben er niet om gevraagd om in het ziekenhuis te liggen

Goedkoop hotel, erg basic

Vooral de gemeenschappelijke ruimtes. De receptie was in een soort ontbijtzaal/kantine, die erg verouderd was. Bij de ingang rook het niet erg fris; een beetje een urinelucht. Er was geen lift, maar we moesten via een vieze betonnen trap buitenom naar de slaapkamers. Slaapkamers schoon, maar wel erg oud. De tijk van de matrassen was op verschillende plaatsen versleten.

Ontbijt was redelijk, maar niet bijzonder. We genoten ons ontbijt in een soort kantine, aan enigszins plakkerige tafels

Dicht bij het Burgemeester van zwietenpark!

We moesten om 7u30 al terug vertrekken maar konden pas vanaf 8u ontbijten.

Goede ligging, dicht bij een park met meer, er was aan de overkant van de weg een losloopweide voor honden! Kamer en badkamer waren proper en verzorgd. Personeel was vriendelijk. 's Avonds waren we gaan eten in het restaurant, was allemaal dik in orde, heel lekker gegeten en gezellig op het terras.

Tegenvallend.

Kamer was extreem warm en benauwd. Slechte ventilatie. Entree via trappenhuis en galerij was ronduit vies. ‘S Nachts heel veel herrie van andere gasten. Ontbijt was in een soort cafetaria.

Prima kort verblijfsadres.

Gemis: geen lift. Geen airco, gelukkig een kamer aan de 'schaduw zijde'. ;-)

Voor mijn doel, prima centraal gelegen locatie (Brabanthallen). Prettige locatie, kleinschalig. Restaurant is prima! Medewerkenden bijzonder vriendelijk en behulpzaam!

Heerlijk relaxed dagen dankzij zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk personeel. We vonden bijna geen stopkontact en kregen een stekkerdoos te leen. Toen ik vroeg of ze een wandelroute uit konden draaien werd dat zonder problemen gedaan. En ze namen alle tijd voor je. Kan dit hotel aan raden. Kamer was klein maar we sliepen er alleen was veel te mooi weer om binnen te zitten en door de rolluiken bleef de kamer erg cool dus geen last van de 36 graden die het buiten was.

Redelijk verblijf voor redelijke prijs, wel erg veel lawaai van buiten.

Inrichting is erg gedateerd. Zitjes buiten hebben hel ruwe ongelijke tafels. Tuin buiten niet bijgehouden, buiten zitten is daardoor niet prettig of uitnodigend.

Schone kamer, prima ontbijt en heel vriendelijk personeel.

Gelukkig hadden wij voor een nacht geboekt. Ik zal niemand aanraden om naar dit hotel te gaan.

Gehorige kamers. Geen stopcontact .Was er wel een zat bovenaan het plafond .was niet bij te komen. De volgende dag moesten wij op tijd weg konden niet eerder ontbijten. Kregen wel de avond ervoor een lunchpakket met broodjes cola als drinken en een beker yoghurt. Waar geen lepel bij was.

Goede matrassen

Betaalbaar maar teleurstellend.

De asbakken op de 'gang' buiten langs de kamers zorgen voor rokers voor de kamer en dus ook dat rook mijn kamer in kwam. Kamer was oud, vlekken op de muur, badkamer tegels zijn aan vervanging toe en het dekbedovertrek zat binnenstebuiten. De weigering van serveren van kraanwater bij bestellen van dinner en alcoholische drank was belachelijk, zeker tijdens deze hete dagen.

Het eten was prima in orde.

Een aanrader!

Het restaurant geeft een nogal koele indruk, maar voor zakenmensen zal dat geen punt zijn!

Bad, zeer lekker avondeten, heel attent personeel waarvoor niets te veel is, koffie en thee op de kamer, vlotte busverbinding naar centrum

Indien je op zoek bent naar een goedkoop maar erg karig motel, moet je hier zijn.

Hotel is gelegen vlakbij de weg en dit hoor je ook goed ‘s nachts. De muren zijn namelijk vrij dun, wat bovendien ook resulteert in een koude temperatuur op de kamer. De kamer heeft een erg onaangename geur (wordt duidelijk erg veel gerookt) en de badkamer is vuil en onhygiënisch. De kamer is erg klein en meubilair is aan vervanging toe (meubels zijn oud en vaak zelfs beschadigd). Hotel staat ook niet open voor annulering nadat je je hebt laten vangen.

Goedkoop, maar dat is het dan ook.

Ik zou nooit meer voor dit motel kiezen.

9.30 uur is het ontbijt al afgelopen. s'middag's kun je geen broodje bestellen. Allen een portie bitterballen! Vanaf 17.30 gind de keuken weer open. Buitengewone slecht service, vermoed dat personeel een beperkt aantal uren is ingehuurd.

De algehele verzorging van de kamer.

De algehele verzorging van de kamer. Op zich schoon maar kan wel iets meer aandacht krijgen. Een likje verf doet al wonderen. Electrapunten erg verstopt en te weinig of hoog weggestopt. Zelfs stekkers eruit moeten halen om tel op te kunnen laden. Gordijnen niet echt fris en erg gekreukt. Uitzicht ‘op het water’ klinkt leuk, maar een drukke weg ernaast maakt het wat minder.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goede accomodatie en vriendelijk personeel !

Zie boven.

Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Kamer niet al te groot en de kussens zeer klein, er was maar 1 extra kussen, Dus we hebben er 1 bij gevraagd. Verder prima.

Prima hotel voor een nacht

Had netjes van tevoren aangegeven een uurtje later uit te willen checken maar vervolgens bleek dat 15 euro per uur te kosten.. Vind dat redelijk duur en ook niet echt klantvriendelijk

Prima ontbijt en eten. Kamer was ok.

Was goed genoeg. Wil ik mooier/beter/lekkerder ontbijt, dan moet ik meer betalen.

Ik begrijp niet goed dat ik thuis tijdens reserveren met creditkaart alvast de 109 moest betalen (staat ook op afgeschreven in mn creditcard bankapp) en dat ik alles op lokatie contant moest betalen, inclusief de 109. Wordt de 109 nog ingetrokken? Kunt u hierop reageren? In het hotel zei men dat de creditcard betaling zou vervallen. Maar waarom zie ik dat dan niet? Of duurt dat even? Dit is niet zo tof..

Het feit dat een lieve medewerkster ons een app toonde met bustijden. Klantgericht!

Prijs Kwaliteit onverslaanbar

De prijs-kwaliteit was meer dan in orde, het personeel was vriendelijk, de kamers zijn eenvoudig maar wel picobello schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt, maar voor de prijs die Campanile verlangd kun je geen 5 sterren kwaliteit verwachten

De binnenkomst !

De binnenkomst !! Het leek wel of in de kantine binnen liep van de lokale voetbal club ... en dan n stel dronken mannen op hun balkon en die later de kleren van mijn vrouw der lijf afkeken !! Dus dit "hotel" raad ik dus ook niemand aan .

Netjes maar erg sober en basic, dus prijs-kwaliteit niet afdoend

Geen stopcontacten, meer een roadhotel - motel dan een hotel, foto's op Booking.com zijn van andere hotels van dezelfde keten dus zijn eigenlijk bedrieglijk

Hygiëne, vriendelijke staff, wandelgebied met meertje vlak in de buurt, voor de rest weinig interessants in omgeving en ver gelegen van stadscentrum

Het hotel lag perfect op de route doordat de bus voor de...

Ik hoorde de weg wel erg in de kamer, en de tegels in de badkamer hadden schoner gekund.

Het hotel lag perfect op de route doordat de bus voor de deur stopt. De prijs was prima, personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Paasweekend

De douche was niet goed op onze kamer, badkraan en de douche gingen tegelijk aan waardoor de druk van de douche minder was.

Vriendelijk personeel,goed ontbijt,en ook heerlijk gegeten in het restaurant de avond ervoor.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Betrekkelijk kleine kamers, maar gelukkig praktisch...

Betrekkelijk kleine kamers, maar gelukkig praktisch ingedeeld. Goede badkamer. Parkeren op eigen terrein. Restaurant en receptie bevinden zich in een afzonderlijk gebouw op 10 meter van de hotelaccommodatie, men moet dus even buitenom lopen. Niet heel bijzonder, maar goed te doen voor wie daar voor zijn werk moet zijn.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Wij hebben prima geslapen en heerlijk rustig koffie en thee op de kamer kunnen drinken .

Het schoonmaakteam had iets beter zijn best mogen doen . Het was zeker niet vies , maar er waren een paar punten overgeslagen . Melding van gemaakt , dus verwacht dat dat een volgende keer niet zo zal zijn .

Het was een prima kamer voor een gewone overnachting ,alles was aanwezig ook in douche toilet en heel fijn dat er thee en koffie op de kamer is .Prima kamer voor een nachtje als je ergens moet zijn . niet voor een gezellig uitje . Pluspunt van deze accommodatie is dat je pas om 12 uur hoeft uit te checken en dus heerlijk op je gemak alles kunt doen . Aardig personeel .

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk!

Kamer op de 2e verdieping. Maar dat is onze eigen schuld, bij een volgende boeking geven we aan dat we liever geen kamer hebben op de 2e verdieping.

Uitstekend ontbijt! Ruime kamer. Zeker nog eens een bezoekje waard als we op doorreis zijn.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Matig hotel

Kamers waren klein, slechts één stopcontact, er lag op meerdere plekken een laag stof, bad was verroest, er kwam vrij veel geluid van de grote weg buiten naar binnen.

Vlakbij bushalte met directe verbinding naar centrum.

Diner.

Diner. Biefstuk eerst zo goed als doorbakken ipv rood. Teruggegeven en vervolgens moest mijn nieuwe biefstuk eerst ontdooid worden.. en ja hij was rood. Maar ook nog ijskoud van binnen.

3,5
    Tegenvallend. Geen Campanile meer voor mij.

Voor een kamer van €100+ voor 1 overnacht was het behoorlijk teleurstellend. 1 stopcontact verstopt achter een bureau, een bad waar iedereen die groter is dan 150cm niet in past, kamer was vrij klein, geen (plastic) bekertjes in de badkamer, bad was vrij zacht en de kussens bieden geen of amper ondersteuning. Kamers zijn niet echt geluiddicht, zonder al te veel moeite te doen kan je je buren horen.

Medium

Het ontbijt. Het was weinig en er was veel op dus weinig keuze. (En jet was og maar 8:30) In verhouding met de prijs voor het ontbijt, was heel slechg.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Er waren weinig stopcontacten waardoor het lastig was om 2 telefoons op te laden. ook kon je daardoor niet een stijltang gebruiken. En het was jammer dat er geen koelkast in de kamer was.

Het hotel is dichtbij het centrum wat ideaal is. de kamers zijn ruim zat voor 2 personen. Heel handig dat er koffie en thee op de kamer is.

Slecht voorraadbeheer en taalbeheersing

Voorraadbeheer. Geen contreau, geen drambui op voorraad terwijl het wel op de kaart staat en een latte machiatto blijkt een koffie verkeerd te zijn. Geen goed beleid daarin. Tevens spreekt personeel slecht Nederlands en geen Duits.

Vriendelijkheid personeel en netjes zuiver.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Gehorige kamers, gedateerde inrichting, goed restaurant, zeer vriendelijk personeel.

Het is een ENORM gehorig hotel. Je hoort werkelijk alles van alle kamers om je heen. Gelukkig had ik oordopjes bij me. De inrichting is nogal gedateerd. Wel schoon gelukkig. Op de kamer was het erg warm en wat benauwd. Helaas kon het raam maar een héél klein stukje open. Ik had een kamer aan de parkeerplaatszijde. Ik denk dat dat nog de rustigste kant van het hotel is, want de voorzijde ligt aan een nogal drukke weg. Dit was voor twee nachten voor zakelijk verblijf prima. Ik zou er mijn vakantie niet willen doorbrengen.

Het ontbijt was prima. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant was erg goed verzorgd. Het bedienend personeel in het restaurant was erg vriendelijk en klantgericht. Complimenten!

genoten van Den Bosch

we konden nergens de thermostaat voor de verwarming vinden, temperatuur was voor ons iets te hoog

Kamer is prima voor een of twee nachten. Personeel vriendelijk. Ontbijt voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Op zich prima kamer maar niet voor deze prijs

Bed was wat hard. Ontbijt was okee als het inbegrepen was maar voor de prijs van 11,50 pp te weinig keus en te simpel Kamers zijn normaal 69 euro exclusief 11,50 voor het ontbijt. Dat maakt de prijs-kwaliteit ondermaats. Voor de aanbieding van 42 euro die wij hadden was het een prima kamer maar dan had het ontbijt wel inbegrepen moeten zijn of voor deze prijs veel uitgebreider

Prima douche. Kamer wat aan de kleine kant maar okee voor 1-2 nachten. Kamer was goed verwarmd. Lees veel over maar 2 stopcontacten, dat klopt: maar ze zijn er wel achter het gordijn

De bereikbaarheid van het centrum in Den Bosch met het...

De bereikbaarheid van het centrum in Den Bosch met het openbaar vervoer was in het weekend wat lastig. Ongeveer 25 minuten met de bus die één keer per half uur reed. De kamer was klein maar op zich wel prima. Wel een wat gehorige galerij en het bed was aan de harde kant, het kussen was wel fijn! Qua prijs/kwaliteit verhouding viel het wat tegen.

ok

de gezelligheid/inrichting in de kamers en de afmeting van de kamers een hele week met een collega op 1 kamer geeft weinig bewegingsruimte

de kwaliteit van het avondeten

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima voor 1 nachtje

De prijs was gunstig , alleen toen we op "boeken" klikte werd het ineens duurder...maar dit is iets van Booking, niet van het hotel zo hoorden wij. Dat viel dus een beetje tegen!Om bij de kamer te komen moesten we een eindje lopen naar een bijgebouw. Dit was erg donker ,de kamer was helemaal aan het einde en voelde niet helemaal veilig. We waren blij dat we met z'n tweeën waren.

Prima bedden, lekker ontbijt met een eitje, verse broodjes, heerlijke koffie en jus dórange. vriendelijk personeel. Parkeren voor de deur, gratis.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

De prijs voor het ontbijt vonden wij te hoog i.c.m. de kamer. We hadden zelf ontbijt meegenomen. Ik vond het bed veel te hard. De toegang tot de kamers, net een buurtsteegje.

De kamer was schoon en netjes. Badkamer was ook goed. Waterkoker en mogelijkheid om koffie en thee te zetten was goed, maar erg basic. De tv deed het prima.

Voor één nacht prima voor meerdere kun je beter krijgen

Op onze papieren stond gratis ontbijt maar tot twee keer toe (bij aankomst en vertrek) wilde het personeel ontbijtkosten in rekening brengen van 48 euro voor 2 x 2 personen ontbijt. Het hotel kan echt alleen door als overnachtingshotel voor een doorreis. Hele kleine kamers zonder gezelligheid. Stopcontacten beperkt en niet op een handige plek. Veel rokers die buiten op de gallerij staan om te roken. Als niet roker is het smerig dat de rook van de buren meerdere keren per nacht via ons raam naar binnen kwam. Het restaurant 's avonds was niet goed georganiseerd, lang wachten op eten en koud eten. Bij het ontbijt 's ochtends waren er te weinig plekken.

Het grote bed en de parkeergelegenheden. Bushalte om de hoek. Het ontbijt zelf was prima.

Het ontbijt was redelijk.

Kamers oud en badkamer niet meer goed schoon te krijgen, daardoor vieze bruine voegen. Kamers kunnen wel een opknapbeurt krijgen.

Het ontbijt was redelijk.

Teleurstellend!!

De dame die vrijdagavond 20-10 dienst had (niet de blonde poolse dame) was een zeer klant-onvriendelijke dame!!! Ik kom hier al een aantal jaren omdat ik ieder jaar op een beurs sta in den Bosch, na de eerste dag alleen maar nieuwe handdoeken en nieuwe koffie gekregen mijn bed was niet opgemaakt! Tijdens het douchen haalde ik de douchestang eraf en erachter was ook al een poos niet schoongemaakt. Tevens is het luchtrooster in de badkamer zwart van de viezigheid. Ik ga volgend jaar echt een ander hotel in Den Bosch zoeken.

Ligging gunstig tov Brabanthallen.

Hygiene in de kamer viel tegen. Communicatie met receptie was bij aankomst vrij stug. Ontbijt is goed, maar voor standhouders op de zaterdag echt te laat! Was nu rennen en dat is gezien de prijs voor een ontbijt (!) echt niet fijn!

Ligging gunstig tov Brabanthallen.

Makkelijk bereikbaar en dichtbij onze beurs

Erg basic . Missende keine dingetjes bed niet netjes strakgetrokken, gehorige afzuiging. Vieze muur in badkamer. Haren in wastafel.

Makkelijk bereikbaar en dichtbij onze beurs

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Goed voor alleen een overnachting.

De kamer was deprimerend, er was maar 1 stopcontact beschikbaar. Maar 2 kussens aan wezig. Was lastig met tv kijken vanaf bed.

De badkamer was echt goed schoon, en het ontbijt was ook goed!

Gedatteerd en te duur, niet hartelijk

Bij binnenkomst geen welkom. Mevrouw was bij receptie bezig met gasten, maar een simpele hallo kan toch wel? Vervolgens lang moeten wachten voordat we konden inchecken. Meneer staat erbij en kinkt erna, zou best kunnen vragen of we iets willen drinken. Hotel is veel te oudbollig en vergaan voor de prijs! Absoluut te duur!

Geen pluspunten behalve gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Warme kamer, niet aan te bevelen in de zomer.

We konden er onze hotelbon van de Hema niet verzilveren, daarvoor zou je maanden tevoren moeten boeken. Dekbedden erg warm en weinig mogelijkheden om verkoeling in de kamer te regelen. Soort galerijflat zonder lift en kans (wij vielen tussen tien en één helaas in de prijzen) op stemgeluiden van buren op de galerij.

De locatie (je rijdt makkelijk naar de binnenstad) en de mogelijkheid om er te eten (voortreffelijke eenvoudige maaltijd). Plezierige bediening.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Heerlijk gegeten maar slecht geslapen

Geen burolamp aanwezig. Ik moest nog werken daarvoor was de kamer erg donker. De tussendeur is niet geluidsdicht daardoor veel last van een urenlang telefoongesprek uit de andere kamer In die kamer was ook een hond wasr ik geen last van had maar ik dacht dat dit niet toegestaan is

Vriendelijkheid en heerlijk eten

Voor mijn doel, bezoek aan Maaspoort, een goede optie.

Geen stopcontact in de badkamer, vond uiteindelijk een stopcontact in de vensterbank, maar kon haar niet stylen voor een spiegel. Ontdekte bij mijn zoektocht veel viezigheid achter de verwarming. Heel ongezond.

Rustige kamer, prima ontbijt, prima voor één nacht.

Te hoge prijs voor deze kwaliteit

Scheiding van kamers van het receptie- en hotelgedeelte, föhn werkte niet, kleine kamer in relatie tot de prijs, douchen in bad. Ik heb al in heel wat hotels verbleven in Nederland voor zowel werk als privé maar de kwaliteit in relatie tot de prijs vind ik in deze buiten proporties. Een bedrag van 85of 90 euro inclusief ontbijt had ik een stuk redelijker gevonden.

Het lekkere bed en dekbed en de goede ligging qua bereikbaarheid.

Eenvoudige maar schone kamers prijs kwaliteit verhouding is in orde

Kamer is erg gedateerd weinig gezellig. Douchen moet in het bad.

Eenvoudige kamer voldoende ruimte schoon goede prijs kwaliteit prima bed. Uitstekend voor een eenvoudige overnachting

Inchecken, douchen, slapen, ontbijten, uitchecken, wegwezen.

Het raam kan (vermoedelijk om veiligheisredenen) slechts op een kiertje open. Om wat frisse lucht te krijgen moest ik de deur open zetten.

De vriendelijkheid van het personeel.

Als overnachtingsaccomodatie goed.

Er is slechts een stopcontact aanwezig in de kamer . Rechtsboven op de muur. In deze tijd ontoereikend. Ook in de badkamer geen stopcontact.

Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. De accommodatie is zoals je kan verwachten.

Ik vind 3 sterren teveel.

Douche: gordijn plakt tegen het lichaam tijdens het douchen Trappen waren vuil/

Alle kamers zijn hetzelfde ingericht. Dus weet je wat je mag verwachten.

Wat een meevaller!

Water bleef staan op de badkamervloer. Geen putje waar het water in wegliep.

Schoon, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Eerste indruk is matig, maar het is ons 100% meegevallen. En het eten is er fantastisch!

Loef personeel/eigenaar. Verder tevreden

Veel last van gasten, jongelui boven ons, op de galerij , vuurwerk en pas rond 02.30 uur rustig. Helaas het zij zo

Goed. Niet uitgebreid, toch echter voldoende

goed uitgangspunt tov werk en andere activiteiten.

Tijdsduur diner..moest een uur wachten , terwijl er een tafel ruim van te voren gereserveerd was... Maaltijd op zich prima...

goed uitgangspunt tov werk en andere activiteiten..

Voor prijs/kwaliteit: ruim voldoende

Aardige en behulpzame dame aan de receptie. 'Restaurant' was meer een gehorige kantine. Slaapkamer erg sober maar voldoende - denkend aan de lage prijs. Echt onhandig vond ik dat er slechts 1 stopcontact in de kamer was (linksboven aan het plafond).

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Campanile Hotel & Restaurant 's Hertogenbosch