Beoordelingen over Hotel Restaurant Boschlust 3-sterren

De Brink 3, 8567 JD Oudemirdum, Nederland

#2 van de 4 hotels in Oudemirdum

Ze konden niet aannemen dat ik vooruit had betaald via...
    • Basic Tweepersoonskamer

Warme kamer géén goede verluchting !

Ze konden niet aannemen dat ik vooruit had betaald via pay-pal . duurde lang en veel opzoeking werk van hunne wegge! Baas diende opgeroepen te worden.

Eenvoudige kamer, maar gezellig hotel met mooi terras
    • Budget Tweepersoonskamer

Faciliteiten op de kamer; zeep was op; geen zerp/shampoo. Geluid op de slaapkamer (achter) ws van de koeling hield ons uit de slaap

Aardig personeel en heerlijk eten

Mwah...
    • Budget Tweepersoonskamer

Op de site staan onder faciliteiten o.a. : "TV" en "toilet", maar beide bleken níet aanwezig in de budgetkamer. Het rolgordijn zat onder de spinrag. Kamer leek lang niet gebruikt dan wel schoongemaakt. Basic zou wel in ieder geval schoon mogen zijn. Gelukkig werd mijn toilet op de gang gereinigd, nadat ik bij aankomst had geconstateerd dat het vies was. Vloer en deuren op kamer trilden paar uur in sponningen t.g.v. de vaatwasmachine op de begane grond; gelukkig stopte dat 's avonds om 21:30 uur.

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

Ligging van het hotel, de rust, de tuinsuite: een ruime...
    • Suite

Wat meer variatie in het ontbijt voor wie langer verblijft?

Ligging van het hotel, de rust, de tuinsuite: een ruime kamer met eigen tuin. Nu ook prima WiFi in de tuinsuites en koffie/thee voorziening. Goed en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Fijn personeel, lekker gegeten en goed geslapen.
    • Basic Tweepersoonskamer

's Morgens 2 huisspinnen aan het plafond die ik naar buiten heb gegooid. En een 17" klein beeldbuis tv-tje met een beperkt aantal sneeuwerige zenders kan echt niet meer.

Fijn personeel, lekker gegeten en goed geslapen.

Omdat we vroeg weg moesten konden we geen gebruik maken van...
    • Basic Tweepersoonskamer

Interieur van onze kamer was nogal gedateerd (de badkamer was wel modern).

Omdat we vroeg weg moesten konden we geen gebruik maken van het ontbijt. In plaats daarvan kregen we een (royaal) lunchpakket mee. Het hotel ligt (naar onze mening) in het mooiste stukje van Friesland.

Een fijn verblijf op een mooie locatie waar je ook nog eens lekker kunt eten. Top
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was prima en ruim voldoende. Alle avonden heerlijk gegeten. Compliment voor de keuken brigade. De kamer/badkamer voldeden, maar had allebei wel iets ruimer gemogen. Aardig personeel en gelegen op een mooie locatie, een sfeervol dorpspleintje. Wij komen vast nog weleens terug. Het mooie weer heel hier zeker een rol in gespeeld.

Heerlijk rustig hotel, mooie grote suite met prima bed en...
    • Suite

De koffie is niet lekker en ook de theekeuze kan beter.

Heerlijk rustig hotel, mooie grote suite met prima bed en mooie badkamer, lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heel vriendelijk personeel, lekker eten en superservice:...
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel vriendelijk personeel, lekker eten en superservice: toen ik zei dat ik 6u 's ochtends zou vertrekken maakten ze vast een topontbijtje voor mij klaar.

Gaasterland-wandeltocht met de FLAL vanuit Oudemirdum op 10 maart 2018
    • Basic Tweepersoonskamer

het raam ging maar moeizaam open het kleine gedateerde TV toestel

het hotel lag vlak bij de startlocatie van de wandeltocht je kon gratis parkeren het hotel was goed met het openbaar vervoer te bereiken (130 meter vanaf de bushalte)

Het ontbijt was perfect.

Het ontbijt was perfect. Ik ging al voordat je kon ontbijten weg en kreeg een lunchpakket als ontbijt mee. Heb nog nooit zo'n pakket meegekregen. Ik ben 's-avonds naar hotel terug gegaan want ik was nog niet uitgecheckt. Geen enkel probleem van gemaakt. Heb daar 's-avonds nog heerlijk diner gehad en daarna pas alles afgerekend. Echt een aanrader!!

Niet tevreden.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was veel te klein. 2pers. Bed is tegen de wand geplaatst. Moet je naar de w.c moet je over je partner heen kruipen. Een beetje meer luxe is gewenst op een hotelkamer voor die prijs. Caravan is wat betreft het slapen beter.

Ontbijt was goed verzorgd.

Gezellig en lekker tegen een democratische prijs

Geen opmerkingen

Tuinkamers zijn mooi gerenoveerd. Personeel is supervriendelijk. Ontbijt is goed. Eten in restaurant ‘s avonds is heerlijk voor een hele scherpe prijs. Aanrader!

Een heerlijk nachtje weg

Ik vond het geen probleem, maar de badkamer kan een betere verlichting gebruiken.

Ontbijt was lekker en vers. De kamer was groot en goed te verwarmen. Ik raad dit hotel aan als je op zoek bent naar comfort in een mooie omgeving. Tevens was het gemakkelijk om het hotel te contacten over dingen als inchecktijden.

Goed geslapen, lekker gegeten!
    • Basic Tweepersoonskamer

De WiFi op de kamer werkte niet. In het restaurant was hij prima. Bij een vorig bezoek in een tuinkamer ook geen probleem mee gehad. Maar op kamer 6 die ik nu had werkte het niet.

De vriendelijkheid van het personeel. Het restaurant, hier kan je echt lekker eten voor een democratische prijs.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

We konden hier 's avonds lekker eten voor een matige...
    • Suite

Zeer koud op de kamer bij aankomst, was gelukkig snel warm na opzetten verwarming. Kwaliteit TV-beelden was zeer pover. Dringend digitaliseren.

We konden hier 's avonds lekker eten voor een matige prijs in een gezellige setting. Personeel was zeer vriendelijk.

Diner was uitstekend, de kamer ruim en helaas was het...
    • Suite

Diner was uitstekend, de kamer ruim en helaas was het geadverteerde 2 persoonsbed een lits-jumeaux dat niet goed tegen elkaar bleef staan. Helaas was de badkamer gedateerd en werkten de watervoorziening in de douche stand nauwelijks. Na veel gerommel en 15 minuten later. konden we eindelijk douchen. Jammer.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima naar onze zin gehad.
    • Suite

Televisie niet meer van deze tijd en de afstandbediening werkte niet naar behoren.

Het ontbijt was prima brood keuze zou wel wat meer mogen zijn. Voor de schoonmaak een plum.

Romantisch

Meeste gasten hadden arrangement gevonden is aanmerkelijk goedkoper.

Wij verbleven in bijgebouw; goed bed, standaard badkamer, kamer ruim-jaren '80 stijl, klein terras. Ontbijt standaard, uitstekend diner, vlotte-vriendelijke bediening. Hotel ligt aan een brink, leuk terras en romantische eerste aanblik.

gezonde fietsontspanning met verblijf in rustiek hotel

koffie bij ontbijt

De kamer was zeer ruim en voorzien van een uitstekend bed. Het ontbijt was goed maar de ontbijtkoffie zeer matig, leek wel oploskoffie. De ligging van het hotel is prima omringd door bomen en het hotel heeft een fijn terras. A la carte eten en terraskoffie is zeer goed. Weinig activiteit in het dorp, doelgroep fietsen en wandelen.

Heerlijk terras midden in het dorp, voor ons eenmalig, sprak ons persoonlijk niet zo aan qua sfeer e
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer had een raam dat met veel moeite open ging, was echt aan vervanging toe, hierdoor was het erg warm op deze kamer omdat de zon er lang op stond. Er speelde blijkbaar allerlei personele zaken die in het restaurant/bar/telefoon werden besproken door management, dit vond ik erg onprofessioneel overkomen, klanten hebben hiermee niets van doen, kwam de sfeer niet ten goede!

Uitgebreid ontbijt, ook geschikt voor mensen die geen brood eten was er voldoende alternatief!

Wij komen al vanaf 1998 in het restaurant, altijd prima , de oude kaart had onze voorkeur,maar ja
    • Suite

Het bed was goed ,maar de zijkant was kapot en vlekken, de douchkop is ook aan vernieuwing toe, weg met het bad, een moderne douche zou wel een verbetering zijn !

ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Redelijk tot goed.
    • Suite

Veel last van vliegen (met name in ontbijtkamer en op buitenterras). Kamer redelijk schoon, maar oudbollig (dringend toe aan upgrade).

Prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

ontbijt was oké, wel veel muggen in restaurant, daar moeten...
    • Suite

Hygiëne badkamer, deze zou ik ze aanraden om deze op te knappen, tegeltjes bij bad en kitranden zagen er niet goed uit, in de kamer was stukken behang los, dat ziet er direct niet top uit.

ontbijt was oké, wel veel muggen in restaurant, daar moeten ze echt wat mee doen mensen waren heel behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Heerlijk relax verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

Tip: horren aan de buitenkant van de kantel- kiepramen op slaapkamer en badkamer.

Kamer met balkonnetje waar je nog heerlijk in het avondzonnetjes kon zitten. Badkamers wat minder, maar die worden dit najaar nog gerenoveerd. Diner was super, evenals de bediening. Ook het ontbijt was heerlijk.

voor herhaling vatbaar prachtige lokatie

Ontbijt en savond niks te krijgen en terras gesloten jammer

Het ontbijt viel een beetje tegen verder prima gehad personeel geweldig suite keurig!!!!!prijs was het waard.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Teleurstellend
    • Suite

We hebben een suite geboekt. Het is een ruime kamer maar absoluut geen suite te noemen. Een donkere kale kamer. Gordijnen waren bijna niet te sluiten. Sanitair basaal. Prijs kwaliteit verhouding is onder de maat.

De bediening 's middags en 's avonds is erg goed. Bedden zijn goed.

Het ontbijt was heel goed: lekkere volle yoghurt, heerlijke...

De televisie was nog een vrij klein beeldbuis- toestel van Philips. Dat verdient verbetering.

Het ontbijt was heel goed: lekkere volle yoghurt, heerlijke muesli en gedroogd fruit, en ook heel lekker brood. Vers van de bakker, zo te zien. Ook hebben we in "Boschlust"gegeten: een hamburger met garnering. Uitstekend verzorgd, het was in 1 woord: Prima!.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Cosy

Kan ik niet benoemen.

De tuinsuite was lekker ruim en je kon even naar buiten lopen in je eigen "tuintje". Hartelijke ontvangst. Geen keycard maar een mooie ouderwetse sleutel!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Gemiste kans
    • Suite

We arriveerden in ijskoude kamer, maar dat zou tijdens onze (lange) wandeling zijn opgelost. Bij opnieuw aankomst desalniettemin nog steeds koud, niet gek want thermostaat stuk. Nieuwe kamer met onhandig bed, tv uit jaar nul, kapotte afstandbediening,losse douchestang die bijna tot rare val leidde. "Hè wat vervelend. Nou ga even naar café, en drink een wijntje van het huis!", zou toch meest natuurlijke reactie zijn, maar nee. "Wat een zeikerds" kan je denken maar het gaat om het principe uiteraard.

Ontbijt prima, ervaring leerde ook dat het een goede borrel- en lunchlocatie was. Bijzonder mooi gelegen aan Brink met wss beste bakker in omgeving

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Het ontbijt was prima.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer verouderd.Douche goed,maar klein.Oude T.V.Het raam kon niet open.snachts warm en benauwd.

Het ontbijt was prima.Het personeel vriendelijk en heel behulpzaam.Het warme buffet was uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Het personeel was vriendelijk.
    • Suite

De kamer (suite) was aan een opknapbeurt toe. Alles was oud. Het behang hing los aan de muur. Het ontbijt was karig. Geen broodjes. Gelukkig dat we er maar 1 nacht waren.

Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Na klacht over onze kamer 5, een andere schoongemaakte kamer...
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om bij het hotel bagage te lossen. Te stijle en smalle trap om bagage naar kamer 5 te brengen. Kamer 5 niet schoon en veel spinnen. In berging fietsen geen verlichting.

Na klacht over onze kamer 5, een andere schoongemaakte kamer gekregen. Excuus en kop koffie aangeboden.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel voor een goede prijs in een mooie omgeving.

Het ontbijt had ook wel een croissant mogen hebben, maar dat is een kleinigheid. Verder hartstikke lekker. Misschien bij nieuwe gasten aangeven dat het lunchbuffet opgesteld staat in twee delen verdeeld over de zaal. Het was nu even zoeken.

Mooie luxe kamer met balkon. Was netjes schoon en van alle gemakken voorzien. 's ochtends een landelijke krant ter inzage in het restaurant. Voor fietsers op doorreis ook goedkope budgetkamers. Mogelijkheid om ook in het hotel te lunchen en te dineren.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Gastvrij , rustig en zeer klantvriendelijk. Komen zeker weer!

In de douche groot aantal kleine vliegjes aan het plafond en op de wastafel (waarom geen horren in de openslaande ramen?) Slechte ontvangst van de TV

Mooie lokatie, gezellige accommodatie. Prima ontbijt.. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Volgend jaar weer
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt was geweldig, je mocht zelf een eitje bakken, er stond een kookpan. Personeel heel aardig, de ligging perfect en een lekker terras voor de deur.

Prima hotel voor 1 of 2 nachten
    • Budget Tweepersoonskamer

Douche. Kwam amper water uit....

Mooie locatie. Ruime kamer

Mooie omgeving.

Geen warm water om te douchen ‘s ochtends

Mooie omgeving. Vriendelijk personeel

Aanrader

Ontbijt en restaurant

Comfortabel M&G
    • Basic Tweepersoonskamer

Tafelbedienig: personeel niet accuraat.

Ligging rust en netheid

prettig.
    • Basic Tweepersoonskamer

De opgang naar de kamer was erg krap en met smalle treden.

Gezellige sfeer, fijn terras en mooi authentiek restaurant.

De enorme hoeveelheid vliegen die wij mochten begroeten bij...
    • Budget Tweepersoonskamer

De enorme hoeveelheid vliegen die wij mochten begroeten bij het diner en ontbijt. Ongelooflijk storend en onhygiënisch.

Eigenlijk niets.

Vriendelijkheid

Is goed voor wie op doorreis is.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed. Kleine kamer en badkamer.

Prima ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Oude televisie met slechte ontvangst.

Prima ontbijt

Gastvrij prachtig terras

Ontbijt uitgebreid maar de kamers netjes maar gedateerd.

Heerlijk buiten kunnen ontbijten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Erg warm op de kamer. Ondanks de ventilator.

Heerlijk buiten kunnen ontbijten.

Helaas niet mijn favoriete plek.

Ontbijt.

Ontbreken van fietsladers in de schuur.

Ontbijt.

als je daar in de buurt moet zijn....aanrader!!!
    • Basic Tweepersoonskamer

TV maar die werd niet gebruikt.

leuk gezellig ontbijt, goed rstaurant, leuke omgeving

Eenmalig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Gedateerde tuinkamer en niet schoon

Het terras en de vernieuwde badkamer

een schitterende badkamer.

een schitterende badkamer.

het verblijf beantwoordde aan onze verwachtingen
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was prima, het diner 's avonds was uitstekend tegen een redelijke prijs

Zeer prettig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het douchematje was hoognodig aan vervanging toe. Dit is ook gemeld bij de receptie.

ontbijt, lekker vers brood en het overige was ook ruim voldoende

• Beoordeeld op: 16 september 2017

waren op fietsvakantie, reden elfstedentocht
    • Suite

kamer was aan een onderhoudsbeurt toe. was het duurste hotel tijdens onze rondreis en het minste

ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2017

mooie omgeving
    • Budget Tweepersoonskamer

gedateerde kamer met een douche gordijn en een kantelraam wat niet goed open en dicht ging

gastvrijheid

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Koude kamer

Koude kamer

Een vertrouwde locatie met een goede keuken.
    • Suite

Een vertrouwde locatie met een goede keuken.

diner en ontbijt prima

diner en ontbijt prima

schitterende locatie en lekker eten

schitterende locatie en lekker eten

Goed eten.
    • Suite

Goed eten. Het ontbijt was standaard met dinner erg goed!

Goed hotel in een mooie omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer, klein en donker

Het terras en het ontbijt

Aangenaam, ontspannen, prettige en gastvrije sfeer.

De borden waren niet schoon. Tijdens ontbijt een 'ratjetoe' van borden en bestek. Jammer!

Prettig personeel.

Eenvoudig

Eenvoudig ontbijt

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Locatie, vriendelijk personeel en lekker diner.
    • Suite

Gedateerde inrichting en zeer matig sanitair, veel spinnen op de kamer. Ontbijt was erg eenvoudig.

Locatie, vriendelijk personeel en lekker diner.

uoitstekend adres

diner geweldig goed

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Behulpzaam en vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer erg warm , direct onder de kap.

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooie ligging aan de brink van dorpje, erg rustig.

Zeker gezien de hoge prijs van de kamer, viel het totaal tegen
    • Suite

De hygiëne. Kamer was niet schoon Veel vliegen bij het ontbijt

prima uitvalsbasis voor dagtochten.
    • Suite

kamer was een beetje gedateerd, ook niet overal schoon.

Ontbijt was prima. Werd steeds aangevuld.

Prima kamer.
    • Suite

Douchen in bad met hoge instap

Prima kamer. Ontbijt goed verzorgd.

Ondanks drukke festiviteiten daar en in omgeving goed bevallen.
    • Suite

Klein dingen in slaapkamer en badkamer, of defect of niet bijgevuld, of afwezig. Maar was niet zodanig hinderlijk.

Alles was redelijk tot goed.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een heerlijk terras.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een beetje gehorig. De tv op de kamer is van een zeer oud model.

Gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Heel vriendelijk hotel waar we naar terug willen

niets viel mij tegen

De eigenaar was heel erg vriendelijk en het was erg goed en rustig daar. Het restaurant was goed en het ontbijt uitgebreid.

Uitstekend verblijk voor een weekendje Friesland
    • Basic Tweepersoonskamer

De badkamer, douche in ligbad was erg basic

Ontbijt was heerlijk. Rustige omgeving. Bed was uitstekend!