Beoordelingen over Hotel Boschrand 3-sterren

Bosrandweg 225, 1796 NA De Koog, Nederland

#7 van de 17 hotels in De Koog

Verder heb ik geen klachten en vond ik het prima
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Te weinig overdekte fietsen stalling en oplaad punten In de lounge komen honden en vond dat niet fris.

Verder heb ik geen klachten en vond ik het prima

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een uitstekend onderkomen tijdens ons korte uitstapje op het prachtige Texel. Een aanrader !!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Een koelkastje en een koffieapparaat op de kamer zou het voor ons helemaal vervolmaakt hebben.

De rust en ontspannen sfeer in het hotel.Fijne bedden met een goed matras, Een mooie praktische badkamer met heerlijke douche . En het ontbijtbuffet was super!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heerlijke drie nachten gehad, fijn goed hotel!

Niets te melden!

Het hotel had gerenoveerde kamers, deze zagen er top uit. Ontbijt was goed en uitgebreid. Ligging was perfect, halverwege eiland zo goed te doen met de fiets om noord, oost en zuid te bekijken.

Ontbijt was erg goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontbreken van koffie/thee faciliteiten op de kamer. Evenals het ontbreken van een koelkast(je) op de kamer. Een kamer van € 160/nacht!!!! Ook viel mij op dat er geen parkeerplaatsen voor mindervaliden beschikbaar zijn.

Ontbijt was erg goed.

Rustig, veel gefietst en gezien. Vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De verbinding via Wifi viel soms weg. Er is wel meteen aan gewerkt. De aankleding voor buiten was kaal, geen groen, geparkeerde auto's aan de voorzijde trokken de aandacht, jammer.

Ondanks de grote ruimte was het er rustig eten met genoeg ruimte aan tafel. Veel raampartijen, daardoor veel lichtinval. Mooi gebouw en interieur Onze voorkeur ging uit naar eten in het dorp vanwege de variatie en gezelligheid.

Een heerlijk familiehotel waar het een feest is om te verblijven.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Zeer vriendelijk personeel, overheerlijk ontbijt en 4-gangen diner voor € 20,00 met elke dag een wisselend menu. Mooie welnessruimte. Goeie prijs - kwaliteit verhouding.

heel goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De bedden zouden iets beter kunnen.

Uitstekend ontbijt! Diner dik in orde! Rekening houdend met voedselallergie van partner (super). Toffe kamer. uiterst vriendelijk personeel!

Prettig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het ontbijt mag van mij iets uitgebreider. Zelf je eitje bakken is geen succes.

De kamer was erg schoon en fris. De persoonlijke benadering bij de receptie was ook erg prettig.

heel aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ontbijt volledig in orde Kamer heel proper en van alles voorzien Avondeten perfect in orde zeker voor de prijs die ervoor gevraagd wordt Eten met hond mogelijk

Heerlijk genoten van de rust en omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het is wat veroudert, maar heb begrepen dat ze steeds kleine verbouwingen gaan doen.

ontbijt was simpel ,maar wel goed. Jammer dat de broodjes soms te warm waren voor bv vleeswaren. verders oke.

Voor ons weekend was het heerlijk vertoeven!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De gangen zijn er donker van kleur - kamer gebruikte kleuren tja dat is smaak gevoelig, iedereen heeft er een mening over😉

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid en ruime keuze. Kamers waren ruim en schoon. Badkamer heerlijk in gebruik, fijne douche. Was gezellig om s avonds nog even in de bar wat te drinken of te Lezen Aanrader: huur een elektrische fiets! Echt super!!

Prima en voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Goede donkere kamer. Het was er rustig en stil. Badkamer was schoon en leek wel nieuw. Ontbijt was uitstekend. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ruime kamer, honden zeer welkom, uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Wellicht sportfaciliteiten? Verder jammer dat de welness ook geld kost als je al in het hotel verblijft.

Ruime kamer, honden zeer welkom, uitgebreid ontbijt. Kamer op de begane grond met eigen terras heel fijn voor met de hond.

hotel kamer gewoon goed netjes en schoon
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

wij zijn gewend een waterkoker met wat thee maar die was er niet

als de buren het toilet "doortrokken" borrelde bij ons de afvoer van de douche

Ruime kamer, mooi ingericht en schoon, heel vriendelijk en...

Geen restaurant, alleen ontbijt buffet. Geen waterkoker op de kamer

Ruime kamer, mooi ingericht en schoon, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echte aanrader

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Gemoedelijk hotel waar iedereen zich thuis voelt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het enige wat ons tegenviel op onze kamer was het geluid vanaf 23.00 uur van een warmwater-installatie, die je vanuit de douche-ruimte hoorde. Weet niet of dit op iedere kamer te horen is.

Super boxspring-bedden met heerlijk warme dekbedden. Ook de douche-ruimte is modern en super schoon. Ook het ontbijt is fantastisch. De Boschrand ligt inderdaad aan de rand van een bos en op 7 minuten loopafstand van het centrum de Koog met leuke winkeltjes en horeca-gelegenheden en pal daarachter het strand. Schone lucht en prachtige vergezichten. Het eiland is gemakkelijk te verkennen per auto of per fiets.

Heerlijk verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Koffie en thee op de kamer zou fijn zijn.

Moderne en schone kamer. Het ontbijt was heerlijk. Vriendelijk en gastvrij personeel. Dicht bij centrum De Koog en bij wandelgebied.

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Nou tegen? Sommige zaken zijn gewoon wat gedateerd en hebben een jaren 80/90 uitstraling. Denk bv aan donkerbruine schilderwerk en opdekdeuren. Misschien een keer een mooi licht tintje geven. Kamers hebben net een opfrisbeurt gehad. Wat verder opvallend was, waren de relatief dunne dekbedden. We hebben gezocht naar extra dekens of extra dekbedje, maar deze was niet in de kast aanwezig. Wel extra kussens, aar deze waren meer dan voldoende aanwezig. Moet wel zeggen dat het in het weekend van ons verblijf best wel koud was......

Ontbijt was redelijk simpel/eenvoudig, maar doelmatig. Goede koffie, lekkere broodjes. Prima.

Uniek plekje om nog eens terug te komen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel extra's aan warme hapjes; de locatie is nabij dorp, strand en bos, heerlijk om te fietsen en wandelen. De kamers waren ruim, modern en met balkon of terras, de bedden sliepen perfect, de badkamer was voorzien van vloerverwarming, ideaal. De zalen zijn ruim en bijzonder mooi ingericht, o.a. met romantische zitjes en banken rond een moderne haard. Zeer aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Geweldige ligging, mooie royale schone kamer, fijne lounge, supervriendelijk personeel, héérlijk ontbijt en prima diner. Kortom top! Een echte aanrader 😃

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Genoten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In kamer 19 hing in de badkamer een rioollucht, na het douchen was deze verdwenen. Kwam dus waarschijnlijk door stilstaand water als de douche al een tijd niet gebruikt was, maar dit had even gecheckt kunnen worden voor aankomst.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, rustig hotel met zeer vriendelijk personeel. Schone kamers, prima bedden, uitstekende WIFI.

2 nachten héérlijk verbleven!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Eigenlijk heb ik geen negatieve ervaringen gehad! Hotel Boschrand is dus zeker een aanrader!

Prima kamers welke redelijk modern zijn! Het personeel was heel erg vriendelijk en ook het onbijt was goed verzorgd. Je kan recht voor de deur van het hotel kosteloos parkeren en je zit 10 minuten lopen van het strand, ideaal met de hond!

Fijn en rustig hotel met vriendelijke bediening, zeer gunstig gelegen bij duinen, zee en centrum
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De koffie tijdens het ontbijt kan beter. Koffie 's avonds in de lounge was wel heerlijk.

Kamers zijn rustig, modern ingericht met fijne bedden en mooie badkamer. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Ook een hondje is welkom!

Ontspannend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

1. Voor 100 euro per nacht verwachtte ik de mogelijkheid om thee te zetten op eigen kamer. 2. Helaas geen echt twee persoonsbeschrijving, maar twee losse bedden beschikbaar.

Zeer schoon, vriendelijk personeel, zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Erg keurig en schoon hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Bed was alleen te zacht en sliep niet echt ok.

Kamer was keurig, erg schoon. Nette moderne badkamer. Geen bad. Heerlijke sauna in de kelder. Aanrader!!! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zalig

Ons verblijf was heel goed.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Na een reis is het fijn om bij aankomst even te lunchen. Nu alleen een tosti mogelijk. Geen koffie/thee faciliteit op de kamer. Geen lift (althans niet vermeld bij aankomst).

Service en gastvrijheid waren erg goed. Hotel is mooi gerenoveerd. Positief verrast waren we over het heerlijke 4 gangen diner. Het diner en ontbijt waren heerlijk. Locatie was centraal gelegen en prima. Dicht bij Ecomare.

GEWELDIG EEN ECHTE AANRADER....
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

alleen de ontvangst kan hartelijker.... ... de baas lange haartjes is geweldig......

ontbijt geweldig kamer top en de rust in het hotel geweldig super die deurdrangers....

Gewoon goed!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Bijbetalen voor sauna is aan deze kamerprijzen niet ok!

Goed ontbijt - Wel jammer dat het iedere morgen precies hetzelfde is. Vriendelijk personeel. Kamers vernieuwd. Ligt rustig aan de rand van de stad. Avondeten aan zeer democratische prijzen!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

👍🏻🐶Het was super🐶👍🏻
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Zeer hondvriendelijk🐶👍🏻een fijn hotel👍🏻prachtige, mooie verzorgde hotelkamer👍🏻lekker ontbijt vanalles voldoende👍🏻4-gangen diner super lekker👍🏻 lief personeel👍🏻 In een woord PERFECT👍🏻 !EEN ECHTE AANRADER!

Niet te druk , oudere gasten ,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Wellness niet inbegrepen ! Dus bijbetalen als gast , booking.com beduidend duurder dan arangement rechtstreeks via hotelsite , geen keuze voor avondmaal wel lekker

Niet te druk , oudere gasten ,

een hotel met een familiaal karakter met een uitstekende ligging en waar je graag terugkomt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

in de kamer ligt er tapijt en vermits er honden zijn toegelaten in het hotel vonden wij dat niet heel hygiënisch. Ook al was de kamer tiptop gekuist toch hing er in de kamer een speciale geur (waarschijnlijk afkomstig van gasten voor ons die een hond hadden)

Het personeel is super vriendelijk, je voelt je er direct welkom en thuis. Het ontbijt is heel lekker en uitgebreid. De ligging van het hotel is heel centraal.

Juttersmuseum Kaap Skil te Oudeschild: heel interessant (m.n. het nieuwe gedeelte).
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er is helaas geen waterkoker op de kamer aanwezig, zodat je niet even tussendoor een kopje koffie / thee kunt maken. Er zit geen contactdoos in de badkamer, zodat je je daar niet voor de spiegel kunt scheren. De fietsenstalling is niet groot genoeg, zodat je je (dure) e-bike af en toe noodgedwongen in de open lucht moet stallen (vooral vervelend als het regent).

Prima kamer, prima bed, goed ontbijt, voldoende parkeerruimte.

kon niet beter, geweldig, vooral het ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het enige wat we op te merken hebben is de douche, er was geen opstaand randje dus het werd een groot waterballet, trouwens wel een heel mooie badkamer en een heerlijk bed.

we hebben zelden zo,n goed ontbijt gehad, leek wel of we in een vijfsterren restaurant zaten, we hadden er geen diner bij maar we mochten ook mee eten omdat ze nog genoeg eten hadden. Het was een viergangen menu, geweldig.

Prima voorherhaling .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Fietsen stalling slecht te weinig voor Electrice fietsen en geen slot op de fietsenhok .wij hebben de fietsen mee genomen omdat we begaande grond kamer hadden.

Ontbijt goed4gangen dienee prima

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Een goed hotel voor een heerlijke week op Texel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De Wellness moest apart betaald worden wilde je daar gebruik van maken. Dat was € 10,= p.p. per gebruik. Er is geen keuze menu en dat vonden wij minder. Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het diner maar daar moesten we ook € 20,= p.p voor betalen en wij vonden het niet lekker. Het was verder wel goed verzorgd.

Het ontbijtbuffet was uitstekend en voldoende. De kamer was ook goed en schoon. De loungeruimte was goed er was voldoende ruimte om te zitten. Ook het terras was groot en goed om te zitten.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima verblijf in hotel de Boschrand. Voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het matras was voor mijn man te zacht.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het centrum. Heel persoonlijk en vriendelijk ontvangst. De kamer is ruim en de douche is voortreffelijk. Heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het viel ons op dat er veel honden waren.

Het ontbijt en diner was meer dan goed. Ook het personeel was erg vriendelijk. Vriendelijke ontvangst. En mooie nette kamers.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Uitstekend hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Niets te klagen, zou er graag nog eens terugkomen.

Uitstekend ontbijt, ruime keuze, heerlijke koffie. Kamer fris en modern ingericht, compleet en brandschoon. Personeel vriendelijk en gastvrij. Op loopafstand van uitgaanscentrum maar rustige omgeving dus ongestoorde nachtrust. Betrof last minute boeking (boot naar vaste land gemist), pas 's avonds laat ingecheckt en gewoon een prima kamer gekregen voor 2 personen (plus hond tegen kleine vergoeding).

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

heel geslaagde vakantie ondanks het slechte weer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

wij moeten er lang over verzinnen, maar we kunnen niets vinden

Goed bezet hotel,en toch heel rustig gezellige bediening en om niet te vergeten de kamers perfect schoon. We hebben in het restaurant gegeten heel goed,we hadden dat er niet bijgeboekt maar volgende keer zeker wel

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Beetje krap plankje boven de wastafel.

Hotel heeft fraaie ligging, kamer/badkamer was schoon en gezellig ingericht, mooi balkon erbij, lekker ontbijt, vriendelijk personeel, gemoedelijk.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een goed onderkomen, royale maaltijden en de moeite waard om een keer terug te komen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

WE hadden kamer 52. Deze was erg gehorig. De kinderen die er waren maakten veel lawaai. Verder zijn we erg tevreden over alles.

Het ontbijt en het diner waren goed. De bediening was erg vriendelijk, De kamer uitstekend inclusief badkamer.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

alles wat je nodig had,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

ontbijt. Producten niet aangevuld. Fruit uitgedroogd in de bakken, kaas randjes uitgedroogd! Bevroren soesjes bij het ontbijt,

kamer was ok ,mooie badkamer

- rustige locatie vlakbij dorp, strand, duinen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

- avondeten kan enkel tussen 18u en 18u45. Voorons nogal vroeg en een eng tijdsvenster als je uitstappen plant.

- rustige locatie vlakbij dorp, strand, duinen. - mooie moderne (gerenoveerde) kamers

• Beoordeeld op: 11 april 2017

lekker rustig,heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

miste een prullenbak in de kamer en gezien de kamerprijs zou een waterkoker en koffie/thee niet misstaan. de mega douchekop iets te groot voor de badkamer....

Zeer rustig gelegen hotel net buiten centrum. Kamer bg met schuifpui, terrasje, ook fijn voor de hond. zeer uitgebreid ontbijt, erg lekker.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Een top hotel in deze prijs klassen waar vind je noch voor 20,00 een viergangen diner wat ook noch goed is een goede ondernemer die de gasten op een leuke manier weet te binden

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De inrichting, personeel, ontbijt en locatie. En dat we zonder extra kosten de kamer tot 13.30 mochten gebruiken vanwege de leeftijd van mijn moeder(86).

Fijn hotel en super service!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Nette kamers met mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Omdat ik borstvoeding geef, de kleine niet mee was en ik moest kolven hadden we een elektrische koelbox meegenomen. De dag van vertrek vroeg ik of de koelbox na de uitchecktijd, we wilden een laatste wandeling maken voor we naar huis gingen, nog ergens op stroom mocht blijven staan en ik later ook nog even ergens vlak voor vertrek mocht kolven. Zonder aarzeling mochten we de kamer langer houden zodat de spullen daar konden blijven en ik daar nog een keer kon kolven. Super service!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heerlijk hotel op loopafstand van De Koog
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Mijn reservering was niet goed doorgekomen. Geen tafel gereserveerd bij het ontbijt hierdoor. Is wel opgelost allemaal maar gaf hierdoor niet gelijk een welkom gevoel terwijl dit de vorige keer wel zo was.

Schone kamers, goede bedden, voldoende douchegel en shampoo aanwezig

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heel fijn hotel en kan het zeker aanbevelen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ik ben wat voorzichtig met kritiek want wij hebben het reuze naar onze zin gehad. Maar ter verbetering..... het douchewater gaat echt door de hele badkamer zijn vrije loop. De draai-kiep deur kon alleen op de kiepstand waardoor je niet naar de patio kon. De dekbedden waren na één nacht ondersteboven opgemaakt. Dus zaten de hondenpootjes, doordat onze hond per ongeluk op het bed gesprongen was, aan de slaapzijde. Niet helemaal handig. Maar goed wij hadden beter moeten opletten.

Leuke frisse inrichting van de kamer. Het ontbijt was absoluut zeer royaal en goed verzorgt! Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam!!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede kamer en...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

We sliepen op een kamer waar flink gerookt was, het duurde een dag voordat de lucht eruit was. De kamers zijn erg gehorig.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, goede kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Heerlijk, ontspannend! Het "warme eilandgevoel"!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

De ontbijttafel voor ons stond drie achtereenvolgende ochtenden dicht bij het buffet. Voortdurend liepen er mensen langs de tafel, wat erg onrustig was. Misschien kan de tafelplek per dag wisselen.

Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2016

wij hebben ons best vermaakt op Texel, wandelen, boottocht Oudeschild naar zeehonden, geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

de diners tijdens ons verblijf vielen tegen in het bijzonder het eerste diner, weet niet waar het uit bestond was bovendien veel te vet, merendeel laten staan. waarom geen info waar de diners uit bestaan. Bij vis hoort witte wijn en dus geen rode....

Het ontbijt tijdens ons verblijf was prima, ook niet zo moeilijk voldoende keus.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Zeer goed ontbijt, vriendelijke, hulpvaardige bediening,...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

In de nachtelijke uren voortdurend geruis van machine/apparatuur (airco?)

Zeer goed ontbijt, vriendelijke, hulpvaardige bediening, zeer gunstige ligging

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Komfortabel hotel voor een redelijke prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Personeel is zeer efficient en doelmatig, maar niet zeer charmant.Eten van het restaurant is van matige kwaliteit, maar voor 12 euro vind ik het in orde. Het hotel richt zich op zeer oude mensen, wij (om de vijftig jaar) waren veruit de jongste gasten. In ieder geval buiten het seizoen. Dit is natuurlijk geen probleem, maar goed om vooraf te weten. Een meer gemixed publiek vinden wij zelf aangenamer. De badkamer was netjes, maar met twee nadelen. Het eerste is een hoge drempel van 5 tot 10 cm. Als je slaperig naar het toilet moet, stoot je daar snel je teen. Is ons beiden overkomen. En de douche heeft geen afsluitdeur, dus alles wordt kleddernat, niet te vermijden. De hotelverlichtig hangt op het balkon en kun je niet uitzetten. Op mijn laken was een gedroogde bloedvlek. Helaas geen waterkoker of koffie automaat op de kamer.

Ligging van het hotel is goed, net buiten De Koog. Rustig gelegen, goede parkeergelegenheid. Komfortabel hotel met ruimte zitgelegenheden beneden en een bar.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

zeer mooi gerenoveerde kamers
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

jammer dat we ten laatste om 18u45 aan tafel moesten voor ons als fervente fietsers vroeg !en het 4 gangen menu(dat heerlijk was) werd wel zeer snel opgediend om 20u waren de lichten in de eetzaal al uit overdekte fietsenstalling nogal beperkt

zeer mooi gerenoveerde kamers uitgebreid ontbijtbuffet vriendelijk personeel groot terras

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Het ontbijt was voortreffelijk : niets op aan te merken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Hoewel het zeer netjes was, verkiezen we toch laminaat vloerbedekking boven tapiplain. Geen koffiefaciliteiten op de kamer, geen bar op de kamer. Men kan enkel cash of met bankkaart betalen. Sauna is niet gratis zoals vermeld in de omschrijving van booking.com

Het ontbijt was voortreffelijk : niets op aan te merken. Ruime badkamer, goede matras, zeer propere kamer, geen nachtlawaai. De Koog is het gezelligste dorpje in texel.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Erg netjes en schoon, lekker bed, aparte douche en niet met...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Als ik toch iets moet bedenken misschien een waterkoker op de kamer met wat koffie en thee. Had ik nu zelf mee.

Erg netjes en schoon, lekker bed, aparte douche en niet met een gordijntje in bad douchen en lekker balkonnetje. Zeer uitgebreid ontbijt, veel keus en alles vers. Honden welkom in hotel .

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Mooi hotel op een prima plek!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Er had een extra prullenbakje op de kamer mogen staan. Het enthousiasme van personeelsleden had wat meer mogen zijn.

Het ontbijt was super, veel keuze. Kamer was netjes en groot met alles er op en er aan.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima verblijf geweest, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Mooie badkamer maar de inloopdouche zorgt er wel voor dat er na het douchen gedweild moet worden, minpuntje?

Prima kamer, leuk ingericht. Goed ontbijt, niet overdreven maar voldoende keus. Leuke lounge met aardig personeel, niet opdringerig. Rustig hotel dicht bij het centrum van de Koog.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het ontvangst was niet klantvriendelijk. Geen goed begin van een korte vakantie. Geen fijne sfeer. Personeel was redelijk kortaf. Geen airconditioning op de kamer. Het was er erg warm. Niet fijn.Onze hond mocht mee op de kamer, maar mocht niet in het restaurant. Als oplossing mochten we ontbijten in de bar. Daar mocht de hond wel mee. Rustig ontbijten want we zaten apart van de andere gasten. We hebben maar besloten elders het diner te nuttigen. Bij afrekening hoefden we niet de extra 15 euro te betalen voor onze hond. Dat was dan nog een kleine meevaller.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Heerlijk hotel op prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Geen airco, dus de kamer was een aardige oven. Vooral oude mensen.

Goed ontbijt, niet heel bijzonder. Raar dat tangetjes ontbraken voor het pakken van brood. Ligging perfect.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Fijn hotel dicht bij bos,strand en centrum de Koog
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Te kort bed. Uitstraling hotel is beetje gedateerd, daarentegen zijn de kamers wel mooi gerenoveerd. Geen airco

Heerlijk ontbijt, mooie ruime rustige kamer met balkon aan de bosrand zijde. Alles heel schoon.

Heerlijk verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Het ontbijt is maar tot half 10. Een half uurtje langer geeft iets meer rust. Maar dit is een kleinigheidje.

Uitstekende locatie, rustig gelegen maar je bent ook zo in het centrum. Een heel gastvrij welkom met mooie gerenoveerde kamers. Het balkon bij de kamer vond ik een groot pluspunt. Het ontbijt was goed verzorgd, voor ieder wat wils.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

een hotel om terug te komen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

prima kamer met balkon en badkamer. Uitstekend ontbijtbuffet. Centrale ligging. De bejegening door de heer Wassenaar: uiterst aimabel en voorkomend.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ik vondt de kamers best oud

Zeer goed!

Airco op de kamer

Erg vriendelijk personeel, mooie kamers en een uitstekend ontbijt

Sfeer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Dat onze hond mee mocht. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijt was heerlijk.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Ruime kamer met balkon al was deze vrij klein. Fijn terras en behulpzaam en meedenkend personeel.

Heerlijk gehad. Dicht bij centrum. Fris hotel.

Geen idee

Schone kamers. Lekker ontbijt. Heerlijke douche gee

We hebben genoten van alles kamer en personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Douche

Alles was perfect vooral ook de bediening in de bar even een praatje goed personeel

geweldig

alles was geweldig

Fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Kan ik niet zeggen . Alles was top!!

Je bent er welkom

Je bent er welkom

Fijne dagen gehad!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Geen koelkastje, solarium werkte niet!

Fijn verblijf ontspannen.👍

Heerlijk en prima kamer.