Beoordelingen over Aparthotel Bos en Duin Texel 3-sterren

Bakkenweg 16, 1797 RJ Den Hoorn, Nederland

#5 van de 6 hotels in Den Hoorn

• Beoordeeld op: 25 september 2018

prima, ontspannen leuke centrale locatie
    • Appartement (2 Volwassenen)

In slaapkamer boven is het schuin aflopende plafond niet zonder risico als je slaperig 's nachts aan de rechterkant je bed uit moet

ligging, medewerkers en goed restuarant

Een mooi verblijf in een prachtige omgeving.

Kijk hierboven.

Lekker ontbijt, veel ruimte maar wat verouderd gebouw. De automatische deursluiter van de ingang van het appartement verhinderd de volledige opening van de deur. Slechte positie van de thermostatische kraan in de badkamer.

gast vrijheid .
    • Appartement (4 Volwassenen)

wij hadden een koffer bij en moesten na de tweede verdieping brengen via een trap was vrij zwaar . dit is een leer voor volgende keer meerder koffers mee nemen zodat het gewicht minder is.

gast vrijheid . geweldig

Fijn verblijf in mooi apartement met een valse noot
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Zeer onvriendelijke bejegening aan de balie, twee maal, alsof wij eerder een last dan een gast waren. Tweede keer moest mevrouw haar vermeende gelijk van de dag ervoor nog een keer halen. (Wij hadden geen weet van baliesluitingstijden en gingen uit van de in de gastenmappen vermelde huurprijs van de fietsen) Vervelende onderhuidse steken die bepaald geen klantvriendelijkheid uitstraalden.

Ruim apartement, prettig uitzicht

Fijne douche fijne keuken leuk balkon met uitzicht.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Tweezits bank zou groter kunnen. Gordijnen hier en daar kapot. Zonnescherm kon niet helemaal uit. Traptreden waren nogal smal en geen leuningen. Gang erg warm (raampje open?)

Fijne douche fijne keuken leuk balkon met uitzicht. En lekkere bedden.

prima verblijf voor een weekje of korter
    • Appartement (2 Volwassenen)

prima appartement, bedden ook prima. je moet wel rekening houden dat zoals in bijna ieder hotel het gehorig kan zijn. In ons appartement was slapen boven en de badkamer beneden kan 's nachts wel eens lastig zijn

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

heerlijk ontspannen.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Centraal op het eiland gelegen, prima uitvalbasis voor uitstapjes, ook bij minder goed weer. Appartement wel erg gehorig, maar van alle gemakken voorzien.

Heerlijk verblijf in een goede accommodatie.
    • Hotel Appartement (4 volwassenen)

Ruim appartement met 2 slaapkamers en een prima woonkamer met keukentje. Royaal balkon met uitzicht op de omliggende weilanden. Goed ontbijtbuffet zonder opsmuk. Prettig en vriendelijk personeel.

Prima appartement met ideale ligging.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Wij hadden het appartement op de zolderverdieping. Door het mooie weer was het appartement erg warm.

Mooi appartement, behulpzame medewerkers en een ideale ligging. Je stapt zo op de fiets de bossen en duinen in.

Het was heerlijk uitwaaien met ons gezin en de hond!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het enige wat wellicht beter kan zijn de hoofdkussens van de bedden. Deze waren allemaal super hard. Misschien iets om te vervangen :)?

De ligging is ideaal- lekker stukje door het bos en de duinen wandelen om bij het strand aan te komen. Heerlijk strand! En zo fijn hoe gastvrij het personeel en dus de faciliteiten waren voor onze hond: deze mocht mee naar het ontbijt en het avondeten: echt super fijn!

Prima !
    • Hotel Appartement (4 volwassenen)

Wij zaten in het hoofdgebouw. De kamerprijs vonden wij vonden wij aan de hoge kant maar ik moet erbij vermelden dat het Pasen was.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, mooie locatie

Heerlijke locatie!
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Alleen het weer had beter gekund, verder heb ik geen op- of aanmerkingen.

De gehele accomodatie is keurig bijgehouden en schoon. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het personeel is ontzettend vriendelijk. We hebben ons heel welkom gevoeld en hebben genoten van onze vakantie. Het restaurant is in één woord geweldig, het ontbijt is prima en op aanvraag is alles mogelijk. Onze dochter kreeg zelfs poffertjes aangeboden. De communicatie via de mail verliep vlot en vriendelijk. Er is een klein speeltuintje aanwezig en een trampoline.

Een heerlijk, zonnig en ontspannen weekend beleefd op het mooie Texel. Het is een prachtig eiland!
    • Hotel Appartement (4 volwassenen)

Het appartement was niet echt geschikt voor twee volwassen stellen. In de kamer bij de badkamer stonden 2 losse bedden en die konden niet naast elkaar gezet worden want dan zat je met de bedlampjes en er was gewoonweg geen ruimte om te schuiven. 1 spiegel in de badkamer dus als iemand aan het douchen was kon de ander niet bij een spiegel. Geen balkon, wat vooral bij warm weer, niet echt prettig is omdat ons appartement zich op zolder bevond. De deuren in het halletje bij binnenkomst hebben geen logische richting, dan hangt er ook nog een kapstok die je beter niet kan gebruiken omdat dan de deur van de slaapkamer niet open kan. In de "ouderslaapkamer" is naast het bed geen stopcontact en ook de bediening van het licht is maar aan 1 kant. Het grote licht kan alleen uit of aan als je naar de deur loopt. Het appartement mag echt wel een opknapbeurt krijgen.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. De gehuurde fietsen waren erg fijn. Het appartement was goed schoon en wat prettig dat er een haardroger aanwezig was. De ligging van het appartementenhotel is perfect.

ondanks de vorige aantekeningen een prettig appartement
    • Appartement (4 Volwassenen)

geen verwarming op de badkamer terwijl deze aan de buitenrand van het appartement zat. Het was buiten erg koud waardoor gebruik van de badkamer een hele uitdaging was. Ook geen badmatje, voeten bevroren zowat als je 's nachts naar het toilet moest. Verder geen theedoek en keukenhanddoek in het servicepakket terwijl dat wel was aangegeven.

goede bedden

fijne ruimte

magnetron zie boven.

Ontbijt goed maar zeer eenvoudig. 2 soorten vleeswaren, jonge en komijnen kaas, gekookte eieren zijn voor 9 uur gekookt om half tien koud geen nieuwe aanvoer. Losse prijs van € 13,50 niet waard. Magnetron niet te gebruiken op plek waar hij staat. Snoer te kort om stopcontakt te halen. Dag er op (Receptie is 's middags en 's avonds niet open) bij receptie wel verleng snoer gehad.

Voor herhaling vatbaar!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Wij waren er nu kort, maar voor een langer verblijf had ik een afwasmachine prettig gevonden. En in de zomer zou ik een appartement met balkon boeken, nu zaten we op de zolderverdieping.

Ons appartement was eenvoudig, maar prima en schoon! Vriendelijk personeel, rustige ligging vlakbij bos en uitkijkpunt en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Lekker uitwaaien op Texel.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Er waren erg veel restaurants gesloten in deze periode, ook bij het hotel zelf. Uiteindelijk lukte het toch om leuke en goede eetgelegenheden in de buurt te bezoeken.

Prima ligging, lekker dichtbij bos en duin (zoals de naam ook aangeeft). Heel fijn ook dat we op de dag van aankomst een e-bike konden huren, ondanks dat we dat van tevoren niet hadden gevraagd, zodat we het hele eiland over konden fietsen.

Heerlijk, uitgerust, mooi weer, heerlijk gewandeld, TOP!
    • Appartement (2 Volwassenen)

We hadden een gelijkvloers appartement geboekt. Ik belde donderdag of vrijdag of er nog plek was in het nieuwe gebouw wat uitkeek op de weilanden. Maar het kon geboekt worden vanaf 3 nachten, wij hadden er maar 2. Vrijdagavond in het donker kregen wij de sleutel van het appartement, en tot onze grote verbazing, had Lieke ons geüpgrade naar een gelijkvloers appartement met uitzicht op de weilanden, zonder bijbetaling. Wat een verrassing was dat. Ik heb haar daar vriendelijk voor bedankt.

Ontspannen verblijf op een mooie locatie.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Het ontbijt is € 17,50 per persoon, met een gezin van 4 personen ben je dus € 70 euro kwijt. Voor een ontbijt vonden wij dat (veel) te duur. De wifi verbinding was verder erg zwak. Voor de tieners was dat nogal een teleurstelling.

Prachtige locatie aan de rand van het bos, prima bedden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

hartelijke en vriendelijke ontvangst!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

hartelijke en vriendelijke ontvangst! Begrip voor wensen , heerlijke keuken in warme ambiance! Was erg fijn dat de hond mee mocht in het restaurant! Ook een heerlijk terras om na de wandeling te vertoeven met goede wijn met Italiaanse hapjes!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

rustige locatie, goed verblijf.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Geen negatieve punten slechts een tip. Wij kwamen in het donker aan en moesten goed zoeken. Misschien iets meer verlichting op de weg zodat het bord goed te zien is.

Het appartement was schoon, alles was aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben en de mensen erg aardig. Bij het uitchecken nog leuke tips meegekregen om ons dagje Texel compleet te maken.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Een heerlijke week vakantie.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Er was wel een magnetron maar geen oventje dat was wel jammer maar niet erg. Verder kan ik niets bedenken.

Alles is goed bevallen het eiland gezellig appartement schoon mooi uitzicht. Lekker warm goede bedden we hebben ons prima vermaakt. Ook fijn dat er beneden films liggen kan je gezellig filmpje kijken .

Ontspannen
    • Appartement (2 Volwassenen)

Handzeep was er niet. Was fijn geweest om in standaardpakket te hebben Wi-Fi was slecht (maar er wordt aan gewerkt).

Mooi ruim appartement Keuken Prachtige locatie

Op het eerste gezicht was het redelijk, ruim en netjes, en...
    • Appartement (4 Volwassenen)

Schoonmaak. Geen muggennet. Communicatie receptie (we kwamen aan, het bleek dat het apartement op de 2de verd was (zonder lift, steile trap met kleine kinderen en koffers...), dan was het ons verteld "dat is wat jullie hebben geboekt", maar op booking.com kun je alleen kiezen een ap. met of zonder balkon, dat zegt mij niets over de verdieping).

Op het eerste gezicht was het redelijk, ruim en netjes, en keuken was goed uitgerust. Maar echter kon het schoonmaak beter: spinnen in de hoeken en wat vuil op tegels. Overal een beetje oudbollig jaren 80 stijl. Jammer dat er geen muggen net was! Leuk speeltuin voor jonge kinderen, gratis parkeren en goede locatie op een kleine fiets afstand van het strand paal 15, Ecomare en Den Burg, en wat restaurants.

Een gezellig en een goed appartement ontbijt was goed en ruim voldoende
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het appartement was schoon en modern ingericht bedden waren goed het ontbijt was lekker en ruim voldoende het beviel ons zo goed om nog een keer te boeken.

Aanrader voor bos, zee, ruimte en gastvrijheid.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

De brandtrap werd vaak door mensen, die een appartement op de boven etage hadden, gebruikt. Als je een beneden-appartement hebt tril je daardoor zowat uit je stoel.

In een zeer rustige bosrijke omgeving gelegen Aparthotel. Fijn, wat gedateerd appartement, wat volgens de eigenaresse op korte termijn zal worden gerenoveerd. Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers

Heerlijke rustige weken gehad. Voor herhaling vatbaar.

Er viel niets tegen.

Het appartement was geweldig, licht en van alle gemakken voorzien. Vlakbij het bos en dichtbij het strand. Mooie natuur. Heb nog 2 x een week bijgeboekt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Goede prijs voor goede kamer
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ontbijt is prijzig, maar optioneel en aangezien we een keukentje hadden, zorgden we zelf voor ons ontbijt.

Prachtige kamer, van zeer goede kwaliteit. Keurig verzorgd en als nieuw!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Leuk appartement op prachtige locatie dicht bij de zee.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Leuk, compleet appartement op een super locatie met goede parkeergelegenheid. Dicht bij het strand maar je bent ook zo in Den Burg. Aparte slaapkamer boven met heerlijke bedden.

Ruimte accommodatie, compleetheid inboedel
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Ontbijt was goed maar een prijzig extra. Assistentie bij vertrek schoot tekort, waardoor taxi en dus boot gemist werd.

Ruimte accommodatie, compleetheid inboedel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

we komen al zeer lang op Texel en waren verrast door deze...
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Een aanbeveling. Niet eens voor ons, maar toch denk ik dat de uitstraling van de kamer/doucheruimte iets moderner kan.

we komen al zeer lang op Texel en waren verrast door deze mooi en rustig gelegen hotel appartementen. Dicht bij buis en duisn en zee en met schitterend uitzicht over het texelse landschap.

Super en voor herhaling vatbaar.

Helemaal niets.

Alles geweldigggg appartement, grote ruimte, mooie slaapkamers , prachtige badkamer, mooie keuken met alles erop en eraan. Ontbijt ook keurig netjes en gezellig.

DAt we weer een heerlijke midweek op texel zijn geweest in een lekker verblijf.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Dat ons appartement eigenlijk aan de verkeerde kant lag. We hadden met het mooie weer niks in het appartement te zoeken. We misten een balkon. We moesten naar beneden als we buiten wilden zijn.

De ligging. Zo mooi aan de rand van het bos en de andere kant op dat je zo over de landerijen kijkt.

Fijne locatie, je loopt met je hond zo het bos in!

Helaas wel gehorig....

Fijne locatie, je loopt met je hond zo het bos in! Het strand is ook makkelijk bereikbaar, paal 15 met een hele mooie route er naar toe.

• Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

De banken waren niet erg comfortabel.

Geweldige kamer, ruim appartement. Rustige omgeving en een ruim balkon. Bij aankomst lag er een pakket met handdoeken en schoonmaakartikelen, super! Het appartement was erg schoon en de bedden erg fijn.

Mooie locatie
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Op het hele eiland was geen accommodatie meer te krijgen. Dit appartement was eigenlijk voor minimaal twee dagen te boeken. We mochten toch 1 nacht boeken. Prima geregeld. Lekker dicht bij Den Burg.

Bedden zijn erg lekker - goed geslapen!
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Wij waren met een groep van 10 (meiden - kan een kippenhok zijn). Op vrijdagavond 23.00 werd door een medewerker gezegd dat we stil moesten zijn (niet stiller, gewoon helemaal stil), vind ik persoonlijk wel een overdreven vroeg tijdstip om dit te vragen. Ook dat er niet werd voorgesteld om het iets stiller te doen maar we eigenlijk meteen geen andere optie kregen dan maar te gaan slapen. Overigens was de medewerker verder erg vriendelijk dus niks ten nadele van hem. Om tot rust te komen is dit een prima locatie, wat ook vooral ons doel was van dit weekendje weg, maar dit was wel een beetje te overdreven. Dit is vooral een locatie voor mensen met kinderen (maar niet klagen als die de ochtendrust verstoren want dat hoort er natuurlijk wèl bij).

Bedden zijn erg lekker - goed geslapen! Locatie rustgevend, maar omliggende dorpjes prima te bereiken met auto/fiets. Fietsen huren bij accommodatie is erg prettig.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

lekker

geen balcon

prettig te woord gestaan door het personeel, zeer attent en meedenkend. leuk ontbijt met een vers gebakken eitje! en strategisch goede locatie, je fietst zo overal naar toe

• Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Schoonmaak kan beter. Inrichting is niet heel sfeervol, wel functioneel.

Goede locatie aan de rand van De Dennen bij de Fonteinsnol. Restaurant is tot redelijk laat open voor een drankje.

Prima plek, mooi centraal op het eiland.
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Vreemd dat je zelf je bed moet afhalen voor het vertrek !

Prima accommodatie, wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt gemaakt, maar het zelf geregeld.

Mooie locatie, schoon appartement alleen outdated.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

De kamers zijn zeker schoon en accommodatie ligt op een top locatie. Het is alleen nogal 'outdated'. Het appartement waar wij in zaten heeft dringend behoefte aan een renovatie.

Toplocatie op fietsafstand van het strand. Rustig gelegen. Mooi aan de rand van het bos.

Prima verblijf, alleen beter schoonmaken
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Toen we aankwamen vonden wij het niet schoon. Op de vloer lag vanalles en toen we de eettafel schoon maakten was de doek erg grijs van viezigheid.

De rust en je hebt alles bij de hand wat je nodig hebt in een huisje.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Rust en natuur.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De ligging en de rust, aan een van de toegangen tot het natuurgebied De Dennen. Comfortabel appartement, netjes. Mogelijkheid om fiets te huren in het hotel. Het bijbehorende restaurant Bosq is super. Ontbijt is uitgebreid, voor elk wat wils.

Geen luxe, maar goed schoon, functioneel en compleet.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Het appartement was wat oudbollig, sober en saai.

De ligging, dichtbij het strand en bos. Restaurant is prima, met verrassende gerechten. Prima bedden ook!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

verblijf texel aparthotel bos en duin
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Niets viel me tegen. Het contrast van de kamers t.o.v. het restaurant viel me wel op. De kamers hadden alles, maar zijn gedateerd. Het had kraak noch smaak. maar wel functioneel

Omgeving

Een extra mooie bijkomstigheid was het toprestaurant dat in...
    • Appartement (2 Volwassenen)

simpele dingen als: haakjes voor kleding in doucheruimte en voor handdoeken in keuken.

Een extra mooie bijkomstigheid was het toprestaurant dat in eigen huis te vinden was. uitstekende moderne en zeer culinaire keuken. Wisten we niet van te voren. en prachtige ligging.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Helemaal uitgerust na dit verblijf
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Het restaurant was gesloten wegens een verbouwing, dit werd ons helaas niet gemeld bij het boeken en het 4 persoonshuisje had maar 2 kookplaten waardoor wij buiten de deur moesten eten.

Super locatie, dichtbij het strand, rustig gelegen. Schone accommodatie met genoeg ruimte en voorzien van alle gemakken, ook was de accommodatie gezellig ingericht. Buiten is er een leuke speeltuin voor de kinderen. Personeel was verder vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker terug voor een langer verblijf!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Los van het ontbijt, waarbij ik meer keus had verwacht vond ik het erg goed toeven hier.
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Ontbijt vond ik duur voor wat je kreeg 14 euro p.p. en relatief weinig aanbod. Voor de rest was het uitstekend te doen.

Nette appartementen, ruim opgezet, rustig gelegen en van alle gemakken voorzien. Schoon.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Een fijn hotel en appartement waar we zo nog een keer naar toe gaan.
    • Appartement (4 Volwassenen)

De lichte gordijnen. We hebben het zelf meer verduisterd met hammamdoeken.

Het gezellige en ruime appartement, de rust en de ligging bij het bos en strand. En we hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Rustiek gelegen en comfortabele verblijf.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Niets. Je moet wel een auto hebben, want winkels zijn niet dichtbij.

Centrale locatie om Slufter en Den Burg te bezoeken en vlakbij het staatsbos. Mooie plek.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Een mooi ruim appartement op de begane grond aan de bosrand.
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Het restaurant was op woensdag en donderdag gesloten

Een mooi ruim appartement op de begane grond aan de bosrand. In februari weinig verkeer over de weg. Dit is de noordkant van het appartementen complex dus vrij donker. Wij hebben op maandag en dinsdag lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

een fijn weekendje weg
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Wij komen er al een aantal jaren en we vinden het er erg fijn ,uitgebreid ontbijtbuffet ,een fijn appartement ons hoor je niet klagen ,een fijn week endje weg

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed verblijf
    • Appartement (2 Volwassenen)

Gordijnen maken het s nachts niet donker, Handdoeken niet " royaal en rijk", lengte bed.

Ligging,netjes en compleet ingericht Grootte voor 2 personen

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed restaurant, zowel personeel receptie alsmede restaurant...
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Gedateerde opgang naar appartement, stank van oude vloerbedekking. Jammer dat door stille periode ontbijt niet in restaurant werd geserveerd maar dmv roomservice. Geen oplaadpunt e-bike

Goed restaurant, zowel personeel receptie alsmede restaurant verleent goede service. Ligging direct aan bosgebied en wandel- en fietspaden. Appartement zelf is goed

Geweldige locatie naast het bos en mountainbike parcour, echt super!
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Het was heel erg gehorig doordat er mensen met drukke kinderen boven ons zaten. Verder was het uitstekend, miste alleen een hapjes pan.

Personeel en eigenaar waren echt super! We mochten onze fietsen in de garage zetten en zelfs bij de eigenaar zijn huis de fietsen afspoelen.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heel vriendelijk ontvangst.
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Niet heel ruim. Maar voor lang weekend geen probleem.

Heel vriendelijk ontvangst. Appartement was super compleet ingericht en bedden sliepen echt heel fijn. Alles was goed geïsoleerd.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Goede ligging om andere plaatsen op Texel en strand te bezoeken

Geen

Aan van te voren gevraagde accommodatie (begane grond) werd voldaan. Uitstraling van personeel zeer goed. Ontbijt voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De locatie!
    • Appartement (2 Volwassenen)

We konden geen lift vinden, met kinderwagen was dat iets makkelijker geweest

De locatie!! Die was echt super

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding locatie
    • Appartement (2 Volwassenen)

Een oven in het appartement zou het perfect maken. Verder prachtig!

Mooie locatie, mooi appartement, genoten!!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Vriendelijk attent personeel.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Vriendelijk attent personeel. Fijn comfortabel appartement

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima ligging aan het bos en de duinen

Prima ligging aan het bos en de duinen

Wij vonden het een superligging aangezien we een grote hond...
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Wij vonden het een superligging aangezien we een grote hond bij hadden

heerlijk

Kleine kamer

Alles aanwezig, bedden waren oke

Prettige ruimtes en mooi uitzicht !

Er was geen badmat.

Prettige ruimtes en mooi uitzicht !

De moeite waard
    • Appartement met Balkon of Terras (4 Volwassenen)

Tafel op het terras was te groot, waardoor je er moeilijk rond kon zitten

Prima locatie. Goede fietsen. Alles wat je nodig had was aanwezig

Fijn! Erg vriendelijk ontvangen
    • Appartement (2 Volwassenen)

Gehorig gebouw, geen last van gehad trouwens.

Zeer vriendelijk personeel, rustige omgeving

Ligging hotel ideaal.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Ligging hotel ideaal. Hotelkappartement boven verwachting en comfortabel Restaurant met een uitgebreide menukaart een goede service.

mooie locatie, gezellig appartement
    • Appartement (2 Volwassenen)

dat je bij kamer g een balkon, had

de kamer was goed, gezellig jammer dat wij geen balkon bij ons appartement hadden

Ontspanning
    • Appartement (2 Volwassenen)

Eén bed was erg zacht. Sliep wat minder prettig

Locatie De fietsen De rust

Fijn verblijf, kom zeker terug
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Fijne appartementen, mooi ingericht, mooi uitzicht, mooie omgevjng

Uitzicht en terras van ons apartement.
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Uitzicht en terras van ons apartement. Andere apartementen minder uitzicht.

Volledig naar verwachting, prima.
    • Appartement met Balkon of Terras (2 Volwassenen)

Omgeving, lokatie waar het hotel is.

Top restaurant!
    • Appartement (4 Volwassenen)

Restaurant was top, met uitstekende bediening. Al het personeel was uiterst vriendelijk. Locatie was prima, zeker met kinderen!

Fijn verblijf
    • Appartement (4 Volwassenen)

Restaurant was alleen maar exclusief

Compleet