Beoordelingen over Hampshire Boshotel - Overberg 4-sterren

Dwarsweg 63b, 3959 AE Overberg, Nederland

#1 van de 1 hotels in Overberg

Mooie lokatie
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Tv deed het niet goed en bedlampje werkte niet Bedden voor ons wat aan de harde kant

Mooie lokatie Vriendelijk personeel Prima ontbijt Diner in direct naastgelegen restaurant Aparte indeling kamer met half open badkamer (ruimtelijk gevoel vd kamer)

Ik zou dit hotel zeker aanbevelen aan familie of bekenden.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Bar /ontbijtgedeelte voelde kil aan maar dat is smaak. Kleurengebruik niet mooi. Daarentegen waren de hotelkamers wel heel sfeervol.

Locatie en de rust. Hotelkamers waren schoon.

Fijn hotel.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was veel geluid in de nacht . Mogelijk het afzuig systeem.

Rondom in de bossen. Mooie kamer, goed bed,erg schoon, vriendelijk personeel. Wij voelden ons erg welkom.

Best leuk maar niet voor herhaling
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De sauna is achter de receptie in een gangetje....de toegangsdeur van dat gangetje stond steeds open. We kregen één extra handdoek maar deze was te klein om helemaal op te liggen. Later zagen we van buitenaf dat je zo de sauna omkeek....beetje raar. De kamer was zeker leuk ....weer eens iets anders...maar zeker niet brandschoon.... balkon eigenlijk niet gemist omdat de deuren wijd open kunnen. De omgeving prachtig.

De omgeving

Lokatie en de rust.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Niets in het bijzonder maar zoals bij veel hotels is er weinig of geen mogelijkheid om handdoek na gebuikt uit te hangen om te drogen. S morgens altijd een Nog natte handdoek of een kleinere gaan gebruiken. Aandachtspunt voor veel hotels.

Lokatie en de rust. Prima (onbewaakte of afgesloten) parkeermogelijkheid.

Heel mooi en fijn hotel op een geweldige locatie met vriendelijk personeel
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamers beetje compact, wc met weinig privacy, bedden goed maar wel heel zacht

Prachtige locatie, prima kamers van alle gemakken voorzien, vriendelijk personeel, goed ontbijt, ook lekker gegeten in het restaurant

Hotel in zijn geheel viel mee, ontbijt was goed maar ook...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant (verbonden) aan het hotel scoorde ruim onder onze verwachtingen. Voor een 4 sterren classificatie moet dit veel beter. VRT televisie is niet te ontvangen op de kamers, wel geluid geen beeld. Dit was spijtig i.v.m. het WK voetbal.

Hotel in zijn geheel viel mee, ontbijt was goed maar ook niet echt super

• Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

wij vinden het hotel van buiten gezien gewoon lelijk. (smaken verschillen)

prima kamers prima ontbijt behulpzaam en vriendelijk personeel prachtige en stille omgeving

viel zwaar tegen voor de prijs
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

onderhoud is matig, deurknop buitenraam hield ik in hand, schimmel in douche, bedlampjes werkten niet, te huren fietsen (daarvoor kwamen we daar!!!) waren te groot en zadel was niet verstelbaar, geen andere fietsen beschikbaar!, bij vertrek maandag, geen receptiepersoneel aanwezig om klachten te bespreken, ontbijt was waarschijnlijk avond daarvoor gemaakt. (kaasplakjes aan randen verkleurd, scrambled eggs zagen eruit als hondenvoer, vliegen op vleeswaren)

locatie

Prachtig hotel, prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De bedden zijn voorzien van waterdichte moltons. Dat slaapt niet: ze ademen niet. Ik kom heel graag nog eens terug, maar dan haal ik wel voor het slapen gaan die plastic molton van het matras...

Fantastisch hotel in een waanzinnige omgeving. Heerlijk tot rust komen.

Leuke overnachting, vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige omgeving

Koffie kan beter

Boeking was verrassing voor mijn partner, extraatjes zijn per mail gevraagd en bevestigd. Tijdens verblijf is alles volgens afspraak geregeld. De volgende dag fietsen gehuurd en een rondje in de prachtige omgeving gedaan.

Geen vier sterren waard
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft de uitstraling van een ziekenhuis en straalt geen gezelligheid en luxe uit. Ook de kamers lijken op ziekenhuiskamers en zijn klinish, sober en kil. De douche en het toilet kunnen niet separaat worden afgesloten door een onhandige glazen schuifwandconstructie. Betaling van de kamer is vooraf, erg ongebruikelijk.

Ontbijt was goed verzorgd. De ligging is prima, goede uitvalsbasis om de Utrechtse Heuvelrug te bezoeken.

verblijf was prima, keus van het ontbijt op zich goed, maar voor een 4 sterrenhotel minimaal.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

de fietsenverhuur. Er was 1 jongen die het druk had met verschillende klanten, banden moest oppompen met pomp die kapot was. daardoor duurde het lang voordat we vetrokken. BIj inlevering van de fietsen was er niemand en was het hok gesloten. Van beide fietsen deden de remmen het niet tot heel slecht, wat ons in gevaarlijke situaties bracht bij de berg af fietsen met twee kleine kindertjes achterop. Zeer teleurstellend en gevaarlijk.

Goed hotel voor een nachtje weg, bos en wandel- en fietsroutes om de hoek.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel rept over duurzaam maar geen idee wat ermee wordt bedoeld en waar ik dat moet merken of wat ik daar aan mee kan doen. Het naastgelegen Bosrestaurant is op zijn best middelmatig, dat geldt ook voor het ontbijt in het hotel.

Fijn en rustig hotel aan de rand van het Amerongse Bos.

Een fantastisch weekend met alle faciliteiten die je je kan wensen.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

HIHI, het weer, maar dat valt niet te regelen.:)

De totale sfeer, ontvangst, kamers, ontbijt, de drankjes aan de bar, prima, het restaurant om de hoek met het mooie terras.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Vervelend
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De overlast. Erg gehorige kamers, deuren die slaan, enorm lawaai doordat het hele pand galmt door de linoleum vloeren, geluid van douchende mensen. Raam kon niet open door zoemende apparaten. Ik slaap 50x per jaar in hotels, en plaats nooit een beoordeling. Maar dit was by far het slechtste hotel wat ik in 10 jaar gehad heb

De omgeving

Heerlijke lokatie dichtbij moutainbike routes van de...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Vervelende geur op de gang, mogelijk nadeel van hoge mate van ecologisch verantwoorde hotelvoering

Heerlijke lokatie dichtbij moutainbike routes van de Utrechtse heuvelrug! Wellness faciliteiten (zij het beperkt) aanwezig en vaak helemaal privé

De informatie op de website van booking.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De informatie op de website van booking.com. Het is prettig om een foto te zien van de kamer die je ook feitelijk boekt/krijgt. Nu had ik het beeld voor ogen van de mooiste kamer (denk ik) en die kwam niet geheel overeen met de kamer die we uiteindelijk hadden.

Het restaurant was gezellig en het eten goed.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Sinds er een nieuwe eigenaar is wordt er op de kwaliteit beknibbeld naar mijn inzicht. Door de aanleg van een "outdoorpark" op het terrein is de locatie ook achteruit gegaan.

Het restaurant was gezellig en het eten goed.

Prima, maar voor deze prijs verwachten we nog meer verwend te worden.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was slecht. Opgestaan met stijve spieren. Viel tegen voor een viersterrenhotel. Personeel in restaurant niet klantgericht.

Mooi uitzicht vanuit de kamer en de ontbijtzaal. Heerlijke douche. Fijn dat er een sauna is.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed bed maar wel laag

Bed, ontbijt en WiFi zijn gewoon goed. Kaner heeft los bad en aparte douche, gelukkig hoef je niet in een bad te douchen.Ruime parking

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heeelijk
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was niet zo luxe maar wel goed. Soms was er iets op maar er stond ook maar 1 persoon die alles moest regelen dus dat is niet te doen.

Prachtige kamer met een mooi bad en douche apart. Goede bedden ook. Erg aardig en behulpzaam personeel ! Ontbijt was goed maar niet erg luxe. Restaurant was erg gezellig en heerlijk gegeten.Leuk dat het een aparte gelegenheid is maar wel naast het hotel!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Vreemde indeling kamer en onlogische schuifdeurconstructie...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Vreemde indeling kamer en onlogische schuifdeurconstructie voor douche en toilet.Slecht te verwarmen kamer, duurde uren om op een acceptabele temperatuur te komen.Geluid gangen door harde vloeren en ontbijtruimte met de uitstraling van een bedrijfskantine.Verkeersgeluid in kamer door slecht sluitende ramen.

Fantastisch rustig en schoon hotel, vriendelijk personeel.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting in kamer is wat heftig, is niet gezellig, hard en kil.

Fijne ruime kamer, heel vriendelijk behulpzaam personeel. Schone kamer, zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Zeer koud en beperkt ontbijt
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer koude kamer met tochtige kozijnen en tralies voor de ramen. Na de thermostaat op 24 a 25 graden bleef de kamer na uren nog altijd zeer koud en gevraagd om extra dekens. Bij een schriftelijke klacht is alles gebagatelliseerd en weg gerelativeerd. Slecht onderhoud met stinkende lekkage in de gang op de tweede verdieping en aan de buitekant losse hout delen. Zeer beperkt ontbijt, een schande voor een vier sterren hotel waar je relatief veel geld voor betaald. PS slechte kwaliteit TV (analoog met veel ruis)

Het bos naast het hotel, heel mooi om te wandelen.

Fijn.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Je hoort helaas de weg toch wel, hoewel er niet heel veel verkeer is, dus valt mee. Je hoort ook heel licht de bovenburen, dus neem kamer op 2e verdieping als je daar gevoelig voor bent. Ik vond het ontbijt beetje karig voor die prijs, nauwelijks groente, alleen beetje komkommer, weinig vers fruit en helaas vieze koffie uit apparaat (met melkpoeder). Dat kan echt beter. Wel voldoende soorten brood/beleg, eieren etc

Prachtige locatie,je loopt zo bos in echt heerlijk, mooie luxe kamers, fijne bedden, duurzaamheid hoog in het vaandel, super goed!

Heerlijk hotel, goede ligging in het groen en sauna De Heuvelrig dichtbij!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet erg uitgebreid. Miste bijvoorbeeld een lekkere jam een brie (er was fair trade jam uit plastic bakjes😏) voor bij de croissant, vers brood en een verse jus.

De kamers waren rustig en het bad achter het bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

goed verblijf in een stille omgeving
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

onthaal had hartelijker gekund, formulieren invullen ondanks online boeking ? douchedeur niet echt proper lampje aan bedkant stuk

lekker diner met fijne bediening in bosrestaurant, lekker ontbijt, comfortabele kamer, BIO-benadering is super! mooie omgeving

de bedden
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

wij hadden geen ontbijt geboekt en vroegen om enkel 1 kop koffie. Die moest betaald worden...jammer want de prijs van de kamer was toch behoorlijk hoog. ERg gehorig en als de een wil douchen en de ander moet naar het toilet staat of zit er eentje in de kou omdat er gebruik wordt gemaakt van een schuifdeur. niet handig.

de bedden

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heerlijk, behalve sauna-ervaring
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Sauna was absoluut onvoldoende warm. Ik vermoed omdat personeel hem te laat had aangezet, ondanks tijdige reservering. Dame vd receptie reageerde niet professioneel. Dit was echt een domper op mijn verblijf.

Bad en kamer

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Modern en comfortabel hotel
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen op- of aanmerkingen.

Het hotel ligt op een heel mooie locatie in het buitengebied. De kamer was ruim, schoon en modern. In het aangrenzende bos kan je fijn wandelen. Het gezellig ingerichte restaurant serveerde een heerlijk bittergarnituurtje bij de open haard. Omdat ons verblijf één nacht betrof, hebben we het Turks stoombad helaas niet kunnen proberen. Een goede reden om snel weer een verblijf te boeken!

Heerlijke uitvalbasis voor mooie wandelingen zo dicht bij het bos.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van de receptie en de lobby vind ik erg kil. Er zou heel wat meer sfeer in kunnen worden gebracht.

Ontbijt was goed. Kamer was goed, modern en praktisch ingericht. Kamer zag er keurig uit.

Ok hotel voor zakenreis
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

iPad past niet in de safe, bed is erg laag, verkeerslawaai, 2persoonskamer is geschikt voor echtpaar niet voor vrienden: bad in de kamer en weinig privacy toilet/douche

Locatie was voor ons belangrijk

• Beoordeeld op: 14 november 2017

mooie locatie, goed restaurant
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

ik kwam in het donker aan en dan is het lastig om te zien waar je moet parkeren; de volgende ochtend bleek ik op een invalidenpaarkeerplaats te staan.

heerlijk tussenuit.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden liever een 2 persoonsbed gehad. De temperatuur van de kamer was een beetje fris ivm het badderen, maar daarentegen was het bad lekker diep. De wc deur kon ook niet dicht blijven om daarna te douchen dus dat luchtte een beetje maar dat was maar even. De sauna ruimte was niet zo gezellig en er waren niet veel relaxstoelen (2) dus niet optimaal hier gebruik van gemaakt.

ontbijt was erg lekker. vooral het brood wat je zelf moest snijden. Ook gezellig bij het haardvuurtje gezeten. het bosrestaurant was gezellig en lekker gegeten!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Redelijk en zeker niet bijzonder goed voor dit segment!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt is eenzijdig als je er één hele week bent; iedere dag hetzelfde. Douche en wc deur is één en dezelfde schuifdeur die de wc slecht afdicht. Er blijft een grote opening en dit geeft weinig privacy. Douche heeft schimmelvorming. Veel plintjes en aftimmerlatjes zijn opgezwollen van het vocht in de hotelkamer maar ook in de sauna. Idem houten plateau waarop de wasbak staat. Het begint vergane glorie te worden. Personeel staat buiten te roken met de achterdeur open waardoor het hele trappenhuis stinkt naar de rook.

In het arrangement zat een diner in het bijbehorende restaurant. Eten was goed!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Waardeloos
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst bleek het restaurant dicht, de bar dicht, wellness dicht, personeel had een personeelsfeestje maar dit was niet aan mij doorgegeven bij de boeking. Verlaten en zonder faciliteiten dus.

Niet veel, was erg slecht geregeld

Aangenaam en ontspannen
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De site van booking.com geeft aan dat het verblijf inclusief het onbijt is. Bij aankomst moesten wij 30,- euro voor het ontbijt betalen. Als het duidelijker was aangegeven hadden we 20,- euro kunnen besparen. Vervolgens waren we niet tevreden over het wat povere en lauwe ontbijt (koude scrumbled eggs)

De locatie, De bedden en het interieur

Ruime kamer met goede faciliteiten, inclusief waterkoker...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Gezien de hoge prijs had de staat van onderhoud wat beter gekund: er zit bijvoorbeeld al enige tijd schimmel op de kitranden onder in de doucheruimte. Ook knalt de glazendouchedeur tegen de muur bij het sluiten.

Ruime kamer met goede faciliteiten, inclusief waterkoker voor koffie en/of thee. De kamer heeft een fijne douche en een regelbare kamertemperatuur. Goed ontbijt met uitgebreide keuze. Attent personeel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel in bos
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Auto staat wat verderop op de parkeerplaats, het regende en dus kwam ik nat bij mijn auto aan met mijn bagage. Dat was even wat minder handig!

Ruime kamer, bed staat achter een muurtje, modern met prachtige ramen die ook open kunnen. Lekker in het bos dus rustige omgeving

De kamer is netjes hoewel de schuigdeur voor toillet en...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is netjes hoewel de schuigdeur voor toillet en douche onhandig is. Personeel aardig maar in restaurant te jonge mensen in bediening het eten wordt daardoor geen beleving, was geen leidinggevende etg slecht!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

We hebben een prettge verblijf gehad,jammer voor een te duur ontbijt.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt voor15 euro bovenop de huur kamer te veel.dan heb je n kamer 100 en ontbijt 30euro. Is voor kwaliteit te duur.

Kamer was prima beetje klein.

De kamer was lekker donker voor het slapen, en het hotel is...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, harde broodjes, weinig keus, voor 15 euro per persoon geen goede verhouding qua prijs en wat je er voor krijgt... Geen personeel in de keuken. De kamer was ook niet zoals op de foto helaas...

De kamer was lekker donker voor het slapen, en het hotel is rustig

Matig hotel raar ingericht en erg duur, geen diner mogelijkheid in het hotel.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Hotel erg minimaal, geen airco, erg warm op de kamer. De kamerinrichting erg ongezellig, geen privacy. Bad in kamer , niet apart erg minimalistisch. Erg stil in hotel, door geen diner mogelijkheid. Of barfaciliteit. Geen balkon. Geen lounge mogelijkheid.

gedetaileerd genoeg ook voor op de fiets
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De welness is het woord welness niet waard. De sauna en stoomcabine zijn standaard maar staan in een bijzonder ongezellige ruimte. Er is totaal geen aandacht besteed aan aankleding of sfeer. Er is geen buitenruimte.

Mooi, goed verzorgd en zeer rustige ligging
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamers waren zeer schoon en goed ingedeeld. Mooi dat er een een het bad en de douche gescheiden van elkaar waren. Informatie op kamer was aanwezig en receptie kon veel vertellen over de omgeving Bedden waren van goede kwaliteit

Mooie rustige omgeving .
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Weinig kastruimte in de kast,en weinig variatie in de bijgerechten bij het diner.Steeds friet en dezelfde salade.

Het ontbijt was lekker maar niet heel uitgebreid.Het personeel was vriendelijk en voor het eerst hadden we degelijke hoofdkussens op het bed.In de meeste hotels zijn de hoofdkussen plat maat dit was bijna zoals thuis.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prachtige locatie, verder okee
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Een nadeel aan de kamer vind ik de 'open' badkamer; een wand met douche en toilet afgesloten met een schuifdeur (één van de twee kan maar dicht, niet beide) en een bad met een muurtje eromheen tegen het hoofdbord van het bed aan. Het ontbijt is in het hotel zelf en vind ik duur voor wat je krijgt. Verder zijn de lobby en ontbijtruimte/bar niet sfeerrijk ingericht.

Het hotel ligt midden in de bossen, echt prachtig. De kamers zijn mooi aangekleed en schoon. Het restaurant (naast het hotel gelegen) is leuk ingericht en het eten is goed. Overall gezien vind ik het hotel okee, niet meer en niet minder. Als je op zoek bent naar rust of een weekendje wilt wandelen, is het een prachtige plek. Als uitvalsbasis zou ik het niet weer kiezen.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

• Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats met grind, Mischien koelkastje op kamer, kamer is wel erg warm en niet heel goed te koelen door houten stellage voor de ramen. En dikke dekbedden niet heel prettig in de zomer.

Heerlijk ruime kamer met bad, wel bijzonder dat er een deur was voor douche en toilet. Prima ontbijt heerlijke broodjes en soorten zoet brood. Vriendelijk personeel, parkeerplaats is met grind, vervelend rijden met auto fiets en koffer met wieltjes. Fijn koffie thee zetten op de kamer en fijn een krant om te lezen.

Schitterende locatie en prima kamer, faciliteiten.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt goed maar iets meer aandacht voor kwaliteit van afbakbroodjes en zorg tot einde tijdstip ontbijt voor voldoende. Is kleine verbetering, voor het overige gewoon prima!

Schitterende locatie en prima kamer, faciliteiten. Mooi buitenterras en restaurant.Prima ontvangst.

Prima voor 1 nacht, zeer net hotel en goed ontbijt
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Moesten bij binnenkomst gaan zoeken naar de receptioniste. Ze legde alles uit alsof ze een bandje afdraaide.

Hele mooie schone kamer met een prima bed. Rustige omgeving

Goed hotel!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer de kitrand vernieuwen en de aanslag van de voegen onderaan verwijderen waardoor de badkamer weer fris oogt. Het open terras van het bosrestaurant aan de overkant vangt heel veel wind; een schutting aanbrengen zal een uitkomst zijn. De grote bomen aftoppen en snoeien zou langer zon opleveren. De receptie bemanning meer achter de receptie inzetten i.p.v. met de headset bezig aan andere klussen. Zij werken hard en zijn vriendelijk maar een lege receptie vind ik geen goede ontvangst.

Super hotel!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Super hotel, vriendelijke ontvangst, heerlijk ontbijt, goede prijs/kwaliteit verhouding/ruime kamer/prima bad/douche/toilet, goede matrassen, goed geslapen hier. Het restaurant bij het hotel is zeker aan te raden. Ook hier vriendelijke bediening, vriendelijk personeel en een heerlijke menukaart om uit te kiezen, zowel lunch als diner.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

kamer was heerlijk, fijn bad én douche en goed ontbijt!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De afzuiging op de kamer gaf best wel wat geluid, dit was storend bij het slapen. Kon niet uitgeschakeld worden. Betrof kamer 202.

kamer was heerlijk, fijn bad én douche en goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Een aanrader voor natuurliefhebbers.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Na 11 uur is er geen gelegenheid om nog een slaapmutsje te nuttigen.

Rustige omgeving met uitstekende wandel en fietsmogelijkheden in de natuur, prima kamer en een goed restaurant.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Fijn en prettig
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het boeken via Booking.com. Ik was in de veronderstelling dat de kamerest inclusief ontbijt was voor de opgegeven prijs. Dit bleek niet zo te zijn. Ontbijt apart af gerekend. Deze vind ik stevig aan de prijs.

Ruim ontbijt. Kamer compact maar compleet.

Een geweldig weekend gehad
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was een beetje hard.

heerlijke rustig en kleinschalig hotel, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Mooie omgeving met heel veel mogelijkheden voor recreatie.

prima voor een nachtje,.. maar wij waren best teleurgesteld
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was anders dan op de foto te zien was via booking. Niks luxe (ja het bad was fijn groot) kamervloer was vies. plastic bekertjes, oploskoffie, vieze muggen op de kamer, wcpot die nog vies was. Zachte bedden, dunne zachte kussens. Bij ontbijt kon je zo gaan zitten, kwam niemand naar ons toe om te vragen naar ons kamernummer of iets.

Aardig personeel. Goede ligging en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Om als tussenstop even een hotel te pakken prima, maar weinig sfeer, geen vakantie aanrader
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De foto's zagen er mooier uit dan ter plekke aangetroffen. De vloer was vies, bad had veel "weer" plekjes(zwart) het bed was verschrikkelijk zacht en schoof uit elkaar. Er was niemand in de bar, personeel kwam met tegenzin een biertje tappen en een drankje inschenken, was volgens zeggen al klaar met zijn dienst. Sfeervol kan ik dit hotel niet noemen.

De omgeving. Ontbijt was rekening gehouden met Glutenvrij dieet wat super belangrijk is als coeliakie patiënt.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijk verblijf!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt had iets uitgebreider gekund. Het was prima, maar wel vrij standaard.

Heerlijke kamer (gratis upgrade naar de suite gekregen) met een lekker bed, bad op de kamer en lekker rustig.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Lekker ontbijt, propere kamers en heel vriendelijk onthaal!
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De wellness. Stoombad functioneerde niet en personeel kon niet helpen.....de sauna emmer was leeg en de kleine relaxruimte was niet gezellig gemaakt. Kaarsjes brandden niet, niet gezellig warm, douche afvoer beetje verstopt. (Water liep niet degelijk weg); dus tegenvaller. De vermelding aanwezigheid wellness was nochans vr ons de reden om dit hotel te boeken ipv ander. Reden bezoek: internationaal voetbaltornooi dus wellness nadien aangeraden vr recuperatie....😕😕😕 reactie hotel bij uitchecken: das spijtig...We zullen er eens naar kijken..... --->niet het antwoord waarop je wacht....

Lekker ontbijt, propere kamers en heel vriendelijk onthaal!

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Mooi, origineel, soms onpraktisch.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Origineel is niet altijd praktisch. Overlast binnen de kamer (toilet heeft slechts een beperkte schuifdeur) en harde loopgeluiden vanuit de gang.

De originele inrichting.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Kille binnenkom
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Receptie, met betonvloer? Lift staat slecht ingesteld Als je in nacht naar de wc moet, dan moet je het licht aan doen, nadeel het is dan zo licht in de slaapafdeling. Zilvervisjes in de kamer Weinig te doen , dooie bedoening, vooral in d avond , de bar

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

We hebben het als gezin erg fijn gehad, even weg. Heerlijk
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant was wel een klein stukje lopen maar jammer dat dit niet binnen hotel was. S avonds was niet duidelijk waar we drinken konden krijgen Personeel vonden wij niet optimaal vriendelijk. (Tijdens diner en bij receptie. )

Een heerlijke ruime kamer

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Ik ga zeker terug boeken als ik daar in de buurt moet zijn.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Op booking.com staan de uren van het ontbijt niet bij en in het weekend kan er pas om 8 uur ontbeten worden wat voor mij veel te laat was.

Netter kamers. Ik had 2 honden bij en daar werd spontaan rekening mee gehouden en ik mocht in de grootste beschikbare kamer zodat de honden voldoende plek hadden.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk. Koffie moesten we zelf maken, ik had het meer service gevonden als dat wel werd bereid door bediening. Verder top hotel, heerlijke bedden en heerlijk bad in de kamer.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

• Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

- onduidelijkheid over communicatie inchecktijd waardoor we 's avonds laat voor een gesloten deur stonden en uiteindelijk niet al te vriendelijk werden ontvangen - ligt naast de snelweg maar de route vanaf de snelweg is erg lang, dus niet te gebruiken als snelle overnachting op doorreis. (Om te recreëren wel een mooie locatie).

Leuke kamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Een ontspannen verblijf in mooie natuur
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Iets van een kastje of plank in de badkamer waar de toilettas op gezet kan worden, vind het niet fris dit op de grond te zetten. Ook de handdoeken lagen op rand bad, bij douchen zouden die nat worden, maar er was nergens plek ze wel neer te leggen.

Dat de hond mee kon, we heerlijk in de omgeving konden wandelen en dat er, superlief, soyamelk- en yoghurt voor ons gehaald was voor het ontbijt (één van ons is veganist).

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

4,5
    Tegenvaller
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij konden snachts niet het hotel in, de betreffende medewerker gedroeg zich zeer onprofessioneel en ronduit onbeschoft. De berlichting in de kamer is slecht, je kunt je niet eens fatsoenlijk opmaken. Daarnaast klopt het aantal km tov Echteld niet. De werkelijke afstand op de weg dient te worden weergegeven. De medewerkster aan de balie was wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heerlijke plek om te wandelen, kamer en wellness vielen wat tegen.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer zag er niet zo verzorgd uit (misschien een likje verf en de douche was niet zo zuiver). Ik had het ruimer verwacht. Wellness viel een beetje tegen.

Het bad op de kamer was heerlijk, ontbijt was heerlijk en prachtige ligging zo direct bij het bos. We hebben heerlijk gewandeld! En met de poes werd erg vriendelijk omgegaan, ze hielden er rekening mee met schoonmaken. Later uitchecken was geen probleem en dat was wel erg fijn want zo konden we nog lekker even wandelen en daarna genieten van een heerlijk bad. Personeel was erg vriendelijk, soms moest je wel even wachten totdat iemand je kon helpen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

we gaan niet terug
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

CV werkte niet en werd niet hersteld na herhaaldelijk aangeven; geen privacy in de kamer wegens beperkte afsluiting douche/toilet; slechte beoordeling is 'verdwenen'; deurslot maakte veel lawaai telkens er een deur op de gang open ging: aparte matrassen en dekbedden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

ontbijt en kamers waren goed.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

de uitstraling van het bad, de kit randen, e.d. mogen wel een opfris beurtje krijgen.

ontbijt en kamers waren goed. vriendelijk personeel. verder te kort geweest voor een goede indruk

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Onze kamer was nog niet klaar, maar ons werd een drankje...
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

onze kamer was pal boven de ingang van het hotel dus niet erg rustig. We hadden nochtans een rustige kamer gevraagd.

Onze kamer was nog niet klaar, maar ons werd een drankje aangeboden tijdens het wachten dus netjes opgelost.

Een van de betere verlof dagen
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting aan lavabo was te weinig We hadden om elec. fietsen gevraagd maar geen antwoord gekregen. Toch doen jullie dat . We hebben ze bij uw verhuurder dan zelf weest op halen Een van de betere

Het ontbijt was verzorgd en heerlijk.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Mooi hotel met goed ontbijt en faciliteiten.
    • Luxe Kamer met 2 Aparte Bedden

Het toilet en de douche is voorzien van 1 schuifdeur waardoor 1 van beiden openstaat en niet volledig afsluit.

Een goed ontbijt en mooie kamer met diep bad.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampshire Boshotel - Overberg