Beoordelingen over Boshotel - Vlodrop, Roermond 4-sterren

Boslaan 1, 6063 NN Vlodrop, Nederland

#2 van de 2 hotels in Vlodrop

Goede ligging en prima ontbijt

Dat men speciaal had gebeld dat er vanaf nu maar 1 hond op de kamer mocht. Heb dan mijn hond thuis moeten achterlaten zodat die van mijn moeder meekon, wat een hele organisatie was. Toen wij uitcheckten werden er2 honden aangerekend en zei men dat het wel mocht 2 honden op de kamer. Was daar niet over aan te spreken. Na vele jaren aldaar klant te zijn weeral een grote fout gemaakt. Is nogmaals geweest ivm dieetvoeding en afrekening. Misschien eens samen overleggen wat de regels zijn in het hotel.

Het ontbijt is prima

Prachtige locatie, mooie kamers en vriendelijk personeel!

Persoonlijk vind ik de luchkaart wat aan de prijzige kant. Verder niets te klagen!

Prachtige locatie, mooie kamers en vriendelijk personeel! We hebbe een overnachting geboekt omdat we in de buurt gingen river raften. De omgeving vonden wij zo mooi dat we de volgende dag fietsen hebben gehuurd en zijn gaan fietsen in de prachtige buurt! Onwijs genoten van ons weekend.

Mooie omgeving, verouderd hotel.

Kamer was niet mooi, ouderwets en enigszins vervallen, dat was erg jammer.

Vooral de omgeving was erg mooi, groen en rustig. Ontzettend van kunnen genieten door een lange wandeling door het bos.

Nooit meer!

Bij afrekenen meer betalen dan op reservering van booking.com? Fooitje voor het personeel? Komt al niet goed over,(gewoon betaald wat booking reservering aangegeven had) Dan kom je in een kamer waar gerookt is? Reactie receptie : Ze hebben geen rookvrije kamers? Andere kamer gekregen ,prima En dan komt s middags iemand (wild vreemde) je kamer binnen???????(veronderstel dat je er niet was?) Slecht Wat ze alleen kunnen zeggen is sorry Maar voor ons zeker geen 2de keer

Zeer ontspannen

Niks gezien wat niet beviel

De ligging midden in het bos tezamen met de sauna en het zwembad binnen, zorgen ervoor dat je ontspannen het hotel weer verlaat

Prima verblijf middenin het bos.

Ontbijt vond ik matig.

Fijne plek om te logeren, locatie midden in het bos. Prima kamers en restaurant. Ontbijt vond ik matig, maar voldoen. Lieve mensen die er werken, zowel aan receptie als in horeca. Alles bij elkaar een prima hotel.

Jaarlijks gaan wij eens voor een weekend naar het Boshotel.

Nu waren er veel Duitse gezinnen met kinderen. Blijkbaar werd aan de kinderen niet uitgelegd: de gangen van een hotel...zijn geen speelgangen. De vaders vonden ook dat ze moesten "opvallend" voetballen ...juist voor de vensters op het gelijkvloers. Na melding bij receptie.... en terechtwijzing door personeel, 👍, keerde de rust weer!!

Jaarlijks gaan wij eens voor een weekend naar het Boshotel....Steeds prima verzorgd!.

Prachtige locatie, super vriendelijk personeel en honden...
    • Suite

Het water van het zwembad was te koud en het ontbijt mocht meer verse producten bevatten.

Prachtige locatie, super vriendelijk personeel en honden zijn zeer welkom!

Prima dagen ghad.

Douchen staand in een bad is voor mensen op leeftijd (60+) niet gemakkelijk, zelfs vanwege uitglijden gevaarlijk. heb liever een aparte douche beschikbaar.

de gastvrijheid was geweldig, ontbijt goed, eten in restaurant ook goed. Prachtige omgeving.

De omgeving was prachtig.

Dat er heel veel honden waren erg veel geblaf.

De omgeving was prachtig. Jammer dat wij 1.5 uur op ons eten moesten wachten. Eten was wel lekker. Personeel zeer vriendelijk.

Super relaxerend.

De wellness bleek gesloten te zijn op maandag. Dat wisten wij niet. De toegangsdeur nabij onze kamer ging op slot vanaf 23u.

Onze hondjes mochten mee op een eerste klas kamer. De locatie is fenomenaal: midden een natuurpark, stiltegebied, doodlopende straat.

Heerlijk verblijf gehad!!

Kwamen op de slaapkamer veel zwarte haren tegen, die niet van ons waren.

De fitness was super proffesioneel en erg behulpzaam. Ook zwembad was mooi en ruim!

Te duur voor wat het is.

Het ontbijt was minder. De zachtgekookte eitjes waren koud en er was geen verse kaas zoals een stukje brie of Hollandse kazen. Alle beleg kwam uit pakjes. Men ruimde ook niets af waardoor vuil bord van de granen bleef staan en er geen plaats meer was voor het bord voor brood

De kamer was ruim. Het personeel was super vriendelijk .

Geslaagd

ontbijt, zeer rumoerige 'zaal' niks gezelligs... komen geen enkele keer de gebruikte borden afruimen, wij zaten met 6 aan een ronde tafel, ook enige plaats waar er met 6 kon gezeten worden... kleine tafel. en het gemis van vers voedsel... toen wij een eitje wilden waren die gewoon steenkoud... kan niet voor deze prijs.

super personeel... kamers ruim, en netjes. ontbijt viel echt tegen, niet tegenstaande het buffet constant werd aangevuld hebben wij toch echt verse broodjes gemist, een stukje verse kaas... voor deze prijs zou dat er toch mogen zijn... broodjes waren van die afbakbroodjes, is niks mis mee, maar past niet bij het hotel... :-)

Mooi hotel voor tussendoor.
    • Suite

De grootte van het hotel, waardoor we toch een beetje een massa-gevoel kregen.

Mooie ruime suite met zicht op de 'Roode Beek' en midden in de bossen gelegen. Hotel met veel faciliteiten. Goed en uitgebreid ontbijt.

We hebben genoten en komen zeker terug.

Niks, het weer was heerlijk en het gezelschap top! We

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een hotel in de bossen, een toplocatie !

een aanrader!

vonden het spijtig dat er overal tapijt lag omdat er ook honden toegelaten zijn.

uitzicht op bos,heel rustig en heel vriendelijk personeel ,ook het eten was top!

Acceptabel voor 1 nacht

Het ontbijt was matig voor een 4 ster restaurant.kamer vrij klein. Leek op een zolderkamer waardoor er geen luxe gevoe. zwembad erg klein.

Het personeel was erg vriendelijk. We mochten een uur later uitchecken.

Prijs/kwaliteit OK

Net zoals ieder ander hotel in Nederland, wordt ook hier afbakbrood geserveerd tijdens het ontbijt. Jammer. Er gaat toch niets boven brood van de bakker......

Heel erg fijn, had veel langer willen blijven!
    • Suite

Het eten was matig, voor een dure prijs.

Kamer top, personeel ook heel goed. Prijs van het eten te hoog, voor het aanbod!!!!! Maar het ontbijt geweldig. Omgeving super voor mens en hond! En dan het zwembad met alles erop en aan....heerlijk!

Een echt verwen weekend.

Zowel tijdens de ontvangst, verblijf, en vertrek werden we door gans het personeelsteam zeer vriendelijk geholpen. Receptie, wellness, beauty, restaurant, enz. alles was super !

top, we hebben genoten

het toilet bleef doorlopen en de kraan van het bad was lek

het was een mooi totaalplaatje. goeie kamer mooi zwembad/sauna goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Fijn hotel, restaurant niet geweldig, supervriendelijk personeel

We waren niet zo tevreden over het restaurant. Het is behoorlijk prijzig voor de kwaliteit van het eten. Het is zogenaamde haute cuisine, dus kleine porties en prachtig opgediend, maar vooral vrijdag smaakte het nergens naar, dat gold voor alle drie de gangen, voor- hoofd- en nagerecht. Zaterdag was dat iets beter, mogelijk een andere kok ? Maar de prijs/kwaliteitverhouding was helemaal zoek. Als het geen carnaval was geweest, waren we zaterdag ergens anders gaan eten. Personeel is geweldig vriendelijk.

Het ontbijt was heerlijk, alleen zondag zat het hotel behoorlijk vol en konden ze alles niet goed aangevuld houden. De kamer was niet groot, maar wel netjes en comfortabel. De kluis werkte niet, maar dat werd direct na melding bij de receptie gerepareerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk, ze laten je echt welkom voelen. Het zwembad is ook niet groot, maar wel netjes schoon. Het bos aan de overkant is geweldig, jammer dat je maar 1 hond mee mag nemen, anders kwamen we hier beslist vaker.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het hotel ligt prachtig in het bos.

De kwaliteit van het eten in het restaurant viel erg tegen. Mijn vegetarische gerechten waren beide erg zout.

Het hotel ligt prachtig in het bos. Verder is het zwembad met sauna en bubbelbad heerlijk.

Heerlijk relaxed !

Dat je in het bad moet douchen vond ik een minpunt

De ligging van het hotel. Heerlijk rustig en de faciliteiten die het hotel biedt : sauna, zwembad, fitness. Daarnaast meerdere gezellige zithoeken in de brasserie. Je kunt er heerlijk eten, een kop koffie drinken met overheerlijke vlaai, maar ook een lekker wijntje drinken.

Rustig vriendelijk hotel , waar je echt kunt ontspannen

De schoonmaak van de kamers, veel stof en de vloerbedekking is echt verouderd.

Het ontbijt is eenvoudig. Er zouden meer streekproducten gebruikt kunnen worden en de yoghurt in afgesloten potjes, het oogt zeer onhygiënisch als het in open potten staat. De kamers zijn ruim en voorzien van alles wat nodig is

Personeel is echt geweldig.
    • Suite

Het was warm in het hotel zelf, ook restaurant. Maar dat was dan ook het enige minpunt, verder alles perfect.

Personeel is echt geweldig. Supervriendelijk en behulpzaam. Allemaal.

Kwamen echt ontspannen weer thuis.

Kan dat echt niet bedenken.

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel ook de nachtdienst. Huisdier vriendelijk hotel. Lekker ontbijt en een smaakvolle keuken. Top omgeving waar we lekker hebben kunnen wandelen met de hond.

Leuk hotel, maar mag eens opgefrist worden! Ontbijt en restaurant zeer goed

Het interieur mag eens opgefrist worden. Ook de verlichting kon beter, zelfs met alle lichten aan was het nog erg donker op de kamer.

Leuk hotel voor een weekendje weg. Roermond is dichtbij. Het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Het eten in het restaurant is overheerlijk! Mooi zwembad en sauna.

Op saunaervaring na.... Super!!!

Sauna/welness: tijdens ons bezoek was er geen toezicht en zaten er 2 jonge mannen in badkleding met mobieltjes die zich niet stoorden aan de saunaregels.....wij vonden dit echt heel storend. We hebben ze zelf aangesproken maar daar werd niet begripvol op gereageerd!! Echt heel jammer!!

Heerlijke gerechten in het restaurant!!!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

te duur voor die prijs, gelukkig maakt de vriendelijkheid van het personeel veel goed.
    • Suite

vast tapijt in de kamer vuil en zeer dringend aan vervanging toe, daardoor hygiëne stuk minder. meubilair in de kamer veroudert en niet verzorgt (5 verschillende 'soorten' meubels in 1 ruimte) - TV veel te klein volgens afstand tussen bed en TV - verwarming laat ook de wensen over, op zekere momenten zelfs zeer koud in de kamer en vooral gemeenschappelijke ruimtes.

avondeten super in het restaurant van het hotel - grootte van de kamer, zeer ruim - rustig gelegen - ontbijt goed, niet super - badkamer (met bubbelbad) zeer goed

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Ontspannen twee dagen met veel shoppen.

- Bij aankomst werd aan de receptie niets van ons gecontroleerd. Naam doorgegeven en we kregen een sleutel. - eten in het restaurant kan beter. - voornamelijk Duitsers.

Mooie omgeving, midden in het bos. Iedereen was erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Badkamer was niet echt schoon, meubels waren oud

Locatie is geweldig, rustig midden in een bos, dichtbij de grens met Duitsland, veel eetgelegenheden. Leuk voor kinderen met binnenzwembad en binnen speelruimte.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Heerlijk weekend tot rust komen in de natuur
    • Suite

Wij hadden een tafel gereserveerd in de brasserie omdat we niet te formeel wilden eten. De sfeer in de brasserie is alleen wel echt stukken minder, dus we wilden toch liever in het restaurant eten. Het restaurant is veel gezelliger aangekleed. Alles was echter gereserveerd dus dat werd lastig. Een zeer klantvriendelijke medewerkster van de bediening heeft alles op alles gezet om ons toch een plekje in het restaurant te bezorgen waar we genoten hebben van een heerlijk 3 gangen diner. Topservice! Maar dus zeker een tip: reserveer in het restaurant!

Een heerlijk hotel als je er echt even tussenuit wilt. Verscholen in de bossen, stilte, wellness, een luxe bed en een restaurant met heerlijk eten zodat je de deur niet meer uit hoeft. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een heerlijk weekendje uitpluggen.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Jammer voor 270,00 verblijf . Prijs is echt te hoog

Koud !!

Kamer prima alleen we hadden het steenkoud de verwarming deed het niet . Bij vertrek werd er enkel gezegd wat vervelend maar geen compensatie en dat voor een kamer van €150 . Restaurant was ook niet behaaglijk we hadden het koud bij ons diner . Jammer . Personeel was aardig maar had er iets mee moeten doen. zwembad etc perfect!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Ontbijt was supper kamers netjes

Sauna whirlpool was te koud En ik vind dat je in badkleding alles zou moeten kunnen bezoeken en niet dat je nog exstra voor een sauna moet bijbetalen je betaald al voor je badjas en dan moet je weer betalen voor sauna beetje jammer als gast maak je toch al geld op in het restaurant voor eten en savonds voor een borreltje en niet te vergeten voor je kamer. Vond het beetje karig jammer

Ontbijt was supper kamers netjes

Tevreden

Kamer 209 oude toilet Niet meer schoon te krijgen vermoed ik Kleine verandering aanpassen in de aankleding van eetzaal (Schilderijen van beertjes en poezen 😱)

De ligging en de mogelijkheden in het hotel en omgeving

Dé plek voor een relaxweekend!!

De bedden zijn heerlijk, het ontbijt s'morgens is goed, lekker vers brood, yoghurt, fruit, cereals, roerei(iets te droog), bacon. Aardige staf: ontbijt tot 10 uur en zondag tot 10:30 Door de locatie in het bos, is het heel rustig en stil. Wandelen vanuit het hotel goed mogelijk. Sauna faciliteit is klein.

mooi hotel in een prachtige omgeving.

het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. de kamers waren netjes en schoon. de ligging in het bos is prachtig en aan te bevelen.

Prima hotel voor enkele dagen.

Onze kamer was goed, maar lag direct naast een van de ingangen. Met name zakelijke groepen zorgen "s-morgens vroeg vanaf 06.00 uur voor overlast. Luidruchtig praten en met rolkoffers naar de auto's. Een volgende keer een kamer aan de achterzijde.

prima ontbijt, vriendelijk personeel

Mooi hotel in een prachtige omgeving zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten.

Dat de badkamer geen aparte douch heeft, douchen in het bad. Hoge instap.

Het ontbijt was prima. De kamer was goed en werd iedere dag keurig schoongemaakt

Een leuke en ontspannende Vierdaagse!!!

Het is een heel goed hotel op een prachtige locatie met vriendelijk personeel en goede bediening. De kamer was netjes en het ontbijt uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar als we terug in de regio zijn.

Vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt

Hygiëne in de badkamer: veel hoekjes met schimmel en roest aan de kraan. Ook hoekjes op de kamer mogen wel iets beter schoongemaakt worden

Vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt

Aangenaam verblijf.

Het restaurant was vol en de brasserie was weinig aanlokkelijk. Weinig keuze op de kaart.

De ontvangst, het ontbijt, de kamer en het zwembad en de omgeving.

Een prima verblijf, zetten we bij de top 3.

Als ik toch iets moet noemen, dan zouden de rokers (buiten uiteraard) niet zo dicht bij de ingang moeten staan. De rook waait, zeker als het regent en de rokers onder het afdak gaan staan, makkelijk naar binnen.

De service van het personeel

mooie omgeving voor fietstochten

de keuken van het restaurant was ronduit slecht: relatief duur, niet zoals beschreven op de kaart en bereid met minimale ingrediënten

mooie omgeving, fijn zwembad

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Relaxed

Omgevingstemperatuur van het zwembad was al een sauna op zich! Iets te warm naar onze smaak.

Prachtige bosrijke omgeving, groot terras, super gezellige brasserie met uitermate vriendelijke en persoonlijke benadering door het personeel!

Leuk hotel op een top locatie
    • Suite

Er stonden twee stoeltjes op het balkon die aan elkaar vast zaten. Ik wil graag in de zon en mijn man niet, dat is dan lastig. Ons is niet van te voren verteld is dat de jacuzzi het niet deed. Om er pas achter te komen als je al in bad zit is jammer.

Voor 1 nacht de suite gehuurd als verrassing voor mijn man. De kamer is groot met een kingsize bed, die goed ligt. De wc is apart van de douche wat erg fijn is. Helaas was het bubbelbad stuk, waar ik toch deze kamer voor geboekt had. Dit is uiteraard niet gelijk verholpen maar het is voor ons keurig opgelost en als het goed is worden de jacuzzi's eerdaags vervangen en dan is dit een geweldige kamer. Wat ik ook wel miste was een pen en papier, iets wat je wel zou verwachten in een 4* hotel. De spa is niet heel groot maar wel ontzettend lekker als je een lange wandeling gemaakt hebt in de prachtige omgeving waarin dit hotel zich bevindt. Het personeel is vriendelijk en in het restaurant kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. Ook het ontbijt was goed en verzorgd. Alles werd vlot bijgevuld, wij hebben niet mis gegrepen. Het is geen goedkoop hotel maar zeker de moeite waard.

Heerlijk geslapen en prima ontbeten. Een goede start om nooit meer terug te komen.

Ik oordeel "matig" vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. Ik meen dat het hotel in de **** -categorie valt vanwege de faciliteiten. Maar ik heb geen behoefte aan een zwembad en een sauna. Wel heb ik behoefte aan een balkon met een goed uitzicht. Helaas geen balkon en helaas wel uitzicht op het dak (ter grootte van een half voetbalveld) van de begane grond. In de verte zag je de bosrand. Dat voor een prijs van € 150,- vond ik bedroevend. Mijn vriendin heeft het anders beleefd; zij had wel zin om te zwemmen....

Ruime nette kamer met een goede badkamer. Keurig afgewerkt.

Het waren heel lekkere broodjes bij het ontbijt!

Ik hou niet zo van tapijt in de kamer.

Het waren heel lekkere broodjes bij het ontbijt! Ik heb ervan genoten, niet super uitgebreid maar meer als genoeg! Restaurant is zeker ok en het personeel is heel vriendelijk!

Dicht bij bos en fietspaden naar Roermond en Maas

De eerste kamer die ons werd toegewezen had voor ons (zonder huisdier) een hinderlijke geur van een hond; wij kregen zonder problemen een andere kamer toegewezen. Misschien moet het hotel steeds dezelfde kamers verhuren aan mensen die met hun hond reizen?

zwembad en sauna

Mooi hotel, rustig gelegen in het bos

Geen aanmerkingen

Ook al was mijn verblijf van korte duur, het Boshotel stelde niet teleur. Laat het ietwat gedateerde uiterlijk van het gebouw je niet misleiden, want van binnen is het een zeer net hotel. Het personeel vond ik zeer vriendelijk en het ontbijt was heerlijk. De koffie ook trouwens! De kamer die ik had was hartstikke netjes en de schone badkamer was voorzien van zowel bad als douche. De kamer was ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. In de aankleding komt de ligging van het hotel (bijna midden in het bos) terug, met groene accenten. Al met al een ideaal hotel als uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de Meinweg!

Heerlijk!!

Niks!

Het licht in de gang was kapot, we kregen een gratis upgrade naar de super mooie suite. We waren vergeten om de kaartjes voor de volgende dag uit te printen en het was geen probleem om die nog even voor ons uit te printen. Ook een heerlijk ontbijt op de kamer!

Een heerlijk ontspannen tijd in een rustige omgeving met vriendelijke mensen.

De kamers waren prima en schoon. Hotel staat in de bossen, heerlijke omgeving, veel te doen in de buurt. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Prima faciliteiten zoals zwembad, wellness en sportruimte.

Rustig en comfortabel hotel midden in de natuur.

Kastruimte en eten restaurant

Rust, comfort, omgeving en het oudere personeel was erg gezellig om mee te praten. Ook de jongere medewerkers waren professioneel en klantvriendelijk.

Middenin het bos

Kamer enige jaren geleden gerenoveerd. Weinig licht, donker kleurgebruik ook. Badkamer had ook wel geupdated mogen worden. Heel slecht licht in de badkamer, make-up aanbrengen bijna onmogelijk

Prima ontbijt. Goede bedden.

Mooi rustige omgeving. Geweldig gezellige gelegen hotel.midden in het bos.. Prima!!!

Niets. Restaurant heeft rekening gehouden met dieet van mijn 80 jarige moeder.

Zeer verzorgd ontbijt. Hond vriendelijk hotel. Meteen aan het bos.

Verassend hotel op uitstekende locatie.

Een z.g.n. Wellness hotel met zwembad, sauna en nog veel meer midden in de bossen van National Park de Meinweg. Kamer en sanitair zijn prima, voldoende groot en zeer schoon. Ontbijt is zeer uitgebreid en ook dineren is mogelijk in het smaakvolle restaurant. Zoekt u een iets uitgebreidere kaar ga dan naar het nabij gelegen restaurant "De Hoeskamer" aan het eind van de toegangsweg. Duitsland is letterlijk op loopafstand en Het gezellige Roermond is een half uurtje rijden. Prima locatie voor wandelen, ontspannen of een shopping toer in de outlet van Roermond.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

ga er zeker nog logeren

op de kamer is er een waterkoker voorzien maar was al een tijdje niet meer gereinigd en zat vol kalk

keuze genoeg van onbijt , leuk is ook het zwembad en streek rond hotel super om te fietsen en wandelen

Zalig hotel met uitgebreide faciliteiten

Er mogen honden in het restaurant en in de kamers. Hebben we niet veel last van gehad, maar is wel wat minder hygiënisch.

Uitstekend hotel, prachtig gelegen, vriendelijke medewerkers, royale kamer. Zeer complete fitness ruimte, prima zwembad. Zeker een aanrader!

Slapen was goed en het ontbijt was prima.

Slapen was goed en het ontbijt was prima. Het is er ontzettend hondvriendelijk. Houdt er wel rekening mee dat de hond niet in de ontbijtzaal mag. Het wandelen met de hond in de omgeving is geweldig!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Boshotel Vlodrop - goeie keuze!
    • Suite

Jammer dat de beauty behandelingen niet beschikbaar waren; ze zijn nl gesloten op maandag.

De kamer was groot, als vermeld. Er was een groot balkon met een mooi uitzicht op het bos. Aparte douche en bubbelbad in de badkamer. Fijn bed. We waren erg tevreden. Het ontbijt was ook prima. Er was een zwembad, sauna, stoombad en jacuzzi.

Heerlijk uitgerust op een geweldige locatie!

De wc mag wat schoner, rook soms wat onhygiënisch. Stofzuigen had ook wel (meer)gemogen (we waren er 5 dagen).

Douche was super en bad ook! Lekker ontbijt en de ligging is perfect in het bos!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

goed hotel voor wie de natuur kan bewonderen

de receptioniste wist niet dat er een knooppunt van de wandelroutes vlakbij het hotel was !!!

de omgeving, het is er heerlijk om te wandelen (of fietsen)

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Voldoende

Kamers beter stofzuigen, waren nogal stoffig. Bestek glazen niet schoon genoeg. Geen magnetron aanwezig in een 4 sterren hotel voor als je iets later op de avond/nacht wilt warmen.

Natuur in de omgeving en de rust

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

aangenaam vertoeven midden in de natuur en zeker een aanrader

Goed ontbijt, niet super uitgebreid maar alles was voorhanden en er werd voldoende bijgevuld. Bed was goed, kamer ruim, aparte toilet en badkamer is super pluspunt!

Een rustige locatie in het bos . Vriendelijke personeel. Een aanrader .

Ontbijt zou wel iets beter kunnen zoals vers geperst fruitsap, vers gebakken eieren,......

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over alles. Kamers zijn groot en goed ingericht, meubilair en badkamer wat gedateerd. Een mooie rustige locatie in het bos niet ver van de snelwegen Mooi spa, zwembad, fitness , fietsenverhuur Restaurant goed

• Beoordeeld op: 7 april 2017

aagenaam verblijf en rustig. vriendelijk personeel.
    • Suite

de sauna was niet warm. de inrichting van de kamer was naar de donkere kant.

het was een lekker ontbijt. de kamer bood de mogelijkheden die we vroegen.

Het ontbijt en diner was lekker en erg vriendelijk personeel.

De kamer vond ik erg klein en het bad was ondiep. Roermond vobden wij gewoon niet leuk maar daar an het hotel niks aan doen!

Het ontbijt en diner was lekker en erg vriendelijk personeel.

Prachtige locatie in het bos, met fijne wellness faciliteiten
    • Suite

De uitstraling kan beter: Meubilair vond ik wat gedateerd, chloorvlek in het tapijt bij de entree is ook jammer.

We hebben voor een suite gekozen. Heerlijke ruimte, prachtig uitzicht vanaf het balkon. Fijne kamer. De wellness was ook heel fijn.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeer matig

Roomservice ontbijt op kamer viel zwaar tegen geen bestek koffie moeten we met sticks zelf maar maken avondeten zeer pover 4 keer dit hotel geboekt maar nu de laatste keer

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heerlijke dagen gehad

is altijd fijn om daar weer terug te komen. het ontbijt blijft top en je word goed geholpen. en er zijn genoeg dingen in de omgeving te doen wat u kan lezen bij de receptie in de informatie boekjes.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

weekendje weg met partner, onthaasten

de hygiëne in de kamer was ondermaats en het personeel was meestal niet klantgericht.

het ontbijt was heerlijk en de keuken ( restaurant) zeer verzorgd

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

We hadden een uitstekend maar helaas te kort verblijf gehad in het Boshotel.

De te korte tijd, aangezien we er waren vanwege een begrafenis. Had graag van de zwem en andere aangename faciliteiten gebruik willen maken.

Vriendelijk ontvangst. Mooie schone kamer, Prima bed. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Het was ijskoud op de kamer toen we aankwamen (om 18.00u) Er lagen geen extra dekens. Hebben we uiteindelijk wel gekregen na telefoontje naar receptie. Geen prullenbak op de kamer en geen kofferrek aanwezig. Ontbijt was prima maar niks bijzonders en niet echt 4 sterren waard. Kamers zijn gedateerd en hotel ook. Mag wel een wat frissere en jongere uitstraling krijgen (ook al ligt het aan het bos)