Beoordelingen over Botel 3-sterren

NDSM-Pier 3, Amsterdam Noord, 1033 RG Amsterdam, Nederland

#305 van de 410 hotels in Amsterdam

voor herhaling vatbaar

NIKS

AANRADER geen klachten en behulpzame personeel omgeving: rustig en voldoende drink/eetgeledigheden GRATIS naar centrum (om de half uur) met veerboot is SUPER geweldig= 14 minuutjes varen

Prachtige locatie maar veel te duur!

Extreem kleine badkamer. Zo klein hebben we ze nog nooit gezien! Zelfs in hartje New York grotere douche... Ontbijt was helemaal een lachertje! En dat voor die prijs?! Ik vind het eigenlijk schandalig! De prijs en 3 sterren zit hem dan vermoedelijk alleen in de locatie.

Locatie was fantastisch en het personeel heel vriendelijk maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Prima verblijf met 2 tieners.

Een kleine opmerking maar die geldt voor heel Amsterdam het Engels werd als voertaal gebruikt. Bij het inchecken had de hostess moeite om Nederlands te verstaan. Maar op de tram werden de mededelingen ook alleen in het Engels gedaan het zal dus een Amsterdamse gewoonte zijn!

De kamers waren perfect. Genoeg plaats zeker voor een boot kajuit. Het ontbijt was ruim voldoende en gevarieerd.

uitstekend

verbinding van centraal station naar de ferry en naar de botel zijn uitstekend. Ontbijt, bedden, en de hele sfeer was erg goed. De badkamer/Toilet wat krap voor oudere dikkere mensen maar wel schoon, maar dit lijkt me ook normaal je zit op een boot.

Doelmatig verblijf voor een gunstige prijs.

Ontbijt is sober, maar wel inbegrepen in de prijs.

Prima overnachtingsplek voor een paar dagen Amsterdam ontdekken. Sober maar doelmatig, aan de "overkant" van het IJ, in een kwartiertje bij CS met de gratis veerpont. Relatief goedkoop parkeren in de omgeving van het hotel.

Prima hotel, prima prijs.

Ik had aangegeven op de 2 geboekte kamers tweepersoonsbedden te willen. Helaas kwamen we erachter dat we twee eenpersoonsbedden hadden gekregen. Bij de receptie zeiden ze dat je alleen een voorkeur doorgeeft en dat dit niet altijd ingewilligd kan worden. Na meerdere malen sorry hebben we het er dus maar meegedaan. Wel jammer!

Lekker uitgebreid ontbijt. Leuk om op een boot te slapen.

Ok

Minpuntje is dat ik met mijn vriend in een kamer met twee eenpersoonsbedden moest slapen. Nochtans had ik bij de boeking een kamer met dubbelbed gevraagd maar dit bleek niet meer beschikbaar te zijn.

Over het algemeen tevreden over botel. Op 2 minuten wandelafstand van botel (over de ferry) is er een eethuisje waar je lekker kan ontbijten. Dit ontbijt is heel lekker en goedkoper dan het ontbijt in botel.

Prima om te overnachten voor een goeie prijs.

Badkamer is erg klein, voor lange mensen niet ideaal. Gehorig.

Locatie is ideaal, dichtbij pond die je naar Centraal station brengt. Goedkope parking dichtbij.

Leuk

We hadden een aangenaam verblijf in Botel. Vriendelijk personeel. Eenvoudige kamers, maar goed. Het ontbijt was zeer eenvoudig. Mooie ligging aan het water.

Zeer basic!

Het ontbijt was echt basic: geen vers fruit, geen croissanterie, geen roerei, één soort ham en één soort kaas, ... Er was geen haardroger voorzien. (Die kon wel aan de receptie verkregen worden mits waarborg van 10 euro.) De badkamer was super krap.

De kamers waren proper.

Unieke locatie, goed verblijf.

De 2 eenpersoonsbedden. Ik was met mijn partner, dus dat viel tegen.

Het botel is uniek. Leuk om er te slapen. Ook met het pontje er naartoe was heel leuk. We komen graag eens terug.

Leuke ervaring

Heel basic ontbijt (maar dat wisten we door de vorige reviews) Badkamer stond onder water na het douchen

Leuk concept (slapen op een boot) Gratis overzetboot naar het centrum (om het half uur)

Goed voor locatie meer niet.

Prijs was schandalig duur voor een 1 nacht ! We verbleven hier met pasen waar ze handig op in spelen en de prijs verdubbelen van wat er op de boot geschreven was. Het ontbijt trok op ni veel en personeel was onvriendelijk.

De locatie is top voor evenementen ! Met de overzetboot ben je heel gemakkelijk in het centrum

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt een mededeling dat het niet gewenst is om eten te verspillen. Want er ging behoorlijk veel de vuilnis in. Mensen pakken maar raak.en er was genoeg, personeel liep af en aan om alles bij te vullen. Een aandachtspunt.

Sober maar netjes en schoon. Weinig tot geen geluidsoverlast. Heerlijk ontbijt ruimschoots keus. Van harte aanbevolen!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Volledig geslaagd voor het geld

Dat het laatste pontje van CS A'dam naar deze locatie maar toto 23.45 uur ging, terwijl we dachten dat dat 24/7 was. We konden wel met een andere pont, maar moesten toen nog driekwartier lopen.

De prijs-kwaliteitsverhouding, last minute voor 38 euro (zonder ontbijt)

Prima overnachten voor een kort verblijf.

Jammer dat we een kamer aan de walkant hadden. Had me verheugd op het uitzicht. De muziek in de bar stond vrij luid. Dit is niet voor iedereen gezellig.

Rustige kamer, einde gang 2e verdieping.schoon en warm tijdens de extreme koude dagen afgelopen week (eind feb 2018).

Het was extreem koud die dag en daar was -tegen verwachting...

Het was extreem koud die dag en daar was -tegen verwachting in- niks van te merken op de boot! Ik vind het iedere keer weer leuk om er te overnachten!

Niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt. Teveel volk met als gevolg lange wachttijden. Niet zoveel keuze voor 12,95 Euro per persoon. Badkamer was klein, van het op het toilet kan je steunen op de lavabo. Tv wilde eerst niet spelen. Moesten de stekker uit het stopcontact halen om de tv af te leggen.

De boot ernaast waar je kon gaan eten viel goed mee. Lekker eten, mooi kader en vriendelijke ober. Gratis pendeldienst per boot naar het Station.

Grote tegenvaller, als je het oude Botel gewend bent.

al 50 60 keer Botel gehad. Maar sinds de verbouwing was dit de eerste keer. Het is een grote tegenvaller geworden. Vooral het ontbijt, is zeer slecht.15 min in de rij voor koffie. ham, kaas muesli, yoghurt. koude eieren, spek was altijd op en dan worstjes. Buffetindeling waardeloos. Ook de gezelligheid van de oude bar is verdwenen.

De vriendelijkheid van het oude personeel. Die weten nog hoe ze met gasten moeten omgaan.

Prijs/kwaliteit is dit zeker oké, goed voor één nacht.

Ontbijt: jammer dat er geen fruit aanwezig was Bij het inchecken is er niet gemeld wanneer het ontbijt plaats vond Zeer kleine douche

Prijs/kwaliteit is dit zeker ok

We gaan hier zeker nog een keer slapen!

De kamer is klein en de badkamer ook, maar dat was zoals verwacht.

De locatie is origineel, je ziet de zwanen voor je raam voorbij zwemmen. Het bed was prima en het ontbijt was simpel maar vers. Het tochtje met de veerboot naar Centraal Station is hardstikke leuk. Een aanrader is om te gaan eten tegenover het Botel, bij Bar&Food Pollux. Heerlijke sate en niet duur!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Voor 1 nacht was het prima

Kleine douche en erg gehorig..buren waren luidruchtig tot 3.30 was net of ze op onze kamer zaten ipv een kamer verder

De kamer was schoon bedden waren prima

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Slechtste hotel ooit!

Zeer onvriendelijke receptie. Niet kunnen slapen door geluid van de verwarming, daaraan werd niets gedaan. Ontbijt bestaat uit droog brood, ham en kaas. Nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Simpel, oud en klein. Niet aan te raden voor de Nederlandse toerist.

Oud en simpel ingerichte kamers, kleine badkamer en kleine kamer, geen comfort, geen lekker bedden. Electra is slecht en tv heeft maar ene paar zenders. Voor mij nooit meer. Voor toeristen misschien wel leuk en goedkoop, maar voor "Nederlandse"standaard is het gewoon slecht.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Voldeed aan de verwachtingen, alles was netjes

Geen mogelijkheid om de 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar te schuiven. Je kon iedereen langs horen lopen door de dunne vloeren en muren.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam. Ontbijt was netjes verzorgd. Pas in de ontbijtzaal had ik door dat we op het water zaten (merk je vooral bij het drinken inschenken)

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Was erg gezellig

Kamers erg gehorig en het ontbijt matig. Werd ook niet snel bijgevuld vond ik dat was jammer.

Dat het goed geregeld was om met het pontje over te gaan naar de stad. Wel een mooie locatie handig voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Met het pontje naar centraal is goed te doen.

Het ontbijt was erg karig, de scrambled eggs was vrijwel direct op. De kamer is wel een beetje klein. Het heeft een 'echt' engels ontbijt dus met worstjes, witte bonen etc.

Met het pontje naar centraal is goed te doen. Let op de tijden anders sta je zo een kwartier minimaal te wachten.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

tevreden

aangegeven dat we rond 12 en 1 uur aankwamen alleen waren de kamers nog niet klaar terwijl je dat als verzoek kon aangeven. Ontbijt was erg druk je kon nergens zitten of normaal bij..

goede kamers, erg tevreden.|

Het verblijf was prettig en de service was goed.

Jammer was het defecte bedleeslampje en het toegangskaartje welke op de 2 avonden dienst weigerde. Het werd wel direct opgelost. Daarnaast zou een (gratis) parkeergelegenheid de service kunnen completeren.

De locatie (naast de pont) en daarmee buiten de drukte van de binnenstad. Daarnaast was de kamer dik in orde, het ontbijt goed verzorgd en werden we door het personeel prima geholpen. In totaliteit waren we prettig verrast.

Prima kamer, prachtige plek, simpel maar comfortabel

Veel typische toeristen, maar dat was ook wel te verwachten met zo'n prijs.

Als voormalig inwoner van Amsterdam was ik een nachtje terug en sliepen wij in het Botel, omdat ik er zo vaak langsgevaren was richting NDSM. Het is er zo romantisch als je het zelf maakt! Een simpele kamer en een simpel ontbijt, maar een heerlijke locatie midden op het IJ, waar je heel makkelijk naartoe gaat met de pond. Het uitzicht over de stad is prachtig en er zijn veel leuke restaurantjes op vaar afstand (bv Blaauwhooft, westerdok).

FANTASTISCH

Niets viel ons tegen.

Als ex zeeman was het leuk om op een boot te logeren. Zeer mooie en cleane kamers. Ontbijt was super. Zeer goeie ligging en zeer gemakkelijk om met de naastgelegen overzetboot recht in het centrum aan te komen. Personeel was zeer vriendelijk en zeer gedienstig. We komen ZEKER terug!!!

Bezoek Amsterdam (musea, winkelen, etc)

Ontbijt is matig georganiseerd (dit is de 3e keer)! Men zou eerder moeten beginnen met het aanvullen van etenswaren en niet als het op is. 1 dubbele broodrooster is aanwezig (ook nog een enkele/trage), misschien handig om een 2e dubbele broodrooster te plaatsen om wachten zo kort mogelijk te houden.

Prima verblijf voor 1 à 2 nachten met een goed ontbijt en een goede prijs.

De badkamer was erg klein en geen goede verluchting. Wij hadden dit botel geboekt om parking te hebben, maar deze was betalend wat niet vermeld stond.

Het ontbijt was heel goed, verse broodjes en goed sinaasappelsap. Voldoende keus.

Was zoals we verwacht hadden,we wisten hoe groot de kamer was,en de douche zeer klein.

Badkamer is mini,moeilijk voor oudere personen.

Ontbijt heel goed.de kamers een beetje klein maar schoon.Het is een hotel voor jonge mensen en gezien de prijzen van de hotels in Amsterdam heel goedkoop.Makkelijk te bereiken vanaf het centraal station.

A smellly room with a view

De chloor lucht in de kamer sloeg op onze adem. De douche lekte en de temperatuur van het water was slecht te regelen en werd uit zichzelf erg heet. Verschillende tv zenders deden het niet. Begroeting van de baliemedewerkers in de avond viel me tegen.

Uitzicht

De chauffeur van de nacht shuttlebus van buiksloter vond het...

De chauffeur van de nacht shuttlebus van buiksloter vond het nodig nog voordat de veer had aangelegd er vantussen te gaan, resultaat om 5 uur smorgens een uur staan wachten in de kou

• Beoordeeld op: 7 december 2017

prima voor paar dagen. A.dam

parkeren is duur . ontbijt weinig keus . was eerder beter .

Ik hadden nu een hut 1 verdieping lager, en precies onder ontbijt ruimte . was wat rumoeriger. parkeren was lerg duur . laatste keer nog gratis op braakliggend stuk land. nu 2x 24 kaart gehaald , en goed plannen . voor als je de hele dag weggaat . camera auto rijdt rond. Verder prima gratus pond naar centraal. 12 min varen

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Locatie is met een gratis veerboot te bereiken.

Geen afwisseling in het ontbijt.

locatie. Goed te bereiken. Ontbijt is goed maar wel steeds hetzelfde. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en er werden elke dag schone handdoeken neergelegd. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Makkelijk te bereiken

Vervelend personeel, erg onvriendelijk, moesten ons legitimeren maar niks bij ons, ze wilden ons bijna weg laten gaan grrr... Kleine kamer aan de kade erg gehorig

Makkelijk te bereiken

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Verder alles na wens

Geen verse Harde bolletjes

Mijn ontbijt bestond uit 2 bruine bollen met ham en kaas,plakjes gekookte ei ,mosterd en ketchup, 2 cappuccino, glas jus d orange Hmmmmm

• Beoordeeld op: 7 november 2017

ok
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eieren bij het ontbijt waren te droog en pasten niet bij het "Inglish breakfast" hadden beter roereieren geweest...

goede ontvangst en vriendelijk personeel

Erg leuk om op schip te slapen.
    • BB Aanbieding Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1.De bedden waren smal, zaten vast en gescheiden door soortement nachtkastje...dus konden we niet aaneen schuiven( wel logisch voor een voormalig cruiseschip) dus dat sliep wat minder comfortabel. 2. De douche was heerlijk qua kracht maar gaf een onregelmatige temperatuur. Dat is vervelend als er ineens een straal koud water komt maar met ineens erg heet water is het een beetje gevaarlijk.

De plek was prachtig, Mooi uitzicht: Wel in a'dam maar niet in de drukte. Ik hou van no-nonsense hotels, fijne bedden goede douche lekker ontbijt.. dat was dit. Geen overdreven luxe. Was fijn!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed en gezellig maar niet voor herhaling vatbaar tenzij het opgeknapt wordt.

Het is duidelijk dat de tijd heeft stil gestaan op de Botel. Een heropfrissing van interieur en kamers is aan de orde. De properheid maakte wel veel goed.

Het ontbijt was uitstekend. Voldoende keuze zonder overdaad. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Comfortabel en bijzonder.

Het bed is ietsje hard en het is mogelijk om jouw hoofd te stoten vanwege een plank boven het bed dus dan maar geslapen in een andere richting.

Bijzonder dat we in een kamer van een boot hebben geslapen. Receptie heeft goede informatie. Het ontbijt buffet is uitgebreid en heerlijk, koffie is ook goed. Er is een bar en snoepautomaat. Mooie kunstachtige omgeving, leuk om te wandelen. Een ander gezicht van Amsterdam. Het hotel is tegenover een bootrestaurant dus ideaal om te eten/borrelen met een mooi uitzicht. Er zijn ook restaurants in de buurt. Gratis pont is vlakbij.

Aanrader!!

De bedden zouden misschien vernieuwd kunnen worden. Of de matrassen Verder was het super. Onze zoon van 10 vond het vet!

Het.ontbijt was super. Gewoon weer eens wat anders op.een.boot slapen. Smorgens de zwanen voorbij je raam zwemmen. Heerlijk. Met de veerboot overvaren in nog geen 15min.sta je op centraal station.top echte aanrader

kan ik iedereen aanbevelen
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van de dames in de waskamer naast mij om 07:00 's-morgens...

ontbijt was prima, kamer brandschoon, voldoende handdoeken etc. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Oké

Al vaker daar een kamer geboekt maar nu was het een kamer met twee aparte bedden uit elkaar en er kon een derde bed uitgezet worden ! Dat was niet de bedoeling en niet fijn ! Navragen maar er was geen andere kamer 😩

Lokatie

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Leuk voor een keer.
    • BB Aanbieding Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was simplistisch, klein. Bed(den) zijn doorgelegen en hard. Ontbijt is zeer matig.

Botel locatie is fantastisch. Er is geen parkeer gelegenheid

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Bijna alles viel tegen. Chagrijnige receptioniste. Hotel is zakelijk niet geschikt. Kamers zijn niet schoon en het ruikt vochtig. Ontbijt was minimaal.

Voor herhaling vatbaar !

Voor ons geen minpunten.

Zeer leuk om op een boot te verblijven en dagelijks met de veerboot naar het centrum van Amsterdam te pendelen. (gratis, 10 min.) De verhouding prijs/kwaliteit is dik in orde : eenvoudige kamers, zeer net en ontbijt inbegrepen. Ook leuk dat je tickets voor musea op de boot kan kopen, dit om lange wachttijden te voorkomen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Superlokatie, rustig maar toch heel dichtbij het centrum.

De badkamer was piepklein. Op de wc zat je met je elleboog tegen de wastafel en aan de andere kant tegen het douchegordijn. Bij t ontbijt hadden van mij nog wel scrambled eggs en croissantjes gemogen.

Het is een superlokatie. Met de veerpont ben je zo in hartje amsterdam. Maar ver genoeg om rustig te kunnen slapen.ook geweldig dat je het water hoort en lichtjes de boot voelt schommelen.

Functioneel, leuke locatie in Noord

Gezien er zo weinig inboedel in stond, was het makkelijk geweest om nog wat meer stof weg te halen.

Stabiel bed, mooi uitzicht op het water en het Ij. Checkin (op zn minst?) tot middernacht.

Verblijf was prima voor deze prijs

De lokatie , was erg achteraf , en op parkeerplaats lag glas van kapotgeslagen autoruit ( toch blij dat onze autoruiten er nog inzaten s"morgens )

De prijs , het verblijf en het ontbijt

Het is een andere setting op de ndsm kade dan in de...

Ik dacht dat het authentiek overnachten op een boot zou zijn, maar er zijn 300 kamers. Het is een druk jongerenhotel waarvan de kamers klein zijn en er van een boot eigenlijk niets meer overblijft. Geen aanrader. Als je de ndsm kade en omgeving wilt bezoeken, kan je gemakkelijk de veerboot gebruiken van en naar het Centraal-station.

Het is een andere setting op de ndsm kade dan in de binnenstad.

Fijne locatie, veerpont vlakbij, regelmatige verbinding naar...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel spreekt alleen Engels, weliswaar met Nederlands accent, maar weigert Nederlands te praten. Kamer zeer basic (beetje ziekenhuisstijl) en badkamer piepklein. Maar je betaalt ook weinig, natuurlijk. Ontbijtbuffet is drummen, staat opgesteld in klein hoekje

Fijne locatie, veerpont vlakbij, regelmatige verbinding naar Centraal Station

Het ontbijt en het personeel waren zeer goed

De kamers zij afgeleefd en er hing een "geurtje" in de kamer ... waarschijnlijk moet de vloerbekleding toch eens vervangen worden.

Het ontbijt en het personeel waren zeer goed

fantastische trip

betalende parking maar de goedkoopste rond Amsterdam

unieke locatie en alles wat men wilt,zoals een compacte kamer met al het nodige comfort en zeer vriendelijke bediening met de nodige uitleg om bijvoorbeeld het veer te nemen of in de late uurtjes het shuttelbusje

Eenvoudig en functioneel

De receptioniste. Omdat het een goedkoop hotel is hoef je niet ook nog te snauwen. Aardigheid is gratis en zou alles beter maken.

De eenvoudigheid. Geen opsmuk. Geen overtolligheid

te hoge prijs voor zulk een kleine kajuit

Kamer en douche zij zeer klein. Er was maar een klein raampje, de kamer (kajuit) was moeilijk te verluchten en daardoor een zeer snel erg warm op de kamer.

Rustige omgeving, ver weg van de drukte van de stad

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Beter dan verwacht ...

Voor wie het eenvoudige ontbijt niet in de prijs inbegrepen heeft , lijkt het mij wat te duur . Niet geschikt voor mensen die luxe verwachten .

Wij hadden net voor vertrek nog heel wat negatieve reacties gelezen over dit verblijf en wisten niet goed meer wat we nu echt mochten verwachten . Het viel uiteindelijk allemaal goed mee . Onze kamer en die van onze zoon was eenvoudig ,de badkamer was best klein maar ... net zoals de kamer perfect proper en je hebt alles wat je nodig hebt . Je slaapt tenslotte op een boot ! Veerboot (gratis) naar de stad ligt zeer dichtbij en je moet nooit lang wachten op de volgende . Het vrij sobere ontbijt was inbegrepen . Vriendelijk en behulpzaam personeel . Onze kamer had zicht op het water en dat beviel zeer goed . Botel is de ideale locatie voor wie Amsterdam ontdekken belangrijker vind dan luxe . Wanneer we nog eens naar Amsterdam willen komen boeken we dit zeker en vast terug .

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

In- en uitchecken ging erg makkelijk en snel.

Via booking.com dacht ik een kamer met een tweepersoonsbed te hebben geboekt, dit bleken twee losse eenpersoonsbedden te zijn. Uiteindelijk hebben we prima geslapen, maar dit was anders dan verwacht. Ook was het aardig warm in de kamer, door het warme weer buiten en gebrek aan airconditioning.

In- en uitchecken ging erg makkelijk en snel. Het is een goede locatie om 's avonds naar terug te komen als je de hele dag in Amsterdam hebt doorgebracht. Een föhn kon los geleend worden bij de receptie, voor een borg van €10, die we achteraf netjes terugkregen.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Aardig en betaalbaar verblijf even buiten centrum van Amsterdam.

Kamer beetje sober, maar wel goed genoeg. Geen airco, was erg warm.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed bereikbaar met gratis pond vanaf Amsterdam Centraal, hoewel je wel erg afhankelijk bent van OV om er te komen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Beschamend

Kamer. Geen A/C in de kamer.30 hraden buiten. Door ramen op te doen kwamen alleen maar muggen binnen. Sober. Geen Nederlandse commerciële zenders. Geen afzuiging douchecel/badkamer. De bijna 60 euro is teveel voor deze kamer.

Keurig eenvoudig verblijf tegen een goede prijs, maar minder geschikt met warm weer

Geen airco. Er werd niet van tevoren gemeld dat er ventilatoren geleend (na betaling van borg) konden worden. Toen wij dit vroegen was alles al vergeven. Met warm weer is zijn de kamers zo heet dat slapen bijna onmogelijk is.

Prijs / Kwaliteit. Eenvoudige maar schone kamers. Prima bed (2 persoons)

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

een super verblijf waarbij we een prachtig uitzicht hadden...

de bedden waren niet zo zacht, en een hele kleine badkamer.

een super verblijf waarbij we een prachtig uitzicht hadden op Amsterdam, met heerlijk ontbijt. Unieke locatie, is net alsof je op een cruise verblijft.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Hotel op superhandige locatie

De inrichting van de kamers is sober, maar alles is er.

Locatie is heel goed. Met gratis veerdienst naar en van Amsterdam CS. Kamer heeft alle faciliteiten en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooi hotel

De badkamer was krap, maar vooral de glazen wand waardoor je overal zichtbaar was als je op het toilet zat.

We zijn ongeboren naar Hotel Arena. Dit is een mooi gebouw.

Bepaalde dingen zijn tegengevallen maar toch een goede plaats om te slapen.. prijs kwaliteit is ok

Ontbijt viel heel erg tegen. Geen probleem dat we naar overkant moesten om te ontbijten maar dat was daar heel druk, heel donker, claustrofobisch, moeten wachten op tafel, plateaus met kaas en salade zijn daar precies opgesmeten. Op foto s van hotel staat fruit en zo maar niet in aanbod. Croissant niet vers.... Eigenlijk zouden ze dit wel moeten meedelen want doordat ik longproblemen heb heb ik problemen met trappen...

Super dat hotel op rustige plaats ligt ... Je komt terug tot rust na een hectische dag in bruisende stad. Gratis veerboot naar centrum super .... parking bij accommodatie heel goedkoop.... propere kamer, goede bedden, lekkere warme douches ... wij komen terug

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Er zat kouwgom op het riggeltje boven de kussens.

Er zat kouwgom op het riggeltje boven de kussens. Wij vroegen het weg te halen en dat werd netjes gedaan maar met bleekmiddel. Niet erg prettig boven je hoofd. En de prijs kwaliteit was zeer slecht.

Voor als je geen hoge verwachtingen hebt en goedkoop wilt overnachten

Het botel is erg oud (maar er worden bepaalde zaken opgeknapt) en de badkamer is erg klein (je kunt er niet met twee personen tegelijk in). Verder waren andere gasten aan boord aan het blowen en daar wordt niets van gezegd door het personeel.

We moesten een nachtje in Amsterdam verblijven en dit hotel was erg goedkoop, dus prima voor één nacht. Ook vaart er een gratis pontje om naar de andere kant van 't IJ te gaan. 's nachts kan dit ook, maar moet je of de bus pakken of een stuk fietsen vanaf het pontje.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Lekker geslapen met mooi uitzicht op het water

Badkamer te klein, hotelkamer beetje vervallen.

Hele leuke locatie op de boot, kamers klein maar wel fijne bedden. Badkamer eigenlijk te klein. Kamers zagen er niet mooi uit maar dat vind ik geen probleem wanneer je er alleen gebruik van maakt om te slapen.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Het viel ons vooral tegen.

Het viel ons vooral tegen. Aparte bedden die ook niet bij elkaar te zetten waren, alles was oud en klein en vreselijke verlichting. Badkamer zo klein dat je er eigenlijk niet in past. Vloerbedekking oud en lelijk. Echt niet meer dan 30,- waard...

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Het parkeren , we hadden geboekt en er werd gezegd dat er...

Het parkeren , we hadden geboekt en er werd gezegd dat er goede parkeer mogelijkheden was, maar niet dat het betaald parkeren was. En we kwamen om 22:00 uur aan en het was allemaal zeer slecht aangegeven en zeer moeilijk gangbaar en donker parkeerterrein.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Mooie locatie. Leuke plek voor een kort verblijf!

- ik vond het ontbijt tegenvallen. Weinig variatie. - badkamer/toilet was erg klein. - dekens waren dun

De locatie is super, aan het water, je hoort 's nachts het water buiten en voelt soms de deining. Goed bereikbaar met het OV!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prima verblijf voor een korte vakantie

Hygiëne: haar in onze drinkbeker, op de vloer, aan de deur. Toilet was niet doorgespoeld: probleem van terugstroming?

Locatie is erg goed, snelle verbinding via het pont naar het Centraal Station. Prijs is prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Botel