Beoordelingen over Hotel Botterweck 3-sterren

Bogaardlaan 4, 6301 CZ Valkenburg, Nederland

#18 van de 52 hotels in Valkenburg

Valkenburg zelf is fantastisch!

Zag er heel anders uit op foto! Kamers waren wel lichtjes vernieuwd. Badkamer verschrikkelijk klein en was oppervlakkig proper, er lag nog haar in het bad, er hing nog douchegel aan de wandtegels en in de lade van het badmeubel lag nog een lege verpakking van mensen voor ons. Er ligt een donkere tapisplain op de vloer wat heel erg onhygiënisch is en vuil oogt en vooral de kamer triest en donker maakt. Op het kleine terasje aan de comfortkamer kon je niet zitten omdat het te vuil was.

Ontbijt was simpel maar redelijk goed!

gaat net voor 21

kamer erg klein. geen prullenbak in de kamer. in de badkamer , vooral in de douche is nergens plaats om je shampoo ed neer te zetten. moet je op de grond zetten, de bar was gesloten,

onbijt prima, erg aardig personeel.

Heerlijk ontspannend

Voor lange mensen is een kamer met een bad niet aan te raden .. ik ben zelf 1,75 en ik kon niet rechtop onder de douch staan. Mijn vriend daar in tegen kon in de badkamer sowieso al niet normaal staan. In de kamer verder hebben we hier geen problemen mee gehad.

Mooie kamer, fijn personeel en geweldig gelegen!

prima verblijf voor korte duur.

Deur van de douch klemde. was bijna niet open te krijgen.

De ligging . Deze was midden in het centrum. Goed ontbijt. Voor korte duur is deze locatie goed. Je kreeg bij uitchecken een leuke attentie mee.

Zeer goed hotel! Perfecte plek en vriendelijk personeel

Helaas geen koelkast op onze kamer. Met 29 graden was dit wel fijn geweest. Rond 4 uur nachts hoor je de laatste jongeren die terug komen van het stappen. Zowel in als buiten het hotel (toevallig dit weekend). Als je hier doorheen kan slapen is het geen enkel probleem!

Perfecte ligging midden in het centrum van Valkenburg. Goed ontbijt en goede parkeer mogelijk heden. Voor €10 per dag heb je een vaste parkeerplek achter slot waar je zelf in en uit kan waneer je wilt. Vriendelijk personeel en mooie kamer (met balkon). Veel restaurantjes en uitgaansmogelijkheden om de hoek.

Een aan te bevelen accomodatie

De bereikbaarheid met de auto, doordat de binnenstad is afgesloten voor auto-verkeer

Een heel goed zeer compleet ontbijt in een stijlvol ingericht restaurant. De kamer is modern ingericht met goede bedden en netjes

Zeer goed en ontzettend dicht bij het centrum
    • Appartement

Ik vond niet tegen vallen heel vriendelijk personeel en prijs kwaliteit was zeer goed

De kamers waren zeer goed en de bedden voortreffelijk, de service en het ontbijt was goed te noemen

Prima hotel in hartje Valkenburg!

Parking in 1ste instantie mislukt. We werden naar een plek gestuurd waar helaas al iemand anders geparkeerd stond. Ter plekke gebeld met receptie die ons naar een andere locatie stuurde waar het wel lukte. Maar wel 30 minuten verspeeld hierdoor. In de doucheruimte misten we een plankje om bv je shampoo of zeep op te zetten, nu moest alles op de douchevloer gezet worden. De deur cd douche klemde heel erg. Na incheck werden we naar 3de verdieping gestuurd, maar de kamer bleek op de 2de. Onnodig tijd en energie verlies. De lift is piepklein en traag.

Lokatie midden in het centrum, heerlijke bedden, vriendelijk personeel.

Mooie locatie op minimale loopafstand van het centrum.

Afvoer van de douche liep niet goed door, na melding hiervan is het dezelfde dag nog opgelost. Door de houten vloeren kan het wat gehorig zijn.

Mooie locatie op minimale loopafstand van het centrum. Nette gerenoveerde comfortkamer. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Het was heel schoon en netjes.

Het was heel schoon en netjes. Elke dag werden de bedden opgemaakt en de handdoeken verschoond. Het ontbijt was ook prima voor elkaar. Er was voldoende variatie. En ook het personeel was supervriendelijk. Het is echt een aanrader. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

super lekker weekend gehad
    • Appartement (2 Volwassenen)

de temperatuur op de bovenste etage ( airco????? )

het Personeel. in eerste instantie had IK de verkeerde kamer geboekt en deze werd keurig netjes om geboekt, naar een hotel kamer. ook bij het verlaten en binnen komen van het hotel , vriendelijk.

Een pareltje van een hotel in Valkenburg!

Geen!

Een van de weinige hotels met moderne kamers en eigen badkamer in Valkenburg (vaak gedateerde kamers met gedeelde badkamers). We hadden een 'standaardkamer', het was klein, maar goed genoeg! Er stond een ventilator voor het geval het te warm wordt in de kamer. Alles in de kamer is schoon en modern. Bed was goed en ontbijt ook goed met ruime keuze aan verse producten. Helaas geen roerbakei met spek en worstjes, maar wel zalm en mousserende wijn. Verder ligt het in het centrum buiten de herrie van cafés. Parkeren is niet voor de deur, maar enkele honderden meters op o.a. Walramplein (gratis dagelijks tussen 20:00 en 11:00). Overdekte betaalde parkeergarages zijn op gelijke afstand ook in de buurt. Bij uitchecken kregen we een leuk presentje met koekjes, fles water, vochtige doekjes voor onderweg. Wauw wat een gebaar! Mijn rapportcijfer voor onderdelen: - Kamer: 8,5 - Hygiëne: 9 - Bed: 8 - Badkamer: 8 - Wifi: 8,5 - Ontbijt: 8 - Vriendelijkheid: 8 - Parkeren: 8 - Ligging: 9

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Niet veel, ze hebben sinds kort een nieuw schoonmaakbedrijf en die waren vergeten de wasbak schoon te maken. Moeten er nog even inkomen, denk ik. Toen we aankwamen was het heel schoon!

Het personeel was behulpzaam en heel vriendelijk. Mooie kamer en lekker ontbijt. Locatie kon niet beter.

De plaats was echt top!

Jammer dat er geen klein koelkastje was of een kluisje. En geen airco, maar wel een ventilator die z’n werk deed!

De plaats was echt top! Uitzicht op het plein en terrasjes waarvandaan je het winkelgebied in liep. En meteen om de hoek liep je een hele gezellige straat in met alleen maar restaurants die stuk voor stuk heel veel sfeer hadden!

Prima apartement qua prijs.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Uitzicht was niet wat ik had verwacht. Douche vloer werd erg nat omdat het douche gordijn niet goed sloot. Er was geen trekker omde vloer droog te maken.

Ontbijt was goed verzorgd. Alles was aanwezig en goed verzorgd. Vloer werd iedere dag netjes droog gemaakt. Er was weinig tot geen omgevingsgeluid, ondanks dat je in het centrum een kamer had.

Prettig verblijf!

kleine dingetjes ; ik miste haken om de handdoeken op te hangen in de badkamer en een prullenbakje in de kamer.

De ligging van het hotel is ideaal!!! Prettige kamer en badkamer, heerlijke douche

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Toplocatie😎

Wij hebben genoten. Alles beviel ons! Het ontbijt was goed. De kamer was goed. De locatie was perfect. Direct om de hoek waren de restaurants/terrassen. Wij keken uit over het marktplein, een en al gezelligheid. Next time...vindt men ons weer in hotel Botterweck 😎.

top om zeker nog is over te doen met de alle kinderen

het ontbijt was goed keuze genoeg koffie was heel heerlijk voor de auto hadden we ons beetje misrekend maar het is opgelost geraakt met dank daarvoor fijn personeel kamers waren heel netjes top voor herhaling

Vriendelijk personeel en goed ontbijt
    • Appartement (2 Volwassenen)

De douche was erg smal, we hebben een paar keer ons hoofd gestoten, en de hele badkamer was nat na het douchen. Verder was het matig schoon.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt

er was een heerlijk ontbijt

op de receptie zat een wat oudere vrouw die echt haar dag niet had en vond dat de kamer's erg laag waren (210cm) en het was er wel klein de badkamer en de kamer zelf

er was een heerlijk ontbijt en de kamers waren echt super schoon

Aangenaam, maar sober.
    • Appartement (2 Volwassenen)

De douche met douche gordijn, dat was wel behelpen.

Het ontbijt was super. De kamer was wel oké, maar de bedden waren erg smal en zacht..Het woongedeelte met bank was wel helemaal prima.

Leuk voor een nachtje of twee.

Het ontbijt was oké, maar ik miste wel nog iets vers, zoals bijvoorbeeld een zelfgebakken taart of quiche, een (pasta)slaatje.. of iets dat wordt bereid tijdens het ontbijt zelf zoals een spiegeleitje, zachtgekookt eitje, pannenkoeken, ...

Zeer propere kamers (wel best klein maar dat was voor ons geen probleem), mooie badkamer, goede bedden. Thee en koffie op de kamer. De locatie is geweldig.

Voor de prijs die we betaald hebben vind ik het ondermaats.
    • Appartement

Het was er heel gehorig. We zaten op een appartement op benedenverdieping, helaas kwamen enkele zatlappen steeds lawaai maken in de straat.Ook de gasten van het appartement boven ons hadden veel lawaai. Er was een aparte slaapkamer voor ons zoontje, alleen was de deur hiervan defect en was nog niet hersteld. De WC-bril zat los en kraakte enorm. Er lagen dode insecten op de vensterbank.

Het ontbijt was goed, er was keuze genoeg.

Half lege shampooflesjes in de douche. Deze waren niet opgeruimd bij de schoonmaak na de vorige gasten. We waren eerder dan we konden inchecken; geen punt dat we wachten we zijn natuurlijk te vroeg. Maar dit gaf chaos bij receptioniste. Op de site staat bij sfeerimpressie foto van een zwembad. In het hotel is geen zwembad.

Ik was daar met mijn zoon voor een weekend zuid Nederland in diverse hotels geweest.
    • Appartement (2 Volwassenen)

De kamer ( appartement) was een omgebouwde studenten kamer het glas in de kozijnen deed me denken aan kippen hokken glas. De receptioniste was erg kort en onvriendelijk type.

De locatie lekker dicht bij centrum

Wel een erg goede locatie om alle bezienswaardigheden op wandelafstand te bereiken.

de appartementen waren vrij basic, badkamer voor 4 personen erg klein en niet zo proper ( radiator vol stof) , alle voorzieningen ( stopcontacten...) waren vrij oud. Parkeervoorziening niet aangepast aan het aantal kamers. 5 dagen op voorhand geen parkeerplaats meer beschikbaar. Parking waarnaar verwezen werd, was ook niet beschikbaar door werken.

ontbijt was goed en verzorgd, werd goed bijgevuld.

fantastisch zonnige dagen met de Amstel Gold race!!!!
    • Grote Tweepersoonskamer

lift te krap, bedden te smal en de prijs die betaald moest worden en de prijs die buiten op een bord stond aangeprijst lagen extreem ver uit elkaar

goed verduisterd en zeer centraal in Valkenburg.

Prima en top locatie. Komen zeker terug
    • Appartement (2 Volwassenen)

Was niet heel erg afgewerkt maar begreep dat appartementen nog gerenoveerd werden. Wij vonden het prima en prima prijs kwaliteit verhouding.

Ruim appartement Goed ontbijt en top locatie

Het ontbijt was heel goed geregeld!

De kamers en badkamer waren niet heel schoon (vooral veel haren). Daarnaast zijn het behoorlijke gehorige slaapkamers waardoor je precies kon volgen waar de buren mee bezig waren.

Het ontbijt was heel goed geregeld! Complimenten daarvoor. Verder was het personeel vriendelijk en behulpzaam. De bedden lagen prima en er was een goede service als het ging om schone handdoeken, etc.

Het was een prettig verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar, dan kiezen we voor het hotel
    • Appartement

Schoonmaak van het keukenblokje, in de afwasbak lagen nog groenteblaadjes van de vorige gast. was niet goed schoon gemaakt Douchebak lag zand in en de wc spoelt maar aan 1 kant door en blijft doorlopen.

dat het midden in het centrum ligt, alles fijn op loopafstand. Lekker ontbijt, lekker bed.

Prachtige locatie, hotel direct bij het centrum, super mooie kamers. Fantastisch personeel en een super uitgebreid ontbijt. Al meerdere keren geweest het is en blijft een goed hotel.

Geweldig verblijf , op een top locatie
    • Appartement (2 Volwassenen)

Kamers van appartement kunnen wel een opknapbeurt gebruiken

Wij hadden de twee persoons appartement. Alles was voor handen , het is alleen niet erg modieus , maar voor ons was het goed Het hotel ligt op een top locatie👍

Heeijk genoten

Iets meer ruimte om kleding op te ruimen voor 2 personen

Lekker ontbijt,vriendelijk personeel,keurig alles schoon Herhaling vatbaar. Mooie ligging en blij met prive parkeer plasts

Een geweldig verblijf.

Wat we wel hebben gemist was dat we geen afzakkertje konden nemen in de hotelbar. Misschien is dat wel mogelijk in het hoogseizoen, maar nu niet. Maar of dat nu echt tegen viel, wil ik ook niet zeggen.

Ontbijt was prima. Sfeer was ook gemoedelijk en gastvrij. Hotel is in het centrum gelegen, dus dicht bij de gezelligheid.

Verder alles uitstekend

Bij parkeren betaald men 10 euro per dag geen probleem,alleen bij aankomst moet je eerst betaald parkeren voor dat men de sleutel krijgt voor het parkeren van de auto. Ik vindt dat je dat parkeergeld terug moet krijgen. Als je 3 dagen boekt vindt ik de prijs voor parkeren redelijk duur 10 euro per dag De 1e dag inchecken om 15.00 uur en de 3e dag voor 11.00 uur uitchecken betaal je wel 10 euro

Hoteleigenares was super vriendelijk.

Hoteleigenares was super vriendelijk. Alles was schoon en stofvrij. Ontbijt was ook lekker en vers. Super verblijf gehad. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Heerlijk en nog niet zo druk. Het Hotel ligt ook rustig maar toch alles op 20 meter afstand.

Kamers niet groot,badkamer klein maar helemaal nieuw. Maar je bent er toch alleen om te slapen dus was prima voor die prijs! Dus tegenvallen deed het zeker niet!

Het ontbijt was prima, alles vers en constant bijgevuld. Van alles voldoende en genoeg keus. En alles keurig opgeruimd en schoon maar het was dan ook wel rustig! Zou de volgende keer zeker weer dit Hotel kiezen.

Redelijk verblijf. Tegen een redelijke prijs. Op een top locatie.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Keukenkastjes misschien vernieuwen. Kwam een muffe lucht uit. Gaat ook in het servies zitten. Matig schoongemaakt. Zachte bedden (moet je van houden).

Ligging vh hotel en de appartementjes was perfect.

Heerlijk hotel op een top locatie!
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het douche gordijn! Alles werd nat, een douche cabine was beter geweest! Heerlijk ontbijt, we miste alleen roerei met spek!

Heerlijk ruime appartement, Met balkon.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Lokatie in hartje centrum, alle horeca naast de deur.

Te kleine kamer en ontbijtbuffet was toereikend maar niet uitgebreid.

Lokatie in hartje centrum, alle horeca naast de deur. Vriendelijke dame achter de receptie. Wat toebehoren meegekregen voor de terugreis.

Goed maar niet bijzonder

Ze kunnen hier niks aan doen maar de kamer is heel laag. iemand die langer is dan 1.85 past niet onder de douche.

Vriendelijk personeel. De kamers zijn niet bijzonder maar wel netjes.

redelijk
    • Appartement (2 Volwassenen)

het appartement was behoorlijk gedateerd enkele slechte plekjes in de douche die afgesloten was met een douchgordijn, wat zeker een nadeel is. Bedden staan los vanelkaar en schuiven makkelijk uit elkaar Ontbijt vonden wij matig en moest bovendien bijgeboekt worden a 11,50 pp

rustige appartementen bovendien ook schoon

Prijs te hoog tegenover aangeboden kwaliteit
    • Grote Tweepersoonskamer

Rioolgeur op de kamer. Bed dat schuin afrolde naar rechts. Twee aparte matrassen en twee aparte dekbedden.

Ontbijt lekker, wel weinig met één koffiemachine.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel maar daar is ook alles...
    • Appartement

Schimmel in de woonkamer, alcoholische drank en vieze vaatdoekjes in de keuken van de vorige logees, wasbak en wc die niet doorspoelen, veel nachtlawaai van de buren, losliggend balkon met een afbrokkelend balkom boven je hoofd, kapotte schutting met uitstekende spijkers, enz. teveel om op te noemen. Totaal niet geschikt als de aangegeven familiekamer!

Goed ontbijt en vriendelijk personeel maar daar is ook alles mee gezegd

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Fijn ondanks de tekortkomingen
    • Appartement (2 Volwassenen)

Moeilijke trap naar appartement. Was niet goed aangegeven in de beschrijving. Ongemakkelijke klim naar de tweede verdieping voor mijn moeder elke keer. Ook voor mij met al onze bagage. Er was een grote vochtvlek tegen de muur. De douche was heel erg klein en met een onhandig douchegordijn. het was bijna onmogelijk om te douchen zonder een waterpark te maken van de hele badkamer. Het hele appartement zag er op de foto’s veel beter uit dan in werkelijkheid.

Ontbijt was heel lekker met fruit, granen, verschillende soorten brood en beleg, koffie, thee etc. Voldoende en lekker. Ligging nabij de centrale straat met restaurantjes etc.

Betere locaties beschikbaar in Valkenburg
    • Appartement (2 Volwassenen)

Fotos komen niet overeen met dit zeer verouderd appartement. Roost/schimmelvlekken op muur en oude kleine badkamer. Viel erg tegen. Wel goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed hotel, maar vanwege "de lift" en de "nooduitgang" zullen wij de volgende keer een ander hotel k

Lift defect. We moesten met zware koffer 2 trappen op, waarvan 1 een kleine wenteltrap. Kamer was in oude gedeelte aan het einde van de gang. Naast onze deur was een nooduitgang. Dit was echter geen nooduitgang, maar een dichte deur, waarschijnlijk naar een kamer die niet meer in gebruik was.

Vriendelijke ontvangst. Netjes en schoon. Prima bedden. Prima ontbijt. Vlakbij centrum met veel restauranrs.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

ontbijt was heel goed

de lift die niet werkte en de trappen zijn wel wat gevaarlijk zeker voor oudere mensen . het ontbijt is wel wat laat pas om 9 uur

ontbijt was heel goed

Ideale ligging, vrij prijzig voor vrij kleine kamer

Vrij kleine en lage kamer, in verhouding duur voor wat je krijgt. Door de houten vloeren is het mega gehorig.

Ideaal midden in het centrum Schoon en netjes Ruime ontbijt keuze

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

TOP
    • Appartement (2 Volwassenen)

Niet erg duidelijk bij boeken dat het niet om een hotelkamer ging maar een appartement. Achteraf wel heel tevreden mee.

Wij hadden een appartement. Super mooie grote ruimte. Bedden waren naar mijn smaak wat te zacht, maar dat is persoonlijk. Uitzicht op de geul.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel in binnenstad met vriendelijke bediening.
    • Appartement (2 Volwassenen)

De ligging van hotel is prima , midden in centrum maar toch rustig. De kamers waren schoon en gerenoveerd. Zag er goed uit. Het ontbijt was boven verwachting. .

Het ontbijt was super en de kamer ook. Bijna niets om aan te merken was het niet zo dat we de hele nacht wakker hebben gelegen vanwege de enorme warme kamer. Ik denk zeker 27*. Wij zullen hier niet meer terug komen. Erg jammer.

Het ontbijt was super en de kamer ook.

Samen met mijn vriend verbleef ik 2 nachten in hotel...

Samen met mijn vriend verbleef ik 2 nachten in hotel Botterweck. We waren aangenaam verast door onze zeer moderne kamer en de heerlijke bedden. Het personeel was vriendelijk en hebben genoten van de mooie omgeving. Botterweck hotel bedankt!

Goed en correct
    • Grote Tweepersoonskamer

De lift is erg verouderd. Die zou echt heel snel gerenoveerd moeten worden. De gang naar de hotelkamers idem. Jammer dat er geen gebakken ei of roerei besteld mag worden. Het personeel is zakelijk correct. Maar een beetje oprechte vriendelijkheid zou het algehele contact met de gasten heel wat gezelliger maken. Het feit, dat de receptioniste blijft zitten bij aankomst, is storend. Zo'n "hoogteverschil" voelt niet goed.

De kamer is qua afmeting en comfort prima. En het ontbijt is goed verzorgd.

Heerlijk weekend gehad in Valkenburg

Kamers zijn vrij gehorig, van buiten hoor je niet veel, maar van je buren in het hotel helaas wel. De standaard kamers zijn best klein.

Mooie schone kamers. Goed ontbijt, werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

schone kamers

Zeer verouderde en lawaaierige lift. Jammer, dat er geen 24 uurs balipersoneel aanwezig was.

schone kamers Vriendelijk personeel Uitgebreid ontbijt Ligging

Leuk gemoedelijk Hotel op een geweldige locatie.
    • Appartement

Wij hadden een appartement omdat de hotelkamers vol waren, deze viel tegen ten opzichte van de prijs, ze waren sterk verouderd en zeker aan renovatie toe.

De ligging is mooi direct in het centrum tegenover de VVV, Ontbijt was uitgebreid en lekker.

Badkamer is vrij klein , weinig persoonlijk contact na het inchecken

Het ontbijtbuffet was goed, regelmatig aangevuld. Ontvangst was hartelijk, kamer dadelijk vrij.

Leuk dorp,genoeg te beleven en lekker om te gaan eten keus genoeg.

Badkamer zeer klein niet geschikt voor mensen boven de 1m85

Omgeving direct bij alles bij.Vriendelijk personeel.Zeer proper.Valkenburg is zeker mooi om te bezichtigen voor ieder is er iets te doen.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Sfeervol en gezellig op een top locatie!

Doordat wij de enige gasten waren, was de bar 's avonds dicht. We hadden graag dan een flesje water en de mogelijkheid tot een kopje thee gehad. Nu kregen we de volgende dag een tasje met onder andere water mee, die hadden we liever op de kamer. En liever vooraf melden dat parkeren nog eens € 10,- extra is en niet bij de prijs in zit.

De kamers zien er als nieuw uit. Hel erg sfeervol en vooral schoon. De douch is heerlijk en een leuke locatie! Je stapt de deur uit en je zit midden in het 'centrum'.

We vonden de mensen in het hotel ontzettend vriendelijk en...
    • Appartement (2 Volwassenen)

Wij hadden in het Botterweck een appartement geboekt. De badkamer was heel onhandig ingedeeld. Je staat onder een schuine wand te douchen. Dus echt rechtop staan kan niet goed. (Ik ben 1,68!) Zodra je een beetje van de wand opschuift, om jezelf meer ruimte te geven sta je tegen het douchegordijn geplakt. Wat ik persoonlijk niet erg hygiënisch vind. Het gordijn kun je niet opschuiven want dan hangt het uit de totaal niet diepe douchebak. Waardoor al het water via je douchegordijn de badkamer in loopt. We zouden in een appartement zitten met aparte slaapkamer. De “slaapkamer” was niet in gebruik die was dus leeg. En de “woonkamer” bestond dus uit 2 stoelen een tv en 2 bedden. Nu hebben wij eigenlijk betaald voor een appartement terwijl we een hotelkamer hadden. Het laatste minpunt was dat er op de wanden schimmel zat. Niet heel hygiënisch.

We vonden de mensen in het hotel ontzettend vriendelijk en de ligging in het centrum was perfect. Vlakbij alle restaurants en bars. Heel gezellige

Goede nette schone kamer. Top locatie.

Parkeerplek was niet direct bij het hotel. Maar op 5 min loopafstand dus prina te doen.

Goede nette schone kamer. Top locatie. Ook erg leuk om te combineren met een dagje maastricht. Vriendelijk personeel. En een nette prijs.

AANGENAAM VERBLIJF GEHAD

wij sliepen a de straatkant, gezien het nogal warm was in de kamer, even het raam geopend maar dat was geen optie gezien de uitgaande jeugd :) maar dit zou me niet tegenhouden terug te komen!

De ontbijtruimte is uitermate gezellig - kerstsfeer was subliem - kamers klein maar enorm netjes Het ontbijt was ook uitgebreid en lekker vers!

Herleef je studententijd.
    • Appartement (2 Volwassenen)

De douche lekte langs het douche gordijn, waardoor de vloer vd badkamer volledig nat was na het douchen. En er zat schimmel bij de ramen. Bedden waren erg zacht (moet je van houden). Snachts veel lawaai van buiten. (vrijdag nacht)

Simpel ruim appartement. Locatie was top en ontbijt was goed.

Het ontbijt was perfect.
    • Grote Tweepersoonskamer

De badkamer was heel erg netjes, maar de douche was veel te laag. We konden allebei niet staand douchen.

Het ontbijt was perfect. Voldoende keus. Heel vriendelijk personeel.

Daar gaan we zeker nog terug
    • Appartement

De 1ste dag van ons verblijf kinderen die constant de trap op en af liepen en veel lawaai maakten. Misschien ergens een pictogram hangen om de aandacht hierop te vestigen.

Het uitstekend ontbijt en het ruime appartement

Een fijn hotel en mooie omgeving

Parkeren in de omgeving is duur. Een dagkaart kost al snel €10,-. Dus als je er een paar dagen bent tikt dat aardig door.

De ligging van het hotel is super. De kamer was erg netjes en het ontbijt was heel uitgebreid.

Kon veel beter
    • Appartement

De berichtgeving over de appartementen, de staat waarin ze verkeren viel tegen. Die is totaal anders dan de hotelkamers. De wc hing los en kraakte als je erop ging zitten. Verder was er een waterkoker en Senseo aanwezig maar geen theezakjes of koffiepads om de apparaten te kunnen gebruiken. Met oud&nieuw liggen de prijzen natuurlijk altijd hoger voor overnachtingen. Maar nu was de prijs/kwaliteit echt heel erg uit verhouding!

de locatie en het ontbijt waren prima

Voor herhaling vatbaar.

De kamers waren uitstekend met heerlijke bedden, en het ontbijt was ook perfect. De ligging van het hotel is ideaal, centraal dus alles binnen loopafstand. Personeel zeer vriendelijk.

Ontbijt had wat beter gekund, grepen steeds naast de eitjes...

Ontbijt had wat beter gekund, grepen steeds naast de eitjes terwijl we tot half elf konden ontbijten en steeds om 10 uur gingen. Dan moeten er naar mijn inziens nog steeds eitjes liggen.

Een koffie/thee apparaat op de kamer was fijn geweest.

Locatie van het hotel is top. Schone kamers, zeer vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt.

Helaas niet wat we er van verwacht hadden,tip: maak de appartementen gezellig!
    • Appartement

De staat van het appartement. Toe aan een flinke update. Ververkalkte waterkoker, kapotte salontafel (beiden vervangen tijdens ons verblijf). Losse deurklink. Geen sfeer op kamer. 1 schilderijtje maar verder kale sombere muren. Aantal jaar geleden in een hotelkamer gezeten van hetzelfde hotel, deze kamer was wel sfeervol ingericht, maar de appartementen lijken er ‘maar bij te horen’.

Ontbijt en ligging was goed. Badkamer voldeed goed

Ligging is perfect.
    • Appartement (2 Volwassenen)

Anderhalfuur moeten wachten voordat we onze kamer in mochten ivm vertraging van de schoonmaakploeg. Geen beloofde lift maar alleen een trap. Matrassen bed zeer slecht.

Ligging is perfect. Gezellig appertement. Ontbijt simpel maar wel goed.

top, zeker voor herhaling vatbaar

communicatie tussen de diverse diensten/shiften/booking-mogelijkheden is voor verbetering vatbaar

zeer mooie , verzorgde kamers , hygiëne verdient een 11/10 , centraal gelegen in centrum zonder geluidsoverlast van het bruisende Valkenburg, aan voetgangersweg maar makkelijk bereikbaar vanaf de privé-parking

Wij waren er met de kerst, dus alles was in kerstsferen. Al met al , het waren gezellige dagen.

Er is ons niets tegen gevallen.

Het ontbijt was een heerlijk uitgebreid buffetontbijt. Bedden sliepen heerlijk, mede omdat het een autovrije wijk was, dus het er heel stil was. Wij waren voor de tweede keer in het Botterweck hotel en dat is omdat het ons de eerste keer ook al prima was bevallen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Botterweck