Beoordelingen over Hotel Botticelli 3-sterren

Papenstraat 11, Centrum Maastricht, 6211 LG Maastricht, Nederland

#19 van de 51 hotels in Maastricht

Bellissima!

Kamer (15) is heerlijk rustig gelegen, airco deed het perfect, goed geslapen, geen geluidsoverlast (hotel was volgeboekt vanwege Rieu). De kamer op de begane grond is zeer geschikt voor ouderen. (Geen uitzicht, maar dat was geen probleem.) De romantische Italiaanse sfeer is om te zoenen. Een prachtige tuin! Een heel uitgebreid luxe ontbijt. Alles is heel goed verzorgd. Goede hygiëne. Heel aangenaam, vriendelijk personeel. Kortom, we hebben heel erg genoten, en komen graag nog eens terug!

Een perfect hotel voor een weekendje Maastricht

Eigenlijk helemaal niets. Wij hadden een zolderkamer en met mijn lengte pas je dan net niet onder de douche maar je kunt wel gewoon in bad. Dus ik zie dat niet als een probleem.

Zeer vriendelijk personeel zowel bij de receptie als bij het ontbijt. Een mooie binnentuin waar we in het zonnetje hebben genoten van een heel goed verzorgd ontbijt. Mooie schone kamers. Perfecte locatie.

prima verblijf, maar prijs / kwaliteit is zoek

heb moeten aandringen voor een check in (14.30 uur) omdat men nogal achterliep met schoonmaak. De bagage kan, indien check in niet mogelijk is, niet achter slot en grendel en met laptop etc in de bagage is dat niet wenselijk. Personeel was wel vriendelijk maar beetje chaotisch en paniekerig vanwege de achterstand in schoonmaak. De kamer (6) is klein en de prijs/kwaliteit verhouding is derhalve uit evenwicht. Botticelli was een aantal jaren geleden een mooi hotel vlakbij de binnenstad en nieuw in haar soort maar dient nu toch wel een "upgrade" te krijgen. Maastricht is erg gewild, dus aanbod van voldoende gasten zorgt ervoor dat men dit vol kan houden maar er zijn inmiddels vele mooie moderne alternatieven in de directe omgeving.

De ligging van het hotel is uitstekend, het is loopafstand naar het vrijthof en overige leuke plekken in Maastricht. Het hotel ziet er leuk uit, me t mooie oude details. Voor een romantisch weekendje is dit hotel geschikt.

Het is een goede locatie, erg charmant hotel en vriendelijke...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

_lakens ruiken niet zo fris meer, druk aan de voorkant (straatzijde)_

Het is een goede locatie, erg charmant hotel en vriendelijke owners. Ontbijt is prima, comfort bedden zeker in orde. We komen hier al jaren.

romantisch

badkamer niet gelijkvloers in kamer 10

uitstekende locatie, in centrum en toch rustig. kamer 10 had een vide waarop de badkamer is gevestigd, dit is minder handig. binnentuin is mooi en ontbijtzaal sfeervol. romantisch geheel

Een zeer geslaagde week waar het fijne hotel Botticelli zeker aan heeft bijgedragen!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Botticelli is zeer gunstig gelegen. Het pand is prachtig met mooie binnentuin. Dit laatste was heerlijk omdat we prachtig weer hadden en het goed verzorgde ontbijt daar werd geserveerd. Ook is er de mogelijkheid om in de tuin een lekker glas wijn te drinken. De kamer was ruim met heerlijke bedden. Ook het sanitair was zeer goed en schoon. De airco was goed waardoor we 's nachts het raam dicht konden doen want je ontkomt niet aan wat lawaai in de binnenstad. Er zijn echter ook kamers aan de tuinzijde waardoor je bij boeking de keuze hebt. De ontvangst was zeer gastvrij; gelijk een welkom gevoel ook tijdens ons verdere verblijf. Wij zouden graag terugkomen.

Verrassend goed hotel en ligging en service

Ontbijt uitstekend. Uitgebreid. Sfeervolle inrichting kamer. Alles schoon en netjes. Attente service. Van binnenkomst tot ontbijt tot uitchecken

Mooi hotel, slechte zolderkamertje

Op de website van Booking.com hadden we conform foto een ruime kamer geboekt. Helaas bleek dat een fake! We moesten verblijven op een zolderkamertje waar je amper rechtop kon staan. Tip van de eigenaar/hotelhouder: voortaan rechtstreeks bellen met Botticelli en de wensen bespreken.

Goed ontbijt en services. Vriendelijke mensen.

Sfeervol hotel op prima locatie.

We kregen een zgn. duplex kamer. De badkamer in deze kamer was op de verdieping erboven, te bereiken via een steile trap en een opstap van minstens 20 cm. Niet fijn als je midden in de nacht naar het toilet moet. Als ik dat had geweten had ik dit hotel zeker niet geboekt, informatie hierover op de website ontbreekt. Er waren helaas geen andere kamers meer beschikbaar.

Sfeervol hotel op prima locatie.

Redelijk, maar badkamer onder de maat en te duur.

Te duur. De WC zit in onze kamer onder schuin dak waardoor je hoofd stoot. Douche in bad met veel te laag plafond. En electra van spotjes veel te dicht bij douchekop, wat gevaarlijk is.

Bijna om de hoek bij het vrijthof. Binnentuin ligt mooi.

Prima verblijf gehad

Afwerking in de kamer naast kast geen behang La van de kast kon niet open omdat nachtkastje in de weg staat La kon niet open van buro/ kapmeubel omdat er een balk voor staat Als je slecht ter been bent vergeet dat niet aan te geven evt kamer op begaande grond anders kan het zijn dat je twee trappen op moet.

Locatie is ideaal

Heel erg leuk!

Leuke, knusse kamers met heerlijke bedden en een goede douche. De sfeer in het hotel was ook top en alles zag er gezellig uit. Personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima ontbijt en super ligging t.

Wij hadden een kamer aan de straatkant en daardoor was slapen met het raam open niet aan te raden als je dit niet gewend bent. Jammer dat er 's avonds na 21.00 uur geen drankje meer te krijgen was in het hotel.

Prima ontbijt en super ligging t.o.v. het Vrijthof

Het hotel is kleinschalig, prachtig in stijl ingericht en de...
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doordat we aan de straatzijde sliepen, was er wel wat geluidsoverlast van mensen die naar/van het centrum liepen.

Het hotel is kleinschalig, prachtig in stijl ingericht en de locatie was fantastisch.

Fantastisch prachtig ingericht hotel op een mooie

Als je wil kan je een uitgebreid ontbijt nemen. We vonden het alleen wat stevig aan de prijs

Een zeer gastvrije ontvangst Mooi ingerichte luxe kamer Fijn bed

Uitvalbasis voor een weekend WK veldrijden in Valkenburg.

Pakeergelegenheid in de omgeving van de papenstraat is wel erg kostelijk ondanks de korting van het hotel. Ook de kosten van de toeristenbelasting lijkt in Maastricht steeds hoger te moeten.toeristen zijn er niet om geplukt te worden.het moet wel leuk blijven.

Ontbijt was goed en kamer en bedden goed tot voortreffelijk. Ook uitkijk op binnentuin was leuk en in het voorjaar en zomer lijkt het met terras bijzonder leuk.

Ontbijt was top , ruime badkamer , mooie binnentuin.

Kamer aan voorzijde van hotel erg gehorig , verkeer en buren in aanliggende kamer(s) , mij zien ze niet meer terug

Ontbijt was top , ruime badkamer , mooie binnentuin.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

geweldig

wij zaten op kamer 11 en daar vond ik de douchegelegenheid erg smal

eigenlijk alles is goed bevallen, gezellige, sfeervolle kamers en heel vriendelijk mensen die er werken

Centraal gelegen hotel, maar toch rustig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging is uitstekend in het centrum. Je kan parkeren op de parking Vrijthof.Aan de receptie van het hotel kan je een kaartje vragen om uit de parking te rijden met een korting. Voor ons was het dan €23,50 i.p.v. €35. Wij hadden kamer nr 10 met de badkamer op de verdieping. De trap is ietwat stijl en niet aan te raden voor oudere mensen. Mogelijk wordt daar rekening mee gehouden.Gezellig hotel in Italiaanse stijl. Geen lift.Vriendelijke en behulpzame Mevr aan het onthaal.

De locatie van het hotel is perfect, in het centrum en...

Op de pagina van het hotel op Booking.com is aangegeven dat een van de faciliteiten 'parkeren' is. Er zijn geen parkeermogelijkheden bij het hotel zelf. Wanneer je wat later op de dag aankomt is de kans groot dat er geen parkeergelegenheid in de parkeergarage onder het Vrijthof is. De badkamer is klein, door het schuine dak is het bijna niet mogelijk om normaal/goed onder de douche te staan. Tevens is het erg lastig om het water op een aangename temperatuur te krijgen. Een thermostaatkraan zou geen overbodige luxe zijn. De kamers zijn redelijk gehorig. Wanneer er gasten aankomen/weggaan is dit duidelijk te horen. Wanneer je wat luidruchtige buren hebt kan je hier last van hebben.

De locatie van het hotel is perfect, in het centrum en slechts één straatje achter het Vrijthof. Tevens is het hotel typisch Italiaans ingericht. Je moet er van houden, maar wij vinden het leuk. Ook is de binnentuin in de zomer hoogstwaarschijnlijk erg fraai. Over het algemeen is het een prima hotel, maar ook zeker niks bijzonders.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Voortreffelijk sfeervol en gastvrij hotel. Zeer verzorgde ruime kamers en op loopafstand Vrijthof.

Mooie ruime kamers en smaakvol ingericht . Zeer gastvrij en vriendelijk personeel en dichtbij het Vrijthof etc. Uitstekend ontbijt. Prijs ontbijt -gelet op de diverse vergelijkbare opties in nabij gelegen restaurants - wellicht iets aan de hoge kant! Al vele jaren een trouwe bezoeker van dit hotel.

Het verblijf met name in deze tijd in Maastricht is geweldig. super gezellig.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Duidelijk vermelden dat ontbijt niet in prijs is inbegrepen. In weekend is er meestal een parkeerchaos in Maastricht. Alternatieven zijn oa P&R

Het ontbijt was goed maar was wel prijzig. 16.50 pp

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Stedentrip

Ontvangst uitstekend, begeleiding naar kamer (waar vind je dat nog), schoon sanitair, ontbijt prima verzorgd, locatie perfect, vriendelijk personeel. Klassiek Italiaanse stijl, sfeervol. Een aanrader!

gezellig sfeer , rustig hotel midden in centrum, zeer net ,...

Alles was zeer goed tot na het betalen , plots mocht er geen bagage blijven staan in het hotel ( omdat ze gingen sluiten ? de uitleg hebben we niet goed verstaan )om 11.00 stonden we buiten midden centrum met onze valies terwijl wij dachten nog wat te kunnen shoppen .We hebben nog in geen enkel hotel meegemaakt dat er geen bagageopslagruimte is ?Jammer want dit was voor ons een echte afknapper gezien we naar Maastricht kwamen om te shoppen en dit niet te doen is met valiezen in de hand , we moesten eerst naar het station om de valiezen kwijt te geraken in een kastje want een andere oplossing werd ons niet geboden . Eerst dachten we volgend jaar terug te gaan naar dit hotel maar door de onvriendelijke uitzwaai zullen we dit nu aan niemand aanraden .

gezellig sfeer , rustig hotel midden in centrum, zeer net , zeer goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel behalve de mevrouw aan het onthaal

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Ontbijt en de ligging van het Hotel.

Klein kamertje in achtergebouw met losse bedden, enorm klein badkamertje en een haan die ons vanaf 0.4 uur wakker hield!

Ontbijt en de ligging van het Hotel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Ontspannen en voldoet aan wat je nodig hebt voor 1 nacht verblijf

De kamer had een schuin dak waardoor je moest opletten om je hoofd niet te stoten. Twee wat smalle trappen naar boven/zolder waarbij wat langere mensen snel hun hoofd kunnen stoten. Aanwezige minibar was leeg. Geen parkeergelegenheid bij hotel. Wel een heel prijzige bij Vrijthof. Tip: parkeer met auto gratis bij P&R Noord Maastricht en reis met OV bus of trein naar cenrtrum😉 De toeristenbelasting vond ik ook wat aan de prijzige kant; 4,95 per persoon per dag.

Locatie, rustig hotel, mooi oud pand, goed geslapen. Mooie verlichte binnenplaats/tuin. Op loopafstand van Vrijthof. Prima badkamer; wel iets aan krappe kant.

Topgastvrijheid in een gedateerd en sleets decor.

Het interieur van de hotelkamer is gedateerd en met overduidelijke gebruikssporen.Boorgaten, beginnende schimmel douche, losse toiletbril, vlekken op de stoelen.

Gastvrije ontvangst en servicegraad, prima ontbijt en sfeervol.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zag er veelbelovend uit, maar het zal bij 1 keer blijven.

135 € betaald voor de kamer via booking terwijl de geafficheerde prijs op de kamer 110 € bedroeg !!?? Geeft me als genius klant geen goed gevoel. Klantvriendelijkheid van de jongere gastvrouw en gastheer lieten veel te wensen over. Mijns inziens hebben ze nog veel te leren van de oudere gastvrouw. Er is vlakbij een parkeergelegenheid (Academieplein) waar je op zaterdagavond vanaf 18.00 gratis kan parkeren. Waarom vermelden ze dit niet op hun website?

Ontbijt was heerlijk. Perfecte ligging. De oudere gastvrouw was zeer vriendelijk en toegewijd.

Fijn relaxed verblijf in een leuke stad.

Parkeren is prijzig ondanks de korting die je van het hotel krijgt, maar dan sta je ook midden in het centrum.

Mooie kamers, keurig schoon en een lekker ontbijt, het hotel is echt midden in het centrum waar je heel veel kroegen en eetgelegenheden heb, aan het Vrijthof.

Locatie, ruime kamers, vriendelijk personeel
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer klein bad. Eigenlijk maar te gebruiken voor 1 persoon terwijl het verblijf aangewezen staat als romantisch met zen tweetjes.

Locatie, ruime kamers, vriendelijk personeel

Zalig verblijf in een heerlijke stad

De kamers aan de straatkant zouden beter geïsoleerd moeten zijn. Die kant tuin zijn wellicht rustiger.

Mooi interieur, leuke binnentuin, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Top dus!

Fantastische parel in Maastricht.

Absoluut niets

Fantastisch hotel, toplocatie, een echte parel. Als je in Maastricht wil verblijven is dit dé aanrader. Hier voel je je meteen thuis. Wat een tuin.Personeel is ook TOP. De eigenaar van dit oude wijnhuis is bijzonder hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

voor herhaling vatbaar

Ontbijt was keurig en van alles voorzien. Alleen een gebakken ei kon niet, dat was jammer, aangezien ik moeite heb om droog te kouwen, vanwege de bestralingen in mijn mond.

De rust in mijn kamer uitstekend. Terwijl het hotel vol was. En op loopafstand van het Vrijthof.

De stijlvolle inrichting van met name de eetzaal en de tuin,...

De stijlvolle inrichting van met name de eetzaal en de tuin, waar bij goed weer ook het ontbijt kan worden gebruikt, maakten ons verblijf heel aangenaam. De ligging in het hart van deze geweldige stad deed de rest.

kamer nr 20 in bijgebouw voor mij 1.72m prima maar voor langere mensen te lage douche.

Ontvangst: er was telefonisch conflictgesprek waar volledig de aandacht naar uitging. Onderhoudsnivau tuin B kwaliteit. Ontbijt normaal, dus niet super volgens recensies.

De ligging en uitstraling van het hotel

Het ontbijt was heerlijk!

Voor mensen die slecht ter been zijn, is het enige nadeel dat er geen lift aanwezig is maar dan hebben ze 2 kleinere kamers op de begane grond.

Het ontbijt was heerlijk! Het hotel was ook dichtbij het centrum ,mooie kamers en het hotel heeft een prachtige tuin!

Zorgeloos Maastricht ontdekken

Het ontbijt houdt niet over. Weinig keuze en variatie, geen uitschieter erbij die het kenmerkend maakt voor dit hotel. Toch voor een stevige prijs. Op 5 minuten lopen zijn voor dat geld veel goede opties beschikbaar.

Heerlijke ruime, hoge kamers met groot bed. Prachtige locatie voor centrum Maastricht, de oogst van het shoppen is snel naar de kamer gebracht en veel keuze in eten binnen 15 minuten lopen.

Prima hotel midden in het centrum

Midden in het centrum toch rustig. Mooie binnenplaats waar bij goed weer ook het ontbijt genuttigd kan worden. Algehele uitstraling hotel prachtig.

Super geslaagd. Super aardige ontvangst. Lekker relax
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van de kamers tijdens het Andre Rieu event is behoorlijk pittig. Er komt nl nog een Andre Rieu toeslag bij. Deze info wordt goed bij reservering vermeld.

De locatie was perfect voor ons doel nl. Concert Andre Rieu Het ontbijt was heerlijk. Jammer dat er geen apart douche is (voor mensen met handicap moeilijk om in een bad te douchen) . Goede ventilatie in de kamer (airco) De stijl van inrichting en aankleding kamers is chic. Parkeren kan op Vrijthof met een kortingskaart van het hotel. Goed geregeld.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

comfortabel hotel op een prima lokatie

De prijs van het ontbijt . Het ontbijt was overigen prima.

ER was en misverstand over annuleringskosten. Werd keurig en snel opgelost. We kregen een upgrade naar een duurdere kamer. Een mooie binnentuin waar je kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

zeer teleurstellend

De dame die ons ontvangen heeft, was helemaal niet vriendelijk. Wij voelden ons niet welkom. Wij boekten 2 kamers van 2 personen. Wij betaalden hiervoor 99€ per kamer, ontbijt niet inbegrepen. We reisden met 4 vriendinnen. De kamers bevonden zich in "het achterhuis". De kamers zijn gedateerd! Kamer 16 was ok van ruimte maar had een superkleine badkamer. Kamer 17 was een tegenvaller : zeer klein, de glasgordijn viel van het raam bij het openen van het raam. De 2-persoonsbedden waren zeer smal. De WC spoelde niet door. We stellen ons ook veel vragen bij de brandveiligheid in dat achterhuis! Wanneer we informeerden naar de meerprijs van een grotere kamer, liet de man van het onthaal ons de ruimere kamers in het hoofdgebouw zien. De meerprijs zou 16€ zijn. Hij beloofde de WC na te kijken en het gordijn. Indien dat niet te repareren zou zijn, zouden we een upgrade krijgen naar de kamer van 115€. maar hij zou het eerst checken want "hij zou ons dit niet zomaar opschotelen !!!" Hij kon ons ook eventueel kamer 17 voor 89€ laten, zei hij. Want hij erkende zelf dat dit een kamer was die eerder aan 1 persoon werd verhuurd!!! Wanneer bleek dat het gordijn echt niet te repareren was, heeft hij ons de kamer van 115€ gegeven aan 115€ en 1 gratis ontbijt (ter waarde van 16€) De volgende ochtend werden we vriendelijk bejegend door de dame aan het ontbijt. Zij heeft ons, na ons verhaal, nog een 2de ontbijt van de 4 gratis gegeven. Volgens haar hadden we beter rechtstreeks geboekt, dan hadden we betere kamers gekregen, zei ze... Kamer 17 is eerder voor kinderen of voor 1 persoon bedoeld, zei ze. Nochtans denken wij dat het hotelmanagement zelf de kamers toewijst, of niet soms? Ontbijt was ok maar duur.

Vriendelijke dame aan het ontbijt die nog het nodige gedaan gedaan heeft om ons ongenoegen te verzachten door een 2de ontbijt gratis te geven. Mooie binnentuin, gezellige salon.

Gedateerd hotel, niet het geld waard.

Het hotel is gedateerd. Zeker geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook was de badkamer niet schoon, er zat vuil in het bad. Ook deed het hotel moeilijk over het stallen van de koffers en klopten de inchecktijd niet (deze was een stuk later dan online aangegeven). Daarnaast was de kamer heel warm (te warm). Hier ga ik niet meer boeken.

Locatie was prima, dichtbij het Vrijthof

Zeer centraal gelegen, romantische hotel, dat zeker aan te raden is voor een paar dagen Maastricht.

Helaas was de kamer, gelegen in het voormalig koetshuis, wat aan de kleine kant, doch wel van alle benodigdheden voorzien. Parkeren is lastig en kost ca 23,50 euro per dag. Het, op ca 15 min wandelen gelegen, Stadspark I parkeerterrein voor 6 euro per dag is aan te raden.

De locatie van het hotel, om de hoek bij het Vrijthof, is uitstekend en desondanks toch rustig en stil. De Italiaans aandoende inrichting, met veel oog voor detail, doet plezierig aan. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas zat het weer begin juli 2017 niet echt mee, zodat helaas niet in de beschutte, romantische binnentuin ontbeten kon worden, maar de aangrenzende stijlkamer maakte veel goed (uitgebreid ontbijt geen 14 euro zoals aangegeven, maar 16,50 euro).

Koffie/thee
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas is er op de kamer geen warmwater koker om even een kopje koffie of thee te maken. Dit zou je plezier in het hotel nog meer verhogen!

De sfeer in het hotel is top en het personeel ook.

Comfortabel, gezellig en op wandelafstand van het centrum.

Prijs van het ontbijt : € 16p/persoon is overdreven. Het ontbijt was goed en uitgebreid doch te duur voor een ontbijt. Voor deze prijs kan je brunchen.

Gezellige kamer, wat vintage maar leuk. Goede bedden, alleen wat nachtlawaai wegens kamer aan de straatzijde.

Zeker een aanrader!

Tuin ga je niet zo snel in zitten om iets te drinken, maar ja...je zit ook midden in het centrum van Maasticht.

Heel mooi hotel in Italiaanse sfeer en hele vriendelijke mensen. Kamers waren prima. De ligging van het hotel is super, want je loopt zo het centrum in.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heerlijk dag/nachtje Maastricht!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco op de kamer begon 's nachts met tussenpozen een ratelend geluid te maken waardoor we steeds wakker werden. Uiteindelijk de sleutelkaart uit de houder moeten trekken waardoor alles uitging (lichten, elektriciteit). Dit leek ons echter geen structureel probleem van het hotel. Men heeft zich verontschuldigd en beloofd op te lossen. Verder geen compensatie gevraagd of aangeboden gekregen.

Ruime kamers, schoon, goed ontbijt, goede bedden en een goede ligging ten opzichte van het centrum. De eigenaren werken zelf in het hotel wat het een persoonlijk en vriendelijk karakter geeft. Tenslotte is het interieur een beetje over de top, maar daardoor voelt het net alsof je in het buitenland bent. Een aanrader voor wie graag met z'n tweeën Maastricht gaat verkennen.

Ruime kamer met goede badkamer,daar er geen personeel...

Liever een twwepersoonsbed of bedden wat steviger tegen elkaar vastgezet

Ruime kamer met goede badkamer,daar er geen personeel aanwezig is in de avonden zou een iets royalere minibar, danwel bar faciliteit desnoods via automaten bij receptie, zeker voor een wat langer verblijf wenselijk zijn. Ontbijt royaal goede mix tussen wat lokale specialiteiten en Italiaanse produkten welke je in een "italiaans" hotel zou mogen verwachten.

Mooie ligging, kamer erg duur voor hetgeen je krijgt

De kamer boven op zonder was donker en bedompt en je moest met een trap omhoog naar de badkamer Geen thee of koffie faciliteit op de kamer. Karig.

Ligging en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Genieten!

Waterdruk toilet matig. Douche in de badkuip, voor lange mensen aan de krappe kant. 2 losse bedden ipv 1 2-persoonsbed/matras.

Kleinschalig, heel vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw, fijne kamer, prachtige binnentuin, in het zonnetje ontbeten.

Geweldig sfeervol hotel midden in de stad

Goede locatie. Fijne kamer en heerlijke bedden. Bij Botticelli word je heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Je voelt je hier echt welkom. Het ontbijt was heerlijk. Wij hadden het geluk in de mooie binnentuin te kunnen ontbijten.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Ontspannen verblijf in een prachtige omgeving

Er viel niets tegen, de enige verbetering zou een waterkoker op de kamer zijn. Heb ik niet naar gevraagd.

Prachtige plek in het centrum van Maastricht, mooi ingerichte kamers. Heel vriendelijk personeel en voor de kamers aan de binnentuin: mooi uitzicht

Achterstallig onderhoud en routine matig

Prijs/ kwaliteits verhouding . Scheur inwasbak kan niet op dit niveau. Vroeg in avond is personeel niet meer bereikbaar

De locatie en de fantastische tuin

voor een nachtje
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm op de kamer. Airconditioning op kamer aanwezig, maar kon niet aan. De centrale airco was niet in werking.

Prima ontbijt. Een mooi monumentaal pand waar het hotel in is gevestigd.

Luxe en makkelijk zo midden in de stad

Prijs is fors maar ja, wel hartje stad. €16,50 voor ontbijt vind ik overal, dus ook hier, volledig over the top.

Heerlijk groot bed. Grote kamer met lekkere zithoek en riuume badkamer

Locatie is perfect, direct achter het vrijthof, mooie...

De dame bij het uitchecken was erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd en ze maakte ook nog enkele rekenfouten.. Erg jammer om een prettig verblijf zo te eindigen.

Locatie is perfect, direct achter het vrijthof, mooie binnentuin

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Gezellig in Maastricht

In de kamer was er een constant 'getiq' te horen, dit geluid stoorde ons in onze slaap. Gelukkig konden we ruilen van kamer.

Mooie kamers Dichtbij winkels, bars en je kunt lopend naar het station

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

ligging

kamers niet meer van deze tijd - nuttige ruimte te beperkt (door schuine kap) badkamer zeer klein. toilet volledig ingeklemd (hoe moet dat met dikke mensen?) ontbreken lift kille klinische omgang met gasten. ik hoef niet dankbaar te zijn dat ik in hun hotel mag verblijven maar het omgekeerde! geen limburgse gastvrijheid zoals we gewend zijn

ligging

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het een zeer vol en mooi hotel aan de rand van het Vrijthof van Maastricht!

De prijs van het ontbijt is wel wat aan de hoge kant. Het zou voor 2 personen samen max 25,- mogen zijn. Maar het is wel lekker en goed.

Mooi accomodatie die dicht bij het Vrijfhof van Maastricht ligt. Waar je te voet naar het centrum van Maastricht loopt, winkels, eet gelegenheden zijn er genoeg te vinden.

Goed, maar ik weet niet of ik hier terug ga.

op zondag kwamen wij terug op onze kamer en deze bleek niet te zijn opgeruimd, schoongemaakt. We hebben dit aangegeven bij de directie, en er werd alleen gezegd, dat ze hier het personeel over zouden aanspreken. Verder werd hier niets mee gedaan. wij hadden verwacht dat men b.v. een ontbijt niet in rekening zou brengen.

goede rui me kamer, goed ontbijt.

Goed ontbijt

De hoogstgelegen kamer heeft hier en daar een wat laag plafond, juist geschikt voor personen tot 1,81m.

Goed ontbijt Prima locatie op minder dan 100 m van het Vrijthof.

Alles was erg mooi!
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was erg mooi! Alleen voor €16,50 ontbijt per persoon teleurstellend. Waren om half 10 beneden (ontbijt kon tot half 11) er was al heel veel op en werd na een hele tijd mondjesmaat bijgevuld. Voor dat geld kan je om de hoek op het Vrijthof super de luxe ontbijten. Verder is het een beeldig hotel op een geweldige locatie. Zeker nog eens terug maar dan zonder ontbijt.

Onderweg naar het hotel hebben we een incident met de auto...

Onderweg naar het hotel hebben we een incident met de auto gehad. Dankzij de hulp en het meedenken van het personeel hebben we het probleem verholpen. Grandioos!!

Prettig verblijf

Het ontbijt was niet heel bijzonder voor de prijs.

Locatie van dit hotel is ideaal voor een stedentripje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk comfortabel relaxed verblijf!

De ligging van het hotel is fantastisch dicht bij het Vrijthof, een zeer sfeervolle romantische inrichting, een goed verzorgd uitgebreid ontbijt en een heerlijke cappuccino! Aardige gastheer-en vrouw!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel met vriendelijk personeel, centraal gelegen.

Veel geluid van de straat. Geen mogelijkheid voor koffie/thee op de kamer.

Lokatie is prima, lekker centraal. Grote ruime kamer met mooie badkamer en lekker bed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Dit was een geweldig hotel.

Dit was een geweldig hotel. Een pand uit ong. 1800, maar van alle moderne gemakken voorzien: sfeer gecombineerd met efficiency. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam en de de bedden uitstekend. Mooi was ook: een hotel midden in het centrum van de stad (en dichtbij de universiteit) , maar er heerste volledige rust en stilte. Een aanrader. Ik ga er zeker nog een keer terugkomen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

De belofte werd niet ingelost

Er werd verbouwd en het hele hotel stond in de steigers... overal gereedschap en plastic. Bij het ontbijt waren er niet genoeg eieren voor iedereen. Ook de croissants en yoghurt waren op.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

De ligging van het hotel

Mede gasten zaten de halve nacht op de gang. De sleutel werkte niet en nood nummer was niet bereikbaar. Dat wdrd gesleep met stoelen en veel medeleven. En laat slapen

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Sfeervol hotel vlakbij het Vrijthof, maar heerlijk rustig.

Ontbijt is prijzig (was vooraf ook duidelijk) en parkeren ook.

Uitstekende locatie, vlakbij het Vrijthof, maar in een rustig straatje. Prima ontbijt, heerlijke bedden. Vriendelijke gastheer en gastvrouw.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel om Maastricht te verkennen. Ligt dichtbij de Vrijthof.

Ik ben zelf slechthorend, maar mijn gezel hoorde laat s 'avonds nog de tv van de buren.

Het ontbijt was heerlijk! Douche, = netjes en heerlijk warm.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Hartelijke medewerkers, mooie locatie

Kamer in achterhuis was erg klein (vooral de badkamer waardoor toilet en wastafel elkaar in de weg zitten)

Mooie ligging, prachtige ontbijtzaal met uitgebreide keuze

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heerlijk!

Muren op de kamer begonnen af te bladderen en konden wel een verfje gebruiken

Geweldige en sfeervolle plek, mooie centrale locatie, heerlijk ontbijt en grote gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Romantisch hotel op top locatie.

Het (grote) tweepersoonsbed vonden wij ietsje te hard.

De inrichting is erg sfeervol. Je voelt je echt thuis. Prachtig oud herenhuis. De Italiaanse sfeer voelt warm en gezellig aan. Om de hoek van het Vrijthof, dus een toplocatie. En dan is het ook nog eens rustig. Heel bijzonder. Wij hadden kamer 2, dat is de juniorsuite op de 1e verdieping, aan de voorkant van het hotel. Goed ontbijt. Tikje prijzig, maar ala. Wij zouden dit hotel graag aanbevelen aan onze familie en vrienden.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Kerstmarkt in Maastricht.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was weer relaxed zoals we al eerder hadden ervaren ,zeer aardig personeel nemen alle tijd voor je.Het ontbijt was goed verzorgd met warme verse broodjes.En de kamers zijn zeer schoon,alom een goed hotel om te vertoeven.En de locatie een straat achter het vrijthof en toch lekker rustig.