Beoordelingen over Hotel De Ruyter 3-sterren

Coosje Buskenstraat 130, 4381 LH Vlissingen, Nederland

#2 van de 14 hotels in Vlissingen

leuk hotel op prima locatie.

de gehele kamerindeling kan praktischer, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

leuk hotel op prima locatie. kamer goed net als het ontbijt. wij konden voor de deur( met parkeerkaart) parkeren.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Lekker uitgewaaid aan zee!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was niet zo groot en daar stond dan nog een zitje met tafeltje in, dat had er wel uit gekund wat mij betreft.

Ontbijt was goed verzorgd, de kamer was schoon en had nog een balkon. En de boulevard is op 3 minuten lopen!

Vlissingen is een leuke fijne stad, veel te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift, dus twee lange smalle trappen lopen, ik met zelf met pijn in mijn been ( jicht) en mij partner met rug klachten. erg vervelend Een te kleine badkamer.

Het ontbijt was prima alles in orde. De bedden waren erg fijn.

Het verblijf was goed en voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor ons die wat slecht ter been zijn was het jammer dat de kamer op de bovenste verdieping lag en we dus moesten traplopen, er is geen lift. We hadden echter kort tevoren geboekt en niet aangegeven dat traplopen wat bezwaarlijk kon zijn, er was maar 1 kamer over dus daar was daar niets aan te doen. De hoteleigenaar was echter heel hulpvaardig en bracht onze bagage naar boven en we hoefden hem slechts te waarschuwen om e.e.a. ook weer naar beneden te dragen. Komplimenten.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. De kamer was compact en netjes evenals de doucheruimte en toilet.

Heel goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Klein minpuntje : had graag spek met eieren gekregen bij het ontbijt

Zeer gevarieerd ontbijt en heel vriendelijk personeel. Je voelt je direct thuis door de zeer warme ontvangst. Mooi buitenterras waar je 's morgens kunt ontbijten

heel fijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden geen rekening gehouden met het feit dat er geen lift was (voor oudere mensen !!!) Die twee trappen naar het 2de verdiep hebben wij tot het minimum beperkt. Wij denken dat de uitbater telefonisch wel zegde dat de verdiepingen moesten bereikt worden met de trappen. OK. dit kwam onze conditie waarschijnlijk ten goede !!!!! Alles was heel netjes en verzorgd. Voldoende info.

het ontbijt was ruim voldoende en heel heel propere keuken

Het was allemaal netjes.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De eigenaren verzorgen alles netjes als het maar zoals altijd gaat. Ze hebben er moeite mee als iets anders dan standaard wordt gevraagd. Dat is jammer omdat dit bij goed gastheerschap hoort.

Het was allemaal netjes. Je loopt zo naar het centrum of strand

Wij hebben hier een weekend doorgebracht en waren zeer...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij hebben hier een weekend doorgebracht en waren zeer tevreden. Het is dicht bij het strand, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was goed, waarbij je fijn buiten kan zitten.

Locatie midden in centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Locatie midden in centrum. Vlak bij boulevard en restaurants. Volop parkeergelegenheid. Eigenaar en medewerkers erg vriendelijk. Goed ontbijt. Goed bed.

Goede ligging, parkeerkaart van 5 € per dag en...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamers zijn simpel maar voldoende, wel aan de kleine kant.

Goede ligging, parkeerkaart van 5 € per dag en fietsenstalling. Goed ontbijt op dakterras ofveranda. Ontvangst picobello en duidelijke uitleg.

Aan te bevelen.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Receptie, sterke geur van luchtverfrisser. Is in souterrain, roept associatie met vochtprobleem op.

Vriendelijk personeel, nette en schone kamer en voor ons bezoek prima locatie.

tevreden over de ligging en ook over het ontbijt en de kamers

klein minpuntje was dat we na 10 uur niet meer beneden konden zitten .

het ontbijt was heel goed, keuze in lekker brood en met een vers glaasje geperste sinas er bij. Was ook fijn dat er steeds koffie en thee klaarstond als extra service.

Het was top.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke eigenaren, zelden zoiets meegemaakt. Kunnen een hoop hotels nog iets van leren. Ontbijt was ook goed geregeld en er was voldoende voor iedereen. Kamer en rest van het hotel zeer schoon.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

De teleurstelling van de maand!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het beloofde hotel bleek een B&B!! Toegang onmogelijk en riskant voor mindervaliden (zie mijn vorige beoordeling op eigen initiatief)!

Goed ontbijt!

Niet geschikt voor zakelijke klanten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer ouderwets hotel Beperkte openingstijden receptie Gedateerde kamers Ontbijt pas vanaf half negen Meer B&B / guesthouse stijl dan hotel

Gemoedelijk top hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wilt u een luxe, modern hotel dan is dit niet de juiste voor u maar gaat u voor betaalbaar, goed ontbijt en goede locatie dan kunnen wij dit hotel zeker aanbevelen!!

Kamer super schoon Personeel ontzettend aardig Ontbijt super Goede locatie Kortom een super hotel!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Leuke vakantie , zeker een adresje om te onthouden !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijke gastheren gedurende het ganse verblijf. Zeer lekker ontbijt. Echt een B&B gevoel had je hier. Parkeerservice voor 5€ per dag kon je voor de deur parkeren. Kamer was prima

Kon niet beter, maar douche wc iets krap en tweede verdieping via smalle, steile trap bereikbaar.

Vriendelijk personeel, heerlijke grote bedden, lekker ontbijt, rustig, lekker schoon.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima uitvalsbasis voor 2-3 dagen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een plankje in badkamer om toilettas kwijt te kunnen zou wel handig zijn. Leeslampjes naast het bed iets hoger plaatsen, zodat je voldoende licht hebt om te kunnen lezen.

Prima ontbijt, verse broodjes, verse jus. Ideale ligging, op enkele minuten loopafstand van strand, boulevard en winkels. Gratis koffie en thee, hele dag beschikbaar.

Gedateerde inrichting. Goede zorg van personeel. Dicht bij de zee.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen vers brood. De kamer was erg klein. Geen plek voor ochtendgymnastiek. Het geheel is nogal gedateerd met de verlaagde plafonds. Geplastificeerd teken verboden te roken erg prominent in de kleine kamer aanwezig.

Vers geperst sinaasappelsap.

Net en verzorgd maar helemaal niet vriendelijk en welwillend om de klanten te helpen.

Kort, afgemeten en zakelijk ontvangst. Alles moet volgens de regeltjes verlopen. Vragen werden hierdoor niet beantwoord vóór het officiële uur van aankomst. Hoewel het hotel een fietshotel is, is er geen mogelijkheid om de fietsen te stallen. De fietsen moeten maar op de stoep van de straat achtergelaten worden.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Hotel met huiselijke sfeer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hotel is niet goed voor mensen met een lichamelijke handicap. Om de kamers te bereiken moet, afhankelijk van het kamernummer, meerdere trappen worden gelopen.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De persoonlijke aandacht was goed. De kamer die wij kregen was eenvoudig ingericht maar zeer goed verzorgd. Koffie en thee was gratis te gebruiken. Ook werd informatie verstrekt over de omgeving. Het hotel grenst aan de boulevard van Vlissingen.

Een prima verblijf en zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen bij derden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de avond werd er weinig gebruik gemaakt van de gezamenlijke beneden gelegen ruimte door overige hotelgasten. Ontmoetingen met andere hotelgasten bleef hierdoor achterwege. Overigens is dit probleem terug te brengen op de ambities van de op dat moment aanwezige hotelgasten.

Ontbijt was goed en de kamers schoon en comfortabel. Ook de bedden waren erg goed. Door de inrichting van de kamer was er optimaal gebruik gemaakt van de beschikbare ruimte.

Prima verzorgd vakantie-appartement.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant. Douchekop niet afneembaar.

Kamer / appartement was klein, maar wel schoon. Douche en toilet klein maar wel schoon en goed verzorgd. Ontbijt was goed. Parkeren netjes geregeld.

We hebben een heerlijke tijd gehad daar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de kamer wat klein was

De rust schoon, een goed onbijt met verse jusorange. Koffie en thee heel de dag door,wat je op een ruim terras kon nuttige Goede informatie van de omgeving

We kwamen net voor 12.

We kwamen net voor 12.00 aan, maar konden pas vanaf 14.00 in checken. Eerder was er helaas niemand aanwezig. Ondanks dat we een deluxe kamer hadden geboekt van € 155.00 vonden wij de kamer en de badkamer erg gedateerd. Het ontbijt was goed, maar niet echt iets speciaals.

Ney

Personeel, zeer onvriendelijk Kamer erg gehorig Badkamer naast bed, zonder afscheiding Oudbollig Beslist geen hotelfaciliteiten, meer een kamer met ontbijt Bij aankomst deur op slot, iets wat niet bij een hotel hoort

een fijn weekend

Heerlijk uitgebreid ontbijt , mooie ruime kamer met douche en bad, en heerlijke bedden . het ligt centraal tov de boulevard 2 min. en het centrum 5 min

Tegenvallende gastheer
    • Kleine Tweepersoonskamer

- hoteleigenaar is meest onvriendelijke die we ooit hebben meegemaakt (de meneer die hem later bijstond was super vriendelijk) - kom je te vroeg bij het inchecken of druk je per ongeluk het licht in de gang uit ..dan word je op een vervelende kinderachtige manier benaderd..je krijgt een reprimande op een heel vervelend toontje - ik weet niet of deze locatie zich hotel mag noemen, ik zou het pension noemen...geen faciliteiten die hotelwaardig zijn - dat de kamer klein was maakte ons niet uit, hij was netjes incl badkamertje...maar een klein koelkastje was fijn geweest - ontbijt gewoontjes...elke dag precies hetzelfde, nooit eens een gebakken eitje, of wat gebakken spek. Slechts de variatie in brood was prima. - inrichting vreselijk oubollig maar ook daar had ik veel minder problemen mee...dan met de houding van de eigenaar

De ligging van het "hotel"

Je kunt niet eerder op de kamer dan strikt 14.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je kunt niet eerder op de kamer dan strikt 14.00 uur oftewel buiten een half uur wachten totdat de deur wordt open gedaan. Dat is minder prettig na een reis .

Uitstekend!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Als ik echt iets moet zeggen: aangezien het hotel in een ouder herenhuis is gevestigd kunnen de trappen naar de etages pittig zijn voor mensen slecht ter been. In dat geval kan je best een kamer op het gelijkvloers vragen voordat je boekt. Voor ons was het verder geen probleem.

Perfecte locatie, kamers mooi verzorgd, uitgebreid ontbijt met keuze binnen/veranda/terras, doorlopend gratis koffie/thee. Men heeft echt de indruk dat de uitbaters van dit hotel op de details letten wat dit kleine hotel een luxe cachet geeft en het verschil maakt met andere hotels.

eenvoudig, schoon hotel met goed ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De zolderkamer was klein en te warm. 2 dagen na boeking en een week voor aankomst waren alle kosten ge-ind via de creditkaart. Nooit eerder meegemaakt. Reden om nooit meer terug te komen. De creditkaart dient enkel als borg, niet als betaling. Blijkbaar weinig vertrouwen in gasten.

het ontbijt was goed, de gastheren vriendelijk, de kamer was schoon

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prijs kwaliteit is goed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen lift aanwezig, voor mindervaliden niet aangeraden. Het is een ouder pand en we vonden dat er een rare geur hing. De parking is wel betalend.

Dicht bij de zee in een rustige straat. We hadden elektrische fietsen bij en we konden ze veilig wegzetten in een garage. Heel verzorgd ontbijt, de eigenaar is heel vriendelijk. Leuke badproducten. Mooie veranda waar het leuk is om te ontbijten.

Alles oke

Dicht bij centrum en verschillende bezienswaardigheden en strand wij Brabanders komen graag naar zeeland kan. Zeker voor de gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het heeft aan alle ons verwachtingen voldaan toppl

De tuinbalkon waar het ontbijt werdt en of kon worden gebruikt had van ons wel een half uur eerder opengesteld kunnen worden

Het ontbijt was perfect kon niet beter top

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima ontvangst, prima kamer, prima ontbijt, alles goed,behalve de trappen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben 79 jaar en het viel mij tegen dat ik 2 flinke trappen op moest om bij de kamer te komen Mijn koffer is wel netjes naar boven gebracht en bij vertrek weer naar beneden Als ik dit had geweten had ik het niet gedaan, ik heb veel last gehad van mijn kuiten, en na 2 dagen nog niet helemaal over.

Het ontbijt was prima, gratis koffie buiten ontbijt

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

te duur voor wat het is
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onvriendelijk personeel/eigenaar Je kan pas in inchecken vanaf 14h00. Het hotel is tot dan ook echt gesloten en je kan er nog niet terecht om bv. je bagage al te brengen. Wij belden aan om 13h50 en de eigenaar/personeel keek vervelend op zijn horloge en liet ons dan toch maar binnen. Ontbijten kan pas vanaf 08h30 . Het hoogste verdiep is niet voor iedereen makkelijk toegankelijk omwille van moeilijke trappen Kamer en badkamer zijn ouderwets maar wel proper en net. Gebruik maken van de zogenaamde fietsenstalling is nogal omslachtig en je moet voor 22h00 je fiets in de stalling plaatsen, want om 22h00 sluit het hotel. Ze hebben nog liever dat je al om 21h30 je fiets brengt dan om 21h55.

de locatie

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

4 dagen uitwaaien in Vlissingen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn, door afwezigheid van lift.

Prima uitvalbasis voor een paar dagen Vlissingen. Vlakbij de boulevard, winkels en restaurants. Hoteleigenaar stelt parkeervergunning ter beschikking, waardoor de parkeerkosten per dag slechts € 5,-- bedragen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Niets te klagen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed sliep lekker. Het was heerlijke rustig in de kamer. Goede douche. Lekker vers ontbijt. Prima personeel. Alles was binnen loopafstand te bereiken.

Terug naar mijn verleden

Ietwat gehorig en hadden de pech dat er een gezin met kleine kinderen boven ons zat. De moeder kon het ook niet in de hand houden en schreeuwde nog harder dan de kinderen.

Heerlijk bed en ontbijt in een oud huis. Toevallig het huis vlak naast het huis waar ik heb gewoond als klein kind. Mijn huis is destijds afgebroken om de bioscoop uit te breiden.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Angenaam verblijf, moeite waard om terug te komen en aanraden aan anderen...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Steile trap, maar dit stond ook in de beschrijving.

De eigenaren waren erg attent en behulpzaam. Hotel is heel netjes en schoon. Er heerst huissfeer. Een lekker geserveerd ontbijt. De ligging is uitstekend.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

stressvrij verblijf in Zeeland
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hebben bewust gekozen voor een kleinschalig hotel en zowat alles was beter dan verwacht: vriendelijke ontvangst, vernieuwde kamer, lekker ontbijt, makkelijk parkeren en een erg mooie locatie.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Al jaren nog steeds prima in orde.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er kunnen altijd dingen beter, maar dit hotel is gewoon meer dan goed. Niet zeurpieten en genieten van het verblijf in dit hotel.

Al jaren vaste klant in dit hotel. Dat zegt genoeg, toch? Alles kraakhelder. Meer dan prima ontbijt, van alles genoeg en vers. Onze kamer was recent opgefrist: nieuwe gordijnen, nieuwe vloerbedekking en het schilderwerk was onder handen genomen. Wij komen volgend jaar weer terug.

Heerlijk geslapen, heerlijk ontbeten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Wellicht had de badkamer iets groter gekund, maar de prijs van de kamer was ook niet hoog.

De bediening en ontvangst was uitermate gastvriendelijk. De kamer was smaakvol ingericht en uiterst schoon. De bedden waren uitstekend. Het ontbijt was royaal en gevarieerd Al met al een compliment waard.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

te duur en kamer onaantrekkelijk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer op de begane grond / souterrain zeer gehorig. Gasten in de kamer erboven duidelijk te horen. Ook hoorde we als anderen het toilet doortrokken. Het leek alsof de afvoer via onze kamer liep. 'badkamer' klein, gedateerd en muf ruikend. Al met al niet aantrekkelijk en veel te duur (140 euro voor 1 nacht). Eigenaar biedt excuses aan en zegt dat er boven een kamer was zonder lawaai. Alsof we daar dan nog iets aan hebben...

ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Centraal in Vlissingen gelegen, heel goed en uitgebreid...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vernieuwing van vloerbedekking gaf onaangename geur in de kamer.

Centraal in Vlissingen gelegen, heel goed en uitgebreid ontbijt, goed bed en goed sanitair, vriendelijk en voorkomend personeel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Gezellig, authentiek hotel van toegewijde eigenaar(s) op een steenworp van zee.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen uitzicht vanuit de kamer door de lage ligging. Ramen kijken uit op de stoep (benen van passanten). Maar dat is nu eenmaal niet anders bij dit soort gebouwen. De kamer was wel heel fris en licht. Al het positieve maakt dat dit 'uitzicht' voor ons zeker geen probleem was!

Vriendelijke ontvangst. Het ontbijt werd verzorgd in een huiselijke sfeer met zelfs de open haard aan. Het was heerlijk en uitgebreid en werkelijke aan alles gedacht. Mooie ruime kamer (vernieuwd) waar ook weer overal aan gedacht is (zelfs een föhn). Je ziet dat de uitbater(s) zeer punctueel is (zijn). Dat komt ten goede aan de kwaliteit en beleving! De ligging is ook perfect. Op een steenworp van zee. Auto kan voor de deur geparkeerd worden.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

we hebben echt genoten!!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ontvangst. We waren er al om 12:00. Dat was 2 uur te vroeg en werden zonder pardon weggestuurd. Er werd niet gevraagd of we de bagage alvast ergens neer wilden zetten. En er werd ook niet gevraagd of we de parkeerkaart alvast wilden hebben. Er werd zelfs gezegd dat we parkeergeld moesten betalen. Dat had anders gekund. Dan kwam het iets gastvrijer over.

We werden zeer vriendelijk behandeld. Meneer deed echt z'n best. Het is een leuk oud pand en het is er erg netjes en schoon. Lekker huiselijke ontbijtkamer. Prima lokatie!! Op een steenworp van het centrum en de boulevard.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Heerlijk weekendje weg
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tl verlichting in de kamer was niet gezellig. Verder geen op of aanmerkingen.

Hartelijke ontvangst door de hoteleigenaar die mee liep naar de kamer en uitleg gaf. Zeer schone kamer en een heerlijk ontbijt met lekkernijen van de lokale bakker.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Heerlijk kunnen ontspannen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Voor mensen die slecht ter been zijn, of niet goed kunnen traplopen, is dit hotel geen optie. Maar ik had er zelf gelukkig totaal geen problemen mee!

De huislijke sfeer, het is er erg schoon, gezellige gastheer, goed ontbijt, de ligging (Zowel zee als stad op 100 m), de frisse geur van wasverzachter bij binnenkomst! En de hele dag door GRATIS koffie-thee, fruit! Heb me er verder als vrouw alleen geen moment onveilig gevoeld, juist door die huiselijke sfeer! Heerlijke tijd gehad en kom vast nog eens terug!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Echte aanrader om Zeeland te verkennen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kleinschalig hotel in huiselijke sfeer. (Vb: ontbijt was in de woonkamer bij de open haard). Zeer vriendelijke gastheer! Parking aan het hotel voor 5€/dag. Zeer kort bij de dijk en op 5 minuten wandelen van het centrum.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Zeer kleine kamer, bereibaar was door 3 trappen te betreden (40 treden) op uitstekende lokatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Onze kamer was erg klein en alleen geschikt om de nacht door te brengen. De badkamer met toilet is ook heel erg klein. Onze kamer was gelegen op de derde (bovenste) verdieping. Daartoe dienden drie trappen te worden genomen. Daar ik al zestig jaar ben is dit geen pretje. Absoluut geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Er is geen lift aanwezig.

Hotel is prima gelegen in de nabijheid van de boulevard en het centrum van Vlissingen. Ontbijt is prima, broodjes zijn heerlijk vers. De gehele dag is er gratis koffie en warme chocolademelk beschikbaar.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Niet voor herhaling vatbaar ondanks mijn verjaardag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij lagen op een zolderkamer zonder airco. Daar het overdag boven de 30 graden was, was het op deze kamer bloedheet. Geen oog dicht gedaan! Verder vonden wij de gastheer erg dominant aanwezig tijdens het onbijt.Hij gaf ons het gevoel dat hij scherp in de gaten hield hoeveel we aten. Hij was trots op zijn zelfgeperst sap, echter een tweede glaasje werd ons met moeite gegund. Wij gaan hier niet meer terug, er zijn genoeg andere hotels in buurt in dezelfde prijsklasse.

De lokatie, lag dicht bij Boulevard. Was wel gehorig i.v.m. filmfestival. Harde muziek.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Goed ontbijt. Fietsenstalling in garage. Gratis warme dranken. ( heerlijke koffie, latte, capuccino, etc..). Vriendelijke ontvangst en bediening. Zuivere kamers. Prachtig stadsterras. En alles zeer dichtbij, zowel strand, als winkels en historisch centrum. Ook parkeren aan 5 euro per dag is een meevaller.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Het was een genot om hier te logeren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Balkon

Het ontbijt was fantastisch inclusief uitgeperste sinaasappels en door de eigenaar werd nog voor de 2e keer een glas gebracht. De hele dag is het vrij om koffie en/of thee te nemen, ook staat er de hele dag een volle fruitschaal waar je vanaf kon halen wat je wilt.De eigenaar is uiterst vriendelijk en steeds belangstellend wat heb je gedaan of wat ga je doen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

er goed bevallen

thee op de kamer

locatie

Fijne korte vakantie gehad met lekker ontbijt

Badkamer is erg krap

Mooie lichte ontbijtlzaal

Prima hotel en gastvrijheid perfect

Bouw werkzaam heden naast het pand en tegen over. We waren vrij vroeg wakker!

Prima hotel en gastvrijheid perfect

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Het ontbijt was heerlijk

Echt een aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima kamer. Heerlijk bed en lekkere douche. Heel goed ontbijt! Ontzettend leuk personeel!! wij komen zeker terug!!

Zeer attente en toegewijde gastheren
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer en badkamer wat aan de kleine kant

Ontbijt en de rust

Lekker ontbijt en ze boden zelf 2x echt vers geperst...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker ontbijt en ze boden zelf 2x echt vers geperst appelsiensap aan !!

Kamer is wat aan de kleine kant .
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer is wat aan de kleine kant .is wat lastig ivm u spullen

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Prima ontbijt. Kamer was goed en heel netjes. Het hele hotel straalde rust uit. Personeel op en top vriendelijk.

Lekker ontbijt doch een gebakken eitje zou ook eens lekker...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, 2 de verdiep zaten wij, hebben niks geslapen door de warmte. Stijle trap

Lekker ontbijt doch een gebakken eitje zou ook eens lekker zijn

zeer goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

alles was aanwezig. zeer netjes ! uitgebreid lekker ontbijt !

Ouderwets interieur

Veel opbergruimte en ruime kamer, ook de locatie was perfect.

Prijs, inrichting , onprofessioneel personeel

Helemaal goed. Kleine kamer groot genot

Prijs

Goed. Goede en vriendelijke gastheer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

twee trappen op. Geen lift.

Ontbijt prima.

Kraaknet hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kraaknet hotel.vriedelijke uitbaters !

Zeer proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles naar wens, misschien wat kleine kamer

Zeer proper

Locatie geweldig, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er viel niets tegen, een hele goede prijs, alles super netjes.

Locatie geweldig, lekker ontbijt, vriendelijk onthaal.