Beoordelingen over Boulevard Hotel Scheveningen 3-sterren

Seinpostduin 1, 2586 EA Scheveningen, Nederland

#2 van de 26 hotels in Scheveningen

Goed verblijf, bedden perfect. schoon ,locatie en ontbijt uitstekend.

Geen waterkoker

Het ontbijt was geweldig, heel uitgebreid. Kamers eenvoudig maar schoon. Personeel heel vriendelijk. Een waterkoker met wat bekers op de kamer zou wel heel fijn zijn. Ligging, kan niet beter , perfect direct aan het strand.

Zeer vriendelijke uitbaters en personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Parkeerpoblemen (parking is duur en ver) en het ontbreken van een lift

Zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Leuke bar en terras met zicht op het strand!

Lekker uitwaaien aan zee met mijn partner
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

We hadden een eenvoudige kamer met douche en toilet, keurig netjes. Het ontbijt s'morgens was prima in orde en het personeel was heel vriendelijk. Het hotel ligt aan het strand en s'avonds konden we genieten van een prachtige zonsondergang. Een top locatie en hotel.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Een heel mooi hotel , goede ligging, vriendelijk personeel , goed ontbijt zeker aan te bevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het enige kleine minpunt en voor ons was dit geen minpunt, er zijn weinig parkeerplaatsen bij het hotel. je moet bij de naburige parkeergarage(s) parkeren, afstand ,ongeveer 5 minuten te voet, dus best goed te doen. Bovendien werkt het hotel aan parkeerplekken dichtbij het hotel. Ook weer voor ons absoluut geen minpunt, maar kan me indenken dat mensen of een koelkastje op de kamer verwachten of koffie of thee. Vonden wij niet nodig want volgens mij kan je de gehele dag gewoon koffie of thee onder via de receptie/restaurant ruimte krijgen.

het ontbijt is prima verzorgd, er is voldoende keus qua broodsoorten/wit/bruin/croissants, divers broodbeleg , koffie thee en andere dranken. Je hebt keuze voor yoghurt en fruit. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, snachts is er een nachtportier. iedere dag werd de kamer en badkamer schoongemaakt, er waren voldoende handdoeken aanwezig. de ligging van het hotel is heel dichtbij de boulevard. Prima bedden.

Zeer tevreden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Ventilatie in slaapkamer onvoldoende.

Ontbijt was prima verzorgd in buffetvorm. Ontvangst was heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

een goede overnachting op een mooie locatie

de werkzaamheden aan de nieuwe parkeergarage begonnen zeer vroeg in de morgen, onze kamer zat erg dichtbij deze bouw locatie.

de locatie aan de boulevard was erg mooi. het ontbijt was lekker uitgebreid!

goed en schoon hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

parkeren moet je 2 kilometer verderop doen en is best prijzig 21,70 voor 24 uur parkeren. Deze parkeergelegenheid licht verderop aan het strand en is niet overdekt, anders moet je rond de 30 a 25 euro rekenen per 24 uur.

ontbijt was heel goed verzorgt kamer aan de kleine kant maar goed te doen voor een paar dagen. ligging aan het strand mooi uitzicht met het ontbijt. Komen zeker nog eens terug.

Rustig hotel met vriendelijk en gastvrij onthaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Door vakantieperiode en zomerse temperaturen ongeveer 1 uur naar parkeerplaats gezocht. Alle openbare parkings volzet. Parkeermeter om de 2 uur bij te betalen. 's Avonds rond 18u toch een plaats gevonden rond hotel met voordeliger tarief. Vanaf 8u30 werden er graafwerken uitgevoerd bij het hotel voor nieuwe parking. Veel stof en lawaaihinder.

Ruime en nette kamer, uitgebreid en verzorgd ontbijt, rustige ligging en toch langs de promenade

Prima service ... niet tot weinig geslapen .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Er waren verbouwingswerken aan de gang waar ons op voorhand niet van verwittigd werd. Er bleef een motor van een pomp of dergelijke draaien onder onze kamer .

Een fijn, gezellig en goed verblijf, met leuk en hartelijk personeel

Slechte parkeergelegenheid, maar daar wordt aan gewerkt

Dat de hondjes ook welkom waren. Heerlijk buiten zitten, bij de familiekamer, en we mochten daar ook ontbijten.

Een echte aanrader!

Bijzonder vriendelijk personeel, ook naar de kinderen, prima prijs-kwaliteitsverhouding, kamers zijn keurig onderhouden en schoon, een uitgebreid en heerlijk ontbijt. Prettig dat via het hotel een vergunning voor parkeren in de straat geregeld kon worden.

Fijn hotel op mooie locatie. Zeker aan te bevelen.

Het was erg warm in de kamer toen wij aankwamen, maar je kunt zelf de verwarming naar beneden draaien en een raam open zetten. Geen probleem dus.

Wij hadden een familie kamer, met 4 bedden. Het is een mooie ruime kamer, met een fijne badkamer. Heerlijk groot bad, voldoende shampoo ed. aanwezig. Het ontbijt was goed, met een prachtig uitzicht over het strand en de zee. We komen graag nog eens terug.

Een perfect hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Misschien wat rauwkost bij ontbijt (komkommer/tomaat) voor op het ei. Kan verder niets bedenken

Perfecte locatie, nog nooit zo'n schoon en net hotel gezien. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt

Was super goed en zeer vriendelijk personeel

Staat al boven

Super kamer uitzicht een binnenplaats was wat minder en tv mocht wat groter maar het was super goed en het ontbijt ook komen ZEKER terug

heerlijk genoten van een weekend bij jullie in Scheveningen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De vensterbanken in het restaurant waren niet schoon, er lagen veel dode vliegjes/muggen.

ontbijt was heerlijk, genoeg keuze en alles vers. UItzicht op zee vanuit het restaurant en onze slaapkamer waren ook schitterend!

Prima voor een paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Geen kluisje, geen ramen die goed open konden, hotel zelf een beetje gedateerd

Ontbijt was prima, kamers met goede bedden en goede badkamer, kluisje ontbrak en ramen konden niet open, hotel is een beetje gedateerd

goed en goede service van hotel personeel en eigenaar direct aan zee en prima uitzicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

parkeer gelegenheid bij hotel wordt aan gewerkt. niet makkelijk om in de buurt te parkeren maar wordt wel geregeld door hotel tegen geringer kosten of vroeg in de morgen aankomen .

Heerlijk genoten van ons verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Parkeren is wat lastig in Scheveningen. Maar in de straat kan geparkeerd worden op de betaalde plekken. Kenteken doorgeven aan het hotel, kosten € 10,= per dag.

Bijzonder aardig personeel. Fijne kamer, stille buurt. Zeer veel op loopafstand zoals de Pier en het Circustheater. Allebei circa 10 minuten lopen. Aanrader voor iedereen die Scheveningen willen ontdekken.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Appartement met Uitzicht op Zee

Je moet voor het appartement wel een paar trappen op lopen, maar dat wisten we van tevoren!

Het appartement is erg prettig en heeft ook een prachtig uitzicht en voldoende faciliteiten. Het hotel is op dit moment nog beperkt in de parkeerruimte direct in de omgeving, maar daar wordt aan gewerkt; er wordt een eigen parkeerfaciliteit bij het hotel gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is heerlijk

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Karakteristiek hotel dat de Scheveningse sloopwoede heeft overleefd.
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer 11. Fantastisch strand/zeezicht. Sfeervolle en intieme ontbijtkamer met zeezicht. Profiteer van het aantrekkelijke parkeertarief van het hotel.

Vriendelijk ontvangst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Iets gehorig, wij sliepen naast het trappenhuis. We hadden daar gegeten (3 gangendiner) en wat drankjes gedronken, viel me beetje tegen hoeveel ik moest betalen daarvoor

Vriendelijk ontvangst. Prima bedden. Mooie locatie. Lekker ontbijt. Parkeren kon voor tien euro per dag vlakbij het hotel

Wij hebben genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De ligging vd kamer viel deze keer wat tegen, we keken uit op een binnenplaats en de badkamer was aan de krappe kant

Geweldige ligging pal tegenover het strand. Een heerlijke ontbijt, ruime keuze en een fantastisch uitzicht over zee tijdens het ontbijt. Verder op loop afstand van het Afas Circus Theater en dichtbij de leuke strandtentjes

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Top hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Het gehele verblijf was uitstekend. Kamer was goed schoon, ontbijt was heerlijk vooral met een cappuccino erbij en een mooi uitzicht op zee, en het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie locatie, netjes eenvoudige kamer.

Parkeren bij hotel was mogelijk voor kleine vergoeding. Anders aangewezen op dure parkeergarages! Ontbijt prima. Kamer eenvoudig maar erg netjes met mooi uitzicht op strand! Volgende keer weer dit hotel!

Het ontbijt in het restaurant met de zee voor onze neuzen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ons uitzicht was slecht. Je boekt een goedkopere kamer en dat krijg je gelijk op je bordje door zo'n slecht uitzicht. Jammer!

Het ontbijt in het restaurant met de zee voor onze neuzen.

Fijn en goed verzorgd in een mooi kleinschalig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Parkeergelegenheid is beperkt. Daar zijn ze wel mee bezig, dus dat zal beter worden.

Mooi hotel, direct aan zee. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles netjes en schoon.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dat maakte het allemaal...
    • Superior Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zeer gehorig, receptie is 24h/24h bemand, en dat konden wij om 00h30 nog steeds goed horen ... De kamers zijn aan de oude kant en zeer basic, geen extra's, geen frigootje, zelfs geen deftige haardroger. Toen we een andere haardroger gingen vragen, kregen we er direct eentje, maar die was niet veel beter, miste zelfs het opzetstuk. Wij vonden het aan de dure kant (ondanks het zeezicht) voor wat het maar was.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dat maakte het allemaal een beetje beter. Het ontbijt is wel heel goed, daar is totaal niets op aan te merken. En de ligging is ook super.

Super!

Geen opmerkingen

Het ontbijt was uitstekend en het verblijf was als een thuiskomen. Kamers super schoon en je kunt er heel goed eten. Heel aardig personeel. Super verblijf zou het iedereen aanbevelen.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Er lekker even tussen uit, met alle geneugten van Scheveningen Haven EN Pier binnen loopafstand
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee - 2 Aparte Bedden

Viel niet tegen, want we wisten het: - geen lift, - geen koffie/thee faciliteiten op de kamer

De kamer was een van de beste die we in lange tijd gehad hebben

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Een zeer aangenaam verblijf waar we nog terug gaan komen.

Helemaal niets.

Mooie kamer, aardige en behulpzame medewerkers, uitgebreid ontbjitbuffet, geweldig diner met meer dan voldoende bijgerechten, goede matrassen, alles top schoon.

Lekker 2 dagen genieten, maar de koude douche was voor ons kamer 101
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De koude douches, erg jammer want ik heb toch voor de 2 kamers 185,00 voor een nacht betaald. Nadat we er iets van hadden gezegd zei de balie medewerkster mss was op dat moment iedereen aan het douchen. Maar omdat we t al vooruit betaald hadden, kon ze aan de prijs niks meer doen.. alleen bij een volgend bezoek mochten we t melden, zodat ze dan iets kon doen voor ons. Maar helaas komen wij niet ieder jaar voor een weekendje Scheveningen!! Dus dat was wel een beetje een rare uitspraak!!

Het ontbijt was idd heerlijk, maar niks overdreven. De kamer en bedden waren goed!! Behalve de douches, die waren in de ochtend gewoon koud zo rond 8.30/9.00uur

Uitstekend hotel!

Er is weinig parkeergelegenheid in de buurt; er wordt wel aan gewerkt.

De kamer was comfortabel ingericht; de bedden waren goed. Het ontbijtbuffet was uitstekend; voldoende keuze. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom genoeg redenen om nog een keer terug te gaan.

Heerlijk zo'n familiehotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Heerlijk zo'n familiehotel. Niet de nietszeggende hotelkamers van de mooie plaatjes, maar gewoon goede kwaliteit , duurzaam (niet iedere 4 jaar een totaal nieuwe inrichting) maar aandacht voor kwaliteit en de menselijke maat. Chapeau voor de eigenaar, met lef en doorzettingsvermogen!!

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Heerlijk verblijf op een mooie locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het bed was niet super, maar dat is moeilijk af te stemmen per persoon. Kussens waren niet echt wat. Kamer verder prima, alleen qua kleuren ( gordijnen en tapijt ) wat gedateerd

Ontbijt was super geregeld. Ondanks de kleur van de gordijnen, lieten ze echt niets door qua licht, echt mooi donker.Ontvangst en service van het personeel was ook super.kamer/badkamer prima zo, alles aanwezig. De locatie, zo aan het strand was meer dan perfect!!!!

Heel erg fijn

Alleen de douchekop bleef niet in de houder, zodra er water doorheen kwam zwiepte hij door de houder, kamer 93

De kamer was lekker ruim, schoon, opgeruimd. Ontbijt lekker, uitgebreidt, gezellig, goed voor elkaar

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prettig familiehotel.
    • Superior tweepersoonskamer met zijzicht op de zee

Kamer met zeezicht. Helaas waren de ramen zodanig aangeslagen met zout en zand, dat er van enig uitzicht weinig over bleef. Best wel gehorig.

De ruimte waarin het ontbijt wordt geserveerd: bijna alsof je op het strand zit!

Een aanrader.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De kamer was prima. Heerlijk ontbijt in de serre met uitzicht op het strand. Bijzonder vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht voor de gast. Top.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Heerlijk rustpunt na lange dag van werken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Heerlijk hotel aan de boulevard van Scheveningen met uitstekend personeel met veel persoonlijke aandacht. Na lange dag werken prima hotel om tot rust te komen!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Het ontbijt was zeer gevarieerd en uitgebreid. Bovendien ook erg smakelijk Ligging van het hotel is super Gastheer en gastvrouw erg vriendelijk en informele sfeer in hotel

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

geweldig, echt genieten!

helemaal niets!

mooie en ruime kamers. zeer vriendelijk personeel.uitgebreid ontbijtbuffet in prachtige ontbijtruimte. Fantastische locatie met vrij uitzicht op zee!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Fijn weekend gehad, mede door vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Helaas op de eerste verdieping met eerst trapje af en smalle trap omhoog. dus zeker met bagage een beetje klimmen. En we hadden de pech dat de parkeerplaatsen van het Hotel net werden gerenoveerd dus niet beschikbaar waren.

Ontbijt was normaal maar voldoende. Kamer en badkamer netjes en schoon. Locatie prima. Zelfs in de winter. Personeel vriendelijk en behulpzaam met advies over winkels en parkeermogelijkheden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Met 4 zussen lekker uitgewaaid, in een gezellig mooi hotel tegen een aantrekkelijke (korting) prijs

niet behalve de gemiste waterkoker dan

Fijne gezellige familiekamer waar we met 4 zussen samen konden slapen e tussendoor konden rusten. Wel hadden we graag een waterkoker gehad om zelf een kopje thee te kunnen maken. sfeervol hotel en goed plezierig personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ik en mijn man wilden langer blijven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Er was een vlek op het tapijt, dat volgens ons gemakkelijk te verwijderen is

Het was een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Leuke tips van het personeel, we voelden er ons thuis

prima, jammer dan je nu moet betalen voor de p pplaats op eigen terrein. Dit is sinds kort.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Meer aankleding in het appartement zeezicht. BV.Schemerlamp. leuke posters, Wat tijdsschriften. Kamer nu erg kaal en ongezellig.

Uitzicht van het hotel

Overvloed

De parking is een struikelpunt. Ik kan me in de zomer voorstellen dat dit een ellendig struikelpunt is om dit hotel te boeken. Nu was het ook geen pretje om de wagen echt heel ver van het hotel te moeten parkeren en ophalen ... Dit is echt wel heel jammer.

Met het woord 'overvloed' kan je dit hotel het beste omschrijven. Vriendelijkheid in overvloed, zeer lekker en overvloedig eten, enz... het lijkt wel een tsunami van lof. Scheveningen zelf sprak me minder aan maar over het hotel maakte alles goed. (Misschien door de winterperiode dat Scheveningen wat minder aantrekkelijk was dan anders.)

Zeer gezellig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Soms het traplopen ( met zware koffer) We worden een dagje ouder en krijgen wat last van spieren en gewrichten.

Natuurlijk het mooie uitzicht, maar ook de gemoedelijkheid en vriendelijkheid. Het is knus en sfeervol. Ook leuk om s 'avonds nog even aan de bar te zitten!

Prima hotel op uitstekende lokatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Accommodatie is goed te bereiken, parkeren valt echter tegen. Vrij parkeren is in de wintermaanden mogelijk op de boulevard, mits voorhanden. Anders moet men uitwijken naar een parkeergarage.

Vriendelijk en correct personeel, goed ontbijt, goed diner.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt was heerlijk. Het meest beviel onze kamer. Door een enorme upgrade kregen we een hele grote kamer met grote badkamer en uitzicht op zee. Het was TOP!!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk voor een weekendje weg!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

t was erg warm in de kamer toen we binnen kwamen, verwarming stond iets te hoog

Ontvangst was heel vriendelijk en de locatie was echt top! Loopafstand van alles. Het ontbijt was heel lekker en het uitzicht voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De beste plek tegen een prima prijs.

Wij waren tevreden.

De locatie van dit hotel is subliem. Met de nette prijs is het hotel een aanrader. Het personeel is fantastisch. Je moet wel goed ter been zijn want de kamers zitten in (prachtige) oude panden en ik heb geen lift gezien. We hebben er ook 's avonds gegeten. Gemoedelijk. Gewoon lekker en relaxed. Een heerlijk ontbijt met uitzicht op zee. We voelden ons verwend en genoten van ons citytripje naar Scheveningen.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Waren te vroeg met inchecken, koffers konden we wel daar laten. Echter stonden ze dan gewoon in de eetzaal waar iedereen bij kon.

Nette kamers met heerlijke bedden. Vanuit de eetzaal uitzicht op zee. Prima hotel voor een prima prijs. Aanrader!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Vierden hier ons 50 jarige huwelijkfeest met ons gezin (9 personen). Helemaal geslaagd !!!

Familiehotel met heel prettige ambiance. Magnifiek gelegen, vrij uitzicht op zee. Keurige kamers, prima bedden. Praktische badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Tram naar Centrum Den Haag en Delft enkele minuten lopen. Lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Sympathieke staf. Dank jullie wel !!!

Met het bezoek aan de Lion King, twee fantastische dagen gehad.

Geen minpunten.

Vriendelijke bediening. Zeer attent. Uitstekende keuken voor b.v.dagmenu. Kamers prima in orde, en zeer schoon. Goede bedden. Prachtige ligging aan de boulevard, met zicht op zee.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Top locatie voor een relaxt weekendje Scheveningen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Locatie is super, personeel gastvrij en erg vriendelijk, zelfs de nachtportier ontvangt je met een grote glimlach, diner en ontbijt heel goed verzorgd.....zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel op goede locatie met lekker ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Goede locatie aan het strand en op loopafstand van de pier en het circustheater. Na alle lelijke betonnen gebouwen in scheveningen is dit een mooi pittoresk hotel. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt in de serre met uitzicht op zee! Goede bedden.

Gemoedelijk en gezellig hotel op een super locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, super locatie (precies tussen Scheveningen dorp en de pier). Kamer was ruim en schoon. We hebben genoten en gaan zeker terug.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen parkeergelegenheid, moesten daarvoor €20 betalen en 15 mins lopen. Terwijl we dit hotel juist hier op hebben geselecteerd. Het hotel is simpel, wat verouderd maar wel knus. Bedden waren slecht. En om 7.00 uur bouwvakkers onder je raam.

Netjes, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

was erg geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

We zaten 2 hoog en er was geen lift aanwezig dus als je moeilijk te been bent is dit geen ideaal hotel

Er was een goed ontbijt met een ruime keus en vanuit de eetzaal een schitterend uitzicht op de zee

top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Hoewel het ontbijt eigenlijk heerlijk was, waren de afbakbroodjes een beetje taai...

Sfeervol hotel, vriendelijk ontvangst, prima kamer en vooral een geweldige locatie met goede verbindingen naar Den Haag in de buurt of wandelen naar centrum Scheveningen.

Heerlijk verblijf in een gezellig familiehotel.

Er viel niets tegen, gewoon goed.

Zeer ruime en schone kamers. Een fantastisch lekker ontbijt met diverse soorten koffie. Top! Heel vriendelijk en attent personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Heerlijk uitstapje naar zee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Parkeren kon gratis aan de strandweg, een stukje verderop. Maar tegen kleine bijbetaling ook voor de deur.

Heerlijke kamer, heerlijk ontbijt, fantastische locatie, Hotel met karakter en het personeel, zo vriendelijk en servicegericht heb ik het nog nooit meegemaakt. Voor deze prijs een topper, we komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

leuke en gezellige dagen gehad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Eigenlijk kan ik niks negatiefs bedenken en zeker niet voor de 85 euro die we betaald hebben voor de kamer

Zeer vriendelijk personeel kamers waren ruim genoeg en het ontbijt was helemaal prima met prachtig uitzicht over de zee. Prima prijs/kwaliteit verhouding

weet niet

niets peroden

alleen ik lus slap ei niet lekker ,als ik liever hard ei heel lekker ik lus niet sterk koffie , als lichter koffie heel lekker avonds heel heerlijk eten , geen probleem .

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heel vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Badkamer is wel klein Jammer dat de serre geen dubbele beglazing heeft. Nu het kouder en vochtiger wordt, zijn de ramen snel beslagen. Hierdoor mis je de prachtige uitzicht op strand en zee.

Heel vriendelijk personeel. Hotel is netjes. Ontbijt was goed Locatie is geweldig!

Super, genoten ! Prachtige locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

Op de kamer vonden wij het wel ietsje gehorig, dit zal door de ouderdom van het hotel komen. Was niet super hinderlijk

Heerlijk ontbijt, lekkere bedden Gemoedelijke sfeer

Uitstekend verblijf in eenvoudig maar sfeervol hotel met uitzicht op strand en zee.

We verbleven in een ruime gezinskamer met twee tweepersoons bedden (en nog opklapbed voor een vijfde persoon) met (schuin) zicht op strand en zee. Vriendelijk en gastvrij personeel en prima ontbijtbuffet.

Gezellig hotel met prima ligging, voorzieningen en service! Vriendelijk en gastvrij personeel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Miste ventilatie of afzuiging in wc/ doucheruimte. Broodjes bij ontbijt waren erg hard. Ramen in ontbijtruimte waren niet schoon hetgeen jammer was voor het prachtige uitzicht op strand en zee.

De directe ligging aan zee. Fijne kamer, niet groot maar gezellig en netjes met prima bedden. Voldoende ventilatie door de twee ramen die open konden. Afsluitbare wc en douche voor voldoende privacy. Heerlijk ontbijtbuffet met ruime keuze.

Goed.

Alleen spijtig, we waren met een groep van 5 dames en de tafeltjes van het ontbijt waren voor 2 of 4 personen. Als we vroegen om 2 tafeltjes tegen mekaar te plaatsen, mocht dit niet.

De kamers waren dik in orde en het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Bad

De boulevard werd al leeggehaald. Maar het was einde van het seizoen.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Diner was super!~Kamers zeer netjes en de bedden lagen goed! Prachtig uitzicht over de zee. Helemaal fantastisch

Volgende keer boeken wij weer dit hotel is prima bevallen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het ontbijt had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen. B.v. er was geen fruit en maar 1 kaassoort. Zalm misten wij ook. Alle broodjes waren wel lekker vers en goede koffie.

De ligging is perfect en de kamers waren comfortabel. Alles super schoon. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Verhouding prijs en kwaliteit is goed.

Fijn hotel aan zee, we komen graag terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Het is wat gedateerd, de kamers op de foto zien er veel groter uit dan ze in werkelijkeid zijn. Er is geen lift, dus we moesten onze koffers vier trappen op sjouwen.

Prettig hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Het was er schoon. Het ontbijt is fantastisch, met uitzicht op zee. Het is rustig en de bedden zijn prima. Het centrum is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijk hotel aan het strand

Vanaf eerste dag hing er een vreemd luchtje in onze kamer, terwijl deze wel schoon leek.

Heerlijk ontbijt in een prachtige ruimte met panorama uitzicht op het strand. Zeer vriendelijk personeel, kleinschalige setting. Perfecte locatie. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

We hebben een prima verblijf gehad al zal ik volgende keer zeker informeren naar boven genoemde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Ik vind persoonlijk fijn om thee en koffie te kunnen maken op de kamer. Er was geen lift en dan is een koffer de trappen op dragen wel wat zwaar!!

Het ontbijt was prima incl. een glutenvrij ontbijt(een afbak broodje o.i.d. was nog beter geweest) De bedden slapen prima en de kamer was keurig schoon, wel weinig uitzicht op zee!

Goed voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Voor 1 nacht best prijzig. Hondje welkom maar rekenen extra geld. Parkeren in een openbare parkeergarage=kosten komen er nog bij.

Prachtige kamer. Groot. Mooie badkamer

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het was heerlijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

De sinnasappelsap was niet lekker. Daar zou ik wat aan veranderen. Bij de meeste hotels krijg je lekkere verse sinnasappelsap.

Het ontbijt was heerlijk. We hebben genoten van ons ontbijt.