Beoordelingen over Boutique Hotel Texel 4-sterren

Postweg 134, 1795 JS De Cocksdorp, Nederland

#3 van de 12 hotels in De Cocksdorp

Super eiland, vooral bezoek Vlieland is aan te bevelen met boot Vriendscha
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt zeer uitgebreid, super vriendelijke bediening de ganse dag lang, fietsverhuur zeer handig, kamers to met zeer grote badkamer, een terras had het nog beter gemaakt

Gezellig hotelletjes tussen de Texelse schaapjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ruime gerieflijke kamer, Incl badkamer. Gezellig binnenzwembad. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd; het avondmaal wordt mooi geserveerd op basis van plaatselijke producten. Het personeel, zonder uitzondering is zeer vriendelijk.

Bijzonder vriendelijke ontvangst, schone kamer, grote...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Bijzonder vriendelijke ontvangst, schone kamer, grote badkamer, relaxed zwembad. Fijn restaurant ook, heerlijk gedineerd. Kortom: heerlijke accommodatie.

De combinatie van de eigentijdse, knusse inrichting, de tuin...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De combinatie van de eigentijdse, knusse inrichting, de tuin, de hoge standaard van het restaurant en de wellness-faciliteiten maken dit een hotel waar wij een echt verwen-gevoel kregen. Voor ons de beste keuze op Texel.

Een fietsvakantie in een prachtige omgeving met tal van mogelijkheden voor uitstapjes en 's avonds

Niks.

Prachtige kamer, heerlijk rustig gelegen. Uitstekend ontbijt met vers geperst fruitsap, overvloedig! Vriendelijk personeel, parking gratis aan het hotel, fietsenstalling .

Goed, maar overpriced
    • Suite met Uitzicht

De suite heeft helaas geen buitenruimte. We vonden de suite wat bedompt en donker. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding: kamer is overpriced. Hotel ligt afgelegen en voelt wat onpersoonlijk. Faciliteiten waren wat ons betreft wat matig. We hadden voor dit bedrag meer verwacht.

Ruime suite. Goed bed. Fijne, ruime badkamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede parkeermogelijkheid.

Geweldig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk eten, geweldige kamer, prachtig ingericht hotel. Mooie faciliteiten, prachtig zwembad, welness met sauna, heerlijke rust. Hotel vooral heel mooi en rustig ingericht. Al met al boven verwachting, omdat het niet aan zee ligt en je het niet snel op zult merken.

lekker verblijf op Texel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De ervaringen in het restaurant waren zeer teleurstellend. Er zijn 2 avonden van ons verblijf totaal bedorven. Wij waren voor het diner verplaatst naar de lounge omdat wij onze hond bij ons hadden. Daar is niets mis mee, maar wij belanden daar in een hoekje waar totaal geen aandacht aan werd besteed. Personeel reageerde niet op onze vragen en leek ons totaal te negeren. Voorbeeld: na anderhalf uur slechts 1 glaasje wijn en het voorgerecht.... na veel aandringen kwam het hoofdgerecht/// duidelijk afgeraffeld en met bijlage die niet gaar , maar wel deels verbrand was..... Alles besproken met de leidinggevende die ons gelijk gaf. Daarom nog een avond geprobeerd, maar helaas hetzelfde verloop. Kortom, prima hotel, maar het restaurant zullen wij niet meer bezoeken ;-((

Logies en ontbijt waren helemaal goed. Daar valt helemaal niets op aan te merken. Echt een top hotel, maar dat wisten wij al want we waren er al 2 keer eerder geweest.

Heeeerlijk !!!!
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Als ik toch iets moet zeggen is het thee en koffie apparaat wat s'ochtends bij trap en lift stond om 8.00 uur al weg was. Ging s'ochtends om 6.00 uur wandelen en bij het zien van de gelegenheid een lekker bakje thee te kunnen pakken bij terug komst viel tegen want om 7.30 uur was het al weg. Verder alles prima hoor! Maar vroeg me wel af waarom het apparaat daar alleen s'nachts staat.

Ruime kamer met ruim , knus balkon. Super lekker ontbijt met Texelse producten.

Perfect hotel met alles erop en eraan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Misschien had er op de kamer een klein koelkastje kunnen staan. Dit om de lokale producten die je op het eiland kunt kopen koel kunt houden.

Dit is een hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Mooie ruime kamers. Modern sanitair. Uitgebreid ontbijt buffet met veel lokale producten.

Zeer gastvrij
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Veel muggen en geen muggennet of hordeur aanwezig terwijl de kamer onder het dak wel te warm wordt om ramen / deuren gesloten te houden aangezien er ook geen airco was.

Zeer gastvrij

Uitstekend hotel op prima locatie! Vriendelijk personeel, adequaat.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Schuifdeur naar badkamer sluit niet geheel af. Geen douche-deur, dus alles wordt behoorlijk nat. Geen shower-cap.

Mooie kamer, goed verzorgd! Diner voortreffelijk!

Heerlijk!

Locatie is bij Cocksdorp, waar niet zoveel te doen is. Maar op de fiets ben je zo een eind op weg!

Bij aankomst een lekker en mooi welkomsthapje vanuit de keuken. Wij hadden om 3 elektrische fietsen gevraagd. Deze stonden klaar bij aankomst. Wij kregen 2 opladers, maar het personeel zorgde dat de fietsen steeds werden opgeladen (ondanks dat wij zeiden dat we dat heus wel zelf wilden doen 😀). Heerlijke bedden! Heerlijk, uitgebreid ontbijt!

Heerlijk genoten in dit super hotel :)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk was alles prima, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, alles schoon dus al met al prima verzorgd allemaal. Dikke duim voor dit prachtige hotel.

We waren heel blij bij jullie te verblijven,deed deugd!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het toilet in de badkamer...de deur sluit niet, zelf al is het een schuifdeur...ze is te smal,niet leuk

Alles was heel goed,jullie personeel verdient een dikke pluim,ze zijn super vriendelijk,niets is hun teveel. En de chef-kok, lamsmenu was “super”😋👍

Slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

We hadden een luxe kamer geboekt, echter deze kamer lag aan de wegkant, elke auto die voorbij reed was zeer duidelijk te horen plus alle geluiden van het terras. Slecht geïsoleerd dus, halve nacht wakker gelegen en de bedden waren zeer slecht van kwaliteit. Geen aanrader dus.

Erg goed hotel met erg schone kamers en erg vriendelijke personeel.

Het weer! Ha, ha...

Erg vriendelijke ontvangst. Erg goed eten en op een culinaire manier bereidt en geserveerd. bij boeken voor een nacht extra was geen probleem. Kortom: erg goed hotel en voor een herhaling vatbaar. Sauna faciliteiten etc. allemaal gratis. Prima ontbijt met veel verse producten.

Heerlijk, zeer comfortabel, fijne vibe!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Dit keer hadden we een Deluxe kamer op de 1e verdieping, eerder hebben we op de begane grond gezeten. Kamers op begane grond ogen ruimer door de openslaande deuren. Volgende keer beneden dus.

We zijn hier al een paar keer geweest. Blijft een fijn hotel met comfort, prettige medewerkers, net dat beetje extra t.o.v. andere hotels (welkomsthapje/lekker water in de loungeruimte, uitgebreid vers ontbijt).

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Gezellige en vriendelijke accomodatie
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Groter en aangenamer terras bv met zicht op gezellige tuin of sfeervolle omgeving, maar niet op een parking uitkijkend.

Het restaurant Gusta is een voltreffer en een genot. We mochten uit de kaart zelf ons halfpension per dag samenstellen.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Na de eerste nacht kregen wij n.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het schoonmaken het wat beter gekund.

Na de eerste nacht kregen wij n.a.v. een klacht een up-grade naar een veel betere kamer. Die service was prima. Het ontbijt was heerlijk, alleen miste ik de schaal met schoongemaakt fruit.

Rust, ontspanning en verwennerij.
    • Suite met Uitzicht

De kamer was schoon gemaakt na een overnachting, alleen het bed was niet netjes opgemaakt, alleen het dekbed was er overheen getrokken. Ook mistten wij een balkon op de tweede verdieping. Het was mooi weer, waardoor je van de zon wilde genieten en eigenlijk daardoor op het terras moest gaan zitten. Dit was overigens geen minpunt, want zonnebrandcreme en water stond klaar op het terras.

Bij binnenkomst wordt je hartelijk welkom geheten en wordt je naar je kamer gebracht. Op het moment dat je wat nodig hebt kun je dit altijd aangeven en wordt dit geregeld. Het ontbijt en diner waren voortreffelijk. Lunch hebben we niet meegemaakt. Zelfs een hapje bij de borrel was al beter dan een 'standaard' bittergarnituur. wij zaten in de ' wad en duin suite' en werden s'avonds op de hoogte gebracht middels een weerbericht voor de volgende dag en een presentje, ook werd ons gevraagd of we nog extra's nodig hadden.

Het was heerlijk verblijven op Texel en in het hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het enige dat ik miste was een lekker badspulletje. De vorige twee keer was dat er wel. Nu lag er een spons maar niets om in bad te doen.

Goed ontbijt, mooie frisse accomodatie, vriendelijke medewerkers, mooie kamer.

Genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Kleine tip: iets meer licht boven (vergrotings)spiegel in badkamer

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk en vrolijk personeel! Ruime kamers Heerlijk avondeten en geweldig ontbijt

Prachtig hotel, jammer van de kleine kamer.

Wij hadden een gezinskamer voor 3 personen zag er prachtig en verzorgd uit maar veel te klein. Kon niet om elkaar heen lopen, door schuin dak valt ook een loopgedeelte af. Luxe badkamer had een douchebak met een kleinere afmeting dan standaard.

Prachtig hotel, vriendelijk behulpzaam personeel, mooie ligging, ruime parkeerplaatsen

Vriendelijk personeel, haren in de badkamer.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Matras te zacht, haren in de badkamer, toen we dat melden kregen we excuses en gelijk daarna de rekening van de toeristenbelasting.

Vriendelijke personeel, uitgebreid ontbijt.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Zeer mooi hotel, prachtige ruime kamers. Heerlijk gegeten in het restaurant (prijziger dan normaal, wel de moeite waard). Zwembad was ook prima, alles erg hygiënisch en schoon.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

was maar een paar dagen daar wat veel te kort was,fenomenaal goed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk ontbijt met zeer veel variatie en superlekkere theesoorten,na vermelding over mijn lactoseallergie kreeg ik dadelijk de aangepaste yoghurt bij het ontbijt,super

prachtig hotel, zeer centraal gelegen, heerlijk restaurant en zeer relaxte wellness!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

zeer goed restaurant met uitgebreide keuze! het hotel ligt centraal ten opzichte van de duinen, het strand en de stad. Prachtige wellness. Zeer vriendelijk personeel.

Zeer leuk hotel maar wij hebben denk net even pech gehad met de kapotte cv. 3 slechte nachten gehad.

Helaas was de cv niet helemaal goed waardoor wij 3 nachten de hele tijd een zeer vervelende getik hoorde. Helaas wordt dit dan opgepakt door het verschaffen van oordopjes en chocolade. Wij begrijpen dat het vol zat maar dit was toch niet helemaal de juiste oplossing. - Missen toch echt een spiegel in de kamer. Is wel handig om te kunnen zien of de kleding goed zit. - een apart lichtje/lampje bij de extra slaapplek/bed van onze zoon had handig geweest. Om nou

klompjes in de kamer die bij de deur gezet konden worden als je niet gestoord wilde worden. Heel origineel!!

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij gingen helemaal naar Texel meer dan drie uur onderweg alleen maar voor een goede nachtrust. Wij hebben bewust niet voor een hotel in een centrum gekozen omdat we eens in de zoveel tijd gewoon even willen doorslapen. Helaas toen wij aankwamen schrokken wij want er werd verbouwd in de hoek waar wij onze overnachting hadden. Er werd tegen ons gezegd dat wij er niks van mee zouden krijgen. Toen wij aankwamen sliep ons dochtertje. Helaas werd ze toch wakker door het lawaai. De volgende ochtend zouden ze om 8 uur beginnen. Waar wij al tegenop zaten en helaas werden wij rond 7 uur wakker door het lawaai. Bij het ontbijt dachten wij in een hoekje te kunnen zitten om de andere gasten niet tot last te zijn met een kindje van 2. Helaas was het in de hoek heel koud door de verbouwingen. Het is teleurstellend als je voor het hotel pakweg 135 euro kwijt bent en dan nog een lange reis en de bijkomende kosten voor een goede overnachting. Helaas mijn sleutels daar ook vergeten. Heel vriendelijk dat ze het wilde opsturen alleen ik moest wel 6,95 overmaken.

Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel ligt niet midden in het kleine centrum. Het zwembad was op goede temperatuur.

Twee dagen regen, jammer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Er vond een verbouwing plaats. In de ochtend al vroeg lawaai en in de lounge in de avond bouwstof.

De extra gratis dingetjes, zoals chocoladepaaseitjes, nootjes e.d.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De hele ambiance, de luxe, de relaxte sfeer, het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De hele ambiance, de luxe, de relaxte sfeer, het vriendelijke personeel. En de heerlijke wellness. Ook hebben ze fantastisch rekening gehouden met al onze allergieën, er was speciaal besteld brood en de chef heeft een eigen ontbijt en diner voor ons samengesteld.

weekendje Texel
    • Suite met Uitzicht

het zijn slechts details: jus als onderdeel van het ontbijtbuffet ipv kleine glaasjes op bestelling; reken geen toeslag voor n extra handdoek 2,50, gebruik van badjas 5 of teenslippers 2,50 - geeft n Ryanair beleving terwijl je Business class hebt geboekt... wellicht ook 2 welkomstdrankjes in de minibar (was nu leeg).

prachtige kamer, goede hygiene, vriendelijke bediening - hoop zeker nog eens terug te komen.

Heerlijk en relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Dat ik later werd gebeld om te vragen of wij het wolbad hadden betaald. Beter gad ze de betalingen even goed bekeken voordat ze ging bellen, kwam niet leuk over

Relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Relaxed, heerlijk, we zijn helemaal tot rust gekomen op Texel en in het hotel

Geen negatief commentaar

De kamer die wij hadden was prima. Groot en we konden lekker buiten zitten. Het ontbijt was heerlijk met allerlei verrassingen. Diner van goede kwaliteit, niet veel bij alleen een hoofdgerecht.

Genoten! Kom hier zeker ooit een keer terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Spa voorziening inclusief of prijs iets lager

Heerlijk rustige ligging, warme en gastvrije sfeer, mooie inrichting, gastvrij personeel, fijne spa, mooie en praktisch ingerichte kamer, lekker uitgebreid ontbijt, goed restaurant.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Geweldige, relaxed vakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Dat we niet in het restaurant een ander gerecht van de menu kaart van de bar konden krijgen.

Het eten was geweldig! Het personeel was zeer gastvrij. Alles was erg netjes en sfeervol.

Heerlijk genoten. Alles kan en niets moet.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De grote van het zwembad. Mijn zoon mocht in in sauna gedeelte omdat hij onder de 16 jaar is. En maar 1 dag per maand met badkleding in de sauna. Helaas voor ons waren ze aan het verbouwen. Dus wat verbouwgeluid.

Vriendelijk en openheid. We waren 1 ochtend te laat voor het ontbijt. Zonder problemen werd ons nog een ontbijt gemaakt.

Even heerlijk ertussen uit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Buiten de kern van het dorp. Maar daarom wel rustig gelegen.

Uitgebreid ontbijt. Mooie kamers en heel vriendelijk personeel. Helaas niet genoeg tijd gehad om ook de Spa te ontdekken. Reden om nog eens terug te keren.

Perfecte plek om jezelf lekker te laten verwennen
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Mijn enige tip zou zijn om de shampoo en douchegel te vervangen, deze lijken erg verwaterd.

Ontbijt was heerlijk en de kamers waren groot! Heel veel kleine personal touches, heel leuk.

Wanneer we terug nr Texel komen, dan verblijven we zeker in dit hotel !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Weinig keuze op de menukaart, dus niet van het restaurant kunnen genieten, donkere badkamer.

Heerlijk ontbijt, aangename kamer, vriendelijk personeel. Voor het eerst : geweldige haardroger !

Het hotel kan ik een ieder aanraden; blijf er vooral ook eten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De ligging van het hotel; echt in de middle of nowhere, pal naast het "vliegveld", waarvan je overigens totaal geen last hebt. Iets om rekening mee te houden op Texel is het feit dat er overal voor het parkeren betaald moet worden. Hartje winter sta je dus vrolijk de parkeerautomaat te vullen op een leeg parkeerterrein. Erg jammer en voor ons reden om een volgende keer niet meer voor Texel te kiezen.

Bijzonder vriendelijke ontvangst. Keurige, ruime en schone kamer. Het volledige personeel probeert het je naar de zin te maken. Absolute aanrader: het restaurant! In 1 woord: geweldig. Eten op culinair niveau tegen een uiterst acceptabele prijs.

4,0
    Eens maar nooit meer.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Achterafkamertje, schuin plafond waardoor beiden regelmatig het hoofd stootten. Rechtop in bed zitten kan niet. Badkamer veel te klein, als je achter de wastafel staat kan de deur niet dicht. Licht van badkamer ging ook niet uit, kierde zeer met licht tijdens nacht. Badkamer zo krap, kan ook niet met z’n tweeen in de badkamer. Wc zit heel laag, lijkt wel kleuterhoogte..badkamer niet verwarmd, erg koud. Kamer daartegen snel te warm, raam kan open maar erg gehorig vwb verkeer. Diner: lekker, maar prijs-kwaliteitverhouding matig, heb wel lekkerder gegeten voor minder. Niets in de buurt, niets op loopafstand. Dat hadden we ons beter moeten realiseren.

Vriendelijke ontvangst. Begane grond fraai. Zwembad klein maar voldoet, mooi uitzicht. Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heerlijk weekend weg - uitwaaien op het eiland.
    • Suite met Uitzicht

Je betaalt voor wat je krijgt - maar dan heb je wat!

Heerlijk ontbijt met veel producten uit de streek. Espresso/cappuccino van de bar was geen moeite.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Perfect!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Echt heerlijk gegeten in het restaurant maar toch 1 puntje van kritiek; ik vind dat er op de menukaart 'doornhaai' staat erg omstreden in deze tijd gezien het feit dat A deze haai als kwetsbaar wordt aangeschreven en B de haaien in het algemeen ernstig worden bedreigd. Misschien iets om wat mee te doen :)

Je merkt dat het personeel goed is opgeleid, de service en gastvrijheid straalt er van af! Het hotel oogt hagelnieuw, modern en knus ingericht met alle faciliteiten van dien. Heb een top verblijf gehad en kom zeker terug!

voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

ik miste buiten 2 stoeltjes op het terras. het was wel winter, maar de zon scheen en met een jas aan is het lekker zitten. Ik had dit ook kunnen vragen dan had dit zeker gekund, maar niet gedaan.

ontbijt was voortreffelijk, een dikke 10. kamers (deluxe) was perfect. We kwamen 1x om 10 uur het hotel binnen, een warme deken werd om je heen geslagen, dat gevoel kreeg je. kaarsen aan, open haard aan, borrelende en dinerende gasten, lekkere reukkaarsen, in 1 woord thuis komen.

• Superior Tuin Suite

De wijnkeuze was onbestaand: 1 fles Franse rode wijn. Een wit biertje met hoge gisting kende men ook niet.

Het eten was uitstekend. Prima ontbijtbuffet en inventieve kok. Amuses topklasse. presentaties vernieuwend en smaakcombinaties heel lekker.

Als je iets speciaals wilt. Genieten van de spa en heerlijk eten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk niets. Als ik toch wat moet noemen, is het het ontbreken van een douchedeur. Als je doucht wordt de badkamervloer wel erg nat. Maar het is pienuts.

Het ontbijt, lunch en diner waren Top, Top, Top. Personeel erg vriendelijk en gastvrij.

Een heerlijk weekend!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Prijstechnisch vindt ik dat de prijs inclusief gebruik sauna zou moeten zijn. Het is een beauty hotel.

Ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Kamer erg sfeervol en modern ingericht.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Mooi modern hotel met vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Geen minpunten. Alles wat top!

Mooie moderne kamer. Vriendelijk personeel. Alles was schoon en netjes. De lobby is erg gezellig om 's avonds even wat te drinken.

goed en prettig verblijf gehad! Mede ook door de vriendelijkheid vh personeel.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De restaurants in de buurt.

ontbijt was op vrijdag super!! De dag erna wat minder, was veel op, terwijl het niet druk was. Wel hoorden we dat het hotel na die dag dicht zou gaan.

Super behalve het diner in Gusta.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het eten in het restaurant is zeer karig! We kregen heel weinig op ons bord vooral voor de prijs die men ervoor moet betalen! Het is eerder schandalig te noemen. We vroegen ons dan ook af of de andere logés er ook zo over dachten. We zijn dan uiteindelijk de twee laatste avonden ergens anders gaan dineren waar je wel waar voor je geld had.

Heerlijk ontbijt, perfecte hygiëne, uitstekende spafaciliteiten en vriendelijk personeel.

Mooie inrichting, fijne sfeer, open haard in de loungeruimte.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Badkamer vonden we onpraktisch ingericht: je kon niet normaal op de wc zitten, omdat de wasbak in de weg zat. Prijs-kwaliteit: relatief hoge prijs. Ook geen extra faciliteiten mbt welness (behalve zwembad) inbegrepen bij deze prijs.

Mooie inrichting, fijne sfeer, open haard in de loungeruimte. Zeer vriendelijk personeel. Zeer goed, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het diner in restaurant was heel goed
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De prijs voor de sauna viel ons tegen (€25,- per persoon, dat was vooraf niet vermeld), de hot tub was helaas niet op temperatuur dus konden we daar geen gebruik van maken.

Het diner in restaurant was heel goed

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Zeer rustgevend en we hebben ondanks de bovengenoemde kritiek zeer genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Voor deze "slappe" periode begin december was het wel aardig geweest als er faciliteiten voor gratis koffie en thee voor de gasten was geweest. Een nadeel vonden wij de snelle wisseling van stagiaires tijdens ons verblijf. Soms wat zuinigjes en wisselend in behandeling en benadering. Het is leuk als personeel je voorkeuren kennen of je herkennen. Kennis van activiteiten op het eiland was minimaal. Ze wisten niet wat leuk was om te doen en of accomodaties open of gesloten waren.

Het zwembad, de rust in het hotel, het diner was heerlijk en leuk dat ze tijdens ons verblijf van drie dagen een dag van de kaart af wilden wijken (Fish and chips). Receptiepersoneel erg hulpvaardig. Heerlijk dat er een aardige en vaste vrouw 's ochtends bij het ontbijt bediende.

Romantisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De locatie is perfect voor een romantisch weekendje weg. We hebben heerlijk gegeten, er is veel keuze bij het ontbijt en alles wordt goed aangevuld, de kamer is prachtig (evenals het uitzicht), het was heerlijk zwemmen en de lounge is ook mooi. Het personeel is heel klantvriendelijk en bereid te helpen. Het is ook fijn dat er op de locatie fietsen verhuurt worden (ook e-bikes). Al met al een geweldig weekendje weg!

Een relaxte, luxe uitvalsbasis om het eiland te verkennen en tot rust te komen!
    • Superior Tuin Suite

Lange wachttijd tijdens het avondeten in het hotel restaurant.

Bij aankomst werden wij heel vriendelijk ontvangen. De faciliteiten binnen en buiten de kamer waren uitstekend! De hotelvoorzieningen, waaronder de spa, zwembad, fietsverhuur en restaurant zorgde voor een geweldige ervaring. Tevens de ‘extraatjes’ in de kamer waren erg leuk! De tuinsuite overtrof al onze verwachtingen! Vooral de badkamer met vrijstaand bad, regendouche en warmtelamp. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed. Er was extreem goed rekening gehouden met de glutenallergie (zowel ontbijt als restaurant). Het hotel is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen en van de rust te genieten!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Overheerlijk lekker relaxed hotel waar de gast op nummer 1 staat.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wat jammer is, is dat het zwembad met badkleding is. Als afkoeling van de sauna is een paar baantjes zwemmen heerlijk. Op de kamer is 1 min puntje. De douche kabine is open, waardoor er spetters door de badkamer gaan en zelfs op het tapijt terecht komen.

Heerlijk hotel! Hele goede sfeer, ook onder het personeel, dat is heel belangrijk! De spa was overheerlijk!

Erg goed, we komen terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het diner was matig. De chef besteedt meer aandacht aan de presentatie van de gerechten dan aan kwaliteit en kwantiteit.

Kamers zijn prachtig ingericht, en iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam

De rust van het hotel,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Als je direct via de website van het hotel boekt, krijg je gratis spa, maar via booking.com krijg je dat dus niet. Prijs van hotel boeken via booking.com of hun eigen website verschilt in principe niet. Gebruik maken van de spa kost €25 pp, of je er nou één dag gebruik van maakt of het hele verblijf (vaste prijs).

De rust van het hotel, De goede/nieuwe staat waarin het hotel zich bevond, het design viel geheel in het Texelse plaatje.

Wij komen zéker nog eens terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het zou fijn zijn wanneer er een 'kleine kaart' aan de bar/lounge geserveerd kon worden (dan hadden wij 2 opeenvolgende avonden in het hotel gegeten; eerste avond volledig menu en dan 2e avond een fijne burger, salade, soep of broodje oid).

Bij aankomst word je zeer gastvrij onthaald. de kamer is mooi, ruim en netjes. De sfeer is heerlijk. Personeel heel hulpvaardig. Het restaurant fantastisch qua menu en uitvoering, de 'setting' vinden wij iets minder sfeervol (systeemplafond, stoelen zijn niet echt comfortabel). Het ontbijt is zeer uitgebreid en gevarieerd. De sauna faciliteiten zijn subliem!

Lekker relaxen en culinair genot in een uitstekend hotel.

Niets, enkel twee praktische voorstellen: Bij het ontbijt zou ik ook chocolademelk standaard voorzien voor de kinderen.... Op de kamer zou het ook interssant zijn om een extra badzeep en shampoo te voorzien bij het ligbad, de flessen iedere maal uit de houders plukken in de douche is nogal omslachtig.

Feitelijk zijn er geen tegenvallers, alles was tiptop in orde, supervriendelijk personeel en netheid van het hotel/zwembad viel ons in het bijzonder op. Restaurant was uitstekend, we hebben echt genoten van de lunch/menu.

Uitstekend hotel om helemaal te ontspannen en heerlijk te eten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Alles was uitstekend maar een klein kritiek puntje: het zou prettig zijn als er badslippers en extra handdoeken verstrekt zouden kunnen worden voor het zwembad. Het hotel ligt een paar km buiten het dorp, dus een auto is ook aan te raden.

Uitstekend hotel met mooie ruime, schone kamers, heel vriendelijk personeel en een voortreffelijk ontbijt. Met zwembadje om even lekker te relaxen. In het restaurant heb ik echt heel goed en lekker gegeten. Het menu van de chef mag wat mij betreft een Michelin-ster krijgen! Alles zit in hetzelfde gebouw, dus dat is heel gemakkelijk. Een goed verblijf om even helemaal te ontspannen en tot rust te komen. Ruime, gratis parkeergelegenheid.

Echt een ontspannen weekendje weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De ligging van het hotel: aan drukke hoofdweg tussen den Burg en de Cocksdorp. Qua geluid weinig last van het verkeer, maar om een keer ergens anders te eten dan in het hotel moet je altijd de auto of de fiets pakken. Daarnaast is het jammer dat het bij aankomst niet helemaal duidelijk is wat qua faciliteiten (m.n. toegang tot woolness/zwembad) nu wel en niet bij de prijs is inbegrepen. Ook op de website staat dit niet helemaal duidelijk beschreven.

Mijn man en ik hebben genoten van ons verblijf. Het hotel was luxe, maar dat deed niet af aan de gemoedelijke sfeer. Het personeel maakte dat wij ons welkom voelden. Inrichting van het hotel was modern maar deed toch warm aan. Het is zeker onze bedoeling om hier nog een keer terug te komen.

Het restaurant is bijzonder goed (en dus niet goedkoop).
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De badkamer heeft een "rustieke schuifdeur" die niet sluit. Omdat de WC daar ook zit, is dit geen goede oplossing. Er is veel te weinig gelegenheid om lekker te zitten in het hotel. De lounge/bar en het terras zijn snel vol.

Het restaurant is bijzonder goed (en dus niet goedkoop).

• Beoordeeld op: 1 november 2017

TOP!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het is altijd te kort :-)

Altijd Top sfeer! Top hygiëne! Top ontbijt/lunch en diner! Top personeel! Top VIBE!!! Komen hier supergraag EN met regelmaat en altijd is het weer speciaal! TOP!!! :-)

Heerlijk hotel!

Jammer dat de sauna niet bij de prijs was inbegrepen

Heerlijke, ontspannen sfeer en zeer vriendelijk personeel! Eten is voortreffelijk, voor mij met een glutenallergie was het pure verwennerij!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Heerlijk ontspannen en onbezorgd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Weinig te klagen. Suggesties zouden zijn: -Wellness nu niet inclusief. Voor 25 euro p.p. bij te boeken voor je gehele verblijf (dus niet duur) maar zou prettig zijn als dat voor gasten gratis was. -koffie/thee faciliteit op de kamer zou extra comfort geven.

Heel vriendelijk en servicegericht personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt en mooie kamer. Fijne lounge met openhaard voor een thee’tje of borrel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De strandwandeling is nl wat we bestelden voor het diner. Het was lekker maar 1 mossel, 1 langoutstine en 2 Venusschelpen p je bord is wel schandalig weinig!

Vriendelijke bediening

Het was een 7
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

ontbijt, bed, last van rokers die de kamer onder de onze hadden. We konden het raam niet open hebben, of we hoorden gerochel en werden onpasselijk van de sigaretten rook.

De douche

Heerlijk verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was te warm ondanks raam openstond. Liever gewone deur ipv schijfdeur in badkamer.

Fijne kamer alleen beetje warm. Heerlijk ontbijt. Vriendelijke bediening.

Heerlijk relaxed weekend gehad. Genoten van alle faciliteiten en het comfort.

Een rustig terras aan de achterkant van het hotel. Nu heeft terras uitzicht op het parkeerterrein.

Gratis parkeren, mooie schone kamer, goed bed, goed ontbijt, goed restaurant, gezellige bar.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ontbijt was fijn, kamer niet. Van de wellness-faciliteiten hebben wij geen gebruik gemaakt.
    • Basic Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Onze kamer was erg warm maar wanneer we de deur wilde openzetten kwamen er tientallen muggen binnen. Ons balkon sloot aan op diverse dakgoten die vol met water stonden en onder de rubberen tegels op ons balkon stonden ook plassen water. Een broeinest voor muggen dus. Er was geen hor of airco in de kamer.

Het ontbijt was heerlijk.

Vriendelijk, heerlijk ontbijt en diner, schoon en relax
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

had in deluxe kamer een mini bar verwacht

heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, lekker terras, erg schoon, diner erg goed (zeker niet standaard)

Het is een aanrader voor iedereen die nog eventjes weer tot rust moet komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het is jammer dat je voor al dit lekkers ook nog moet betalen.

De vriendelijkheid van de mensen. Het zoveel mogelijk gebruiken van de producten van het eiland sprak ons ook zeer aan. Het ontbijt was iets waar je de volgende dag zelfs naar uitkeek. Wij zullen zeker nog een keer terugkomen in dit hotel.