1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Boutique Suites Lisse - Schiphol

Beoordelingen over Boutique Suites Lisse - Schiphol 4-sterren

200 Heereweg, 2161 BP Lisse, Nederland

#7 van de 10 hotels in Lisse

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 73

• Beoordeeld op: 4 februari 2019

Leuk hotel, vriendelijk personeel
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

Onze kamer stonk heel erg naar rook, terwijl er wordt aangegeven dat er in de kamers niet gerookt mag worden. Had beter gelucht kunnen worden. Ook was de parkeerplaats elke keer helemaal vol waardoor we best een stukje moesten lopen naar het hotel.

Mooie kamers, super ingericht en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2019

De kamer grootte en hoe netjes het was.
    • Familiesuite met Eigen Balkon

De locatie. Veel overlast van jeugd tot diep in de nacht, die net onder ons raam aan het gillen en schreeuwen waren. Gelukkig sliepen de kindjes er door heen.

De kamer grootte en hoe netjes het was.

• Beoordeeld op: 24 januari 2019

Het was een aangename goede kennismaking met dit hotel, heerlijk rustig (maar het was wel zondag)
    • Comfort Suite

Er kwam een beetje muffe, wat nare lucht uit de badkamer, wat ons ter plekke werd verteld. Dit zou verholpen worden de komende tijd. Dit was echter niet te merken in de hotelkamer zelf.

Kamer was fantastisch, schoon en zeer ruim. Badkamer ook ruim en schoon. Groot en goed bed. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 31 december 2018

Tegenvallend bezoek aan Lisse
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

De kamer was koud, pas na 3 uur op temperatuur. De kamer rook naar sigarettenrook. Wel een keukenblok, maar geen kookvoorzieningen. We zijn tot half 4 's nachts wakker gehouden door luidruchtige dronken mensen in de straat.

Genoeg ruimte in de kamer.

• Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

Mijn kamer zat recht boven het restaurant, en dat zorgde wel tot ongeveer 23.30 voor geluidsoverlast, dus dat was wel jammer.

De kamer was ruim en er zat een keukenblokje in met een koelkast. Verder was het bed uitstekend en ook de badkamer prima! Bij ontvangst stond er ook een fles water gereed, dit toont de gastvrijheid wat mij betreft helemaal aan.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Prima boxspring bed, ruime kamer met keuken en koffie...
    • Comfort Suite

Slechte verlichting bij de spiegel in de badkamer. Er zaten 2 gaten in het plafond waar een spotje had gehangen, in de badkamer en buiten de deur van de badkamer en entree. Zulke soort klusjes moeten snel worden hersteld.

Prima boxspring bed, ruime kamer met keuken en koffie /thee faciliteiten. Er was zelf bestek aanwezig en een koelkast.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Absoluut mooie, ruime kamer. Opbergruimte beperkt
    • Comfort Suite

Geen opbergruimte voorzien voor kledij op de kamer. Geen plaats om spullen te plaatsen in de badkamer. Gebruik herbruikbaar eidopjes ipv plastic wegwerp. Zoveel duurzamer en mooier! Afstandbediening tv werkte zo goed als niet.

Heel vriendelijke ontvangst!!! Mooie ruime kamer en mooie badkamer. Zalig bed met goede matras! Vriendelijk personeel. Alles heel proper. Mooi ontbijt. Voldoende keuze, maar geen overdaad. ok!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

kamer was erg mooi, alleen jammer dat er geen tafel met...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

ontbijt was voor die prijs heel magertjes

kamer was erg mooi, alleen jammer dat er geen tafel met stoel was waar ik aan kon werken erg aardige en behulpzame mensen

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Top verblijf!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

- belichting in de badkamer kan beter, misschien een idee om een spiegel te plaatsen met ingebouwde lampjes o.i.d.

- grote kamer - luxueuze inrichting - alles was voorzien - uitzicht op de stad - kamer had een balkon - comfortabel bed - grote doucheruimte - eigen entree - self check-in systeem - airco

Mooie ingerichte kamer met kleine keuken.
    • Comfort Suite

Alleen spiegel in de badkamer. Het zou prettig zijn als er aan de binnenzijde kast spiegel aanwezig was. In de kledingkast 6 hangertjes aanwezig. Veel te weinig In de 2e kamer die we hadden besproken geen kledingkast alleen kleding rek. Weinig tot geen gelegenheid kleding ergens neer te leggen. Qua prijs zou dit toch wel aanwezig mogen zijn. In de avond en nacht veel geluidsoverlast vanuit café er langs.

Grote van de kamer, schoon , interieur

Op zich prettig verblijf.
    • Familiesuite met Eigen Balkon

Men was nog bezig met verbouwen,op zich geen last van gehad. Maar als ik aangeef dat de rest nog slaapt en dan evengoed aanklopt om een gat te boren in de kamer dan is men niet goed bezig,dit is ontoelaatbaar. Klachtwaardig.

Omdat alles nieuw was zag het er perfect uit en van deze tijd.

Prachtige ruime kamer en douche, supermooi ingericht, lekker...
    • Comfort Suite

Enorme overlast van de permanente buren’ , Polen die tot 24u midden in de week zaten te schreeuwen en te lachen. Heb bijna geen oog dichtgedaan.

Prachtige ruime kamer en douche, supermooi ingericht, lekker ontbijt

• Comfort Suite

Het hotel was niet duidelijk aangegeven. We zijn er eerst 2x voorbij gereden. En op maandag is het restaurant waar we moesten inchecken gesloten. We moesten aanbellen. Dat komt niet gastvrij over, alles was donker. Je denkt dat je verkeerd bent.

De kamer was zeer comfortabel!

uitstekend en voor herhaling vatbaar
    • Familiesuite met Eigen Balkon

iets te warm in de kamer

Uitstekend, rustig, prima eten en ontbijt in het restaurant beneden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik had mijn zonnebril laten liggen en die hebben ze netjes voor mij bewaard. Ik heb opnieuw geboekt voor een volgende trip

Super!!
    • Familiesuite met Eigen Balkon

De waterkoker was niet echt schoon van binnen. 🙈

Super suites. Zeer netjes en sfeervol schoon en gezellig. Ontbijt was ook goed. En personeel heel vriendelijk. Top!!

Goed voor een nachtje….
    • Comfort Suite

De front desk is gelegen in hotel "De duif". Het hotel is eigenlijk een onderdeel van een ander hotel en dat gegeven konden we helaas nergens terugvinden. We namen uiteraard de verkeerde ingang en mochten het restaurant doorlopen met onze bagage om dat opnieuw het gebouw te verlaten...Het ontbijt werd tevens in de ontbijtzaal van hotel "De duif" geserveerd. Van het buffet hadden we dan ook andere eisen dan wat we voorgeschoteld kregen. Voor kinderen wordt er ook geen apart tarief voor het ontbijt gehanteerd. Wat eigenlijk wel jammer is. De lawaaihinder in de steeg verstoorde dermate onze nachtrust en versterkte zeker ons veiligheidsgevoel niet omdat het raam van onze kamer nu net op die steeg uitkeek.

De kamer was zeer recentelijk gerenoveerd. Behulpzame mensen achter de desk (weliswaar van een hotel waar Boutique Suites blijkbaar een onderdeel van is).

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Komen graag weer!
    • Comfort Suite

Kleine details hadden beter gekund maar dat zijn echt pietluttige details: - de wc-rolhouder kan beter armsteun worden genoemd, zo dicht zit die op het toilet - de kussens zijn aan de dikke kant - ietwat last van een ventilatormotor (waarschijnlijk) - tv met korrelig beeld

Moderne kamer, zithoekje, fauteuils Keukentje met koffie en thee! Heerlijke douche Omgeving met leuke restaurants

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ontspannen en prettig verblijf
    • Comfort Suite

Alles is eigenlijk nieuw, behalve de vloerbedekking in de gang en op de trap. Wellicht word dit nog gedaan maar dat was echt het enigste wat ons opviel. Voor de rest was alles top!

Alles netjes en zo te zien pas nieuw op de kamer en een warme sfeer , ontbijt is heel knus en leuk in het restaurant onder. Lekker grote inloop douche en nette schone badkamer!

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fijne verblijf in het centrum van Lisse.
    • Comfort Suite

- De hal en trappen waren ze aan het renoveren. - Parkeerplaatsen vaak vol.

Fijn hotel met prachtige kamer in het centrum van lisse. Gratis upgrade gehad naar familiekamer. Koffie en thee faciliteiten aanwezig. Werd ook aangevuld. Fijne badkamer met schoonheidsproducten. Parkeren in de omgeving is gratis.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Prettig verblijf in een heerlijke kamer.
    • Comfort Suite

Er was een verbouwing waardoor er al vroeg mensen aan het werk waren in de hal. Dit leverde wat geluidsoverlast.

De kamer was groot en het bed lag heerlijk.

Het was een prettig verblijf in een mooie kamer.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

Herrie van uitgangspuntpubliek aan de straatkant. In en uit checken in het restaurant was niet zo duidelijk aangegeven

Zeer ruime kamer. En heel schoon

effe tussendoor een ruime studio voor de hele familie.
    • Familiesuite met Eigen Balkon

De lokatie is een splitsing van diverse activiteiten in hetzelfde gebouw. Restaurant, arbeiders-hotel De Duif en de suites. De binnenkomst was confuus. Betalen bij de balie van het restaurant, je staat in het restaurant te wachten, of in de hal erlangs. Daarna buitenom naar de suites.

De leuke indeling van de familiekamer, waarbij de twee kinderen ieder in een eigen bed liggen aan weerszijde van het tweepersoonsbed (ouders). Auto-checkout. keuken en sanitair was goed. De naastgelegen Italiaan heeft lekker gekookt. Het was gezellig.

Fijn bed, redelijke prijs, maar er zijn genoeg verbeterpunten!
    • Comfort Suite

De kamer was niet heel erg proper. Ook kwamen we enkele vlekken tegen in het beddengoed. Verder merk dat je dat kamer modern in ingericht en de badkamer is gerenoveerd. Maar het pand blijft oud. De opgang naar de kamer komt nog uit de vorige eeuw en doet niet schoon en fris aan.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Echt een aanrader!
    • Comfort Suite

Aangezien er geen receptie was, waren we even aan het zoeken waar we ons moesten melden. Misschien handig om op booking.com te melden dat je kan inchecken in het restaurant? :)

De meneer bij het ontvangst was zeer vriendelijk! Hij nam rustig de tijd om ons alles uit te leggen. De kamer was erg mooi en ruim. De bedden waren zeer comfortabel. De openbare parkeerplaats waar we konden parkeren was vol, maar na een klein stukje doorrijden (bordje P volgen) waren er nog zat plekjes vrij!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een prima hotel voor (dag)touristen met ruime kamers en uitstekend sanitair.
    • Comfort Suite

Wat tegen viel is dat het ontbijt in dit hotel pas vanaf 8 uur geserveerd wordt, ik had wel voor het ontbijt betaald, maar kon om kwart over 7 niet terecht. Ik moet zeggen dat het hotel deze kritiek ter harte nam en mij het geld van het ontbijt zal restitueren. Ook de parkeergelegenheid is erg beperkt, de hotelgasten moeten gebruik maken van een openbaar parkeerterrein met een beperkte capaciteit.

Het was een zeer ruime en nette kamer, met een nette pantry en een uitstekende badkamer (wel alleen douche). Ik prefereer echter zelf eigenlijk altijd een douche boven een bad, dus ik vind dat geen nadeel; sterker ik prefereer een goede douchecel boven douchen in een badkuip, wat ik altijd zeer ongemakkelijk vind. Over de locatie zelf heb ik geen oordeel, ik ben een zakelijke klant die de volgende morgen in de buurt een afspraak had, maar de locatie ligt dicht bij de Keukenhof, dus ik kan mij voorstellen dat dit hotel voor bezoekers van de Keukenhof een aantrekkelijke optie is.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Heerlijk!
    • Comfort Suite

Toch iets kleins maar ik kon geen stokjes of lepels vinden om de thee mee te roeren... en de douchegel was op.. dat was vorig keer ook het geval bij hotel de duijf..

Tegen een lage prijs een heerlijke verblijf. Is een luxe kamer. Heerlijke bed, een keuken en badkamer. Tv (in onze kamer dan) was precies tegenover onze bed. Meestal wilt het wel is link of rechts van het bed zijn was vervelend is.

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

• Comfort Suite

Ontbijt, boter was over de datum Stank in de badkamer Geluidsoverlast van het steegje waar de kamer aan grenst

• Beoordeeld op: 7 februari 2019

alles tip top ok
    • Comfort Driepersoonssuite

alles tip top ok

• Beoordeeld op: 3 februari 2019

De ruimte in de kamer en badkamer
    • Comfort Suite

De herrie in de nacht van het uitgaande jongeren en de muziek

De ruimte in de kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Perfect

Niets viel tegen.

Bed, kamer, ontbijt, ontvangst, restaurant, alles okee!

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

Grote ruime kamer, groot ontbijtbuffet

Grote ruime kamer, groot ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 12 januari 2019

Ben hier bekend.

Een sok op de kamer

Ben hier bekend. Top kamer.

• Beoordeeld op: 27 december 2018

We hebben goed overnacht

Hele dikke kussens op de bedden...lawaaige omgeving

Mooie kamers

Het bed

Het bed

• Beoordeeld op: 16 december 2018

Zuiver, mooi ingerichte kamer.
    • Comfort Driepersoonssuite

Veel geluidshinder van het uitgaansleven, slecht geslapen

Zuiver, mooi ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Prima hotel op een mooie locatie.

Ontbijt was wat matig.

Top hotel

• Beoordeeld op: 11 november 2018

De rust, afmeting kamer, locatie
    • Comfort Suite

Geen magnetron of kookplaatje, ondanks dat er een kitchenette is

De rust, afmeting kamer, locatie

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Prima.
    • Comfort Suite

Is al mondeling doorgegeven. Prijs van het ontbijt erg hoog.

Keurige kamers, heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 1 november 2018

We hadden een heel prettig verblijf
    • Comfort Suite

Kamer was ruim en mooi ingericht. Badkamer zeer schoon.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Was een heerlijk verblijf
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

De ruime kamer met kleine keuken en koelkast, de goede bedden en de rust zijn weldadig.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Kamers waren heel erg mooi en luxueus afgewerkt
    • Comfort Suite

Het nachtlawaai was een minpunt

Kamers waren heel erg mooi en luxueus afgewerkt

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Keukentje in de kamer, gezellig ingericht
    • Familiesuite met Eigen Balkon

Beetje geluid uit de straat

Keukentje in de kamer, gezellig ingericht

De keuken

Het bed!

De kamer was prachtig!
    • Comfort Suite

De kamer was prachtig! Aan alles was gedacht. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Kamer was prima, ontvangst was prima, heerlijk bed en douche
    • Comfort Suite

Ontbijt was lekker, maar te duur naar verhouding

Kamer was prima, ontvangst was prima, heerlijk bed en douche

Uitstekend, heerlijke nacht gehad

Vrij gehorig

Heerlijk bed, prima geslapen

Ideaal

Parkeren kan lastig zijn

Prachtige kamers , prima gelegen tov Schiphol

Heerlijk verblijf midden in het centrum
    • Comfort Suite

Prachtige moderne kamer en badkamer. Ruime douche. Luxe ingericht met koelkast en koffie en thee voorzieningen.

Er zat druppels bloed op het beddek , ik heb nieens...
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

Er zat druppels bloed op het beddek , ik heb nieens uitgecheckt ben weg gaan lopen ik vind het heel smerig van het hotel

Prima locatie voor een kort verblijf in Lisse.
    • Comfort Suite

Lekker ruim, helemaal opnieuw ingerichte studio. Fijn bed, prima douche. Wel een beetje warm (gelukkig wel een ventilator).

De kamer
    • Familiesuite met Eigen Balkon

Het ontbijt, schimmel op tomaat en komkommer. De accommodatie hoort bij hotel de Duif, veel Poolse werknemers.

De kamer

leuke locatie
    • Comfort Suite

veel geluid aan de kant van het steegje

Ontbijt was ok , niet meer niet minder kamers waren mooi maar afwerking kon beter

Kan stukken beter
    • Comfort Suite

Entree hotel, vergane glorie, de ligging, de manier waarop je bij he kamer komt. Buitenom via steeg zondet lift

De kamer zelf

Nette kamer
    • Comfort Suite

Parkeren en melden bij receptie zijn niet goed geregeld.

Nette kamer

Heel veel lawaai ‘s nachts op straat

Heel veel lawaai ‘s nachts op straat

Jammer van de herrie

Het lawaai

Kamer was prima

Als de puntjes worden aangepast is het een prima hotel
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

Rolgordijnen defect, Geen shampoo, douchegel - handzeep leeg. Zeer lawaaierige kamer.

Mooie ruime kamers

Mooie kamer
    • Comfort Suite

De ingang/receptie was niet te vinden

Mooie kamer

Leuke overnachting gehad!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Stad

De kamers zijn ruim en sfeervol

prima!

aan lawaaiig steegje gelegen

geweldige kamer

Subliem
    • Comfort Suite

De heerlijke regendouche en de fijne service van het personeel. Goed en groot bed.

Mooie, sfeervolle en schone kamers midden in het centrum.

Uitzicht

Mooie, sfeervolle en schone kamers midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Heel goede prijs kwaliteits verhouding
    • Comfort Suite

Hele mooie grote nette kamers met een keukentje en goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Super gezellige kamer! Goed bed, schoon, lekkere douche... Echt een aanrader!

Super sfeer Heerlijke bed Lekkere douche Schoon

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Geweldig maar kort

De kamer was geweldig

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima overnachtingsadres
    • Familiesuite met Eigen Balkon

Het was wel handig geweest wanneer er wat info op de kamer aanwezig was, zoals welk telnr. heeft de receptie en wat is de code van de wifi.

Trappenhuis

Kameraankledinh

Heerlijk!
    • Comfort Suite

Hoog kussen, maar zelf niet gevraagd om een andere :(

Prachtige ruime kamer, modern, van alle gemakken voorzien en in het centrum. Top!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Alles wat we nodig hadden

Alles wat we nodig hadden

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Resultaat 1 – 73

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Boutique Suites Lisse - Schiphol