Beoordelingen over Bilderberg Hotel De Bovenste Molen 4-sterren

Bovenste Molenweg 12, 5912 TV Venlo, Nederland

#12 van de 21 hotels in Venlo

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Goed maar viel toch iets tegen

De bedden stonden los en verschoven, de badkamer was zeer gedateerd scheur in de wastafel en oude gedateerde kale kraan waar geen chroom meer op zat. Voor een Bilderberg hotel hadden wij meer luxe van de kamer verwacht.

Prima hotel voor even, heerlijk uitgebreid ontbijt. Parkeren is goed te doen en hotel op een mooie locatie.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Gezellig, maar niet veel luxe voor een 4sterren hotel.

De kamer. Oud. Versleten stoelen. Barsten in wastafel. Hard aan renovatie toe. Wi-Fi heel slecht

Ontbijt prima. Restaurant goed. Personeel zeer vriendelijk.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

waardeloos de prijs voor de kamer niet waard!

Er is ons willens en wetens een kamer gegeven die rumoerig is als gevolg van de zwembad installatie waarvan het geluid 24 uur door muren doorklinkt. Dit was bekend (kamer118 en ik denk meer even kamer nrs. op die gang)) bij het personeel dat met tegenstrijdige verhalen hierover kwam . Dit is een oud gebouw en m.i. niet meer hotel waardig. Ligging is mooi maar renovatie is dringend noodzakelijk om de verwachting van klanten waar te kunnen maken en de Bilderberg groep enig aanzien te blijven geven

n.v.t.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Prima hotel! zeker voor de zakelijke reiziger een aanrader.

Meubilair beetje sleets. Vloerbedekking nodig aan vervanging toe. Parkeerplaats een beetje krap, ik kon maar net mijn bestelbus parkeren. Sanitair een beetje gedateerd.

Prima bedden. Kamer goed schoon en verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt prima in orde. Hotel ligt in een erg rustige omgeving dus goede nachtrust gegarandeerd!

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

was goed

de wasbak was vies. Het ontbeid was goed maar geen 4 sterren waard. en de extra service kosten die je moet betalen lijken nergens op dat is een verkapte prijsverhoging

1 e kamer was erg donker en op de 3 e verd. om geboekt naar een andere kamer die was goed

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Prettige en rustige locatie

Stoelen in de kamer erg versleten Kleine tv Deuren gaan moeilijk open en dicht en maken daarom veel lawaai.

Mooie omgeving Nieuwe badkamer Lekker en uitgebreid ontbijt Avondeten in het hotel is heerlijk

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

De dinerkaart was niet fantasierijk.

Het was warm,ca, 15G .verwarming was kokend heet in de nacht. Kamer 103 ramen niet goed te openen. Geen handgrepen in badkamer,ook geen ventilatie en kleerhaakjes. Geen schoenlepel.

De dinerkaart was niet fantasierijk. Wij nemen een vissoep en een zalmsalade.beide gerechten zeer teleurstellend. Zelfs de koffie niet lekker

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

prijs kwaliteit te hoog
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

kamer suite op begane grond geeft geen mooie uitkijk bij de nooduitgang. Deur naar balkon moeilijke constructie. bed prima maar geen kingsize. koelkastje niet koud prijs/kwaliteit verhouding restaurant te duur. prijs/kwaliteit verhouding voor door de weeks dag te duur. de trein die langs dendert .

hotel ligt mooi ,mooie suite ,goede bedden en hond vriendelijk. restaurant 3 gangen menu oke,maar niet bijzonder. hotel is schoon en kamer suite netjes en van alle gemak voorzien Personeel vriendelijk .

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Viel tegen met name de bar, die is er niet.

De tennisbaan en lift waren beide buiten gebruik. Eten en bediening in het restaurant zijn slecht. Het is ook niet even schoon in de bar en het restaurant.

Mooie bosrijke omgeving
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Van een 4 sterrenhotel verwacht ik niet in bad te hoeven douchen. De douchestraal was onvoldoende. De sauna was al langere tijd defect zonder goed alternatief te bieden. Kamers waren zeer gehorig (werd wakker van gasten die s nachts de kamer op kwamen of verlieten

Mooie bosrijke omgeving

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima verblijf, met een mooi uitzicht op het terras.
    • Executive Tweepersoonskamer

De fietsenstalling was te klein. Prijs diner was aan de hoge kant. De kamer was erg donker door de bomen die voor de kamer stonden.

Prima verblijf, met een mooi uitzicht op het terras.

We hadden het hotel speciaal gekozen om de sauna, en die was gesloten. De reden was dat de deur defect was en de nieuwe deur langer duurde dan verwacht. Men had toch een nooddeur kunnen plaatsen....

Mooie fitness en zwembad.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Aangenaam maar reactie op navraag over de sauna was zeer klantonvriendelijk
    • Executive Tweepersoonskamer

De sauna was buiten gebruik. En bij navraag bleek dat er bewust was gekozen om dit niet kenbaar te maken. Niet op de website en niet in het hotel zelf.

Mooie locatie en schone ruime kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

de foto's zijn mooier,als in het echt!

de inrichting is oud,in ons toilet zat een vieze kalk rand alsof hij al maanden niet was doorgespoeld. in onze kamer was het erg donker. de spa en stoombad waren dicht,in het hoogseizoen ! fietsen huren was 12,50 per fiets per dag,wij verbleven 5 dagen maar konden geen korting krijgen,voor 5 dagen 2 fietsen huren vonden wij dus veel te duur. de sfeer is afstandelijk,zijn wij niet gewend. het was gelukkig mooi weer zodat we heel veel buiten waren

het ontbijt was goed, avondeten ook,we hebben 1 keer geklaagd omdat in de salade enorme stukken stronk zaten. de tuin is erg mooi

Prima ontbijt, prachtige locatie

Het hotel wel een beetje vergane glorie. Badkamer is oud, mini-bar lawaaierig, lift versleten.. met andere woorden het hotel is oud en moe..

Prima ontbijt, prachtige locatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

gaan we niet meer heen

het eten en de snelheid van de bediening in het restaurant. Buigen als een knipmes, maar het schiet niet op! Hoeveelheid eten in verhouding tot de prijs ronduit belachelijk,

lekker geslapen

Het was een van de meest comfortabele overnachtingen die ik in lange tijd heb gehad.

Het zwembad had wat last van groene aanslag op sommige tegels, de kamer was noch al gehorig, maar er was gelukkig niet veel geluid na 22:00. De fietshuur vonden we aan de duurdere kant, al waren de fietsen wel prima in orde.

Kamers waren ruim, modern en goed, fijne badkamers. Het ontbijt was goed, alhoewel niet zeer uitgebreid. Het personeel was zeer vriendelijk en competent. We hebben het in Venlo prima naar onze zin gehad. Het restaurant is zeker de moeite waard.

Gedateerd hotel!

Sauna en Hammam was de reden dat we dit hotel hebben gekozen, lekker even ontspannen, waren we aan toe. Om vervolgens bij aankomst er achter te komen dat deze in onderhoud zijn en we er dus geen gebruik van kunnen maken. Ontbijt is ook vrij matig, niet veel keus. Hotel kan wel een opknap beurt gebruiken.

Locatie is mooi, lekker rustig.

Ik ga nooit meer naar dit hotel.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Geen airco, het was bloedheet op de kamer. De service was in eerste instantie (oplossingsgerichtheid) was niet fijn. Ik heb er 2 dagen over gedaan om een passende oplossing te krijgen.

Prachtige omgeving, mooie ligging!

Zeer rustig hotel met heel mooi terras en prima keuken .

Niets viel tegen .

Zeer rustig hotel met heel mooi terras en prima keuken . Ruime gezellige kamers ,mooi zwembad . Een adres om terug naartoe te gaan !

Goed, vooral de ligging is speciaal

Deels personeel, vriendelijk maar wel erg jong allemaal en onervaeren. Merkte je als je bv wijn wilde bestellen en als ik dan om een bepaalde druif vroeg keken ze je aan van ?????

Ligging is fantastisch. Aan een klein meertje, je wandelt zo de bossen in en bent toch dichtbij de stad. Ontbijt was uitgebreid

Prima voor een weekend

Smerige wc. Geen wc borstel. Geen slot op de badkamer. En veel geld vragen ze voor een verblijf van een hond die zn eigen bed en eten moet meenemen

Ontbijt, douche en fijne bedden

Fijn hotel

het enige dat wat minder is in dit hotel is geluid van de gang (zware deuren) en bij luidruchtige buren ook de geluidsoverdracht tussen de kamers.

de kamers zij heel prettig, schoon, uitstekende bedden en beddengoed en kamers ruiken heel neutraal. Ramen kunnen open. Rustige mooie omgeving.

Een heerlijk hotel.

Toen wij na 19 uur aankwamen was de parkeerplaats vol. Wij parkeerden in het laantje naast de vijver.

Het hotel ligt mooi aan een vijver in het bos, dicht bij Venlo. Daar krijg je het vakantiegevoel op weg naar Italië al helemaal te pakken. Een heerlijk diner, lekkere bedden en een gevarieerd ontbijt. Vriendelijk personeel.

hotel is aan te bevelen.

Het was een mooie zonnige dag. De ontvangst was vriendelijk. De obers waren zeer attent en alert. De kamer was schoon en het bed prima. Ik heb een goede herinnering aan het hotel en z'n omgeving.

Vriendelijkheid personeel, goed ontbijt, fiets die ik huurde...

De bedden waren heel slecht, behalve het ontbijt was het eten niet geweldig en de massage in de spa was zeer matig. Het lawaai dat gemaakt werd door gasten (ook na 22.00 uur op de gang en buiten) en personeel met rollende karren en glas wat gestort werd, maakte de overigens idyllische plek (ondanks de treinen) minder rustig en sfeervol. Gebrek aan airco kan als het heet wordt nog lastig worden voor sommigen.

Vriendelijkheid personeel, goed ontbijt, fiets die ik huurde was prima, het terras aan de vijver.

jammer

kamer was niet koel te krijgen. Geen Airco, maar het was buiten ook niet erg warm. Slapen was bijna onmogelijk vanwege de warmte, ook voor mijn vrouw die het nooit warm heeft. service op het terras na het eten was erg slecht. 30 minuten wachten op op een drankje terwijl er maar 20 gasten op het terras zaten is niet normaal.

omgeving

Geen airco

Prima hotel, heerlijk ontbijtbuffet en de kamers waren prima, redelijk standaard. Helaas geen airco en we zaten er net tijdens de heetste nacht van het jaar volgens mij, dus slecht geslapen. Maar het zwembad was heerlijk en ook het diner was super!

Prima!!!

mijn kamer zat aan een soort binnenplaats dat uitkeek op het afzuigsysteem van het hotel. Aangezien het warm was en ik met raam op slaap had ik met slapen last van deze instalatie Dat maakte een dusdanig geluid dat ik daar regelmatig wakker van werd.

Heel vriendelijk personeel, lekker gegeten en een prima ontbijt.

Bar gesloten en verder niets te doen daar. Wellness gedateerd en onhandig ingedeeld: deur sauna sluit niet, je kunt naar buiten bij sauna, geen kleedkamer waar je binnen komt, 1 douche, ...

Mooie locatie, goede bediening in restaurant en receptie

Wij hebben genoten van de locatie en konden mooie wandelingen maken.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

De bediening in het restaurant was niet geweldig en de steak was van slechte kwaliteit. Bijna niet te snijden, ik moest zelf een steakmes vragen en dat was geen overbodige luxe. Het ontbijtbuffet was verzorgd en kwalitatief goed maar de koffie was niet te genieten. De extra aanrekening per nacht voor een hond, wij hadden een dwergteckel bij, bedraagt 25€ wat niet vermeld stond bij de boeking en wat ik exuberant hoog vind. 's Morgens wordt de rust verstoord (vanaf 7.30u) door karretjes die over en weer gereden worden en een ratelend geluid maken.

De executive kamers zijn mooi en comfortabel, het terras en de directe toegang tot de tuin waren een bonus. De ligging van het hotel is fantastisch, vlak bij Venlo maar midden in het bos met een prachtige vijver voor het hotel. Er is een treinspoor vlakbij het hotel maar dat heeft ons niet gestoord en wij hebben zalig geslapen.

Eén overnachting met goed diner en prachtig ontbijt. Ondermaatse saunabeleving;

Sauna was ondermaats: deur sluit niet, verwarmingselement viel uit. Turks stoombad werkte niet. Huur badjassen à 8,50 euro/stuk voor ondermaats welnessgebruik.

Mooi hotel, verzorgd uiterlijk. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Restaurant prijs/kwaliteit tiptop in orde. Subliem ontbijt.

Dineren doen we elders

Er zit wat "sleet" in het hotel. Ook aan de technische kant, bv tvkwaliteit/airco, zou wat aandacht op zijn plaats zijn. De keukenbrigade zou de eerste ronde van MasterChef niet over overleven.

Centrale ligging in een prachtige omgeving. Daarbij is het hotel voorzien van voldoende faciliteiten om ook op een regenachtige dag je te vermaken.

- Leuke hotel voor een paar nachten, je kunt naar het centrum van venlo lopen.

- Parkeren is moeizaam - Rondom en in het hotel zijn bepaalde zaken wel aan vervanging toe.

- Erg lekker ontbijt. - Matrassen zijn erg goed - Personeel is erg net en servicegericht - Rustig gelegen

Zwembad.

Restaurant aardig, maar chef formeel en afstandelijk. Rest bediening wel goed. Hotel is aan de rand van stad, goed voor doorreis, maar 's avonds weinig te doen. Badjassen voor zwembad 8,50 euro huur per persoon, in hotel daarna in Duitsland gewoon gratis. Hotel berekent 4,40 euro extra "service charge" (naast de gebruikelijke touristenbelasting). Op de vraag waarvoor, was antwoord vaag: "belastingen". Bij doorvraag zou het om milieuheffingen gaan.

Zwembad.

Er waren wat ernstige problemen tijdens het verblijf die...

Er waren wat ernstige problemen tijdens het verblijf die aangekaart zijn bij de receptie en men beloofde mij dit tot op directie niveau aan te kaarten en mij hier terugkoppeling over te geven. Bij checkout werd dit nog een keer bevestig; tot op heden niets gehoord!

Heerlijk verwen hotel om even tot rust te komen en te genieten.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

De koffie bij het ontbijt was niet lekker en het nespresso apparaat op de kamer met maar 2 cupjes viel tegen. Weinig tv zenders, Radio zenders buiten gebruik. Het openen en sluiten van de deuren in kamer naar het terras ging er moeizaam, vreemd systeem.

Mooie omgeving om te wandelen met hond, goed terras aangrenzend aan de kamer, fijn kingsize bed, gemoedelijke en rustige sfeer, honden zijn welkom. Fijn dat de temperatuur op de kamer zelf te regelen was. Vriendelijk personeel.

Prima locatie om te overnachten. Ook voor meerdere dagen.

Ventilator / afzuiging in lift maakt herrie.

Ontbijt was prima. Uitzicht op het meertje. Vriendelijke bediening. Parkeer terrein was vol zaterdag avond. Goed teken.

Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen in de zomer!

De rustige omgeving, veel natuur. De kamer was comfortabel en het ontbijt was super! Wij hebben 's avonds gedineerd in het hotel en ook dat was zeer lekker. Topbediening! Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima ontbijt en keurig schoon

Na een frisse duik in het zwembad een lekker bakje koffie.... PARDON dat is voor gasten!! Zo werd het ook meegedeeld door een te ijverige medewerkster. Blijkt dus voor gasten van de vergaderaccomodatie te zijn...Voelde me een klein jongetje in het kleuterklasje... Personeel De Bovenste Molen graag wat vriendelijker naar de andere gasten ook. Misschien kunnen we er nog eens een kopje koffie op drinken...

Prima ontbijt en keurig schoon

Romantische verblijf in modern jasje met zwembad en wellness faciliteiten.

Het bed was voor ons te zacht, wij houden van stevige bedden. Dat ik ook een kwestie eigen voorkeur.

Het gebouw heeft een romantisch en statige uitstraling en dat wordt door de bosrijke omgeving en de grote vijver nog eens benadrukt. Binnen is het modern en netjes ingericht, had stijlvoller gekund. Kwestie van smaak en honorarium inrichter. Fijne eetstoelen en hoogte tafel. Het zwembad is niet te groot en niet te klein en met de wellness faciliteiten (voetenbad, stoombad en sauna) erbij is het heerlijk ontspannen en genieten. Miste alleen ruimte om kleding op te bergen. (het kan ook zijn dat wij die over het hoofd hebben gezien. Ontbijt was uitgebreid en de service met koffie en thee maakte het compleet. Chapeau! S avonds hebben wij er ook gedineerd, kleine kaart zeer goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden; zorg en aandacht dat zag je en dat proefde je. Aanrader. Top Chef.

Personeel vriendelijk, rustige omgeving, goede bedden (maar...

Kamers zijn slecht geïsoleerd. Hoorde letterlijk wat de mensen op de gang vertelden. Verlichting van de gang schijnt onder de deur door in de nacht. In de avond in de bar gezeten maar moesten de receptie bellen om te melden dat er mensen zaten voor een drankje. Er was geen personeel te vinden.

Personeel vriendelijk, rustige omgeving, goede bedden (maar is persoonlijk) en prima ontbijt.

Prima weekend gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer

Kleine kinderen tot 11.00 uur op de dansvloer. Thee water bij ontbijt helemaal niet warm. De ventilatie op de badkamer was slecht

Ontbijt heerlijk en kamer geweldig. Omgeving erg mooi

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een leuk verblijf met uitstraling

De badjassen die mogen wel een update krijgen en misschien een iets harder matras maar dat is voor een ieder verschillend

De omgeving en de rust die dat meebracht

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima hotel maar sauna en bediening restaurant vielen wat tegen kamer was prima
    • Executive Tweepersoonskamer

Douchen Saunagasten en zwembadgasten door elkaar. Sauna verlichting viel na 15 min uit, ook turksstoombad werkte niet meer. Eten restaurant was prima maar bediening was ronduit slecht (geen ervaring en kennis van zaken)

goed voor 1 keer

kleine tv op de kamer....versleten meubilair op de kamer.....geen badjassen of slippers op de kamer....nogal gehorig geluid van andere aangrenzende kamers...

ontbijt was gewoon, niks speciaals

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Een plek waar je je thuis zijn kunnen voelen als het interieur en de gastvrijheid beter zou zijn.

Te jong personeel. Er ontbreekt bezieling, men is meer met elkaar bezig dan er daadwerkelijk voor de gasten te zijn.

De locatie is prachtig de omgeving geeft rust. De kamer en het zwembad zijn prima.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heerlijk weekend !

De prijzen van de dranken in de bar . Weinig info mbt wandelingen ( we hebben een kaart aan het onthaal mogen gebruiken=>weliswaar met foto's en tekst die voor ons ,en ook voor andere mensen die we spraken, niet duidelijk waren )

*De ligging. Vlakbij wandelroute's en toch dichtbij Venlo Centrum. *Heerlijk ontbijt. Lekker beleg ,diverse broodsoorten ... Alles lekker en voldoende !! Houden zo !!!!

Gastvrije ontvangst in een lommerrijke omgeving.

Het uitzicht, op een binnenplaatsje, was minder dan we verwacht hadden in deze lommerrijke omgeving.

Het personeel was buitengewoon vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prachtig gelegen hotel, met comfortabele kamers en uitgebreid ontbijtbuffet

Een detail is het feit dat het hotel op circa 10 minuten loopafstand van de dichtstbijzijnde reguliere bushalte ligt, circa 2 kilometer uit het centrum van Venlo, station ook op 2 km - een neveneffect van de locatie in een heuvelachtige bosomgeving -. Bij droog weer een aardige wandeling door een 'residentieel' stukje Venlo, bij sneeuw in de winter en bij stevig regenweer een nadeel !

Prachtige locatie op een bosrijke heuvel. Sfeervol ingericht restaurant/ontbijtzaal. De kamers zijn ruim, schoon en erg comfortabel. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en prima, groenten (komkommers, tomaat), verschillende soorten brood, kaas, vlees, fruit, twee soorten yoghurt, Dit hotel ligt op de (Nederlands-Duitse) grens : 'Engels ontbijt' (champignons, worstjes). 'Duits' grijze brood, en kleine croissants. Geen echt Nederlandse broodsoorten als witbrood of meergranenbrood!

ontbijt, eenvoudig en minder keuze in vergelijking met andere bilderberg hotels en het brood met tapenade was niet lekker als klein hapje

het saunacomplex

Heerlijk weg 😊
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Beetje luidruchtig vanwege treinverkeer (spoorlijn) en onze kamer zat blijkbaar vlakbij de keuken en aan- afvoer route hiervan. Begon al om 7 uur s'ochtends met (luidruchtige) bevoorrading en container aan en afvoer.

Ligging/omgeving en sfeer.

Vriendelijk personeel,degelijk

Dit was als verrassing voor mijn lieve schoonzus haar speciale jaardag...dit had ik gemeld toen ik het restaurant boekte....helaas heeft men daar geen rekening mee gehouden....

Het zicht op de vijver!

Locatie prima - restaurant geen aanrader.
    • Executive Tweepersoonskamer

Eten 's avonds niet denderend. We kozen het stoofpotje van wild, maar dat wat taai ! Vroegen na het eten nog een koffie en dat kon niet meer. Dranken zeer duur.

Ontbijt was OK, kamers zeer ruim en netjes. Heel mooi gelegen in een groene omgeving.

verblijf was aangenaam. Het restaurant was qua ligging leuk, het eten matig.

Het restaurant viel tegen. Het duurde heel erg lang voor de bestelling kwam. Het eten had een matige kwaliteit.

Het ontbijt was uitgebreid en genoeg keuze. De kamer heeft zeer comfortabele bedden en een goed gerenoveerde badkamer. Het terras was prachtig gelegen aan een vijver.

Prima, jammer van het personeel
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Personeel heeft te weinig aandacht voor de gasten. Ze zijn bezig met administratie ipv de klant aan de balie of lopen op te ruimen ipv bestelling aan te nemen.

Heerlijk ontspannen in het bos, zwembad, sauna, eten was prima. Executive kamers zijn top.

Over het algemeen goed,

het avondmaal vonden wij iets minder,volgens dat we kregen, en de bediening was minder,we hebben ons eten niet ineens gekregen,teveel tijd tussen, En de kamer,(de badkamer)de afzuiging was er niet,wel niet zo aangenaam voor geurtjes,

het ontbijt was super.de omgeving.supermooi.

Beetje nieuw en een beetje oud. Al met al toch een fijn hotel wat heel diervriendelijk is

Het geluid overlast. Het is heel gehorig. Deuren sluiten met een luide knal dicht. De stoeltjes in de kamer zijn echt oud en versleten. Dan liever geen stoelen als kapotte stoelen. Dat verwacht ik niet bij een 4 Sterren hotel. Het kan allemaal wel een beetje nieuwigheid gebruiken. Maar daarvoor is de prijs voor een overnachting incl. Ontbijt echt gunstig. Wel is de prijs voor de hond met 25 EUR per Dag is echt veel te veel. Dat is in andere Hotels van 5,00 EUR tot max. 12,50 EUR per Dag

Het Hotel ligt een beetje verstopt in een mooie bosrijke omgeving aan een klein meertje. Ontbijt is in een mooie ruimte en lijkt nog zeer nieuw ingericht. Heerlijke blik op het meertje. Ontbijt is meer als voldoende en heerlijk. De kamers zijn ruim. Het bed is lekker groot en goede matrassen. De receptie dames zijn heel vriendelijk en doen niet moeilijk als booking iets niet heeft doorgegeven Je mag zelfs met je hond in het restaurant eten op een bepaald stuk in het restaurant. Dat is echte service en een diervriendelijk hotel. Top!!

Het hotel ligt op een mooie locatie en toch dicht bij Venlo.

Rust, in de kamer was herrie te horen van koel of ventilatie systemen. Verder was er wel Wifi maarh deze was zeer slecht. Je had vaker geen dan wel verbinding en als je verbinding had was deze vreselijk traag. We konden vragen om premium Wifi maar dat kost 9,90 per dag!! De handdoeken wissel was een rommeltje je kreeg elke dag niet elke ingeleverde handdoek terug. Het hotel rekend per dag niet alleen toeristen tax maar ook een toeslag voor verleende service door het personeel.

Het hotel ligt op een mooie locatie en toch dicht bij Venlo.

Rustig in een mooie omgeving

Ontbijt miste pistolets en enkele zoetigheden zoals pannenkoek, wafels of koffiekoeken; enkel vele broodsoorten aanwezig. Matrassen te zacht.

Vriendelijk personeel, héél proper, leuk terras met zicht op de vijver, ruime kamers, heel veel wandel- en fietsmogelijkheden in de buurt.

Mooi rustig hotel in een prachtige omgeving.

Heb heerlijk ontbijt gehad echter jammer dat het brood zelf gesneden moest worden, heel veel gasten zaten met hun handen aan het te snijden brood en gebruikten de theedoek niet. De schaal met zelf op te scheppen yoghurt/kwark stond naast een bak met salade en dat mengde dus ook een beetje met elkaar omdat gasten niet altijd netjes de lepels hanteerden. Dat vond ik zelf wat minder. Verder wel genoeg keuze en het was allemaal vers.

Prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren netjes, iets gedateerd maar wel van alle gemakken voorzien.

Ontspannend, heb genoten!

Het zwembad rook gek. Kan de geur niet plaatsen. De stad Venlo vonden wij niks, maar dat heeft niks met het hotel te maken natuurlijk! Het hotel zelf is top!

Het ontbijt is echt super. Heel veel keus en gezond. Verder waren de bedden heerlijk, de badkamer was groot genoeg en de douche luxe. De sauna en turks stoombad waren lekker en ontspannend. Het hotel heeft een heel mooie locatie, zoals alle Bilderberg Hotels. Zeker een aanrader dit!

De service was erg goed.

De service was erg goed. De accu van 1 fiets was niet opgeladen. Iemand van de technische dienst kwam dit vertellen en heeft het verholpen. Geweldig. Omdat we moesten wachten kregen we gratis een kopje koffie. Ook super.

Prachtige omgeving om te fietsen en mooi hotel.

Het diner 's avonds. De verhouding prijs/kwaliteit klopte niet. Voor mensen die een hele dag gefietst hebben raad ik een ander restaurant aan. De porties zijn veel te klein; we zijn met honger van tafel gegaan en we hebben toch wel wat betaald.

Ontbijt was super. De kamers waren super. Het zwembad was super. Het personeel was super. Prachtige omgeving om te fietsen.

Prima locatie in bosrijke omgeving.

De kamer viel tegen. Deze was op de bovenste verdieping met alleen een klein zolderraam en uitzicht op de airconditioning installatie van de keuken (?) met dito geluid. Airco van de kamer was een losse unit met slang die uit het raam hing..... niet wat ik verwacht voor €125,- per nacht. Het electrisch oplaadpunt voor de auto was een lachertje: weliswaar een gereserveerde plek, maar dan met een standaard 220 V wandcontactdoos..... Dus geen laadpaal met standaard aansluiting.

Prima locatie in bosrijke omgeving. Goed ontbijt.

Fantastisch hotel ligt in een beeldschone omgeving!
    • Executive Tweepersoonskamer

Voor mensen, die slecht ter been zijn veel trapjes op en af. Hotel heeft niveau's en wanneer je een kamer op de 1e verdieping hebt kun je met de lift, maar moet je met je koffers nog een trap op of af. Vraag voor je boekt info aan de receptie!

Ontbijt was oké,vers fruit,vers sap en de lekkerste glutenvrije broodjes, die ik ooit heb gehad! Je kunt vragen om een gebakken ei.

Prettig en gezien de aanbieding was prijs/waarde verhouding in balans.

De airco; zo een groot ding in een relatief kleine kamer en de slang lag er los naast. Melden de kamermeisjes zoiets niet?

De omgeving, het ontbijt, vriendelijke ontvangsttijd bij het inchecken

Mooi gelegen hotel.

Kamer wat gehorig. Het parkeren gaat wat onoverzichtelijk. Eenmaal achter het hotel zijn prima plaatsen.

Mooi hotel met een zekere uitstraling. Mooie omgeving. Nette kamer. Alles schoon. Goed ontbijt.

kids vonden het zwembad geweldig, ze hadden het helemaal...

volle parking, jankende hond gedurende de nacht (bleek toevallige gebeurtenis, verloren gelopen hond uit omgeving), drukte bij ontbijt.

kids vonden het zwembad geweldig, ze hadden het helemaal voor hun alleen.

Een heerlijke ervaring erbij.

Het is voor minder invaliden iets minder toegankelijk.

Alles gewoon, maar zeker de rust. Ik kan met de beste wil niets negatiefs zeggen al zoek ik nog zo hard.....fijne mensen heerlijk gegeten, heerlijke bedden en prima kamer. TOP!

Genieten even met mijn dochter alleen

Een betere vermelding dat de accommodatie niet heel vriendelijk is voor rolstoel gebruiker of mensen die moeilijk lopen. Ook de zakenmensen die er overnachten kunnen in de vroege ochtend wat stiller zijn maar daar kan u niets aan veranderen dat moeten de mensen zelf doen.

Samen met mijn dochter hebben we genoten het ontbijt en de kamer en het personeel was geweldig.

rust, ruimte, uitzicht : heerlijk!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

service 'naar buiten toe' : het hotel ligt prachtig in park/bos, maar daardoor wel ver weg van voorzieningen. Een taxiservice tegen beperkt tarief zou mooi zijn. Ook aanbevelingen/ 'deals' vanuit het hotel voor bijvoorbeeld een golfbaan in de buurt zou een verblijf nog meer grandeur kunnen geven.

executive kamer met groot terras en mooi uitzicht op meer, perfect!

Geweldig hotel en heerlijk geslapen

Personeel van het restaurant was niet aardig Het fontijn maakt veel lawaai en je zit hier vlakbij als je op het terras zit

Heerlijke bedden Airco werkt prima Ontbijt was lekker en uitgebreid Rustige buurt Mooi uitzicht

In alle rust genieten

Geen airco op kamer, badkamerdeur kan niet helemaal open deze stoot tegen wc aan.

Rustige locatie, zeer gastvrije ontvangst bij receptie en restaurant, dineren en ontbijt aan het water.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Schoonmaken

Ik was er 2 nachten. Mijn kamer was niets aangedaan, geen bed opgemaakt en gebruikte glas en bekers waren niet opgeruimd net zoals de badkamer.

Ontbijt was goed.

Resultaat 1 – 75