Beoordelingen over Amrâth Hotel Brabant 4-sterren

Heerbaan 4 - 6, 4817 NL Breda, Nederland

#24 van de 26 hotels in Breda

6,4

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 november 2018

prima uitvalsbasis om breda te bezoeken

Veel achterstallig onderhoud ( beschadigde muren deuren etc). Stoelen bij bar compleet doorgezakt ( zit op frame). Houding personeel divers van vriendelijk / service gericht tot nors. Horeca etiketten mogen onder de loep genomen worden. Water in bierglas zonder blikken of blozen aan tafel leeggooien op vloerbedekking en broek hotelgast kan echt niet.

Gedateerd hotel met prima ligging. Prijs kwaliteit = ok.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Was een prettige ervaring.

kamer had ik groter verwacht. Ook eem kluisje zou wel handig zijn geweest op de kamer. Waren ook wat weinig handoeken.

Lokatie , ontbijt, diner was erg goed. Het was redelijk schoon. bedden waren goed en ook de kussens.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Een hotel met potentie maar wij gaan daar niet meer heen om te slapen wel om te eten

Het hotel is zeer gedateerd de kamers en eigenlijk het hele hotel hebben echt een grondige renovatie nodig. Wij vonden de kamer ook koud dat was waarschijnlijk te danken aan het enkele glas. De badkamer was eenvoudig en het warmwater werkte ook niet goed, warm en soms zomaar ineens heet en dan weer koud dat is tijdens het douchen wel vervelend.

Het restaurant is echt goed en het personeel was zeer vriendelijk ook het parkeren was goed geregeld. De schoonmakers maken de kamers echt goed schoon en zijn ook zeer vriendelijk. Het water in het zwembad is zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Geen vier sterren waard

kamers klein, badkamer gedateerd, was erg koud in kamer, kleine handdoekjes. Echt geen vier sterren waard, wie dat bedacht heeft weet ik niet

beste tijd gehad

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Erg naar ons zin gehad.

De kamer is wel erg armoedig, zonwering kan niet open, plafond alle kleuren wit, badkamer verouderd, muren mogen nieuwe verf.

Ontbijt was prima. Zwembad ik leuk.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Op de wifi na, perfect hotel!

Eén groot minpunt: de wifi-verbinding blijft zwak. Jammer, want dit is echt een noodzaak. En dat zou in het jaar 2018 toch geen probleem meer mogen zijn. Hopelijk wordt daar in de toekomst aan gewerkt

Voor mij een vaste uitvalsbasis als ik beroepshalve in de buurt van Breda moet zijn. Uitstekende ligging, gratis parking, nette kamers, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

De stad.

Kamer was niet schoon en oud. Veel te veel moeten betalen voor de kamer. Waterkoker lekte. Speldjes van iemand anders lagen nog in de badkamer. Betaal liever meer voor een mooie kamer. Ga niet nog een keer naar dit hotel.

De stad.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

geweldig ontbijt met vriendelijke bediening als nodig,...

geen opmerkingen

geweldig ontbijt met vriendelijke bediening als nodig, ontvangst aan de receptie uiterst vriendelijk en steeds antwoorden op onze vragen, het zwembad uitstekend

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Heerlijk verblijf gehad.

Wij hadden een deluxe kamer en die viel qua formaat een klein beetje tegen.

Erg gastvrij personeel, super schone kamers. Het diner en ontbijt waren erg lekker.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het verblijf was functioneel, maar ik zou niet terug komen.

Allereerst kreeg ik een kamer toegewezen welke of niet schoongemaakt was of nog in gebruik (TV stond aan, lamp in badkamer brandde, bed was niet opgemaakt. Toen ik hier melding van maakte werd ik eerst niet geloofd, en is er met mij meegelopen. Uiteindelijk bleek het toch zo te zijn, en kreeg ik een nieuwe kamer met het woord "sorry". Echter had ik wel iets meer of een kleinigheidje verwacht. De kamer was wel netjes, maar wel erg oud (net als de rest van het hotel). Het restaurant was daarna ook erg traag, ik moest erg lang wachten op mijn eten, en het was bijna onmogelijk om een extra drankje te krijgen zonder dat ik zelf naar de bar moest lopen. Dit terwijl het helemaal niet druk was

Ik moest te vroeg weg voor het ontbijt, daarom kreeg ik een lunch pakketje mee. Dit was erg netjes en luxe. Een prima oplossing.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima voor een nachtje weg.

Kleine kamer voor 4 personen. Het een persoons bed superzacht en het twee persoons bankbed te hard. Gehorig. Lawaai op de parkeerplaats. Geen gastvrije bediening bij ontbijt. Ontbijt prima alleen de zalm zag er niet lekker uit

Bediening bij de receptie prima. En dat er een 4 persoons kamer aanwezig was.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zeer prettig verblijf in een eenvoudig maar leuk hotel, voor herhaling vatbaar

Eigenlijk het grootste minpunt vond ik de wel erg kleine televisie. De beeldkwaliteit was ronduit slecht, de afstandsbediening deed het ook al niet best. Televisie en afstandsbediening waren zeer gedateerd en mogen wel vervangen worden. Ofschoon ik niet naar een hotel ga om uren televisie te kijken is het wel prettig als dit storingsvrij zou kunnen. Misschien ben ik te zeer verwend.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Personeel was erg vriendelijk, dat had ik ook niet anders verwacht van brabantse mensen. De waterdruk van de douche was top, daar laten andere hotels al vaak een steekje vallen. Het aanwezige zwembad was leuk om een paar baantjes te zwemmen. Watertemperatuur was goed. Ik heb de indruk dat er degelijk gepoetst werd.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima voor een kort verblijf

De staat van de kamer en zwembad. Het hotel is enigszins verouderd en heeft een moderniseringsslag nodig. De verf bij het zwembad is gebladderd, de douche bij het zwembad aldaar zou ik niet in mijn huis willen en in de hotelkamer is te zien dat het al enige tijd geleden is dat er onderhoud was - let wel het was wel schoon!

Goed dat er een zwembad is, echter ziet er gedateerd uit en ook is de aflopende vloer tot 1,4meter niet echt handig voor het trekken van banen. Het restaurant is prima en ook het aanbod voor het ontbijt is goed.

De andere kamer had een sterke muffe geur en leek wat verouderd. Tevens lawaai goed te horen vanaf de parkeerplaats.

We hadden 2 kamers waarvan 1 schoon, groot en fris. Personeel enorm vriendelijk.

Dat het dicht bij onze bestemming was

Het leek wel op een seksbunker Zo wordt het blijkbaar dan ook door de mensen uit de buurt genoemd Namen en teksten in het kozijn gekrast uit 1976 en zo ziet het hotel met name de kamer er dan ook naar uit. Aardig wat hotels gehad maar nog nooit 130€ voor zoiets slechts moeten betalen Het ontbijt is de 15€ dan ook zeker niet waard. Daar zou het ontbijt toch wat uitgebreider voor mogen zijn.

Dat het dicht bij onze bestemming was

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voelde als verwaarloosde jeugdherberg die ze dag ervoor heropend hebben...

Lichtschakelaars in bed 10cm boven de matras is ideaal, niet dus! Tweepersoonsbed is niet hetzelfde als twijfelaar... Stoelen in lobby zijn versleten en kapot.

Het personeel was vriendelijk.

Restaurant bediening viel zwaar tegen. Mosselen en drinken besteld. Niet erg lang hoeven wachten. Nafat bestelling was gebracht, geen bediening meet, geen vragen naar nabestelling, etc. Ben zelf maar nabestelling gaan plaatsen aan de balie na anderhalf uur genegeerd te worden. Het eten was echter goed.

Restaurant.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

te doen voor 1 nachtje

zeer gedateerd, allemaal net niet, gebarsten wastafel, afstandbediening tv deed het niet ( sneeuwend beeld is ook niet meer van deze tijd trouwens..etc.

vriendelijk personeel en goed bereikbaar

6,0
    prima voor een overnachting, als je niet te veel verwachtingen hebt

raam kon niet goed open, liep vast op de vensterbank was warm op de kamer, terwijl het buiten helemaal niet zo warm was als je op blote voeten loopt, merk je hoe vies de vloer is

mogelijkheid om kopje koffie/thee te maken op de kamer

Goed restaurant.

De kamers zijn een beetje ouderwets (vooral de badkamer). De omgeving (tuin) geeft een verwaarloosde indruk. Geen airco op de kamers.

Goed restaurant. Vriendelijk personeel.

Tegenvaller

De kamers waren erg verouderd. Het hele hotel lag er erg verouderd bij en slecht afgewerkt. Zwembad was smerig en verouderd. Weinig luxe in de kamer, dun bed, ramen die er bijna uit vielen als we ze probeerden te openen. Badkamer erg klein en primitief, bijvoorbeeld geen normale wc rollen maar losse papiertjes en een douche met slechte waterkracht.

Goede service van het personeel. Het personeel luisterde naar onze wensen en wilde het naar onze zin maken.

Prima verblijf,lekker gezwommen.

Entree kan gezelliger voor een eerste indruk,paar bloembakken,en het oogt al stukken leuker.Met een beetje aandacht,de boel wat opfleuren.

Prijs/kwaliteit verhouding was goed. We hebben lekker gezwommen. Vooral met kinderen is een zwembad heerlijk.

Ontbijt was ok en het zwembad was ideaal voor de kinderen.

Geen airco in de veel te warme kamers. Veel te lange wachttijden in het restaurant. Bar al om 23u dicht.

Ontbijt was ok en het zwembad was ideaal voor de kinderen.

Kamer is gedateerd.

Kamer is gedateerd..plafond en muren vieze vegen op..laat te raden over... Bedden doorgelegen Bloedheet door warme weer..geen airco.. kleine ventilator aanwezig Vloerbedekking op grond..niet hygienisch Website last andere foto's zien dan werkelijkheid

Er was geen airco, stonden wel 2 ventilators maar venster kon niet genoeg geopend worden voor koele lucht. Matras op boxspring was groter dan ondermatras waardoor je niet veel moest bewegen of je lag met matras en al op de grond.

Heerlijk ontbijt, mooi zwembad met lekkere temperatuur.

Prima winter hotel, voor zomer af te raden.

Kamer met raam op het westen. Geen enkele zonwering. Ook gordijnen open. Het was zeker 50 graden in de kamer. Geen airco aanwezig. De kamer afkoelen kon alleen door een raam open te zetten dat net een kier open kon. Uiteraard die nacht niet kunnen slapen ivm de hitte in de kamer, terwijl het buiten goed was afgekoeld.

Het ontbijt was prima.

Niet 4* waardig

Het zag er achtergesteld uit. Vond het niet 4* waardig. Raam was stuk. Kleine douche. Bed was niet comfortabel. Erg luidruchtige kamers. Lees dat het koppel naast ons de hele nacht door gezellig een spelletje aan het doen waren.

prima voor een nachtje, maar slechte prijs-kwaliteit verhouding

- kamers en sanitair ogen ouderwets - kamers en hotel zijn erg warm - prijs-kwaliteit: erg duur voor zeer basic verblijf

- bedden waren prima - waterkoker/thee op kamer - badkamer netjes schoon - vriendelijk personeel bij balie (restaurant wat minder)

Ontzettend oudbollig, geen airco en bij de douche een ranzig...

Ontzettend oudbollig, geen airco en bij de douche een ranzig gordijntje. De prijs was echt veelste hoog. Dit hotel heeft een hele grote opknapbeurt nodig!!

Goed voor 1 nacht

Hotel is beetje vergane glorie, familiekamer met harde bedden, wc pot los, geen.minibar en geen airco. Deur was na 24.00 uur op slot, duurde lang voordat er iemand kwam. Was ons niet verteld bij inchecken.

Personeel is vriendelijk, ontbijt prima, kamer was schoon

Prijs was iets te duur volgens de kwaliteit die je kreeg

- kamer kon niet donker , gordijnen waren stuk en kon ik niet volledig verduisteren - veel te veel lawaai - veel te warm in de kamer

Het personeel was super vriendelijk en voor het ontbijt was er meer dan keuze genoeg

Niet voor herhaling vatbaar.

Comfort zeer slecht, matras was oud en doorgezakt, ander matras liep scheef af. Raam kon niet normaal open terwijl het bloedheet was op de kamer (en in het hotel algemeen). Schimmel zat in de badkamer. Kon niet normaal staan in de badkuip, omdat dit zo krap was. Douche ging continu van heet naar koud. Heel gehorig hotel Algehele indruk sterk verouderd, hoog toe aan een complete renovatie.

Aangenaam verblijf voor korte vakantie of shop WE

Het ontbijt was vrij basic en de kwaliteit kon beter

Nette, rustige kamer. Goeie locatie vh hotel met vrij regelmatige verbinding naar 't centrum. Leuk en lekker restaurant.

Gordijnen zijn te kort waardoor er veel licht in de kamer schijnt. Hierdoor werden wij erg vroeg wakker. Kamer was vrij prijzig voor de geleverde kwaliteit.

Gezellig hotel en vriendelijk personeel.

Jammer dat het restaurant/bar om 10 uur al dicht ging terwijl het mooi weer was en we nog wel een drankje zouden willen doen. Voor de rest was het goed.

Gezellig hotel en vriendelijk personeel.

Een aangenaam goed verblijf, met wat minpuntjes

Het tapijt in de gang is afgeleefd en geeft je een oei gevoel. De gordijnen in onze kamer waren in feite niets verduisterend. Ik moet wel vermelden dat wij graag een pik donkere kamer hebben

De service en vriendelijkheid. De badkamer en bedden waren proper. Het restaurant en zwembad waren ook inorde. Het ontbijt is standaard, maar goed

De service viel wat tegen.

De service viel wat tegen. En ik verwacht eigenlijk wel een snackje te kunnen bestellen bij de borrel in de avond, maar dat ging niet omdat de keuken dicht was. Terwijl op de borrelkaart wel een stokbroodje of bittergarnituur stond vermeld.

Prima hotel op goede locatie. Aanrader!

WIFI verbinding lukte niet, terwijl dat wel 'bij de prijs' inbegrepen is.

De zorg van het personeel dat zo goed mogelijk aan onze wensen gehoor heeft gegeven. Heerlijk ontbijt.

Alles meegenomen, het was OK. Niet geweldig.

Het restaurant heeft niet zo'n uitgebreide keuze, de kamer was OK maar niet bijzonder en zeker voor de prijs had ik op zijn minst een balkon verwacht, en een kleine koelkast. De badkamer was zo kaal en onpraktisch als het maar kan. Het bed was uiterst oncomfortabel. Veel te zachte matras, veel te zachte kussen, veel te warme beddengoed. Niet echt een goede nachtrust gehad. Geen consumpties toegestaan in het zwembad gedeelte. In het algemeen, niet echt comfortabel.

Ontbijt was prima, erg goed zelfs. Alles was super schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

prima voor dat bedrag. Jammer dat we na tien uur niets meer konden krijgen uit de keuken!

Jammer dat het restaurant niet om zeven uur open was dn daardoor ook het terras nog niet toegangkelijk was. Ik ben altijd vroeg op en wil dan graag de dag beginnen met koffie en een sigaret. Nu moest ik wachten tot het acht uir was.

We hebben lekker gezwommen.het ontbijt was prima, alleen twee maal achter elkaar precies hetzelfde.

Gedateerd hotel. Wel netjes. Maar te hoge prijs per kamer. En echt geen 4 sterren.

Zeer, zeer gehorige kamers. Ben 's nachts meerdere malen wakker geworden van een huilende baby. Maar nog erger was het muziekje dat duidelijk te horen was (die de ouders naast het kind hadden gezet) Ook de geluiden uit de badkamer van de buren zijn wel erg goed te horen. Om 22.00u. kon ik niks meer te eten krijgen in de bar (geopend op die dag tot 23.00u.) Uiteindelijk kreeg ik een zakje chips(?)

Eigen parkeerplaats. Heerlijk zwembad.

Vriendelijk personeel.

Prijs-kwaliteitverhouding niet goed, kamers zijn erg gedateerd. Voor ruim € 100 had ik wel een betere kwaliteit verwacht. Roomservice was niet mogelijk, geen koelkastje op de kamer.

Vriendelijk personeel. Gratis parkeerplaats.

Bijzonder vriendelijk personeel.

Kamer was erg gedateerd. Douchekabine was deur kapot. Ombouw van verwarming zat los en kapot. Kan zeker een opfrisbeurt gebruiken.

Bijzonder vriendelijk personeel. Goed ontbijt en eten.

Ik had allemaal mieren in mijn kamer op het bed op Het tv...

Ik had allemaal mieren in mijn kamer op het bed op Het tv kastje in de douche! Jk wou een klacht indienen maar zag dat er allemaal nieuwe gasten kwamen in checken dus heb k het zo gelaten

Fiets verhuur van een vrij nieuwe fiets.

De bedden! Diepe kuil en erg zacht. Raam kan niet geborgd worden dus klaopert hele nacht. Geen ruimte om te zitten behalve op bed. Slechte ontvangst tv-kanalen. Geen goede ventilatie in de badkamer waardoor luchtjes van toilet blijven hangen en in de kamer komen.

Fiets verhuur van een vrij nieuwe fiets.

Het personeel was top.

Het verouderde gebouw, de rooklucht in de lift, de oude verf op de deuren, de enorme niet-roken stickers, te kleine TV met slecht beeld, verouderde badkamer.... Dit was geen 4 sterren kwaliteit helaas.

Het personeel was top.

verouderde infrastructuur in Restaurant, oa tafels beschadigd

onvoldoende mogelijkheden in badkamer om gerief te plaatsen of hangen slechte verlichting!!!!!!!! in de kamer, en bediening ervan onvoldoende regeling van de verwarming

verouderde infrastructuur in Restaurant, oa tafels beschadigd

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer prettig verblijf.

Paar kleine tips: handdoeken bij het zwembad. De ouderwetse sleutels zou ik vervangen door kaartsleutels. Zal wel een investering zijn die tzt komt.

Vriendelijkheid van personeel. Ontbijt was goed en borrelen aan de bar ook.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ondanks het vorige, maakte het ontbijt veel goed en komen we nog wel terug

De TV luisterde niet naar de afstandsbediening, wat we ook gemeld hebben. Het beeld had veel ruis en deed denken aan de oude TV bij mijn ouders, 40 jaar geleden, als ontvangst minder was had je ook dat beeld. Een bedlampje aan een kant ontbrak. De hoofdverlichting in de kamer was ronduit zwak te noemen. Buiten wat gedateerde indruk was het wel schoon. In het restaurant stond de verwarming vrij hoog, tropisch, wat het drankgebruik opvoerde.

ontbijt was prima, avondeten prima, zwembad goed. Service en personeel weinig op aan te merken. Het ligt aan de grote weg, maar daar heb je geen last van. We zijn er vaker geweest.

Als we het van tevoren hadden geweten, hadden wij deze accomodatie niet gebnoekt.

Outbollig hotel. Slechte kamers. Slechte lift (het piept en het kraakt) Vloerbedekking in gehele hotel kaal. Kamers ontzettend outbollig, klein en slecht onderhouden. Eenmalig verblijf voor ons.

Ik stond om 23.58 voor een gesloten deur. Diverse malen aangebeld. Geen reactie. Daarna het tel nummer opgezocht en gebeld, wederom geen reactie. Omgelopen en bij toeval was een deur naar het restaurant open. Ben zo naar binnen gelopen zonder verder iemand te zien.

Korte afstand tot de plaats waar ik moet zijn

Weinig waar voor mijn geld

Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Erg duur voor een kamer met plastic gordijnen, versleten vloertegels, hard bed, verouderde en versleten badkamer. Ja er was een zwembad, maar slecht onderhouden. Het ontbijt van 15 euro!!! vind ik erg duur. In een restaurant ontbijt je nog voor minder. Als het ontbijt nou super luxe was...maar nee, dit stelde bijzonder weinig voor.

onvergetelijk

de lift was buitenwerking gesteld(voorbedachte rade denk ik) en als je op de bovenste verdieping slaapt, is dat minder prettig. Er waren evt "piccolo's"aanwezig om je naar boven te dragen. maar je blijft s'morgens en s'avonds een man.

ligging hotel, fiets mee en op naar Carnaval, 1 rechte weg

Veel rumoer niet afgestemd op familiekamer, slecht geslapen ( geluidsoverlast, verwarming)

Veel kabaal afbuiging/verwarming. Personeelwistniethoeverwarming uit kon worden gezet. Snikheet. Lampen kapot, niet afgestemd op kinder gedeelte. 1 knop ging wellicht aan in ouder en kind gedeelte en de anderenwaren kapot.

Hotel is verouderd en niet het geld waard.

Hotel is verouderd en niet het geld waard. De avond ervoor voor hetzelfde bedrag in het Bastion hotel in Tilburg geslapen. Nagelnieuw, grote kamers, echt onvergelijkbaar.

Het was verder okay.

1) De verduisteringsgordijnen (kr. 114) waren mottig, vol gaatjes en slijtageplekken. 2) De overgordijnen hadden aan een kant geen stop en de ruitertjes vielen eraf. 3) Er waren geen kleine handdoeken bij de wastafel. Toen we weggingen zagen we die in de kamerkast liggen. 4) 2 Zakjes thee is wel weinig er waren geen zoetjes. 5) Op de menukaart met veel moeite een maaltijd zonder varkensvlees uitgezocht bleek op het bord toch tussen de groente spek te zijn meegebakken. In deze tijd met mensen van verschillende culturen is het wenselijk om precies op de kaart te zetten wat er op het bord komt.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam.

Lang wakker gelegen door gehorigheid van de kamers.

Geluidshinder van andere ruimtes was echt niet acceptabel. Slijtage door ouderdom van de kamers. Al met al daardoor slechte prijs-kwaliteit verhouding.

Bejegening receptie. Ligging van het hotel. Ontbijt was in orde.

Veel werk aan de winkel voor dit hotel !

Een hotel is voor mij in de eerste plaats een goed bed met goede matras en prima hoofdkussen. Geen van beiden voldeden, ondanks het wisselen van kamer in de hoop op beterschap. Dit mankement had ik reeds uitvoerig medegedeeld. Op de koop toe was er juist een karnavalsgroep die haar feest kwam vieren in de feestzaal van het hotel. Ambiance verzekerd, maar rustig slapen in het slechte bed lukte nu zeker niet. Ook de gangen van het hotel en zeker het vasttapijt moeten opgefleurd ! Ik werd niet happy van deze overnachting.

De mevrouw aan de balie probeerde alle mankementen van het hotel te doen vergeten door haar gedrevenheid om alle problemen op te lossen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Matig hotel!

Absoluut geen 4 sterren waardig, kamer erg klein en verouderd, matras was aan vervanging toe. Brandalarm ging s nachts 2 x af, bleek dat vals was maar niemand die je op de hoogte brengt. Ontbijt was matig. Niet voor herhaling vatbaar

Hotel is centraal gelegen, gratis parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Teleurstellend op ontbijt en aardig personeel na

De kamer was een teleurstelling. Opgesomd: - algeheel erg verouderde kamer, dingen braken af als je eraan zat/interieur is echt niet meer van deze tijd. - geen extra deken aanwezig voor op bed (met het raam open om te luchten was het erg koud s’nachts dus een extra deken zou helpen) - de gordijnen; vol vieze vlekken en sloten niet aan tot het plafond/vloer waardoor er erg veel licht van de lampen buiten s’nachts naar binnen schijnt. -erg gehorig; deur naar gang is niet helemaal afgesloten + je kunt de buren horen -weinig handdoeken in badkamer - je kunt nergens in de buurt van een spiegel je eigen electrische apparaat zoals een krultang of föhn inpluggen (voor de meeste vrouwen niet fijn) -TV is erg klein en beeld is van slechte kwaliteit

Het ontbijt was lekker en uitgebreid

Teleurgesteld

Hotel is absoluut geen 4 sterren waardig. Kamers heel klein. Verwarming niet zelf aan te zetten. Hele hotel ruikt muf. Meubelair van de vorige eeuw. Raam lekte door regen. Deze hotel heeft een behoorlijke renovatie nodig. Nu hooguit 2 of max 3 ster waardig.

WI FI verbinding.

Het verblijf was prettig, de familiekamer was comfortabel en ontbijt was lekker.

De temperatuurregeling op de kamer. De verwarming kon alleen aan of uit (geen tussenweg).

Het ontbijt was lekker. De familiekamer was netjes en ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima geslapen maar zeker geen 4 sterren waard

Kleine kamer, gedateerde inrichting, aankomst niet helder wat de hoofdingang is, de lift bleef hangen, ontbijt duurde erg lang. Op zich prima geslapen maar zeker geen 4 sterren waard!

Prima locatie, wel echt gedateerd

• Beoordeeld op: 13 december 2017

1 keer, nooit meer.

- prijs kwaliteit verhouding slecht, zo'n kleine gedateerde kamer mag nooit 85 euro kosten, bij gemiddelde bastion zit je dan beter. (3 lampen in kamer deden het niet, afstandbediening met plakband batterijen op zijn plaats, tv bleef zwart-wit naar kleur springen, deur miste nachtslot); - zwembad buiten werking zonder prijsreductie op verblijf; - lift tussen 3 verdiepingen duurt een eeuwigheid, verdiend echt aandacht;

- vriendelijk personeel; - goed gedineerd tegen nette prijs;

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Eten was prima, personeel was vriendelijk en erg netjes.

Bedden waren voor mijn doen te zacht, Het stonk in de gangen. Douchen was bijna niet mogelijk door lage waterdruk en kleine douche. Erg verouderd hotel.

Eten was prima, personeel was vriendelijk en erg netjes.

Verschrikkelijk, een absolute afrader om in dit hotel te verblijven.

Buitentemperatuur lag beneden 0. Kamer was niet warm te krijgen. Tocht in de kamer. Lag een dunne zomerdeken op het bed. Vanwege de kou om een extra deken gevraagd. Van de receptioniste te horen gekregen dat er geen extra dekens beschikbaar waren, omdat het hotel volgeboekt was. Receptioniste was niet klantvriendelijk. Kamer was gedateerd. Vlekken in de handdoek. Kamers waren gehorig en veel herrie van jongeren op de gang. Slechtste hotelervaring ooit!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Ok

Kamers hebben een ziekenhuis uitstraling, weinig modern of sfeervol. De Tv op de kamer is de omschrijving Flatscreen TV niet waardig, compleet uit de tijd. (zou flatscreen Tv'tje moeten zijn) Afdoende confortabel voor een zakelijke overnachting, maar weinig inspirerend.

Ontbijt was prima, Vriendelijk personeel

Veel te duur voor de slechte kwaliteit.

Zeer gedateerde badkamer, schimmel in voegen, en in douchekleed, gaten in tegels, stop vh bad paste niet, dus kon niet in bad, stonk naar urine, plafond hotelkamer los, gaten in lakens, ruwe lakens, kozijnen zijn af, azijngeur in de gangen. Lichtdoorlatende gordijnen. Prijs was veel te duur voor wat je kreeg. Stoelen stijf tegen tafel aan zodat je er niet eens op kon zitten. Geen koelkast. Dunne dekens dus te koud. Handdoeken stonken. Dit aangegeven, maar werd niets met klachten gedaan, alsof ze het vaker hoorden.

Zachte bedden

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Voor een nacht is dit hotel prima, maar dit hotel is zeker geen 4-sterren waard!

Kamer was erg klein en zo ook de tv. Badkamer is erg oud en klein, we moesten douchen in bad met een onhygiënische douchegordijn. Hotel ziet er erg verouderd en gedateerd uit.

Personeel was opzich wel vriendelijk. Tv werkte niet en er kwam meteen iemand bij ons langs.

het was erg gehorig, het pand is vies en oud, het personeel...

het was erg gehorig, het pand is vies en oud, het personeel kan nog wel een lesje in hospitality gebruiken. En het bad is voor hele kleine mensen. er zou koffie en thee op de kamer zijn, dat was er ook welgeteld 1 zakje oploste koffie per persoon. We komen hier nooit meer terug. En gaan het ook niemand aanbevelen.

Ik ben uit geweest in breda en toen ben ik in het ziekenhuis...

Ik ben uit geweest in breda en toen ben ik in het ziekenhuis beland omdat er GHB in mn drankje is gedaan, jammer dat er niks vanuit het hotel gezegt is en mss wat terug heb gekregen van mijn geld. want wij hebben niet meer geslapen in de kamer

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Ontbijt was super!

oude accomodatie, kamers en volledig gebouw dringend toe aan renovatie

Ontbijt was super! Resto was lekker, behalve kleine details ontbraken: bij apero geen versnaperingen, geen ijsblokje, geen citroen in mijn bacardi-cola.

Een nachtmerrie op het 4de verdiep !

De oude, uitgeleefde kamers. Enkele beglazing (water stond 's morgens op de ruit), de omkasting was niet om aan te zien. De kamerdeur was een gewone binnendeur : alle lawaai van de gang kwam erdoor. Smalle bedjes, geen frigo, geen airco, geen kluisje. Een mini tv. Oude badkamerinrichting met plastiek douchegordijn. Tergend trage lift ! Zeker geen "4" sterren hotel, de prijs was het wel !

De vriendelijkheid van het personeel. Parkeergelegenheid

Breda was goed maar dit hotel zal ik niet meer nemen

De kamers zaten niet naast elkaar zoals we aangegeven hadden en ze waren niet schoon en erg warm

Het ontbijt was goed, daar heb ik ook alles mee gezegd

Vriendelijkheid van het personeel

Verouderde simpele kamer met kleine tv. Weinig voorzieningen. Miste de roomservicekaart. Had speciale wensen die niet goed doorgekomen waren blijkbaar waardoor al vroeg de schoonmaakster voor mijn neus stond. Ook de uitstraling van het hotel was niet goed. Eerlijk gezegd zakte de moed in mijn schoenen toen ik aankwam...niet fijn.

Vriendelijkheid van het personeel

Resultaat 1 – 75