Beoordelingen over Hotel Brasserie de Kroon 1-sterren

Markt 1, 6271 BD Gulpen, Nederland

#10 van de 13 hotels in Gulpen

Romantisch Limburg

Het TV scherm mag een maatje groter ...

Een nachtje bij De Kroon was weer een mooie ervaring. De kamer is ruim en comfortabel met uitzicht op de Gulp in het centrum van Gulpen. Het terras van De Kroon op de oever van de Gulp is een heel aparte ervaring. De bediening is informeel, vriendelijk én effectief. En ... De Kroon is een perfecte uitvalsbasis voor lange wandelingen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een prettig onderkomen in een leuke omgeving.

Hier en daar was sprake van achterstallig onderhoud dat gemakkelijk op te lossen is, zoals een losse handel van het kantelraam of een bewegelijke slotplaat op de deur.

De grootte en inrichting van de kamer. En de vriendelijkheid, dienstbaarheid en gastvrijheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Alleen de trap naar 2de verdiep was moeilijker.

Zie boven

Alleen de trap naar 2de verdiep was moeilijker. In de badkamer stroeve kraan en een trapje naar bad zou handig zijn Te lichte overgordijnen in slaapkamer.

de kamer was uitstekend alleen de trap was niet zo...

geen ontbijtbuffet de beheerder een moment gesproken bij inchecken. hij heeft snel zijn verhaal verteld en toen moesten wij ons maar redden. lag geen informatie in de kamer over de omgeving of wat er te doen is

de kamer was uitstekend alleen de trap was niet zo gemakkelijk vooral als je slecht ter been bent heerlijk geslapen goed bed

Wel vriendelijk personeel

Als 1ste als je slecht te been bent valt het niet mee dat je 6 trappen op moet Ten 2 heb zelf het bed moeten maken de latten bodem waren 6 planken los En als laatste geef je door dat het putje van de wastafel niet werkt dus het water bleef staan zeggen ze dat ze het gaan maken maar toen we weggingen was het nog steeds niet gebeurd

Wel vriendelijk personeel

Prachtige omgeving om te fietsen.

Dat we helemaal op zolder sliepen. Al die trappen.

Het ontbijt is prima !! Alleen moet je niet op kamer 3 logeren want dan moet je zoveel trappen lopen pfff.

Goede ligging, in het centrum

We hadden een zolderkamer, waarin het dak spits toeliep en de ruimte aan een kant van het bed zo laag was, dat degene die aan die kant sliep zijn hoofd kon stoten.

Goede ligging, in het centrum

Goede restaurant maar slechte kamer!

De kamer was op de 3 de verdieping 3 verdiepingen hoog onder de pannen met een slechte trap!!! Ouderwets Slechte matras (versleten) Niet meer om te verhuren.... Geen aanrader We gaan er niet meer naar toe!

Ontbijt was heerlijk + personeel

knus, gezellig
    • Luxe Tweepersoonskamer

niet belangrijk dat viel in het niet bij al het goede.

Gezellig hotel. niet modern, geen airco , steile trap maar....fijne lieve bediening, bere gezellig op het terras en een prima ontbijt met tig aantal soorten lekker brood.

Leuk dorp.

Oud gebouw. Veel trappen. Geen brandroute. Krakende vloeren en trap

Leuk dorp. Mooi terras. Ziet er in algemene ruimtes goed en gezellig uit. Lekker eten en prima ontbijt.

Mwah - niet voor herhaling

Het ontbijt was standaard. De kamer was erg basic wat op zich geen probleem is, maar het bed was erg verouderd, dun matras, doorgezakt, kortom niet heel comfortablel.

Midden in het centrum van Gulpen - gratis parkeren vlakbij

Redelijk. Verwacht niets bijzonders, dan valt het mee
    • Luxe Tweepersoonskamer

In de kamer was s'ochtends vanaf uur of 8 heel goed muziek te horen uit de onderliggende broodjeszaak. Het ontbijt was vrij karig. Het personeel was niet attent en weinig gastvrij.

Grootte van de kamer was prima en de ligging van het hotel uitstekend. Bed was ook prima

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Fantastisch!

Geweldige locatie, we kregen een upgrade kamer met balkon, prijs kwaliteitsverhouding prima, fietsen konden binnen staan. Ontbijt goed en restaurant ook heerlijk! Vriendelijk personeel!

• Luxe Tweepersoonskamer

Het ontbijt was vanaf 9.00. We kregen een tas met ontbijt omdat we eerder weg moesten. Dit viel een beetje tegen.

Leuk restaurant. Gezellig terras. Ouderwetse kamers, maar prima.

Doordat het hotel niet aan onze verwachting voldeed was dit verblijf een grote tegenvaller

Hotel is gedateerd,foto"s zijn mooier als het geheel eruit ziet. Gaan hier beslist ook niet meer naar toe,op 200 meter is hotel Gulpenerland ,hier kan men voor een paar euro meer een top verblijf boeken.

Ontbijt was redelijk,alleen men kon pas vanaf 9 uur s morgen ontbijten,bij andere hotels is dat meestal vanaf 7 uur.

Super!!

we kregen een supergrote kamer met balkon omdat deze nog niet geboekt was voor de zelfde prijs. Was echt superfijn met het warme weer. totaal geen overlast van geluid. We hebben erg genoten van ons nachtje Gulpen. Hele mooie omgeving ook

Ik heb genoten van dit goede maar eenvoudige verblijf en de prachtige omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer

De trap naar de kamers was erg smal en stijl, voor ons geen probleem maar ik kan mij voorstellen dat als je slecht ter been bent dat je dat niet leuk gaat vinden. Koffers naar boven is ook wel een uitdaging. Wij hadden een weekendtas en dan maakt het niet uit.

Wij hadden de luxe kamer en daar was het bed prima en een heerlijk bad, uitzicht op een pleintje met allemaal gezellige eettentjes. Echt een ouderwets dorps eet- en drinkgelegenheid met een prachtig terras. Geen poespas en tierelantijntjes maar een heerlijk biertje en een goede bitterbal. De bediening was prima en het ontbijt eenvoudig maar erg lekker.

Van kamer 3 wordt ge niet echt vrolijk

Kamer zeer oudbollig en heel ongezellig, niet meer dan een zolderkamer met een bed en kast er in. Badkamer was wel goed. Geen lift en kamer alleen bereikbaar via een oude smalle trap. Zeer laag bed. Vloer kraakt erg wat storend moet zijn voor de onderburen. Geen uitzicht vanuit de zolderramen. Slechte geluidsisolatie waardoor er veel straatlawaai te horen was. Geen infomap op de kamer. Wifi zwak op de kamer. In geval van brand hebt ge geen vluchtroute, enkel langs de trap hetgeen een onveilig gevoel geeft. Zeer basic ontbijt.

Badkamer valt mee in vergelijking met de slaapruimte. Personeel is vriendelijk. Fiets kan gestald worden in garage.

slechts één nachtje geweest. Heel vriendelijk ontvangen en prima kamer gehad

de toegangsdeur van de straat naar het trappenhuis stond niet altijd op slot. Je moet die zelf afsluiten met een sleutel als je de straat opgaat. Dat is niet slim

het ontbijt was eenvoudig maar goed en voldoende. Een eitje ontbrak

• Familiekamer met Badkamer

Ontvangst kan beter, bij aankomst laten de heren achter de bar je gewoon staan,kijken je wel aan maar zeggen niets.

Grote schone kamers,koffie en thee zetten mogelijk,geweldig uitzicht.wel veel traplopen.

Top locatie, vriendelijk personeel, niet hotelwaardig

Het matras op het bed was te dun en ook nog met kuilen. onveilig gevoel door onvoldoende zicht op vluchtmogelijkheid bij brand. Vanaf de bovenste verdieping 6 trappen naar beneden. Het ontbijt is prima. Geen luxe maar voldoende. Kamer sober, moest bankje verplaatsen om tv te kunnen kijken.

Het personeel van de brasserie was vriendelijk en behulpzaam ook bij vragen met betrekking tot de kamer. Er is een goede keuze en smakelijke maaltijd te kiezen in de brasserie. De locatie, ook voor gebruik ov naar verschillende steden is top.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Omdat ik slecht ter been ben,kregen we een upgrade kamer.

Omdat ik slecht ter been ben,kregen we een upgrade kamer.Met dank. De kamer was schoon en netjes,wat gedateerd matras aan vervanging toe. In hun folder staat ontbijt inbegrepen toch moesten we het apart betalen.........

Jammer.

De kamer. Slecht ! Gehorig,krakende vloer, amateuristisch verbouwde zolder kamer. Geen vluchtweg ! Ronduit slecht !

Ligging en het obtbijt in de brasserie

Prima verblijf, jammer dat de kamer tegen viel.

We hadden de zolderkamer. Via een smalle trap naar boven. We vroegen ons af wat er zou gebeuren als er brand uitbrak. Ook de airco/verwarming maakte erg veel geluid. Ook geluid van buiten was storend. Het leek wel of het stormde terwijl het windstil was!Prima

De locatie was prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Wel lekker genoten van de omgeving

De kamer heeft onderhoud nodig alsmede de route er naar toe. Ik vraag me af hoe de brandweer overigens over de ingang en vluchtroute denkt

Ontbijt compleet met goed beleg en brood. Goede koffie

De locatie (en het uitzicht op het dorpspleintje) is perfect.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het bed was niet overdreven confortabel en het was wat rumoerig.

De locatie (en het uitzicht op het dorpspleintje) is perfect. Het ontbijt was erg smakelijk :)

Vriendelijk personeel, leuke brasserie , goed ontbijt

Weinig comfort op hotelkamer: een kant van bed moeilijk bereikbaar door schuin dak, slecht functionerende verwarming, stop van wastafel defect, velux dakramen kunnen niet meer of moeizaam open en dicht, geen uitzicht op dorpsplein, geen WiFi op kamer, minimale inrichting waardoor geen gezelligheid.

Vriendelijk personeel, leuke brasserie , goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 december 2017

leuk café/ restaurant/hotel voor een redelijke prijs.
    • Luxe Tweepersoonskamer

in veel hotels waar wij komen moeten vaak kleine klusjes gebeuren ( bv. losse wc bril ) voor weinig geld kan de kamer comfortabeler gemaakt worden.

hotel staat op een goede locatie, Gulpen is een leuk dorp, het hotel is wel wat gedateerd maar dit geeft ook een nostalgisch sfeer.

Leuk hotel om een keer te verblijven, vooral dankzij het personeel.

Het interieur kan wat moderner.

Het personeel was heel vriendelijk, kregen een welkomstdrankje bij aankomst. Heerlijk biertje op aanraden van het personeel genomen. Het restaurant zag er gezellig uit, ook in kerstsferen. Het ontbijt was overheerlijk en uitgebreid. Alles vers gebakken! Kamer was schoon, op wat spinnenwebben na. Fijn hotel om van daaruit verschillende kerstmarkten te bezoeken.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Teleurstelling
    • Familiekamer met Badkamer

De familie kamer en prijs kwaliteit. alles oudbollig en volgens mij na dat het pand gebouwd is nooit meer wat aan gedaan, en de badkamer had een riool lucht.

Het ontbijt, al was het niet bijzonder

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Geweldig verblijf met super service
    • Luxe Tweepersoonskamer

De kamers zijn best gehorig maar gelukkig zijn het er in totaal maar vier

Wij kwamen onze verloving vieren en werden enorm hartelijk ontvangen! Kregen een hals prosecco en in de ochtend nog vijf prachtige rozen, echt geweldig!

Prima verblijf gezellige kamers goed ontbijt overa dichtbij...

Hygiëne kleine puntjes waar ze meer aandacht konden geven voor het oog belangrijk verder oké !

Prima verblijf gezellige kamers goed ontbijt overa dichtbij met auto prima te doen !

• Beoordeeld op: 11 november 2017

genoten van zuid-limburg, minder van het hotel

Het ontbijt was eentonig qua beleg en afhankelijk welk personeel er was of er een 2de kopje koffie af kon. De kamer was gedateerd en een mini tv uit de oudheid, gelegen onder het dak en behoorlijk wat trappen.

Grote kamer, weliswaar met schuin dak. Geen overlast van andere gasten.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Achterhaald, ongezellig, smakeloos ingericht "hotel". Kamer was ruim en eigenlijk wel grappig, maar met een inrichting, die al een jaar of 30 achterhaald is. Badkamer ook ruim en een goede douche. Om hier te komen, moesten we via smoezelige en nauwe trapjes naar de 3e verdieping. Deze brasserie moet een keuze maken of zij hotelkamers willen verhuren. Zo ja, doe er dan wat aan om deze uptodate te krijgen!

Ontbijt was uitstekend, locatie was leuk.

Erg basic, vriendelijk personeel maakt veel goed.

Oud historisch pand met vijf stijle trappen naar de hotelkamer, die lastig te beklimmen waren met de koffers. De kamer was ook erg gehorig en het meubilair gedateerd. Bedlampje was defect en de batterijen van de afstandsbediening leeg. (beide wel onmiddellijk na aangeven in orde gemaakt). De vloer kraakt over het hele oppervlak. Geen wifi ontvangst op de hotelkamer.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel, lekkere broodjes en koffie bij het ontbijt. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Het was niet slecht maar zullen niet zo snel terugkomen. Kamer 3 in de nok vonden we niet prettig.

Dat we pas om 9.00 uur konden ontbijten. Is bij de ontvangst niet gezegd en heb het op de site niet kunnen vinden. We hebben wat aanmerkingen op kamer 3. Lampje naast bed was kapot,douchestang zat los en er zaten 2 haren in de badkamer, 1 rechts vlak boven de wastafel en 1 links boven op de tegeltjes. Bed stond erg dicht onder schuine kant. Als je 's nachts uit bed moet kun je makkelijk je hoofd stoten.

Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

we hebben een heel leuk weekend gehad!

Misschien dat de gordijnen in de kamer verduisterend kunnen worden, want er kwam wel heel veel licht van buiten doorheen ‘s nachts!

Goed ontbijt en je kan er ook heel lekker dineren!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Heerlijk en tegen een zeer goede prijs
    • Familiekamer met Badkamer

Bedden kunnen iets beter, maar gezien de prijs wil ik daar niet over klagen. 1 tip: Informeer in de beschrijving dat er geparkeerd kan worden op het Prins Willem Alexanderplein.

Zeer goede accommodatie en zeer goed ontbijt voor de prijs. Perfect voor ons bezoek aan de Gulpener brouwerij.

6,0
    voorzieningen op kamer matig, ontbijt prima

Douche was redelijk, maar de douchestang zat los. Televisie werkte wel, maar de afstandsbediening werkte niet, waardoor we het geluid niet harder konden zetten, dus niet kunnen gebruiken. Ontbijten kon pas vanaf 9.00 uur. Was vooraf niets over verteld. Moesten 7 smalle trappen op om naar onze kamer te komen. Matig licht op de kamer om te lezen.

ontbijt was goed. bed was ook goed.

Goed verblijf voor een paar dagen, in een mooie omgeving, voor wandelen, fietsen en motorrijden.

Uitstekende locatie, ontbijt vanaf 9:00u, is wat aan de late kant als je iets wil gaan ondernemen. De pakeergelegenheid voor auto is wat moeilijk, maar mocht de motor in de garage van het hotel parkeren. Kamers alleen via trap bereikbaar.

Klant onvriendelijk

Het personeel op 1 na de gastvrouw/schoonmaakster was een super aardige mevrouw die nooit een schouderklopje krijgt voor haar goede werk ze was blij dat wij haar wel een compliment gaven Het andere personeel is erg onpersoonlijk naar de mensen toe.

De hotelkamer

Een aanrader, goed gelegen als vertrekpunt voor diverse activiteiten. (ontspanning, shopping,...)

Het ontbijt: goed maar beperkt in keuze (misschien beter in buffet-stijl waar men kan kiezen wat men wenst te eten)

De kamer was heel goed (ruim en goed verzorgd).

Verrassend goed!!

Wat een super leuke locatie en wat een feest dat we ongevraagd een up grade hebben gekregen. Super ruime kamer, heerlijke douche en een goed bed. We komen zeker terug

Prima als je voorbereid bent dan valt het niet tegen !
    • Familiekamer met Badkamer

Gehorig, oud niet erg!! Maar kan veel schoner. En vernieuwing daar is het aantoe ! Ze kunnen er zo veel meer van maken. Zo zonde!

Personeel wat op do/vrij werkten erg vriendelijk. Prima ontbijt

Het ontbijt was prima, Gezellige bediening

Wij ouderen zaten 3 hoog zonder lift, vooral met de koffers. Leuning van de trap slechte staat mijn vrouw viel bijna over de leuning . Spijlen van de leuning kapot en wankel. Geen kussen sloop om de kussens. Spinnen webben . Tv op de kamer die defect was

Het ontbijt was prima, Gezellige bediening

Goede locatie, goed gegeten, mooie kamer, slecht personeel

Toen we aankwamen was er veel onduidelijkheid over onze reservering. Het duurde lang en uiteindelijk hebben ze onze reservering niet gevonden. Wel was er nog een kamer over, die we kregen. Verder was om 17;00 de keuken dicht waardoor we geen bittergarnituur konden bestellen.

De locatie en de mogelijkheid om s avonds in het café te verblijven en daarna door te gaan naar de kamer

Geweldige locatie en mooie kamers super verblijf en ontbijt gehad!

Chaotisch personeel bij aankomst. Werd ook gezegd en excuus voor aangeboden. Weinig personeel bij het ontbijt waardoor iets bij vragen ofzo lastig was

Heerlijk vers ontbijt, super mooie ruime kamer met heerlijk balkon. Schone kamer lichte kamer ve ruimte echt een aanrader! Wij gaan voortaan naar dit hotel als we weer die kant op moeten! Gezellig terras, welkomstdrankje bij aankomst.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Familieuitje met ontbijt
    • Familiekamer met Badkamer

Wij verbleven in het appartement, ruim opgezet. Aan te raden als u met familie bij elkaar wilt verblijven. Mogelijk nadeel, je moet wel goed kunnen trap lopen.

Ontbijt wordt aan tafel gereserveerd vanaf 9.00uur. Ontbijt heerlijk, veel soorten broodjes, verse vleeswaren, kaas en zoetigheid. Leuke locatie midden in het centrum van Gulpen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

slecht

dat het ontbijt er om 9:15 nog niet was we zaten op zolder vloer die heel erg kraakten dat er geen receptie is en gewoon naar de bar moest gaan restaurant vol vliegen en smerig

het weer

prima hotel voor reele prijs
    • Luxe Tweepersoonskamer

De dorpsidioot bleek een concert voor de deur te geven de avond dat wij er waren. Dit hadden we graag van te voren geweten: Dan hadden we een andere accomodatie gezocht. Tot 01:00 ging het festijn door waarbij de desbetreffende zanger zonder pauze zijn valse gezang ten gehore bracht en wij verplicht moesten mee luisteren. Jammer!

Het ontbijt was fantastisch. Goede koffie en heerlijke verse broodjes.

Uitvalsbasis voor een sportief weekend
    • Luxe Tweepersoonskamer

Wifi was er niet. Zenders op tv alleen ned. 1,2 en 3. Douchen in bad. geen thermostaatkraan. Badkamer erg gedateerd. Kamer was erg gehorig, vloer boven kraakte vreselijk.

Ligging van de accommodatie is erg goed, afmeting van de kamer ook super.

Perfect logement tijdens meerdaagse wandelingen.

De trap naar de zolderkamer waar wij verbleven was wel heel steil en smal. Ontbijt op zondag was pas mogelijk vanaf 9.00 en ik verkies toch een ontbijtbuffet.

Omdat we later gingen arriveren door het warme weer, werd een tafeltje gereserveerd in de schaduw op het terras voor het diner. Dit apprecieerden wij ten zeerste. Ook de airco op de ruime kamer was zeer welgekomen. Personeel was ondanks de drukte en de warmte uitermate vriendelijk.

Goede accomodatie met lekker ontijt en goed uitzicht maar storende krakende trap...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Aankomst was wat rommelig, wrs door drukte in brasserie. Sleutel werd in onze hand gegeven en werd verteld op de 2e verdieping te moeten zijn voor de kamer. Verder weinig uitleg over hoe of wat verder qua tijden en waar te ontbijten ed. Laminaat op de kamer kraakte ontzettend, ook bij de bovenburen wat erg storend was, vooral om 6.15 uur in de ochtend. Zo ook de trap die ontzettend kraakt en die je goed hoorde...

Uitgebreid ontbijt met Pasen, gezellig kroegje om wat te eten en wat te drinken

Fijn ontspannen verblijf in een fantastische omgeving.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Voor mensen die slecht ter been zijn is het zeer lastig de trap naar de hotelkamers op te lopen.

We hadden een luxe kamer, veel licht. Restaurant/café heeft een gemoedelijke sfeer, zeer leuk uitgebreid terras waar je tot lang in de zon kan zitten aan het riviertje de Gulp. Het personeel was zeer vriendelijk. Op korte loopafstand zijn tal van bussen waarmee je alle richtingen uit kunt, bijv. Maastricht of Aken. Tevens een schitterende wandelomgeving. Kortom, we hebben genoten!

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

We gaan snel weer naar deze accomodatie.

Het haakje waar de douchekop aan vast moet stond verkeerd.

Heerlijk compleet ontbijt, goede sfeer, heerlijk weer, heerlijk ijs, aardig personeel. Wij kregen een luxere kamer voor een lagere prijs. Wij gaan snel weer!

Wij hebben genoten ook van de omgeving , slecht weer dus nog een keer terug met zon

Wel erg eenvoudige kamer inrichting . Maar wel balkon ,eigen waterkoker .jammer geen molton over matras .verder grote kamer

Heerlijk ontbijt , afwisselend met brood , jammer geen eitje

Lachwekkend slecht
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt betaald vooraf. Kon pas vanaf 9 uur ivm carnaval (?) Kwam echter niemand opdagen. Rond 9.30 maar vertrokken zonder ontbijt!!!! Daarna zelf moeten bellen alvorens excuus. Na aandringen zou geld worden teruggestort van ontbijt. Ik heb andere locatie gezocht voor ontbijt dat 10 euro op kostte. De Kroon wil ons maar 7,50 euro vergoeden. Belachelijke houding.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

matig

zie opmerkingen hiernaast

Ontbijt was "normaal"en geen overdreven luxe. Gelukkig maar want anders blijft de rest gewoon staan. Verder deed alles oudbollig aan. De kamer was groot genoeg, zelfs zeer ruim. Maar een schuin dak waaronder een bed stond was minder. Ook een krakende vloer is echt hinderlijk. In zijn totaliteit: Geen aanrader!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goede locatie

De slaapbank en stoelen in het zitgedeelte zijn erg slecht voor je rug

Kamer 1 is ruim en heeft een zitgedeelte wat erg prettig is. Ontbijt (om 9 uur) was uitstekend. Mensen zijn vriendelijk. Locatie uitstekend om hier vandaan te wandelen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

zeer slechte plaats om te logeren, 70 euro was veel te veel per kamer, slechtste ooit

onvriendelijke man bij aankomst, moesten direct betalen voor de 2 kamers, we hadden nog geen kamer gezien, kredietkaart kon niet, ontbijt was zeer zwak

locatie, dicht bij restaurant atelier

• Beoordeeld op: 27 december 2016

we hebben het geweldig naar ons zin gehad, zeer aardige mensen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Onderhoud en afwerking van kamers kan beter b.v.kapotte lamp los zittende douche stang, kitranden badkamer dienen vervangen worden.

Lekker ontbijt, ruime kamers perfecte locatie

de accomodatie beneden in de bar was tof

men moet er bij zetten dat het een hoge,bredetrap is naar de kamer. kamer rook onaangenaam muf. handdoeken roken muf.

de accomodatie beneden in de bar was tof

Ontbijt prima zeer vers brood, jammer geen ei /...

Zolderkamer slecht bereikbaar, smalle stijle trap met een leuning die erg gammel is. Geen uitzicht. Geen informatie op de kamer. Zeer slechte TV, uit de oude doos. Toilet is een Sanibroyeur. Bij brand geen uitweg.

Ontbijt prima zeer vers brood, jammer geen ei / vruchten of yoghurt. Restaurant en terras zien er gezellig uit, jammer dat het heel rustig was. Midden in Zuid-Limburg en korte afstanden naar de overige plaatsen. Leuk winkeltje voor streekproducten in/naast de Brasserie.

Beetje jammer
    • Luxe Tweepersoonskamer

- Een aantal tv zenders deden het niet - tv was sowieso heel klein (ondertitels bijna niet leesbaar) - geen goed licht om bij te lezen (2 lampen waren kapot) - 1,5 keer een koude douche - vervelend dat het ontbijt pas om 9.00 uur kan

- ontbijt is op zich goed, alles vers. Jammer dat een eitje, fruit en zuivel ontbreken

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Ontbijt was goed.

De kamer was erg oud,slecht bed, helemaal doorgezakt matras en een oude TV en slecht geluid. smalle trap om bij de kamer te komen en de armleuningen waren niet geheel veilig. Geen informatie ontvangen over hoelaat aanvang ontbijt, ook niets op de kamer gevonden daarover. Ook geen nummer om bij nood iemand te kunnen bereiken. Een informatie mapje zou fijn wezen.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Zwaar beneden de maat. Nog niet eens een 2 sterren hotel waardig.
    • Familiekamer met Badkamer

Stinkt naar riool. Bedden enorm doorgezakt. Veiligheid laat enorm te wensen over. Stopcontacten hangen los kabels liggen open en boot tegen de muur ! Kans op electrocutie van onze kinderen! Wc trekt niet door. Andere wc blijft doorlopen en hangt los aan de muur. Gordijnen zijn kapot of zelfs de rails komt van het plafond los. Vochtplekken door hele appartement. Douche en bad met veel kalk en vuil. Geen tijd voor gasten ontvangst. En de lijst gaat nog wel even door

Het enige wat niet zeer ver beneden de maat was, was het ontbijt. Verder alles zeeeer slecht!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima hotel, mooi gelegen om leuke dingen te gaan doen in Zuid-Limburg.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De 4 trappen die we op moesten om in de kamer te komen zijn stijl, en de leuningen zijn niet echt stevig.

Het ontbijt was goed verzorgt. De kamer was ruim. Het eten in de Brasserie is heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zeer aangenaam verblijf in het prachtige Zuid-Limburg
    • Luxe Tweepersoonskamer

Tijdstip van ontbijt liever een uurtje vroeger om op tijd aan een dagwandeling te beginnen.

Lekker eten, goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, prima uitvalsbasis voor Krijtlandpad, goed bereikbaar met openbaar vervoer, gratis parkeren op 200m loopafstand

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Voelden ons gastvrij ontvangen (geen nummers)
    • Luxe Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast vloer bovengelegen kamer TV is aan vervanging toe Trapopgang naar kamers

Vriendelijkheid medewerk(st)ers. Wisten 's avonds nog dat we nog geen ontvangstdrankje hadden genoten !! (Waar we overigens helemaal niet op gerekend hadden) Royaal ontbijt Leuke locatie

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Brandveiligheid

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Mountainbikeweekend Gulpen

Nvt.

Mooie locatie, erg vriendelijk en klantgericht personeel, dichtbij enkele prachtige mountainbike routes, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Perfect.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Voor de bruiloft van mijn dochter

De kamer was goed Het ontbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prima overnachting voor een bezoek aan de Gulpener Brouwerij
    • Luxe Tweepersoonskamer

De kamer is een beetje oubollig, maar dat heeft ook wel weer zijn charme

De ligging. Vlak bij de Gulpener brouwerij.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goed eten en drinken en heerlijke locatie
    • Luxe Tweepersoonskamer

Voor ons was het bed aan de harde kant

Goed eten en drinken en heerlijke locatie