Beoordelingen over Boetiek Hotel Plein Vijf 4-sterren

#2 van de 3 hotels in Deurne

• Beoordeeld op: 20 september 2018

prima voor een nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We waren wat aan late kant bij het ontbijt maar toch nog ruim op tijd. Bijna alle ontbijttafels waren vuil en/of half afgeruimd. Zelf maar een placematje en bestek gepakt en een schone tafel gezocht. Personeel had daar geen oog voor helaas. Er werd niets uitgelegd over het ontbijt. Is in principe ook niet nodig maar een soort van ontvangst of waar we de koffie en thee konden vinden of wellicht iets anders nodig hadden was wel fijn geweest. Ontbijt zelf was prima. Vrij uitgebreid en alles aanwezig.

Ontvangst was zeer hartelijk. Kamer was schoon. Wij hadden kamer aan achterzijde. Midden in centrum. Leuk om terrasje te pakken of hapje te eten.

Leuk hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Stopcontacten. Voor een stijltang geen werkend stopcontact in badkamer of bij spiegel. Er warm dekbed voor de tijd van het jaar + te dik hoofdkussen (is persoonlijk)

Gezellige uitstraling op een leuke locatie.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goede en rustige uitvalsbasis voor een kort verblijf in de regio.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het is niet zo duidelijk waar de ingang van dit hotel is. Je moet eerst aanbellen bij een poort en dan kun je via de parking het hotel binnengaan. De bedden zijn nieuw en de hele kamer heeft een mooi design, maar de matras is redelijk hard en niet zo comfortabel voor degenen die van iets meer zachtheid houden. De prijs voor een ontbijt is vrij hoog; als je enkel een koffie drinkt in de ochtend en een boterham nuttigt, is de rest van een groot buffet overbodig. Misschien kan er in de toekomst ook een simpel ontbijt aangeboden worden of enkel koffie met een croissant. Anderzijds zijn er in Deurne genoeg gelegenheden waar je een koffie met iets erbij kunt drinken.

De ontvangst in het hotel is hartelijk en fijn 'Brabants', open en vriendelijk! Het design van de kamers is zeer mooi, kwalitatieve materialen, goede afwerking, ook voor de badkamer en het aparte toilet; alles heel schoon. De aangeboden prijs voor deze kamer met 2 aparte bedden is zeer correct. Voordelen: koffiezet/waterkoker, koelkast, kluisje, goede verduisterende gordijnen (en zelfs rolluiken in de kamers aan de straatkant van het hotel). Fijn is ook dat je verschillende kussens ter beschikking hebt op het bed. Een flesje water en een vriendelijk kaartje op naam staan op de kamer klaar voor de gasten.

Uitstekend hotel in top locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Mooie en hele schone kamers met uitstekend bed en douches. Door de uitstekende isolatie heb je geen last van de horeca in de omgeving. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook het eten is hier heel lekker.

aangename ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

een extra vuilbakje in de kamer zou een bijkomend pluspunt zijn

vriendelijk personeel, de koelte op de kamer, de stilte 's nachts alhoewel het in het centrum gelegen was,

Kort maar goed...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Was maar één overnachting, s'avonds aangekomen en iets gegeten in het restaurant, maar een weekend zou een perfecte locatie zijn om de streek te verkennen.

Drie geweldige dagen gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Alles was tiptop in orde.

Prima ontbijt. Airco op de kamer was erg prettig bij de tropische buitentemperaturen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie uitstekend gelegen, midden in het gezellige centrum. Prachtige fietsomgeving; we hebben drie dagen mooie lange tochten gemaakt, steeds vanaf het hotel. 's Avonds heerlijk gegeten op het terras bij het hotel. Een aanrader!

Relaxte personeel .

Niks, was prima.

Relaxte personeel .Schone kamer. In het centrum van Deurne en als je een fiets huurt kan je prima de omgeving verkennen. Voor mij was het een perfecte uitvalsbasis voor JERA ON Air..

Het was eigenlijk alleen maar voor een (kort) nachtje, en het was prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Er was geen stopcontact op de badkamer (althans, ik kon 'm niet vinden ;-))

Kamer was schoon, fris, ruim, van deze tijd! Personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Een goed, gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niets. Vanwege de kermis kregen we zelfs een rustige kamer aan de achterkant.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooie kamer met prima badkamer. Locatie midden in het centrum. Een gezellige plek met veel terrassen. Wij hebben heerlijk 2 dagen gewandeld. De wandelingen liggen wel een stukje buiten het centrum. Dit was geen probleem en hebben bij het hotel een fiets gehuurd. 's avonds heerlijk gegeten bij het hotel. Complimenten!

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Enige minpuntje: de dekbedden zijn te warm, maar dat is in bijna alle hotels het geval.

De kamer was beperkt in ruimte, doch buitengewoon efficiënt ingericht. Bovendien door voorzetramen geluiddicht ondanks het drukke centrum vol terrassen. Het ontbijt was prima in een gezellige ruimte.

Een heerlijk ontspannen weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was moeilijk om bij de parkeerplaats te komen vanwege wegwerkzaamheden. Er is een plein voor waar we nu over koneden, maar er was markt en we konden er uiteraard niet door. Misschien een idee om de gasten die op vrijdag komen te informeren hierover.

De vriendelijkhid van het personeel! Goed bed! Aparte douche en toiletruimte!

Vriendelijke ontvangst, midden in het centrum, prettige...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De brasserie was (op zaterdag) vroeger dan gezegd dicht, waardoor we moesten zoeken waar we een bel konden vinden om binnen te kunnen komen.

Vriendelijke ontvangst, midden in het centrum, prettige kamer, gezellige brasserie met prima eten.

De ligging van het hotel is goed.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kosten voor een nacht parkeren zijn hoog. Kamer was niet goed schoongemaakt. Geen reserve wcrol. Dreunende muziek terwijl wij op de vierde etage zaten. Geen grote dingen maar wel dingen die tegen vielen voor een 4 sterren hotel.

De ligging van het hotel is goed. Gratis drink flesje op de kamer.

Prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat het bedrag al van tevoren van de credit card was afgeschreven. Ik dacht dat deze gegevens alleen gebruikt werden voor bevestiging.

Het ontbijt was lekker.

Sfeervol, goed gelegen hotel met gastvrij personeel

Prijs mag iets lager

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, hotel heeft eigen gezellig terras aan het marktplein, uitgebreid ontbijt buffet, eigen afgesloten parkeerplaats achter het hotel. Kwaliteit van lunch en diner is eveneens goed. Al met al een sfeervol, gezellig ingericht hotel waar ik zal blijven terugkomen als ik in de buurt ben. Echt een aanrader.

Heerlijk hotel op een prima locatie

eigenlijk niets :-)

Prima kamer, goed badkamer met een kleine maar heerlijke douche en gescheiden toilet. (betaald) parkeren direct achter het hotel op afgesloten parkeerplaats. Prima ontbijtbuffet. Hotel heeft eigen bar en restaurant dat ook voor niet gasten toegankelijk is. Hotel ligt midden in het Centrum van Deurne, een kleine plaats met verrassend veel winkels, bars en restaurants in de directe omgeving, alles lopend prima bereikbaar. We hebben het vooral gebruikt als uitval-basis voor de omgeving (de Peel eo) - Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Jammer van de kermis :-(
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was fijn geweest indien wij van tevoren waren geïnformeerd dat er kermis voor de deur van het hotel (lees: onder ons raam) was ten tijde van ons verblijf. Nu lagen wij, met onze kinderen, tot 1.30 uur, wakker door de keiharde muziek :-( Indien wij dit van tevoren hadden geweten hadden wij zeker een ander hotel geboekt. Overigens een prima hotel, zonder de kermis :-D

Prima ontbijt, snelle check in

Leuk niet te duur hotel in gemoedelijk centrum van Deurne.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Was wel flink gehorig, veel geloop over gangen en slaan van deuren. Eigen parkeerterrein erg klein en dus snel vol.

Leuke ligging in gemoedelijk centrum van Deurne. Prima ontbijt (was exclusief). Kamers en restaurant goede sfeer, mix van modern en oud. Gunstige prijs.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

prettig in het centrum van Deurne
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ontbijt kleiner maken of bij de prijs indoen.

het was een kleinschalig prettige accommodatie. we hadden geen ontbijt genomen omdat dit relatief duur is. 15 euro per persoon terwijl wij maar 1 broodje smorgens eten

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Gezellig, zeer goed gelegen hotel met uitermate vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vanwege de locatie kan er op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond enige geluidsoverlast zijn van uitgaande jongeren. De mate waarin je daar last van hebt, hangt ook af van de ligging van de kamer.

Hotel is rustig gelegen aan het marktplein. Je loopt zo dus zo het dorp in voor winkels en andere uitgaansgelegenheden. Het hotel heeft ook een leuk terras. Als zakelijke reiziger sprak mij het vriendelijke en servicegerichte personeel aan. De ruimte met bar/restaurant nodigt uit om nog een paar uur 's avonds ongestoord te werken. Gezellig en toch rustig genoeg om me te kunnen concentreren. Beter dan werken op de hotelkamer. Verder een zeer goed en uitgebreid ontbijt met verse producten. Eigen parkeerterrein achter het hotel is ook praktisch.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

High five for Plein Five...!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeren wat lastig maar dat ligt aan het stadje zelf. Gratis parkeren was een kers op de taart geweest.

De inrichting en uitstraling...zeer verzorgd en op een mooie locatie. Mooie kamers, prima verzorgd, heerlijke badkamer en een uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Waardeloos. Kwam om te slapen, maar werd na 1,5 uur slaap om 00.20 uur wakker gebeld door hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Service. Werd 00.20 uur wakker gebeld door de concierge of de kaner vrij was. Dit vind ik ronduit ongehoord en enorm ongastvrij. Klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld.

Kamerinrichting

• Beoordeeld op: 3 november 2016

lekker dagje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

parkeren op het terrein van het hotel kost extra. Gelukkig stonden we vlak achter het hotel met in het weekend vrij parkeren.

schone kamers en prima bed goed ontbijt met van alles wat leuke ligging aan het pleintje met terras en leuk restaurant waar je goed kan eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel (en voor de jongens: dichtbij een "pokestop" dus makkelijk ballen verzamelen :-).

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima plek met vriendelijk personeel en matig ontbijt.
    • Suite

Ee kwam bijna geen water uit de kraan van de wastafel. Geen plek voor shampoo in douche. Geduldoefening. Matig ontbijt. Geen verse sapjes.

Mooie kamer, fijn bed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Kan altijd beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt Slechte service bij ontbijt Onafgeruimde tafels Nog twee bezette tafels. Geen brood, werd wel op verzoek alsnog gebakken. Roereieren die duidelijk te lang gestaan hadden.Geen placemat, moeizaam zoektocht naar servetten. Geen normale ontbijtborden, slechts kleine bordjes waar geen boterham op past. Hoewel de man van dienst vriendelijk en voorkomend was, had hij geen enkel overzicht over de ontbijtruimte. Het viel hem niet op dar er veel ontbrak. De prijs was derhalve meer dan overtrokken. De kamer strak en modern. Basic maar dan ook op alle fronten. Geen afvalbakken bij de koffie en thee faciliteiten en dus met de gebruikte theezakjes en de douche had niets Om zeep o.i.d. op te leggen. Kortom: thema en opzet zijn heel leuk, de uitvoering kan beter.

De vriendelijke dame die ons in de avond ontving en de leuke ligging van het hotel. De koffie was super

prima plek voor een paar dagen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de ligging en het ontbijt

Prima ontbijt, prima kamer

Prima ontbijt, prima kamer

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijn verblijf. Gezellig in de stad en toch rustig slapen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geluiddichte ramen. Totaal geen geluidhinder van het drukke uitgaansleven.

fantastisch. Mooi Deurne
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

mooie kamers met airco! parkeerplaats achter het hotel

Aangenaam, ontspannend

Weet niet.

ontbijt was heerlijk. Kamer was lekker koel. Goede airco

Leuk hotel voor weekendje weg
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs ontbijt aan de hoge kant.

Ontbijt wat prima maar wel aan de prijs. Bediening erg hulpvaardig en vriendelijk.

Keurige kamer, mooie lekkere douche, goed bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Dat je moet betalen voor een parkeerplaats. Echt niet gastvrij.

Keurige kamer, mooie lekkere douche, goed bed.

goed hotel op GEZELLIGE locatie met fijne fiets omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

centraal gelegen in Deurne Gezellige terrassen, Geen last van lawaai op de kamers. Goedwerkende airco op de kamer

Schone kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het is altijd jammer als je ziet dat boeken op het laatste moment 20 euro goedkoper was geweest

Schone kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontbijtbuffet uitstekend verzorgd.

Parkeren

Ontbijtbuffet uitstekend verzorgd.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor het parkeren van de auto rekent het hotel 7.50, deze info staat ( volgens mij ?) niet op de website, beetje flauw.

Erg goede bedden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers waren vrij gehorig, het was tijdens ons verblijf best rustig maar je hoorde mensen op de gang erg goed

Erg goede bedden

Beetje pretentieus om zichzelf als boekwinkel aan te merken. Gewoon een prima hotel maar ook niet he
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Prima maar niets bijzonders, zeker geen boetiekhotel. Ook ontbijt prijzig voor het gebodene.

Ruime kamer, goed bed.

Heerlijk ontbijt,zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vloer in de toilet kapot

Heerlijk ontbijt,zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ontbijt te duur , mag in een lijn liggen van 8 euro liggen

Ontbijt te duur , mag in een lijn liggen van 8 euro liggen

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Verwarming op kamer en in restaurant

Goed ontbijt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Het restaurant en de locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De Deluxe kamer viel erg tegen en ook het uitzicht op de brandtrap en het dak was teleurstellend.

Het restaurant en de locatie.

Alles in zijn geheel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Parkeren was wat lastig, door gemeentelijke activiteiten.

Alles in zijn geheel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Deurne heeft dit geweldige hotel met prachtige uitstraling zowel binnen als buiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De heerlijke bedden en geweldig ontbijt

Leuk weekend gehad
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Stoffig op kamer en vloer restaurant

Ontbijt was goed. Kamer prima. Gezellig dat er een kerstboompje stond op de kamer. Drie gangen menu was lekker.

goed, aangenaam
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

een paar dingen vergeten op de kamer klaar te leggen

prima, prma

• Beoordeeld op: 23 november 2017

prima hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed hotel om te overnachten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs zonder ontbijt aan de stevige kant

Kamers zijn goed en schoon!

Goede verblijfplaats voor een kort verblijf,
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het ontbijt buffet was wel goed, maar had iets uitgebreider gemogen.

Heerlijke bedden! Super vriendelijk personeel!

Ontvangst door een super enthousiaste medewerker van het...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontvangst door een super enthousiaste medewerker van het hotel! Het hotel is netjes en het ontbijt erg goed.

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kregen de suite voor de prijs van een normale kamer. Had men vergeten dicht te zetten... Mooi uitzicht over marktplein.

het weer viel reuze mee al een mooie start het gezelschap , het hotel super wat moet dat meer zijn

betaling voor de parking

het ontbijt was heerlijk en uitgebreid de kamer was proper ,geen tapijt mooie en ruime badkamer

brasserie met kamer

wat weinig parkeerplaats

gezellig aan het marktplein van Deurne

prima keuze voor een weekendje uit
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Afmeting doucheruimte en keuzemogelijkheden menukaart restaurant

Ligging hotel en instelling personeel

Een verrassend leuk hotel met heel vriendelijk personeel

Buitengewoon vriendelijk personeel

Het eten en de kosten van het ontbijt en parkeer gelegenheid

Het eten en de kosten van het ontbijt en parkeer gelegenheid

de locatie

Sfeervol, vriendelijk personeel

Parkeren

Sfeervol, vriendelijk personeel

Goede locatie voor een kort verblijf

De centrale ligging in het centrum met eetgelegenheden in de buurt waar je 's avonds lekker een drankje kunt doen

perfect voor een fietsvakantie

parkeren auto, fietsen uitstekend

kamer en centrale ligging

Food en vnl wijnkeuze
    • Suite

Food en vnl wijnkeuze

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt zeer goed blijf dit zo houden!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Bediening heel vriendelijk en gastvrij
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kwaliteit/smaak van diner viel tegen

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

ontspannend verblijf

nvt

het was een heerlijk verblijf met een voortreffelijk avondeten en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Een heerlijk ontspannen ontbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

vriendelijk hotel,huisdier welkom

ontbijt

heerlijke kamer,geen geluidsoverlast gezien lokatie bijzonder.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Gezellig 2 dagen in Deurne
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aangenaam hotel om te verblijven

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gebrek aan mogelijkheid om het ontbijt te reserveren terwijl dat gelijk de eerste vraag bij inchecken is. Ontbijt kost 13,95 Euro per persoon.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Zoals altijd was alles prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen speciaal Kerstontbijt, zelfde als altijd.

Zoals altijd was alles prima.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Ontbijt kan beter

Ontbijt kan beter

• Beoordeeld op: 29 september 2016

De rust en de vriendelijke bediening

De laatste overnachting had ik erg luidruchtige buren na 12.00 's nachts

De rust en de vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Ik kom al jaren in dit hotel als ik in Deurne moet zijn voor...

Ik kom al jaren in dit hotel als ik in Deurne moet zijn voor zaken. Zeer plezierige ontvangst, alles goed geregeld, fijne kamers. Leuke locatie in het centrum van de stad met voldoende horeca op loopafstand. Ook voor zakelijk verblijf een uitstekend adres.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Kamer was goed en schoon.

Ontvangst was goed maar wel wat zakelijk. Na incheck werd direct gevraagd om af te rekenen. Prijs van ontbijt stond niet geheel in verhouding met ontbijt zelf. Ontbijt was prima maar niet beter of anders dan de 9 andere hotels die we in deze vakantie al hadden gehad en waarvan de prijs aanzienlijk lager lag. Maar dat zal zeer persoonlijk zijn.

Kamer was goed en schoon. Personeel was vriendelijk en s'ochtends was de dame - die het ontbijt verzorgde - zeer attent en behulpzaam voor een oudere, minder mobiele heer die in het hotel verbleef.

Er zijn ook 43 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.