Beoordelingen over Stadshotel Rijssen 3-sterren

Schild 3 - 4, 7461 DD Rijssen, Nederland

#3 van de 6 hotels in Rijssen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Basic, maar net hotel met zeer vriendelijk personeel voor een hele schappelijke prijs

Eigenlijk niets belangrijks. Kamers zijn niet heel groot, maar daar is de prijs ook naar.

Zeer vriendelijk personeel en een top ontbijt voor een zeer schappelijke prijs dat aan tafel wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Goed en zeker aan te raden .

Badkamer aan de kleine kant met name de douche , wij zijn vrij lang !!

Het diner was uitstekend en een volledig ontbijt, En zeer vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Heel schoon en bijzonder vriendelijke bediening

Zou het niet weten.

Zeer gastvrije bediening. Kamer eenvoudig maar heel schoon en netjes. Ontbijt zeer goed. Totaal geen klachten. Zouden er zo weer naar toe gaan.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

De locatie midden in het centrum van Rijssen -...

Ben een voorstander van een ontbijt-buffet, zelf voorziening koffie thee melk enz. Keuze is iets sober. De gangen naar de hotelkamers, trappenhuis is toe aan een nieuwe stoffering en vloerbedekking. Maar in het geheel wel schoon !

De locatie midden in het centrum van Rijssen - gemoedelijkheid - privé opgang naar de kamers - het terras boven bij kamerhoogte

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Verblijf prima, bij een volgend bezoek aan Rijssen komen we er weer.

De kerklok op zondag en vond het jammer dat er geen nachtkastjes naast bed stonden. Dakterras om 9pm gesloten, dit had wat langer open mogen blijven. Voor de rest viel er niets tegen.

Vriendelijk en gastvrij. Locatie goed.

de locatie ligt midden in het centrum , hetgeen overdag prima is, maar in de nacht wil de jeugd soms luidruchtig zijn.

De kamer was prima schoon. De bedden goed. Zowel ontbijt als lunch als diner zijn zeer smakelijk en zien er zeer verzorgd uit. De gastvrouw en het personeel zijn allervriendelijkst en zorgzaam.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Klein maar prima hotel. Zou er zeker weer heen gaan.

Route naar hotel moet duidelijker omschreven worden. En er mag ook wel bij vermeld worden dat er vlakbij een gratis parkeergarage is. Voor de rest is alles prima.

Kamers waren gewoon goed , en het ontbijt prima en het personeel ook prima.

nvt

Vriendelijk personeel en ze herkende ons nog van vorig jaar. Da's toch geweldig! Volgend jaar gaan we weer eind juli (in goede gezondheid uiteraard)

Vriendelijk, gastvrij en gezellig, zo zou ik Rijssen en het Stadshotel typeren op deze zomerse dagen

Persoonlijk viel mij niets tegen. Ik heb alleen geen lift kunnen ontdekken in het hotel en hier en daar zitten wat gemene opstapjes (smalle treden of een redelijk hoge opstap naar de badkamer).

De eigenaars zijn supervriendelijk en belangstellend; zij hebben de persoonlijke benadering van een B&B. De locatie is helemaal goed, in het bruisende hart van Rijssen. Een dakterras (van het hotel) en een fontein (dichtbij het hotel) maken het voor mij helemaal af. We kregen een prima ruimhartig ontbijt en wat we niet op kregen, konden we meenemen als lunch.

Heerlijke rustig en dat in het centrum.

Niks tegen gevallen!

Heerlijke rustig en dat in het centrum. Ik had een eenpersoonskamer die er heel netjes uitzag en met een heerlijk bed en kussen. Gratis kopje koffie en thee op de kamer. Nergens last van gehad. Een frisdrank automaat in de hal. Douche is gedateerd maar zeker heel netjes schoongehouden. Ik heb er super goed geslapen en kom zeker een keer terug. En dat voor 50€ !

Uitstekend!

Het inchecken met de sleutelkluis was wat lastig. De verlichting bij dat kluisje bij de voordeur is slecht. Als je het klepje open hebt weten te doen, moet je aan vier kleine wieltjes draaien om de code in te voeren. Maar dan, is het zoeken wat je nou moet doen om bij de sleutel te komen. Uiteindelijk lukte dit.

Het personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt was uitstekend! En de koffie heerlijk!

Uit het hotel stappen en je bent midden in het centrum. Prima kwaliteit/prijs verhouding.

Jammer dat er alleen koffie op de kamer was en geen thee.

Kamer was prima, goede bedden. Heerlijk ontbijt. Midden in het centrum, geen last gehad van de kerkklokken, terwijl we toch met het raam open geslapen hebben! Volgende keer als we naar Rijssen gaan, boeken we weer dit hotel!

Prima hotel, centraal gelegen met fijne bedden en hele goede service.

De locatie tussen 4 kerken in geeft 's nachts ieder half uur een slaande klok waardoor slapen met de ramen open niet prettig is voor lichte slapers. Ook het uitgaanspubliek dat over het plein fietst geeft nogal geluidsoverlast (wij hadden daar op vrijdagavond hinder van).

De service van Peter en Marit was absoluut geweldig. Nadat de 1e nacht niet zo geslaagd was, hebben ze er alles aan gedaan om ons een rustigere kamer te geven. Super!

Drie nachten met familie verbleven in dit zeer aan te bevelen familiehotel.

Zeer gastvrije en klantgerichte bejegening. Gastvrouw denkt met je mee, zowel professioneel als informeel. Heerlijk ontbijtbuffet op eigen tafel! Mooi opgemaakte dinergerechten. Warm aanbevolen!

We hebben een betere kamer gekregen. Erg fijn van de eigennaar. Zonder bij te betalen. ( we hadden d

Erg kleine kamer. Hadden we rechtstreeks bij het hotel geboekt waren we goedkoper uit geweest.de prijs die berekend werd was voor een standaard kamer . Wij betaalden voor comfort

Geen ontbijt gehad. Moest daar extra voor betalen. En dat op een kamerprijs van 60 euro is 11 euro per persoon wel erg veel.

Wat een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw, zeer...

Geen last van gehad, maar naast een kerk gelegen.

Wat een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw, zeer moderne en schone kamer met mooie badkamer. Heerlijk verblijf met een uitstekend ontbijt. Top!

toplocatie, zeer aan te bevelen

nvt

vriendelijkheid gastvrouw, gezellige sfeer, meer dan welkomgevoel, uitstekend ontbijt, diner aan te bevelen!! perfecte omgeving om diverse fietstochten te maken

Ga vooral naar het stadshotel in Rijsen

Helemaal niets

De vriendelijkheid van de gastvrouw en de bijzondere manier van het uitserveren van het overigens perfecte ontbijt. Ook het diner bij Dit hotel bevelen wij ten zeerste aan.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Om bovenstaande gaan wij er niet meer heen.

Kamer aan de kleine kant, slechts een stoel. Geen koelkastje op kamer wat aangegeven was. Hebben we ook doorgegeven aan eigenaar. Geen lift aanwezig, dus slecht ter been bent een probleem. Badkamer ook klein.

Het ontbijt werd aan tafel geserveerd, was goed en voldoendeka

Stadshotel Rijssen, value for money!

Zeer gastvrije, gezellige en vriendelijke ontvangst. Prima bedden en mooie badkamer met regendouche. Heerlijk eten en drinken. Centrale ligging en goede parkeergelegenheid.

Prima plekje in centrum

De kerkklok slaat wel vaak, maar dat hoort nu eenmaal bij een kerk. Het was erg warm en de basic airco heeft dan onvoldoende capaciteit.

De locatie naast de kerk en pal in het centrum. Zeer vriendelijke ontvangst en prima ontbijt, afgestemd op onze wensen. Het gratis parkeren in naastgelegen parkeergarage is uitzonderlijk. Ook prima uitvalsbasis voor fietsers.

Het was en kort maar uitstekend verblijf.

De bereikbaarheid met de auto was wat problematisch op zaterdagmiddag i.v.m. de markt voor de deur.

Ontbijt en kamer waren uitstekend. Dat betreft ook de bediening.

Brandschoon, vriendelijk, maar warm

Erg warm in de kamer en raam open bracht alle nachtelijke herrie van het plein naar binnen. Eten doe je op gezellig zitje op het balkon, maar dan moet het wel droog zijn. Of je gaat naar de brasserie die erbij hoort.

Perfect schoon, in leuk oud centrum aan gezellig plein

Leuk en knus hotel met brasserie erbij.

Leuk en knus hotel met brasserie erbij. Heerlijk gegeten en geborreld. Gastvrouw uiterst vriendelijk en meedenkend. In overleg is alles mogelijk. Hele vroege uitcheck (05:30) sleutel op kamer achterlaten. Ontbijtpakket en lunchpakket stond klaar op de gang bij de deur in een koelbox. Hebben alweer voor de volgende keer gereserveerd.

Zeer aangenaam!

Goed hotel met goede kamers. Zeer hygiënisch en goede bediening. De gerechten in de brasserie zijn zeer lekker en het bedienend personeel is zeer efficiënt en zeer vriendelijk. Ik had gevraagd om een ontbijt om mee te nemen en het ontbijt heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Het hotel is een zeer goede uitvalbasis om de streek te verkennen. Echt een zeer goede ervaring!

Zeer vriendelijk personeel.

Persoonlijk heb ik liever een iets steviger matras en plastic onderlakens zijn wat mij betreft een 'no go'.

Zeer vriendelijk personeel. Schone kamer, goed ontbijt.

Gastvrij.

Niks. Als mensen klagen over de kerk, neem dan oordopjes mee. Heeft mijn dochter ook gedaan. Ze heeft als een blok geslapen.

Zeer gastvrij ontvangen. Tijdstip ontbijt mochten we zelf bepalen. Voor ons ideaal, aangezien wij die dag de bruiloft vierden van mijn zoon. Ontbijt fantastisch: warme broodjes e.d. Meer dan genoeg keuze in beleg, drinken. Top! GRATIS parkeergarage aan de overkant van het hotel.

Klein, gezellig hotel in het hart van Rijssen, prima uitvalslocatie.

Parkeergarage vlakbij is niet 24 uur open. Dus let op dat je daar tussen 23:00 en 07:00 niet je auto kunt parkeren of ophalen.

Goede service, heerlijk gedineerd bij de brasserie (Uit) die erbij hoort. Zit een gedeeld dakterras bij. Ontbijt werd van tevoren gepland (ook in brasserie Uit), zodat alles precies op tijd klaar stond om te ontbijten. Als je verder vraagt, hebben ze ook heerlijke varianten losse thee. Ligt naast een kerk, maar die kerkklokken hebben we 's nachts gelukkig helemaal niet gehoord.

Gastvrijheid van het personeel vriendelijkheid en de wil om...

Vloerbedekking is echt aan vervanging toe en niet hygiënisch.

Gastvrijheid van het personeel vriendelijkheid en de wil om het je naar het zin te maken

Prima, maar de prijs had lager gekund voor deze (wat kleine) kamer, excl ontbijt en parkeerplaats.

Helaas een aantal haren op het beddengoed en in de badkamer, kleine kamer. Prijs vinden wij aan de hoge kant, maar helaas waren er weinig andere opties op dit moment.

Nespresso machine met cups op de kamer, goed bed, moderne douche etc.

heerlijk gastvrij hotel in het centrum van rijssen.

nvt

Heel erg gastvrij, midden in het centrum, mooie comfortabele kamer met dakterras, prima bedden, heerlijk ontbijt. Prima uitvalsbasis om te fietsen.

Heel fijn

Alleen jammer dat het geen tweepersoonsbed was maar twee bedden tegen elkaar.

Heel vriendelijk personeel, prima ontbijt, prima locatie, alles helemaal in orde.

Prima overnachtingsplek. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.

De badkamer was wel erg klein. Maar alles functioneerde prima.

Bijzonder gastvrije en vriendelijke ontvangst. Onze fietsen mochten binnen in een zaaltje staan. Top!

Helemaal top!!

Uh, eigenlijk niets.

Gastvrije ontvangst, niets was teveel, goed gevarieerd ontbijt, uitstekende keuken (diner), goede bedden en badkamer, leuk en groot dakterras alleen voor de hotelgasten

het hotel ligt pal maast twee kerken welke op...

het hotel ligt pal maast twee kerken welke op zaterdagochtend om 8 uur beginnen met het luiden van de klokken. Daarnaast is het hotel zelf door de dunne muren en houten vloeren extreem gehorig.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

prettig verblijf goede service, moet alleen even kijken naar...

prettig verblijf goede service, moet alleen even kijken naar de route naar het hotel. ivm afsluiting van diverse straten in rijsssen snapt de tom tom het niet meer. en de borden naar het hotel, houden op een bepaald moment op.

De voorstelling van dit pension op Booking.com beantwoordt niet aan de realiteit.

Het betreft een pension met heel kleine kamers. Geen verbinding tussen pension en brasserie. Geen parkeergelegenheid. Er wordt gevraagd om het verblijf bij aankomst te betalen. De prijs voor logies is wel de prijs van een heus hotel.

Vriendelijk personeel. Lekkere maaltijden.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prettig, vriendelijk. Prima voor 1 nacht

geen kanttekeningen

Prima ontbijt. Zeer prettige bediening. Kamer wat klein. Voor ons prima. Veel winkels in de omgeving. Iets verder van het hotel af ruike parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Hert was super dat er aan ons hondje gedacht werd, er was...

Hert was super dat er aan ons hondje gedacht werd, er was dentastix, een eet- en drikbakje en een hondenkussentje, verder hebben we overheerlijk geeten in de bijhorende brasserie. Wij komen er zeker en vast terug. Super vriendelijke mensen, een toppertje.

Prima locatie in het midden van Rijssen.

Prima locatie in het midden van Rijssen. Parkeren is gratis id parkeergarage om de hoek. Erg netjes. Ontbijt werd op verzoek 's ochtends vroeg voor de kamer neergezet in een keurig verpakking.

Prima voor kort zakelijk verblijf zonder veel luxe

Goede kamer voor een kort zakelijk verblijf (in mijn geval), prima prijs/kwaliteit verhouding. Kamer is klein, maar heeft een goed bed, koffie/thee,WiFi, tv. Prettige eigenaren en benadering

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ik heb de volgende reservering alweer gemaakt op basis van mijn eerdere ervaringen. Aanrader!

Geen minpunten aan verblijf. Voldeed aan verwachtingen.

Kamer was schoon. Late incheck, sleutel lag klaar. Brief op mijn kamer waarin alle benodigde info stond. Ontbijt stond klaar op de tijd dat ik had gevraagd. Versgebakken broodjes. Verse koffie. Aanvulling was geen enkel probleem. Goed verzorgd. Savonds daar ook gegeten. Goede kwaliteit en presentatie. Vriendelijke en goede service. Zeker een aanrader !

Zeer goed !!!!!!!!!!!!!

ik zou niet weten wat ik op moet schrijven .

het was gewoon goed en we werden hartelijk ontvangen en een prachtige lokatie en je kon lopend de stad verkennen

genoten, ook al was het maar voor één nacht op doorreis

Gastvrije ontvangst, prima communicatie met de eigenaar over aankomsttijd en een fantastisch ontbijt. De locatie ligt in het centrum van Rijssen en toch dicht bij trein en bus (10 min. lopen).

Mooi uitzicht, mooie locatie, heerlijk ontbijt.

De kamer was echt klein, hooguit 15 m2 inclusief badkamer, inplaats van de 25 m2 wat in de beschrijving stond. De molton heeft een plastic laag, dat schuift en is broeierig. De verwarming heeft een enorme knop waar je bij het uit bed komen wel aan moet stoten. Uit de badkamer kwam een rioollucht die grotendeels verholpen werd door water in de afvoerputjes te laten lopen.

Het uitzicht op de kerk, midden in het centrum. Het vriendelijke personeel Heerlijk ontbijt

Hotel voldoet aan de eisen maar meer ook niet

douche cabine erg klein, ook de ruimte in de rest van badruimte klein, maar 1 konfortabele stoel voor een 2 persoons kamer is dat 1 te weinig, geen hor voor het raam lastig met vliegen e.d. 1 lampje meer bij de televisie zou prettig zijn

gezellig in het centrum, koffie aanwezig tv met uitgebreide zender keuze, bedden, prijs

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Kamers zijn ietwat klein, maar voldoening gevend;

eigenlijk niets.

Kamers zijn ietwat klein, maar voldoening gevend; goede douche; goed ontbijt, en... het belangrijkste uistekend service biedend personeel: voor hen : chapeau! Zeer tevreden

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

één woord is genoeg: Super!

Helemaal niets, we zijn nog nooit zo persoonlijk en warm ergens ontvangen. Nadat een fietsmandje was afgebroken heeft de gastheer ervoor gezorgd dat wij onze fietstocht konden voortzetten. Alleen maar lof voor zowel gastvrouw als gastheer!

Geweldig vriendelijke en doortastende ontvangst. Met humor en de persoonlijke aandacht van de gastvrouw voelden wij ons direct op het gemak. Diner en ontbijt waren met zorg bereid. Wij gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk!

Zeer vriendelijke ontvangst, we voelden ons meteen thuis. Uitstekend gedineerd met vrienden in Brasserie Uit, dat bij het hotel hoort. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Nieuwe gastheer en gastvrouw geven gedateerd hotel positieve boost ! Beloofd veel voor de toekomst.

Ingang hotel is gescheiden van ingang receptie.

Hartelijk en vriendelijk welkom. Gedateerd hotel maar daar wordt aan gewerkt. Receptie en restaurant zien er keurig uit. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Gastvrij, en vriendelijk. Zeer aangenaam om er te zijn.

omvang van de douche in relatie tot mijn eigen omvang :-) Het zoeken van de weg in de eenrichtingsstraatjes van Rijssen.

Gastvrijheid van de mensen maar ook de kwaliteit van het eten was indrukmakend..

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Een mooi hotel en kamer in een leuke buurt.

De kerkklok blijft wel tot in de late avond doorgaan, maar gelukkig in de nacht niet! De auto kan alleen niet naast het hotel staan, dat is wel jammer!

Het is een pracht kamer en alles was hartstikke schoon! Wij hebben gegeten bij de markies dat is aan het einde van de straat, dat was ook echt verrukelijk!

Kort verblijf ivm concert in omgeving.

Je komt niet met de auto tot voor de deur ivm voetgangersgebied. Parkeren in omgeving is niet gratis. Inchecken en ontbijt in het horecapand ernaast (dus buitenom). Geen lift aanwezig. Buiten gezamenlijk balkon; als dat bij jouw kamer/raam is, kun je last hebben van rook- en/of geluidsoverlast.

Ruime kamer. Goed bed. Vriendelijke mensen. Goed ontbijt, waarbij je zelf een tijd kunt afspreken.

Tige nei it sin han (fries).

geen.

Erg vriendelijk hoteleigenaren, die echt geïnteresseerd in hun gasten zijn en er alles aan doen om de gast ten dienste te zijn. Hotel enigszins gedateerd maar men is bezig kamers te updaten. Aanrader voor pensionades. Uitstekend ontbijt. Prijs en kwaliteiteitsverhouding boven verwachting.

Ruim verblijf en heerlijke bedden met koffie/thee mogelijkheid.

Het ontbijt was heel goed. Ruim voldoende met vraag of je nog meer wensen had. De bedden lagen heel goed. Het sanitair was onlangs vernieuwd. Dat was ook in orde.

Prima lokatie

Ontbijt was lekker en netjes geserveerd. Kamer was prima in orde. Het vinden van de lokatie viel in eerste instantie tegen. Blijkt dat je gratis onder het gemeentehuis kunt parkeren; dit is op minder als 100 meter afstand van de ingang van het hotel.

Het was erg warm in de kamer. Afzuiger in badkamer blijft erg lang afzuigen na gebruik van het toilet.

De hartelijkheid van het personeel. We hadden aangegeven laat te komen.

een geweldig verblijf om de dagelijkse fietstochten in de mooie omgeving te maken

prima bedden, kleine, maar schone en goede douche. Mogelijkheid om buiten op dakterras iets te gebruiken. Heerlijk eten gekookt door eigenaar! Gastvrouw is super!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima verblijf met gezellig en vriendelijk personeel.

De eigenarses was ontzettend vriendelijk en enthousiast. De kamers zijn gedateerd maar schoon dus prima. Alleen het bed was slecht, echter zijn ze druk bezig om de kamers en de bedden te verbeteren. Fijn dat er positief gereageerd wordt op feedback. De brasserie, waar het ontbijt plaats vind, is erg leuk.

Rust!

Carillonspel was op een gegeven moment wat irritant.Maar....daarvoor is het een stadshotel!

Prima ontbijt, vriendelijke medewerkers, een ietswat gehorige kamer, een heerlijk dakterras! Sissy de Kleuver

Gastvrouw en gastheer waren zéér behulpzaam en gastvrij.

Een goede nachtrust op vrijdag en zaterdagnacht i.v.m. schreeuwende jeugd voor het hotel. De gastvrouw heeft hier wekelijks over geklaagd bij de gemeente Rijssen.

Gastvrouw en gastheer waren zéér behulpzaam en gastvrij. Vriendelijk praatje. Zij zijn echt in de weer om het de gasten naar de zin te maken. Ontbijt was goed verzorgd. Bedden waren heerlijk!

Vriendelijke bedieningen en goed ontbijt

Geen idee

Vriendelijke bedieningen en goed ontbijt Gratis parkeren onder het gemeentehuis tot 23.00 uur op zaterdagavond. Zondags gesloten, maar voldoende parkeergelegenheid in de buurt van het hotel

Meer dan tevreden Brabander.

Een kleine uitbreiding in assortiment bij ontbijt zou welkom zijn, mijn vrouw miste haar eitje en ik de krentenwegge. Misschien zijn wij wel wat te verwend.

Goede oplettende leuke gastvrouw, komt altijd even vragen of het smaakt en of er nog iets aangevuld moet worden. Prima keuken, zowel de lunch als diner. Leuk opgemaakte borden en smaakt heerlijk. Goede kok. Voor herhaling vatbaar.

kleinschalig hotel, waar de klant nog koning is .

Het is ons prima bevallen , vriendelijke ontvangst enz . Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn . avond eten is perfect. Kamer was ruim, bedden prima en schoon . Ontbijt geen gebruik van gemaakt, was wel mogelijk . Wij komen zeker nog een keer terug . Fam van Dijke klaaswaal

Centraal gelegen en gastvrij hotel

Kamer was enigszins gedateerd. Daar was de prijs misschien ook naar.

De gastvrouw was erg charmant en deed alles om het ons naar de zin te maken. We hebben lekker gegeten op het beschaduwde terras van het hotel.

Heerlijk om een dagje weg te zijn!

Doordat het midden in het centrum ligt is er in de nacht wat rumoer geweest van jongeren, maar dat was rond 1 uur afgelopen

Midden in het centrum Super fijn personeel Mooie schone ruime kamer Een presentje voor onze hond die mee mocht.

Gastvrij, pima kamer prijs/kwaliteit.

Geen hor voor het raam. Het was warm dus raam open en mug binnen. Wel wat last van (kerk) klokken die uren en halve uren slaan.

Kamer was licht. Heel fijn dat er koffie/thee voorziening op de kamer is.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goede slaapplek voor door de week. Niet in het weekend ivm kerk aan overzijde!

Bedden te zacht en te smal. Beetje oudbollig ingericht en erg gehorig.

Kamer voor 1 nacht prima. Locatie aan plein was leuk. Ontbijt in naastgelegen brasserie prima.

Erg gastvrij, rustig en comfortabel

zeer gastvrij ontvangen, erg aardig stel die vanaf 1 januari begonnen zijn en al veel aangepast / verbouwd hebben, goed geslapen, heel rustig buiten. Prima ontbijtje en met een heerlijke appel om mee te nemen. Succes met alles Marit & Peter!

Prima, klein gastvrij hotel met een mooi restaurant.

Prima, klein gastvrij hotel met een mooi restaurant. Het ruime, gezellig ingerichte restaurant heeft een groot buitenterras aan het plein in het centrum van Rijssen. Een prachtige locatie voor een gezellig weekend uit met familie of vrienden omdat er ook een aparte ruimte is om met eigen gezelschap samen te zijn. De kaart biedt een ruime keuze aan heerlijke gerechten. Wij hebben hier genoten!

Lekker bed, fijne douche.

Geen personeel aanwezig toen we wilden uitchecken. Was ons niet verteld wat we met de sleutel moesten doen. Deze maar in brievenbus gedeponeerd. Veel geluidsoverlast van uitgaanspubliek.

Lekker bed, fijne douche.

Zo maar een nacht

10 meter naast kerk toren ,en een klokken spel wat buiten stond stond ,erg hinderlijk elk kwartier het luiden van de klok, niet alleen de tijd maar ook het klokken spel daar na ,kon geen raam open doen .

Het mooie weer. En ruime kamer

Prima plek met geweldig gastvrije eigenaren.

Je moet wel tegen klokgelui kunnen, het hotel ligt tegenover een kerk die elk half uur de tijd rond beiert. De kamers zijn wat gedateerd en gehorig, maar de nieuwe eigenaren zijn drukdoende dit te verbeteren. De prijs is overigens prima passend op het geboden comfort.

We zijn vooral getroffen door de 'hospitality' van de nieuwe eigenaren. Zij zijn uiterst attent en hebben een scherp oog voor alles wat hun gasten wensen. Zo voltooiden wij de laatste etappe van een lange afstands wandeling en troffen op onze hotelkamer een sprankelend drankje om dit te vieren. Hulde!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Wij wisten niet dat de naam stadshotel betekent dat je niet bij het hotel kunt parkeren. Tevens ontbreekt een aparte ruimte voor fietsen, hetgeen dan wel weer zeer sympathiek werd opgelost door de feestzaal daarvoor beschikbaar te stellen. Maar wat als deze in gebruik is? Verder helaas geen nachtkastjes op de kamer en na het douchen staat ook de toiletruimte blank.

Vriendelijke ontvangst, goede prijs-kwaliteitverhouding, prima koffieapparaat op de kamer en heel fijn om op een groot (gezamenlijk) balkonterras te kunnen zitten.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

De gastvrijheid en het dakterras

De kerkklokken die erg vroeg luidde

De gastvrijheid en het dakterras