Beoordelingen over Hotel Breitner 3-sterren

Breitnerstraat 23, 3015 XA Rotterdam, Nederland

#29 van de 61 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

De prijs en vriendelijkheid en ik voelde me ook redelijk...
    • Budget Eenpersoonskamer

Het hotel was moeilijk vindbaar! De muren waren erg gehorig en ik miste de croissants bij het ontbijt

De prijs en vriendelijkheid en ik voelde me ook redelijk veilig!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

prima, ik kan het erg aanbevelen
    • Budget Eenpersoonskamer

er was een storing en dus kon je niet televisie kijken, maar dit werd netjes gemeld, gedateerde inrichting, maar heel schoon

kleine kamer, maar knus, heel fijn bed, heel rustig, ontbijt prima, personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Prima hotel voor overnachting in Rotterdam
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Onze tv had geen verbinding. We hoorden in de ochtend een raar geluid. Leek op een boormachine van dichtbij.

De kamers zijn prima qua grootte. Bed prima. Badkamer netjes/schoon en voorzien van alle gemakken, TV op kamer. Ondanks je midden in Rotterdam zit, is het er erg rustig, stil. Ontbijtbuffet uitgebreid. Extra optie om je auto te parkeren in een garagebox. Hier staat je auto droog en achter slot en grendel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Precies goed
    • Budget Eenpersoonskamer

Koelkast op de kamer zou handig zijn geweest ivm kolven, maar personeel was behulpzaam door daarvoor koelkast beneden aan te bieden.

Knus, niet modern maar vriendelijk, zeer betaalbaar en rustig, op een toplocatie!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Super voor deze prijs op een locatie waar alles in de buurt zit.😊
    • Standaard Vierpersoonskamer

Helemaal niets en zeker niet op de locatie waar ze zitten.Zijn er mensen die toch negatief zijn ga dan naar de Hilton voor 1000 euro per nacht

Dat alles super schoon was en een leuke bruine bar lekker gezellig.Niet dat moderne gedoe.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Practische locatie vanuit Erasmus MC en Centrum.

Badkamer e.d. iets verouderd

Practische locatie vanuit Erasmus MC en Centrum. Ietwat verouderd maar mooi opgeknapt. Fijne bedden en lekker ontbijt, aardig personeel.

Goede locatie, goede voorzieningen en fijn personeel
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het was alsof er op de kamer was gerookt maar ik weet niet meer of wij om rookvrije kamer hadden gevraagd.

Goede locatie, goede voorzieningen en fijn personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Uitstekend, zeker en vast voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Er is mij niets tegengevallen,

Alles is mij bijzonder goed bevallen. In het hotel hadden wij een gratis upgrade gekregen, de geboekte parking bleek een privé-garagebox te zijn, het openbaar vervoer in Rotterdam is ongelooflijk, mooie winkels, leuke cafeetjes, heel propere straten zonder sluikstort, alhoewel veel hoogbouw is het door de unieke vormgeving bijzinder luchtig gebleven. Kortom, Rotterdam heeft mij blij verrast.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Leuk hotel in een leuke stad
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Kamer die we hadden was wat klein, met dunne deuren. Maar passend bij de prijs

Prima hotel voor kort verblijf, zowel zakelijk als privé. Schone sl.k. en badkamer. Zeer vriendelijke staf. Ongedwongen sfeer. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Centrale ligging. Parkeerbox voor de auto is mogelijk tegen betaling.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

We hebben een aangenaam en plezant verblijf gehad.

Geen opmerking

Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad, het ontbijt was telkens netjes verzorgd, de kamers zijn proper. Zeer vriendelijk personeel, hebben ons ook veel uitgelegd over Rotterdam. Echt voor herhaling vatbaar.

Stadshotel goed voor 1 of 2 nachten
    • Budget Eenpersoonskamer

Iet wat verouderd hotel met gehorige kamers. Mijn eenpersoons kamer was erg klein, maar goed genoeg voor 1 nacht

Locatie is zeer goed, prijs/kwaliteit goed. Heel vriendelijk personeel met in directe omgeving erg veel eet en drinkgelegenheden. Dicht bij stadscentrum. Leuk barretje bij hotel om wat te drinken.

Voor 1 nacht met kinderen 9, 11 en 15 jaar op een gezinskamer; heel gezellig. Prima v kort verblijf.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De lift is wat klein en de gangen wat smal. Maar goed het is een stadspand dus .... Er waren een aantal deuren die kraakten en piepten op de gang. Mogelijk goed om daar even naar te kijken op de derde etage. De inrichting is gedateerd.

We vonden wat op het bed. Onze bevinding werd serieus genomen. Ook is er direct actie op ondernomen. Er werd een alternatief aangeboden maar daar we laat terug waren hebben we deze niet kunnen aanvaarden. Dit was trouwens ook niet nodig want er is voldoende aan gedaan. Parkeren in de boxen is heel fijn en handig. Voor een kort verblijf ook met al wat oudere kinderen tot 15 jaar is het goed te doen. Voor langer verblijf mogelijk niet. Maar als je meer voor de stad komt en niet voor het hotel is het prima. We hebben geen ontbijt genomen; kunnen dit dus niet beoordelen.

Mooie plek met hele vriendelijke mensen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

We hadden een tweepersoonsbed ( liever dan 2 aparte bedden), maar gingen er niet vanuit dat er nog bedden van 1.40 breed bestonden. Beetje erg smal dus.

Het personeel is enorm vriendelijk en erg bereid om informatie te geven. Het hotel ligt op een superplek, voor de bezienswaardigheden van Rotterdam. En toch erg rustig 's nachts.

Vriendelijk personeel, prima ligging van het hotel, goede...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

De kamers zijn wat inrichting betreft erg achterhaald en ook klein

Vriendelijk personeel, prima ligging van het hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Service with a smile van al het personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer

Niks! Alles was perfect! Ik vond alleen de kamerprijs iets aan de hoge kant.

Service with a smile van al het personeel. Ik had gelijk een "thuis" gevoel. Speciale kuddo's voor Nathalie (front desk). Van de ontbijtdame niet de naam gevraagd, maar ook uitstekend in de bediening. Complimenten.

Tevreden
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Met grote koffers is de kamer wel wat klein. De toiletruimte is erg krap vooral de wasbak omdat het een smalle ruimte is.

Het vriendelijke personeel en het ontbijt.

Een aangenaam hotel en personeel, wij zijn hiet
    • Standaard Driepersoonskamer

Niks, behalve dat de kamer naast ons zeer veel lawaai maakte, maar daar het hotel niets aan doen, dat zijn de ouders die hun kinderenop reis zijn, moeten leren om de rust van anderen te respecteren en niet tot twee uur in de nacht te liggen spelen en roepen

Dicht bij het centrum en toch rustig gelegen, diervriendelijk, personeel geeft veel uitleg over de omgeving, fietsen te huur en wij hebben daar elke dag gebruik van gemaakt, goed ontbijt en alles is aanwezig, zeer propere kamer en badkamer, parkeerfaciliteiten zijn aanwezig, goede prijs kwaliteit

Was daar voor Het North Sea Jazz festival.
    • Standaard Eenpersoonskamer

eigenlijk niets. ben er heel tevreden over.

het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. De ligging van het hotel is zeer goed ,je hebt alles in de buurt. Ik was hier al eerder geweest en heb nu gelijk geboekt voor 2019

Prijs/kwaliteit zeer goed.

Eigenlijk niets.

In dit hotel werden we zeer goed onthaalt, goede uitleg over zowel het hotel als de bezienswaardigheden in Rotterdam. De receptionisten waren super vriendelijk en gaven ook tips over de omgeving en eventuele uitstappen. Als je met de auto gaat kan op op voorhand een afgesloten parkingplaats reserveren tegen een hééél schappelijke prijs en dit in bijna het centrum van Rotterdam. De kamers proper, goede matrassen en rustig's avonds. Het ontbijt was simpel maar goed prijs/kwaliteit verhouding.

een gezellige ontvangst in een gezellige stad
    • Grote Tweepersoonskamer

de kamer was nogal klein, misschien voor die prijs toch een aantal verzorgingsproducten op de badkamer

de ontvangst was hartelijk, er was parking voorzien (weliswaar tegen betaling) en de locatie was goed, het was er heel rustig, ook het ontbijt was lekker en in een aangename ruimte

Geld over voor andere leuke dingen. 😃
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

De kamer, het Hotel zijn helemaal top. Alles is schoon, keurig en netjes. Verwacht niet een super Hotel, wij vonden het zeker een goede 8 waard.! (Ohww ja, het bed was smal maar wel goed.!!)

Rustige locatie Dicht bij het Centrum van Rotterdam. Parkeren voor de deur is mogelijk. Een echt ANWB Hotel, iets gedateerd maar alles prima in orde. Zo een prijs/kwaliteit verhouding, dicht bij het centrum van Rotterdam is uniek.!

zeer tevreden.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het is geen super design, noch super luxe noch erg romantisch of sfeervol hotel. Maar ligging, netheid, basis comfort, lekker gezond ontbijt, prive, garage, 24/24u receptie, bagage bewaring, salon, bar, goede wifi, voldoen ruim vgl met prijs en verwachtingen. Zeer tevreden.

Ontbijt uitstekend in verhouding met prijs accomodatie. Super vriendelijk personeel. Alles zeer netjes. Goede bedden. Parking in prive garage aan gunstige prijs. centrale en toch rustige ligging vlakbij musea en gezellige terrasjes en resto straat. alles voldeed super aan de verwachtingen.

prima voor een weekend Rotterdam

Kamers zijn wat gedateerd en de bedden heeeeel smal voor 2 vrienden van beide bijna 2 meter. Kwamen relatief laat voor het ontbijt, was niet heel veel keuze meer.

Locatie is goed gelegen, voor 15,- heb je een parkeerplaats bij het hotel.

Prima verblijf en vlakbij uitgaansstraat witte de withstraat.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Interieur wat gedateerd, verlichting van de kamer was niet in orde.

Heel vriendelijk personeel, aanwezigheid van een nachtwacht, schone kamer, goede prijs-kwaliteit verhouding. Rustige en toch centrale ligging.

Bovengemiddeld goede basic.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Slechts aan één zijde van het bed een nachtkastje.

Prima voor een drie sterrenhotel. Vriendelijke receptie. Kamer niet overmatig groot, maar schoon. Basic met een goed bed. Ontbijt prima in leuke ruimte. Prijs-kwaliteit verhouding buitengewoon goed. Pal bij alle bezienswaardigheden en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Slapen, ontbijten, inpakken en wegwezen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Kleine kamer. Kamer en badkamer verouderd. Geen horren voor de raampjes. Geen vitrage voor de ramen / inkijk.

Vriendelijk personeel. Beveiligde fietsenstalling.

Degelijk net stadshotel met erg vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Eenpersoonsbedden (Twin room) van 70 cm.Niet van deze tijd.

Knus, gezellig en goed onderhouden stadshotel, vlakbij het centrum.Badkamer prima, ontbijt niet uirgebreid, maar ruim voldoende.Erg vriendelijk personeel. Eigen afgesloten parkeerterrein.

Prima hotel voor een stadsbezoek!

De warmteknop van de thermostaatkraan zat muurvast op 20 graden. Koud douchen dus in kamer 206. Aangezien wij dit pas 's ochtends bij het opstaan ontdekten, was er niets aan de te doen. We hebben het gemeld en gaan ervan uit dat het verholpen is/wordt.

Prima ligging en prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Perfect voor een gezinsuitstap.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het interieur was wat ouderwets. De bedlampen zijn nogal laag gemonteerd zodat je niet als zittend kan lezen in je bed.

De kamers waren eenvoudig ingericht met alle nodige comfort en goede bedden. Het hotel ligt in een rustige straat, dus weinig nachtlawaai. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Het personeel was zeer vriendelijk.

Goed voor een nachtje!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Wij waren met 2 stellen. Onze kamer had slechte matrassen, onze vrienden hadden wel goede matrassen! Het duurde een eeuwigheid voor warm water te krijgen in de douche bij onze kamer, maar bij onze vrienden was dat ook weer geen probleem!

De locatie was goed!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Aardige mensen in lekker centraal, simpel, hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Beetje rumoerig op de gang (andere gasten). Erg simpel kamertje, zeker de 1-persoons-kamer. Weinig ruimte in de bar/lounge: weinig echt lekker zittende stoelen.

Prima ontbijt, erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Mooie ligging wanneer je ofwel in het Dijkzicht ofwel in het centrum moet zijn. Allebei beloopbaar.

Locatie is erg prettig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het bed voor twee personen was erg klein. Ruim eenpersoons bed. Ontbijt kan in het weekend maar tot 10 uur genuttigd worden en is erg minimaal

Locatie is erg prettig. Alles op loopafstand

Prima locatie, aardig personeel maar verouderd hotel wat zeker geen 3 sterren verdiend.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het gaf niet het vakantie gevoel mede omdat er veel niet vakantiegangers waren. Maar mensen die daar lijken te wonen, op de bank hangen en kinderen die zich teveel thuis voelen, herrie maken.Zelfs persoonlijke spullen van je tafel pakken. Persooneel biedt excuses aan maar laat dit verder gaan. Het hotel verdiend een opknapbeurt, maar t heeft ook wel iets kneuterigs.

De ligging was perfect en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Goed en verzorgt hotel met vriendelijk personeel.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het ontbijt was simpel en lekker, maar voor een hotel was de keuze beperkt.

Kamer was simpel, maar wel netjes en schoon. Bed was goed wat betreft liggen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een prima hotel voor een nachtje Rotterdam als je niet voor luxe gaat.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

De bedden waren heel zacht, matrassen zakten behoorlijk door. Dit vonden wij niet heel fijn liggen, maar het is natuurlijk ook een kwestie waar je van houdt.

Het hotel ligt in een rustige straat op loopafstand van het centrum en, voor ons in dit geval belangrijk, op loopafstand van het Erasmus MC. We hadden een budgetkamer geboekt en die voldeed aan de verwachting. Geen luxe, maar wel netjes en compleet. Het was heel fijn dat je een parkeerplek bij kon boeken, geen gezoek naar een betaalbare plek in de stad.

Op loopafstand van het centrum.
    • Standaard Driepersoonskamer

Parking afgesloten. Maar geen duidelijke en kleine plaatsen. en bij sneeuw spekglad!

Op loopafstand van het centrum. Ontbijt was matig, liever een verse croissant dan een voor verpakte. Kamer was ok,zelfs een klein terrasje. Alleen jammer dat het derde bed een zetelbed was

Rustig en zeer aangenaam verblijf in een ietwat ouderwets hotel
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ouderwetse kamers. Kamers zijn zeer gehorig, wanneer de buren douchen/water verbruiken hoor je het zeer hard.

Alle faciliteiten zijn aanwezig voor een comfortabel verblijf. Ruime 4 persoonskamer. Zeer vriendelijk personeel. Parking = garagebox voor slechts 15 euro/24u. Sleutel kan achtergelaten worden aan de receptie, daar zit 24/24 uur iemand. Zeer rustige en toch centrale ligging.

De locatie was perfect.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

De locatie was perfect. Rustige wijk dicht bij het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was ook dik in orde.De auto kon geparkeerd worden bij het hotel. Ook na het uitchecken kon de auto blijven staan. Kamers zijn verouderd maar netjes, sanitair en hygiëne zijn zeer goed.

Gezellig hotel in een leuke stad!
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima prijs kwaliteit! Gunstige ligging en erg vriendelijk personeel. Ontbijt is basic maar voldoende. Het is mogelijk een garage erbij te reserveren (€ 15) wat erg handig is. De auto mag op de vertrekdag daar blijven staan met een bijbetaling van max € 7,50.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het bed was een beetje aan de smalle kant, maar lag echt super lekker!

De kamer en badkamer waren heel proper. De ligging van het hotel lag perfect. Ook de bediening was top en het ontbijt was erg lekker; voor elk wat wils!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Ik vond het een heerlijk ontbijt.

Ik vond het een heerlijk ontbijt. De kamers zijn prima. Alles is netjes en het personeel is super vriendelijk. De ligging is rustig en toch echt in het centrum. Ik kijk er naar uit om er terug te gaan.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Geweldig!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Ik zou zeggen ruil 1 abonnement van de Telegraaf in voor een fatsoenlijke krant zoals De Volkskrant.

Zeer klantvriendelijk personeel, uitstekend ontbijt; alles was top!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Eenvoudig maar zeer schoon en netjes

prima prijs kwaliteits verhouding

Heel vriendelijk personeel auto parkeren in garagebox recht tegenover het Hotel. Onbijt heel goed vriendelijke mevr. ( Pools) vraagt hoe u graag uw eitje wil. Kamers eenvoudig meer zeer schoon , evenals de badkamer oud maar heel netjes en schoon. Bedden goed maar vrienden van ons hadden een twijfelaar van 140 cm breed was even wennen 😁 over het algemeen prijs kwaliteit prima

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Leuk hotel op een goede locatie!

Het ontbijt was simpel maar goed. Ik miste zelf een beetje de harde bolletjes, croissants, mar verder was het prima.

Heel vriendelijk personeel, Fijne locatie, vlakbij het centrum en verschillende bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Goed hotel in het centrum
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair en kamer met verduisterende gordijnen. Op loopafstand van centrum, supermarkt en restaurants.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Als we weer in Rotterdam overnachten, komen we hier zeker weer.

Geen klachten.

Onze kamer was eenvoudig maaar netjes en schoon. De bedden waren goed. We hadden een parkeerplaats gereserveerd wat ook heel handig was.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Perfecte ligging in het centrum, alles op loopafstand, leuke stad!
    • Standaard Vierpersoonskamer

In de kamer hing wel een beetje vieze geur alsof er gerookt was. Ik was trouwens vergeten te vragen om een niet rokers-kamer.

Het ontbijt was prima, goed verzorgd. En de ligging van het hotel was perfect.

Vriendelijk ontvangst

De slaapkamer zelf was niet al te groot. Bed was maar 140 cm breed voor 2 personen. Erg warm op kamer.

Vriendelijk ontvangst Erg schoon Vriendelijk personeel

Prima ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima ontbijt. Perfect locatie. Vlakbij het centrum en uitgaansgelegenheden. Het personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn iets gedateerd, maar zeer schoon en netjes. Het hotel beschikt over een goede en afgesloten parkeerplaats (tegen betaling, maar in de stad is het overal betaald parkeren)

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed centraal gelegen hotelletje
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Veel lawaaioverlast ‘s nachts bij terugkomst vrienden van Amstel live . Portier zou hier actie op moeten ondernemen

Ik moest om 07.00 uur werken. Mocht om 06.30 uur al lekker ontbijten kon zelfs een gebakken eitje krijgen

Top ligging, zeker prijswaardig.

Haardroger vrij oud...

Ontbijt was vrij simpel, standaard ontbijt, er mogen wat extra's aan het ontbijt toegevoegd worden zodat de keuze wat groter is. Vroeg gesloten voor jongere doelgroeppen die NL bezoeken voor het nachtleven.

Mooie uitvalsbasis voor stads- en museumbezoek
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Kamer 104 ligt boven de receptie en is wat gehorig. (deurgeluid , bellen e.d.)

goede prijs/performance. Ideaal voor bezoeken Musea & Centrum (loopafstand)

Heel goed en voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Niets...prijs kwaliteit in perfecte balans

Zeer rustig gelegen , net buiten het centrum. Te voet makkelijk naar het centrum en zelfs naar de Markthal. Afgesloten parking voor amper 15 euro per dag. Als men mij zegt dat in de straat je 3.30 euro per uur moet betalen. Ontbijt is heel basic, maar lekker. Nette kamer met lekkere douche. Voor herhaling vatbaar voor een volgend bezoek naar Rotterdam.

Alsnog fijn verblijf geweest
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat kamer sleutel niet in bezit mag blijven je laat Soms kostbare en privé spullen achter tijdens je verblijf geen fijn gevoel dat het op kamer ligt en geen sleutels in beheer hebt mannelijke receptie meneer was helaas niet in voor een praatje of dergelijke heel stug

Het was heerlijk rustig Dat er 24/7 iemand aan receptie is

Gezellig hotel
    • Budget Eenpersoonskamer

Het is een beetje gehorig: ik hoorde iemand in de kamer boven (?) mij snurken

Zeer vriendelijk personeel Erg schoon en netjes Vlakbij het metrostation

Vriendelijk personeel maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Krakend te zacht twijfelaarbed. Douchethermostaatkraan werkte slecht, dus douche was dan weer koud, dan weer heet. Rioollucht in de badkamer.

Vriendelijk personeel, schone kamers, prima maar simpel ontbijt.

Ontzettend schone badkamer!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

2x 1 nacht in verschillende kamers geslapen en beide keren wakker geworden met gigantische nekpijn door het veel te hoge en dikke kussen. Bed voor de rest prima!

Ontzettend schone badkamer!

Gezellig verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

De bad kamers waren helemaal vernieuwd misschien de inrichting van de kamers de volgende keer.

Het bed was erg comfortabel, ook waren er in de kast verschillende diktes van kussens nog aanwezig. Lekker groot bad.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

prima te doen
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Zie boven dus, even een muffige lucht

Kamer en douche was super schoon. Enig min puntje, toen we de kamer binnen kwamen rook het even iets muf, na 1 minuut rook je het niet meer, we hebben even lekker gelucht; ramen kunnen open. Nadat we uitgelachen waren omdat het zo gedateerd was hebben we een heerlijk verblijf gehad We hadden een kleine kamer geboekt, er waren zelfs 2 stoelen. Zelf vind ik het wel prijzig, geef liefst niet veel uit, maar het was 5 minuten lopen naar het centrum en in de steden is het duur. parkeren kost € 15,00 dat komt er dan nog bij. Volop ontbijt, maar brood moet je wel roosteren en idd geen croissants en broodjes. Maar er waren volop andere lekkere dingen dus niet echt gemist. Het hotel ligt rustig, goede bedden , we hebben heerlijk geslapen. De haard was zelf aan waar je lekker omheen kon zitten

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Klein, maar fijn!!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het matras had wat steviger gemogen.

Zeer vriendelijk personeel / super schoon / heel rustig / goede ligging / comfortabel / goede voorzieningen/ prima ontbijt / het raam kon open!!!

Toplocatie

Beetje ouderwetse inrichting, maar goed, je slaapt er alleen. En gek dat je de sleutel moet afgeven elke keer als je de deur uitgaat.

Heel centrale locatie, op rolafstand van horeca en bezienswaardigheden en vriendelijke en grappige Rotterdamse receptionist.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Kamer klein. 2 aparte 1 persoonbedden. 1 stond onder raam tegen de verwarming aan. Voelde de tocht.

Vriendelijk personeel. Prima locatie..op loopafstand centrum en openbaar vervoer. Ontbijt netjes verzorgd en lekker.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Nooit meer
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden

Het personeel was onvriendelijk en de kamers waren ver onder het kwaliteitsniveau. Het stonk en zag er vervallen uit, badkamer was beschimmeld en er waren geen handdoeken aanwezig.

De locatie was top

Heel goed.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zou het niet weten.

Goede kamer klein maar fijn. Heel schoon. Goed bed. Genoeg handdoeken ..uitgebreid ontbijt buffet. Voor ieder wat. Alleen jammer dat de bar om 24.00 uur dicht is.vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima hotel voor een overnachting als je geen zin hebt nog naar huis te rijden.
    • Budget Eenpersoonskamer

Temoeratuur in het hotel is hoog,en er zou vooraf verteld mogen worden dat er een parkeerplaats is, maar dit wel 15€ extra kost.

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Bed, douche en locatie zijn goed.

Alles was netjes en schoon en de bedden zijn top
    • Standaard Vierpersoonskamer

Tijdens het douche maken de leidinggen veel geluid (dit zal binnenkort opgelost worden werd aangegeven), het is best gehorig en de inrichting is gedateerd.

Alles was netjes en schoon en de bedden zijn top

• Beoordeeld op: 12 november 2017

• Grote Tweepersoonskamer

Doordat er bij het ontbijt maar een medewerker was, was niet alles op tijd bijgevuld. Je kon alleen kiezen uit een gebakken en gekookt ei.

Prima kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Gedateerd maar schoon hotel.

Klein bed in overigens eeen ruime kamer. Gehorig.

Doel was Erasmus Mc - hotel ligt op 5-10 minuten lopen van hotel. Kamers gedateerd, gehorig. Wel schoon.

Prijs-kwaliteit ok, hotel beetje ouderwets. Voor kort verblijf in Rotterdam ok.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geluidsdichtheid van de muren. Zodra er iemand in het hotel naar toilet gaat of gaat douchen, is heel het hotel wakker...

Kamer was ruim voor gezin met 2 kids.

wij komen hier terug! Betaalbaar en sfeervol hotel.

ik zou het niet weten

Personeel was zeer vriendelijk. Het hotel ziet er gezellig en sfeervol uit. Aan de achterkant een mooie tuin, waar wij uitzicht op hadden. Geen geluidsoverlast, hoewel het hotel in het centum ligt. Alles op loopafstand.

De ligging, vlak bij metro, tramhalte, Boymans museum.

De kamer is wat klein en bed wat smal

De ligging, vlak bij metro, tramhalte, Boymans museum.De vriendelijke ontvangst met informatie over Rotterdam. Goed ontbijt. Het was er stil, binnen en buiten.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Driepersoonskamer

ontbijt was heel basic,chocomelk tegen betaling terwijl kinderen dit drinken ipv koffie, brood was er niet meer , melk was op om 9u30 en duurde lang vooraleer aangevuld werd, maar de bediening is voor 1 persoon ook veel om alles gedaan te krijgen indien het volgeboekt is. tafels afruimen, nieuw bestek, tassen, aanvullen buffet, eitjes keuken als extra erbij, ...dat ik indruk had wat tegen haar zin was en niet vriendelijk over kwam toen iedereen haar aansprak over brood, melk...

de stilte om in alle rust te kunnen slapen terwijl je maar een straat weg bent van café en horeca, winkels, verkeer!

Prima hotel, vriendelijke mensen, goede ligging in de stad...
    • Standaard Driepersoonskamer

Ach, de inrichting is wat oubollig maar dat geeft niks.

Prima hotel, vriendelijke mensen, goede ligging in de stad en uitstekende parkeerservice. Lekker ontbijtje. Perfect hotel voor stedentrip in Rotterdam.

Leuk hotel met geweldige ligging.

Broodjes / croissantjes bij ontbijt

Leuk hotel, met super ligging. Centrum op loopafstand. We waren met 2 volwassene en 2 grotere kinderen op één kamer. Kamers zijn niet al te groot, maar wel netjes. Ontbijt was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader als je de stad Rotterdam wil bezoeken. Garagebox kun je huren voor redelijke prijs. Ook op dag van vertrek mag je de hele dag blijven staan.

Prima hotel v

Prima hotel op loopafstand van station en winkelstraat. Gastvrije ontvangst. Nette kamer met prima badkamer met douche. Veel waar voor je geld. O ja, en een prima ontbijt. Wij waren erg tevreden.