Beoordelingen over The Bridge Hotel 3-sterren

Amstel 107 - 111, Amsterdam Centrum, 1018 EM Amsterdam, Nederland

#100 van de 410 hotels in Amsterdam

plezierig, relaxed, comfortabel.

goed centraal gelegen, vriendelijk personeel. prima kamer met binnentuintje. upgrade naar uitzicht op Amstel is misschien wel de kosten waard. veel gezellige terrasjes in de buurt. opstap van kanaalboot in de buurt. helemaal goed.

Heerlijk voor een bezoek van drie dagen Amsterdam!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Wij hadden een kamer zonder raam maar men had dit wel op voorhand gezegd. Eenvoudige badkamer.

Fantastische ligging, naast de Carré aan het water. Uitgebreid ontbijt.

Heel goed hotel!

Eigenlijk niks. Opgelet: er is geen lift.

Vriendelijk onthaal met onmiddellijk enkele tips om naar toe te gaan. Zeer proper hotel en kamer. Goeie matras, ik heb een perfecte nachtrust gehad. Niet tegenstaande de drukke bezetting, toch niks van geluidsoverlast. Ik had een éénpersoonskamer en die was, in vergelijking met veel andere hotels, ruim te noemen. Ontbijt kan volgens sommigen iets uitgebreider (bv. ontbijtkoeken), maar was volgens mij meer dan voldoende en van uitstekende kwaliteit! Zeker de broodjes en de koffie waren zeer lekker.

Gehorige kamer gehad. Wel netjes. Ontbijt standaard maar weinig gastvrijheid
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Ontbijt werd al opgeruimd voordat de eindtijd bereikt was. Geen broodjes meer voorradig.Personeel van ontbijt niet zo vriendelijk.

Dichtbij het centrum.

Goed hotel, op goede locatie.

Prijs is hoog, wel vergelijkbaar met andere hotels in de buurt. De badkamer is iets verouderd, maar alles werkt prima.

Locatie, prima naast Carré. Met ontbijt dat voldoende was.

Voldeed uitmuntend aan de verwachtingen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Om zeker te zijn van beschikbaarheid hebben we vroeg geboekt. Kort voor ons verblijf bleek de kamer behoorlijk wat goedkoper te worden aangeboden.

Gekozen op locatie (Hermitage vlakbij, plus voorstelling bij vrijwel de buren in Carré), dat was perfect. We zouden het opnieuw doen.

Het was naast Carre .

Voor wat je betaalde viel de kamer tegen...maar voor 1 nacht prima. Daarbij geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Voor €125.- per nacht mag je dat toch wel verwachten toch ?

Het was naast Carre ...dus voor ons ideaal

Dichtbij rembrandtpein, lekker ontbijt goede kamers

Moet niet slecht ter been zijn, veel trappen.

Mooie ruime zolderverdieping met een keukentje, ruim balkon met uitzicht op de gracht en lekker zitje met tv.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Geen uitgebreid ontbijt maar we lekker en verzorgd met...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

De verbinding met de wifi was niet goed tot soms gewoon slecht

Geen uitgebreid ontbijt maar we lekker en verzorgd met lekkere koffie en vriendelijke mensen. Kamers correct maar ook weer eenvoudig maar proper, idem voor badkamer.

Prachtige Valentijnsdag.

Niks!

Kamer en ontbijt waren prima,was al de 4e keer dat we in het hotel verbleven. Tram op Waterlooplein is vlakbij. Concert in Carré is op bezoek gaan bij de buren.

Matig!

Ontbijt was voldoende maar zeker niet schitterend! Weinig professionaliteit aan de receptie alhoewel dat op maandagmorgen wel anders was. Kamers voldeden met mate maar uit de douchekraan kwam nauwelijks voldoende water. Ingang van het hotel is dringend aan opfrissing toe! Laat een verouderde indruk na.

Mooie omgeving. Hygiëne was meer dan oké!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Aangenaam verblijf!

Temperatuur op de kamer was koud. Deze konden we niet zelf regelen.

Bedden en donsdekens waren zeer goed. Goed geslapen! Badkamer was ook zeer verzorgd!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Gezellig familiehotel, modern verbouwd, op prima locatie

Handdoekendrager was los, dat gaf schrik. Bij melding werd het direct opgelost.

Uitzicht op de Amstel, weinig straatgeluiden, goed bed, kop koffie bij het ontvangst

Het enige wat ik kan bedenken is iets warms bij het ontbijt.

Ontbijt was prima, niet luxe maar goed genoeg. Er is ook een barretje waar je nog wat te drinken kunt halen maar is niet echt gezellig. Bij aankomst kregen we de tip om te parkeren in een parkeergarage ongeveer kleine 10 minuutjes lopen en de kosten daarvoor zijn maar € 10,00 per dag in het weekend. Wij hadden kamer 333 helemaal bovenin, 2 heerlijke 2persoonsbedden, 2 douches, balkon en uitzicht op de gracht. Prima te doen met onze kids van 5 en 14. Wij hadden voor € 7,50 pp een openbaar vervoer kaart gekocht voor 24 uur en daarmee sta je in notime met de metro in het centrum.

Fantastische lokatie, zeker in combinatie met een uitje bij Carre

Het ontbijt (was prima, maar zou wat uitgebreider mogen) en de ontbijtzaal zou ook wat gezelliger ingericht kunnen worden.

We hadden een appartement op de zolderverdieping. Mooi en ruim appartement voor gezin met twee kinderen, inclusief klein keukentje met oven en koelkast. Geweldige en sfeervolle lokatie, vrijwel naast Carre en met uitzicht op de Amstel. Het centrum is op loopafstand. Je bagage kan je bij het hotel gratis achterlaten, als je na het uitchecken nog de stad in wil.

de locatie in het centrum was prima, vanaf centraal station...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Weet niet of opmerking hier juist is, maar hotels in Amsterdam zijn duurder dan elders in Nederland. Maar dat is een keuze die je maakt.

de locatie in het centrum was prima, vanaf centraal station met metro naar Weesperplein en dan nog een minuut of vijf lopen. Prima hotel, voor een overnachting.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima hotel, lekker geslapen en ontbeten.

Niks, alles was prima.

Het ontbijt was prima, al was er voornamelijk brood. Iets meer ei-varianten zou fijn zijn. Positief was dat er ingrediënten voor een Griekse salade waren en warme melk voor in de koffie. Het personeel bij het ontbijt was het allervriendelijkst.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

zeer tevreden
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Soms wat gehorig op de gang. Kamer 15 lag in buurt van de keuken en het opstarten gaat gepaard met enig, meer, geluid, wat niet te voorkomen is overigens.

Kamer was goed. Ontbijt was prima. We hebben maar 1 nacht gebruik gemaakt van het hotel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima verblijf voor bezoek aan Carré.

Opletten voor minder valide mensen, want er zijn veel trapjes en doorgangen en géén lift.

Prima uitvalsbasis om Carré, de Hermitage of de Stopera te bezoeken. Het hotel kijkt uit over de Amstel. De kamers zijn ruim en hebben goede bedden en stoelen. Het ontbijt is ook goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

goed hotel tegen een prima prijs dicht bij Carre.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Als je niet goed ter been bent dan is dit hotel niet geschikt omdat er diverse, soms steile, trappen in zitten.

Dicht bij Carre en de musea in de buurt.

Ons verblijf in het Bridge Hotel was super; graag tot de volgende keer!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Een nette kamer en badkamer die keurig schoon waren. Een zeer uitgebreid ontbijt en behulpzaam, vriendelijk personeel. Echt SUPER! Wij weten voor de toekomst waar we moeten overnachten als we naar Amsterdam gaan.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Doelmatig verblijf met een weids uitzicht in een frisse Amstelwind

Zou niets weten wat tegenviel.

Vriendelijke ontvangst, mooie rustige en doelmatige kamer met een echt Amsterdams uitzicht op grachten. Het ontbijt is eenvoudig, maar royaal. De ligging bij de Magere Brug over de Amstel zorgt ervoor, dat de looproute er naar toe prachtig en uniek is.

Nog veel te ontdekken in Amsterdam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Ik verkies en dubbele matras. Spijtig dat er geen lift is. Met beperking aan de benen was het klimmen, na ontbijt.

De ligging van de ruime kamer. Mooi uitzicht!

Perfecte plek voor een dagje en nachtje Amsterdam, pal naast Carré

Niets (wilde eerst noteren koffie- en theefaciliteiten op de kamer, maar herinner me dat dat gewoon gratis te pakken was bij de lobby)

De ligging direct naast Carré was voor ons erg handig. En daarnaast was het personeel zeer attent, de kamer leuk en schoon en het bed prima. We hadden een mooi uitzicht op een rustige gracht (kamer 120)

Prima hotel, grote kamer met uitzicht op de Amstel, vriendelijk personeel en goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

We hebben geen minpunten.

Het hotel is prima centraal gelegen ten opzichte van het centrum van Amsterdam. Wij hadden een goede grote kamer met uitzicht op de Amstel. Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel vriendelijk. Het hotel ligt naast Carré waar we 's avonds een voorstelling hebben bezocht. Heel praktisch. Zeker een hotel om nog eens te boeken.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima locatie, gastvrij, fijn hotel,

Als we dan toch 1 minpunt moeten noemen: Er was wat weinig druk op het het water van de douche

Fijne ontvangst, prima ontbijt, prettige schone ruime kamers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk hotel op een prachtige locatie met erg vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Ruime, nette & schone kamer met eigen balkon met zitje en prachtig uitzicht op de gracht en de Magere Brug. Prima ontbijt. Erg centrale locatie. Prima parkeren in een parkeergarage op enkele minuten lopen.

teleurstelling
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

lawaai: om 6.20u wakker geworden van luide muziek uit de kamer boven of onder ons? Het leek wel of er een rave-party aan de gang was. Wij hebben de receptie gebeld en er werd ons beloofd om na te gaan wat er aan de hand was. De luide muziek is echter nooit gestopt. Zelfs toen we terugkwamen van het ontbijt om 11u was het hele gedoe nog steeds aan de gang. Van de receptie hebben we niets meer vernomen. Ramen in de kamer sluiten niet goed en zijn amper geïsoleerd. Ze rammelen als het waait en je hoort ook zeer goed alle buitengeluiden. Ontbijt: zeer pover, wel aangename ontbijtruimte

ligging van het hotel was perfect. Kamer en badkamer aangenaam ingericht en zeer proper. We hadden een mooi uitzicht op de grachten en op 'de magere brug'.

Uitstekende locatie voor kort verblijf in Amsterdam.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

douche kan beter, flauwe waterstraal waardoor je bijna tegen de muur moest staan om nat te worden.

Keurig hotel met zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt.

Zeer tevreden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Helaas hadden wij op onze hoger gelegen kamer geen toegang tot het internet. Voor ons was de wifi enkel beschikbaar in de ontbijtzaal en aan de receptie. Wegens het ontbreken van een lift en de vele trappen is The Bridge niet geschikt voor minder valide mensen. Ook reizigers met zware koffers moeten daaraan denken.

Dit was ons vierde verblijf in The Bridge en ook nu waren wij tevreden over dit hotel wegens zijn goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende ligging. In The Bridge vind je relatief grote kamers. Het slaapcomfort is perfect en de badkamers zijn ruim en goed uitgerust. Alles is kraaknet ! Verwacht in dit hotel geen overbodige luxe, want The Bridge maakt in zijn beleid sobere keuzes die de beheerskosten onder controle moeten houden. Maar voor zijn essentiële functies is dit hotel perfect. Onze hoger gelegen kamer was enkel te bereiken langs vele trappen, maar daarvoor werden wij beloond met een schitterend uitzicht over de Nieuwe Prinsengracht.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Top hotel,allerhartelijkst personeel, prachtige rustige ligging, de drukte op 10 minuten lopen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Ivm een voorstelling in Carré bij toeval bij dit hotel terecht gekomen, maar wat een goede keuze; we konden om 15.00 uur inchecken, maar konden 's ochtends al terecht om vast onze tassen neer te zetten. Wát een vriendelijke ontvangst, waren ze overal maar zo hartelijk: heeft u een goede reis gehad, waar komt u vandaan, hier kunt u de tassen kwijt, als u zich even lekker wilt opfrissen...,hier staat koffie of thee, het is gratis hoor, we voelden ons gelijk thuis, en wat een mooie omgeving, het hotel ligt dus echt naast Carre aan de Amstel, op 10 minuutjes lopen van het Rembrandtplein en de tramhalte bij het Waterlooplein. Lekker Amsterdam in gegaan, en later in de middag de sleutel opgehaald, we hadden een kamer met lichtkoepel, maar deze kon wel open gezet worden, dus toch lekker frisse lucht, kamer helemaal prima, fijne bedden en beddengoed, lekkere zachte handdoeken, goede badkamer alleen is de vloer wel erg glad en wordt alles kletsnat door het ontbreken van een spatwandje of gordijn. Het ontbijt vonden wij uitgebreid, sneetjes brood, een broodrooster, verse bolletjes, krentenbrood, sap, koffie, Twinings thee, ruime keuze aan beleg, zowel zoet als hartig, yoghurt, muesli e.d., fruit, gekookt eitje. Ook bij het uitchecken weer alle vriendelijkheid en belangstelling: heeft u goed geslapen, was alles naar wens, even vragen hoe de voorstelling in Carré was geweest, het zijn de kleine dingen, maar we waarderen dit zeer. Dit hotel gaan we dan ook zeker onthouden voor als we weer eens naar Amsterdam gaan

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Geweldig .

Een lift.

De kamers zijn ruim en heel goed ,de bedden uitstekend, Het ontbijt was heel erg goed en alles heel vers.Super. Het personeel geweldig ,want wij hadden een kamer op de 3 de verdieping toegewezen gekregen,maar aangezien ik niet goed trappen kan lopen gaven ze ons een kamer op eerste verdieping, Wat een service. Echt daar komen wij zeker terug.

Prettig hotel op zeer goede locatie

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. De locatie is prima. Vlakbij bv Carré ( naast de deur) Hermitage, Rembrandthuis en de Magere Brug. Prima uitvalsbasis om Amsterdam te verkennen, de musea en theaters te bezoeken. Kamer zijn eenvoudig maar zeer schoon en comfortabel ingericht. Het hotel heeft een prettige uitstraling. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer vanaf het station.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Ehhmmmm niets eigenlijk !!

Mooie grote kamer met uitzicht op de gracht en magere brug. Vriendelijk personeel en een goed verzorgd ontbijt. E waren te vroeg maar konden toch al op onze kamer.

Aangenaam hotel in rustige buurt, om in het drukke Amsterdam tot rust te komen...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Niet voor rolstoelen.... Stijle trappen...

Ontbijt was lekker, kamers zeer ruim en rustige ligging! Toch op wandelafstand van tram en Leidse plein, halte van kanaalvormig,....

Schitterend gelegen aan de Amstel

Föhn ontbrak

Ligging aan de Amstel, tussen Carré en museum de Hermitage in, was handig. Bedden goed. Inrichting doelmatig, alleen föhn ontbrak. Koud uitgebreid ontbijt. Tussendoor koffie en thee beschikbaar bij receptie.

prima hotel, goede locatie

Prima hotel voor de prijs (als je t vergelijkt met andere hotels in Amsterdam), enkel het dekbedovertrek, mij iets te glad waardoor het snel van je lichaam glijdt.

Ontbijt inbegrepen, vriendelijkheid van het personeel.

Komen zeker terug

Eigenlijk niets maar een klein minpuntje was dat er bij het ontbijt niets van ei of is zoets zoals croissant aanwezig was maar dat is goesting natuurlijk

De kamers waren dik Ok hadden een familie kamer Ontbijt was ruim voldoende En supervriendelijk personeel en zeer behulpzaam

De ligging van het hotel!

2 aparte bedden. Als je deze bedden aan elkaar vastmaakt en een topper erop en je hebt een prima tweepersoons bed 😄 Voor stellen is het niet fijn als de bedden de hele tijd uit elkaar glijden.

De ligging van het hotel!!!

Geen echt feest!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Sfeerloze inrichting: functioneel is nog de meest vriendelijke omschrijving. Zeer matig ontbijt: slecht brood, weinig fruit, alleen gekookte eieren; kortom minimalistisch. Veel geld verdienen lijkt de voornaamste drijfveer van de (particulier) eigenaren. Kamerprijzen voor het gebodene te hoog, zelfs gezien de locatie.

Mooie locatie, ruime kamer met uitzicht.

Verrassende meevaller
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Het is snel warm op de kamer. Door het kleine raampje kwam 's nachts voldoende afkoeling, maar in de loop van de ochtend liep de temperatuur snel op. Gelukkig staat er een mega ventilator die verkoeling biedt De douche had voldoende kracht om te douchen, maar een krachtigere straal was wel echt fijner geweest. Het is wel snel wat benauwd in de douche, maar de afzuiging lost het ook snel weer op. Ik wil hier wel meer schrijven, maar er viel eigenlijk niets tegen. We werken lange dagen bij Amsterdam Pride dus een goede slaapplek is voor ons essentieel. We zijn zo blij met hoe goed we hier hebben kunnen slapen, dat we voor volgend jaar weer geboekt hebben.

We hadden de basic tweepersoonskamer zonder uitzicht en de kamer overtrof de verwachtingen. Het is een prettige kamer in een rustig deel van het hotel waar je heerlijk kunt slapen. Ook was het wat ruimer dan de foto's deden vermoeden. Het uitzicht hebben we totaal niet gemist. De bedden waren zeer comfortabel! Ontbijt was standaard inbegrepen, heel prettig. Het ontbijt had vol op keuze en alles was in ruime mate aanwezig. Kwaliteit was prima, al miste er iets wat het ontbijt tot het niveau luxe zou verheffen en had het cijfer 10 opgeleverd. Een croissantje en cappuccino ofzo was voldoende geweest. De receptie was 24u per dag bezet, zodat wij aan het einde van onze dienst nog hartelijk werden ontvangen. Dit gaf het geheel een persoonlijk tintje. Bovendien is de ligging van het hotel echt perfect!!!!

Prachtige locatie en van alle gemakken voorzien.

Als ik iets moet noemen dan is het dat er geen lift aanwezig is. Voor mensen met een slechte conditie of lichamelijke ongemakken is dit niet te doen.

We verbleven in een studio op de 4e etage. Zeer ruime kamer. Het was schoon, we konden koffie en thee zetten. Balkon was erg fijn. Ramen en deuren konden s nachts open. Geen last van geluidsoverlast. Het ontbijt was prima verzorgd, er werd super aangevuld en de 2 dames die het ontbijt verzorgden waren zeer vriendelijk, goed op elkaar ingespeeld en hadden het samen ook gezellig.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Fantastisch uitzicht op de Amstel!

Ontbijt was goed te eten maar weinig variatie

Ruime kamer(kamer 120) met fantastisch uitzicht op de Amstel. Zachte bedden. Wij gaan zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

De locatie was fantastisch en op de dag van het verblijf het...

weet ik niet

De locatie was fantastisch en op de dag van het verblijf het personeel ook, zeer behulpzaam. Eerder, aan de telefoon, vond ik degene met wie ik sprak kortaf en onvriendelijk, maar dat was maar een momentopname.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor Amsterdam.

Ik miste croissantjes bij het ontbijt. Ontbijt was verder goed verzorgd en er was voldoende.

Het hotel ligt aan de Amstel, bijna naast theater Carré. Het.ligt in een mooie rustige wijk, en op 5 miniten lopen van de tram en Metro. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Fijn hotel met vriendelijk personeel, perfecte locatie naast Carré aan de Amstel! De auto geparkeerd in de parkeergarage van de Wibautstraat op 6 minuten loopafstand. Uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan, wij komen zekere weer terug.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

goed verblijf voor n citytrip
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

de prijs, maar dat is gewoon zo in Amsterdam,

kamer wisten we dat die geen raam had, heeft ons ook niet gestoord,was alleen om te slapen en te douche, ontbijt is niet uitgebreid maar was voldoende, en werd tot op het laatst bijgevuld, kunnen hotelketens nog iets van leren

Fantastische locatie

Alles prima voor ons

Zeer frisse kamers .lekker fris linnen en beddengoed .alles perfect fris en schoon.er staan voldoende parapluis voor het geval het regent .bij aankomst kregen we een gratis upgrate van de kamer .aan de zijkant op de tweede verdieping met een enorm grappig balkonnetje .

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima hotel, op een superplek gelegen.

Het hotel is niet heel luxe maar alles wat nodig is, is aanwezig. Eenpersoonskamer ruim en schoon. Uitzicht wat minder want de kamer lag aan de achterzijde. Ontbijt was prima, er was veel aanwezig en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

Er viel ons niets tegen, wellicht minder ingeschat.

Ontbijt was prima, bedden ook prima, we waren op voorhand goed geinformeerd dat we geen ramen maar een dakluik hadden.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Perfecte ligging

Het ontbijt is bijzonder uitgebreid, maar de ontbijtruimte zelf is ongezellig.

Perfecte ligging (naast Carré). Uitstekend, zeer uitgebreid ontbijt. Kamer was vrij eenvoudig, maar schoon.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

toch redelijk centraal, heerlijk ontbijt, misschien toch eens updaten.

Badkamer en hotel was toch wat gedateerd

Het ontbijt was zeer uitgebreid en koffie was zeer lekker, accomodatie ligt een beetje wandelen vanuit het centrum, maar toch niet te afgelegen.

Mooie locatie aan het water, dicht bij Carré, rustige buurt en toch in het centrum

Geen lift , iets meer info over de kamer (bv hoe de luiken dicht moeten) was wenselijk geweest. Wel vrij prijzig, 309 euro per nacht

Mooie grote ruimte op de 4e verdieping met dakterrasje

Langs de Amsterdamse grachten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

eigelijk niets, als ik toch iets moet zeggen: volgende keer een gebakken ei bij het ontbijt

Gezellige kamer met een echt Adam's uitzicht op de grachten

Fantastisch hotel op perfecte locatie!

Fijn hotel op fantastische locatie, naast theater Carré en op korte afstand van de metro. De kamer was zeer ruim en schoon, en het bed comfortabel. We hadden zelfs een terras met doorkijk naar de gracht. In de lobby konden we gratis (heerlijke) koffie en thee halen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het ontbijt was goed en ruim gesorteerd. Een aanrader!

goede bereikbaar voor de reden waarom ik in Amnsetrdam was.

eigenlijk viel niets tegen, alleen dat het regende, maar daar kan het hotel niets aan doen.

rustige kamer achter aan het water; prima ontbijt, mooie locatie

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Goede keuze !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Minder mobiele mensen moeten weten dat er geen lift is en kunnen beter een kamer op niveau 1 vragen. Wij hadden deze keer een mooie kamer op niveau 3 en werden voor onze "klim" langs enkele trappen beloond met een schitterend uitzicht over de Nieuwe Prinsengracht.

The Bridge blijft een van onze favoriete hotels in Amsterdam. Het heeft een uitstekende ligging en een goede prijs-kwaliteit verhouding. The Bridge maakt doordachte keuzes om de kosten van het beheer en dus het prijskaartje binnen de perken te houden. Overbodige luxe is er niet te vinden. Wel : goede bedden en kraaknette badkamers die zeer functioneel zijn ingericht.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Wederom een prettig verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

De vorige keer hadden we een kamer met uitzicht op de gracht. Nu een kamer zonder ramen maar met een lichtkoepel. We waren maar kort op onze kamer, maar anders is een kamer met raam prettiger. Verder prima hoor.

Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt prima. De ligging van dit hotel is perfect wanneer je met openbaar vervoer naar het centrum gaat of lopend bent.Zeer centraal.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

De lokatie was geweldig, naast Carré.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Lichtkoepel

De lokatie was geweldig, naast Carré. Van daaruit zit je zo in het centrum en toch is het rustig. Heel vriendelijk personeel. We hadden wat laten liggen, maar ze hebben ons via allerlei manieren geprobeerd te bereiken, en gelukkig waren we nog niet ver uit de buurt, dus konden we het nog ophalen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Een fantastisch hotel op loopafstand van alles wat er te doen is in Amsterdam.

Ik zou het niet weten.

Uitzicht vanuit het kamerraam. Uitstekende bedden. De centrale locatie. Het gratis kopje thee 's avonds. De vriendelijkheid van het personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Fijne grote kamer, lekker ontbijt, goede bedden, prachtig...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Faciliteit om koffie en thee op de kamer te zetten zou fijn zijn.

Fijne grote kamer, lekker ontbijt, goede bedden, prachtig uitzicht over de Amstel en grachten.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Ontbijt kan beter/uitgebreider. Personeel loopt dwars door de gasten heel druk te doen. De gasten moeten uitkijken waar ze staan en lopen :O

Locatie is geweldig. En mooi uitzicht over de Amstel

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Rust, centraal, goedkoop en toch kwaliteit

Douche. Dunne straal. Geur van de handdoeken. Geen croissantjes

Rust, Locatie, grootte van de kamer, gratis koffie bij aankomst in een gezellige ruimte. Het werd niet aangeboden, maar toen we vroegen of we koffie konden kopen bleek het gratis te zijn.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima locatie, goede prijs-kwaliteitsverhouding, deskundig en klantvriendelijk personeel.
    • Appartement

Parkeren is duur in Amsterdam...

Heel ruim en goed ingericht appartement met open keuken en 1 aparte slaapkamer, douche met toilet plus apart toilet. Locatie ook ideaal: vrijwel alle top-attracties op loopafstand (<15 minuten), openbaar vervoer is ook dichtbij.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Erg vriendelijk personeel.

Geen.

Erg vriendelijk personeel. De kamer was prachtig met uitzicht op de gracht! Het ontbijt was uitstekend! En op een mooi gelegen plek aan de Amstel. Helemaal top.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Prima,betaalbaar hotel tegen het centrum aan en naast Carré.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Kanaal

Mensen die slecht ter been zijn zullen, zeker als ze een kamer hebben op de hogere verdiepingen, een lift missen. Staat trouwens keurig op de site vermeld. Nog een klein puntje van aandacht: "de badhanddoeken waren wel wat dun"

Een heerlijk rustig gelegen hotel en dat op loopafstand van het centrum met uitzicht op de Magere brug. Wat wil een mens nog meer! Heerlijke bedden, ruime kamer met goed sanitair en vriendelijk personeel en dat voor een redelijke prijs. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Locatie goed, kamer nr.

We hebben toen we in de nacht terugkwamen ca. 10 minuten moeten wachten voordat we naar binnenkonden, hoezo 24 uur iemand bij de receptie.

Locatie goed, kamer nr. 1 heeft een leuke binnentuin, ontbijt prima

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima hotel op een mooie lokatie!

Televisieontvangst.

Kamer was eenvoudig ingericht maar schoon. Het uitzicht op de Amstel was super! Aardig personeel. Ontbijt was prima en voldoende keuze. Wifi was goed. Mooie omgeving!

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Goede en nette accommodatie

Wij waren wat aan de late kant voor het ontbijt. Je kon tot half 11 ontbijten en om kwart over 10 gingen wij naar de ontbijtzaal. De "lekkere" broodjes waren toen al zo goed als op en er werd ook niet meer bijgevuld, en er kwamen na ons nog meer mensen voor het ontbijt die dus alleen nog toast of gewoon brood konden pakken.

Wat gelijk opviel is dat de kamer erg ruim is! Ook de badkamer is erg ruim en alles was netjes en schoon. Het ontbijt was erg uitgebreid en erg lekker!

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Zou dit zeker weer boeken... 10 stappen van Carré

Niets,kon op de site niet zien hoe de badkamer er uitzag...deze was fantastisch!

Heerlijk uitgebreid ontbijt,bed goed.Leuke ontvangst en fantastische badkamer.Heel schoon!Chapeau!!!!!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Een aanrader.

Jammer dat de propere en ruime badkamer niet verwarmd kon worden.

Vriendelijk personeel, een nette eigentijdse kamer en een ruim aanbod bij het ontbijt. Ondanks het feit dat de kamer net tegenover de receptie lag, hebben we geen last van lawaai gehad.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

verder prima verblijf gehad!

Het was fijn geweest als duidelijk werd uitgelegd dat er een electriciteitsschaklaar is meten bij binnenkomst. dat ding maakt lawaai en pas bij vertrek ontdekt ik die mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Voor ons niks maar kan begrijpen dan men een lift mist

Ontbijt was goed!fijne bedden en we konden gebruik maken van de bagageruimte na het uitchecken. Ander pluspunt is het openbaar vervoer rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Het was een fijn verblijf en we hebben genoten.

Geen idee

Het hotel was super goed ,de locatie perfect ook goed met openbaarvervoer en het ontbijt maakte het plaatje kompleet top zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

aangename verrassing

er viel niets tegen

Kom hier vaker en kreeg via een upgrade een mooiere kamer met uitzicht op de Magere Brug over de Amstel. Dat was een aangename verrassing. Het ontbijt is ook royaal en prima van kwaliteit.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Bridge Hotel