Beoordelingen over Hotel Bridges House Delft 3-sterren

Gebaseerd op 2005 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Centrale locatie & goed ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Hotelkamer lag aan de achterkant, waar ook de uitlaat van een kebabzaak was. Dit betekende dat we de ramen dicht hebben gehouden.

Ruime kamer op een centrale locatie. We hadden het geluk om aan de achterkant te zitten, wat betekende dat we geen last van straatgeluid hadden. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Bedden waren zacht, maar comfortabel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

De ligging midden in het centrum.

Dat er geen lift was. En het ontbijt, de afbak broodjes waren niet goed doorgebakken ze waren nog wit.

De ligging midden in het centrum. En de bedden waren zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Studio slechte staat
    • Budget Tweepersoonskamer

Dat we in een soort studio (apart van het hotel) gestopt werden. Leek wel een studentenflat! Slechte staat, gewoon een btje opgelapt. Kregen een kamer waarbij in een ruimte daanaast een tv stond met een stoel. Voor het raam een gemetselde muur...kregen na klagen wel een andere kamer en een drankje....

De ontbijtruimte is leuk em delft ook.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Ruime en nette kamer, goed verzorgd ontbijt, en een goede...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Badkamer was gemeenschappelijk op de gang, dit was niet vermeld bij de reservering. Geen goede geluidsisolatie.

Ruime en nette kamer, goed verzorgd ontbijt, en een goede service.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Onthaal was vriendelijk en behulpzaam

Zeer lawaaierig straatlawaai tot stuk in de nacht. Heel wat mensen op straat die op weg zijn naar uitgangsbuurt. Niet rustig , slecht isolatie qua straatgeluid. Sliep in Studio (naast het hotel)... Ook bijkomende creditcard charges (stond idd wel in de kleine lettertjes vermeld, maar toch)

Onthaal was vriendelijk en behulpzaam Ontbijt was ok en zeer vriendelijke bediening bij ontbijt

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heerlijk verblijf in het centrum.

Niets viel écht tegen. Enkele opmerkingen : Trap naar de 2de etage. (Geen probleem met weinig bagage.) Vast tapijt op de kamer. (Wel netjes)

Heerlijk verblijf in het centrum. Vriendelijk onthaal. Ruime familiekamer. Lekker ontbijt. Overdekte, betalende parking vlakbij. (Phoenix parking)

Ontbijt was ok.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was een veredelde studentenkamer. In de omschrijving stond 20 meter en 200 meter van het hoofdgebouw. Het zat er ergens tussenin.

Ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Goed hotel met een prachtige ligging, dicht bij centrum !

Plafond kamer 14 kan wel een nieuwe sauslaag gebruiken. tevens werd het tijd om de ramen van kamer 14 door een glazenwasser schoon te laten maken !

Goed hotel met een prachtige ligging, dicht bij centrum ! Het ontbijt was goed en netjes verzorgd ! Kamers prima, fijne bedden, netjes verzorgde kamers !

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Prima centraal gelegen hotel.

Het hotel ligt super centraal daarom s'avonds last van cafebezoekers die tot 4 u s'nachts lawaai maken. Vraag om een kamer aan de achterkant daar is het stil. In het bad lagen wat haren. Jammer dat je in het bad moet douchen.

De ligging is heel centraal. Ruime kamers aardig personeel en prima ontbijt.

redelijke kamer in centum van Delft

Veel last van kooklucht van restaurant onder de locatie. De kamer was schoon maar matig onderhouden. Verlichting badkamer matig. Stijle trap om kamer te bereiken.

Locatie is prima en rustig, in centrum van Delft. Ontbijt is goed. Parking Phoenix op 3 min lopen.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Delft is een prachtige stad en dat maakte veel goed
    • Budget Tweepersoonskamer

feit dat we na inchecken naar een ander pand moesten was bij ons niet bekend muren van de kamer moeten opnieuw gestucd worden opgang naar de kamer (trap) is slecht vloerbedekking op overloop is oud en ligt los in de koelkast lagen verschimmelde boterhammen (waarschijnlijk van vorige bezoekers

de ligging van het hotel. Nagenoeg midden in het centrum

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Treurig, liefdeloos, verschrikkelijk.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles. Wat een treurige kamer, geen leeslampen, geen nachtkastje, een kampeerstoel voor de tv (2 persoons kamer). De kamer was niet in hotel, maar elders. Ik voelde me daar als vrouw alleen niet echt op mijn gemak. Vroeg me ook af of er iets aan brandveiligheid is gedaan.

een prima verblijf in het hart van een leuke en sfeervolle stad

Het onderhoud van zowel de kamer als het hele pand is als je goed kijkt uiterst matig. Het schilder en stucwerk bladdert op verschillende plekken; het binnenplaatsje van kamer 1 was viezig (peuken!): gordijnen hangen deels los van de rails, kabels en stekkerdozen liggen weggemoffeld en zijn echt oud. Het ontbijt is behoorlijk standaard. Er waren geen verassinkjes zoals een lekkere taart of de optie om je eitje "op maat" te laten klaar maken.

het grote bad (kamer 1)

Goeie lokatie, om de hoek van het centrum!

Alleen npo 1,2 en 3 zenders! Toen wij daar vragen over wilden stellen was er niemand bij receptie aanwezig! Ook niet toen wij belden! Het was toen een uur of 8 s avonds!

Kamer en lokatie prima

Prima plek, hartje Delft!
    • Budget Tweepersoonskamer

De trap op naar boven was erg plakkerig. De vloerbedekking was niet schoon. Smoezelig bankje. Ook was het aanrechtblok en de prullenbak vies.

Badkamer was schoon! Prima bed. Aardige receptioniste. Eenvoudig maar lekker ontbijt.

vriendelijke mensen en goede ruime kamer . alles was netjes.
    • Budget Tweepersoonskamer

ontbijt was prima , personeel was vriendelijk en heel behulpzaam .hebben op vraag een andere kamer gekregen. trappen lopen was erg vermoeiend. hebben ze uitstekend opgelost .

Heerlijke bedden en een goed ontbijt maar de kamer viet echt tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen gezelligheid op de kamer. De foto’s op de site lieten gezellige kamers zien. Geschrokken van de vieze, vette en oude keuken die bij de kamer zat. Ook het dakterrasje was niet om aan te zien: vies, kapot en verwaarloosd. Jammer, dit had van grote meerwaarde kunnen zijn...Van schrik de gordijnen voor de keuken en het dakterras maar dichtgehouden. Trapopgang naar kamer in het bijgebouwd was ook viezig. De vloerbedekking was alsof het in een studentenhuis was...Dit doet echt afbreuk aan de verder prima kamer.

De ligging is perfect, hartje Delft! Goede bedden, schoon beddengoed en schone badkamer, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

prima charmehotel

Daar het hotel gelegen is in het historische centrum zijn er geen parkeerfaciliteiten van het hotel. Ter hoogte van het hotel is de straat tussen de huizen en de gracht zeer smal. De enge parkeerplaatsen naast het water zijn ook voorbehouden voor de bewoners. Gelukkig is er een grote parking Zuidwal op enkele honderden meter van het hotel (16 €/24u) verwijderd. Dus eerst de bagage lossen aan het hotel, de auto op de rijbaan en daarna de wagen parkeren in de overdekte parking. Dit vraagt wel enige organisatie. Daarom zou ik van het hotel verwachten dat ze de klanten beter informeren over het parkeerprobleem. Onze kamer bevond zich op de derde verdieping. De trap is een zeer steil en er is geen lift voorzien. Klanten die minder mobiel zijn dienen dit vooraf te melden. Het personeel is wel behulpzaam om te helpen de valiezen naar boven te brengen.

Heerlijk ontbijt, kamer netjes en voldoende ruimte. Zeer goede ligging in het stadscentrum langs de Oude Delft; alle belangrijke gebouwen en bezienswaardigheden op wandelafstand bereikbaar.

Sneu

Jongen achter de receptie had er niet veel zin in. “Oh bent u er nu, u staat voor morgen geboekt”. Kamertje naast wasmachine en droger. Geen uitzicht. Geen kopjes voor de koffie. Licht in badkamer stuk. Kortom niet veel soeps.

Zeer aangenaam toeven. Ik was er voor mijn werk.

Het was erg warm, en de ventilator werkte als je er pal voor stond. Airco zou fijn zijn geweest.

Het ontbijt was prima; en de ruime kamer overtrof mijn verwachtingen.

Matig verblijf. Comfort en ruimte viel tegen t.o.v. prijs. En beloofde foto's.

De airconditie had een positief punt geweest, Het was veel te warm. En 's-ochtends werd de glasbak even geleegd, was voor 8 uur. niet echt prettig

De ligging in het centrum was handig.

Zie een verblijf in de toekomst mogelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

De stank in de gang en de kamer bij aankomst. Stank in kamer was snel verdwenen na openzetten van ramen en aanzetten van airco. Stank in inkomhall bleef. Poetsen kon beter. Verwonderlijk : ik moest meer betalen omdat ik met kaart betaalde ipv contant. Had ik reeds lang niet meer meegemaakt.

Het ontbijt was okay. De bediening zeer vriendelijk. De kamer was groot en goed ingericht, het was meer een studio.. De kamer lag wel op een andere locatie dan het hotel (300 m afstand in andere straat) De locatie was super. Dicht bij levendig centrum, zonder er nadelen van te ondervinden.

Spijt dat ik daar geboekt heb
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was drie hoog en alleen met een smalle trap te bereiken. Er was geen vluchtroute, bij calamiteiten moest je door een dakraam naar de dakgoot klimmen.

Delft is een hele leuke stad. Hotel viel echter tegen.

Bij aankomst kregen wij een kamer die wij niet geboekt hadden. We hadden geboekt voor een kamer met airco en een terras in plaats daarvan kregen we een kamer met een ventilator en de kamer was bloedheet. Na beklag kregen we uiteindelijk een kamer met airco, maar deze had weer geen terras en was ook op de 3e verdieping. We hadden juist een wat duurdere kamer genomen vanwege de extra faciliteiten. Het ontbijt was ook niet heel erg bijzonder of uitgebreid en de koffie was echt niet lekker. Beter kan je ontbijten bij een tentje in het centrum van Delft zelf.

Het beste van dit hotel is de locatie. Ligt midden in het centrum.

Mooie Delft,prettig accomodatie
    • Studio:

Bedden stonden op wieltjes.Konden wel op de rem,maar bewogen nog steeds. Airco kon de ruimte slecht in temperatuur verlagen

Ontbijt en woonkamer/badkamer

De centrale ligging
    • Budget Tweepersoonskamer

Weggestopt op zolderkamer in dependance aan de overkant. Bloedheet, raam kon niet open blijven staan, uitzicht op 3 muren en geen enkel haakje om je kleding op te hangen.

De centrale ligging

prima, leuke en culturele stad.

Airco in appartement

Onbijt was prima, we kregen geen hotelkamer mar een appartement, helaas geen airco, verder appartement ook prima. Prima locatie, 100 meter va centrum en vriendelijk personeel.

Teleurstellend

Prijs/kwaliteit. De kamer is zeer basic; je verwacht meer voor dat geld. Niet bijzonder schoon ook. Naast een bed een douche en een korrelige tv geen voorzieningen.

Door adequaat handelen personeel toch nog fijn kunnen verblijven.
    • Budget Tweepersoonskamer

De zeer onwaardige studentenhuisachtige dependance...Afschaffen!

Het was fijn dat we een hele vieze,warme kamer in de dependance zonder problemen konden inruilen voor een fijne kamer met airco in het hotel zelf.

slecht muv ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was buiten hotel niet van te voren aangegeven in een soort studentenhuis; Rook muf; afval bakje in toilet leek al tijden niet geleegd en dat rook je. Prijs veel te hoog in relatie tot de kwaliteit. Booking heeft hierin een verantwoordelijkheid

Prima hotel voor in Delft

Heel veel steekmuggen op de kamer. Niet goed begaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn. Geen gratis parkeermogelijkheden bij hotel behalve betaald parkeren.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Het was een ruime kamer, met zelfs een ruime patio.
    • Budget Tweepersoonskamer

De opgang naar de kamer toe stonk al ( leek wel naar kat) De kamer zelf was niet echt goed schoongemaakt. Buiten stond er een "asbak" waar de vieze peuken nog oplagen. Deuren waren vies en spinnenweb aan plafond. Het ontbijt was prima. Hier was 1 mevrouw aan het werk. Zij bakte de eieren en bacon, hield alle voorraden bij en ruimde de tafels af en haalde er een doekje over. Ook was zij verantwoordelijk voor het innemen van de sleutels. Deze werden op de bar van de receptie neergelegd, want mw had daar geen tijd voor. Ook de vraag of alles naar wens was geweest werd niet gesteld. Zelf zou ik hier 1 personeelslid meer inzetten, zodat je wel aandacht aan je gasten kan besteden. Tevens zou ik echt beter schoon laten maken, dan is het een prima hotel.

Het was een ruime kamer, met zelfs een ruime patio.

De ligging bij het centrum was fijn en bed en ontbijt waren...
    • Budget Tweepersoonskamer

Onze budgetkamer lag op een andere locatie, bereikbaar via een steil en smerig trappenhuis. Kamer was schoon, maar door de aanwezigheid van een lichtkoepel in het dak bloedheet en zelfs voor basic ontoereikend. Geen nachtkastje, lampje, wc rol houder of kapstok. Geen douchegordijn en geen normale wasbak, alleen een fonteintje. Zithoek bestond uit een tuinstoel en houten bureaustoel. Prijs is gewoon te hoog voor wat je krijgt.

De ligging bij het centrum was fijn en bed en ontbijt waren goed. Personeel was vriendelijk.

Letop:kamer niet schoon en kamers zijn niet zoals foto

Het was niet hygiënisch(haren, vieze vloer, tandpasta vlekken van vorige gasten)de kamer kwam totaal niet overeen met de kamer die op booking.com staat*. Ik raad iedereen af hier te boeken, de 4.2 is nog te hoog. De impressie en sfeer die wordt gewekt op de foto's komen niet overeen. Ik zat in een goedkope ikea kamer waarin de (budget) ikea meubelen bijna uit elkaar vielen. Het was vies overal lag haar en de grond en vloermatten waren niet gestofzogen. Het is een bij elkaar geraapt zooitje. Balkon is goor door peuken, wiet tipjes. Hier gingen ze bij de receptie niet op in en ze zouden het opschrijven want zij was een stagiaire. De volgende dag beloofden ze het geld terug over te maken op mijn rekening zodat de gasten achter mij dit hoorden. Toen ik mijn gegevens mailden kwamen ze hier mooi op terug, "dit is nooit toegezegd". Boek hier niet. Je komt bedrogen uit..

Locatie was mooi en centraal maar in delft genoeg andere hotels in binnenstad.

Het gebouw en de kamer voldeden helemaal niet aan wat een 3 sterren hotel moet bieden.
    • Budget Tweepersoonskamer

We werden ondergebracht in ander gebouw dan het hotel. Dit was niet vermeld door Booking.com. Gebouw was totaal ongeschikt om mensen, op een verantwoorde wijze, in onder te brengen. Er was geen enkele vorm van brandbeveiliging en brandpreventie. Op de kamer waren er geen kapstok, geen kleerhangers, geen nachtkastje, geen nachtlampje, geen lavabo (enkel klein handwassertje), geen houder voor WC papier, verlichting was onvoldoende, er was een groot dakvenster zonder afscherming zodat het om 5h al licht was in de kamer. De trap naar het tweede verdiep was ronduit gevaarlijk: veel te steil en zonder buitenleuning. Gebrekkige hygiëne: bij aankomst was WC niet eens doorgespoeld en de glazen waren vuil. Booking.com gaf aan dat er airco en strijkvoorzieningen waren: geen van beide waren er. Vooral de totale afwezigheid van brandbeveiliging is onverantwoord. Er was geen evacuatieplan aangebracht op de deur, er waren geen branddetectoren, geen brandmelders, geen blusapparaten, geen evacuatiepijlen. Zelfs vluchten langs de ramen ging niet want er waren geen brandladders. Ik denk dat Booking.com een grote verantwoordelijkheid draagt in zake de kwaliteit en de veiligheid van de accomoddaties

locatie

Prima locatie maar schoonmaak kan beter

De kamer was (heel erg!) stoffig en er zaten veel muggen op de kamer (geen hor). Het ontbijt was prima alleen er was veel op...

Prima locatie, ruime kamer, aantrekkelijke prijs

Delft is heel gezellig. Hotel geen aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was niet schoongemaakt, nog vieze handdoek en badmat in de douche, erg stoffig, niet gezogen en achterstallig onderhoud. Foto’s en recensies waren veel belovend, helaas is onze ervaring heel anders.

Wij zaten helaas niet in het hotel zelf, op andere locatie nabij. Wel in het oude stadsdeel van Delft. Dus alles op loopafstand. Ontbijt goed maar zeer eenvoudig.

Prima ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer zelf. Erg basic. Oppassen of je liep zo bij binnenkomst tegen een afzuigkap op. Was in een dependance. Donkere opgang.

Prima ontbijt. Personeel deed zijn best.

Prima accommodatie op een perfecte lokatie om Delft te bezoeken.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij zaten in het apartement vlakbij het hotel. Steile trap! Warmte op de kamer. Het was erg mooi weer, geen airco en de fan bracht niet veel verkoeling. Verder ‘s nachts veel herrie op straat.

De locatie! Het ontbijt.

Top weekend!

Leuk hotel midden in het centrum van Delft. Mooie schone en ruime kamer met zelfs een dakterrasje. Vriendelijk personeel, goed ontbijt met veel keuze.

We hadden een prachtig ruim appartement

Er zijn niet genoeg tafels voor het ontbijt voor iedereen en er was vanwege het prachtige weer veel rumoer op het terras achter (tot 5 uur smorgens) maar vanwege het ontbreken van een airco moesten de ramen echt open.

We hadden een prachtig ruim appartement

Ruime kamers, op mooie locatie, maar de hygiene en service laten te wensen over.

De kamers waren niet goed schoongemaakt. Er was maar 1 medewerkster tijdens het ontbijt die al het werk niet aankon waardoor bv. de tafels niet op tijd konden worden afgeruimd en glazen niet werden aangevuld. De hotelreceptie is niet altijd open/bemand en het personeel aan de balie zou wat vriendelijker kunnen zijn.

De familiekamer, bestaande uit een zit/eetgedeelte met keuken, en 2 slaapkamers, was heel ruim. De locatie is prima, in het centrum. Het ontbijt is eenvoudig maar goed.

Lekker geslapen maar prijs/kwaliteit komt niet overeen.

Parkeergelegenheid ! Een kilometer verderop in de parkeergarage parkeren voor 16 euro. Als je kritisch bent, zijn er veel aandachtspunten. De mevrouw, die het ontbijt verzorgde had het zo ontzettend druk, dat er geen overzicht meer was. Geen horren gezien, terwijl ze op papier waarschuwen voor muggen op de kamer. Prijs /kwaliteitverhouding.

De bedden waren prima. Ontbijt was goed. Mooie uitvalsbasis voor bezienswaardigheden in Delft.

teleurstellend.
    • Budget Tweepersoonskamer

Niet de kamer die geboekt was gedeelde badkamer en toilet op de gang niet meer van deze tijd

Kregen niet de kamer die geboekt was gedeelde badkamer niet meer van deze tiid vooral voor oudere mensen niet acceptabel Verder kamer op een andere locatie. ontbijt was goed. Op de kamer geen enkele informatie betreffende calamiteiten zoals telefoonnummers receptie dokter etc.

Uitstekend te doen voor een of twee nachten, dicht bij het station en in het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

Op de kamer, dependance zou een een schemerlamp op een klein tafeltje bij het bed en een plancet in de badkamer handig zijn.

Perfecte locatie, prima ontbijt, eitje te hard, er werd een nieuwe gekookt!

Goede prijs / kwaliteitverhouding. Goede ligging in het oude centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

Meubilair, een beetje van alles bij elkaar geraapt. Een houten bureaustoel op wieltjes met vloerbedekking werkt niet, en je kunt er niet comfortabel op zitten om eens even TV te kijken. Tip: 2 fauteuiltjes of een 2 zitsbankje zou het al een stuk aangenamer maken. De badkamer was geheel verkeerd ingedeeld: een kwart rond bad met aan de rechte kant de douchekop (in plaats van in de hoek) is vragen om een kletsnatte vloer omdat er geen douchewand of gordijn aanwezig was. Verder was er geen wastafel aanwezig tenzij men het "WC handwasbakje" een wastafel wil noemen.

Ligging en prijs / kwaliteitsverhouding.

Goed, maar zeer slecht geslapen.

Ik heb geen oog dichtgedaan door de langsrijdende pratende fietsers/ brommers ging tot 5 uur door. Ik zou dubbel glas in die ramen zetten!

Gezellige ligging van het hotel. Leuk personeel.

Goede locatie, matig hotel
    • Studio:

De kamer was slecht schoongemaakt. Er lag veel vuiligheid op de vloer, op de badkamerdeur zat een uitgelopen druppel van iets wat ooit bruine vloeistof was. Het ontbijt was karig, maar oké.. Totdat ik pistoletjes wilde eten. Die kon je met geen mogelijkheid open snijden, omdat ze zo hard en uitgedroogd waren.

Wij verbleven in de studio. Er zat een ruime badkamer in met een grote badkuip, heel relaxt! De bedden lagen erg comfortabel en de locatie was perfect.

Het verblijf was heel goed eenvoudig, maar met een prachtig uitzicht.

Meer personeel bij het ontbijt. Was maar 1 persoon die alles moest regelen inclusief uit-in checken. Onbijt was verder top!

De kamer was zeer verrassend en mooi.

Prettig hotel, licht ouderwets, op een ideale locatie voor wie het centrum van Delft wil bezoeken.

Het is een oud pand dus ook wel enigszins gehorig. 's Ochtends vroeg werd ik wakker van de geuren van het ontbijt dat beneden mij gemaakt werd.

Mooi oud pand midden in het stadshart van Delft. Ruime kamer met een fijne badkamer.

Leuk hotel aan de gracht, met plussen en minnen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Incheck was echt slecht, rommelig, onduidelijk, wilde ons gedeelde badkamer geven. Uiteindelijk goed opgelost! Ontbijt was een RAMP, zeer onvriendelijke medewerkster, gaf geen antwoord op onze vraag. Alles was OP. Geen plek om te zitten. Wachtrij in klein buffetje. Later kwam de manager en heeft alles aangevuld, maar toch.....

Locatie is top! Ruime kamer, nette badkamer. Kamer wel iets verouderd , maar geen probleem voor ons. Vriendelijke en behulpzame manager. Onze tv had geen signaal, gebeld, en de manager kwam het gelijk oplossen!

chaotisch

geen parkeergelegenheid, een hogere prijs berekend dan bij boeking, afgesproken vroege incheck bleek toch niet mogelijk, de Budgetkamers zijn 2x groter dan de zgn "comfort-rooms". personeel spreekt nauwelijks nederlands

de ligging

Mooie suite
    • Studio:

De suite was niet goed schoongemaakt toen we aankwamen. Bad was smerig en keukengerei niet goed schoongemaakt. Zaten nog etensresten aan. Tip: kijk ook eens omhoog als de suite wordt schoongermaakt. Enorme stofwebben.

Mooie suite

Hotel op goede locatie met goed ontbijt voor een mooie prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Wij waren met zijn zessen en kwamen in het huis aansluitend aan het hotel terecht. Daar zitten 3 kamers dus wij hadden het hele huis voor ons alleen. De onderste verdieping was alleen nog niet ingericht.

Locatie prima, overig minder.

Jammer dat we een achteraf kamertje hadden. Keken op een muur en een vies dak. Kamer was niet echt schoon. Stoffig.

Ontbijt was goed. Alleen liepen er de tweede dag mieren over het buffet. De locatie was geweldig.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Perfecte locatie spijtig dat we in het oude gebouw sliepen
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij hadden blijkbaar geen kamer in het hoofdgebouw maar een kamer in een gebouw een straat verderop! Het leek erop dat dit een oud studentenkot was. Geen dubbele beglazing oude gordijnen, een oude schouw op de slaapkamer en een half afgewerkte keuken, de bedden waren wel ok.

De locatie van het hotel is perfect, midden in het centrum

• Beoordeeld op: 6 april 2018

leuke stad delft, 1 nacht is voldoende, studio viel tegen, veel voor betaald.
    • Studio:

wij zaten in studio, bg. stof op de muren, haren op de grond, stof op de grond, handdoeken niet helemaal schoon. geen oven. keuken spullen vies. bed was 2x 1 persoon, niet fijn. ontbijtruimte klein

locatie,

Volgens de reviews een uitstekend hotel, voor ons viel het tegen.

Geen faciliteiten in de kamer voor koffie of thee, geen nachttafel aan beide kanten, kamer rook muf, zeer smalle trappen, uitzicht was jammer doordat we achteraan zaten, parking in de buurt was duur (€30/dag), ontbijt kon beter.

Locatie is goed, badkamer was ruim en goed uitgerust.

de kamer was gezellig en ontbijt was goed

ten eerste moest ik meer betalen dan wat booking.com had me aangeboden, heb ik gevraagd en zij hebben deel van de verschil betaald maar niet alles. de personeel smorgens bij de ontbijt was niet bepaald vriendelijk...

de kamer was gezellig en ontbijt was goed

Aangenaam en voor herhaling vatbaar.

Bij de bevestiging had ik 1 gast aangeklikt ik dacht dat is mijn vrouw........... Zij hebben dit opgelost met gratis ontbijt, en vertelden dat dit meer voorkwam. De 2 mogelijkheden staan onderelkaar met €5, verschil, men ziet dan over het hoofd , dat het voor 1 persoon is!

De accommodatie en de ligging.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Hotel Top- Parkeren diefstal van de gemeente!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Parkeren is echt slecht, dichts bijzijnde garage Phoenix betaalde ik 35,- voor de nacht, echt diefstal van gemeente Delft, zeer TOERIST ONVRIENDELIJK

Manager die snapt klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

geweldige ervaring

Die avond was Nederland Portugal op de tv. Die zender zat niet in het pakket. Dat is geen tegenvaller maar tja af en toek volg ik dat toch.

Ik had een geweldige kamer, groot oppervlak en een heerlijk bed. De douche had een lekkere straal em zoals altijd was er ook een uitstekend ontbijt. Aangezien mijn afspraak pas iets later op de ochtend was kon ik prima werken. Voordeel van een normale tafel in de kamer.

Prijs kwaliteit viel niet tegen, ligging tussen station en.
    • Budget Tweepersoonskamer

Schoonmaak!! Badkamer en vervanging van was en beddengoed was niet okay. Ook was de pedaalemmer in de kamer niet geleegd. Vloerbedekking was niet schoon

Ontbijt was prima! Ligging dependance prima. Trap is niet voor iedereen gemakkelijk te doen!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijtgelegenheid was vrij klein dus moesten even wachten tot er een tafeltje vrij was.

Perfecte locatie, vriendelijk personeel, wij hadden een basic kamer die niet in het hotel, maar 50 mtr verderop was. Bleek bijna een appartement te zijn, zeer ruim en met eigen kook gelegenheid.

Prima verblijf op toplocatie

Had iets schoner gekund rondom nachtkastjes. Enigszins rumoerig bij terugkomst, omdat appartement boven een Grieks restaurant ligt. Uiteindelijk niet super veel last van gehad.

Gratis uitgebreid naar naast hotel gelegen 4-persoons appartement! Tevens bad aanwezig.

Ideaal voor een weekend in hartje Delft!

Zeer vriendelijk ontvangst bij de receptie. Konden bagage al afgeven ivm vroege aankomst. Kamers zijn ruim. Bedden zijn eenpersoons, ietwat aan de kleine kant met dunne deken. Badkamer is groot en schoon met goede regendouche. Ontbijt was prima en wederom met een glimlach geserveerd. Locatie is uitstekend. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Prima maar wel met wat verbeterpunten, zie voorgaande
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was belachelijk heet. Alle verwarmingen stonden open . De badkamer was op zich oké, maar de wasrafel was klein waardoor we de spullen niet goed kwijt konden. Het was behelpen. Ook het douchen in bad is niet erg ontspannen . De bedden hadden geen hoofdbord en we konden niet tv kijken vanuit bed. Er was maar een lekkere stoel dus echt ontspannen zitten was er niet bij. Een paar kapstokhaken zou ook geen overbodige luxe zijn. We konden niet echt onze jassen en kleding en handdoeken kwijt. Alles over 1 stoel . Je moet dit verblijf echt alleen boeken als je in de binnenstad van Delft wilt zitten en er steeds op uit gaat.

De locatie was geweldig. De bedden en dekbedden waren heerlijk , nadat we hebben geschoven met de bedden, het ontbijt was prima . De kamer schoon . En de ontbijtzaal mooi.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Fijn!

Keukenkastjes wat slordig, onvolledige inventaris.

De kamers waren groter dan verwacht; we kregen eigenlijk een apartement tot onze beschikking. heel fijn! En heel centraal gelegen, vriendelijk personeel!

Prachtige stad, zeer matige accommodatie
    • Studio:

De oven in de keuken van de studio werkte niet, ook de watermolen functioneerde niet. Verder lag er een Haarklem van een vorige gast onder het bed. In de avond hadden we geen warm water tijdens het douchen. We hebben deze zaken aangegeven tijdens het uitchecken. Het enige wat de onvriendelijke dame aan de receptie zei is dat het allemaal niet waar is en ze negeerde onze aanbevelingen tot verbetering volledig. Er werd geen klantgerichte oplossing of excuses aangeboden.

De locatie aan de mooie grachten van Delft

Leuke stad, prima hotel met weinig gastvrijheid en betrokkenheid met ons als klant

Werknemers in het hotel waren niet gericht op interesse in ons welzijn. Ze hielpen wanneer nodig, maar vroegen nooit of we het naar ons zin hadden of dat er wensen waren. Meisje zat achter de computer en zocht geen contact met gasten.

Basic, maar prima verblijf
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Badjas in de kamer (om ‘s nachts de gedeelde badkamer te bezoeken), haakjes in de badkamer Om je kleren op te kunnen hangen, gemakkelijk stoeltje om lekker te kunnen zitten, sfeer in de kamer verhogen door leukere aankleding, dubbel glas om de kou buiten te houden

Lokatie

Hotel/studio bridges
    • Studio:

We zaten in de studio en je merkte aan alles dat het gedateerd was. Vooral de keuken was niet echt je van het. Voor het geld wat wij moesten betalen ,€122,- inclusief ontbijt, verwacht ik een goed,net,schoon, en comfortabele studio. De hygiëne was ook niet wat je er van moet/kan verwachten. Sokken van de vorige gasten onder het bed stof overal douche die niet comfortabel was. Al met al een hoop geld voor wat aangeschreven staat als een 4* hotel. Ik denk dat 3* eerder in de buurt komt voor deze studio en een bedrag van €100,- per nacht inclusief ontbijt zou meer in de buurt komen voor wat je ervoor kan vragen.

De locatie was midden in het centrum gelegen waardoor alles snel te bereiken was

Prima overnachting in het centrum van Delft.
    • Budget Tweepersoonskamer

De gevraagde extra kussens waren er niet en het van tevoren geboekte ontbijt stond niet op de reservering. Wat ook wat tegenviel was dat er geen “zitje” op de kamer was, zodat je gedwongen wordt om op bed te zitten.

Mooie locatie in het midden van de stad zonder geluidsoverlast. Een ruime kamer met goede bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Badkamer

Jammer dat onder het bed niet schoongemaakt werd , ik was een sok kwijt en kwam toen onder het bed 4 paar andere sokken tegen helemaal onder het stof

Badkamer

Het Delft blauwe is zo mooi doorgevoerd in het hotel, niet...
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigenlijk bijna niks op aan te merken, maar een mogelijkheid tot koffie & thee zetten op de kamer zou het verblijf een extraatje geven.

Het Delft blauwe is zo mooi doorgevoerd in het hotel, niet te overdreven, precies goed. De kamer was netjes en schoon. Het personeel is aller vriendelijks.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Bridges House Delft