Beoordelingen over The Muse Amsterdam - Boutique Hotel 3-sterren

Bronckhorststraat 14, Amsterdam Oud-Zuid, 1071 WR Amsterdam, Nederland

#77 van de 410 hotels in Amsterdam

De locatie is geweldig.

De badkamer is extreem klein. Het is dat ik een drukke baan heb maar ik was zo ontevreden over het bed dat ik daar eigenlijk een officiële klacht van had moeten maken. Het bed was doorgelegen met kuil en als je daarin lag schoven de twee bedden uit elkaar en lag je bijna op de grond. De minibar was inhoudelijk prima maar niet koud. De chocolade was zelfs genieten. Het ontbijt was zeer summier

De locatie is geweldig. Ik had een rustige kamer op de 4e etage.

prima hotelkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Douchekop bleef niet vastzitten, hierdoor was het douchen behelpen. Het ontbijt was matig. Keuzes waren beperkt en voorverpakte jam en yoghurt is niet wat je verwacht voor dat geld.

Kamer was prima qua ruimte en de bedden waren goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het beste en fijnste hotel in Amsterdam wat we in jaren gehad hebben.

Niks. Badkamer was klein maar vond dat geen probleem. Eerder efficiënt gebruik maken van ruimte

Allereerst bijzonder vriendelijk personeel. Echt iedereen. Prima en zeer schone kamer. Klein maar fijn. Welkomstdrankjes , gratis koffie en thee. Inhoud van minibar was gratis. Alles zag er netjes, mooi op elkaar afgestemd uit. Zeer sfeervol. En locatie was fijn. Dichtbij centrum maar toch verder rustig. We gaan zeker nog eens terug.

Zeker geen slecht hotel indien ze wat aan de minpunten doen. Een goed bed is echt van groot belang..

Kleine badkamer Indien je graag wat later ontbijt dan is de keuze beperkter... Slecht bed

Vriendelijk personeel Goed gelegen en in een rustige straat Glaasje prosecco bij aankomst en minibar/koffie op de kamer is inbegrepen in de prijs

Aangenaam verblijf, maar mits enkele ingrepen zou het zeer goed kunnen zijn.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het dubbelbed waren twee enkele bedden tegen elkaar op wieltjes. Dus in het midden gaan liggen was niet mogelijk en een erg lawaaierige koelkast stoorde de nachtrust.

Prima ligging, vriendelijk en behulpzaam onthaal.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima uitvalbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer in de Kelder

Bijzondere locatie in woonwijk. Mooi klein hotel, prima bed, goede uitvalbasis om stad te verkennen. Ligt vlakbij concertgebouw, prima ontbijt, vriendelijk personeel. We werden ontvangen met een glaasje cava. Opstap tram nog geen 5 minuten lopen

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

leuke hotel met super service !
    • Comfort Familiekamer - Kelder

ontbijtruimte is niet al te groot ; bij ons viel het mee van drukte maar het bij volle bezetting zou het wel eens krap kunnen zijn.

super vriendelijk personeel ; glaasje cava als welkom was zeer aangenaam ; wij hadden een familiekamer in de kelder - super groot, heel ruim en zeer mooi gedecoreerd (er zitten geen ramen in deze kamer maar dat is helemaal niet erg)

leuke plek in Amsterdam
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het hoofdkussen was echt te hard. Ik had even goed met men kop op beton kunnen slapen.

De locatie is top. Best wat uit het centrum gelegen, maar toch dicht bij het museumplein, vondelpark en de grachten. Doordat het uit het centrum ligt zit je ook vlakbij leuke, goedkope restaurantjes. Zeker een meerwaarde voor een (toch wel dure) stad als Amsterdam. De kleine extra's zoals de gratis minibar en nespresso waren echt top. Ook een prosecco bij het binnenkomen. Ik voelde me direct welkom!

Heerlijk nachtje weg in een geweldige stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Was erg warm in het hotel. Ook s nachts. Airco kon wel aan op de kamer, maar deze blies recht op het bed. Geen optie dus.

Alles netjes, ontbijt simpel maar goed. Personeel erg vriendelijk.

Goed op een fijne locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heel vervelend waren de lichten voor de nooduitgang en een knop waarmee je kon laten weten of jouw kamer schoongemaakt kon worden. Niet uit te krijgen, ook niet 's nachts, waardoor je moeilijk in slaap kwam. Kussens (en matras) waren veel te hard.

De kamer was mooi ingericht; de locatie was uitstekend; personeel was vriendelijk; geen lawaai.

Zeer aangenaam!

De badkamer was erg krap. Douchen betekent veel water op de vloer en weinig bewegingsruimte. De beweegbare glazen deur bij de douchehoek is niet handig.

Erg fijn bed. Heerlijk frisse kamer. Weinig geluiden van buitenaf. Supervriendelijke jongeman achter de balie bij inchecken & uitchecken.

Super genoten in combinatie met Rijksmuseum op loopafstand

entree niet schoon, veel bladeren

De comfortabele kamer, badprodukten, minibar gratis, ontvangst koffie en thee. Zelfs glaasje prosecco aangeboden, moderne kamer, heel stil terwijl we aan de voorkant lagen, waren pas om 10 uur wakker. Het personeel aan de balie spreekt Nederlands. Voorheen toen het nog Bronckhorst hotel heette, was het minder goed, geen Nederlandstalig personeel, geen koffie en thee zet faciliteiten, etc.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima hotel in Museumkwartier

Amsterdam is en blijft zeer onvriendelijk voor automobilisten. Parkeren is 36 euro per dag. Verwarming kon niet uit, waardoor airco aan moest.

Moderne inrichting. Op loopafstand van Rijksmuseum en Van Gogh museum.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Kleine maar sfeervolle kamer;

sfeerloze entree (maar ja...daar heb je weinig last van)

Kleine maar sfeervolle kamer; koffie maar ook de minibar op de kamer for free Personeel zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Super genoten!

Het is een mooi hotel met hele vriendelijke bediening, kamers zijn niet groot maar zeer toereikend, met lekker hoog bed, mooie badkamer, super English breakfast gehad. Qua ligging ook grandioos dicht bij museumplein, goed met tram 5 te doen en een school aan de achterkant dus geen geluidsoverlast in de avond/nacht wanneer jij gebruik maakt van je kamer.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

camping met hotelmuren.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer, pubtentje met muren, zeer gehorig, lawaaioverlast van het eigen achterterras, brandalarm gaat blijkbaar af als je doucht, doucheputje werkt niet, vluchtroute wordt gebruikt als pakhuis en prijs per meter extreem hoog.

ligging

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Was goed maar volgens mij slechts een kleine 7.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We hadden kamertje 601. Vanuit de 5de verdieping moesten we met een 20tal kleine trapjes naar ons (zolder)kamertje. (ik schat 3m op 4m groot) Gelukkig hadden we niet veel bagage mee en zijn we nog goed te been. Airco hing 1,5 meter hoog, opzij ons bed te blazen over ons zodat we deze moesten uitzetten. Ramen konden niet open om wat verse lucht te krijgen in het kleine kamertje, deze waren op slot.... Noodverlichting in de kamer was veel te sterk, het was alsof het licht nog aan was.

Het ontbijt is gewoontjes maar lekker, broodjes werden ter plaatse afgebakken (om 6u30 roken we dit tot in onze kamer) gezellig ingerichte kamers. Gratis minibar te gebruiken. Glaasje bubbels bij aankomst. (al zat er niet veel bubbels meer in het drankje, fles was al tijdje open en drankje niet echt fris meer)

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Mooi hotel, erg verzorgd, rustige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het ontbijt heeft alles wat nodig is, maar iets uitgebreider zou mogen. Ook is het er met momenten erg druk omdat men geen plaats heeft voor alle gasten tegelijk te laten eten.

Mooi hotel, erg verzorgd, rustige locatie. parkeren is erg duur bij het hotel, en in uitbreiding in heel Amsterdam. Men raadt echter aan om op park&ride parking te gaan staan en dan nadien met de tram doorheen de stad te bewegen.

Perfecte rustige locatie in hartje Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Perfecte locatie middenin het centrum, parkeren voor de deur, supervriendelijk personeel, lekker rustig en kamers zijn klein maar comfortabel. Minibar op de kamer kan je gewoon gebruiken zonder extra kosten.

Erg kleine kamer maar praktische indeling.

zachte matras

Erg kleine kamer maar praktische indeling. Dranken vrij. Goed ontbijt. Goed gelegen voor het concertgebouw en tramverbinding met centrum.

Een aanrader als u mikt op Musea en Vondelpark. Op wandelafstand van leuke restaurantjes en winkels

afgeleefde tapijten, de ontbijtruimte binnen

inrichting met smaak, nespresso op de kamer, aangename kleuren, modern, huiselijk, kleinschalig, ligging, gratis minibar, mogelijkheid om bagage op voorhand af te zetten en/of af te halen, glaasje prosecco bij aankomst

Straatlawaai en kunststof dekbed.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de straatzijde: zeer lawaaierig (Van Baerlestraat om de hoek). Veel te zacht bed, enigszins doorgezakt en smal voor tweepersoons. Kunststof dekbed niet comfortabel. Kamer was erg klein maar daar was de prijs ook naar.

Vriendelijk personeel. Centrale ligging.

Oké maar geen echte aanrader

Het ontbijt was niet speciaal. Vers fruitsap had lekker geweest, alles kwam uit verpakking. De koffie was het lekkerste.

Rustig geleden hotel in toch drukke buurt. Geen storend lawaai van buitenaf. Gratis minibar. Werd dagelijks aangevuld. Airconditioning

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Comfort Familiekamer - Kelder

Het toilet op de gang had schoner gekund.

Zeer vriendelijk personeel. De kamer was ruim en leuk ingericht. Men kon gratis koffie en thee nemen en ook de minibar met softdrinks, water en snoep kon gratis worden benut.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

fijne locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er was geen ruit open te zetten + alleen airco die nog hard blies . kamer was vrij klein maar oke voor het doe.l

Locatie was perfekt , vlakbij het concertgebouw waar we een kaartje voor hadden

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Verblijf The Muse
    • Comfort Tweepersoonskamer in de Kelder

Het was erg krap bij het ontbijtbuffet. Zeker wanneer er meerdere mensen aanwezig zijn. Dan loop je elkaar al snel in de weg. Het was jammer, maar geen groot gemis, dat we niet nog een drankje konden drinken in het hotel. De ontbijtzaal kan makkelijk dienen als 'bar' 's avonds.

De kamer was ruim, mooi en schoon. Net als de rest van het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en de ligging is goed. Al met al een prettig verblijf.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Ontzettend vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De keuken is in de ontbijtruimte is open.

Ontzettend vriendelijk personeel. Toplocatie, musea, restaurants op loopafstand. Heerlijk bed en fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Ideale locatie voor museumbezoek!

Alleen espresso-apparaat op kamer. Voor thee moesten we naar beneden.

Locatie van het hotel is uitstekend voor museumbezoek en goed bereikbaar met tram. Personeel erg vriendelijk bij inchecken. Glas Prosecco bij welkom.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Comfortabel hotel in fijne buurt dichtbij tramhalte
    • Kleine Tweepersoonskamer

De keuken zit in de ontbijtruimte, daardoor rook je een sterke afwaslucht vanuit de vaatwasser. Misschien een idee om deze deur automatisch dicht te laten gaan? De geur is nl heel vervelend.

Hotel is recent gerenoveerd, mooi ingericht en comfortabele bedden. Bij ontvangst wordt je een prosecco aangeboden. Een warm welkom!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Goede uitvalsbasis voor bezoek Amsterdam
    • Kleine Tweepersoonskamer

parkeren is duur maar dat geldt voor heel Amsterdam. Hotel is wel prima bereikbaar via de P+R regeling.

Ontbijt was OK, de kamer klein maar wel comfortabel. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Gratis minibar en Nespressomachine op kamer. En de ligging is uitstekend, vlakbij tramhalte en heel veel eet mogelijkheden vlakbij.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Slecht

Personeel was totaal niet vriendelijk! Kreeg verkeerde Kamer personeel zegt gewoon dat ze niks aan kunnen doen. Als je niet bevalt dan kan je klacht indienen zeggen ze. Voor mij is dit hotel nooit meer 106 euro weg gegooid

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Zeer schone kamer.

Douche kwam lauw water uit. Is doorgegeven aan receptie. Zou opgelost worden.

Zeer schone kamer. Kamer is klein (was bekend bij boeken), maar economisch en leuk ingericht. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Wij hebben genoten van de comfort kamers, in combinatie met vriendelijkheid/gastvrijheid personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer in de Kelder

bij het ontbijt miste ik de yoghurt en de fruitsalade. Wel was er los fruit te nemen!

Personeel echt top! vriendelijk behulpzaam; echt gastvrij! Tevens heerlijk een bakkie koffie of thee beneden halen; wanneer je maar wilt en alles inclusief. Tevens een ontvangstdrankje geeft je het gevoel echt welkom te zijn.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooi hotel op prima locatie
    • Comfort Familiekamer - Kelder

We hadden de familiekamer; jammer dat daar geen raam open kon. Verder prima ruime en mooie kamer

Super leuk hotel; ontvangst met een glas prosecco! Heel aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

zeer goede locatie: dicht bij museumplein en toch rustige...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

prijs- kwaliteit verhouding: zeer kleine kamer, maar erg hoge prijs. Kamer is eigenlijk gewoon te klein.

zeer goede locatie: dicht bij museumplein en toch rustige ligging kleine, maar frisse, complete en schone badkamer

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Excellent hospitable and cosy hotel near the most important musea of The Netherlands.
    • Comfort Tweepersoonskamer in de Kelder

Eigenlijk was het helemaal goed; wellicht dat gang en trap iets beter gezogen hadden kunnen zijn. Maar nogmaals dit hotel verdient een ruime 9!

Zeer gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, goed bed en kamer, hoewel wat klein, met alle benodigde voorzieningen goed op orde, gratis thee, koffie en fruit complementeren de huiselijke sfeer. En de locatie in een rustige straat vlakbij het Museumplein is uitmuntend.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prima en gezellig verblijf met mijn collega

Bij het meest linkse eet tafeltje kerken wij bij het ontbijt recht in een keuken. En ik vond het persoonlijk wat klein.

De sfeer van het hotel en de inrichting van de kamer maar ook de details in bv het trappenhuis.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Zeer vriendelijk personeel;
    • Comfort Tweepersoonskamer in de Kelder

Suggestie: de twee aparte beddenbodems onder de dubbele matras aan elkaar verbinden om uiteenschuiven (en dus slapeloze nacht) te vermijden.

Zeer vriendelijk personeel; uitstekende lokatie om Amsterdam te voet te ontdekken; goede kamer (tenminste kamer B2, niet B1). Komen zeker terug bij volgende bezoek.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

niets te zeggen

De kamers waren van zeer grote kwaliteit. Het personeel heel vriendelijk en bereidt om ons te helpen (vb: valiezen waren naar onze kamer gebracht eens deze klaar was en wij nog in de stad waren)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Mits enkele verbeteringen een top-hotel

Te kleine ontbijtruimte en niet voorzien dat er zo veel volk tegelijk kwam eten. Bed op tweepersoonskamer was slecht, zakte in het midden helemaal door. Topmatras voor 2 personen is geen goed idee op 2 éénpersoons bedden

Vriendelijk personeel, altijd koffie en thee beschikbaar. Vlakbij centrum en toch rustig

Ok

ontbijt was goed

alleen een 1-persoons deken gehorige kamers

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fijne ontvangst - kamer in orde.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Fijne ontvangst - kamer in orde.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Gewoon perfect

Gewoon perfect

Warm in de kamer,
    • Kleine Tweepersoonskamer

Warm in de kamer, Lampje bij deur was wat fel

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Uitstapje naar Amsterdam

Hoge instap bad

De stilte

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Super kleinschalig hotel in het museumgebied.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ligging, schone sfeervolle kamer en de gastvrijheid. Op een paar minuten lopen van concertgebouw, van Gogh-Stedelijk en Rijksmuseum.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ontbijt kon beter.

Ontbijt kon beter.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

toppie

alles was perfect!

Kostelijk geslapen op heerlijke bedden! Gezellige inrichting van de kamers en erg goed ontbijt op een toplocatie!

Geen goede balans tussen prijs en kwaliteit

Hele kleine badkamer, oncomfortabel

Hotel is centraal gelegen vlakbij het Museumplein

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima kamer, matige douche, matig ontbijt maar zeer vriendelijk personeel.

Top! Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtige kamers in thema gouden eeuw. Glas prosecco bij aankomst en stroomstrijkijzer aangeboden toen mijn jurk gekreukeld bleek.

Geen Aanmerkingen

Alles was goed,het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Vriendelijk personeel Prima kamer, netjes

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel

Amsterdam is een fantastische stad, maar dit hotel is echt niet aan te raden.

Hygiëne en ontbijt zijn erg ondermaats. Kamers zijn heel klein. Het personeel is wel vriendelijk maar niet professioneel.

Rustige locatie.

Basic
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine kamer, badkamer niet echt proper, ontbijt teleurstellend

Personeel

Mooie maar kleine kamer.

Gehorig

Mooie maar kleine kamer.

De locatie en het balkon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt is beperkt en de kamers zijn heel erg klein!

De locatie en het balkon.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

centraal en toch rustig gelegen, ontvangst met glas...

centraal en toch rustig gelegen, ontvangst met glas prosecco en frisdranken in de minibar die bij in de hotelprijs zaten.

Prima hotel, prima locatie

Her ontbijt was goed, maar basic.

Ik had een hele fijne kamer aan de achterzijde.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Kamer was klein.

Kamer was klein.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

fris hotel op een superlokatie

kamers zijn erg klein.

nieuw, netjes, kopje koffie, 24 uur receptie. prijs, locatie.

Superlocatie

Locatie Kamer Koffie

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Rustige lokatie
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ontbijt was matig. Croissants waren op en de Cappuccino zonder melk

Rustige lokatie

Dat

Dat

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Aanrader!

Kamers zijn vrij krap.

De kamer was prima in een hotel dichtbij het museumplein. Welkomstdrankje!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Aangenaam, plezierig.

De foto's op de site zijn zo genomen dat het allemaal wat groter lijkt dan dat het is.

Ontbijt was prima. Van ei tot yoghurt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Niveau van comfort, vriendelijkheid en hygiëne.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Gehorigheid, het was heel gehorig: mensen op de gang en andere kamers.

Niveau van comfort, vriendelijkheid en hygiëne.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

De verwachting overtroffen

bed (matras)

Prima kamer / ontvangst / ontbijt

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

De douche en WC waren aan de krappe kant

Het vriendelijke ontvangst en service

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Alle andere faciliteiten waren naar de prijsklasse.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Slechte bedden en dus slecht geslapen

Alle andere faciliteiten waren naar de prijsklasse. Is zeer goed gelegen tussen het Museumplein en wijk De Pijp.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Weekendje weg Amsterdam Museumpark

Warmte in de kamer

De locatie en de service!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van The Muse Amsterdam - Boutique Hotel