Beoordelingen over Bud Gett Hostels

Rademarkt 3-3a, 9711 CS Groningen, Nederland

#17 van de 23 hotels in Groningen

Gebaseerd op 794 beoordelingen over dit hostel

Goede locatie voor een dag en nacht Groningen

Verwacht geen luxe en ruimte op de kamers. Badkamers is wel aan de krappe kant.

Wanneer je voor een dagje naar Groningen gaat is dit een prima plek om met vrienden te verblijven.

Locatie van het hostel.

Er was 1 wc in de openbare ruimte wat helemaal onder de ontlasting en spuug zat. In de kamer zelf was het schoon. Wel was de kamer op verdieping 2 wat stoffig en benauwd.

Locatie van het hostel. Prima en schone bedlinnen. We konden onze koffers al eerder veilig opbergen. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt.

Niets mis mee, heerlijk in t centrum, voor een goede prijs.

Toen we aankwamen, zag de receptionist, dat we niet meer de jongsten waren( voor ons gevoel nog steeds wel, 50 jr ;) ). Hij zag dat we een heel klein kamertje hadden met z'n 3en, heeft dat voor ons verandert in een wat grotere!! Helemaal top!

Locatie, ontbijt, receptie

Hygiene. Ik lag beneden op een stapelbed en als ik omhoog keek zag ik vieze vlekken op de terras. Urine en zweet?? De muren zaten vlekken op en het douchegordijn zag er vies uit

Locatie, ontbijt, receptie

Best wel goed op laatste nacht niet
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Had nooit van kamer moeten ruilen geen oog dicht gedaan aan de straatkant veel lawaai van buiten en in de zaal een vrouw die de hele nacht herrie aan het maken was en daardoor ook ruzie kreeg met andere gasten. Was het gratis ontbijt wat ik voor de kamer ruil kreeg zeker niet waard

de hygiëne liet toch wel iets te wensen over

prima ontbijt, zeer vriendelijk behulpzaam personeel Wij hebben door het geringe aantal gasten toen wij er waren prima kunnen slapen,maar als het hotel vol is dan zal het er anders zijn Prima ligging direct in het centrum

Ligging in de stad.
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

Vorige keer ruimere kamer met 2 losse bedden, tevreden, nu kleine kamer met stapelbed en kleine douche, voor dezelfde prijs. Viel wat tegen.

Ligging in de stad.

Aanrader voor een kort verblijf in Groningen!

De badkamer was schoon; de kamer had schoner gekund.

Je loopt de deur van het hotel uit en bevindt je direct in het Centrum van Groningen. Er zijn verschillende parkeergarages op loopafstand. Heerlijk ontbeten in het Martini Hotel voor slecht 7,50 euro per persoon. Goede bedden en een mooi uitzicht op de Martinitoren!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Locatie prima, prijs/kwaliteit prima.

Bij thuiskomst was nachtportier niet op zijn plek, dus deur ging niet open. Bij hotel om de hoek, dit hoort bij elkaar, aangebeld en zo toch binnen gekomen. Dit moet je maar net weten.

Locatie prima, prijs/kwaliteit prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De locatie is perfect!

De locatie is perfect! Ik zelf was in Groningen voor een concert bij de oosterpoort en om een drankje te doen in de stad. Alles is binnen 5 minuten loopaftsand te bereiken, zoals de oosterpoort, het stadscentrum en er verschillende supermarkten en kroegjes.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

oke

kamer was kleiner dan ik had gehoopt, geen afstandsbediening van de tv in de kamer, geen tafeltje om even aan te werken.

locatie prettig in het centrum

Accomodatie is goed en logging perfect met super vriendelijk...

Andere gasten die midden in de nacht op verschillende momenten nogal wat lawaai en overlast bezorgden

Accomodatie is goed en logging perfect met super vriendelijk personeel

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Zevenpersoonskamer

Niets eigenlijk. Had enorme kater, maar dat lag niet aan het hotel...:-)

Prima kamer. Zeker voor deze prijs. Bleek overboeking te zijn, maar dat werd uitstekend en op tijd opgelost.

4,4
    Wij zijn naar een hotel gegaan omdat de kamer hier niet zo was als gereserveerd.

Onbehulpvaardige baliemedewerker. Wij kwamen aan, de kamer bleek niet 2 eenpersoonsbedden maar 1 eenpersoonsbed en een stapelbed te bevatten. Aangezien dit anders is dan gereserveerd kaartten wij dit aan. Er bleek geen alternatief, dit was de standaard, de advertentie (&foto) is misleidend. Omdat dit niet de romantische nacht bood die wij voor ogen hadden, zijn wij naar het aangrenzende hotel gegaan.

Het aangrenzende hotel van dezelfde eigenaar had vriendelijk personeel en een mooie kamer. Ook mbt de prijs kon daar gelukkig iets geregeld worden.

Een absoluut dieptepunt in onze korte, broodnodige vakantie.

Onbegrijpelijk, dat reviews vooraf 9+ gaven. Geen plek voor kleding, ijskoud hok niet te verwarmen. 1 gammele stoel voor je koffer. Vies metalen kastje voor schoenen? koud, koud, koud. NOOIT MEER!

Het ontbijt, dat in het Martini hotel geserveerd zou worden, werd veranderd in een 'buffet' in een soort peuterspeelzaal in Mondriaan kleuren. Totaal geen sfeer. Voldoende eten.

Prima hostel, niet geschikt voor mensen die moeilijk tot geen trap kunnen lopen.

Het was een prima accommodatie alleen niet geschikt voor mensen die moeilijk tot geen trap kunnen lopen. Er is zoals aangegeven op de site een lift aanwezig. Maar wil je bij die lift komen, moet je eerst 6 hoge tredens beklimmen.

Erg fijn personeel die je probeerde te helpen waar mogelijk. Locatie was ook erg fijn, binnen 2 minuten was je op de grote markt van Groningen.

Aanrader voor een vrienden/vriendinnenweekend.
    • Zevenpersoonskamer

De ‘badkamer’ in de kamer was echt te klein. Ook was het gordijn kapot waardoor we creatief moesten zijn om de kamer donker te houden in de ochtend.

Wij hadden een 7-persoonskamer met 7 vriendinnen en deze was ruim genoeg. De bedden lagen heerlijk. En de ligging van het hostel is ideaal. Je bent zo in de stad en alles is op loopafstand te bereiken. Naast het hostel is een parkeergarage maar op 5 min verder lopen is nog een parkeergarage die 13 euro per dag goedkoper is. Ook is het gebouw heel ruim en kun je prima zitten in de lobby.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Fijn dat er een tv aanwezig was.

De kamer was niet schoon! Op de donkerblauwe gordijnen zaten witte vlekken. En er was veel stof aanwezig. Smacht veel herrie, ik denk dat het lopendwater was wat ik hoorde.

Fijn dat er een tv aanwezig was. Fijn dat je een eigen badkamer hebt op de kamer.

Meest oncomfortabele verblijf in lange tijd, geen aanrader voor gezinnen
    • Zespersoonskamer

Kamer nogal klein voor 3x2 stapelbedden, 2 mensen konden elkaar niet passeren in de doorgang. Vloer bleef ijzig koud, ook na urenlang verwarming aan (in december). Douchegordijn dusdanig te kort dat zelfs een korte voorzichtige douche eindigde in een waterballet op vloer en wastafel. Meerdere van de bedlampjes deden het niet. Toen de kinderen 's ochtends TV wilden kijken bleek dat de afstandsbediening onder borg bij de receptie gehaald moest worden, maar wij waren nog in pyjama. Ontbijtfaciliteiten niet uitgeprobeerd. Personeel nogal "joviale" houding, kwam enigszins onprofessioneel over.

Locatie is zeer dicht bij het bruisende centrum. Hotel is pal boven een ruime parkeergarage.

De de kamer zelf was schoon en zag er netjes & verzorgd...
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

De de kamer zelf was schoon en zag er netjes & verzorgd uit dit vind ik altijd zeer belangrijk. Ook was de prijs in verhouding met de kwaliteit heel goed.

Prima verblijf, kleine kamer midden in centrum.
    • Zespersoonskamer

De kamer was erg klein voor 6 personen. De badkamer was schoon, maar ook erg klein. Het was een soort van caravan-badkamer. Bovendien misten we een extra spiegel in de kamer, met 6 meiden is 1 spiegel in de badkamer een beetje weinig.

De bedden zijn prima en het hotel ligt midden in de stad. De winkels en een supermarkt zijn om de hoek. Bovendien is er beneden een gemeenschappelijke ruimte waar je bijvoorbeeld spelletjes kan doen.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima stap nachtje!

Wat minimalistisch qua voorzieningen om ff lekker te zitten. Geen AB bij de tv in de kamer, moet met borg bij receptie gehaald worden.

Prima kamers voor een nachtje stappen in de stad.

Kamers met eerlijke prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

Wel redelijk wat geluid in de nacht door cafégangers. Maar daar kan het hotel niet zoveel aan doen.

Perfecte locatie, middenin het centrum. Kamers met eerlijke prijs-kwaliteitverhouding, dus weinig bijzonders, maar wel met goede basisvoorzieningen en heel schoon. Ik heb op de 2p kamer met stapelbed geslapen.

Prima weekend verblijf met vrienden/groep

Het ontbijt is niet zeer uitgebreid maar werd voldoende aangevuld.

De centrale ligging van het Hostel maakt het een uitstekende accommodatie om een weekend met vrienden weg te gaan.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

ok voor één nacht .
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Lag op een zaaltje aan de straatkant en toch veel lawaai tot laat in de nacht van het cafe op de hoek, ook waren de andere personen op de zaal rumoerig .

Ligging, centrum van Groningen, prijs/kwaliteit .

oke

Wifi deed het niet op de kamer. Kleine kamer voor drie personen maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Er was 1 kluis te weinig.

Vriendelijk personeel.

Toplocatie, schone kamers. En erg vriendelijk personeel!

De bovenste bedden van het stapelbed zijn zonder trappetje moeilijk beklimbaar, zeker in de nacht oppassen geblazen

Toplocatie, perfect werkende wifi. Vriendelijk en meedenkend personeel! Fijn dat je korting krijgt op de parkeergarage.

Prima stek om een nacht te vertoeven, alhoewel dat ook afhangt van je kamergenoten.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Toilet en doucheruimte in de kamer zijn wel heel erg klein, gelukkig ook toilet/douche op de gang, waarvan ik gebruik heb gemaakt. Iets meer privacy, net iets fijner dus!

Prima ruimtes, schoon, goede ontvangst. Vragen werden duidelijk beantwoord, allemaal goed. Geen ontbijt gehad, dus geen oordeel.

Heerlijk weekend gehad in een meer dan prettige internationale atmosphere.
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Het ontbijt mag van mij iets uitgebreider.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer hygienisch en meer dan goed schoongemaakt. Je slaapt onder heerlijk donze dekbed en de lakens zijn absoluut van hotel kwaliteit! Elke kamer heeft TV en zeer goede airco.

netjes

ontbijt was prima, jammer dat ze telkens aanvulden als het al op was, verbeterpuntje, mag iets eerder aangevuld worden.

schone opgeruimde kamers, vriendelijke ontvangst in foyer

Top verblijf voor grote groepen

De accommodatie ligt dichtbij het station en dichtbij het centrum. Aardig personeel. Genoeg ruimte om gezellig met een grote groep te zitten voordat je 'savonds de stad in gaat.

goede prijs kwaliteitsverhouding voor aangenaam verblijf midden in de stad.
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

wij moesten 1 dagdeel annuleren wegens spoedvertrek. Deze annulering is o.k. met het hotel die verwees naar opvolging door Booking.com. Is nog in behandeling?

eenvoudig doch goed ontbijt

Goede prijs, maar zeer matig hotel.

De badkamer had geen frisse geur, de locatie is wat gehorig, geen toiletartikelen, borg voor de afstandsbediening van de TV.

Zeer goede prijs, 24/7 receptie, uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima hostel in het centrum van Groningen voor een aardige prijs.
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

De doucheruimte is wat klein, waardoor je bijna tegen het douchegordijn aan staat. Het in het slot vallen van de hotelkamer deuren geeft wel wat overlast.

Het hostel ziet er leuk, eigentijds uit. Met een gezellige ontbijtruimte. Het ontbijt was prima. Broodjes, genoeg beleg, joghurt, cereal, allerlei sappen, fruit etc. Mijn kamer was ook prima. Ruim en een groot raam, dat makkelijk open kon. En er was Wifi, die prima werkte.

locatie en parkeren
    • Tweepersoonskamer met Stapelbed

dienstverlening als je uit het raam keek vanuit je kamer zag je kots en andere viezigheden liggen in het zijstraatje van de hotel. prijs te duur gezien weinig service per mail bevestiging ontvangen later uitchecken,ze wisten van niks, volgende ochtend werd heel hard op kamerdeur gebonkt dat we eruit moesten. bij uitchecken werd de klant niet geattendeerd op kortingskaart parkeergarage.

locatie en parkeren

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Verrassend leuke kamer in Mondraanstijl.

Vanuit het bed tegen de muur kon je niks ergens neerleggen (bril, lenzendoosje, horloge enz.) anders dan op je bed naast het kussen. Dat viel tegen.

Verrassend leuke kamer in Mondraanstijl. De inham in de douchecelwand waar je zeep, kam e.d. in kon leggen is een geweldige vondst.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel!

Tv deed het niet ontbijt was niet aantrekkelijk (gewoon potten pindakaas waar je op je brood mag smeren etc..) dus die hebben we over geslagen

Kamer groot genoeg voor 3 bedden sliepen prima

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Perfect hostel om met vrienden te boeken

Internet was wat langzaam

De mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk. Hostel ligt centraal ten opzichte van alles wat belangrijk is ( op loopafstand). Leuk hostel om samen met vrienden een kamer te huren. Je hebt dan een eigen badkamer, er zijn ook badkamers op de gang. Ontbijt is verassend uitbreid en lekker (gekookte eieren, broodjes, vleeswaren, kaas, fruit, kwark)

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Prima te doen voor een nachtje

De twee persoonskamer bleek eigenlijk een kamer met stapelbed, waar een onderschuifbed naast was gezet, zodat er toch twee bedden naast elkaar stonden in plaats van boven elkaar zoals geadverteerd. Dat was niet helemaal wat ik verwacht had...

Vriendelijke mensen en een prachtige locatie aan de rand van het centrum.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Bezoek aan museum en stad

Ik kon de verwarming niet vinden (-: had het daardoor een beetje koud. Bleek (de volgende ochtend) naast de ingang te zitten. Mijn eigen schuld dus.

Prettig dat je het ontbijt in het Martinihotel kon gebruiken. Je raakt makkelijk met andere mensen in gesprek.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Geen aanrader!!!

Niet geschikt voor gezinnen!! Hele kleine kamer, geen stoel of kast, alleen stapelbedden! Zeer kleine douche! Ontbijt vreselijk, brood van vorige dag, houdbare melk, jus orange uit een pak en verder niks extra's! Veel te veel betaald voor weinig comfort!!!

Schoon douche/toilet

's Nachts en 's morgens overlast van andere gasten op de gang( lawaai, schreeuwen, op deuren slaan) waar niks van wordt gezegd door de portier

Schoon douche/toilet

Perfecte locatie in hartje Groningen!

Qua prijskwaliteitsverhouding viel er niks tegen! Je weet dat het een hostel is welke door jongeren gebruikt wordt. Enig geluidsoverlast hoort daarbij!

Goed ontbijt, perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

schoon

het contact tussen booking.com. en het hotel er was namelijk niet bekend dat bij het hotel geboekt was,dus ze wilden dat ik nog een keer betaalde wat ik niet gedaan heb en ik moest ook nog een 4,50euro extra betalen de communicatie is dus waardeloos bij booking .com boek ik niets meer

schoon

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Douches waren verstopt,

Douches waren verstopt,

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Gezellig en zeer klantvriendelijk

Kamer was een beetje stoffig

De klantvriendelijkheid van het personeel

Schoonmaak

Vriendelijk personeel, prettige locatie

Douche op de kamer was mega klein

Vriendelijk personeel, prettige locatie

Graag de volgende keer slaapzalen voor mannen en vrouwen...
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Graag de volgende keer slaapzalen voor mannen en vrouwen apart. Vond het heel ongemakkelijk als vrouw van 18 om met 6 mannen van 50-60 te slapen

Voor jongeren en backpackers ideaal

Heel vaak hier geweest, comfort gaat helaas achteruit met de jaren. Niet geschikt voor gezinnen

Voor jongeren en backpackers ideaal

Heerlijk verblijf gehad
    • Bed op een Gemengde Slaapzaal met 10 Bedden

Hotel is lekker centraal gelegen

De ligging was goed

De kamer was niet schoon

De ligging was goed

Helemaal top

Ontbijt was goed En we mochten in het Martini hotel slapen . Dat we geen last hadden van de jeugd die in de nacht thuis komen top geregeld

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Projs

Projs

Het hotel was een fijne plek om te overnachten waar je ook geen last had van je buren.

Je moest via een ander hotelingang naar binnen, dit had verwarrend kunnen zijn.

Goed schoon, aardig personeel en fijne handdoeken.

Toppie, heb genoten.

Douches zijn wel heel krap, wel schoon

Snelheid van het inchecken

Op loopafstand van centrum

Bed was wat aan de kleine kant

Op loopafstand van centrum

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Bed lag boven verwachting goed

Bed lag boven verwachting goed

Kleine badkamer

Ruime kamer met kluisjes

Goed te doen voor 1 nacht.

Kamer zijn er klein. Niet een kamer waar je ook even gezellig zit

Goed te doen voor 1 nacht. Kamers zijn schoon en bedden slapen prima.

Top locatie-prijs kwaliteit ok

Grootte vd kamer

Lawaai overlast

Lawaai overlast

• Beoordeeld op: 27 april 2018

lojatie

lojatie

een perfecte locatie, je loopt zo het centrum in en...

een perfecte locatie, je loopt zo het centrum in en parkeergarage om de hoek.

Fijn verblijf midden in het centrum.
    • Zespersoonskamer

Kleine badkamer op de kamer zelf, leek wel een caravan douche.

De prijs kwaliteit verhouding en de top locatie.

volgende keer werderom heen

prima service

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Centrale locatie
    • Zevenpersoonskamer

Met 7 meiden op een veel te kleine kamer. We hebben ook grotere kamers gezien. Dan had het zeker een 10 geweest

Centrale locatie

de locatie en hoe schoon de kamer was

oppervlakte van de kamer

de locatie en hoe schoon de kamer was

ontbijt die was er niet.

ontbijt die was er niet.hotel ernaast gegeten voor 7,50euro

Geweldig om met je gezin midden in een stad te kunnen verblijven voor een acceptabele prijs.
    • Zevenpersoonskamer

Prima service, rustig, gezellig en vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ruimte in de kamer

Wat we er van verwachte
    • Zevenpersoonskamer

Het licht in de kamer was heel karig.

De locatie is top

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

enorm kleine badkamer en kleine bedden

enorm kleine badkamer en kleine bedden

Slapen eten en de mooie stad bezoeken

Geen tafeltje

De rust en stilte in het verblijf