Beoordelingen over Buitengoed De Uylenburg

Noordeindseweg 70, 2645 AJ Delfgauw, Nederland

#1 van de 1 hotels in Delfgauw

Gebaseerd op 409 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Rotterdam, Delft en...

Niets, alles prima voor elkaar.

Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Rotterdam, Delft en Den Haag. Heerlijk gegeten in het restaurant. Mooie landelijke ligging midden in een prachtig natuurgebied.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

We hebben genoten van de rust, de nabijheid van de stad en gezelligheid door nabij gelegen café.

Ondanks dat de kamer ruim was, was deze nogal karig ingericht. De badkamer voldeed, maar was wel minimaal ingericht.

De rust in en rondom het hotel is heel fijn. Het vertrouwen en de ligging bevielen ons zeer. En dankzij het nabijgelegen café-restaurant, wat druk bezocht werd, was het ook gezellig.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Super lekker brood

groter tafeltje op kamer. Er was vooraf aangegeven dat er tot 21 uur kon worden ingecheckt, maar er was niemand meer. Sleutel lag klaar.

Super lekker brood

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Ligging en lokatie heel mooi.

Lang wachten eer iemand kwam om in te checken en nog langer wachten eer iemand kwam om uit te checken. Er stond een soort bel op de balie, die bleek het niet te doen, dat was ook niet bij ons bekend. Er stond een fles dove om te douchen, geen shampoo.

Ontbijt, echt Nederlands, goed verzorgd

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Autentiek verblijf met charme voor citytrip Delft.

Voor ons niet echt nodig maar kan begrijpen dat sommigen de infrastructuur liever wat moderner willen... .

Zeer mooi gelegen in een rustige natuurlijke omgeving vlakbij Delft. Propere ruime kamer met zeer goed bed en vriendelijk personeel.

de kamers waren netjes en schoon.

De kamers waren klein en ongelofelijk gehorig. Het ontbijt was karig alleen een wit en een bruin bood, ontbijtkoek en musli, de eieren waren niet lang genoeg gekookt, geen onbeperkte jus d'orange, koffie en thee

de kamers waren netjes en schoon. Er was een privé buitenterrasje.

Voortreffelijk

Het ontbijt was goed, elke dag vers brood rechtstreeks van de bakker. Het gaat daar gemoedelijk aan toe. En de kamer het lijkt wel of je wat terug gaat in de tijd. En een prachtig mooi omgeving.

We hebben genoten van de prachtige locatie, het heerlijke...

Helaas was het bed (kamer 7)voor ons een beetje te zacht

We hebben genoten van de prachtige locatie, het heerlijke ontbijt en het vriendelijke personeel.

gezellig verblijf in een leuke omgeving

Omdat het ontbijt in de keuken wordt genuttigd kon daar ons inziens de hygiëne wat beter. Afwas eerder wegwerken.

vriendelijk personeel, doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken.

Heel fijn!

Eigenlijk niets.

De kamer was oude stijl ingericht en netjes. badkamer niet groot, maar prima voor ons. lekker klein afgeschermd terras om te zitten. Ontbijt was goed en de locatie super.

Superplek voor het verkennen van de omgeving, van Leiden tot Den Haag en Delft!

Niks!

Alles. Prachtige plek, goede bedden, lekker ontbijt, aardige mensen, ramen met horren, heerlijk! Wij hadden een familiekamer, ruim en gezellig. Omtspannen sfeer.

De locatie is top maar het verblijf matig.

Kamer was donker en ongezellig. Geen personeel aanwezig bij aankomst. Sleutels van kamers lagen op de balie en verder mocht je het zelf uitzoeken.

Ontbijt was oké maar niet werkelijk uitgebreid. Zelf brood snijden van een groot bakbrood. 1 kaassoort en 1 vleeswaren. Rest zoet.

Helaas niet kunnen ontspannen

Heel gehorig, slecht door kunnen slapen, veel geluiden vanuit de gang. 2losse bedden, van te voren niet was aangegeven Ontbijt was karig... maar 1 kopje koffie / geen ei ed...

Locatie Schoon

echt genoten van ons verblijf

eigenlijk niets

Het hotel ligt in een groene, rustige omgeving en heeft ook een restaurant waar, ook zoals bij het ontbijt, gebruik gemaakt wordt van biologische en eerlijke producten. ook voor kleine kinderen een zalige plek.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prachtig landelijk verblijf net buiten Delft

Niets viel tegen. Wel vraag ik me af of het bij warm weer niet heel warm wordt op de kamer. Het was bij ons net te doen, maar het was ook buiten niet warmer dan 20 graden.

De sfeer, de omgeving en de prachtige keuken waar het ontbijt geserveerd werd.

Prachtige rustige locatie, vlak buiten de stad.

Op de avond dat wij er waren werd er een bruiloft gevierd met live-zanger. Dit gebeurde helaas op het grasveld vlak voor ons raam. De rust werd hierdoor volledig verstoord. We hebben dit bij de eigenaren aangegeven en zij hebben hier prima op gereageerd waardoor we toch met een goed gevoel konden uitchecken.

Prachtige rustige locatie, vlak buiten de stad. Het centrum is goed te lopen. Vanaf de Uylenburg starten diverse mooie wandelingen. Ook het ontbijt was prima in orde in een erg gezellige woonkeuken. Kamer was schoon en gezellig, fijne badkamer erbij.

Verrassend. Jammer dat we er maar 1 nacht zijn geweest.

Geen informatie over de wifi code op de kamer.

Eenvoudig maar compleet ontbijt in een ouderwetse gezellige keuken.Goed bed. Landelijke omgevingen veel aandacht voor de natuur.Fijn dat er horren voor de ramen zaten.Komen graag nog eens terug.Centrale ligging tov DenHaag. Delft en Rotterdam.

Heerlijk vrij en ontspannen verblijf in een fantastische omgeving.

Op de wegwijzer voor de receptie staat een verwijzing naar een bar, die is daar echter niet. Dus na elfen geen drankje meer !

De sfeervolle locatie en de gemakkelijke ligging in de omgeving. Ook de directe nabijheid van het restaurant is fijn als je 's avonds nog een afzakkertje wilt nemen zonder nog te hoeven rijden.

De vleeswaren met het ontbijt waren wat te voordelig gekozen

De kamers waren goed, personeel vriendelijk, de omgeving prachtig, het brood heerlijk knappelig

Locatie in rustige omgeving

Hard ronkend geluid 's nachts. Foto van deze kamer (onder het schuine dak met slechts 1 raam) nergens op site vooraf gezien.

Locatie in rustige omgeving

Geweldig!! Zou er zo weer heen gaan !!

Een tip misschien is het handiger om thermoskannen met warm water voor thee en thermoskannen met de koffie dat je dat zelf kan pakken ,is wel zo makkelijk ,en in de meeste keren was dit zo

Het ontbijt was heerlijk ! Wat ik super fijn vond is dat het diner in de opkamer inde boerderij werd opgediend Ook toen was ik even buiten voor de rust ! Maar het was zo prima te doen en heb er van genoten ,ook de zitjes uiten in de tuin heerlijk ! Zo maak ik dat nergens mee !onze kamer beneden vond ik heerlijk knus ook dat uitzicht naar de natuur ! Door zon raampje waar op de vensterbank een brocante schaal staat ! Geweldig ook de kleuren op de deuren en het behang met de brocante kastjes het was helemaal mijn stijl ! Ook mijn familie waren er weg van ook hoe alles werd geregeld iedereen was zeer verrast van zon mooi natuurgebied en zon gezellig ydillisch onderkomen ! Onze complimenten voor alles ! Geweldig !

Dit was onze derde keer, volgen vast wel meer bezoeken.

Kamer was erg donker en ontzettend gehorig. Slecht geslapen door huilend kind bij de buren. Ontbijt prima, maar vind het geen lekker idee dat iedereen met z'n mes in de jampot zat. Misschien beter kleine kuipjes jam.

Prima locatie. Geschikt om mooie fietstocht te maken.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

ben nogal op mezelf - ontbijt aan grote tafel is niet mijn...

geen kapstokken voor mijn jas, valiezen e.d. moesten op de grond, geen kapstok in de badkamer, dus alles op bed

ben nogal op mezelf - ontbijt aan grote tafel is niet mijn ding.

Bij Buitengoed de Uylenburg is het erg gezellig en knus en zijn de mensen super gastvrij.

De gastvrijheid! Het was erg druk in het weekend dat wij er waren en dus ook toen we wilden gaan ontbijten was er weinig plek, maar het personeel zorgde voor een extra tafel voor ons! Ze gingen speciaal een klein tafeltje halen met twee extra stoelen. Super leuk!

Wij hadden de familiekamer.

Wij hadden de familiekamer. Op de site van booking.com staat: 4 eenpersoonsbedden. Dit bleken twee eenpersoonsbedden en een tweepersoonsbed tegen de muur aangeschoven te zijn. Dat was jammer, dit was nu net de reden waarom we voor deze accommodatie hadden gekozen.

Ongedwongen sfeer.

Privacy bad/ douche/ wc op de kamer zonder afscheiding. Bij het ontbijt schuif je bij andere mensen aan tafel met blijkbaar gedeelde eitjes en e.d. Dit was onwennig en voor zowel ons als andere gasten aan tafel niet duidelijk voor wie wat was.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Mooie omgeving, comfortabele kamer

Bad kon niet warm genoeg. Ik heb er nog wel kokend water bij gedaan maar heb gewoon in een lauwwarm bad gelegen. Niet echt prettig.

Fijne omgeving en kamer. Comfortabel bed.

Sfeervol tot rust komen

Mooie omgeving om even tot rust te komen. De herberg zelf is heel sfeervol, en de bedden liggen heerlijk. Ontbijt in de gezellige keuken met verse eitjes en heerlijk brood. Het restaurant op het terrein is ook echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een geweldige locatie voor een vakantie.

Het toilet is prettiger in een aparte ruimte.

Het ontbijt was geweldig. De kamer zag er leuk uit. Zeer verrassend was de open badkamer met douche en ligbad. De omgeving is prachtig. Het pand is mooi.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Functioneel maar sober

Kamers zijn erg klein. Apparatuur is oud en resoneert. Bedden waren goed maar er zat een zeer onhandige bed ombouw omheen waardoor je echt uit je bed moest klimmen. Erg gehorig

Ontbijt was goed en een fantastisch mooie omgeving.

Weer eens wat anders!

Niets viel tegen, totaal andere setting dan we normaal gewend zijn (zakenhotels) maar was echt helemaal top!

Weer eens wat anders, heerlijk ontbijt met z'n allen in de grote keuken, erg leuk!

Heerlijk brood.

Gehorig doordat er geen voorportaal was naar de algemene gang. Niemand aanwezig bij de receptie bij aankomst en zelf sleutel moeten pakken van de kamer.

Heerlijk brood.

Wij waren aangenaam verrast door de mooie ligging prima bed een overheerlijk ontbijt

Wisten niet dat we een badkamer moesten delen met een andere kamer

Het ontbijt was heerlijk vooral het zelf gebakken brood was heerlijk. Een gezellige ontbijtruimte.

De locatie is geweldig.

De kamer die we kregen had geen eigen badkamer dit was een verassing want dit was niet zo geboekt. De kamer was erg warm en er was lawaai van een feest van de eigenaar. Erg jammer

De locatie is geweldig. Het ligt mooi net buiten delft in de natuur.

Nette kamer.

Sobere kamer. Er zat niemand aan het onthaal toen we aankwamen. Onze sleutel lag daar gewoon. We kregen dus geen extra uitleg.

Nette kamer. Het ontbijt was in een sfeervolle ruimte. Heel lekker ontbijt en het personeel was vriendelijk. Leuk dat er een restaurantje in de tuin is. Jammer dat er zo weinig plaats is. Als het begint te regenen, heb je pech wanneer binnen alles volzet is.

10 minuten met de auto naar Delft.

B&B is gelegen op een wat groter terrein. In zijn algemeenheid wat druk door aanwezigheid van een café / restaurant op het terrein. Dit gaf verder geen geluidsoverlast, maar wel veel geparkeerde auto's en veel lopende mensen. Kamer geboekt met 4 eenpersoonsbedden waarvan 2 bedden 1 twijfelaar (140-200) bleek te zijn. Voor ons geen probleem, maar de verwachting was anders. Ook de 'beloofde' koelkast op de kamer ontbrak. Ook jammer dat je op de site niet kunt zien welke kamer je boekt. Accommodatie beschikt over meerdere kamers. Er staat bijvoorbeeld een foto op de site met een ruime badkamer met groot bad, maar die is niet te boeken.

10 minuten met de auto naar Delft. Rustige ligging. Mooie omgeving. Nette, ruime kamer. Lekker ontbijt dat past bij de algehele sfeer accommodatie.

GEMOEDELIJK

ik miste weer een tafeltje. Maar wat goed was een eigen terrasje!!

Ten opzichte van de laatste maal was er een efficiencyslag uitgevoerd. Het brood stond op een aparte tafel wat meer rust in de keuken bracht. Voor het eerst heb ik gegeten in het restaurant dat ernaast ligt. Het kippenstoofpotje was uitstekend maar de stooflap gebakken als biefstuk kan natuurlijk niet.

Prachtige locatie, kamer te duur voor wat je krijgt.

De kamer is erg donker en daardoor heel somber. Ook erg warm. Geen fan of airco. Gelukkig wel een hor voor het raam zodat het raam open kon. Ondanks dat was het er veel te warm doordat er geen luchtverplaatsing mogelijk was. Het personeel had het veel te druk met uitchecken en tegelijkertijd severen van koffie bij het ontbijt. Hierdoor moetsten we lang wachten op de koffie. Je zit in de keuken. Dat kan heel knus zijn. In ons geval zaten we tussen de vieze afwas op de aanrecht. Tijdens ons ontbijt werd de afwasmachine ingeladen en aangezet. Niet prettig. Verder wist het personeel erg weinig antwoord op onze vragen over fietsen in de omgeving of over een festival wat op dat moment in Dellft aan de gang was. Jammer deze herberg kan in onze ogen echt veel meer zijn dan het nu laat zien.

De locatie is echt prachtig, op hele korte fietsafstand van Delft, midden tussen het groen. Ontbijt is lekker maar in onze ogen vrij sober. Lekker brood, (geen broodjes of croissantjes of rozijnenbrood) eitje, kaas en ham. Verder staan er diverse potten beleg op tafel (pindakaas, jam en pasta, vruchtenhagel), pak yoghurt met muesli een schaal fruit en meloen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Prima verblijf.

Ontbijt was lekker, maar personeel was niet steeds aanwezig om bij alles aan te vullen, koffie te geven, ...

Zeer goed en rustig gelegen. Mooie kamers.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Delft

Door de overboeking moesten we met z'n allen een badkamer delen. Het lawaai van de ventilator, dit was de hele nacht hoorbaar. Doordat we boven de eetzaal/keuken sliepen werden al vroeg wakker van de geluiden daar. De kussens waren hard.

afgezien van het kussen lagen de bedden prima. Het was goed schoon. Een van onze kamers was overboekt, dit werd opgelost. Lekker ontbijt in een mooie ambiance

• Beoordeeld op: 19 april 2017

rustig !!!!

De ontvangst en de communicatie met de gasten is gebrekkig ik had een reservatie in het restaurant gevraagd maar deze was niet door gegeven ze hadden wel een reservatie geboekt in een ander restaurant in Delft maar daar werd niets van gezegd geen mail of verbale info. Ik ben dan maar zelf maar iets gaan eten in Delft . Het ontbijt is matig en chaos .

De locatie de natuur

Helaas, meer van verwacht.

Veel geluidsoverlast van buiten. S' avonds bierflesjes in en uit kratten. Geen eigen badkamer Ontbijt omgeving was onprettig. Ontbijt was tussen andere gasten inkruipen aan een krappe tafel.

Heerlijke plek voor een weekendje weg!

Mooi landelijk gelegen B&B met vriendelijk personeel. Het ontbijt in een gezellige keuken was prima! Ideale plek om fietstochten te maken. Het naastgelegen restaurant is een aanrader!

fijn adres, spontaan huiselijk en temidden van natuur.

Het bureautje staat onder de televisie zonder verlichting tegen de muur. Erg onhandig voor wat ik in de avond nog wil doen. niet getreurd het is te verschuiven en neer te zetten onder het raam. dan heb je licht van de bedlamp

ik had bij binnenkomst een heel vriendelijke ontvangst. lekker ongedwongen. In de ochtend bij het ontbijt een heerlijke huiselijke sfeer waar met een fantastische spontane open , beetje chaotische gastvrouw. Een fijne manier om de dag te beginnen!!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

een aanrader wanneer je van natuur, rust en stilte houdt

wifi werkte niet optimaal. Het was onduidelijk hoe de televisie werkte. Onthaal was niet echt hartelijk.

de omgeving is mooi en rustgevend. Een restaurant naast de deur is erg handig.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Toplocatie voor een gezin, mits in het weekend

Het mag wel iets duidelijker zijn dat de locatie op werkdagen normaliter een iets andere bestemming is. Voor ons geen probleem omdat het weekend was, maar wel goed om te weten. Als je als enige andere gast tussen allemaal werknemers van hetzelfde bedrijf zit, lijkt me dat minder leuk.

Prima locatie, zeer attent personeel had zelfs rekening gehouden met het ontbijt voor mijn zoon met gluten-intolerantie. Ontbijt was verder heerlijk en de ontbijtruimte was geweldig: geeft een bed & breakfast-gevoel. De locatie wordt veel gebruikt door bedrijven voor seminars e.d. Ik kan me voorstellen dat het dan als toerist minder aantrekkelijk is, maar wij waren er in het weekend: heerlijk rustig. Beneden in het souterrain heb je nog een extra plek om te ontspannen met banken en bar. Landelijk, maar toch vlakbij Delft, Den Haag, Rotterdam. Prima voor fietsen of wandelen: toplocatie.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Weekendje Delft en omgeving.

Aanvankelijk viel de ons toegewezen kamer ons wat tegen. Na even door te vragen kwam men weliswaar met een mooi alternatief.

Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd. Prettige omgeving. Café Du Midi is een aanrader! Fijne ongedwongen entourage. Leuke omgeving op fietsafstand van het gezellige Delft.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Veel te weinig parkeergelegenheid.

Veel te weinig parkeergelegenheid. 's avonds geen gelegenheid iets te nuttigen. Hierover waren we niet geïnformeerd. Kamer gehorig. Ontbijt werd onvoldoende aangevuld.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Kamer is erg schoon, personeel is super vriendelijk en let...

Geen. Alles was perfect.

Kamer is erg schoon, personeel is super vriendelijk en let op details. Locatie en sfeer zijn geweldig!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Rust en schone kamer

Rust en schone kamer

Prima, de organisatie van het onbijt moet beter.

Het onbijt verliep chaotisch qua zitplaatsen en aanvullen van eten.

Fijne locatie, leuke kamer. Het nabije restaurant is een aanrader.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

de beden

het eten

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Formidabel

Geen licht op de fietsO

Alles was erg goed

Mooie locatie, zeer centraal gelegen, sfeervolle kamer.

Verzorging ontbijt!

Kamer was goed en netjes, leuke sfeer. Ontbijt vonden wij minder.

Voor herhaling vatbaar!

Het was heerlijk rustig. De bediening tijdens het ontbijt zeer hartelijk. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd.

Leuke verblijf en gezellig.

Het was intiem!

Heerlijk. Prachtige locatie. Echt even weg.

Op onze kamer hoorde je s nachts een gebrom.

Locatie. Het restaurant. Het ontbijt.

Locatie Mooie kamer Natuurlijke omgeving

Delftse Hout

Weinig te bieden behalve rust

Rust en kalmte

Het ontbijt in de woonkeuken zo gezellig

Niks eigenlijk.

Het ontbijt in de woonkeuken zo gezellig

Zeer goed!

Alles uitstekend.

Heerlijk nacht geslapen, goeie ontvangt. Lekker ontbijt

Geen koelkastje op de kamer met die warmte voor water ofzo

De grote van de kamer

Prima lokatie, heerlijke bedden

Het ontbijtbuffet

Mooie nostalgische inrichting

Gezellig en ongedwongen

Mooie landelijke omgeving

Een b&b om zeker naar terug te keren

Geen min punten

Geweldige lokatie en zeer gast vriendelijk

Goed verblijf in mooie omgeving

Donkere kamer

Gastvrijheid en het ontbijt en de omgeving

De locatie bij Delft en de rust van het buitengebied.

De locatie bij Delft en de rust van het buitengebied. De vuurplaats en de nabijheid van Café du Midi waren fijn.

De goede bedden

De weg ernaar toe

De goede bedden

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Onderhoud buitenom

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

de ligging is geweldig, het restaurant om de hoek erg goed...

de ligging is geweldig, het restaurant om de hoek erg goed en het personeel oprecht vriendelijk

Lekker even er uit

Ontbijt wat rommelig

De rust in de tuin en café dus midi. Je hoeft het terrein niet af om even helemaal tot rust te komen.

Heerlijk weekendje weg

Was niets negatiefs

De sfeer, gemoedelijk en zeer gastvrij. Het restaurant op het terrein was erg goed en ontzettend gezellig

Opruimen tafel/stoelen in keuken tijdens ontbijt

Mooie omgeving, vriendelijk personeel

Vriendelijk