Beoordelingen over Hotel Buitenlust 3-sterren

Apeldoornseweg 30, 7351 AB Hoenderloo, Nederland

#3 van de 9 hotels in Hoenderloo

Jammer dat niet met alles hetzelfde niveau wordt nagestreefd.

Douche met douchegordijn wil je niet meer tegenkomen. Badkamer zelfs voor één persoon echt te klein. Dus op 2-persoonskamer totaal ontoereikend. Mannelijke bediening echt slecht. Lui? Meerdere keren vragen om drankje terwijl hij geen gasten aan het bedienen is. ONVOORSTELBAAR! Deze medewerker laat geld liggen en zorgt voor slechte pr.

Ontbijt - lunch - diner. Prima verzorgd, goede keuken.

Voor herhaling vatbaar als je goed te been bent.

De marmeren trap naar de kamers is steil en gevaarlijk. Dat heeft punten gekost!

Ontbijt ok 9/10. Kamers klein maar gerieflijk. Keuken naar NL-normen ok. Lekker ijs. Langs de weg maar weinig verkeer 's nachts (50km/u). Mooi terras in het bos. De ligging: vlakbij de fietsroutes door de heide. E-fietsen te huur in het dorp, 400m verder. 'ROOTHS 66' is een betrouwbare verhuurder met goede service en dito materiaal.

Lekkere vakantie gehad.

Kan niet echt iets bedenken.

Waren er voor de tweede keer, ligt lekker dicht bij de hoge Veluwe, ideaal voor fietsers en wandelaars. Restaurant uitstekend!

prachtige omgeving

Jammer dat er geen veganistisch recept aanwezigwas op de kaart. Personeel was correct. Maar ook niet meer dan dat. Verder prima verblijf gehad van 1 nacht.

Kamers en ontbijt prima.

Het verblijf was fantastisch ook door de locatie en de goede keuken.

Geen lift en de te steile trappen.

Een opmerking, het hotel heeft geen lift en als je dan een kamer op de tweede etage hebt en je beiden de leeftijd van rond de 80 hebt bereikt dan is het een hele klim met koffers vooral omdat de trappen nogal aan de steile kant zijn. Dus bij een eventuele volgende bezoek graag een kamer op de 1ste etage.

Prima verblijf in mooie omgeving.

Zitje op de kamer zat niet echt comfortabel.

Restaurant bood genoeg keus, het eten was goed en ook het ontbijtbuffet de volgende ochtend was prima verzorgd.

Geweldige locatie bij hoge Veluwe met lekker ontbijt.

Redelijk kleine kamer en steile trap dus met zware bagage lijkt me dit niet evident.

Geweldige ligging dicht bij ingang hoge Veluwe en Kroller Mullermuseum. Fietsenstalling. Lekker eten en uitgebreid en bijzonder lekker ontbijt ( heel vers). Kamers netjes, sober en redelijk klein.

Fijn verblijf en genoten van de rust en het heerlijke eten.

Redelijk kleine (zolder)kamer, waarschijnlijk omdat het de laatste beschikbare was bij boeking, maar netjes en toch een ruime badkamer.

Uiterst vriendelijk onthaal, personeel, bediening. Rustige ontbijtzaal en voldoende variatie en verse produkten. Superheerlijk eten in het restaurant. Uitstekende ligging vlakbij Park de Hoge Veluwe en andere wandelgebieden.

Dit is een locatie midden in de Veluwe

De badkamer is klein maar toch zeer praktisch en net.

Het ontbijt is zeer lekker en net Het is hier altijd wel heel netjes. Wij komen hier al 22 j. Dus dat zegt wel iets (dankjewel ).

voor herhaling vatbaar

comfortabele propere kamer, goed bed, fietsenstalling, lekker eten restaurant, gevarieerd ontbijt, ruime parkng, dicht bij fietsknooppunt en ingang hoge veluwe

Goed hotel met restaurant - goed eten.

Het viel niet echt tegen, maar de kamer had iets groter gekund.

De accomodatie zag er goed verzorgd uit. Al het personeel had oprechte aandacht voor de gasten en bezoekers. Badkamer met douche en toilet en goede bedden. Het eten was lekker en werd goed verzorgd en met een vrolijke lach opgediend. Ook het ontbijtbuffet zag er rijkelijk en goed verzorgd uit.

Leuk hotel als je naar nationaal park de hoge Veluwe gaat dit is zon 5 minuten lopen

We waren om 9u bij het ontbijt. Wat tot10 u werd geserveerd. Broodjes en roerei werden niet meer aangevuld. Er waren voldoende alternatieven maar toch.

Gezellige sfeer in het hotel en restaurant. Kamer was klein maar prima voor 1 nacht. Locatie erg gunstig tov nationaal park hoge Veluwe

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooi hotel voor natuurliefhebbers

Koffie- en theefaciliteiten op de kamer zou aangenaam zijn.

Correct onthaal. Kamers zijn sober, maar OK, zeker voor een paar nachten. Goede uitvalsbasis voor wandelen En fietsen. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Geweldig weekend

Kleine kamer met kleine televisie op een onhandige positie.

Comfortabel bed, schone kamer en erg ruime badkamer. Personeel erg vriendelijk en een mooie locatie!

Heel fijn hotel restaurant op een schitterende locatie.

Heel fijn hotel restaurant op een schitterende locatie. Nette zeer schone kamer in dit gezellige hotel. Heerlijk ontbijt en prima parkeren. Prachtig terras!

mooie vakantie

De kamer is gedateerd één stopkontakt in de badkamer en een dubbel stopcontact achter de TV is niet meer van deze tijd.

gelegen in een zeer mooie omgeving

Tot een volgende keer

Ondanks dat ik alleen was, ervaarde ik de badkamer als erg krap.

Helaas was ik niet in de gelegenheid om in de omgeving te wandelen, maar kom zeker nog eens terug om dit wel te doen. Bij aankomst bleek de TV kapot te zijn en werd er meteen een andere geregeld, ondanks dat het erg druk in het restaurant was. Het ontbijt was heel goed en uitgebreid.

Prachtige omgeving maar hotel voldeed niet echt aan onze verwachting.

De ontvangst was heel pover. We voelden ons niet echt welkom moet ik zeggen. Er zijn ook meer "verbodstekens" te vinden dan welkomboodschappen. De badkamer is ook veel te klein! Alles is bijeen gepropt op een veel te kleine ruimte. Anderzijds is er een groot terras voorzien, wat fijn is, maar hier staan geen stoelen noch een tafeltje.

De nabijheid van het NP De Hoge Veluwe en de ruime parkeermogelijkheid.

prima hotel fietsen konden in de fietsenstalling daar hadden we een sleutel van gekregen,top

Er was geen föhn in de badkamer en de wastafel en spiegel zijn wat verouderd.

Het ontbijt was echt super van alles en nog wat te kiezen. De kamer was keurig, bedden waren prima . De douch was goed.

Mooi hotel op een super locatie. Gezellig, schoon en goed verzorgd.

Weinig informatie bij aankomst. Kreeg alleen een folder mee. Als je niet zo vaak naar een hotel gaat, zoals wij, dan is dat erg weinig. Uiteindelijk wel allemaal gelukt

Mooie grote kamer. Eigenlijk een twee persoonskamer geboekt maar omdat we met z'n drieën waren ging dit niet passen. Hierdoor hadden ze een vierpersoons kamer geregeld. Ontbijt was lekker en genoeg keuze

Mooie locatie om activiteiten te doen in het park.

Weinig stopcontacten op de kamer. Kon mijn telefoon niet opladen en hem vervolgens naast bed leggen. Douche is iet wat oud maar prima. Onze kamer had jammer genoeg 2 lossen bedden nadat we een 2 persoonsbed hadden gevraagd. Al met al een perfect hotel voor deze prijs, op deze locatie.

De locatie. Erg rustig en naast ingang van het hoge Veluwe.

Ontbijt was prima

Kleine kamer . Kleine gedateerde badkamer. Teveel licht doorlatende gordijnen. Zeer gehorige kamer. Toeristenbelasting komt nog bovenop totaalprijs. (niet vermeld). Erg steile trap naar 1e verdieping en geen lift.

Ontbijt was prima

Heerlijke dagen gehad.

Plankje in de badkamer tegenover de toilet is niet zo handig. Twee keer onze hoofden gestoten.

De ligging is top, hotel en ontbijt ook prima en alles is erg schoon.

Lekker rustig.

Dit was de 2de keer dat wij hier overnachten omdat de 1ste keer zo fantastisch was bevallen. Echter hadden we deze keer wel een erg kleine kamer. En dat vonden we jammer.

Het bed is heel goed. Verder is het ontbijt ook prima. Veel verse dingen.

De ruimte in de badkamer is zeer beperkt. De kamer is keurig schoon ,maar erg sober.

De eigenaar is een uitstekende gastheer, in tegenstelling tot de jongedame van de ontvangst. Kortaf en niet gastvrij. De kamer was erg basic. Het ontbijt was uitstekend. Nogmaals de eigenaar was zeer gastvrij

Voor een lage prijs worden beperkte faciliteiten aangeboden. Is wel logisch.

Kamers zijn erg gehorig. Alle geluiden van aangrenzende vertrekken naast, onder -en boven dringen door. Badkamer te klein. Wasbak in badkamer is van formaat toiletfonteintje.

Ontbijt was prima. Volledig aanbod. Bedden en tv waren ok.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het is een prima hotel met een ideale vertrekplaats voor wandelaars en fietsers.

Klein detail; spijtig dat er geen haardroger aanwezig was op de kamer en dat we de legger in de kleerkast eerst moesten afstoffen.

Het ontbijt was prima! Het avondeten was heel lekker en meer dan voldoende.

Hele fijne locatie!

De badkamer was erg klein, konden er met z'n tweeën niet tegelijk in.

Goed ontbijt, goede ligging tov nationaal park. Gezellig terras en open haard. Vriendelijk en relaxed personeel!

Wij hebben met zijn tweeën heerlijk genoten van ons verblijf in Hotel Buitenlust.

Bediening buiten op het terras mag wel vaker langs komen. Ik ben zelf maar een paar keer naar binnen gelopen.

Ontbijt was top. Kamer was netjes en ruim. Heerlijk geslapen. Je liep van het hotel zo het bos in. Ingang Park Hoge Veluwe zat zo om de hoek. Wij gaan zeker nog eens hier terugkomen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Gastvrijheid van het personeel is erg goed.

Kamer is zeer eenvoudig. Hotel ligt aan een drukke weg.

Gastvrijheid van het personeel is erg goed. Ook de locatie tegen over de ingang van de hoge Veluwe is perfect.

Simpel verblijf in hartje Veluwe.

We vonden de kamer een beetje sober. Het leek allemaal een beetje sfeerloos. de tv was erg klein en de badkamer ook. Voor de prijs die we uiteindelijk betaalden, 92,50, had ik iets meer verwacht.

Het ontbijt bij dit hotel was erg goed! Vers brood, veel beleg en ook bacon and eggs. Daarover waren we erg tevreden! Ook het eetgedeelte en het ontbijtgedeelte waren gezellig. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Aanrader!

Badkamer schoon en netjes maar klein en onhygiënisch met douchegordijn. Wc papier erg dun en leek wel schuurpapier.

Knus familiehotel, mooie omgeving, zeer centraal gelegen, kamers prima. Restaurant en ontbijt hoge kwaliteit.

Door goede verzorging aangenaam verblijf.

De kamer, met name de badgelegenheid wel erg klein en daarom niet comfortabel.

Ontbijt goed. Voor het avondeten ruime keus en goede kwaliteit en kwantiteit.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De matrassen waren aan de harde kant. Daarnaast waren de eenpersoons dekbedden even wennen als je een tweepersoons dekbed gewend bent.

Heerlijk avondeten, een uitgebreid ontbijt in een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Voor het doel: 2dagen lekker wandelen en museumbezoek, prima locatie.

Kamer mag wel wat gezelliger ingericht met beter zitje en bv kleine schrijftafel.

Rustig hotel, eenvoudig, geen luxe, wel netjes en schoon. Mooie omgeving, ligt aan niet al te drukke weg. Vriendelijke en behulpzame bediening. Prima ontbijt en goed diner. Samengevat eenvoudig maar goed en prima prijs kwaliteitsverhouding

Via deze accommodatie 5 dagen naar het WK wielrennen op de baan in Apeldoorn geweest. Super!!!

Accommodatie 's avonds op 22:00 uur als gesloten. Geen gebruik gemaakt van de bar. Wist niet of dat wel mogelijk was.

Het ontbijt was super. Fijne douche. Aangenaam warm op de slaapkamer. Kan iedereen deze accommodatie aanbevelen.

Nabijheid van Hoge Veluwe, ontbijt goed geregeld en...

Kamers klein, ongunstige prijs/kwaliteit. Restaurant ook duur t.o.v. kwaliteit; dit was een uitstekend verblijf geweest voor 50 € per nacht, en geen 80.

Nabijheid van Hoge Veluwe, ontbijt goed geregeld en smakelijk.

Prachtig hotel met goed ontbijt. Uitslapen moeilijk vanwege schuifdeur keuken in de ochtend.

Een storend geluid van een automatische schuifdeur van de keuken iedere ochtend vanaf 6:50 tot ongeveer 7:30/45 . Dit maakt uitslapen lastig.

Het ontbijt was goed en uitgebreid, de locatie was prachtig en dichtbij Nationaal park de Hoge Veluwe. De kamer was comfortabel. Zeer goede bedden!

De ontvangst was goed, maar bij het uitchecken kon er nauwelijks een goede morgen vanaf. Beetje jammer, want over het algemeen waren alle medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam.

De locatie is perfect en de kamers zijn netjes en rustig. Ontbijt is niet overdadig in variëteit, maar wordt wel heel goed aangevuld en de warme gerechten zijn ook goed warm.

Prima hotel voor 1 overnachting.

Onze badkamer was gedateerd (plafond was aan reparatie toe) en er is geen ruimte om je toilettas neer te zetten. Tip: installeer een plankje en een paar haken.

De ligging vlak bij het park Hoge Veluwe, je loopt binnen 5 minuten naar de ingang en daar hebben we dit hotel voor gekozen. Verder niet al te groot en gezellige inrichting. Lekker ontbijt met gevarieerd aanbod en goed beleg. Ook diner prima!

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Aangenaam verblijf

Etage door pijnlijke knie helaas alleen met steile trap te bereiken.Gebruik van fohn gaat niet. Ramen in kamer sluiten niet goed (tochtig). Badkamer schoon, eenvoudig en erg klein

Diner was heerlijk. Ontbijt prima. Personeel heel vriendelijk. Kamer schoon.

Ontbijt was goed.

Alleen heeft mijn partner geen oog dicht gedaan en ikzelf niet echt goed geslapen.maar kon ook niet echt zeggen dat ik het bed slecht vond. Partner vond bed te hard en kussen te hoog. Puntje v aandacht is de douchekop in kamer 17.ook al heb je een bad is het ook fijn als je kunt douchen.

Ontbijt was goed. Leuke inrichting.alles lekker schoon.

Sfeervol hotel op een prachtige locatie met een goed restaurant.

Badkamer is iets gedateerd, temperatuur van het water in de douche varieerde. Douchekop produceerde veel lucht waardoor er in de badkamer een soort wind blies. Had liever de badkamer iets kleiner gezien en de rest van de kamer wat groter. Tv zou ook iets groter mogen.

Vriendelijk personeel, goed restaurant. Badkamer erg ruim.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Super! Komen zeker terug.

Lange hoge instap in bad om te douchen.

Nette kamer, aardig behulpzaam personeel, eten wat heerlijk zowel avond eten als ontbijt. Prima kwaliteit perfect.

zeer goed qua prijs/kwaliteit

Enkel wat kleine details op de kamer (loszittende wc bril) en ontbijt die wat uitgebreider mocht zijn.

Kamers goed en proper. Zeer mooie ligging te midden de natuur. Lekker eten indien je 's avonds een menu eet of a la carte wenst te eten.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Leuke locatie waar je ook lekker kunt eten.

Het hotel ligt aan een drukke N-weg en dat is goed te horen op de kamer.

Vriendelijk personeel, ligging vlak bij park de Hoge Veluwe. Prima restaurant. Eenvoudige kamer, maar schoon. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

aanrader voor een leuk weekend weg

verwarming aan op kamer, was nu koud bij binnenkomst

Sfeervol hotel met prachtige omgeving. Prima bedden, Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede ontbijt, aanrader voor een weekendje veluwe met wandel en fietsplezier. Vlakbij Nationaal Park De Hoge Veluwe

Volgende keer ergens anders heen/ Locatie erg goed btw

bediening correct niet speciaal, de kamer erg klein, je kon je kont niet keren. Het was koud in het hotel, overal eigenlijk wel. En de vloer van de kamer was oncomfortabel en kil. ik zou hier niet terug komen

Ontbijt was goed,

Prima hotel op een ideale locatie om de omgeving te verkennen.

De kamer was simpel en in de hoeken bij het plafond een paar spinnenwebben.

Locatie is ideaal voor het nationaal park de hoge veluwe. Personeel is vriendelijk en attent. Het eten in de restaurant is erg goed!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Voldeed aan ons doel.

Ik had toevallig de kamer die precies boven de schuifdeur naar de keuken lag. Het geluid van de schuifdeur was erg goed te horen.

De,kamers waren prima. Niet heel erg ruim, maar voldoende. Het ontbijt was geweldig, evenals het diner. Rustige ligging. Voldeet precies aan het doel waarvoor we kwamen. Rust!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Best leuk !

Wij gingen voor een wandelvakantie en vonden totaal geen info hierover in het hotel. Een summiere mondelinge uitleg van de hoteluitbater., daar moesten we het mee doen...

Ontbijt was prima in orde. Voor een drie sterren hotel beantwoordde ook de kamer aan onze verwachtingen. Kleine verbeteringen kunnen steeds... ( kapstokjes tegen muur, kastje in de badkamer...) Het avond eten was prima, maar de gerechten worden nogal monotoon als je 3 dagen na elkaar daar eet... ( steeds dezelfde groentjes )

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima verblijf voor 1 nachtje.

De badkamer is compleet, maar vrij klein. als je wat moeite hebt met opstaan uit zithouding, is de planchet tegenover de toilet niet heel handig geplaatst. ander puntje was dat je continu de waterleiding hoorde aanslaan.

De locatie in de bossen bij Hoenderloo is prima, vlak bij de ingang van de hoge veluwe. De auto kan gemakkelijk bij het hotel geparkeerd worden. het eten in het restaurant van het hotel was prima. Geen last van geluiden van andere gasten gehad! heel fijn.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima, voor weekendje Veluwe

Douche/badkamer was iets minimalistisch. Om 10.03 uur in de ochtend was er geen koffie meer mogelijk, bij ontbijt tot 10.00 uur Eigenares was niet gastvrij, jammer!

Ligging naast de ingang van de Hoge Veluwe Ontbijt was goed Bedden zijn prima. Prijs-kwaliteit is goed. Prima voor weekendje Veluwe PS Hotel Cepes in de omgeving (6 km rijden) is een echte aanrader

Rustige lokatie en vriendelijke mensen

Kamers zijn niet bijzonder ruim maar prima voor een nachtje. Leuk ingericht met een balkon erbij. Als je je een dag in je kamer wilt vermaken is het te klein

Heel ontspannen, vriendelijke mensen

Fantastisch... Midden in de natuur een prachtige locatie.

De dame die tijdens het ontbijt op de locatie aanwezig was, was geen goede gastvrouw, ze zei geen boe of bah en had zichtbaar geen plezier in haar werk. Dit was erg jammer aangezien verder iedereen ontzettend aardig was in het hotel.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Op loopafstand van het Nationaal Park de Hoge Veluwe, en je kon zó het bos inwandelen. Verrast werden bij het diner. Grote keuze op de menukaart, heerlijke groentes en aardappelgerechten bij het hoofdgerecht.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

We hebben een leuke korte vakantie gehad in een degelijk hotel, maar de vriendelijkheid kon beter!

* De vriendelijkheid van de eigenaars liet te wensen over. Daar kon geen lachje van af. Ik vind dat een eerste vereiste als je zaken doet: vriendelijk zijn. Het kost niets... Ook bij vertrek en de afrekening werd door de dame in kwestie niet gevraagd hoe het was geweest. Gewoon met veel moeite een 'goeiedag' gezegd nadat wij eerste 'goeiedag' gezegd hadden. De jonge obers bij het serveren van het avondeten waren wel vriendelijk. * Het feit dat er geen doekje lag bij het verse brood om het brood te snijden. Niet hygiënisch...

Het ontbijt was in orde. Ook de rustige omgeving was aangenaam en dat de locatie dicht bij één van de ingangen van het Park van de Hoge Veluwe lag was een pluspunt. Ook het avondeten was ok (we kozen voor het driegangenmenu).

Lekker er even uit

Wc /douche gedeelte vrij benepen, weinig ruimte om spullen neer te leggen. Piepklein wastafeltje

Prima uitgebreid ontbijt, keurige kamers, voldoende handdoeken. Heerlijk gegeten.

Heerlijke dagen gehad!

Er was een bad met daarboven de douche. Voor ons, 65+, een hoge instap met risico op vallen.

De kamer was schoon, het ontbijt goed verzorgd met heerlijk vers brood en voldoende keuze in beleg. Dat het hotel op loopafstand van de ingang Hoge Veluwe was wisten we niet. Absoluut een pré.

Een geweldige accommodatie om even op adem te komen!

Nou, bar weinig eigenlijk.

Prima ontbijt. Kamer ook prima, beetje klein, maar ach, waar hebben we het over. Alles zat er in. We gingen ook voor het menu: Ge-wel-dig. Ik beveel een ieder het 'wildpannetje' aan! Veel waar voor je geld! Alleen de wasbak vond ik wel mini. Maar gelet op de prijs hoort u mij in het geheel niet klagen. Je mag klagen als je op Sint Maarten woont.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

lekker eten, eenvoudig maar goed! pal aan het park..en helaas aan doorgaande weg

wij hadden last van de aangrenzende weg helaas

goed ontbijt ..heerlijke yoghurt super lekker avond eten met als nagerecht de onvergetelijke sneeuwballen , zeer aardig personeel , eenvoudig maar goed hotel...alleen veel last van de doorgaande weg...onze kamer grensde helaas pal aan de weg ...misschien betere isolatie daar?

De kamer (16) was sober maar doeltreffend: slapen en douchen...

Niets, geen opmerkingen.

De kamer (16) was sober maar doeltreffend: slapen en douchen prima. Het avondeten was boven verwachting: apart en smakelijk, kortom smullen geblazen en dat met een aangename bediening. Bij het ontbijt echt brood met een lekkere harde korst. Kortom een aanbeveling!

kamer was prima evenals diner en ontbijt.

Personeel was niet spraakzaam of attent. Buiten goedemiddag of avond kon er niets af. Geen uitleg over kamer of ontbijt of vraag hoe was uw reis of later hoe was uw verblijf. Voor een kleinschalig hotel liet dat te wensen over.

Kamer was prima evenals diner en ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Beetje kale kamer.

Hotel ligt top tav kröller müller park. Het restaurant en bediening waren uitstekend! Zo ook het ontbijt was zeer uitgebreid met heerlijke warme broodjes. Leuk terras en gezellige openhaard voor een wijntje. Goede parkeergelegenheid. Badkamer klein maar functioneel en schoon. En elke dag schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heerlijk uitgebreid ontbijt in sfeervolle ruimte.

Overdag veel geluid van verkeer. Te warm beddengoed, niet zelf aan te passen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt in sfeervolle ruimte. Vriendelijk attent personeel, schone kamer. Afstand tot park Hoge Veluwe zeer gunstig.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Lekker ontspannen!

Gedateerde/niet zo comfortabele badkamer. Een open wandcontactdoos op 30 cm van een douchegordijn kan echt niet...

Heerlijk ontbijt, lekker gedineerd, gezellige ambiance, vriendelijke eigenaar, goede parkeergelegenheid. Omgeving perfect.

Met iets meer aanpassingen zou dit hotel **** kunnen zijn.

Douche-toilet combinatie. In één en dezelfde ruimte is beetje ouderwets. Douche is minimaal uitgevoerd. Verandering van douchekop maakt al veel uit. Lampje boven de tv werkte niet. Tip: let ook op de details, dan komt de puntentelling hoger uit. ‘t Was mooi geweest als de kamer bij aankomst al was “voorverwarmd”! Super koud was de kamer, duurde ruim 35 minuten tot ‘ie behaaglijk warm was, jammer.

Vriendelijkheid personeel. Parkeerfaciliteiten, gevarieerd ontbijt. Goede locatie, makkelijk vindbaar. Schoon en netjes is de kamer.

Het ontbijt is zeer lekker.

De kamer was erg koud als we aankwamen. Ook dat de keuken um 20,30 sluit is niet fijn, maar 7km verderop konden we toch nog eten. De badkamer is een beetje oud en heet weinig mogelijkheden iets neer te zetten of op te hangen. We moesten op de dag van vertrek vroeg afreizen. Er was geen mogelijk nog even een kop thee en een broodje te nemen. De ontbijtzaal opent om 8 uur...

Het ontbijt is zeer lekker. De omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Een knus hotel dicht bij NP Hoge Veluwe

Helaas zijn de gordijnen niet gevoerd, waardoor 's nachts de voorbij rijdende auto's de kamer verlichten.

Het hotel heeft een huiselijke uitstraling, een bar, een restaurant en een knus zitgedeelte met open haard. De kamer is eenvoudig ingericht, maar heeft voldoende ruimte. Er is in de ochtend een uitstekend ontbijtbuffet.

heerlijk ontbijt, mooie omgeving

Kamers zijn netjes maar klein. Badkamer is heel klein, alles in een klein hokje gepropt. Volgens de eigenaar worden de kamers binnenkort gerenoveerd, gaan dan nog wel een keer kijken maar zoals het nu is is het voor mij aanleiding om er niet meer naar toe te gaan.

heerlijk ontbijt, mooie omgeving ideaal om te fietsen en te wandelen veel leuke eetgelegenheden in de buurt

Uitstekend en tot de volgende keer.

Van ontbijt tot diner was gewoon heel erg goed en uitgebreid. Het diner met verschillende soorten groenten...waar kom je dat nog tegen? Uitstekend!!

Rust, vlakbij ingang Park Hoge Veluwe, afgesloten...

Stipt om 10 uur wordt ontbijtbuffet afgeruimd, iets ervoor de tafels. Voelt wat ongemakkelijk

Rust, vlakbij ingang Park Hoge Veluwe, afgesloten fietsparking.

Oké verblijf

De bedden op onze kamer lagen niet heel erg lekker. Met twee eenpersoonsbedden naast elkaar schoof ik door een bult in mijn matras steeds die geul tussen de bedden in. Een topdek was wel prettig geweest.

Prima ontbijt en ruime kamer. De ligging is ideaal op maar een paar minuten wandelen van de ingang van de hoge Veluwe en je kunt er heel goed parkeren op het terrein van het hotel. Het drie gangen diner was oké. Veel kant en klaar uit pakjes en zakjes, maar daar was de prijs wellicht ook wel naar. Al kost zelf een sausje of kruidenbotertje maken ook niet de hoofdprijs.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De ligging, namelijk vlak bij nationaal park de Hoge Veluwe

Badkamer klein ... weinig verlichting in badkamer

De ligging, namelijk vlak bij nationaal park de Hoge Veluwe Gezellige kamer Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Voor herhaling vatbaar.

Prachtige locatie. Vlak bij de ingang van de hoge Veluwe. Mooi om te fietsen en wandelen. Gezellig restaurant mooie kamers, zeer vriendelijk personeel. Waren hier voor de tweede keer.

Wij hebben 3 prettige dagen gehad, de omgeving is prachtig.

zie boven

Het ontbijt was goed, het diner matig. Het eten op zich was/is goed, de bereiding kan veel beter.(te vet en te machtig, wat subtieler kan geen kwaad). De ongedwongen sfeer was prettig.